slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2433  2434  2435  2436  2437  2438  2439  2440  2441  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: krizle      IP: uživatel80    
Nemáte někdo zkušenosti s víc jak 13 zubým kolečkem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 16:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
dej si tam 11 ube kolecko lepsi to taha
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 16:33
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel455    
já mám taky 14ti zub, ale na 175ce :-D
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 20:05
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
jezdím s 14-ti zubý pastorkem ale na upraveném fichtlu, na originální stroj stačí 13tka, pokud nejezdíš jen po rovině, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 19:16
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
Když jedu a hodím tam už 3 a najednou se snižuje výkon, musím vždycky podřadit nevíte co to je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 16:40
 
 
 
 
Jméno: smudlan      E-mail:      IP: uživatel1589    
Zkus seštelovat zapalování dát menší odtrh nebo hladinu karburátoru
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 16:40
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
Pokud máš vyjetej kroužek tak nemá moc cenu kupovat novej kroužek to je lepší dát to na výbrus, zas tak drahej neni a zajíždět to musíš tak jako tak.
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawamaniak22      IP: uživatel131    
no tak tímto ale zjistíš že máš třeba sjetý pístní kroužek ane že je to zralý na výbrus.....to zjistíš změřením a nebo novým kroužkem ale ne ojetým
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 20:19
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel218    
Možná bude potřeba výbrus, sundej pístní kroužek dej ho do válce a jestli bude mezera mezi konci větší než cca. 0,8mm tak je to na výbrus
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 19:11
 
 
 
 
Jméno: cestmir24      IP: uživatel80    
mno filtr mám novej, karbec a trysky nedávno číštěný a svíčka taky dobrá
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 18:53
 
 
 
 
Jméno: Honza10      IP: uživatel263    
nemas ucpanej filtr? jaa to taky mel a jenom jsem ho vymenil a zase jezdil jak drak;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 18:49
 
 
 
 
Jméno: tadiášik      IP: uživatel590    
Zdarec dračáci mohlibystemi prosímvás pomoct?:. už se s tím se.u asi tak půl roku a konečně jsem tomu přišel na zub,jedná se o fichtla 21 nechtěl mi jezdit vyměnil jsem celou el.instalaci a furt to samý a jednou jak sem to skoušel roztlačovat,tak sem zapoměl zapnout benzín a najednou to chytlo vina teda byla že se to přechlastávalo, tak jsem si dal jehlu uplně dolů a taky jsem si docela dlouho hrál s plovíkovkou(plíškem) at jsem tam nastavil jakoukoliv směs dělalo to furt to samy,sem tam to chytne,ale žádná sláva,nedrží volnoběh,předstih je sladěnej perfektne,to vím jistě poněvadž když dojde benál jede to jak drak takže to jistojistě bude v karbecu.Prosím vás nestalo se vám něco takovýho?už fakt nevim jak ho seštelovat nebo nějaký napad??byl bych vám to vděčný díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2007 17:53
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Buďto tryska, nebo máš značnou vůli v komínku (místo kam zapadá jehla), ale podle toho co píšeš, tak to vypadá na vysokou hladinu v plovákovce (tím že motor jede jenom pokud je zavřený přívod paliva) Karburátor pionýra obecně dává velmi bohatou směs, částečně to řeší zvětšení vzdušníku volnoběhu, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 17:53
 
 
 
 
Jméno: noe      E-mail:      IP: uživatel872    
nevytejká ti z toho třeba benzín?myslím z karbecu.pokud ano tak je ucpaný plovákový ventyl zkontroluj ho a vyfoukej pokud se stále nebude vracet a bude propouštět tak koupit nový teď je tady u sesy v akci Michal
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 14:05
 
 
 
 
Jméno: PEpek      E-mail:      IP: uživatel1631    
Je to tryska mel sem stejnej problem..vymen ji
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 13:59
 
 
 
 
Jméno: tadiášik      IP: uživatel590    
jo a není to ani plovákem ten se zasekával tak sem ho vyměnil
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 13:54
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1627    
Seso prosimte, potřeboval bych takovej ten kryt na filtr jak má mustang pod nádrží, nebudeš ho mít?nebo je tady někde?neviděl jsem ho dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2007 14:17
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
doma bych tu mozna nakej nasel kdyztak napis michal.zeliska@seznam.cz
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 14:17
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ten uz nikdo nedela a tudiz ani se neprodava,,sorac sesa
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 13:58
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1630    
Zdarec seso mám dotaz jak mám nasadit pístní krušky lebo je na nich značka KO nevim či to je nejaká značka a kolký jeto výbrus 4a a šipka má smjerovat kam?? Prosim porad lebo nechci to uspjechat a spravit blbost odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: Danzi      E-mail:      IP: uživatel1626    
Značky na kroužku značí,jak má být kroužek nasazen na píst.Má to být označením nahoru,tedy k hlavě motoru.
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 21:05
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel455    
když je na nich KOtak jsou asi zničené :-D
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 15:03
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
sipka dolu ve smeru k vyfuk kanalu,,a krouzky no,,strz je jen do valce ,,a pokud je tam miniaturni skvira mezi konci,,tak je nasad na pist krouzek a jeto,,ale pokud je tam velke svira v podobe 2mm tak je to moc
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 9:39
 
 
 
 
Jméno: Míša      IP: uživatel1628    
Ahoj chci se zeptat jedu mimo obec a prijizdim do mesta tak musim snizit rychlost ae ja radsi drzim spojku a necham motor zpomalit nez brzdit brzdou je to spatne nebo neni pouzivani spojky pwosim vas lidicky poradte mi pwosim dik Míša 14 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 14:45
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
Jestli máš fichtla nebo Jawu případně ČZ, tak tam dej neutrál co před poslední rychlostí, kvůli tomu a jízdě z kopce tam je, tak ho používej a nenič si zbytečně spojku..
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 14:45
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Asi tak, stačí ubrat plyn a ono to zpomalí...Stou spojkou opatrně nebo se ti brzo opotřebí lamely (v horším případě spálí)
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 11:51
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
:-D smarja to jsou dotazy kdyz jedes 60 a ve meste je 50 tak je to sakra rozdil to aby si zacal vzdy brzdit jak blazen jak takovyhle blbosti muzes cece resit priste tomu uber trochu plynu treba na 1/3 nevim jak ti to taha a vysledek se dostavi behem mali chvilky
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 17:00
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Za tohle se ti spojka brzy odmění..., tohle nemůže dlouho vydržet, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 10:02
 
 
 
 
Jméno: Stava      IP: uživatel1629    
Nebylo by lepší pustit jenom plyn?
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 7:44
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1625    
zdar seso.. mozna je to blbe ze se na to zase ptam, ale bude to 14z kolecko? nedavno jsi psal ze bude v prosinci,mno a protoze prosinec se blizi tak se ptam :-) a jeste jestli mozu vedet kolik jich budes mit? aby nezmizeli moc rychle, protoze myslim ze zajem o ne bude... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 22:47
 
 
 
 
Jméno: esa      IP: uživatel176    
ja fakt nevim,,ale do konce roku by se to melo klapnout
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 22:47
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
Ahoj sesa, prosimte kto vyraba tie 18 a 20 zubove kolieska na pionyra? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2007 17:43
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1625    
ja jsem si taky tikal, ale pak mi to doslo :-) ale maverick, pane jo, to je dobrej napad, uz nemusim cekat na 14z :-P
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 17:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
martin:On mysli kolecka do prevodovky;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 15:49
 
 
 
 
Jméno: maverick      IP: uživatel19    
zdarec chlapi ja sem si tam dal 15 kolečko ze 175..jen sem ho zbrousil flexou na menší tlouštku :-DDD
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 22:46
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1521    
ty spadl odkad? ja mel 16 a mel sem problem ho tam narvat
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 22:01
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
to je pozustatek jeste komacu
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 21:30
 
 
 
