Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci...posílejte fotky svých fichtlu na adresu motokokotiny@centrum.cz a zjara uděláme anketu na stránkách http://www.motokokotiny.ic.cz o nejhezčího fechtla....pošlete aspon tak 5 fotek, at je podle čeho soudit...blizší informace na icq 462-457-878, nebo mi tu nechte vskaz.....tak zdar.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:06
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
jj, jasně....anketa bude aš na jaře, tak v dubnu nebo začátkem května...
Datum: 02. ledna 2008 19:06
Jméno: thomspon
IP: uživatel1829
A nechcete s tou anketou ještě tak 14 dnu počkat, až budu mít složenýho svýho draka?
Datum: 02. ledna 2008 18:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel1249
 cus hele mam dotaz..... mam moznost koupit jawinu 250 ale ma jen maly technicak da se nak udelat i velkej technicak pujde to pres urat nebo jak??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 22:06
Poplatek bývá 100Kč ale pochybuju že ti ho dají když to není přihlášený.
Datum: 02. ledna 2008 22:06
tak to fakt nevim...sorry
Datum: 02. ledna 2008 21:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel1249
a nevis jestly bude nakej doplatek a kolik?
Datum: 02. ledna 2008 20:53
no ja bych to udelal tak, ze bych na urad nahlasil ztratu velkeho T.P. a voni by ti meli vystavit duplikat
Datum: 02. ledna 2008 18:16
Jméno: jaxon
IP: uživatel1831
 nazdar draci-NEVITE JAK FUNGUJE PLYN U JAWY 555 TAM JE TA KOLEJKA BO CO? JA TO NEMUZU OPRAVIT NECHYBY TAM NEJAKA PRUZINA PROTOZE SE TEN PLYN NEVRACI
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 21:22
No tenhle plyn se nevrací, je to starší model, pak se dával rychlopal. Mě se na jawě 175/356 vracel, ale pak sem ho vyměnil a už se nevrací. Lepší je rychlopal ale záleží na tom, jestli to chceš jako originál, nebo jako jen tak naježdění
Datum: 06. ledna 2008 21:22
Ja měl pružinku v karbeci a vše v poho.. A nevracel se mi! Stačí ho celej pořadně vyčistit a nastřikat olejovym sprejem...
Datum: 02. ledna 2008 20:03
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Ale i pomalopal se dokáže elegantně vracet....! Mám ho na skůtr čz... a pokud je dobře sestavenej tak nic nekurví a funguje dobře....ale je to pomalopal...rychlopal je rychlopal ale to si na veterána dovolit nemůžu...!
Datum: 02. ledna 2008 19:19
Pomalopal neboli kolejka se nevrací.Nebo varcí ale jen o kousek,né ůplně na doraz.To je už tak daný výrobou.Já to měl na 20 a když sem to předělával na 21 tak sem tam dal rychlopal.A kolejka ti kurví lanka,protože jak je lanko vedený vnitřken řiditka tak je moc zohýbaný a pak otáčky nespadnou dolu páč se to lanko zasekne.To vim z vlastní zkušenosti.
Datum: 02. ledna 2008 19:14
daj si tam rychlopal ja som to tiez tak mal a vsetko fungovalo...
Datum: 02. ledna 2008 18:29
plyn s kolejkou se ti nevrací to je dany vyrobou....aby se ti vracel tak si tam musis dat rychlopal, ale nevim jestli ti tam pude...(myslim prumerem atd...)
Datum: 02. ledna 2008 18:19
čau hele ty ''šnekové'' plyny se těžko vrací je to už unavený vše skus koupit tužší pružinku do karburátoru a vše promaž a mělo by to byt dobré pokud ti tam nic nechybí  .čau
Datum: 02. ledna 2008 17:51
a máš pružinu v karburátory??
Datum: 02. ledna 2008 17:47
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
 Neví někdo kde seženu návod na elektronickou regulaci?
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 22:53
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
myslím návod na výrobu regulátoru dobíjení baterky
Datum: 02. ledna 2008 22:53
návod jak si vyrobyt relé dobíjení by se mi taky zešel
Datum: 02. ledna 2008 19:53
Jméno: thomspon
IP: uživatel1829
nemyslíš třeba regulátor dobíjení baterky?
Datum: 02. ledna 2008 18:53
To sem v životě neslyšel. Kdyžtak regulaci čeho? Otáček?
Datum: 02. ledna 2008 17:17
Jméno: filip
IP: uživatel1831
 nazdar draci na jawe 05 mi vedou do inducni civky dva dratky prosimvas co je to za dratky?jeden z kondenzatoru?a ten druhy z ceho? oproti jawy 555 tam mi vede jenom jeden newite jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:38
Tak máš u 555ky blbě elektriku, taky tam musí vést 2 dráty na jeden pol a jeden drát na druhý. Tady si stáhni schéma a uvidíš vše.http://motoveterani-horice.wz.cz/?page=prirucky
Datum: 02. ledna 2008 19:38
Jméno: thomspon
IP: uživatel1829
ten druhý je tuším na kostru
Datum: 02. ledna 2008 18:52
Takhle se to blbě říká, ale vetšinou jde drát z kladívka na indukčku,na ten samý kontakt je připojený drát k přepínači. Druhý kontakt indukčky se ukostří.
Datum: 02. ledna 2008 17:13
 Zdarec
Opravuju Jawu 21 Sport:
Budu ji barvit - Mohli byste mi poradit na co si dát pozor a proste nejakou radu ....
diky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 18:24
jedna takova mala rada radeji si to dej nastrikat nekam k nejakymu lakyrnikovi teda jestli nemas doma kompresor a pistoli.....protoze jenak jestli to budes strikat sprejem taj jich an to vystrikas hafo....a vysledek stoji za hovno...poradnej lak je poradnej lak....
Datum: 02. ledna 2008 18:24
No já sem to stříkal sprejem a nevypadalo nijak exoticky. Když to ale steče, tak je to fakt bomba, musíš to počkat až to uschne, znovu brousit, takže na tohle nejvíc pozor a stříkej z dálky, jak říká Dr. fík ve více tenkých vrstvách .
Datum: 02. ledna 2008 17:29
Taky to nesmíš stříkat sprejem,ale vzduchovou pistolí.Viděl sem už pár exotů co to dělaly sprejem a fakt hrůza.Bacha při ředění barvy,abys ji neudělal moc řídkou,pak to to steče a můžeš začít znova.Stříkej to v tenkejch vrstvách a dej jich víc.A jestli to budeš dělat sintetikou tak jestě nakonec stříknou bezbarvým lakem.Ale s tim obzvlášť opatrně.A neni potřeba ho ředit.Ten už je řídkej dost.
Datum: 02. ledna 2008 17:10
Já z vlastní zkušenosti: dej si pozor ať se ti to nesloupne, nebo to taky může udělat bubliny. Podle mě nestačí jenom odmastit hadrou s acetonem. Takhle sem to udělal a objevily se tam právě ty hnusné bubliny. pak sem zkusil to umyt houbou a proudem vody, a pak ještě odmastit acetonem, ale ta hadra musí byt fakt čistá, a výsledek excelent. A taky to udělej opravdu v několika vrstvách (jak je v tom návodu) pač já sem dal málo a pak je každý menší ťukanec vidět
Datum: 02. ledna 2008 15:37
Jméno: mihal
IP: uživatel1541
http://wiku.ic.cz/navody/lakovani.htm
Datum: 02. ledna 2008 15:28
 Nazdar draci nemá někdo navod jak můžu doma vyleštit kanálky na válci u JAWY 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 20:38
Jméno: provaz
IP: uživatel1860
jo dik za odpověd.
Datum: 14. ledna 2008 20:38
Jméno: sandokan
IP: uživatel409
ja sem to dělal tlakovou myčkou na auta.
Datum: 07. ledna 2008 15:42
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
ja jsem to fakt nikdy nevidel ale musel bys asi vyndat vlozku,no jestli teda myslis prepousteci,jak se tam jinak dostanes???
Datum: 04. ledna 2008 20:08
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 zdravím draky,
tedka jsem si nechal vyměnit spztku a přihlásil fekála na mě, předtím jsem měl pouze malý techničák (šedá kartička s CS) po přihlášení mi napsali novej malej a k tomu velkej techničák, jako mají auta (skládací) a tak se ptám, kterej mám vozit s sebou?, oba nebo jen malej, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 21:44
ali:Odkial si?
Datum: 02. ledna 2008 21:44
u nas na Slovensku mame len malu rozkladaciu knizku a to je vsetko...
Datum: 02. ledna 2008 20:53
jenom malej s sebou voz...ten velkej potrebujes myslim akorat na stk
Datum: 02. ledna 2008 18:25
Jj,jenom malej.Proto se dává.Abys nemusel vozit ten velkej.Aspoň myslim že kvůli tomu
Datum: 02. ledna 2008 17:12
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
Jen malej
Datum: 02. ledna 2008 16:31
Jméno: typan
IP: uživatel986
Stačí malej
Datum: 02. ledna 2008 15:07
Jméno: Bubák
IP: uživatel1846
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:21
ten kroužek se dá roztáhnout a navlést na ten automat.
Datum: 02. ledna 2008 19:21
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
automat musis rozdelat uplne,ted presne nevim jak to tam je,ale vim ze ten krouzek sem menil a v poho
Datum: 02. ledna 2008 14:47
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 Cau seso hele kolik ma zavit ta tryska na babettu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 14:20
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
 Má cenu zapojovat oilmaster na čz 175/477 nebo se to nevyplatí?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 18:50
Jméno: jawák
IP: uživatel934
No to je odpověd připoj si tam třeba šlapky.
Datum: 12. ledna 2008 18:50
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
 Má cenu zapojovat oilmaster na čz 175/477 nebo se to nevyplatí?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:59
Jméno: patrik
IP: uživatel1751
neni poruchové. když ho seřídíš podle manuálu a budeš používat správný(řídký) olej, tak tě nezklame. mn ěslouží už nějký ten tisíc km a spokojenost nejvyžší. to že je poruchové kdysi řekl nějaký mamlas, co tam zapoměl dolét ojel a opojil ho. pak všem řekl že se to kazí a všichni mu uvěřily a začaly to odpojovat taky. prostě rozšířený blábol. zeptej se lidí co to mají jaké s tim mají zkušenosti a uvidíš...a navíc si ho dnes každý dává zpět
Datum: 02. ledna 2008 19:59
Jméno: kuba xD
IP: uživatel1058
kucos to neni jawa ale ciza.
jinak se to neviplaci je to dost poruchovy a jak rika johnyppe raci lej do benalu oil....
Datum: 02. ledna 2008 18:51
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Ja oilmasterum neverim. Radsi micham do benzinu. Je lepsi si jednou za cas namichat 20L benzinu do kanystru s olejem, nez pak davat vybrus a novou pistni sadu..
Datum: 02. ledna 2008 17:40
Všechno na Jawu se jednou vyplatí
Datum: 02. ledna 2008 14:46
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
 Schořelo mi relé na čz 175/477 a za nové se mi dávat skoro 500Kč nechce. Neví někdo jestli se dá vyrobit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 16:33
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
A ta se vyrobí jak. Je někde návod?
Datum: 02. ledna 2008 16:33
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jestli si to chceš vyrábět , tak si radši vyrob elektronickou regulaci.
Datum: 02. ledna 2008 13:54
Jméno: xperiment
IP: uživatel202
 jde na mustangu nějak udělat kontrolka neutralu?..předpokladam že ne,ale nějaky kutilek by se možna našel,máte s tím někdo skušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 17:37
Jméno: radim
IP: uživatel202
Ja vim,jen jsem se ze srandy zeptal..
Datum: 02. ledna 2008 17:37
Přesně tak.Kontrolka neutrálu je na fichtlovy naprosto zbytečná.Neřeknu kdyby to mělo třeba 6 rychlostí,ale 3?To je na nic.A za tu námahu to nestojí
Datum: 02. ledna 2008 14:43
Mne tam nechyba.Mozno by sa nejak dali nabastlit kontakty na radiaci automat.Myslim,ze keby si nad to clovek sadol,nieco by sa dalo vymysliet.Ale zas,kvoli machrovaniu s kontrolkou neutralu.....neviem ci ta namaha stoji za to.
Datum: 02. ledna 2008 13:46
 dobry den ja sem slisel ze se da zvisit vykon tim ze se nak udelaj vetsi diry do trisek myslite ze to de pls poradte diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 14:57
Jméno: Bubák
IP: uživatel1846
jako myslim aby jeli vedle sebe
Datum: 02. ledna 2008 14:57
Jméno: Bubák
IP: uživatel1846
Weaponman: tak natoc video s tim tvym karbecem a vyfukem a seriovym mustangem. to ze to jde lip je jen tvoej presvedceni, dyt jsi to prece upravil tak to pujde lip a ne ze ne... vim o cem mluvim
Datum: 02. ledna 2008 14:56
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ale aj zere viac od nadrze, nie?
Datum: 02. ledna 2008 14:43
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nahodou jde lip od spoda
Datum: 02. ledna 2008 14:31
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
nie je 100 trochu vela? pre vybrus 8 sa davala tryska 80....aj to je lahsie ako kupovat novu ju prevrtat...vrtaky sa daju kupit od velkosti 0,2
Datum: 02. ledna 2008 13:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja mam vetsi trysku o 0,32 mm tak ze je to 1 mm tryska znači se 100
Datum: 02. ledna 2008 12:58
Jméno: pavko
IP: uživatel430
na hvno akorat to vice žere musel bys mit upraveny spaloaci prostor
Datum: 02. ledna 2008 12:35
Jméno: hambala
IP: uživatel430
 Jaká je nejlepší značka oleje ja říkám že castrol
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 20:09
to záleží na tom, jestli se ptáš na převoďák nebo na olej do benzinu, já osobně leju do benzinu M2T a do převodů obyčejnou PP devadesátku. čest jawám a nazdar!
Datum: 05. ledna 2008 20:09
cawte ja pouzivam na zavody CASTROL no predtym som pouzival ESSO 2T ŠPECIAL aj natom som zavodil a pokedy som len tak behgal tak stacilo M2T
Datum: 05. ledna 2008 18:54
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ale 500za olej to uz je zbytecne muj nazor taky staci olej bohate za 320 vic s olejem nejdu
Datum: 04. ledna 2008 4:15
franc:Johny ma uplnu pravdu.Ale na tuto temu sa uz bavit nebudem.Aj tak som uz porusil slub ktory som si dal...
Datum: 03. ledna 2008 22:20
Jméno: franc
IP: uživatel1653
To je jasný že johnyp ze seba robí chytrího a hovno,hovno to se vyplatí si koupit olej za 500 ked na nej máš
Datum: 03. ledna 2008 20:44
Jméno: fany
IP: uživatel1653
Johnyp ze sebe dělá nákýho chytrýho asi si myslí že sežral šalamounovo hovno tady bude povídat pohádky a myslí si že tomu nejlíp rozumí ale ve skutečnosti rozumí hovnu at nezávidí a nedelá chytrýho
Datum: 03. ledna 2008 19:34
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ale vyuzije jedine full synteticu vidi muj motor za 300 memusim aspon cistit vyfuk min to zeere lepsi ochrana zadny nekuri to zadny karbon plna syntetika se na 99%spálí za m2t podle vsech nazoru asi tak na 60%
Datum: 03. ledna 2008 5:38
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Asi sis to spatne precetl. Nenapsal jsem, ze o tom vsichni vi prd, ale skoro vsichni, takze jsem nemyslel tebe. A taky jsem napsal, ze je to blbost do SERIOVEHO fechtla, ktereho ty urcite nemas. Sam mam upravenou motku tak vim co to obnasi. Jen me zarazi, jak nekdo, kdo ma uplne obycejny motor, staveny na M2T do nej muze jit olej za 500Kc, ktery se absolutne nevyuzije. Tak asi tak.
Datum: 02. ledna 2008 22:01
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel791
Johnhyppe....leju do fíka olej za 560 litr (a to je nejnižší cena....) A myslíš si že když si nechám za 500 udělat píst a mám za 200 kroužek a točim 10 000 tak si tam naleju MT2 abych to za rohem za cukrárnou zadřel...?  A jestli sis všiml já sem si značku nehájil jen sem napsal názor....a o oleji prd nevim....! Vim o něm docela dost....  Zameť si před vlastnim prahem zamysli se a neházej hned jedovatý sliny....!
Datum: 02. ledna 2008 19:11
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
Johnyppe ja mam v mustangu za 120sk na ceske tak 100kc.teda olej.
Datum: 02. ledna 2008 18:39
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
Johnyppe ja mam v mustangu za 120sk na ceske tak 100kc.teda olej.
Datum: 02. ledna 2008 18:37
souhalsim s Johnyppe
Datum: 02. ledna 2008 18:29
Jméno: liduska
IP: uživatel1599
M2T je 4rever
Datum: 02. ledna 2008 18:02
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Rikat si muzete co chcete, ale skoro kazdy o tom vi prd a haji si znacku oleje, na kterou je zvykly. Lituju tech, co davaji do serioveho fechtla olej za 300Kc, to uz je fakt na doktora.
Datum: 02. ledna 2008 17:43
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
ked uz M2T tak aspon M2T Super, nie?
Datum: 02. ledna 2008 15:33
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel1660
Taky sem ho jezdil...nic proti...! Ale pro upravenej motor je to smrt...
Datum: 02. ledna 2008 13:56
M2T a neurážejte můj nejoblíbenější olej do fika. Sem tam to míchám s terpentýnem a jede jak drak.
Datum: 02. ledna 2008 13:52
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel1660
On každej olej je dobrej pokud je používán při správných podmínkách na který je určen....  Já teda osobně sem na fíkovy do 9000 otáček jel polosyntetiku Luqui Moly a teď přez 9000 otáček pojedu poprvé na zkoušku Shell Advance racing X...!
Datum: 02. ledna 2008 13:22
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel1660
On každej olej je dobrej pokud je používán při správných podmínkách na který je určen....  Já teda osobně sem na fíkovy do 9000 otáček jel polosyntetiku Luqui Moly a teď přez 9000 otáček pojedu poprvé na zkoušku Shell Advance racing X...!
Datum: 02. ledna 2008 13:13
Jméno: jawaman
IP: uživatel1795
Ja ŕikam SHELL ten je muj nejlepsi no pro mne nerikam ze vavoline neni tez dobry ale u mne je shell a do teraz na starem stroji byl M2T a jezdilo sa jak srak
Datum: 02. ledna 2008 12:56
Jméno: sesa
IP: uživatel176
hambala reknu ti to tak di fichtla nas mogul ci paramo olej,,,, teda provdak,,,,pac fichtl stejne drake oleje nevyuzije,,pac toci malo otacek,,,a fritovaci tam nelej,,to jen jen v akutnim pripada a jen na par kilacku naz dojedes na benziku,,,deleji si s tebe akorat prdku,,,
Datum: 02. ledna 2008 12:39
Jméno: sračka
IP: uživatel1856
nejlepší olej je taký kerý pešel uš deset krát motorem auta vyjety  a po nem fritovací v kerem sú ešte hranolky náhadou kámoš tam dal fritovací jeho mama vnem smažila hranolky a ket jel tak smrdel jak spálené hranolky  )))
Datum: 02. ledna 2008 12:35
Jméno: radim
IP: uživatel202
Nejlepší je slunečnicový olej LUKANA  DD
Datum: 02. ledna 2008 12:17
Jméno: patrik
IP: uživatel1751
kastrol si dej na hlavu, nejlepší je fritovací olej
Datum: 02. ledna 2008 12:15
Jméno: miky
IP: uživatel368
castrol jsou největší sračky nejlepší oleje jsou Valvoline
Datum: 02. ledna 2008 12:14
 Čus draci......mam dotaz.....svička mi haže malou jiskru,ale nwim esi to je svičkou nebo elektrikou protože tu sem dělal novou.Moc diky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 16:31
Zdar..nebo to muže byt taky kondenzator! Mě to taky dělalo, elektroka celá nová a házelo to málo, tak jsem všecho zkontroloval a nakonec fakt kondenzátor!!
Datum: 02. ledna 2008 16:31
Ked nemas zapalovaciu cievku daleko od magnetu a aj tak to hadze slabu iskru,vymen ju.
Datum: 02. ledna 2008 13:48
Možná slabý magneto, nebo máš daleko cívku od magneta. Nebo máš velkou vzdálenost elektrod
na svíčce. Cívku nastavýš uplně jednoduše vem si kus papíru a strč ho mezi cívku a magneto a cívku pust
až na papír potom papír vytáhni a zkus jestli cívka neškrtá o magneto a jestli ne tak ok tam jde o to aby byla
cívka co nejblíž magnetu a aby o něj neškrtala. Pak si změř kolik máš odtrh na elektrodách svíčky mělo by to bejt 0.4mm a když ani to ne tak vyměn magneto a uvidíš. Jo a dej bacha na cívku cívka na jiskru má menší průměr vynutí než světelná.
Datum: 02. ledna 2008 12:42
Jméno: filip
IP: uživatel1831
 nazdar draci , myslite ze bude pasovat sekundarni hnaci retez z jawy 05 na jawu 555?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 11:25
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
aha, ty si myslel sekundarnu :B tak bude
Datum: 02. ledna 2008 11:25
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
prakticky neviem a teoreticky ked sa pozries ako to ma sesa v tovare, tak na 05 ide retaz taka ako na 20 21 a 23 a na 550 a 555 je ina...cize zrejme nebude
Datum: 02. ledna 2008 11:00
Jméno: Lazák
IP: uživatel664
 jaky loziska a gufera mají prijít do motoru Jawi 250 kyvacky ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 11:11
všechno to máš v katalogu náhradních dílů
Datum: 02. ledna 2008 11:11
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
na klice jsou loziska 6305 ty jsou 3 +gufero pod zápalko je 25-62-8,a na převodovku jsou ložiska 6303 a 6205 a cislo gufera pod sekundár nevim
Datum: 02. ledna 2008 10:10
Jméno: michael
IP: uživatel1599
 cus seso budes mit jeste nekdy fyfuk na 21 pionyra jestli jo tak kdy ? a za jakou cenu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 18:00
Jméno: michael
IP: uživatel1599
diky za radu SESO !!!!
Datum: 02. ledna 2008 18:00
mno tak to by mě taky zajímalo....
Datum: 02. ledna 2008 10:20
|



|