Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Jak je to vlastně s palivem pro fichtly? Natural 95 , olej 1:33 a co aditiva místo olova ? Nebo mám pracně shánět málo prodávaný Speciál? A nebo to jede bez následků na NAT95? Já jsem si teď koupil fichtla po 20ti letech a tak jsem trochu mimo mísu, ale přiznám se k tomu.Poradte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2008 8:08
Já jsem dřív taky jezdil na M2T ale po chvíli co jsem se vrátil na to místo kde jsem jel a furt to tam smrdělo nepředstavitelným způsobem od tý doby jezdím na MOGUL TSF a nemůžu si to vynachválit misím to v poměru 1:50 a žádnej smrad a ni kouř, fakt je to moc dobrý...
Datum: 17. května 2008 8:08
Jméno: Martin
IP: uživatel2737
Jestli tam nebudeš dávat olej M2T tak Naturalem nic nezkazíš.
Datum: 19. dubna 2008 8:20
Jméno: olsa
IP: uživatel2182
Ja jezdim na natural 95 micham to s M2T 1:33 a nic jinyho. Jede hodně dobře a bez nasledku
Datum: 13. února 2008 20:26
Vzkaz pro Honzu, Ne nejsem z Benešova
Datum: 10. ledna 2008 22:23
Vzkaz pro Zipoman. Já si také myslím, že M2T je srágora,jaký olej do motoru používáš Ty? a vjakém poměru?
Datum: 10. ledna 2008 22:05
Vzkaz pro Honzu, Ne nejsem z Benešova
Datum: 10. ledna 2008 22:03
jhf:Ne,olej sa nemiesa podla toho,aky tam davas,ale podla toho,aky pomer urcil vyrobca.Teda 1:33.
Datum: 10. ledna 2008 20:53
Jméno: jhf
IP: uživatel1054
To se micha podle toho jakej tam lejes olej!!!!!!!!!!! jinak to zacarbonujes
Datum: 10. ledna 2008 20:31
Jméno: honza
IP: uživatel1653
Je to jedno a nemusí tam bejt používalo se kvúli ventilúm na 4-dobych motorech.Nejsi z benešova n/č
Datum: 10. ledna 2008 18:39
Jméno: Js
IP: uživatel856
Olovo a jeho náhrážky jsou zbytečný, protože ventyly ma jen v kolech a v karburátoru. Oktanový číslo minimálně 84 okt. Což jsou dnes všechny prodáváné benzíny krom tecnickýho. Já kupuju speciál, protože na pupách je nejlevnější.
Datum: 10. ledna 2008 15:03
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Až dva roky leju Natural 95 a žádný škody sem nezpozoroval, důležitější je olej můžeš lejt i m2t ale čoudí to tvoří to hodně karbonu a dle mě je to líný
Datum: 10. ledna 2008 15:02
Jméno: milhaus250.
IP: uživatel1908
Nevím kde všeci chodí na to,že by se tam měl lít spešl.Je to dvoutakt,nepotřebuje olovo,nemá ventily!!!!!!!!!Je to stavěné na nějakých 80 nebo 85oktanů,dnes má každý benzín víc,minimálně 91.To znamená že je jedno jaký tam dáš(menší oktany by vadily,motor by klepal,větší nevadí)
Datum: 09. ledna 2008 22:06
Lej tam akykolvek benzin.Special,natural,shell w power a neviem aky este....pojde to furt rovnako.A aditiva namiesto olova sa leju napr. do Skodoviek,ktore nemaju tvrdene sedla ventilov.A fichtl ventily jaksi nema
Datum: 09. ledna 2008 21:31
Jméno: Bubák
IP: uživatel1916
Aditiva misto olova neee! Tim se ten motor jeste vic nici. vlastni zkusenost. na N95 je to pry v pohode, ale ja jezdim special, protoze u nas se da normalne sehnat...
Datum: 09. ledna 2008 21:25
Jméno: čuču
IP: uživatel1732
 čus zvýší se mi výkon když dám na čz 175/477 tu hlavní trysku 115.
Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 22:08
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Jak píše majo.S bohatější směsí tomu nepomůžeš,spíš naopak
Datum: 09. ledna 2008 22:08
Vykon....ee.Akurat budes mat bohatsiu zmes.To znamena,ciernu sviecku a mozne problemy s motorom.Od vykonu su tu ine upravy.
Datum: 09. ledna 2008 21:16
 jedeš levotočivou zatačkou v osobnim autě vysokou rychlostí a náklonem , jake kolo se ti netoči?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 17:16
rezerva vole
Datum: 12. ledna 2008 17:16
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Já si myslim že nemá pravdu ani Buben....páč když jedeš vysokou rychlostí levou zatáčku klopenou tak jedeš 500 mil indianopolis a tam teda rezervu nemáš....
Datum: 10. ledna 2008 23:34
Pravdu má jedině buben.Netočí se rezerva
Datum: 10. ledna 2008 16:24
Jméno: Šmajdalf
IP: uživatel1226
lewy zadni wole
Datum: 10. ledna 2008 15:32
Jméno: Js
IP: uživatel856
Točí se všechny, akorát některý se netočej kolem sví osy.
Datum: 10. ledna 2008 14:38
toci se vsechny =setrvacnost,akorat je jedno ve vzduchu!
Datum: 10. ledna 2008 10:25
Datum: 09. ledna 2008 22:08
Jméno: blazen
IP: uživatel1861
ked je to jako chytak tak jako toca sa secky 4.ale inac sa ti netoci leve zadni nebo leve predni ale skur leve zadni.
Datum: 09. ledna 2008 21:17
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 jak se teda dá zvednout výkon u JAWY 175/356 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 22:11
Jméno: milhaus250.
IP: uživatel1908
Na profi ůpravy asi nemáš znalosti ani strojní vybavení.Neříkám že já jo.Nejjednodušší je dát motor z 250.Jde to,vleze se tam.Stačí jen převrtat díry v držácích motoru.Viděl jsem to
Datum: 09. ledna 2008 22:11
 Chlapi, střelba do karbecu znamená, že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2008 16:14
Malý předstih draku!!!
Datum: 19. ledna 2008 16:14
Jméno: Bubák
IP: uživatel1916
mas spatne nastavenej predstih
Datum: 09. ledna 2008 20:35
Jméno: jarda
IP: uživatel1653
 Pomužu si když dám na 05ku 20 válec ve výkomu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2008 9:27
Neboj dáš bez problémů. Už jsem to dělal a potom jel jako drak. A nezaponeň dát hlavu z 20,21 nebo23.
Datum: 10. ledna 2008 9:27
to tam myslim nedáš,to má myslim jinší průměr té díry v kártroch
Datum: 09. ledna 2008 20:41
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jakej poměr oleje se bsměsí stačí deo fichtla v největších hicech abych to nezadřel
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 22:14
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
No mě se 1:50 taky zrovna moc nelíbí,ale doporučil mi ho mechanik v servisu,který mi repasoval kliku
Datum: 09. ledna 2008 22:14
Valec vydrzi aj 1:70,ale co ten pomer nevydrzi,je to spominane futro a loziska na klike.Takze nech mazes akymkolvek kvalitnym olejom,mazat MIN. 1:40.A v teple som nemal problem s pridiranim a mazal som 1:33 m2t.Netreba to prehanat s tymi teplotami ten motor nieco vydrzi.Ine je,ak ides v 30 stupnovych horucavach do prudkeho kopca na jednicke.Vtedy treba dopriat motoru aj oddych(zalezi na dlzke kopca).
Datum: 09. ledna 2008 21:22
Jméno: Bubák
IP: uživatel1916
super olej to 1:50 neumaze ani nahodou, ne hvuli hicu, ale kvuli bronzovymu futru na ojnici, kdyby tam byly jehly tak to je v pohode, ale kdyz budete malo mazat tak to furto zarve jako prvni...!
Datum: 09. ledna 2008 20:24
1:50
Datum: 09. ledna 2008 20:14
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Super olej to vpoho umaže 1:50.S M2T bohatě stačí 1:30.Nikdy jsem to v hicu nepřimazával a nikdy náznak přidírání.Přemazávat nemá smysl
Datum: 09. ledna 2008 20:14
Jméno: A
IP: uživatel1653
 Když nastartuju fichtla a je studenej a běží na volnoběh tak skoro vúbec nekouří a když přijedu a je to ohřátí tak hulí nebo když jedu na plnej plyn a zastavim tak taky hulí ale za studena na volnobeh ne nevite nekdo cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 20:16
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
To je divné,mělo by to hulit za studena,protože ve studeném se ta směs ještě pořádně nespálí.Neřere ti to olej z převodovky?
Datum: 09. ledna 2008 20:16
mas tam moc oleje nebo zasranej vejfuk zkus ho vymenit.
Datum: 09. ledna 2008 20:15
Jméno: Bady
IP: uživatel1879
 čau SESO nevíš kde bych sehnal na ČZ175/477 POSILUBE tu trysku na olej co se šroubuje do rámu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 19:44
Jméno: Bady
IP: uživatel1879
teda sorry do karteru!!!!!!!!!!!!
Datum: 09. ledna 2008 19:44
 zdarec dračci nevite nekdo jak mam udelat na fichtlovi jednosmerny proud?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2008 14:50
Jméno: Js
IP: uživatel856
Můstkový usměrňovač koupený, nebo vyrobený ze 4 diod. Já mám z jednoho hotového usměrňovače a 2 diod, protože usměrňuju ze všech cívek. Kondenzátor muže být ale nemusí. Já ho nemám. Fichtl má magneto, což je druh alternátoru a to dává střídavý proud. Usměrňovat komutátorem by bylo zbytečně složitý.
Datum: 10. ledna 2008 14:50
Usmernovac sa da kupit uz hotovy za par korun.ali:a z teba asi tiez nie  .za prve na pekacovi je alternator a za druhe alternator dava striedavy prud,,,,,,,odkial si?
Datum: 09. ledna 2008 21:26
usměrnit to jde usměřnovačem, na který potřebuješ čtyři usměrňovací diody na 5 A a jeden elektrolitický kondenzátor(čím větší hodnota tím lepší vyhlazení) a nákres plošného spoje a následně si ho vyleptat a navrtat a napájet součástky a zapojit. když budeš chtím napiš mi na mail a já ti to schema pošlu
Datum: 09. ledna 2008 21:22
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Jednosměrný neexistuje, na fichtlovi je střídavej, pokud chceš stejnosměrnej musíš ho usměrnit, a to pomocí můstku a tím můžeš napájet baterii a přidělat třeba i blinkry
Datum: 09. ledna 2008 19:02
Jméno: ali_gi@pokec.sk
IP: uživatel1922
no myslim ze elektrikar z teba nebude...  na pekacovy je jednosmerny prud, ved ako by mohlo dynamo davat striedavy?
Datum: 09. ledna 2008 18:59
Jméno: gagarin
IP: uživatel1089
nijak vole
Datum: 09. ledna 2008 18:57
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau! takovej malej dotaz co se stane, když dám do 175-ky kejvačky trysky z 250-ky kejvačky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 18:17
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Bude to víc žrat a bude to zdechlejší+černá svíčka+víc karbonu.Větší tryskou výkon nenaženeš
Datum: 09. ledna 2008 18:17
Jméno: Jurmen
IP: uživatel1907
 no to je super pánové!!! vzkaz pro zeli: v jakým je máš stavu?? já totiž renovuji fechtla,tak že je jasné,že tam nemužu dát nějaky orezlí,nebo zašlí.vím že nové asi nebudou,ale když by byli zachovalé,tak bychom se mohli domluvit.můžeš mi prosím poslat foto,v jakém stavu asi jsou?? zde je muj email: jurmen@krumvir.net a když by byl i ten držák řídítek,tak by to bylo uplně super.kocore ty mi potom můžeš taky poslat foto.zatím díky pánové a čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 18:28
zdarec.no rád bych Ti poslal nějaké foto,ale bohužel jak jsem to rozdělál a očistil,tak jsem žádné foto nenafotil.ted´mě to tak trochu mrzí,ale jak ho budu mít koplet vcelku,tak potom udělám celkové foto,i detailní záběry,tak Ti potom pošlu fotky.ted´Ti můžu poslat foto,jak vypadal ještě než jsem ho rozdělal.po renovaci bude ve stejných barvách,jen s tím rozdílem,že to co bylo zerzavé,tak bude bud´zinkované a nebo chrom.klidně můžeš poslat foto svého stroje,rád se podívám.tak zatím čus a Jawě zdar Jurmen
Datum: 09. ledna 2008 18:28
cuss hele ty taky renovujes fichtla??to sem rad ze nejsem jedinej kdo se do toho pustil...uz sem myslel ze pionyra budou mit vzdycky vsichni na kroseni.....hele mohl by si mi poslat nejake foto na mail abych take ziskal inspraci a pokochal se tvou dobre odvedenou praci??ja bych ti mohl zase na oplatku poslat jak renovuji ja muj stroj, ale jeste toho moc nemam(neni cas a nejsou penize.....to vis vanoce....)tak jestli budes chtit tak ti poslu aspon to co mam na nem ted rozdelane....tak se kdyz tak ozvi jestli budes chtit....zatim cusss a renovacim pioniru ZDAR!!!
Datum: 09. ledna 2008 17:55
Jméno: pertr
IP: uživatel1279
 mám takovej pocit, že mě pionýr žere převodák.Když jede tak se hulí jak z fabriky a olej teče mezi kolenem a výfukem a divně smrdí.Když sem motor skládal tak sem ale všechno utěsnil silikon + papírový těsnění, je sice pravda, že mažu m2t ale že by to z toho vejfuku tak valilo to se mě nezdá. nevíte , kde by to ten převodák mohlo brat?myslim že kartry sou utěsněný dobře a gufera sou taky nový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 10:07
Jméno: jawas
IP: uživatel368
vzivote sem nedal mezi kartry silikon jenom papir natrenej plastickym mazivem a vzdy o.k. a dri zadnej silikon nebil jenom hermetik
Datum: 16. ledna 2008 10:07
Jméno: jirka
IP: uživatel1227
tak to zkus jestli je to opravdu převodak vypust ho a podívej se jestli je ho min nez si ho tam nalil.
Datum: 09. ledna 2008 19:20
Jméno: petr
IP: uživatel1279
no uvidim mrknu na to a doufám že je to to gufero ale moc tomu nevěřím spíš to vidím ny ta kartery.Ale nasereto
Datum: 09. ledna 2008 18:44
Jméno: ...
IP: uživatel1847
se my taky stalo skladal sem vse nove nakpnu a huli se znej a ty volej z kolnka a pak z vejfuku tak rozdelam motor a gufero proraženy
Datum: 09. ledna 2008 18:32
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Můžu tě uklidnit, že mám podobný problém.... Motor naskočí, chvíli beží a po krátké chvíli zdechnet a nic. Svíčka mastná, divný zápach, připomínající převod olej, válec šíleně mastný....
Datum: 09. ledna 2008 18:16
Jméno: petr
IP: uživatel1279
to jo řikal sem si udělám to poctivě at na to nebudu muset za chvilu hrabat ale opak je pravdou.když už motor běží jak má všechno je po dlouhý době nastavený, aby to dobře jelo tak přidu tady na toto.Ale dik za odpovědi ABC něco takovýho sem taky čekal.Ale opravovat to už asi nebudu dělám na tom jak dlouho a půlit se mě to už nechce to radši střelim za nějakou rozumnou cenu
Datum: 09. ledna 2008 17:43
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Samozřejmě to může prosakovat i mezi kartery - málo silikonu, špatně sedlo těsnění, při dotahování se silikon vytlačil, nerovné dosedací plochy, špatně dosedající kartery (křivé), možností je hodně..
Datum: 09. ledna 2008 17:32
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Možné je levé gufero, stát se může cokoli, i když je to nové..
Datum: 09. ledna 2008 17:15
Jméno: david
IP: uživatel1089
 čau seso kdy tu bude ten výfuk na jawu 20 dík za odpověd fichtl krámek je výbornej shop
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2008 18:28
http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=131322
Datum: 10. ledna 2008 18:28
Sesa už asi 100 krát řikal,že bude vyrobenej až v březnu.
Datum: 09. ledna 2008 15:39
 zdar nevíte kedy je další motoburza Kunovice
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 18:22
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
nevím,ještě jsem po tom nepátral.Třeba to ještě neví ani sám Vorel.Bývá v květnu,se mi zdá
Datum: 09. ledna 2008 18:22
Jméno: Bubák
IP: uživatel1916
 cus, ja mam dotaz na Frikulina, na chatu ma psano ze je z libereckeho kraje, a kdyz tu bylo psano ze je nejaky zavod v turnove tak psal ze to ma za humny.. tak me zajma odkud je.. protoze ja jsem taky z lbc kraje a do turnova to mam tez kousek
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 0:42
možná to jsou asi ve Všelibice, termín ale nevím mmmm
Datum: 18. ledna 2008 0:42
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel791
Zdarec....sem z Českýhu Dubu...! Což je asi 15 km od Liberce....tady máš sídlo náš VIX TEAM...  Mám to asi stejně do Liberce i Turnova....!
Datum: 09. ledna 2008 19:17
 Chlapi, mám problém s11 kou. V nízkých otáčkách, jakoby mně sem tam vynechala jiskra. V důsledku toho, když se rozjíždím, tak to škube. Jak je to ale v otáčkách, tak pohoda. To samé i u dvojky, jedu za dva do kopce a jak klesnou otáčky, tak začne škubat. Podřadím na jedna a pohoda.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 21:28
zameraj sa hlavne na karbec
Datum: 09. ledna 2008 21:28
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
i odtrh?
Datum: 09. ledna 2008 19:58
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
predstih a karburator nastav a serid
Datum: 09. ledna 2008 14:43
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
 Mám dotaz ohledně toho míchání benzínu.Několikrát jsem se tady dočetl že to jde udělat technický benzín + 95 natural.Někde toulen ale jen trochu, co je trochu?nemáte někdo kolik cca.?abych nevybouchl
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2008 23:05
Mno jak tam již někdo řekl. Nalej tam ještě kerosín a pak udělej z pístních kroužků manželce natáčky na vlasy. Jdou fakt nádherně narovnat a mají hezkou modrou barvu. Ivan
Datum: 09. ledna 2008 23:05
Jméno: kuba xD
IP: uživatel1058
nalej tam leteckej benzin na to jezdil tata ale porid si dopredu new valec pist klikovku atd....
Datum: 09. ledna 2008 20:44
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
 Zdravim draci, je tu někdo, ze Středočeskýho kraje?, (Benešov,vlašim,týnec nad sázavou,bystřice)? rád bych založil klub a jezdil s nekým na vejlety-projížďky, mám jawa50 typ20, , , tak kdybyste měli zájem tak sem napište nebo mě na ICQ:388-327-246
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2008 22:41
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 Zdravim, renovuji ČZ 175/477 a nikde jsem nenašel označení odstínu barev na blatníky a nádrž. Vím že nádrž má být červená a blatníky černý. Nevíte někdo přesné označení barev?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2008 22:19
|



|