Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci ja mam udělanou motokaru a vní motor ze 175/477 . Mam problem klika děla divny zvuk trochu mlatí ale přitom nikde nic ne do čeho ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 12:20
dik
Datum: 21. prosince 2007 12:20
draku kdyby něco tak ten email je špatnej..to je můj...pnospa@seznam.cz
Datum: 21. prosince 2007 12:17
zdar draku,asik bude špatné ojniční ložisko  ......a nedo jsou šparné jehličky na pístním čepu  ...sežen jinou nebo si ji nech přelisovat  ....měj se čau
Datum: 21. prosince 2007 12:16
 Ikdyž to sem nepatří, chcu se zeptat , mám čz 175 v připadě že bych ji spravil a sehnal papíry na 125 měl bych ji, ale nevím jestli mám investovat do starého stroje nebo si radši koupit novou jawu 125 sport.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 9:32
Staci sa pozret nalavo na stlpec.Je tam modrym napisane >ČEZETA 125 / 175<.Na to kliknes a najdes diely na Cezetu.
Datum: 22. prosince 2007 9:32
Dobrý rozhodl sem se o 175 nevím kdy ju spravím, snad do 18 to stihnu. Papíry na 175 seženu. Akorát nevím jak je to s dílama, jestli se na 175 daj někde sehnat..........
Datum: 22. prosince 2007 7:52
Za starsou motorkou sa ludia ohliadnu ovela castejsie jak za njakym cestakom(hlavne ked okolo preleti 100km/h)
Datum: 21. prosince 2007 14:01
Jméno: NOVAMASTER
IP: uživatel1064
máte pravdu
Datum: 21. prosince 2007 13:32
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1791
Daj to do starý Jawky sežen 125kove papíre a budeš spokojný je to stará kvalita a policajti si teho abi nevšimnú
Datum: 21. prosince 2007 9:46
investuj starý stroje to je kvalita
Datum: 21. prosince 2007 9:40
 čus draci mám viditelnej dotaz kde se bere ten olej na motoru vypadá to jako olez z hlínou furt to čistim a pořád se to tam obevuje odkud to tam stéká??? p.s. přeju bohatého ježíška
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 8:10
Jméno: Jurmen
IP: uživatel170
jj,měl jsem ten samej problém,dal jsem misku pod karbec a mám klid,vždy jsem měl zasranej válec a revmáče.pokud to jde z karbecu,tak dej misku jak tady radí Čestmír a ještě můžeš utěsnit víčko karbecu,je na to taková spec.těsnící pasta,ted´si nemůžu vzpomenout jak se jmenuje,ale v prodejně budou vědět,je to černá hmota,hlavně se nesnaž ušetřit a nedávej tam silikón,ten by benzín rozleptal a pak by Ti ta sračka,která by tam vznikla,mohla ucpat karbec,tak bacha na to a pokud to máš na motoru,tak zkontroluj těsnění motoru,jestli někde neprolíná a nebo můžeš mít špatný gufero u start páky,tam to taky někdy teče.tak čus a Jawě zdar.
Datum: 22. prosince 2007 8:10
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
je nejlepší mít odkapávací misku jestli ti to kape z karbecu
Datum: 21. prosince 2007 6:54
Jméno: Bubák
IP: uživatel1754
pokud myslis na valci tak to je protoze ti kape neco z karbece - benzin se vypari a zbyde tam olej... pokud ze spodu na motoru, tak ti asi nekde trosku utika olej z prevodovky
Datum: 20. prosince 2007 23:01
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
 Zdravim, mam docela problém s fíkem.
Chytne mi, trochu ho ohřeju na neutrál a pak vyrazim. Nedjřív se mi stávalo že při jedničce se při vysokých otáčkách najednou motor začne dusit a chcípá, musim zmáčknout spojku, zaturovat a zase se rozjet. Takhle asi třikrát a potom už to je v pohodě...
Ale při další jízdě mi tohle dělá zase při plný dvojce. Jen když dám plnej plyn tak to začne vynechávat a dusit se, tak zpomalim, podřadim na jedna a zase to rozjedu ale nemůžu jet na plno.
Nevíte co je s tim? Docela mě to štve, nemůžu to pořádně rozjet. Díky za help
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2007 22:23
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Díky zkusim, já jí mam prasklou přímo na konci takže když to stahuju rozjíždí se.
Dneska sem jel zase a ta dvojka chvilku cukala a potom skočila a jela jak drak, máte ještě někdo nějakej názor pls?
Datum: 22. prosince 2007 22:23
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja sem ji lepil normal ne papirovou lepenkou a drzi manzeta
Datum: 22. prosince 2007 12:41
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Tak ten filtr vrátim zpátky, jen čekám až seženu manžetu k sání, ted jí mam roztrhlou :-/
Datum: 22. prosince 2007 12:24
Jméno: pavko
IP: uživatel430
moc ne jenom se ti fik hltí vzduchem a muze zdechat filtr vzduchový ma odpor za to silon ne
Datum: 21. prosince 2007 19:33
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Místo filtru tam mam napnutej kus silonu, myslíte že to vadí?
Datum: 21. prosince 2007 19:02
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
filtr sry
Datum: 21. prosince 2007 13:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jeste by to mohl by filt
Datum: 21. prosince 2007 13:24
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
díky hoši všechno vyzkoušim, ta motorka od předchozího majitele dostávala pěkně zabrat.
Píst snad bude v pohodě, ale mám v plánu sundat válec a kouknout na to.
tak díky všem, kdyby vás něco ještě napadlo pište
Datum: 21. prosince 2007 11:04
Jméno: pavko
IP: uživatel430
mislim ze muzes mit kousli pist
Datum: 21. prosince 2007 7:24
Precisti karbec,skontroluj hladinu banzinu v plavakovej komore,skontroluj ten ventilcek vo vicku plavakovky,ci funguje spravne(musi chodit uplne lahucko,nesmie sa zasekavat a musi sa otvarat vlastnou vahou) a precisti kohut na nadrzi
Datum: 20. prosince 2007 22:34
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
zdar, tohle mi taky dělalo, a tak sem si nalil do hrnca vocet, a dal tam karbec, voddělal jehlu na plovák, plovák, trysky, a pak sem to nechal vyvařit..bylo to krásně čistý, bylo to asi zasraný vevnitř...jel sem to rozjet, chvíli to ešte blblo, tak 1km, a pak to uš neudalalo vod tý doby nikdy...
Datum: 20. prosince 2007 22:12
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Nedávno sem ho vypaloval, měl krásnej zvuk a ted najednou to zase řve :-/
Mam sundat komplet nebo můžu nechat kolínko?
Karbec vyzkoušim vyčistit a seřídit
Datum: 20. prosince 2007 21:42
Jméno: Danny
IP: uživatel1276
Nedávno sem ho vypaloval, měl krásnej zvuk a ted najednou to zase řve :-/
Mam sundat komplet nebo můžu nechat kolínko?
Karbec vyzkoušim vyčistit a seřídit
Datum: 20. prosince 2007 21:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
karbec nebo vyfuk stim vyfukem to poznas tak když ho sundas a vyskousis
Datum: 20. prosince 2007 21:18
Jméno: vodafone(C)
IP: uživatel1435
 hojte, mám trošku zvláštní otázku, ale nevím kde sehnat více lidí, co maj skušenosti s motorkama  tak teda - někde jsem slyšel, že by šlo dát přední kolo (i s kotoučovou brzdou) bud s MZ 150, nebo Jawa Dandy na Simsona Enduro, je to možné? nebo je to jen nesmysl??? někdo mi říkal, že to tak udělal a co by bylo k tomu pak potřeba? jenom to kolo i s brzdou a asi i s tím lankem, ni? a to pak připojit místo té původní  jo a myslíte, že by to policii nějak vadilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 9:30
Jméno: vodafone(c)
IP: uživatel1789
no tak kdybych tam dal kolo s Dandy (Jawa) tak to má na vlas stejné rozměry, jen mi kdosi říkal, že by se to muselo připojit na baterku  což je podle mě volovina, když je to na hydrauliku, tak díkes  takže sundat i tu páčku brzdy, jo? a namontovat tam komplet s Dandyny.
Datum: 21. prosince 2007 9:30
Podla mna by si musel vymenit komplet vidlice a namontovat novu packu prednej brzdy s nadrzkou.
Datum: 20. prosince 2007 22:35
policajtom by to podla mna nevadilo...uz som to videl na jednej 550...
ale toz no musi ti to koleso sadnut do vydli a musis tam mat bud nieco navarena abo co kde sa uchycuje prasiatko lebo to je pripevnene na vydle
.a neviem ci sa mylim,ale budes muset potom vymenit aj packu lebo kotucove brzdy na motorkach su uz hydraulicke a nie ako na bicykloch...
Datum: 20. prosince 2007 21:45
 navite kde najdu návod na skladaní motoru jawy 250 nejslíp s fotkama ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2025 10:59
 Create Professional Books in Hours - Not Months!
You DO NOT need to outline endless chapters
You DO NOT need to research for weeks
You DO NOT need to join writing groups
You DO NOT need to buy expensive publishing courses
You DO NOT need to battle creative blocks
You DO NOT even need to write the content yourself!
Let FREE AI do all the work for you. https://hamsterkombat.expert/BookInADay
Datum: 16. dubna 2025 10:59
 GPTVision AI Clones $5,341/Day Sites With YOUR Affiliate Link
+ 2-Click Free Traffic
https://www.youtube.com/watch?v=_1Tt78oKxHo
Unsubscribe Form: hornoselectricos.online/unsubscribe/
Datum: 21. března 2024 0:18
Datum: 22. prosince 2007 22:51
Jméno: lazák
IP: uživatel664
jj diky
Datum: 21. prosince 2007 21:25
Zkus sehnat knížku Seřizování a opravy motocyklů Jawa-vyšlo několik vydání a tam se to popisuje.
Datum: 21. prosince 2007 21:17
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Zdar jak se da upravit karburator na 50/23 nemyslim prumerem.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 21:45
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Karburátor Jikov 2917PSb jsem na svém motoru upravil takto: vzdušník zvětšen na průměr 0,8mm, zaslepený otvor před spojem karburátor koleno, zvětšený průřez kanálku mezi plovákovou komorou a tryskou, zvětšený ventil v plovákové komoře, nové mosazné šoupátko s rovinnou spodní hranou, mezikus pod víčko plovákové komory nutný z důvodu zvýšení hladiny paliva, nová jehla vlastní výroby, laditelná tryska, nebo sada nutná k odladění motoru, průměr difuzoru 18,5mm, celý karburátor vyleštěn, takto upravený karburátor se osvědčil na mém motoru (když bude čas, tak někdy dám dohromady pár úprav a dám to na web) http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 20. prosince 2007 21:45
 zdarec draci...kupil som 21.spravil som elektriku len aby to zapalovalo,vycistil karbec a zastartoval...
vsetkov pohode..ale z valca ide taky cudny zvuk,ako keby ten piest suchal suchy o valec..
staci ked dam do zmesi viac oleja nech sa to premaze poriadne...
inak ten motor som nastartoval prvy krat po 2 rokoch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 20:20
Je tazke zadefinovat zvuky po internete.Pokial to nestraca tah a necitis,ze sa to pridiera,tak by som sa nebal.Ale stalo by za to dat valec dolu a skontrolovat ho,ako je na tom.
Datum: 20. prosince 2007 20:20
Jméno: matko
IP: uživatel1787
no sak vyskusam to najprv mansim pomerom na olej...ked tak tak uvidim..ale ja co som mal kruzky tak ono tak cvendzalo a nie suchalo...
Datum: 20. prosince 2007 20:18
No ono taky divny zvuk vydavaju aj kruzky.Tiez take akokeby suchanie.Ja som tiez mojho mustanga startoval po 2rokoch ale problemy som nemal.Motor bezal ticho.Ale po 3000km sa ozvali kruzky.Zalezi aj kolko to ma nabehane.
Datum: 20. prosince 2007 19:23
Jméno: krizle
IP: uživatel80
 Zdar draci, s kámošem se hádáme jestli se fichtl a simson může řídit v 15. On tvrdí že jo ale pokuď vím od 15 je do konstrukční rychlosti 45km/h a ty maj víc. Tak jak to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 9:43
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1791
Já vám povím takto proste taký je zákon že na JAWU-550,555,05,20,21,23?MOSKYTO,možeš jezdit iba!!!od 16 roku to si umanuly ty blbé policajské hlavy kere nemysla na nic ineho jak za co dávat pokuty a jak nám skomplikovat nám mladím motorkarum tak keby ta chtly na fichtlu a máš papíre Am tak ti dajú dobre mastnú pokutu a skončime pro jednou tento komentár
Datum: 21. prosince 2007 9:43
Inubis:Ale ja tu neriesim,ake vsetky skupiny si robil ty.Ja tu riesim,od kolkych sa v dnesnej dobe moze jazdit na Simsone a fichtlu.Takze mi jaksi nedochadza podstata tejto nasej debaty o vodicakoch.,,,,Pokial mas sk. A ako taku,tak tiez nevidim problem,preco by si nemohol riadit motorku nad 500ccm.
Datum: 20. prosince 2007 22:39
Oprava skupina A,B,C,D,M,T,E
Datum: 20. prosince 2007 20:34
Je něco jiné mět skupinu A1 to je do 125 cm
Datum: 20. prosince 2007 20:32
Je něco jiné mět skupinu A1 to je do 125 cm
Datum: 20. prosince 2007 20:31
Majo je mě 36 let dělal sem skupinu A,M,C,D,T, E, ještě za komoušů ted jsem si nechal nový řidičák a divím se . Jo v nněčím máš pravdu nesere to jenom tebe . pokud řídím skupinu C,D,E a mám to i na Autobus tj. sk. D tak kde je kurva problém abych nemohl řídit motorku třeba nad objem 500 cm no mám jen na 125cm . tak vidíš se poser.
Datum: 20. prosince 2007 20:28
A zabudol som na jednu vec,ze sk. A1 je az od 16.
Datum: 20. prosince 2007 20:16
Je něco jiné mět skupinu A1 to je do 125 cm
Datum: 20. prosince 2007 20:16
Inubis:Ide o to,ze donedavna ti stacila na fichtla skupina A50,ktora platila pre vsetky 50.Lenze potom sa zacali politici nudit a tak sa im zachcelo trosku tie skupiny pomenit.A tak si vymysleli na miesto sk. A50 skupinu AM.Co by ani tak nevadilo,jak to,ze obmedzili konstrukcnu rychlost na 45KM/H.Ale toto kriterium fichtl nesplnuje,kedze ma konstrukcnu rychlost 65KM/H.Takze ti na fichtla treba sk. A1.A ta je obmedzena objemom 125ccm a maximalnym vykonom 11kW.,,,,,a po uzakonneni tejto hovadiny sa dlho viedli suboje od kolkych mozes jazdit na fichtlovy,kedze kazdy zil v mylnej predstave,ze od 15.Postupom casu sa to vsetko vysvetlilo aj ked aj teraz sa najde jedinec,ktory si mysli,ze mozes na fichtla s vodicakom AM,teda od 15.
Datum: 20. prosince 2007 20:15
ježíš mužeš si řidičák udělat v 14 letech a jezdit můžeš v 15 let. a Na FICHTLA NO snad v 15 letech. je to do 50 cm
Datum: 20. prosince 2007 20:14
Není to o tom kolik jede záleží na tom kolik kw má motorka pincek ? n máš řidičák na fechtla tak vo co de?
Datum: 20. prosince 2007 20:09
Inubis:Ale ak si si nevsimol,my tu neriesime od kolkych sa robi vodicak na AM ale aky vodicak potrebujes na fichtla.
Datum: 20. prosince 2007 20:08
Sakra řidičák si děláš v 14 letech a řídít můžeš od 15 let tak vo co de snad si četl vyhlášku nebo ne?
Datum: 20. prosince 2007 20:06
Řidíčský průkaz vlastníš osd svých 15 let můžeš si dělat řidičák už od 14 let tak o co jde?
Datum: 20. prosince 2007 20:03
Pravdu mas ty.A ked kamos neveri,tak si najdi zakon o premavke a tam je popisane ktora skupina je na coZ toho sa da logicky vyvodit,od kolkych mozes.A ked ani potom nepochopi,tak musi byt retard.
Datum: 20. prosince 2007 19:31
Jméno: tom
IP: uživatel1786
na fichtlu od 16
Datum: 20. prosince 2007 17:11
Jméno: milis
IP: uživatel1760
Jezdím na Simsonu už rok sice mě nikdo nechitil ale je to padesátka tak jezdím furt ! mě to příde blbost proč by na padesátce se mělo jezdit od 16 to bych si radši koupil 125ku.
Datum: 20. prosince 2007 16:17
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
mno právě že on má tu konstrukční rychlost
Datum: 20. prosince 2007 16:04
Jméno: deda
IP: uživatel556
nebo muzes jezdin na parezu = JAWA 550 ten ma taky konstrukcni rychlos 45 ale me jede 60
Datum: 20. prosince 2007 14:34
TO JE ŠKODA, TAKY MĚ TO VADÍ.........
Datum: 20. prosince 2007 7:05
Hele řidičák od 15 je do 50ccm a do konstrukční rychlosti max.45km/h.A od 16 je to do 125ccm a 11kW.Takže fichtl je sice 50 ale má kontrukční rychlost 65km/h čímž pádem ho můžeš řídit až od 16-ti.A může se ti stát,že na fichtlovy pojedeš s papírama od 15-ti a oni tě chytěj 100 krát a nic ti neřeknou a po 101 ti třeba napařej pokutu.Tak si nato dávej bacha
Datum: 19. prosince 2007 20:43
Jméno: pavko
IP: uživatel430
mužes to vseci cajti serou je to 50 všeci jezdí na fichtech simsonech od 15 meho bratrance chytli na simsonu v patnácti a nic mu nerekli papiry mel na 50
Datum: 19. prosince 2007 20:30
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1783
no projednou je taky zákon že od 15 je jen na babetu a podobné prdítka a fichtl je ostrí stroj kup si radši babču
Datum: 19. prosince 2007 20:27
Jméno: iša
IP: uživatel286
 hoši chci se optat jestli jde přepsat MZ 150ccm v techničáku na 125ccm dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2007 7:35
Jo to mně chytli policajti na MZ 150. Nebyla moje ale známého. Dostal jsem pěknej pucung ale pokutu my nedaly.
Datum: 21. prosince 2007 7:35
Jméno: iša
IP: uživatel286
tak vám dik.
Datum: 20. prosince 2007 19:53
Jazdit s MZ150 na vodicak A1 je podobne ako jazdit s fichtlom alebo simsonom na AM.Akurat trosku horsie si myslim.Ale kazdopadne jak pise mrcin,je to o policajtovi.,,,,,a prepisat to nejde(oficialne)
Datum: 20. prosince 2007 19:41
Jméno: mrcin.m
IP: uživatel111
to zipoman : kdesi v příhodách na motorkách sem četl že borec dostal 25 000kč pokutu za to že měl řidičák na 125ku a jel na MZ 150tce. Je to jenom podle policajtů.
Datum: 20. prosince 2007 17:07
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Samo , že to jde. Škrtni 150 a napiš 125. Ale nebude to oficiální!!
Datum: 19. prosince 2007 23:57
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Jedině pokud máš známího na inspektoriátu, ale nikdo zatim nepsal že by dostal pokutu za to že řídí v 16 mztu
Datum: 19. prosince 2007 20:22
 Zdar...když na 175/487 snížím hlavu o 2 mm nebude to moc?nebo není na to nějakej výpočet pls?x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 15:46
Jardo ty si asi magor co? při 5mm a přehřejvat?to snad ani nenastartuješ...
Datum: 20. prosince 2007 15:46
Jméno: pavko
IP: uživatel430
přesnetak souhlasim se stejskym
Datum: 20. prosince 2007 7:32
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Chceš, aby to bylo znát, tak to sniž o 5 mm a uvidíš, jak se to bude krásně přehřejvat!!!
Datum: 20. prosince 2007 0:02
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Samotné zvyšování kompresního poměru bez dalších úprav vede pouze k výrazné snížení životnosti motoru, já upravoval 477, zvětšený průřez sání, Jikov 2928, změněné časování výfukového kanálu tím pádem i snížení hlavy, s tím, že kompresní poměr se zvýšil pouze nepatrně. 1mm je na 250 opravdu málo, ale nevím proč to někdo dělá s takovou charakteristikou toho motoru jakou už má, 170 je něco jiného, já ji poslal někam k 8000ot/min. Bohužel jsem ji půjčil a rozdíl v chování motoru oproti původní způsobil, že skončila v poli. Více info na webu http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 19. prosince 2007 21:36
487 neni 250ka, 487 má sama o soba menší kompresní prostor, proto stačí i 1 mm
Datum: 19. prosince 2007 20:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
487 ma sníženou uz hlavu ale jestli chces tak ji sniz bude to bez ucinku skoro o 1kone budes mit vic to je nic ČEZETA MUSI BYT ORIG
Datum: 19. prosince 2007 20:32
nepotřebuju dohady...1 mm nebyl na 250 panelce ani znát...chtěl bych to přesně nebo aspoň ať mi poradí stejsky ten se vyzná x)
Datum: 19. prosince 2007 20:24
1 mm, víc rači ne
Datum: 19. prosince 2007 20:17
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
 Myslite ze komaxit bude lepsi ako lakovanie?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 1:54
Jméno: Julin
IP: uživatel1643
když je kvalitně udělaný tak určitě...nesmrtelnost...
Datum: 20. prosince 2007 1:54
Jméno: lubik
IP: uživatel1785
 Zdar draci. Nevíte někdo výšku hladiny na babetě 207. V plovákové komoře jsou nějaké nálitky, ale zdá se mi to nízko. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2007 19:55
Jméno: zeli
IP: uživatel175
kolipa bys tam toho chtel mit? ja nwm ja abbetu 207 nevlastnim ale myslim si ze kdyz tam je ryska tak to tal bude
Datum: 19. prosince 2007 19:55
Jméno: milis
IP: uživatel1760
 Potřebuji poradit, koupil jsem si pionýra a musím vyměnit píst a jakej tam mám dát ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 22:45
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Tak tobě připadá kreténský dát do pionýra píst z pionýra???
Datum: 20. prosince 2007 22:45
Jardo nepřipadáš si tak trochu jako kretén?
Trapnější odpovědi než ty tvoje nejsou snad ničí...
Datum: 20. prosince 2007 18:28
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Z dvěstěpadesátky tam asi nepůjde, tak zkus píst do pionýra!!
Datum: 20. prosince 2007 0:07
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
a podla mna to daj rovno na vybrus, budes mat pokoj do buducna....raz si to snad kazdy musi prezit
Datum: 19. prosince 2007 20:56
Jméno: zeli
IP: uživatel175
no zalezi podle toho kolikatej to ma vybrus, ja to delam tak ze si vemu valec a zajedu do mototechyn kde pisty prodavaj a on to vyzkousi i z krouzkama
Datum: 19. prosince 2007 19:48
Jméno: Opi
IP: uživatel1686
 čau, nevite na kolik by mě vyšla strikaci pitole, chci si fichtla prestrikat? DIk
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2008 17:04
Jméno: Paja
IP: uživatel1872
Ja bych to vyresil tak ze si zajdu do globusu nebo OBI a tam si vyberu normal sprej............. neni to zas tak drahe a urcite se to vyplati ne? A mas to bez problemu............ ale jak rikam je to muj nazor..........
Datum: 03. ledna 2008 17:04
A ked uz ju chces,tak hned pod tvojim dotazom je odkaz na paradnu striekaciu pistol.
Datum: 20. prosince 2007 20:01
A na co ti bude pistol,ked nemas kompresor.Pokial to mas len na pole,tak pouzi stetku alebo farbu v spreji.A pokial to mas oficialne prihlasene,tak lne to robit u niekoho,kto kompresor ma(a tiez skusenoti).
Datum: 20. prosince 2007 19:59
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
no to som si myslel aj ja....tak som kupil pistol Asist za 700sk a okrem vody to nic hustejsie nevedelo rozprasovat a navyse ta praca s cistenim, posledne som sa na to vysral, kedze ta pistol mi je na nic a teraz sa mi to uz nedari dostat odtial....este k tomu to huci ako das :-/ kompresor je draha vec, ale dost uzitocna, najlepsie bude snad len to dat urobit nejakemu kamosovi, pripadne firme, alebo si veci pozicaj a urob si to sam.
Datum: 19. prosince 2007 20:37
vyserse na to a kdyby byl šikovnej tak se to dá natřit pěkne já jsem tet natíral celou 250 a každej se mě říká že to mám dobře nastřikany ale ono to je natřeny a pistole na eletryku kydyš nemáš kompresor tak kolem 400 300 stovek
Datum: 19. prosince 2007 20:07
Jméno: opi
IP: uživatel1686
nemam nic
Datum: 19. prosince 2007 20:01
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
a kompresor mas?  dobry clanok, aj dva :B su na wiku.ic.cz mrkni sa tam
Datum: 19. prosince 2007 19:53
Jméno: pavko
IP: uživatel430
Posl.aktualizace: 19. prosince 2007 22:11
Jméno: mara
IP: uživatel426
ta by uz mohla neco vydrzet hlave ji pak musis poradne vymejt jinak to muzes zahodit
Datum: 19. prosince 2007 22:11
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1783
 zdar ja téš zabíham válec aj kliku po výbrusi v tejto zimje ale aspon sa to neprehriva a chalani nevíte či sesa bude mnet aj ty krosácké blatníky lebo aj kamoš ho u mna videl a aj on ho chce
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 20:02
Tusimze sesa robil dopredaj poslednych kusov a uz ich nedrzi.Ale to potvrdi sesa.Kazdopadne na objednavku ti ich asi zozenie.
Datum: 20. prosince 2007 20:02
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
To asi bude vědět nejlíp SESA
Datum: 20. prosince 2007 0:11
 nevite jaky prumer ma mit pistni cep na koradu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2007 20:42
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
Datum: 19. prosince 2007 20:42
Jméno: Paja
IP: uživatel1386
 Zdar všichni! Prosimvás nevíte někdo jak uchytit plastovej airbox pod nádrž u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 20:05
milis:Mne sa napriklad vobec nepaci ten hluk zo sania ked tam nie je filter.A dalsia vec,ked je zima alebo prsi alebo je blato,lahko ti tam nalieta bordel a dosiel si.A zas niekomu to bez filtru ani nejede.
Datum: 20. prosince 2007 20:05
Jméno: milis
IP: uživatel1760
já ho tam nemám a jezdí mustang taky
Datum: 19. prosince 2007 19:29
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ked nebude gumicka, pouzi stahovacie pasiky, ked bude jeden kratky, spoj dva  akurat sa to uz tazsie rozobera
Datum: 19. prosince 2007 18:48
No ja mám na bokoch nadrze zo spodu take vystupky.A dal som tam gumicku,ktora zabrani boxu,aby spod nadrze vypadol.
Datum: 19. prosince 2007 18:34
 Zdar, kolik by stála kompletní GO motoru na fichtla ??? Díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2007 21:55
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
ste blázni dávat za to takový prachy...použijte díly z rozebranejch fichtlů jen ty gufera a pouzdra bych koupil nový
Datum: 29. prosince 2007 21:55
Ja osobne si pod pojmom GO predstavujem to,co urobil pavko.Polovicna GO je pre mna klika,vybrus,loziska gufera.Bez opravy kliky a vybrusu sa mi to nerata.
Datum: 20. prosince 2007 20:31
Jméno: borec115
IP: uživatel1788
ked cches robit Go tak zaklad je vymenit loziska a gufera to sa da povidat jak zaklad a ked tak ze prevodovka je dobra tak ju enchat tak vymenit ty puuzdra lamely primar sekundar ale podla teho co chces kupovat a robit kebyze uplne vsetko ale uplne komplet tak do 5000 by si sa vysel
Datum: 20. prosince 2007 19:35
Jméno: milis
IP: uživatel1760
no uvidím já mám vše OK ale potřebuji vyměnit píst, převodovku a samozdřejmě když už tak nějaký ložiska a těsnění jinak mám vše OK !
Datum: 20. prosince 2007 16:19
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nesmís kupovat v mototechne v mototechne je o 100% az draz co sem videl sesa ma nejlepší ceny
Datum: 20. prosince 2007 7:55
Jméno: monax
IP: uživatel53
1.Zalezi co vse chces kupovat!
2.Zalezi kde too koupis a za jakou cenu!!
3.me to vyslo se vsim 3500kč automat zustal v puvodu a neco malinkko v prevodovce!
Datum: 19. prosince 2007 21:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Nechal sem si dělat go motoru a vyšlo ta na 3000 i s klikou a všim
Datum: 19. prosince 2007 20:25
Jméno: zeli
IP: uživatel175
jak pro koho  ja bych na GO celyho motoru ( vse nowe) stradal asi dlouho 
Datum: 19. prosince 2007 19:50
Jméno: milis
IP: uživatel1760
no tak to není tak hrozný !
Datum: 19. prosince 2007 19:40
Jméno: pavko
IP: uživatel430
1000jestli chces ale extra go jako ja new spajsaka nove veci do karbecu a pod tak 2000 hlavne jak budes delatgo musíš pořádně vyčistit palivoku nebo se ti bordel dostane do vlace a bude delat pořádnou neplechu stačí jak rozeberes palivovku a dás ji do octa a uvařís a mas to ok
Datum: 19. prosince 2007 19:28
No skus si tu v kramku nahadzat do kolecka vsetky diely do prevodovky,plus spojka,primarny retaz,pripocitaj cenu vybrusu a repas kliky.A budes vediet na com si.Ale jak pise zeli,zalezi,aku rozsihlu GO by si robil.Je rozdiel,ked vymenis loziska,gufera,das urobit kliku,vybrus a GO je na svete.A je rozdiel,ked kupis vsetko ca sa da zahnat.
Datum: 19. prosince 2007 18:36
Jméno: zeli
IP: uživatel175
podle toho co bys vsealecchno kupoval, kdybys kupoval uplne vse nowe tak si ceny najdi na kramku kolecka, spojka, klika,valec akorad bys musel nechat radici automat nebo nekde sehnat jinej protoze se uz nevyrabi a tak se skoro nikde neprodava, mozna v rakovniku koupis
Datum: 19. prosince 2007 17:58
|



|