Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: patmat
IP: uživatel202
 mam mustanga a mam problemy s výkonem,jednička táhne skvěle,ale 2,3 už nic moc,,někdy na trojku neujedu ani po rovince proti větru,čím by to mohlo být,(na výbrus to určitě není a pístní kroužky jsou jako nové)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 23:08
Najprv namaz retaz,vypal vyfuk,vycisti karbec,dofukaj gumy,nastav predstih odtrh atd atd.A ked to ani potom nebude chciet ist na 3 po rovine,tak to na vybrus je a basta.,,,,btw vo valci nemas mat ryhu,ale schod,ktory nahmatas,ked ides s prstom od zhora dolu valcom(len aby bolo jasno)
Datum: 12. ledna 2008 23:08
Jméno: tobi
IP: uživatel14
to muze byt strasne moc veci, klido treba spatne nastaveny brzdy nebo někde něco drhne atd atd...
Datum: 12. ledna 2008 20:52
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
vis co di to skusit projet bez vifuku a bez filtru,mozna je to i tim.
Datum: 12. ledna 2008 19:21
zkus vycictit vyfuk
Datum: 12. ledna 2008 18:42
Jméno: patmat
IP: uživatel202
 DDD hej ne ja tak kolem 60
Datum: 12. ledna 2008 18:22
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Pak už jedině jestli náhodou nevážíš 115 kilo no....
Datum: 12. ledna 2008 16:52
Jméno: patmat
IP: uživatel202
No ja jsem ty pístní kroužky měnil(za úplně nové) a jezdí to stejně,na vybrus to neni 100pro,měl jsem sundaný válec na pístu ani ve válci nejsou žádné rýhy,karboš jsem měl do šroubku rozebraný a vyčištěný,ale nevím,jestli by to nemohlo být tim předstihem?
Datum: 12. ledna 2008 16:27
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Kdyz zdelas hlavu a prejedes prstem po valci, a bude tam schod tak to je vybehany a zraly na vybrus pokud ale zadnej schod nenahmatas tak to neni vybehany ale ty krouzky bych zkusil vymenit nic tim nezkazis a jeste si nastav odtrh predstih karbec atd.
Datum: 12. ledna 2008 15:18
Jméno: Bubák
IP: uživatel1942
kdyz uz to je tak zavazny ze trojak uz rovinku proti vetru nebere tak 100pro vybrus...
Datum: 12. ledna 2008 15:17
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
to nemozes tvrdit ze su ako nove mozu bit us obehane,jasne ze to vipada jak tove ked vo valci spina nikdi neni,a jak vis ze na vybrus to urcite neni?mozna jo.
Datum: 12. ledna 2008 13:19
Jméno: barwi
IP: uživatel209
 Zdarec mate nekdo zkusenosti s tim modrym blatnikem co je tu na prodej? Pujde bez vetsich problemu dat do vidlice kyvacky nebo panelky 250-ky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 13:27
jasně,já ho mám na čz175,a de tam bez problému.a 250 má vidlice eště dál od sebe než moja 175.takže v poho!!
Datum: 12. ledna 2008 13:27
Jméno: kixm
IP: uživatel812
 cim je to ze kdyz v nizkych otackach prudce zavru plyn tak mi to chcipne Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 8:59
Jméno: kixm
IP: uživatel812
ne kdyz prudce pustim plyn tudis uberu
Datum: 13. ledna 2008 8:59
Jméno: barwi
IP: uživatel209
Esi myslis ze kdyz prudce pridas tak to je nejspis bohatosti.
Datum: 12. ledna 2008 13:50
Jméno: ali_gi@pokec.sk
IP: uživatel1943
 cawte draci, neskusal niekto vyrobit otackomer ktory je na stranke wiku.cz???ake mate s tym skusenosti?neviete o niecom lepsom???dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 22:11
 zdravym potrebuju poradit budu si delat vejfuk na cz 175 a potrebuju poradit co mam dat do ty koncovky je to na krosku ja slisel ze se tam dava naka nehorlava vata jak se sni zateplujou baraky diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 9:46
a mysli te ze ta skelna vata tam vydrzi jo diky za rady
Datum: 13. ledna 2008 9:46
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
sklenná vata
Datum: 12. ledna 2008 7:59
drátěnku bych tam nedával!!z mích zkušeností se spálí.a zůstane tam z toho enom lopatka bordelu!!
Datum: 12. ledna 2008 0:28
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
Do výfuků se dáva výfukový rouno (koupis asi v autodoplnkach, nebo u blaty), nebo dratenka
Datum: 11. ledna 2008 23:47
Jméno: Lori3
IP: uživatel1651
 Kámoš na mě dnes vybalil otázku jestly by prej šlo dát zadní kolo z fíka na dandy... ? tak jak to tedy je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 22:53
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Tak to určitě ne - jiné uložení a připojení rozety, jiné ložiska...
Datum: 11. ledna 2008 22:53
 čaute mám problém když nakopnu 555 a mám to poštelované tak jak to má být tak mi to jiskří mezi kladívkama a když to mám nastartované a vyhnu ten kontakt tak to nejiskří ja jede to jak pila ale jak to zedchu tak to už nejde nastartovat jen to jde roztlačit.prosím poradte.děkuju za vaše rady  čuste
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 20:19
ale ja mám novej kondí  .
ale díky skusim ho vyměnit
Datum: 12. ledna 2008 20:19
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
Když to hodně jiskří je to ten kondík.
Datum: 11. ledna 2008 23:49
Jméno: Bubák
IP: uživatel1942
pokud jiskri hodne je spatny kondik, pokud malo a jen obcas tak to je normalni
Datum: 11. ledna 2008 21:29
Jméno: krosar11
IP: uživatel942
 zdar! jsou taky závody pro přestavěný stopětasedmy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 21:15
Jméno: MR.X
IP: uživatel1456
 Cau kdyz mam jawu 555 stací kdyz-si-udelam-papiry-v-15-a-muzu-valit???sry-nejde-mi-mezerník.  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 10:27
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Můžeš valit pro babettu, na 555ce určitě ne!!!!! Má vyšší konstrukční rychlost. než 45km/h
Datum: 15. ledna 2008 10:27
Jméno: MR.X
IP: uživatel1456
jo-ja-si-taky-myslím-ze-od-15.........v-tech.to-má-45km/h
Datum: 12. ledna 2008 17:06
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ne, pouze na 550. Záleží tedy, co máš napsáno v TP - existují 555, které mají v TP 45km/h, ale zprávně a standartně mají 60km/h, takže sk. A1
Datum: 11. ledna 2008 22:56
To 555ka taky jede víc jak 45 km/h.Záleží na tom jakou konstrukční rychlost to má.550 a 555 maj 45km/h tudíš můžeš jezdit od 15-ti.A 05,20,21 a 23 maj konst.rychlost 65 km/h takže jsou až od 16-ti let
Datum: 11. ledna 2008 20:45
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ne,555 ma taky vetsi rychlost nez 45km/h,jedinej fichtl kterej muzes ridit v 15 je 550
Datum: 11. ledna 2008 20:43
Jméno: honza
IP: uživatel1313
jj možeš, ale na 05,20,21,23 nesmiš, pac jedou vic jak 45km/h
Datum: 11. ledna 2008 20:32
Jméno: ladič
IP: uživatel1194
 Prosím o informaci, jestli se u jehlového ložiska na ojnici u pístu dává mezi čep a ložisko ňáká vložka,popřípadě jak je ložisko zajištěno proti pohybu do stran?
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 12:03
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
axiálně se klec ložiska musí zajistit proti posunutí dvěmi vymezovacími kroužky!
Datum: 12. ledna 2008 12:03
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Dos stran by mělo být jištěno pístem (jeho vnitřním výstupkem), který je jištěný segrovkami...
Datum: 11. ledna 2008 23:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel1939
 cavte je tu nejaky Slovak kery rad jezdi na pioniri ?? at se ozve ale najlepsi myslim tak trencin Skalica Holic Piestany Stupava Zilina tak myslim nie uz dialky ze Kosice a tak nekde trnavsky kraj aj Bratislavsky a trenciansky a tak diky moc at se ozve sem a rad napisu caves
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 21:30
Jméno: jawaman
IP: uživatel1939
to nevadi nic se nestalo
Datum: 11. ledna 2008 21:30
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
jo sakra ja sem si nevsimel tvuj nick.
Datum: 11. ledna 2008 21:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel1939
sak to si ty ne?, co si piseme po ICQ vis jak sme si pisali ze sem z Humenec sajdikovych
Datum: 11. ledna 2008 19:50
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
ja bidlim 20km od holica.byvam v šaštíne.
Datum: 11. ledna 2008 19:45
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 17:16
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
a ještě má úplně jinou spojku
Datum: 12. ledna 2008 17:16
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
ale hlavně 05 má úplně jinej motor než 20 u tý 05 vypadá skoro jak u 555 jenže má jinou hlavu
Datum: 12. ledna 2008 17:10
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Válec má trochu jinej průřez kanálů a hlava trochu jinej spalovák, ale když bude dobrej mechanickej stav, ani rozdíl ve výkonu nepoznáš. Jo a ještě je jiná klika a ložiska na ní a tím i kartery. Jarda
Datum: 12. ledna 2008 1:29
Jméno: Milan
IP: uživatel803
A je nějakej rozdíl ve válcích mezi 05 a 20atd.. Mám jeden 05 motor a chtěl bych vědět jestli ho můžu hodit na svýho mustanga.
Datum: 11. ledna 2008 21:25
Jméno: Js
IP: uživatel340
05 má 3k 60km/h oproti 3,5k 65km/h u 20. Plechařina je stejná se starší verzí 20. 05 má jiné vypínání spojky. 20 má hřídel co vychází z převodovky uloženou i v pravým deklu. Jiné zamikání. 05 má užší kartery a nemá antidetonační drážku v hlavě válce.
Datum: 11. ledna 2008 20:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1939
to je jedno co mas na stitku hlavne kukni na motor jaky ma dekl lebo ja mam jawu 0 s TP a je to 20 ale v papiroch ma ze 05 chapes takze tak lebo to je ejdno co ams na stitku mozes mnet aj 21 a pritem to moze byt 05 vis?
Datum: 11. ledna 2008 20:55
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
no já myslel že mám dvacku ale dneska tak čučim na štítek a tam 05
Datum: 11. ledna 2008 19:53
Jméno: baxx
IP: uživatel1939
No v elektrike pravy dekel spojky podla teho aky typ vis inac revmaplechy maju obidve a tak hlavne v elektrike myslim zapalko a pravy dekel spojky je ovalny ne hranaty ako u 20 a este ine veci ele nechce sa mit o pisat
Datum: 11. ledna 2008 19:31
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
 nazdarek.už jsem tu viďel že někdo dává do benzínu VELFOBIN aby mu nezvodnatil benzín.chci se zeptat jestli nato pak můžu normálně jet nebo to musim víc zředit olejem?díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 18:51
velfobin do motocyklu vůbec lelej , je to vymoženost pro autaře který tankujou nekvalitní benzin nebo se jim sráží voda v nadrži
(nebo v jinejch částech pal. soustavy)a nemají výpuštˇák na nádrži. velfobin na sebe naváže vodu na dně nádrže a ta se pak normálně spotřebuje bez komplikací. nicnéně tobě bude kydž budeš normálka jezdit a tankovat benzin ti nezvodnatí a kdyby
náhodou tak prostě vypustíš tu šlichtu z nádržě a je to oK a navíc ti benzin nezvodnatí dřív než za 3 měsíce
Datum: 17. ledna 2008 18:51
 čus v jakym poměru mam míchat olej s benzínem když mam výbrus ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2008 12:38
Jméno: krulda
IP: uživatel79
určitě 1:25 a pak po 500 km 1:33
Datum: 12. ledna 2008 12:38
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
přesně jak říka majo, ještě bych dodal abys nechal plyn co nejvic v klidu ale to určitě víš
Datum: 11. ledna 2008 23:54
Michal:Robis chybu,ale je to tvoj stroj a vyhovarat ti to nebudem.Je to len moj nazor a nemam v umysle sa hadat(len aby to nevyznelo inak,ako som to myslel).A bavime sa o zabehu nie o normalnom provoze.takze na zabeh min. 1:25.V zabehu plati cim viac oleja,tym lepsie(hlavne zo zaciatku tych prvych 600km) a ihla na treti zarez zhora.A minimalne 600km musis jazdit sam.To dufam vies.
Datum: 11. ledna 2008 23:48
ja micham 1:50 a staci to ale pouzivam polosintetiku od Q8 a vzivote jsem nemichal 1:33
Datum: 11. ledna 2008 21:29
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Tak prvních 500km určitě 1:25.Potom 1:30.Nezapomeň karburátor seřídit na záběh!
Datum: 11. ledna 2008 21:03
Jméno: olej
IP: uživatel368
tahle otazka je uz fakt trapna precti si priste stary odkazi je to tam nejmin stokrat
Datum: 11. ledna 2008 17:17
Jméno: ABC
IP: uživatel805
1:30 se má mazat normálně, já bych dal víc 1:25...záleží také na oleji..
Datum: 11. ledna 2008 17:03
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
1:33
Datum: 11. ledna 2008 16:57
 custe nevite co je lepsi? bud simson nebo jawa pionyr? je to moc dulezite, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 19:32
Jméno: ...
IP: uživatel5384
 Simson je lepsi pri jizde do kopce, ma 4-stupnovou prevodovku, blinkry, nektere i el. starter, je pohodlnejsi na delsi trasy. Simson ma hodne zlozitou elektriku. Fichtl na rovine jede stejne rychle jak Simson, je jednodusi na opravy, ale do kopce tahne Simson podstatne lepe.
Datum: 24. února 2009 19:32
Ja měl fichtla i simsona a dá se říct že fichtl je dobrej na opravi ale zase síma je krásně měkej měký tlumiče a sedlo prostě v poho takže se přikládam k símovi. Ale stejně ted ma aprilii rx 50 a ta strčí oba dva do kapsi lítá mi to 100km/h takže v poho je to taková bzzzzzzzzzzzunkavka.
Datum: 29. ledna 2008 22:01
Ale musis brat v uvahu,ze simal so 4stupnovou prevodovkou,blinkrami,atd sa vyrabal skoro o 10 rokov neskor jak pincek a robil sa v Nemecku,kde na tom boli trosku inak.Vyhody a nevyhody simsona a pincka tu uz boli spominane,takze zbytocne ich menovat zas.Akurat k tej elektrike.Kto ma problem uz s fichtlackou elektrikou,tak na Simsone pride o rozum.Pokusal som sa zohnat pre kamosa schema na sima.Ale jeho simal nema stitok ani nic podla coho by sa urcil rok vyroby alebo presny typ.Akurat sa vie,ze je to enduro a ma blinkre.A vybrat spravne schema je nadludsky ukol.V priebehu vyroby sa schema sem tam zmenilo a na kazdy typ existuje niekolko variacii.takze kto je elektrolama,nedoporucujem.Ale teda je pravda,ze ked sa ta elektrika urobi dobre,tak fachat bude.
Datum: 11. ledna 2008 23:56
Jméno: derbi senda
IP: uživatel895
já bych bral síma měl sem jich 5 a elektrika je uplně jednoduchá pokud máš dobrý schéma který já mam a v tom se vyzná každej a zase je to bezkontakt ,olejové tlumiče, novější tipy otáčkoměr,blinkry,brzdoví světlo, lepší řazení a převodovka, a hodně tuningovejch dílů a různý doplnky který na fichtla nejdou,klakson co troubí ne jako pincek kterej bzučí a hlavně baterka s kterou dou dělat divy (podsvícení,rádio a různý píčoviny )
Datum: 11. ledna 2008 23:30
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Suprový pionýr po rovince za bezvětří sifona posere.Mě pincek udělá 75km/h.Kámoši udělají na simsonech tak do 70km/h.Ale jakmile přijde kopec,simák vede-má líp odstupňovanou převodovku
Datum: 11. ledna 2008 21:09
Jméno: foch
IP: uživatel1640
kdybych si mněl vybrat mezi uplně nově zrenovovanym pionýrem a simsonem, tak si vemu každopadně pincka
Datum: 11. ledna 2008 18:29
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Jak se to vezme simson vypadá na pohled jako motorka a jede dobře, akorát má děsně složitou elektriku. Fichtl je jednoduchej na údržbu, levnej a když to umíš opravit tak i spolehlivej, kdybych si měl vybrat tak fihtl...
Datum: 11. ledna 2008 18:22
Jméno: jawaman
IP: uživatel1939
napisem ti to takto ze pionir je najlepsi motorka na svete a zadna sa jej nevirovna chapes ja na pioniri trham simsonu jedna radost a teraz roobim s Tp jawu 20 takze uz sa strasne tesim jednoznacne pionir chlape chapes???
Datum: 11. ledna 2008 18:10
Jméno: Dawe
IP: uživatel1640
Pionýr je nejlepší motorka co znám... a ja jí mám!!!
Datum: 11. ledna 2008 18:00
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Motocykly , jsou srovnatelné, každá má své výhody i zápory, projdi si weby a provnej rozdíli. O tom který je rychlejší se dá diskutovat, záleží na stavu a majiteli, jsou Simsony rachlejší než pionýr a také pionýry rychlejší, než simsony... Teoreticky je ale rychlejší pionýr, protože má v TP napsanou rychlost 65km/h a simson 60km/h a podle vyhlášky nesmíš překročit maximální konstrukční rychlost uvedenou v TP....Ale realita je jiná, tam opravdu záleží na majiteli a stavu..
Datum: 11. ledna 2008 17:49
Jméno: rrrrrrrrr
IP: uživatel202
Simal je o něco málo rychlejší než pincek,ale zase rozdil těch 10 km/h mno nevim...a navic se v eletrice vyzná málokterý mechanik.Díly jsou na fichtla taky levnější..
Datum: 11. ledna 2008 17:33
Dobrý pionýr předjede špatného simsona..přeber si to jak chceš x)
Datum: 11. ledna 2008 17:27
no hele reknu ti to asi takhle ja se u simsona osobne bojim elektroniky....ale myslim si zas ze ma lepsi taj.....a pionyr je zas hodne jednoduchej a kdyz ho mas fakt v cajku tak predjede klidne i simsona a taky vezmi v uvahu ze pionyr ma daleko mensi porizovaci cenu a jsou na nej vsude levne sehnatelny dily!!!
Datum: 11. ledna 2008 16:53
Jméno: Js
IP: uživatel340
Myslím, že se neptáš na tom pravým místě. Jak píše Martin budou ti tu spíš vychvalovat pionýry. Můj názor je, že jsou to dost vyrovnaný stroje a záleží, kterej je v lepším stavu.
Datum: 11. ledna 2008 16:10
Jméno: Martin
IP: uživatel111
Jak pro koho.....tady se ptáš na Jawáckým foru tam nemužeš čekat že ti napíšou že je simson lepší ! ALe simson je asi lepší má víc rychlostí , někdy jede slušně rychle, je takovej věětší oproti pinckovy a tak...možná je to nastejno
Datum: 11. ledna 2008 16:02
Jméno: momty
IP: uživatel1938
 zdar sesa preco sa ojnica s ihlickovym loziskom nedoporucuje na nadupane vykonne motory?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 15:48
 zdravim myslíte že sou svíčky brisk kvalitnější než ty starší svíčky pal? já sem totiž našel stránku kde se daj koupit ty pal ale sou nový nepoužitý, maj jich na skladě asy kolem 80 a stojej 25kč... maj krátkej závit s označenim 14-7 dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2008 21:47
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
a mohl bys mi prosimtě poslat odkaz
Datum: 11. ledna 2008 21:47
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Kvalita bude asi +- stejná.Já už jsem zažil i špatnou brisku,jednou jsem s novou dojel jen tak 20metrů před barák a konec.Podruhé mi odešla tak po 500km,ale to bude vina oleje 1:25,protože jsem zajížděl.Za 25Kč to je dobrá cena
Datum: 11. ledna 2008 21:13
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
ja mam tri motorky fichtla,mustanga,a 250 a este sem nikdy za posledne 2,5roka nekupoval novu svicku.na tem sa ti nema co pokazit,sem tam ju okartacujem a je,,
Datum: 11. ledna 2008 18:58
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
najlepsi svicky do fichtlu su stare komunisticke pal n7y,n8......atd.
Datum: 11. ledna 2008 18:57
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nepožitý můžou být, ale nový ne. Výrobce před nějakými lety změnil značku z Pal na Brisk.
Datum: 11. ledna 2008 15:39
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 Čau SESO! Nebudeš mít ty samolepky PRO sport taky v černý barvě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 15:37
Jméno: sesa
IP: uživatel1944
budu ya tejden
Datum: 13. ledna 2008 15:37
Jméno: ali_gi
IP: uživatel1943
 chcel som si jednu objednat
Datum: 11. ledna 2008 22:05
 zderte poracte prosim jak mám vyčistit nádrž z pionýra ket je v nutri zerzavá myslim že dat ju do míchačky jak uvádza wiku je blbosť
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 13:09
to by nešlo mám ji prevarenou
Datum: 13. ledna 2008 13:09
Jméno: krulda
IP: uživatel79
nebo pokud máš eště jednu motorku , tak vem nádrž, připevni jí na ní a di krosit... pobavíš se, a špinavou práci, udělá tvůj miláček!
Datum: 12. ledna 2008 22:15
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1941
dík ted sem vypnul míchačku du tam dát ten odrezovač díkes ať žije jawa pionýr
Datum: 11. ledna 2008 19:01
Jméno: Jurmen
IP: uživatel1907
nalej tam benzín,nebo ředidlo,nahaž tam jak tady borci radí hřebíky,makado(to jest drobnej štěrk),dej tam trochu jemnýho makada a trochu hrubšího makada,ucpi všechny otrvory a třepej,dokud budeš moct,já jsem třepal tak tu hodku a pul.potom to vylej a vyšplíchej to tím odrezovačem.pokud vše uděláš jak máš,tak bys mohl mít tak na dva až tři roky pokoj.čus
Datum: 11. ledna 2008 17:30
Jméno: Js
IP: uživatel340
Použij odrezovač. Stojí 60 Kč a žádnou míchačku nepotřebuješ.
Datum: 11. ledna 2008 15:40
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
neni to blbost
Datum: 11. ledna 2008 15:07
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Blbost to neni, je to nejlepsi reseni.. Udelej to tak
Datum: 11. ledna 2008 14:54
Jméno: ,,,
IP: uživatel1847
Vem si nejaky hřebiky nahazej je tam zavři vičkem nadrř a klepejzni tak dlouho az vsechna rez se neomlati
Datum: 11. ledna 2008 14:50
Jméno: Matas
IP: uživatel1847
 Hoj karburátor 2918 jikov je na čz 150c ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2008 20:37
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
tak napis jestli jde,a ne jestli je,si nejaky postizeny
Datum: 13. ledna 2008 20:37
Jméno: Matas
IP: uživatel1847
milhaous250 si pica a ptal sem se jesli pasuje ty kkt lamo
Datum: 13. ledna 2008 15:06
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
S tím čistěním bys měl začít u sebe
Datum: 12. ledna 2008 17:01
Jméno: OHC
IP: uživatel111
ty si kokot , od takových pičusů se to tu musí vyčistit
Datum: 12. ledna 2008 12:17
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
OHCšuline,ptal se,jestli je ten karb na 150C,ne jestli tam jde dát!Hmm vidím že tys mu poradil dobře,tak nepiš vůbec zmrde!Magor si ty i s tím druhým!kokoti
Datum: 11. ledna 2008 21:18
Jméno: CZ 150c
IP: uživatel600
to je nejakej magor ten milhaus250
Datum: 11. ledna 2008 19:44
Jméno: OHC
IP: uživatel111
milhaus250 : drž hubu pičo , když nevíš tak sem vubec nepiš . On se ptal jestli tam pasuje ten karburátor a ne kte to má najít.
Datum: 11. ledna 2008 16:06
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
A co si tak najít návod k obsluze na tento stroj a zjistit si to tam?
Datum: 11. ledna 2008 15:10
|



|