 
Jméno: Kali      E-mail:      IP: uživatel1348    
Zdarec draci, potřebuju new píst na jawu dandy 80!! Pokud někdo víte kde bych ho mohl sehnat, tak mi prosím pisněte na mail marek.kalivoda@centrum.cz , jr to důležite! Pokud se někdo ozvete, budu vám moc vděčný!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2007 9:59
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
zkoušel jsi Almet v Hradci, tam mají celkem hodně pístů, stejsky, http:/www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 9:59
 
 
 
 
Jméno: fichtel      IP: uživatel1386    
čau draci!Jenom sem tak přemýšlel.Dalo by se říct že Jawa-čz 125 a jawa 50 sou si v něčem podobný,nebo sou to úplně rozdílný stroje(co se týče jízdních vlastností)?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2007 10:00
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Jenom hmotnostně je kejvačka dvakrát těžší, co se týče jízdních vlastností to mluví za vše, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 10:00
 
 
 
 
Jméno: cvoky      E-mail:      IP: uživatel539    
čau draci co je pracdy na tom že vífuk hikone tip 209 je horší v nískejch otáčkách prj se plno lidí vrátilo na originál tak nevim sem docela zklamanej tak pls poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 22:30
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
nezalezi na tipu toho vejfuku krom asi jednoho jsou vsechny stejny zalezi jak dlouhy bude koleno jestli predelas pistalu ja jsem se vratil prozatim k originalu prece jenom ve meste spis potrebuju aby to slo od spoda ale co je to kazdyho boj
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 22:30
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
v nízkých otáčkách je určitě horší, na mém motoru jezdil v rozsahu 9-12000 ot/min, seriový zastakšpatný není stejsky,http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 21:06
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
Cau, mám problém s náhonem na tachometr. Když mám sundaný zadní kolo a na kyvce je jen rozeta s náhonem, tak se to v náhonu v te dirce od lanka toci, ale kdyz tam dam lanko tak to lanko se netoci (s lankem nic neni..). Když sundám náhon tak jsou na něm proti sobě dvě drážky, který bych řekl že by měly zapadnout do nějakých zubů na rozetě, na té však žádné zuby nejsou... Než jsem to poprvé rozdělal tak to fachčilo, ted se to lanko nechce tocit. Dik za rady, popr. klido muzu poslat foto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 15:09
 
 
 
 
Jméno: Patrik      E-mail:      IP: uživatel455    
j, jsou tam dva kolíčky, já jsem si j eudělal z hřrbíku
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 15:09
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel14    
je to urcite team vypadenym kolikama! Myslel jsem si ze tam maji byt misto tech direk, ale chtel sem si byt jistej :-) diky za odpovedi
 
 
Datum: 23. listopadu 2007 14:27
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
a mas to tam poradne do toho ctyrhranu zastrceny??
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 21:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
No lebo v rozete maju byt take malinke kolicky,ktore zapadaju do tych drazok.A tym ze si to rozobral,museli vypadnut.Daju sa urobit skratenim klinca alebo srubky vhodneho priemeru.
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 20:18
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1625    
na rozete jsu dve dirky do kterych musis zastrcit enco co se opre co tech drazek v tom hnacim kole, treba urizni kousek hrebiku a dej to do nich, ale jsou malo videt, tak koukej poradne
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 20:17
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
zdar draci měl bych dotaz.Kámoš má pionýra a dával si dělat komplet generálku převodovky a dávali mu tam i ložiska na klice,ale výbrus dělanej nebyl.Potom mě poprosil jesli mu nezapojim elektriku.no já sem k němu přišel a chtěl sem to jako nakopnout i když tam nebyla ta elektrika zapojená a ten motor de tak těžkopádně a potom našlápnutí nemá absolutně žádnou setrvačnos vlastně sem rád že s tim pořádne zatočim tou nakopávačkou.tak prosím poraďte!!!Dík za odpovědi!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 11:54
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Pozor ma vůli převodovky!! Pokud si smontoval motor a s převodovkou nejde otočit rukou je to špatně...
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 11:54
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1625    
ja myslim ze tohle je po kazdym rozdelani motoru , teda me to vzdycky slo ztuha ale jak jsem to nastartoval tak si to sedlo a uz to je v pohode... kdyby neslo nakopnout tak roztlacit na silnici , ale to te musi nekdo tlacit a hodne velkoudalku nez chytne, pak uz by to melo byt v pohode...
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 19:45
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
muze bejt jen stuhlej motor dyz delal GO az to nastartujes a protcis se poradne tak to mozna bude OK
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 19:43
 
 
 
 
Jméno: Tomket      IP: uživatel967    
Hele mě se to taky stalo, a příčina byla v tom že mi drhlo magneto o stator. stator byl totiš špatně usazenej. Ale může to být asi i řada jiných věcí...
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 18:27
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1622    
Seso mam dotaz mam schému na svjetla na preza555 a tam je napísané že usmjerovna ja sem to na mojem zrenovovanem parezovy nigde nenašel co to je nemam ani potuchy-ať žijou FICHTLI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 16:51
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1622    
seso ja to tam vubec nemam a pri velkych otačkách mi v zadním svjetle praskaju žárovky kde by sa to dalo sehnat??
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 16:51
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
je tam dole v masce a pokud ne tak tam mas dve dirky od nejtu,,musi tam byt pac ti pri velkych otackou praskne zarovka,,
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 15:32
 
 
 
 
Jméno: jouza090      E-mail:      IP: uživatel1497    
Ještě bych se chtěl zeptat jestli někdo neví lícovací písmeno a číslo tech silonových pouzder do předních vydlí (jawa 50 typ 21...) jak se musej projíždět tím (Výstružníkem) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: fox      IP: uživatel4754    
normalne je tam zaraž a pak tam strč ten ´vystružnik a udelej prumner jakej potrevujes
 
 
Datum: 16. prosince 2008 13:42
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel1048    
jestli myslíš vnitřní průměr tak určitě ne
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 19:58
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Já bych to viděl na toleranci průměru pouzdra H9, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 16:37
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
Zas mimoradna sleva plastovejch blatniku ve trech barvach,,j sou u 100kc levnejsi,,, nevim do kdy,,,ale jsou k mani,,sesa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 15:31
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ne jen ve trech pac zlutej je posledni a uz nebude,,tak at nedavam nadeji
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 15:31
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1622    
seso mas ta napisane sleva je ve 4 farbach
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 15:12
 
 
 
 
Jméno: JAWAMEN      IP: uživatel1386    
Nazdar draci , nevíte někdo o ňákym návodu na renovaci Mustanga??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 17:54
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
To kazdy potrebuje ku vsetkemu navod?!!!Ten navod vyzera asi takto.Rozobrat,urobit go motora,nastriekat a od znova poskladat s tym,ze menis skoro vsetko co sa da za nove.
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 17:54
 
 
 
 
Jméno: 05      IP: uživatel1386    
Zdar všichni, nevíte někdo , kde by se dal sehnat vytlačovák pístního čepu? Popřípadě nějakej návod na jeho výrobu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 15:05
 
 
 
 
Jméno: yakub      IP: uživatel1624    
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel1386    
ahoj SESO, chci se zeptat jestli tady nebudes prodavat podsedlový schránky na Mustanga. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 14:26
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1064    
Sehnat starší, nebo si je nechat udělat, popřípadě sám ...........
 
 
Datum: 24. listopadu 2007 14:26
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
tp nikdo nedela,,sorac,,sesa
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 13:10
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1622    
caw seso nebude sleva aj na ty krosácké blatníky (predný aj zadný)pls?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2007 13:09
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
tak jsu o 100kc levnejsi,,kdo ma zajem nakupujte,,pac nevim do kdy budu,,,jen predni a jen ve trech barvach
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 13:09
 
 
 
 
Jméno: formis      IP: uživatel1623    
a kdy????? ja chci taky!!!!!
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 12:10
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel1622    
dik seso takže jeden uš mi rezervuj
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 11:02
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
jak jsi to uhodl draku,,,,,budou jen na predni,,,sesa
 
 
Datum: 22. listopadu 2007 10:19
 
<  2433  2434  2435  2436  2437  2438  2439  2440  2441  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:30:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu