slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2398  2399  2400  2401  2402  2403  2404  2405  2406  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      E-mail:      IP: uživatel1327    
zdar draci...posílejte fotky svých fichtlu na adresu motokokotiny@centrum.cz a zjara uděláme anketu na stránkách http://www.motokokotiny.ic.cz o nejhezčího fechtla....pošlete aspon tak 5 fotek, at je podle čeho soudit...blizší informace na icq 462-457-878, nebo mi tu nechte vskaz.....tak zdar..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
jj, jasně....anketa bude aš na jaře, tak v dubnu nebo začátkem května...
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: thomspon      IP: uživatel1829    
A nechcete s tou anketou ještě tak 14 dnu počkat, až budu mít složenýho svýho draka?
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel1249    
cus hele mam dotaz..... mam moznost koupit jawinu 250 ale ma jen maly technicak da se nak udelat i velkej technicak pujde to pres urat nebo jak?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
Poplatek bývá 100Kč ale pochybuju že ti ho dají když to není přihlášený.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
tak to fakt nevim...sorry
 
 
Datum: 02. ledna 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel1249    
a nevis jestly bude nakej doplatek a kolik?
 
 
Datum: 02. ledna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
no ja bych to udelal tak, ze bych na urad nahlasil ztratu velkeho T.P. a voni by ti meli vystavit duplikat
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: jaxon      IP: uživatel1831    
nazdar draci-NEVITE JAK FUNGUJE PLYN U JAWY 555 TAM JE TA KOLEJKA BO CO? JA TO NEMUZU OPRAVIT NECHYBY TAM NEJAKA PRUZINA PROTOZE SE TEN PLYN NEVRACI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: Stejsky      E-mail:      IP: uživatel1319    
No tenhle plyn se nevrací, je to starší model, pak se dával rychlopal. Mě se na jawě 175/356 vracel, ale pak sem ho vyměnil a už se nevrací. Lepší je rychlopal ale záleží na tom, jestli to chceš jako originál, nebo jako jen tak naježdění :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: Patrik Novák      E-mail:      IP: uživatel1281    
Ja měl pružinku v karbeci a vše v poho.. A nevracel se mi! Stačí ho celej pořadně vyčistit a nastřikat olejovym sprejem...
 
 
Datum: 02. ledna 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Ale i pomalopal se dokáže elegantně vracet....! Mám ho na skůtr čz... a pokud je dobře sestavenej tak nic nekurví a funguje dobře....ale je to pomalopal...rychlopal je rychlopal ale to si na veterána dovolit nemůžu...!
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Pomalopal neboli kolejka se nevrací.Nebo varcí ale jen o kousek,né ůplně na doraz.To je už tak daný výrobou.Já to měl na 20 a když sem to předělával na 21 tak sem tam dal rychlopal.A kolejka ti kurví lanka,protože jak je lanko vedený vnitřken řiditka tak je moc zohýbaný a pak otáčky nespadnou dolu páč se to lanko zasekne.To vim z vlastní zkušenosti.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: matko      E-mail:      IP: uživatel1862    
daj si tam rychlopal ja som to tiez tak mal a vsetko fungovalo...
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
plyn s kolejkou se ti nevrací to je dany vyrobou....aby se ti vracel tak si tam musis dat rychlopal, ale nevim jestli ti tam pude...(myslim prumerem atd...)
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:19
 
 
 
 
Jméno: Pospa      E-mail:      IP: uživatel1670    
čau hele ty ''šnekové'' plyny se těžko vrací je to už unavený vše skus koupit tužší pružinku do karburátoru a vše promaž a mělo by to byt dobré pokud ti tam nic nechybí;-).čau
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1856    
a máš pružinu v karburátory??
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
Neví někdo kde seženu návod na elektronickou regulaci? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
myslím návod na výrobu regulátoru dobíjení baterky
 
 
Datum: 02. ledna 2008 22:53
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel1751    
návod jak si vyrobyt relé dobíjení by se mi taky zešel
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: thomspon      IP: uživatel1829    
nemyslíš třeba regulátor dobíjení baterky?
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
To sem v životě neslyšel. Kdyžtak regulaci čeho? Otáček?
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel1831    
nazdar draci na jawe 05 mi vedou do inducni civky dva dratky prosimvas co je to za dratky?jeden z kondenzatoru?a ten druhy z ceho? oproti jawy 555 tam mi vede jenom jeden newite jak to teda je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Tak máš u 555ky blbě elektriku, taky tam musí vést 2 dráty na jeden pol a jeden drát na druhý. Tady si stáhni schéma a uvidíš vše.http://motoveterani-horice.wz.cz/?page=prirucky
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: thomspon      IP: uživatel1829    
ten druhý je tuším na kostru
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
Takhle se to blbě říká, ale vetšinou jde drát z kladívka na indukčku,na ten samý kontakt je připojený drát k přepínači. Druhý kontakt indukčky se ukostří.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:13
 
 
 
 
Jméno: KUCIS      E-mail:      IP: uživatel1211    
Zdarec Opravuju Jawu 21 Sport: Budu ji barvit - Mohli byste mi poradit na co si dát pozor a proste nejakou radu .... diky za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
jedna takova mala rada radeji si to dej nastrikat nekam k nejakymu lakyrnikovi teda jestli nemas doma kompresor a pistoli.....protoze jenak jestli to budes strikat sprejem taj jich an to vystrikas hafo....a vysledek stoji za hovno...poradnej lak je poradnej lak.... ;-)
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
No já sem to stříkal sprejem a nevypadalo nijak exoticky. Když to ale steče, tak je to fakt bomba, musíš to počkat až to uschne, znovu brousit, takže na tohle nejvíc pozor a stříkej z dálky, jak říká Dr. fík ve více tenkých vrstvách .
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Taky to nesmíš stříkat sprejem,ale vzduchovou pistolí.Viděl sem už pár exotů co to dělaly sprejem a fakt hrůza.Bacha při ředění barvy,abys ji neudělal moc řídkou,pak to to steče a můžeš začít znova.Stříkej to v tenkejch vrstvách a dej jich víc.A jestli to budeš dělat sintetikou tak jestě nakonec stříknou bezbarvým lakem.Ale s tim obzvlášť opatrně.A neni potřeba ho ředit.Ten už je řídkej dost.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      E-mail:      IP: uživatel1007    
Já z vlastní zkušenosti: dej si pozor ať se ti to nesloupne, nebo to taky může udělat bubliny. Podle mě nestačí jenom odmastit hadrou s acetonem. Takhle sem to udělal a objevily se tam právě ty hnusné bubliny. pak sem zkusil to umyt houbou a proudem vody, a pak ještě odmastit acetonem, ale ta hadra musí byt fakt čistá, a výsledek excelent. A taky to udělej opravdu v několika vrstvách (jak je v tom návodu) pač já sem dal málo a pak je každý menší ťukanec vidět
 
 
Datum: 02. ledna 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: mihal      IP: uživatel1541    
http://wiku.ic.cz/navody/lakovani.htm
 
 
Datum: 02. ledna 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: provaz      E-mail:      IP: uživatel1860    
Nazdar draci nemá někdo navod jak můžu doma vyleštit kanálky na válci u JAWY 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel1860    
jo dik za odpověd.
 
 
Datum: 14. ledna 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: sandokan      IP: uživatel409    
ja sem to dělal tlakovou myčkou na auta.
 
 
Datum: 07. ledna 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: ondrej      IP: uživatel368    
ja jsem to fakt nikdy nevidel ale musel bys asi vyndat vlozku,no jestli teda myslis prepousteci,jak se tam jinak dostanes???
 
 
Datum: 04. ledna 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: stepkaM      IP: uživatel1859    
zdravím draky, tedka jsem si nechal vyměnit spztku a přihlásil fekála na mě, předtím jsem měl pouze malý techničák (šedá kartička s CS) po přihlášení mi napsali novej malej a k tomu velkej techničák, jako mají auta (skládací) a tak se ptám, kterej mám vozit s sebou?, oba nebo jen malej, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
ali:Odkial si?
 
 
Datum: 02. ledna 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      E-mail:      IP: uživatel1863    
u nas na Slovensku mame len malu rozkladaciu knizku a to je vsetko...
 
 
Datum: 02. ledna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
jenom malej s sebou voz...ten velkej potrebujes myslim akorat na stk
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Jj,jenom malej.Proto se dává.Abys nemusel vozit ten velkej.Aspoň myslim že kvůli tomu
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
Jen malej
 
 
Datum: 02. ledna 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: typan      IP: uživatel986    
Stačí malej
 
 
Datum: 02. ledna 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1846    
cus draci, hele jak se instaluje toto? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1001.html ? i kdyz ten automat rozdelam tak ten krouzek tam je mezi dvema nalisovanymi castmi a nestahnu ho z toho... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: Šalis      E-mail:      IP: uživatel1745    
ten kroužek se dá roztáhnout a navlést na ten automat.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
automat musis rozdelat uplne,ted presne nevim jak to tam je,ale vim ze ten krouzek sem menil a v poho
 
 
Datum: 02. ledna 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
Cau seso hele kolik ma zavit ta tryska na babettu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
Má cenu zapojovat oilmaster na čz 175/477 nebo se to nevyplatí? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel934    
No to je odpověd připoj si tam třeba šlapky.
 
 
Datum: 12. ledna 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
Má cenu zapojovat oilmaster na čz 175/477 nebo se to nevyplatí? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel1751    
neni poruchové. když ho seřídíš podle manuálu a budeš používat správný(řídký) olej, tak tě nezklame. mn ěslouží už nějký ten tisíc km a spokojenost nejvyžší. to že je poruchové kdysi řekl nějaký mamlas, co tam zapoměl dolét ojel a opojil ho. pak všem řekl že se to kazí a všichni mu uvěřily a začaly to odpojovat taky. prostě rozšířený blábol. zeptej se lidí co to mají jaké s tim mají zkušenosti a uvidíš...a navíc si ho dnes každý dává zpět
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: kuba xD      IP: uživatel1058    
kucos to neni jawa ale ciza. jinak se to neviplaci je to dost poruchovy a jak rika johnyppe raci lej do benalu oil....
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Ja oilmasterum neverim. Radsi micham do benzinu. Je lepsi si jednou za cas namichat 20L benzinu do kanystru s olejem, nez pak davat vybrus a novou pistni sadu..
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: kucos      E-mail:      IP: uživatel1211    
Všechno na Jawu se jednou vyplatí :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
Schořelo mi relé na čz 175/477 a za nové se mi dávat skoro 500Kč nechce. Neví někdo jestli se dá vyrobit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel1732    
A ta se vyrobí jak. Je někde návod?
 
 
Datum: 02. ledna 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jestli si to chceš vyrábět , tak si radši vyrob elektronickou regulaci.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: xperiment      IP: uživatel202    
jde na mustangu nějak udělat kontrolka neutralu?..předpokladam že ne,ale nějaky kutilek by se možna našel,máte s tím někdo skušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Ja vim,jen jsem se ze srandy zeptal..
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Přesně tak.Kontrolka neutrálu je na fichtlovy naprosto zbytečná.Neřeknu kdyby to mělo třeba 6 rychlostí,ale 3?To je na nic.A za tu námahu to nestojí
 
 
Datum: 02. ledna 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Mne tam nechyba.Mozno by sa nejak dali nabastlit kontakty na radiaci automat.Myslim,ze keby si nad to clovek sadol,nieco by sa dalo vymysliet.Ale zas,kvoli machrovaniu s kontrolkou neutralu.....neviem ci ta namaha stoji za to.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 13:46
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1851    
dobry den ja sem slisel ze se da zvisit vykon tim ze se nak udelaj vetsi diry do trisek myslite ze to de pls poradte diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1846    
jako myslim aby jeli vedle sebe
 
 
Datum: 02. ledna 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1846    
Weaponman: tak natoc video s tim tvym karbecem a vyfukem a seriovym mustangem. to ze to jde lip je jen tvoej presvedceni, dyt jsi to prece upravil tak to pujde lip a ne ze ne... vim o cem mluvim
 
 
Datum: 02. ledna 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
ale aj zere viac od nadrze, nie? :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nahodou jde lip od spoda
 
 
Datum: 02. ledna 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
nie je 100 trochu vela? pre vybrus 8 sa davala tryska 80....aj to je lahsie ako kupovat novu ju prevrtat...vrtaky sa daju kupit od velkosti 0,2 :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja mam vetsi trysku o 0,32 mm tak ze je to 1 mm tryska znači se 100
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
na hvno akorat to vice žere musel bys mit upraveny spaloaci prostor
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: hambala      IP: uživatel430    
Jaká je nejlepší značka oleje ja říkám že castrol odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: stanon      E-mail:      IP: uživatel1648    
to záleží na tom, jestli se ptáš na převoďák nebo na olej do benzinu, já osobně leju do benzinu M2T a do převodů obyčejnou PP devadesátku. čest jawám a nazdar!
 
 
Datum: 05. ledna 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: majlo      E-mail:      IP: uživatel1890    
cawte ja pouzivam na zavody CASTROL no predtym som pouzival ESSO 2T ŠPECIAL aj natom som zavodil a pokedy som len tak behgal tak stacilo M2T
 
 
Datum: 05. ledna 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ale 500za olej to uz je zbytecne muj nazor taky staci olej bohate za 320 vic s olejem nejdu
 
 
Datum: 04. ledna 2008 4:15
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
franc:Johny ma uplnu pravdu.Ale na tuto temu sa uz bavit nebudem.Aj tak som uz porusil slub ktory som si dal...
 
 
Datum: 03. ledna 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel1653    
To je jasný že johnyp ze seba robí chytrího a hovno,hovno to se vyplatí si koupit olej za 500 ked na nej máš
 
 
Datum: 03. ledna 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: fany      IP: uživatel1653    
Johnyp ze sebe dělá nákýho chytrýho asi si myslí že sežral šalamounovo hovno tady bude povídat pohádky a myslí si že tomu nejlíp rozumí ale ve skutečnosti rozumí hovnu at nezávidí a nedelá chytrýho
 
 
Datum: 03. ledna 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ale vyuzije jedine full synteticu vidi muj motor za 300 memusim aspon cistit vyfuk min to zeere lepsi ochrana zadny nekuri to zadny karbon plna syntetika se na 99%spálí za m2t podle vsech nazoru asi tak na 60%
 
 
Datum: 03. ledna 2008 5:38
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Asi sis to spatne precetl. Nenapsal jsem, ze o tom vsichni vi prd, ale skoro vsichni, takze jsem nemyslel tebe. A taky jsem napsal, ze je to blbost do SERIOVEHO fechtla, ktereho ty urcite nemas. Sam mam upravenou motku tak vim co to obnasi. Jen me zarazi, jak nekdo, kdo ma uplne obycejny motor, staveny na M2T do nej muze jit olej za 500Kc, ktery se absolutne nevyuzije. Tak asi tak.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Johnhyppe....leju do fíka olej za 560 litr (a to je nejnižší cena....) A myslíš si že když si nechám za 500 udělat píst a mám za 200 kroužek a točim 10 000 tak si tam naleju MT2 abych to za rohem za cukrárnou zadřel...? :-) A jestli sis všiml já sem si značku nehájil jen sem napsal názor....a o oleji prd nevim....! Vim o něm docela dost....:-) Zameť si před vlastnim prahem zamysli se a neházej hned jedovatý sliny....!
 
 
Datum: 02. ledna 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1861    
Johnyppe ja mam v mustangu za 120sk na ceske tak 100kc.teda olej.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1861    
Johnyppe ja mam v mustangu za 120sk na ceske tak 100kc.teda olej.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:37
 
 
 
 
Jméno: buben      E-mail:      IP: uživatel770    
souhalsim s Johnyppe
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: liduska      IP: uživatel1599    
M2T je 4rever
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Rikat si muzete co chcete, ale skoro kazdy o tom vi prd a haji si znacku oleje, na kterou je zvykly. Lituju tech, co davaji do serioveho fechtla olej za 300Kc, to uz je fakt na doktora. :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
ked uz M2T tak aspon M2T Super, nie?
 
 
Datum: 02. ledna 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel1660    
Taky sem ho jezdil...nic proti...! Ale pro upravenej motor je to smrt...:-)
 
 
Datum: 02. ledna 2008 13:56
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
M2T a neurážejte můj nejoblíbenější olej do fika. Sem tam to míchám s terpentýnem a jede jak drak.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel1660    
On každej olej je dobrej pokud je používán při správných podmínkách na který je určen....:-) Já teda osobně sem na fíkovy do 9000 otáček jel polosyntetiku Luqui Moly a teď přez 9000 otáček pojedu poprvé na zkoušku Shell Advance racing X...!
 
 
Datum: 02. ledna 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel1660    
On každej olej je dobrej pokud je používán při správných podmínkách na který je určen....:-) Já teda osobně sem na fíkovy do 9000 otáček jel polosyntetiku Luqui Moly a teď přez 9000 otáček pojedu poprvé na zkoušku Shell Advance racing X...!
 
 
Datum: 02. ledna 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1795    
Ja ŕikam SHELL ten je muj nejlepsi no pro mne nerikam ze vavoline neni tez dobry ale u mne je shell a do teraz na starem stroji byl M2T a jezdilo sa jak srak
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:56
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
hambala reknu ti to tak di fichtla nas mogul ci paramo olej,,,, teda provdak,,,,pac fichtl stejne drake oleje nevyuzije,,pac toci malo otacek,,,a fritovaci tam nelej,,to jen jen v akutnim pripada a jen na par kilacku naz dojedes na benziku,,,deleji si s tebe akorat prdku,,,
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: sračka      IP: uživatel1856    
nejlepší olej je taký kerý pešel uš deset krát motorem auta vyjety:-)a po nem fritovací v kerem sú ešte hranolky náhadou kámoš tam dal fritovací jeho mama vnem smažila hranolky a ket jel tak smrdel jak spálené hranolky:-))))
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:35
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel202    
Nejlepší je slunečnicový olej LUKANA :-DDD
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel1751    
kastrol si dej na hlavu, nejlepší je fritovací olej
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: miky      IP: uživatel368    
castrol jsou největší sračky nejlepší oleje jsou Valvoline
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: neumetel      E-mail:      IP: uživatel1855    
Čus draci......mam dotaz.....svička mi haže malou jiskru,ale nwim esi to je svičkou nebo elektrikou protože tu sem dělal novou.Moc diky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
Zdar..nebo to muže byt taky kondenzator! Mě to taky dělalo, elektroka celá nová a házelo to málo, tak jsem všecho zkontroloval a nakonec fakt kondenzátor!!
 
 
Datum: 02. ledna 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ked nemas zapalovaciu cievku daleko od magnetu a aj tak to hadze slabu iskru,vymen ju.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel155    
Možná slabý magneto, nebo máš daleko cívku od magneta. Nebo máš velkou vzdálenost elektrod na svíčce. Cívku nastavýš uplně jednoduše vem si kus papíru a strč ho mezi cívku a magneto a cívku pust až na papír potom papír vytáhni a zkus jestli cívka neškrtá o magneto a jestli ne tak ok tam jde o to aby byla cívka co nejblíž magnetu a aby o něj neškrtala. Pak si změř kolik máš odtrh na elektrodách svíčky mělo by to bejt 0.4mm a když ani to ne tak vyměn magneto a uvidíš. Jo a dej bacha na cívku cívka na jiskru má menší průměr vynutí než světelná.
 
 
Datum: 02. ledna 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel1831    
nazdar draci , myslite ze bude pasovat sekundarni hnaci retez z jawy 05 na jawu 555?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
aha, ty si myslel sekundarnu :B tak bude
 
 
Datum: 02. ledna 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
prakticky neviem a teoreticky ked sa pozries ako to ma sesa v tovare, tak na 05 ide retaz taka ako na 20 21 a 23 a na 550 a 555 je ina...cize zrejme nebude
 
 
Datum: 02. ledna 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: Lazák      IP: uživatel664    
jaky loziska a gufera mají prijít do motoru Jawi 250 kyvacky ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      E-mail:      IP: uživatel1751    
všechno to máš v katalogu náhradních dílů
 
 
Datum: 02. ledna 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel1780    
na klice jsou loziska 6305 ty jsou 3 +gufero pod zápalko je 25-62-8,a na převodovku jsou ložiska 6303 a 6205 a cislo gufera pod sekundár nevim
 
 
Datum: 02. ledna 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel1599    
cus seso budes mit jeste nekdy fyfuk na 21 pionyra jestli jo tak kdy ? a za jakou cenu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: michael      IP: uživatel1599    
diky za radu SESO !!!!
 
 
Datum: 02. ledna 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: Jindra      E-mail:      IP: uživatel1806    
mno tak to by mě taky zajímalo....
 
 
Datum: 02. ledna 2008 10:20
 
<  2398  2399  2400  2401  2402  2403  2404  2405  2406  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 21:13:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu