slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  239  240  241  242  243  244  245  246  247  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vita      IP: uživatel16066    
Čau lidi , mám takovej problém,koupil jsem si už druhého pincka ale s stk , jel krásně ale pak se začal dusit pokaždé když sem přidal plyn,vyměnil jsem civku a už to ani nestartuje ... nevíte prosím někdo co bych s tím mohl dělat? Odovidejte mi prosím na email - vitrusnica.brodsky@seznam.cz díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 0:27
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel16076    
Indučka je nová a kabel k fajfce dostatečně dotáhnut? Po zadušení vyndej svíčku, koukni jestli je suchá nebo mokrá. Suchá málo benzínu- znovu řádně vyčistit celý karburátor a přítok paliva. Mokrá nastav řádně karburátor a pokud nepomůže, jdi po zapalování-kondenzátor, kladívko(může mít pecku), svíčka a ta indučka. Co vzduchovej filtr, ten je čistej. Pokud taky nic, tak jak píší kolegové někde to saje falešný vzduch-válec, hlava, pod karburátorem nebo tou guferou. Vyzkoušej a uvidíš.
 
 
Datum: 09. září 2013 0:27
 
 
 
 
Jméno: vita      IP: uživatel16071    
No,nádrž čistá,trysky taky,jiskra ok takže nevím,ale když ho nechám na volnobeh tak 30s tak je chvilku ok ale po chvilce se zase dusi ...
 
 
Datum: 07. září 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
skus jiskru ale jak to hází jiskru tak to elektrika nejni měl si něco s motorem či karburací ted když si to tak zamotal těško soudit.... dostat to do stavu kdy dá jiskru a za mě bordel v nádrži pulku fíka demonotvat a nadrž vyčistit....to byl asi duvod proč ho někdo prodal..
 
 
Datum: 07. září 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel15667    
Skus třeba vyčistit trisky nebo třeba magneto je špatné :-(
 
 
Datum: 07. září 2013 8:38
 
 
 
 
Jméno: Matrosh      IP: uživatel16068    
Jde tam málo fuelu, koukni jesi někde nepřisává luft a jesi máš dost dotaženou směs, zkus dát jehlu výš a koukni jesi dobře protýká benál kohoutkem.
 
 
Datum: 07. září 2013 7:39
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Vymen gufera na klice :-) .....
 
 
Datum: 06. září 2013 23:24
 
 
 
 
Jméno: vita      IP: uživatel16066    
Po neuspechach sem postupně vyměnil celý karburator a pořád to samé,výfuk je úplně nový,nový koupený
 
 
Datum: 06. září 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel14530    
zkontroluj palivovou soustavu.. kohoutek,plovák,hladinu..skontroluj filtr,trysky,jehlu,vejfuk,,ale tohe bude na něco přicpanýho,jestli ti to hází
 
 
Datum: 06. září 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14530    
Je tu někdo,do ví o stránce nebo někdo,kdo má fotky z Fichtl Cupu v Český Kamenici ? 24.8.13.. 4 hodnovka.. nikde jsme nenašel žádný fotky,díky..Jawamaniak odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, budu muset nejspíš měnit lamely na pinckovi, protože mi klouže spojka a už nejde více seštelovat (když ještě o kousek povolím šroubek na deklu, tak spojka pořád klouže, ale při zařazeném kvaltu už unáší) a tak mi jde o to, že když budou opravdu lamely KO, tak jaký ferodo lamely mám použít? Klasický ferodo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_ferodo2.html nebo si pár kaček připlatit a vzít ty ferodo speciál? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/lamela_ferodo_special.html Samozřejmě se jedná o sériového pincka... Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je pravda, že co jsem si koupil před pár lety větší motorku, tak teď s pinckem ročně najedu max. 500km, dříve jsem najel ročně 2-3tis km. Jinak po sundání levého deklu na motoru jsem zjistil, že jsou lamely KO, takže jsem už objednal ty ferodo. Mohl jsem objednat obyč. korek, ale když jsou ferodo jen o pár korun dražší a jsou lepší, tak proč si nepřiplatit že? Rovnou jsem objednal i primární řetěz, pružiny, ségrovky a mezilamelu, když už tak ať je to komplet vyměněný, ať to za rok nemusím znovu rozdělávat ;-)
 
 
Datum: 10. září 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na tom,jak hodláš s pinckem jezdit. Pokud najezdíš 500km za rok tak stačí klidně i korky :-) Pokud toho najezdíš několik tisíc ročně tak si radši připlať. Jezdil jsem od 16 do 18ti let na 21čce. Jenom snižena hlava a válec s vrtanim 40mm... Takže o maličko vylepšený sériák. Měl jsem ty levnější feroda. Najezdil jsem každý rok 15 000Km a každý rok jsem ty lamely měnil. Třetí plochy lamel byly jako nové,jako kdyby nikdy nebyly jeté ale za to ty zuby byly na lamelách poloviční a po pár tis. kilometrech už bych řekl že se očešou uplně
 
 
Datum: 10. září 2013 0:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky stando, pokud mi výjde dneska čas, tak na ty moje lamely mrknu a kdyžtak objednám obyč. ferodo. Vím že by stačily i lamely s korkem, ale když už tak proč nedát něco lepšího že...? :-)
 
 
Datum: 07. září 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16069    
Ferodo je OK,ty obyč ferodo mi jezděj i v upravenejch motorech,ty dražší zatim nemam šajn... Jinak do seriovky klidně i korek...
 
 
Datum: 07. září 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za odpověď, myslel jsem si to, že ty obyč. budou stačit ;-) , jinak pružiny dám samozřejmě taky nový a se ségrovkama už mám zkušenosti a vím jak hezky lítají, takže větší počet to jistí :-)
 
 
Datum: 06. září 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Stačí normál :-) já sem snim neměl nikdy problém takže speciál jsou zbytečné, a nezapomen si koupit také spojkové pružiny a ségrovky, těch si kup víc protože se stavá že nějaká vystřelií :-) .
 
 
Datum: 06. září 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
čus je pravda že měli některé nulapětky v tp 45 km/h? a kdyžtak do jakeho roku díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám 05 1966 v malym TP 45 ve velkym 60
 
 
Datum: 08. září 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05/1965 - 45km/h
 
 
Datum: 07. září 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
oni stejně dneska píší při přepisu 60 řešili sme to s bratrancem a prostě přez to nejel vlak že to maj v počítači že 05 má mít 60 a bylo....
 
 
Datum: 07. září 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: Lucí      IP: uživatel13048    
Já měla 05tku r.v.63 , a v techničáku 45km/h neměla .
 
 
Datum: 07. září 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
jo je to pravda rok 62 možná 63
 
 
Datum: 06. září 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi mam jawu 20 a za tepla spatne startuje na nakopávacku má snahu ale nechytne a na roztlacení chytne na 3metry cím to muze být ? svícka je brisk N15C a válec je po víbrusu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 9:13
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
díky
 
 
Datum: 07. září 2013 9:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
obvyklá rada je i v návodu ..při spoštění naklonit jako na sebe a kopnout .....řešilo se to tu nedávno je to vlastnost
 
 
Datum: 06. září 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
cus mam problem s babettou 210, nejde startovat, vyměnil jsem všechny gufera, odmastil spojky vše složil chci ji rozšlapat ale otáčí se pouze pravý buben a ten levý sebou jen cukne párkrát ale neprotočí se už si stím nevím rady týden to mám rozdělaný a furt nic :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Nemyslím, že bys řešil blbou spojku, mají na to vliv jak řadící, tak startovací pakny. Můžeš mít obráceně ten "regulační unašeč". Nejlepší je si vzít návod k obsluze, ten velkej, tam je to celý rozkreslený. Jestli už jsi zoufalej, tak zkus nasypat trošku moučkovýho cukru do bubnu řadících paken. Nebo se ti neotevíraj startovací pakny, pak řeš pružiny.
 
 
Datum: 09. září 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
čeče víš o tom že i vtom bubnu na kilce 1od předního kola jsou 2 startovací čelisti ktere sice otvírat mužou ale pokud budou ohoblovane tak to nenastartuješ? se mi zdá že pořád řešíš blbou spojku rozdělavej tu na klice.....
 
 
Datum: 08. září 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
ten kryt sem sundal a ty startovaci čelisti se pěkně roztahuji takže nevim v čem by moh být problém
 
 
Datum: 07. září 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
podle mě jsou lepší těžké čelisti,zkus sundat ten kryt v tom levem bubnu aby zustaly jenom startovaci čelisti a koukni jestli se pekně roztahují ty čelisti od sebe
 
 
Datum: 07. září 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
lechký nebo těžký čelisti na to nemaj vliv ..ovlivnují kdy to řadí 2 musýš dát starovací tj 1 buben od předního kola jsou tam 3 a 2 tydle startovací
 
 
Datum: 07. září 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
jo mělo by to být v pořádku nemáš nějaký schéma? mám lehký čelisti .. vše by mělo být ok měl jsem to už tak 10x rozloženy a furt nic
 
 
Datum: 07. září 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nasadil si spravně ten pravej buben ? ja sem to v tydnu rozdělal a taky mi to nestartovalo tak sem to sundal a nasadil znovu a pořadně,a kladivem trochu narazil přes natrubek do to toho praveho bubnu a bylo to OK
 
 
Datum: 07. září 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Takže by to mělo vyřešit novy startovací pakny? Jo a vždycky když ten buben sundám tak je na paknech mastnota ale to by snad jen prokluzovalo a necukalo to tak s tím bubnem ne? Taky by mohlo byt možná špatný gufero pod tím bubnem v karteru ne? už mě nic nenapadá proč to nestartuje když vyšroubuju svíčku tak v pohodě se to protáčí ale vrátím tam svíčku a zas sem tak kde sem byl :-(
 
 
Datum: 07. září 2013 10:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
nový pankny pořád ti to klouže ...
 
 
Datum: 07. září 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
zkusil sem a výsledek byl ten že to šlo z težka šlapat ale nenastartoval sem a když sem to tlačil tak to mělo snahu už se protočit ale dělá to pořád to samé :-( už si stím nevím rady
 
 
Datum: 07. září 2013 7:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
skus demontovat pružiny a nastartovat
 
 
Datum: 06. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
no nevím myslím že sou ty čelisti v pořádku... a ten stahovák bubnu mám
 
 
Datum: 06. září 2013 18:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
nemáš už sjete startovací čelisti abys je neodmastoval a oni byli po smrti....ono to nějakou mastnotu skousne když to má dost masa...... anebo jezedacky zahod pružiny sktere t je propojují......či je natahni ale ke kteremukoliv kroku potřebuješ stahovák na ten buben...a neposílal sem ti ho náhodou v odkazu?
 
 
Datum: 06. září 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
když tam mám svíčku tak ten levej startovaci buben jen tak cuká, ale jak vyšroubuju svíčku tak se v pohodě točí a má snahu startovat co stím? :-(
 
 
Datum: 06. září 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci jak seřidim hladinu karburátoru u jawy 350/640 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel8180    
 
 
Datum: 06. září 2013 18:10
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel8180    
Odšroubuješ spodek plovákový komory, karburátor položíš na hrdlo sklenice, do který nalejváš benzín. Musíš to dělat na rovný ploše samozřejmě. .. Ve chvíli, kdy bude plovák ve vodorovný poloze, musí bejt jehlovej ventil zavřenej .. To poznáš třeba tak, že hadičkou prostě foukneš do karburátoru přes přívod benzínu, popřípadě nalejvat přímo hadičkou a až bude mít dost nalejvat už nepude .. Když to nebude sedět, musíš přiohnout plíšek co je na osičce plováku. Eště si dej pozor, esli si měnil plovák, může špatně chodit, na to si dej pozor, taky se mi to stalo, že pak nedovíral. Snad to z tohohle návodu pochopíš. Ahoj
 
 
Datum: 06. září 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: Pepíí      IP: uživatel10693    
Zdarec mam čz 175 typ 450 včera mi vyhořelo jednocívkový relátko ja mam doma jen dvoucívku da se to nejak zapojit ?? předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: Pepíí      IP: uživatel10693    
Ja mam ted jinej stator a tam prave koukaj dva draty od cívek a ja nwm kterej kam.
 
 
Datum: 09. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
D= spojit s uhlíkem na dynamu a zároveň s drátkem cívky co už byl s uhlíkem propojený (jinak č 61) M= drátek cívky, který byl spojený s odporem a připojený na relé s největší pravděpodobností je odpor nyní připojený ve spodku relátka; když ano, tak původní odpor demontuj a nezapojuj
 
 
Datum: 09. září 2013 7:56
 
 
 
 
Jméno: Pepíí      IP: uživatel16065    
Jeste bych se chtel zeptat sundal jsem to staryy rele a jsou tam dva draty co vedou od civek je jedno kterej vede na M a kterej na D ? ppr jak poznam kterej kam patri ??
 
 
Datum: 06. září 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: Pepíí      IP: uživatel10693    
a nemaš nejakej navod ??
 
 
Datum: 06. září 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, dá...
 
 
Datum: 06. září 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapy.. chci se zeptat jeslti se nejak steluje karburator na 550 jde o novejsi Jikov 2914. Na netu jsem nic nenasel... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
aha tak to padon ono je toho víc druhu než pravostrnej a levostranej???no nic prostě se omlouvám
 
 
Datum: 08. září 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepo máš asi nějakou vývozní verzi karburátoru 2914 hz.Na tomhle seřídíš pouze polohu jehly.
 
 
Datum: 08. září 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
vše vyčisti a nastavíš odpovídající zářez na jehle v šoupěti.. pak motor natočíš a necháš ohřát a pak pošteluješ nejmenší volnoběžne otáčky šroubkem s pružinkou ..otáčky takove aby se motr sotva utáhnut teplota valce je taková že na něm už neudržíš ruku tj přez 80
 
 
Datum: 07. září 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
max na jehle
 
 
Datum: 05. září 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdar draci, mam mustanga a potřebuju vědět jaky ma mit parametry (hlavně stoupání závitu) matka na spojkovim koši jestli M10x1 ? nebo nevim. Když sem totiž tu matku sundaval tak se protačela a nešla vyšroubovat tak nevim jestli to je normální nebo špatnou matkou diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to spíš bude strhanej závit
 
 
Datum: 07. září 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu moje jawa 350/640 žere skoro 8 litrů na 100 kn mám kamaráda kterému třinda bere necelé 4 litry ja nejsem žádnej závodník čím to může být ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
joj, jezdil jsem 640-tku a dlouhodobou spotřebu jsem měl 2,7l. rakouské zapalování s proměnným předstihem, karburátor Bing.
 
 
Datum: 09. září 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: QxB      IP: uživatel15643    
Taky se přikláním k tomu, že to možné je.. Jezdím za 4 litry.
 
 
Datum: 06. září 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám 639, čili stejný motor a jezdím (poměrně dlouhodobě) za necelé 4 litry, takže to možné je.. jinak doporučuju zkontrolovat karburátor a předstih.. :-)
 
 
Datum: 06. září 2013 8:15
 
 
 
 
Jméno: beba13      IP: uživatel13327    
Ahoj zkusil bych zkontrolovat nastavení karburátoru na jakém zářezu máš jehlu (2 zářez zhora) a o kolik máš otočen šroub vzduchu (od utažení 1 otáčka vlevo). Taky bych zkusil zkontrolovat jestli ti někde palivo neutíká.
 
 
Datum: 05. září 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
tomu bych až tak nevěřil že jede za necelý 4 litry...jinak jestli má 634 nebo 632 tak ty brali o trošku mín do těch 4,5 -5 se s nima dá jet,tvůj problém bych vyděl v seštělování zapalování a karburátoru
 
 
Datum: 05. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj jestli ti těsní sytič, hodně častá příčina vysoké spotřeby je také špatný výpočet a jak tu jednou někdo psal takovej brácha taky dokáže lecos odsát z nádrže :-)
 
 
Datum: 05. září 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
čus nevíte proč mi fichtl nejde tak od spodku na jedničku? dřív se to postavilo skoro na zadní a teD? je to takovy liný:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:12
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
pejsek--- hold asi jo :-D
 
 
Datum: 07. září 2013 7:12
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel16052    
hold jsi přibral :-D
 
 
Datum: 06. září 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ono opravdu platí, že na debilní otázku padne debilní odpověď... Jinak. Příčinu si zkus najít prvně sám... Od seřízení sání až po nahuštění pneumatik.
 
 
Datum: 06. září 2013 8:04
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
nech si udělat výbrus :-) .
 
 
Datum: 05. září 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      E-mail:      IP: uživatel4946    
zdarvím mám problém s mojá jawou 250 přestala mi dobíjet ze začátku dobíjela dobře ale potom sem jezdil bez baterky a asi po ujetí 100 km přestala dobíjet nevíte co se mohlo pokazit ?? diky za rady baterku tam už mám ale bez baterky už nechytne a dřív chytala dobře odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: Matrosh      IP: uživatel16068    
No relátko pouští proud z baterie jen při startování nebo když motor stojí, jak to chytne relátko sepne cívku a proud do spotřebičů a do baterie jde rovnou z dynama. Tím jak si jezdil bez baterie jsi si to pravděpodobně vyskratoval. Máš tam někde pojistku? mrkni na to. Kdyžtak dej odrušenou fajfku a měř napětí ve zvýšených otáčkch motoru přímo na baterii, bez světel to má dobíjet cca 7,2 až 7,8V . pokud ne vyměň relátko.
 
 
Datum: 07. září 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, proč jezdíš bez baterky? Nejen se ti možná poškodilo dynamo, ale zkontroluj si celé dobíjení. Možná máš spečené relé, tím by se ti dynamo uchránilo. Když něco svařuješ tak musíš odpojit akumulátor, abys ho nepoškodil. Ahoj
 
 
Datum: 06. září 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Že se pokazilo dynamo je jasný, ale nutně potřebuju vědět, kam bude posílat prúd gdyž bude baterka plně nabitá?
 
 
Datum: 05. září 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
mohlo se ti pokazit dynamo , protože proud kterej vyrobí , potřebuje někam posílat jinak se může poškodit
 
 
Datum: 05. září 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
zdar sem začatečnik chtěl bych vyměnit na babette gufera jak se to dělá? musím vyndat staré gufero a potom tam dát to nové a nějak to rovnoměrně poklepat aby to tam zajelo? sorry za blbej dotaz sem fakt uplnej začátečník teprve musím pobrat nějaký zkušenosti. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: http://www.fichtlkramek.cz/nah      IP: uživatel16063    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html na 210 je tendeleten a je to jedno ptž samohřejmě slouží i k demontáži te 1 spojky abys jí ted mohl odmastit.... jinak tu 2 k zadnímu kolu rozdělaš jednoduše po demontáží matice se ti rozpadne jen bacha at si nevysipeš jehly co jsou za bubnem převodovce
 
 
Datum: 05. září 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Jedná se o babettu 210, ale gufera budu měnit u spojky celou levou stranu teče tam olej a potom jde špatně startovat a neřadí.
 
 
Datum: 05. září 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16063    
napiš typ babety ...ptž se musí sudat spojka z leva a každý typ to má jinak... jinak pod zapalkem se to dělá trivialně sudáš plast kryt zapalka vytočíš šroubek uprostřed rotoru a pod podložkou je zavit M8 na velký šroub na 13 klíč tím že do díry šroub zatahneš rotor sejmeš vinmeš kolík a vidíš gufero ktere vydloubneš..... namačkneš nove gufero vrátíš zpět kolíček na očistenej kužel vrátíš rotor zapalka a šroubek zakrytováním to končí...je to lechčí než na pio či motorce ....pod spojkou na 210 potřebuješ stahovák na 207 je jiny
 
 
Datum: 05. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Staré gufero vyloupni třeba šroubovákem. Je třeba dát si pozor abys při tom nepodrápal ,,domeček,, ve kterém je uloženo. Pak místo odmasti např. acetonem a naklepni gufero nové. Hlavně no naklepni souměrně. Pak by se mělo gufero promáznout dostatečně olejem, aby se nespálilo. (např. na klikové hřídeli)
 
 
Datum: 05. září 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, mam mustanga a potřebuju vědět jestli v hlavovim složeni (jak sou mysky pro ložiska) tak jestli tam maj bejt takovýty kuličky ve věnečku nebo jenom kuličky. diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Diky :-)
 
 
Datum: 05. září 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, jenom kuličky
 
 
Datum: 05. září 2013 11:46
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel16062    
jen kuličky
 
 
Datum: 04. září 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdar draci na mojem fichtlu mám sníženou hlavu a jede to o hodně líp než origo ale kamarád si nechal hlavu taky snížit a jedemu to ještě huř než předtím jakto? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 0:29
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to víc než možný. Stačí mít jen blbě nastavený předstih a nemusí na tom být vůbec nic přehřáté
 
 
Datum: 10. září 2013 0:29
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: proč to není možný? Přehřeješ svíčku a od ní se bude směs zapalovat i po vypnutí zapalování, už se mi to stalo
 
 
Datum: 08. září 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Na fichtlu samozápaly? Cože ? Na fichtlu je možný všechno,ale samozápaly rozhodně ne,fyzikálně to není možné. K dotazu - kamarád má možná motor v lepším stavu a nastavenej,v pořádku.....bejvá to tak ....
 
 
Datum: 06. září 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16063    
mě zkušenost naučila že fík má nic moc chlazení a je cytlivej na samozapaly od ostrých hran ve spalováku a např blbeho těsnění pod hlavou ...proto se podle mě žadne těsnění nemontovalo ....a vymysleli ho až naši polští bratři ... prostě bych řádně srazil všechny hrany po obrábění a vyzkoušel to krajně mu tu hlavu seřízli moc a nezbyde než jí vypodložit 1 čí více těsněnímy chce to prostě nakoupit a zkoušet jak se to bude chovat každý motr je original....
 
 
Datum: 05. září 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: mmm      IP: uživatel15205    
důvodů je mnoho , jeden z tech duvodu muze byt teplota= nastavení karburatoru
 
 
Datum: 05. září 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: becvi39 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau bejci potřebuju poradit fichtl chytí na první šlapnutí ale jakmile dám rychlost zdechne nvm co s tim (spojka funguje ) dík za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, abys neměl slepenou spojku. Jinak jak píše provaz.
 
 
Datum: 05. září 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
předstih je zřejmě příliš velký... příliš bohatá směs..
 
 
Datum: 05. září 2013 12:29
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a turovat bez kvaltu to jde? a když to roztlačiš, tak to jede? jestli jo, tak asi ta spojka nefunguje jak má- poptřípadě máš opravdu nízky volnoběh...
 
 
Datum: 05. září 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Doporučuju vyčistit karbec hlavně trysky a zkontrolovat jestli ti do karburatoru teče benzin. Popřípadně vičistit výfuk ale to by musel bejt hodně ucpanej.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel16059    
Nazdar draci:-) Jsem začínající djak.Dostal jsem od dědy jawu 555 která má palivovou nádrž z Maneta a karburátor z Mustanga u kterého schází vzduchový filtr.Ten orig.se tam nikam nevejde a ani by nebyl vzhledný.Je nějaká alternativa třeba viz. např. zatracovaný přímý filtr?Nebo je nějaká jiná možnost vzd.filtru z jiného karburátoru? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: Olda      E-mail:      IP: uživatel16059    
Díky djaci :-) motor je poskládaný co kde můj o dost starší bratr našel hlavní část je 555 jen píst, válec a hlava je Mustoš proto ten karbec.Ještě jednou díky DJACI DOBJEJ LET :-))
 
 
Datum: 05. září 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16061    
jj dej spojtovní ona ani ta dratěnka v origoši nejni žadne terno zaplat panbuh pařes něco skousne a dokáže jezdit i s hodně vylagrovaným motorem.....
 
 
Datum: 04. září 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16057    
Jasný,když neni nazbyt tak přímej,asi spíš ten zakrytovanej. Nezapomeň doladit bohatost směsi vhodnou tryskou. Nevím co v tom máš za motor a tak ani nemužu bejt konkrétnější.
 
 
Datum: 04. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel694    
Zdarec mám čz 125-476 když je nabitá baterie tak zůstavá sepnuté relé musím vytáhnou pojistku aby se to rozeplo. mám relé na dynamu. nedobíjí. když sundám kryt tak vidím jak se relé sepíná a rozepína rychle za sebou jakoby to cvakalo. nemáte nějaké řešení nebo návod na opravu? nechci kupovat nové dynamo :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já bych skusil jemně dotahovat matičku na tom péru co odtláčí kotvu. Nebo kotva odtláčí to péro s kontaktama. Připadá mě, že Ti to málo dobíjí podle toho cvakání relé. Toš tak.
 
 
Datum: 05. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus tohle: několikrát za sebou rychle stiskni kotvu relé - nabudíš dynamo na správnou polaritu s baterií. jinak opravit relé. Napiš mi: martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Zdarec, mám dotaz na Sesu. Pasují do starého výfuku ČSSR misky z tohodle nového? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_mustang_slovensko.html A daly by se koupit zvlášť přepážky? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha tohle nikdo neresil,,, koupit se to da ale je to draha sranda
 
 
Datum: 04. září 2013 19:22
 
<  239  240  241  242  243  244  245  246  247  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:00:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu