slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  238  239  240  241  242  243  244  245  246  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZZZdravím pánové, rozhodl jsem se nově vyplést kolo na Mustanga. Jak tay koukám na nabízené ráfky, tak jsem znejistěl v tom jak široký koupit. Jsou tadfy nabízené šíře 1,50X16 a 1,60X16. Jaký doporučujete koupit? Je to přední kolo na mustanga a budu obouvat origo barumku 2,50 na 16. V TP (knížečce) mám 1,50, tak asi koupím ten, ale chci se ujistit. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky pánové ;-)
 
 
Datum: 10. září 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď jsem se byl podívat do TP od mé 21 a mám tam ráfek 1,50, takže kup ten užší ;-)
 
 
Datum: 10. září 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
1,5 je bez problémů
 
 
Datum: 10. září 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Zdar draci, moje Babetta 210 s karburátorem dell orto má takový problém, že při delší jízdě asi 50 km/h rychlostí, přestane táhnout, motor se dusí dokud rychlost neklesne pod 40 km/h, tenhle problém se objeví jenom když jsou zapnutá světla. Budu vděčný za každou dobrou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
ahoj mezi I a 1 jsem naměřil 900 ohmů místo v návodu uvedených 60-400 ohmů (Je to teda jasná chyba tyristoru??)
 
 
Datum: 11. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
zdar jde ten tyristor proměřit najdi si návod k obsluze nebo něco takovýho k babete a je tam zkouška funkčnosti tyristoru já mám na babetě taky ten standart ale doma mám i ten GYT a když mám babetu an opravu nasazuju GYT a tím vyloučím závodu cívky nebo tyristoru
 
 
Datum: 10. září 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Ahoj, je nějaký způsob jak ověřit, že je to stoprocentně ten tyristor? Nemáš náhodou zkušenost s tímhle typem (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html), teď tam je standard, kdyby byla i špatná cívka vyřeší to tenhle?
 
 
Datum: 10. září 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16082    
Vymnen tyristor a babeta pojede jak vitr
 
 
Datum: 10. září 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: camfi      E-mail:      IP: uživatel16080    
To by mohl být problém v eletrice.. zkus si proměit regl nebo magneto..
 
 
Datum: 10. září 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo o gumách na pincka co na mokru nekloužou? takovou tlamu jsem ještě nehodil :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadní brzdu si nastav tak, abys to i dostal do smyku, jinak tam budeš mít vždycky rezervu. A píšeš trochu protichůdně...napřed napíšeš že to neni o tom umět nebo neumět brzdit...a pak napíšeš že si instinktivně zahamtnul brzdy. A to je právě ono. Umění brzdit na motorce v krizovkách spočívá právě v tom, abys udržel při brždění kola těsně před hranicí smyku a né na to "instinktivně" dupnout. Pokud to takhle zamáčkeš, kolo se ti dostane do smyku a ty to včas nepustíš, tak samozřejmě následuje nepříjemný pád. Pokud zachováš chladnou hlavu, tak máš daleko větší šanci že regulovánim brzdné síly udržíš kola na hranici smyku a že tu krizovku nějak rozumně dobrzdíš. Já samozřejmě netvrdim že zvládnu na silnici vybrat cokoliv, to rozhodně ne. Ale věnoval jsem dost času a úsilí tréninku na parkovišti, a musim zaklepat že se mi to v provoze už mnohokrát osvědčilo. A v té gumě to opravdu nehledej. Samozřejmě jak píše Marquee, jestli je ta guma stará několik desítek let, tak je prostě v prdeli a její vlastnosti se rovnaji lisované tmě. Takže trénovat pořád do kola brždění, zkusit si dostat přední i zadní kolo do smyku a hlavně, naučit se ten smyk rozpoznat a brzdu hned mírně uvolnit...Jinak přeji brzké uzdravení a taky ať dáš fichtla dohromady
 
 
Datum: 10. září 2013 9:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
u fichtla jde hodně často o stáří gumy než o kvalitu, s 30-40let starou gumou na mokru nic neubrzdíš, já na fichtlech, který mám na jěždění dávám Continental Conti Go, dobrý poměr cena/výkon
 
 
Datum: 10. září 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: MIK3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MNO.. Konkrétně zadní brzdu mám nastavenou tak aby mi nešlo kolo do smyku. Jinak Kolecko myslím že to neni o tom umět nebo neumět brzdit... vjel mi tam, tak abych se vyhnul kolizi, tak jsem instinktivně zašláp zadní a zmáčknul přední... a bohužel přední mi ujelo... a mám pocit že kdybych se pokusil o nějakej zběsilej úhybnej manévr, tak bych taky lehnul... bolí rameno a kyčel, ale víc mne sere odřenej lak.. je to ještě origoš. Jen jsem se chtěl zeptat zda neexistujou gumy třeba na mokro
 
 
Datum: 09. září 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubacz mám to stejně, taky cítím takový klepotání na fichtlu .. normálně brzdím přední, sice není kdovíjak účinná, ale stačí, v nouzovkách zadupnu i zadní, nebo když se stojí do kopečka delší dobu ..
 
 
Datum: 09. září 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
kolečko má pravdu jenomže bohužel třeba na babettě mám strach brzdit přední brzdou, protože pak klepe a ničí se předni vidlice, ale nedělá to jenom mě, kámoš tak oddělal uplně ko vildici bohužel na babettě brzdit předni je o držku :-D
 
 
Datum: 09. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám na motorce tu brzdu, kterou mám zrovna v lepším technickým stavu :-D Ale obecně reflexivně skáču spíš po zadní.
 
 
Datum: 09. září 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
filip: To že neumíš brzdit neznamená že přední brzda neni bezpečnější...dostat zadní kolo do smyku jde velice lehce, dostat přední kolo do smyku jde dost blbě...navíc přední kolo má více než dvojnásobný brzdný účinek oproti zadnímu kolu, a už jenom kvůli tomuhle je přední brzda pro provoz a pro řešení případných krizovek bezpečnější. Zadní brzda prostě nedokáže motorku bezpečně zastavit na potřebné vzdálenosti...
 
 
Datum: 09. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14454    
Kolecko - že je bezpečně bych netvrdil teda pro někoho kdo brzdit neumí párkát jsem mněl problém s jízdou po předním kole
 
 
Datum: 09. září 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Kolecko -- máš pravdu každej by se měl naučit brzdit obouma brzdama né jen zadní. Kdo se to nenaučí může stím mít někdy problémy. Nechápu jak může někdo brzdit jen zadní brzdou. :-)
 
 
Datum: 09. září 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě dodam že zadní brzdou, kor na mokru, ubrzdíš leda velký hovno. Na motorce se brzdí hlavně přední brzdou, protože je to bezpečnější a účinnější. Kdo se to včas nenaučí a bude furt brzdit zadkem, tak bude mít problém...
 
 
Datum: 09. září 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každá guma na mokru klouže, tak to prostě je. Já si teď koupil gumy na motorku, který maji mít perfektní vlastnosti i na vodě, dal jsem za ně 6500kč a stejně když mi tam někdo vlítne tak přední kolo neni problém dostat do smyku...v těhle krizovkách tě prostě žádná guma nepodrží...takže spíš se nauč správně brzdit...
 
 
Datum: 09. září 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16078    
brzi zadkem ....jinak na fichtla by ti měla stačit i obyč čína pokud nebude sjetá ....vždyt to jede 50....
 
 
Datum: 09. září 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jízda přizpůsobená byla, ale něakej magor s felckou mi tam vjel, tak jsem začal brzdit a podjelo mi přední kolo...
 
 
Datum: 09. září 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořiď si pásy z tanku, nebo přizpůsob jízdu stavu vozovky a povětrnostním podmínkám.
 
 
Datum: 09. září 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musím sebou na pinckovi vozit "protokol o nehodě" - to lejstro od pojišťovny kam se zaznamenává nehoda? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, do povinné výbavy vozidla to nepatří. Žádný zákon ti nenařizuje, abys ten protokol s sebou vozil...
 
 
Datum: 09. září 2013 18:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16078    
ano patří to k poviné výbavě vozisdla ...máš to mít u sebe je otázka jestli to prakticky někdo kontroluje
 
 
Datum: 09. září 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no měl bys... Já to k fichtlu nedostal pouzek když jsem pojištoval 125ccm ale sebou to nevozím..
 
 
Datum: 09. září 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska jsem hledal u otce ve sklepě šroubek, abych upevnil plechy na mé Jawě 50/20 Při hledání jsem našel knížečku s názvem: "lahký oskútrovaný motocykel - návod na obsluhu a udržiavanie" Docela hezké čtení :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo taky občas objevím nějaký poklad :-D
 
 
Datum: 09. září 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12836    
Jo to jo taky jí mám je to tam pěkně všechno popsaný bezva knížečka :-D
 
 
Datum: 09. září 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chci se vás zkušených co máte ferodo lamely zeptat ohledně oleje. Mám doma převodový olej Repsol Moto Transmision 2T 10W-30 (původně koupený do pionýra, ale ještě nepoužáitý) http://www.olej-dolej.cz/motorovy-olej-repsol-moto-transmision-2t-baleni-05litru-p-52.html a jde mi o to, jestli ho můžu bez obav použít nebo mám koupit klasiku Mogul Trans 80W? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky ;-)
 
 
Datum: 08. září 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Klidně ho použij...
 
 
Datum: 08. září 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14383    
zdarec, chci se zeptat kolik tak stojí novatechnicka, techničák a SPZ na fíka....a jaký davaj tvary SPZ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
technická kolem 300 .... techničák když od někoho koupíš tak záleží kolik si za něj řekne a značka je samozrejme k tomu když to od někoho kupuješ..... ale já mám tkaový pocit že ty si myslíš že se dá pořídit nový techničák a značka ale to bohužel nejde ;-) ... leda by sis nechal udělat veteránskou testci.. ale n ato je potřeba bud krasny puvodni stav a nebo renovace která je naprosto shodná s tím co vyjelo z fabriky... a Včka stojí mnohem víc
 
 
Datum: 08. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jaký průměr má čep stojanu na 21 a jaký na 20. Jestli jsou stejné. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Heh, tak pozdě, už jsem to byl změřit a mám 10mm čep, ale bude to asi jak říkáš podle roku výroby. Jinak já mám 21 z roku 1972..., třeba se to bude někomu hodit ;-)
 
 
Datum: 08. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nemusíš, na jiném to zase může být uplně jinak, asi podle roku výroby.
 
 
Datum: 08. září 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsem měl origo stojan, tak jsem měl šrouby, po koupi nového stojanu (starý se mi rozpadl) jsem místo šroubů dal čep a vše funguje perfektně, jen nevím jak tlustý čep mám použitý, ještě dneska ho půjdu změřit a pak dám vědět ;-)
 
 
Datum: 08. září 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Já mám 20ku a mám tam ten šroub. Taky jsem to viděl na krámku, že prodává čepy. Možná mají čep ty novější a to nevím.
 
 
Datum: 08. září 2013 16:41
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ptám se proto, že tady na fichtlkrámku jsou čepy 10mm u kterého je napsané typ 20 a 11mm u kterého je jen 21, proto se ptám
 
 
Datum: 08. září 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Teď jsem našel na straně 54 a 55 řídítka, plechové kryty a kříž na 21(pro rýpaly pouze vyobrazené) a stojan tam není. Takže to bude stejný. Ahoj
 
 
Datum: 08. září 2013 13:55
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau mám před sebou katológ náhradných dielov Jawa 50 typ 20, 21 z ruku 1971 a u obou typů je šroub a ne čep. Při tom má 20 má jiný kříž než 21 a tady v katalogu je pouze 20. Šroub je M 8x1. Délka tu není.
 
 
Datum: 08. září 2013 13:43
 
 
 
 
Jméno: Pawel      IP: uživatel15795    
Ahoj ve spolek, musí mít podle zákona motorka i pravý zrcátko, nebo stačí jen levý? díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 13:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí jedno, a to levé zrcátko...
 
 
Datum: 08. září 2013 13:13
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SESO, bylo by možné sehnat pružinku kohoutu na benzín z Fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když bych ti to hodil do vzkazu až budu kupovat dálší díly tak bys to tam hodil?
 
 
Datum: 09. září 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Jestli jí chceš tak ti jí dám, dej adresu a pošlu ti jí poštou , stálo by tě to asi 50 kč za poštovné...
 
 
Datum: 08. září 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
zdravím chci kupovat zapalovací cívku a chci se zeptat která to je já si myslím že je to ta nahoře v levo ta největší pokud je to jinak napište která je která díky :-) viz foto.http://www.img.tpx.cz/uploads/c%C3%ADvky.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam jawu 21 rv. 1976 mam v levo nahoře zapalovaci v pravo nahoře svetelnou ktera je propojena se spodni civkou taky svetelnou
 
 
Datum: 08. září 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo mas pravdu v levo nahoře sem střelenej :-) :-)
 
 
Datum: 08. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
u té nahoře v levo mám zelený drátek a ten je k přednímu světlu.asi to bude ten spodní napravo páč černý dratek je k zapalování ne ?
 
 
Datum: 08. září 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je v tom trochu bordel .. to zapalování je zapojené tak jako 30w - tedy tak jak máš znázorněno - dvě světelné propojené v pravo a vlevo nahoře zapalovací. Ovšem zapalování 30w se mimo zapojení liší i rotorem označeným číslem 20-xxxx .. pokud to tak je tak je to ok, ale pokud je rotor 05-xxxx , musíš upravit pozici cívek na 20w, tedy vlevo nahoře světelná, vpravo nahoře malá světelná a vpravo dole zapalovací ..
 
 
Datum: 08. září 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
nahoře v pravo je přeci světelný pol a né zapalovací ne ?
 
 
Datum: 08. září 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
haloo
 
 
Datum: 08. září 2013 15:26
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
jsem z toho nějak zmatenej :-D
 
 
Datum: 08. září 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
počkat není to ta nahoře v levo ?:-D
 
 
Datum: 08. září 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
díky :-)
 
 
Datum: 08. září 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo to je přesně ona v pravo nahoře :-)
 
 
Datum: 08. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdar draci mam na svém pincku mám 20w zapalování a když dám zapalovácí cívku do leva nahoru tak nejede sem tam střelí do výfuku ale když jí dám do prava dolu tak chytá našlápnutí.Někde jsem četl a viděl če cívka má být v levo nahoře jakto že mi to tam nejede?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 7:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
podle příznaků bys potřeboval jiný typ rotoru abys mohl mít zapalovací pól na požadovaném místě. Pro 20W verzi má rotor označení začínající "05" a pro 30W verzi začíná na "20"
 
 
Datum: 09. září 2013 7:48
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
a jakou cívku tam mám dát mě se tam totiž ta nová nevleze
 
 
Datum: 08. září 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak, u 20W zápalka je zapalovací cívka vpravo dole a u 30W zápalka je vlevo nahoře, když to umístění přehodíš aniž by jsi vyměnil i rotor, tak ti to zapalování nebude fungovat nebo spíš hodně blbě :-)
 
 
Datum: 07. září 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 20W zapalování je zapalovací cívka v pravo uprostřed.... nahoře je cívka pro 30W zapalování
 
 
Datum: 07. září 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16011    
Čus draci, potřbuju poradit. Složil jsem motor do stadiona s11. Když nastartuju tak jede, ale když zmačknu spojku tak se to začne sekat a chcípne to. Nevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten mosazný váleček na vypínání spojky máš v jakém stavu? a lamely se nezasekávají v koši? spojkové lanko máš dobře vyštelované?
 
 
Datum: 07. září 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
potreboval bych poradit jak vymezit vuli ojnice ckr v pistu mne se totiz vubec nelibi ze tam muze to jehlickove lozisko jezdit dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16085    
To co se stalo Frikulínovi se stalo i mě. Akorát on na to jezdil roky a dobrý,mě se to rozletělo po prvním startu motoru při přidání plynu. Měl jsem zúžený podložky z babety vystružený dle čepu. Z vlastní zkušenosti radím nic tam necpat,nepatří to tam. Možná sem je vyrobil špatnym postupem,možná byly kazový...nevim...každopádně sem tenkrát musel rozhodit motor abych vyčistil kliku,klikovou skříň,ložiska a válec kterej nenajel ani 1km šel hned na výbrus... Od tý doby už nikam podložky a CKR mam v obou motorech i jsem jich asi 5 nechával dávat známejm do klik a cajk... Každej má tendenci tam dobastlit nějaký vymezení,ale je to kravina,ojnice je vymezená už dole,nahoře ať plave,plovoucí uložení jako plovoucí uložení....
 
 
Datum: 10. září 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mně motor točí přes 10 000ot/min a ložisko drží. Nic tam nedávej... Někdo (mám za to, že Frikulín?) s nima má blbou zkušenost.
 
 
Datum: 09. září 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16077    
Nic tam nedávej,to jehlový pouzdro má plavat a plave. Jakékoli příložky mohou prasknout a nadělat paseku.
 
 
Datum: 09. září 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
existují kalené příložky
 
 
Datum: 09. září 2013 7:34
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, mám jeden dotaz, když jezdím s mojí Jawou 90 tak mi motor točí (hučí) pouze v otáčkách a nezrychluje prostě jede třeba 80 furt, tak uberu a rychle přidám plyn,tak se motor chytne a jede 108 km/h a pak mi už rychlost nabírá .tak se vás ptám jestli je to předstihem,protože se mi vačka na té hřídelce hýbe moc do stan. Nebo jestli je to něčím jiným ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar Stando, máš pravdu s tím rotačním šoupátkem aj tohle by to mohlo být,ale já myslím že šoupátko je v pořádku, nebylo nijak poškozeno ani opotřebováno. Jediné co mě napadá je ta vačka + předstih,Když jedu s 90tkou prostě nějakou rychlost 60, 80, 100 tak letí krásně než potká nějaký hrb, tak motor spadne z otáčet a jede třeba 80km/h a 90tka nezvyšuje rychlost, tak musím rychle přidat plyn a tím motor začne zase točit otáčky a 90tka zrychluje, pište co vás napadá, zatím moc dík.
 
 
Datum: 08. září 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16075    
Nejsem odborník na J90,ale napadá mi jedna věc. Je tam rozvod sání rotačním šoupátkem - neni možný,že má šoupě nějaký vakl v uložení a tím jak ostře ubereš a přidáš se hne šoupě od hrany k hraně,saní dostane správné časování a moto ožije ?
 
 
Datum: 08. září 2013 14:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16072    
aha ja se v tom nějak ztratil pístní čep pokut je na jehlách muže jít rukou viz dočkal a stat o 634...pístní kroužky mač ojete řádně mění se při vuli 06 asi nevím zda u tebe už nehrozí že je to sežere...nove nedavej mrháš usilím bude křivý valec dej to na brus....teda jestli si nedal nove kroužky ale na špatnej brus
 
 
Datum: 07. září 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
to můžou, hlavně jde o to že to pak už nemá kompresy a trošku víc to žere :-)
 
 
Datum: 07. září 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, Klika je v pořádku nemá vůli i jehličky jsou v horním oku, jenom jedna závada je tam a to že pístní čep mi šel zatlačit do pístu pouze rukou,a ještě pístní kroužky mají mezeru velikosti pístního zámku. Můžou ty kroužky s tým pístní čepem způsobovat klepání ve válci.
 
 
Datum: 07. září 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16072    
nemá roadster mít místo futra pod pístním čepem jehličky?? a když se vysipou a nějaký dobrak nechce ztratit píst...... ..anebo to má klikovku v p....
 
 
Datum: 07. září 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, mockrát dík zkusím ten tvůj nápad s tou vačkou, uvidím možná by to nějak šlo, a ještě jedna věc mám doma jeden polo motor na 90tku, když otáčím zapalováním ( magnetem, rotorem) zprava dolovena asi tak 5 mm tak se mi točí klika a pohybuje se mi ojnice ale píst stojí je tam nějaká vůle v tem horním oku ojnice,tak se vás ptám co by to mohlo být?
 
 
Datum: 07. září 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
nešlo by to udělat jako na motorce místo šroubu dát imbus a vačku trošku dotáhnout na krev? 90 neznám tak dobře ale z rouzných home crosu se zapalkem z pincka či baby to funguje dobře
 
 
Datum: 07. září 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec Pepi, moc dík já si myslím že by to mohlo být taky tou vačkou, prostě motor točí otáčky,ale 90tka nezrychluje, kdysi mě napadlo, že se mi může něco protáčet v motoru a, že se z motoru nepřenese síla na zadní kolo, ale to asi není pravdou, protože motor je asi 3 měsíce po GO. Kromě vačky tu už jsem neměl do náhrady. Klidně pište co vás napadne, za odpovědi děkuji.
 
 
Datum: 07. září 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
za mě to tím muže být vačku řadně upevni ptz jak se to vaklá pálí to jak chce a vlastně máš omezovač do plnejch
 
 
Datum: 07. září 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: mailend      IP: uživatel16070    
Seso, kdy budes mit primar 11/34 na pionyra. Potrebuju 4 kusy. Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak uten vyrobce je totalne neschopny,to je jeste na mesice,,sesa
 
 
Datum: 07. září 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10693    
Čau potřeboval bych poradit jak zapojit dvocivkový rélé a spinačku s ampermetrem nemate nejakej navod, schéma ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
napiš si: martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 09. září 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci potřebuju nutně poradit s 21čkou. startuje mi na 10-15 šlápnutí a za tepla jen když přidám plyn, a je tu problem že když jedu v plných otáčkách třeba do kopca na 1 (ale dělá to i na jiné hvalty) a v těch plných to začne něco bouchat cinkat klepat řachtat prostě rámus. a přestane to táhnout a zpomalí to. myslel sem že to bude primárním řetazem ale ten o kartery nedře tak nevím, motor má po kompletní generálce 2 000 Km. prosim poradte mi, jsem v koncích, protože se s tím nedá jezdit předstih a odtrh v poho svíčka cihlová odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
docela jo, asi to bude to
 
 
Datum: 07. září 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlové ložisko na ojnici je OK ? nedělá to takovej zvuk jako by bouchal plech ?
 
 
Datum: 07. září 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
zdravím chci se zeptat jak oravit u fichtla pření vidlice když jedu tak pokaždé když zabrzdím tak mě kolo uhne do strany(je to tak na rozbití držky) navíc když fichtla tlačím a zatočím tak mě kolo drhne o přední blatník.četl jsem že by se měly vyměnit silon.pouzdra. tak se chci zeptat co mám teda udělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16064    
 
 
Datum: 07. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pružiny měnit nemusíš, ty se mění jen když už jsou unavený, čili vidle jsou moc měkký. Tvůj problém vyřeší výměna silnových pouzder. Budeš potřebovat celkem 4ks (do každé vidle 2ks). Starý pouzdra musíš vytlouct ven, pak nové pouzdro natlučeš přes prkýnko do vidle, vystružíš 22 výstružníkem (musíš si ho půjčit od nějakýho soustružníka), vystružené pouzdro pomocí třeba dřevěné hůlky zatlučeš 16cm do vidle a pak vtlučeš další nové pouzdro na kraj vidle, to opět vystružíš a máš hotovo. To samé uděláš i u druhé vidle ;-)
 
 
Datum: 07. září 2013 12:01
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13429    
díkrn
 
 
Datum: 07. září 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo vymeň pouzdra a ty pružiny a před výměnou vytluč ty starý puzdra
 
 
Datum: 07. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel14530    
Zdravím draci,máte někdo ČZ 175/477 s blinkrama? Trošku mi zlobí,chci se zeptat jak správně mají fungovat když mám ve startovací skřínce polohu klíčky 0 v pohodě mi jdou na poloze č 1 mi jdou taky ,ale jen s parkovačkou na poloze č.2 s tlumenými nebo dálkovými nejdou vůbec. Poradil byste mi někdo,čím by to mohlo bejt? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
blinkry se mají zapnout při zapnutém zapalování. když tahám novou instalaci, blinkry zapojím na 15, nebo 54, nebo 15/54
 
 
Datum: 09. září 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí jít ve všech režimech a to jak s natočenym motorem, tak bez. Jestli nejdou, tak může být chyba v lecčems...základem je dobře nabitá baterie v dobrém stavu, pokud ani poté nejdou, tak bude problém někde v elektroinstalaci...buď kabely, přerušovač, špatnej kontakt atd...
 
 
Datum: 06. září 2013 23:27
 
<  238  239  240  241  242  243  244  245  246  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:16:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu