Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vita
IP: uživatel16066
 Čau lidi , mám takovej problém,koupil jsem si už druhého pincka ale s stk , jel krásně ale pak se začal dusit pokaždé když sem přidal plyn,vyměnil jsem civku a už to ani nestartuje ... nevíte prosím někdo co bych s tím mohl dělat? Odovidejte mi prosím na email - vitrusnica.brodsky@seznam.cz díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 0:27
Jméno: Jarin
IP: uživatel16076
 Indučka je nová a kabel k fajfce dostatečně dotáhnut? Po zadušení vyndej svíčku, koukni jestli je suchá nebo mokrá. Suchá málo benzínu- znovu řádně vyčistit celý karburátor a přítok paliva. Mokrá nastav řádně karburátor a pokud nepomůže, jdi po zapalování-kondenzátor, kladívko(může mít pecku), svíčka a ta indučka. Co vzduchovej filtr, ten je čistej. Pokud taky nic, tak jak píší kolegové někde to saje falešný vzduch-válec, hlava, pod karburátorem nebo tou guferou. Vyzkoušej a uvidíš.
Datum: 09. září 2013 0:27
Jméno: vita
IP: uživatel16071
 No,nádrž čistá,trysky taky,jiskra ok takže nevím,ale když ho nechám na volnobeh tak 30s tak je chvilku ok ale po chvilce se zase dusi ...
Datum: 07. září 2013 20:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 skus jiskru ale jak to hází jiskru tak to elektrika nejni měl si něco s motorem či karburací ted když si to tak zamotal těško soudit.... dostat to do stavu kdy dá jiskru a za mě bordel v nádrži pulku fíka demonotvat a nadrž vyčistit....to byl asi duvod proč ho někdo prodal..
Datum: 07. září 2013 10:55
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
 Skus třeba vyčistit trisky nebo třeba magneto je špatné
Datum: 07. září 2013 8:38
Jméno: Matrosh
IP: uživatel16068
 Jde tam málo fuelu, koukni jesi někde nepřisává luft a jesi máš dost dotaženou směs, zkus dát jehlu výš a koukni jesi dobře protýká benál kohoutkem.
Datum: 07. září 2013 7:39
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Vymen gufera na klice  .....
Datum: 06. září 2013 23:24
Jméno: vita
IP: uživatel16066
 Po neuspechach sem postupně vyměnil celý karburator a pořád to samé,výfuk je úplně nový,nový koupený
Datum: 06. září 2013 23:02
Jméno: asd
IP: uživatel14530
 zkontroluj palivovou soustavu.. kohoutek,plovák,hladinu..skontroluj filtr,trysky,jehlu,vejfuk,,ale tohe bude na něco přicpanýho,jestli ti to hází
Datum: 06. září 2013 22:59
Jméno: Jezda
IP: uživatel14530
 Je tu někdo,do ví o stránce nebo někdo,kdo má fotky z Fichtl Cupu v Český Kamenici ? 24.8.13.. 4 hodnovka.. nikde jsme nenašel žádný fotky,díky..Jawamaniak
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2013 22:43
Posl.aktualizace: 10. září 2013 11:02
 Je pravda, že co jsem si koupil před pár lety větší motorku, tak teď s pinckem ročně najedu max. 500km, dříve jsem najel ročně 2-3tis km. Jinak po sundání levého deklu na motoru jsem zjistil, že jsou lamely KO, takže jsem už objednal ty ferodo. Mohl jsem objednat obyč. korek, ale když jsou ferodo jen o pár korun dražší a jsou lepší, tak proč si nepřiplatit že? Rovnou jsem objednal i primární řetěz, pružiny, ségrovky a mezilamelu, když už tak ať je to komplet vyměněný, ať to za rok nemusím znovu rozdělávat
Datum: 10. září 2013 11:02
 Záleží na tom,jak hodláš s pinckem jezdit. Pokud najezdíš 500km za rok tak stačí klidně i korky  Pokud toho najezdíš několik tisíc ročně tak si radši připlať. Jezdil jsem od 16 do 18ti let na 21čce. Jenom snižena hlava a válec s vrtanim 40mm... Takže o maličko vylepšený sériák. Měl jsem ty levnější feroda. Najezdil jsem každý rok 15 000Km a každý rok jsem ty lamely měnil. Třetí plochy lamel byly jako nové,jako kdyby nikdy nebyly jeté ale za to ty zuby byly na lamelách poloviční a po pár tis. kilometrech už bych řekl že se očešou uplně
Datum: 10. září 2013 0:23
 Díky stando, pokud mi výjde dneska čas, tak na ty moje lamely mrknu a kdyžtak objednám obyč. ferodo. Vím že by stačily i lamely s korkem, ale když už tak proč nedát něco lepšího že...?
Datum: 07. září 2013 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel16069
 Ferodo je OK,ty obyč ferodo mi jezděj i v upravenejch motorech,ty dražší zatim nemam šajn... Jinak do seriovky klidně i korek...
Datum: 07. září 2013 8:59
 Díky za odpověď, myslel jsem si to, že ty obyč. budou stačit  , jinak pružiny dám samozřejmě taky nový a se ségrovkama už mám zkušenosti a vím jak hezky lítají, takže větší počet to jistí
Datum: 06. září 2013 22:14
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Stačí normál  já sem snim neměl nikdy problém takže speciál jsou zbytečné, a nezapomen si koupit také spojkové pružiny a ségrovky, těch si kup víc protože se stavá že nějaká vystřelií  .
Datum: 06. září 2013 22:00
Jméno: petr
IP: uživatel289
 čus je pravda že měli některé nulapětky v tp 45 km/h? a kdyžtak do jakeho roku díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:26
 Já mám 05 1966 v malym TP 45 ve velkym 60
Datum: 08. září 2013 12:26
 05/1965 - 45km/h
Datum: 07. září 2013 23:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 oni stejně dneska píší při přepisu 60 řešili sme to s bratrancem a prostě přez to nejel vlak že to maj v počítači že 05 má mít 60 a bylo....
Datum: 07. září 2013 14:54
Jméno: Lucí
IP: uživatel13048
 Já měla 05tku r.v.63 , a v techničáku 45km/h neměla .
Datum: 07. září 2013 12:14
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo je to pravda rok 62 možná 63
Datum: 06. září 2013 20:25
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi mam jawu 20 a za tepla spatne startuje na nakopávacku má snahu ale nechytne a na roztlacení chytne na 3metry cím to muze být ? svícka je brisk N15C a válec je po víbrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 9:13
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 díky
Datum: 07. září 2013 9:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 obvyklá rada je i v návodu ..při spoštění naklonit jako na sebe a kopnout .....řešilo se to tu nedávno je to vlastnost
Datum: 06. září 2013 21:25
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 cus mam problem s babettou 210, nejde startovat, vyměnil jsem všechny gufera, odmastil spojky vše složil chci ji rozšlapat ale otáčí se pouze pravý buben a ten levý sebou jen cukne párkrát ale neprotočí se už si stím nevím rady týden to mám rozdělaný a furt nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 21:15
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Nemyslím, že bys řešil blbou spojku, mají na to vliv jak řadící, tak startovací pakny. Můžeš mít obráceně ten "regulační unašeč". Nejlepší je si vzít návod k obsluze, ten velkej, tam je to celý rozkreslený. Jestli už jsi zoufalej, tak zkus nasypat trošku moučkovýho cukru do bubnu řadících paken. Nebo se ti neotevíraj startovací pakny, pak řeš pružiny.
Datum: 09. září 2013 21:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 čeče víš o tom že i vtom bubnu na kilce 1od předního kola jsou 2 startovací čelisti ktere sice otvírat mužou ale pokud budou ohoblovane tak to nenastartuješ? se mi zdá že pořád řešíš blbou spojku rozdělavej tu na klice.....
Datum: 08. září 2013 14:11
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 ten kryt sem sundal a ty startovaci čelisti se pěkně roztahuji takže nevim v čem by moh být problém
Datum: 07. září 2013 17:14
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 podle mě jsou lepší těžké čelisti,zkus sundat ten kryt v tom levem bubnu aby zustaly jenom startovaci čelisti a koukni jestli se pekně roztahují ty čelisti od sebe
Datum: 07. září 2013 16:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 lechký nebo těžký čelisti na to nemaj vliv ..ovlivnují kdy to řadí 2 musýš dát starovací tj 1 buben od předního kola jsou tam 3 a 2 tydle startovací
Datum: 07. září 2013 13:03
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 jo mělo by to být v pořádku nemáš nějaký schéma? mám lehký čelisti .. vše by mělo být ok měl jsem to už tak 10x rozloženy a furt nic
Datum: 07. září 2013 11:37
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nasadil si spravně ten pravej buben ? ja sem to v tydnu rozdělal a taky mi to nestartovalo tak sem to sundal a nasadil znovu a pořadně,a kladivem trochu narazil přes natrubek do to toho praveho bubnu a bylo to OK
Datum: 07. září 2013 11:00
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Takže by to mělo vyřešit novy startovací pakny? Jo a vždycky když ten buben sundám tak je na paknech mastnota ale to by snad jen prokluzovalo a necukalo to tak s tím bubnem ne? Taky by mohlo byt možná špatný gufero pod tím bubnem v karteru ne? už mě nic nenapadá proč to nestartuje když vyšroubuju svíčku tak v pohodě se to protáčí ale vrátím tam svíčku a zas sem tak kde sem byl
Datum: 07. září 2013 10:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 nový pankny pořád ti to klouže ...
Datum: 07. září 2013 10:27
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zkusil sem a výsledek byl ten že to šlo z težka šlapat ale nenastartoval sem a když sem to tlačil tak to mělo snahu už se protočit ale dělá to pořád to samé  už si stím nevím rady
Datum: 07. září 2013 7:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 skus demontovat pružiny a nastartovat
Datum: 06. září 2013 21:28
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 no nevím myslím že sou ty čelisti v pořádku... a ten stahovák bubnu mám
Datum: 06. září 2013 18:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 nemáš už sjete startovací čelisti abys je neodmastoval a oni byli po smrti....ono to nějakou mastnotu skousne když to má dost masa...... anebo jezedacky zahod pružiny sktere t je propojují......či je natahni ale ke kteremukoliv kroku potřebuješ stahovák na ten buben...a neposílal sem ti ho náhodou v odkazu?
Datum: 06. září 2013 18:35
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 když tam mám svíčku tak ten levej startovaci buben jen tak cuká, ale jak vyšroubuju svíčku tak se v pohodě točí a má snahu startovat co stím?
Datum: 06. září 2013 18:28
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci jak seřidim hladinu karburátoru u jawy 350/640
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2013 18:10
Jméno: Dan
IP: uživatel8180
Datum: 06. září 2013 18:10
Jméno: Dan
IP: uživatel8180
 Odšroubuješ spodek plovákový komory, karburátor položíš na hrdlo sklenice, do který nalejváš benzín. Musíš to dělat na rovný ploše samozřejmě. .. Ve chvíli, kdy bude plovák ve vodorovný poloze, musí bejt jehlovej ventil zavřenej .. To poznáš třeba tak, že hadičkou prostě foukneš do karburátoru přes přívod benzínu, popřípadě nalejvat přímo hadičkou a až bude mít dost nalejvat už nepude .. Když to nebude sedět, musíš přiohnout plíšek co je na osičce plováku. Eště si dej pozor, esli si měnil plovák, může špatně chodit, na to si dej pozor, taky se mi to stalo, že pak nedovíral. Snad to z tohohle návodu pochopíš. Ahoj
Datum: 06. září 2013 18:05
Jméno: Pepíí
IP: uživatel10693
 Zdarec mam čz 175 typ 450 včera mi vyhořelo jednocívkový relátko ja mam doma jen dvoucívku da se to nejak zapojit ?? předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 21:19
Jméno: Pepíí
IP: uživatel10693
 Ja mam ted jinej stator a tam prave koukaj dva draty od cívek a ja nwm kterej kam.
Datum: 09. září 2013 21:19
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 D= spojit s uhlíkem na dynamu a zároveň s drátkem cívky co už byl s uhlíkem propojený (jinak č 61)
M= drátek cívky, který byl spojený s odporem a připojený na relé
s největší pravděpodobností je odpor nyní připojený ve spodku relátka; když ano, tak původní odpor demontuj a nezapojuj
Datum: 09. září 2013 7:56
Jméno: Pepíí
IP: uživatel16065
 Jeste bych se chtel zeptat sundal jsem to staryy rele a jsou tam dva draty co vedou od civek je jedno kterej vede na M a kterej na D ? ppr jak poznam kterej kam patri ??
Datum: 06. září 2013 20:50
Jméno: Pepíí
IP: uživatel10693
 a nemaš nejakej navod ??
Datum: 06. září 2013 19:09
 Ano, dá...
Datum: 06. září 2013 17:07
 Zdar chlapy.. chci se zeptat jeslti se nejak steluje karburator na 550 jde o novejsi Jikov 2914. Na netu jsem nic nenasel...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 aha tak to padon ono je toho víc druhu než pravostrnej a levostranej???no nic prostě se omlouvám
Datum: 08. září 2013 10:56
 pepo máš asi nějakou vývozní verzi karburátoru 2914 hz.Na tomhle seřídíš pouze polohu jehly.
Datum: 08. září 2013 8:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 vše vyčisti a nastavíš odpovídající zářez na jehle v šoupěti.. pak motor natočíš a necháš ohřát a pak pošteluješ nejmenší volnoběžne otáčky šroubkem s pružinkou ..otáčky takove aby se motr sotva utáhnut teplota valce je taková že na něm už neudržíš ruku tj přez 80
Datum: 07. září 2013 14:57
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 max na jehle
Datum: 05. září 2013 22:09
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdar draci, mam mustanga a potřebuju vědět jaky ma mit parametry (hlavně stoupání závitu) matka na spojkovim koši jestli M10x1 ? nebo nevim. Když sem totiž tu matku sundaval tak se protačela a nešla vyšroubovat tak nevim jestli to je normální nebo špatnou matkou diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:58
 to spíš bude strhanej závit
Datum: 07. září 2013 7:58
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu moje jawa 350/640 žere skoro 8 litrů na 100 kn mám kamaráda kterému třinda bere necelé 4 litry ja nejsem žádnej závodník čím to může být ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 8:01
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 joj, jezdil jsem 640-tku a dlouhodobou spotřebu jsem měl 2,7l. rakouské zapalování s proměnným předstihem, karburátor Bing.
Datum: 09. září 2013 8:01
Jméno: QxB
IP: uživatel15643
 Taky se přikláním k tomu, že to možné je.. Jezdím za 4 litry.
Datum: 06. září 2013 17:31
 Mám 639, čili stejný motor a jezdím (poměrně dlouhodobě) za necelé 4 litry, takže to možné je.. jinak doporučuju zkontrolovat karburátor a předstih..
Datum: 06. září 2013 8:15
Jméno: beba13
IP: uživatel13327
 Ahoj zkusil bych zkontrolovat nastavení karburátoru na jakém zářezu máš jehlu (2 zářez zhora) a o kolik máš otočen šroub vzduchu (od utažení 1 otáčka vlevo).
Taky bych zkusil zkontrolovat jestli ti někde palivo neutíká.
Datum: 05. září 2013 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 tomu bych až tak nevěřil že jede za necelý 4 litry...jinak jestli má 634 nebo 632 tak ty brali o trošku mín do těch 4,5 -5 se s nima dá jet,tvůj problém bych vyděl v seštělování zapalování a karburátoru
Datum: 05. září 2013 20:56
 zkontroluj jestli ti těsní sytič, hodně častá příčina vysoké spotřeby je také špatný výpočet a jak tu jednou někdo psal takovej brácha taky dokáže lecos odsát z nádrže
Datum: 05. září 2013 20:41
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 čus nevíte proč mi fichtl nejde tak od spodku na jedničku? dřív se to postavilo skoro na zadní a teD? je to takovy liný
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:12
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 pejsek--- hold asi jo
Datum: 07. září 2013 7:12
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
 hold jsi přibral
Datum: 06. září 2013 14:42
 Tak ono opravdu platí, že na debilní otázku padne debilní odpověď... Jinak. Příčinu si zkus najít prvně sám... Od seřízení sání až po nahuštění pneumatik.
Datum: 06. září 2013 8:04
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 nech si udělat výbrus  .
Datum: 05. září 2013 23:05
 zdarvím mám problém s mojá jawou 250 přestala mi dobíjet ze začátku dobíjela dobře ale potom sem jezdil bez baterky a asi po ujetí 100 km přestala dobíjet nevíte co se mohlo pokazit ?? diky za rady baterku tam už mám ale bez baterky už nechytne a dřív chytala dobře
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:47
Jméno: Matrosh
IP: uživatel16068
 No relátko pouští proud z baterie jen při startování nebo když motor stojí, jak to chytne relátko sepne cívku a proud do spotřebičů a do baterie jde rovnou z dynama. Tím jak si jezdil bez baterie jsi si to pravděpodobně vyskratoval. Máš tam někde pojistku? mrkni na to. Kdyžtak dej odrušenou fajfku a měř napětí ve zvýšených otáčkch motoru přímo na baterii, bez světel to má dobíjet cca 7,2 až 7,8V . pokud ne vyměň relátko.
Datum: 07. září 2013 7:47
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, proč jezdíš bez baterky? Nejen se ti možná poškodilo dynamo, ale zkontroluj si celé dobíjení. Možná máš spečené relé, tím by se ti dynamo uchránilo. Když něco svařuješ tak musíš odpojit akumulátor, abys ho
nepoškodil. Ahoj
Datum: 06. září 2013 7:04
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Že se pokazilo dynamo je jasný, ale nutně potřebuju vědět, kam bude posílat prúd gdyž bude baterka plně nabitá?
Datum: 05. září 2013 21:15
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 mohlo se ti pokazit dynamo , protože proud kterej vyrobí , potřebuje někam posílat jinak se může poškodit
Datum: 05. září 2013 20:54
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 zdar sem začatečnik chtěl bych vyměnit na babette gufera jak se to dělá? musím vyndat staré gufero a potom tam dát to nové a nějak to rovnoměrně poklepat aby to tam zajelo? sorry za blbej dotaz sem fakt uplnej začátečník teprve musím pobrat nějaký zkušenosti. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 18:58
Jméno: http://www.fichtlkramek.cz/nah
IP: uživatel16063
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html na 210 je tendeleten a je to jedno ptž samohřejmě slouží i k demontáži te 1 spojky abys jí ted mohl odmastit.... jinak tu 2 k zadnímu kolu rozdělaš jednoduše po demontáží matice se ti rozpadne jen bacha at si nevysipeš jehly co jsou za bubnem převodovce
Datum: 05. září 2013 18:58
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Jedná se o babettu 210, ale gufera budu měnit u spojky celou levou stranu teče tam olej a potom jde špatně startovat a neřadí.
Datum: 05. září 2013 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16063
 napiš typ babety ...ptž se musí sudat spojka z leva a každý typ to má jinak...
jinak pod zapalkem se to dělá trivialně sudáš plast kryt zapalka vytočíš šroubek uprostřed rotoru a pod podložkou je zavit M8 na velký šroub na 13 klíč tím že do díry šroub zatahneš rotor sejmeš vinmeš kolík a vidíš gufero ktere vydloubneš..... namačkneš nove gufero vrátíš zpět kolíček na očistenej kužel vrátíš rotor zapalka a šroubek zakrytováním to končí...je to lechčí než na pio či motorce ....pod spojkou na 210 potřebuješ stahovák na 207 je jiny
Datum: 05. září 2013 18:00
 Staré gufero vyloupni třeba šroubovákem. Je třeba dát si pozor abys při tom nepodrápal ,,domeček,, ve kterém je uloženo. Pak místo odmasti např. acetonem a naklepni gufero nové. Hlavně no naklepni souměrně. Pak by se mělo gufero promáznout dostatečně olejem, aby se nespálilo. (např. na klikové hřídeli)
Datum: 05. září 2013 16:46
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam mustanga a potřebuju vědět jestli v hlavovim složeni (jak sou mysky pro ložiska) tak jestli tam maj bejt takovýty kuličky ve věnečku nebo jenom kuličky. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:20
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Diky
Datum: 05. září 2013 21:20
 ano, jenom kuličky
Datum: 05. září 2013 11:46
Jméno: jawa 23
IP: uživatel16062
 jen kuličky
Datum: 04. září 2013 20:29
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci na mojem fichtlu mám sníženou hlavu a jede to o hodně líp než origo ale kamarád si nechal hlavu taky snížit a jedemu to ještě huř než předtím jakto?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2013 0:29
 Je to víc než možný. Stačí mít jen blbě nastavený předstih a nemusí na tom být vůbec nic přehřáté
Datum: 10. září 2013 0:29
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: proč to není možný? Přehřeješ svíčku a od ní se bude směs zapalovat i po vypnutí zapalování, už se mi to stalo
Datum: 08. září 2013 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Na fichtlu samozápaly? Cože ? Na fichtlu je možný všechno,ale samozápaly rozhodně ne,fyzikálně to není možné. K dotazu - kamarád má možná motor v lepším stavu a nastavenej,v pořádku.....bejvá to tak ....
Datum: 06. září 2013 14:01
Jméno: pepa
IP: uživatel16063
 mě zkušenost naučila že fík má nic moc chlazení a je cytlivej na samozapaly od ostrých hran ve spalováku a např blbeho těsnění pod hlavou ...proto se podle mě žadne těsnění nemontovalo ....a vymysleli ho až naši polští bratři ...
prostě bych řádně srazil všechny hrany po obrábění a vyzkoušel to krajně mu tu hlavu seřízli moc a nezbyde než jí vypodložit 1 čí více těsněnímy chce to prostě nakoupit a zkoušet jak se to bude chovat každý motr je original....
Datum: 05. září 2013 19:04
Jméno: mmm
IP: uživatel15205
 důvodů je mnoho , jeden z tech duvodu muze byt teplota= nastavení karburatoru
Datum: 05. září 2013 13:58
 čau bejci potřebuju poradit fichtl chytí na první šlapnutí ale jakmile dám rychlost zdechne nvm co s tim (spojka funguje ) dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 14:55
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, abys neměl slepenou spojku. Jinak jak píše provaz.
Datum: 05. září 2013 14:55
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 předstih je zřejmě příliš velký... příliš bohatá směs..
Datum: 05. září 2013 12:29
 a turovat bez kvaltu to jde? a když to roztlačiš, tak to jede? jestli jo, tak asi ta spojka nefunguje jak má- poptřípadě máš opravdu nízky volnoběh...
Datum: 05. září 2013 11:48
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Doporučuju vyčistit karbec hlavně trysky a zkontrolovat jestli ti do karburatoru teče benzin. Popřípadně vičistit výfuk ale to by musel bejt hodně ucpanej.
Datum: 04. září 2013 20:22
 Nazdar draci  Jsem začínající djak.Dostal jsem od dědy jawu 555 která má palivovou nádrž z Maneta a karburátor z Mustanga u kterého schází vzduchový filtr.Ten orig.se tam nikam nevejde a ani by nebyl vzhledný.Je nějaká alternativa třeba viz. např. zatracovaný přímý filtr?Nebo je nějaká jiná možnost vzd.filtru z jiného karburátoru? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 13:08
 Díky djaci  motor je poskládaný co kde můj o dost starší bratr našel hlavní část je 555 jen píst, válec a hlava je Mustoš proto ten karbec.Ještě jednou díky DJACI DOBJEJ LET  )
Datum: 05. září 2013 13:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16061
 jj dej spojtovní ona ani ta dratěnka v origoši nejni žadne terno zaplat panbuh pařes něco skousne a dokáže jezdit i s hodně vylagrovaným motorem.....
Datum: 04. září 2013 20:10
Jméno: standa
IP: uživatel16057
 Jasný,když neni nazbyt tak přímej,asi spíš ten zakrytovanej. Nezapomeň doladit bohatost směsi vhodnou tryskou. Nevím co v tom máš za motor a tak ani nemužu bejt konkrétnější.
Datum: 04. září 2013 20:02
Jméno: miguel
IP: uživatel694
 Zdarec mám čz 125-476 když je nabitá baterie tak zůstavá sepnuté relé musím vytáhnou pojistku aby se to rozeplo. mám relé na dynamu. nedobíjí. když sundám kryt tak vidím jak se relé sepíná a rozepína rychle za sebou jakoby to cvakalo. nemáte nějaké řešení nebo návod na opravu? nechci kupovat nové dynamo
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:28
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já bych skusil jemně dotahovat matičku na tom péru co odtláčí kotvu. Nebo kotva odtláčí to péro s kontaktama. Připadá mě, že Ti to málo dobíjí podle toho cvakání relé. Toš tak.
Datum: 05. září 2013 21:28
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus tohle: několikrát za sebou rychle stiskni kotvu relé - nabudíš dynamo na správnou polaritu s baterií. jinak opravit relé. Napiš mi: martin.miarka@c-box.cz
Datum: 04. září 2013 20:26
Jméno: David
IP: uživatel12679
Posl.aktualizace: 04. září 2013 19:22
 fuha tohle nikdo neresil,,, koupit se to da ale je to draha sranda
Datum: 04. září 2013 19:22
|



|