Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci chtěl bych mit jasno jaky ma vykon čz 125 a 175 někde je psany 11 a 15 koni a někde min a slyšel sem o nejakym měřění vykonu na motoru a na zadnim kole jakej je v tom rozdil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 16:04
 Převodovky jsou stejné...jinak u čz 175, r.v 1972 mam výkon 11kw, u čz 180, r.v. 1993 mam výkon 9,5kw...
Datum: 16. září 2013 16:04
 A jakej se udava vykon na novejch motorkach na motoru nebo na kole
Datum: 16. září 2013 14:44
 Ano myslím ty hranaté a je u 125 175 rozdíl v převodovce ?
Datum: 16. září 2013 14:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 nepíšeš přímo typ jestli kulatá hranatá tydle výkony by seděli na hranaté 125 476 ma 12 koní a 175 477 má těch vysokootáčkovych 15 a logicky výkon na výstopu z motoru a na kole je upe jinej čz udává výkon na motoru na kole bude niší....hranatej motor je s těmi 12 koněma do 125 nejvýkonější....175 má sve limity jinde..je to neporovnatelný
Datum: 15. září 2013 22:32
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdravim, jakou usměrňovací diodu mam použit ke klasksonu k jawa mustang a kde ji seženu? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 18:00
 mě to na stejnosměrnej moc teda nebzučí
Datum: 16. září 2013 18:00
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 ano je střídavej ale usměrněný bzučí víc, a když dojdeš do každé prodejny s elektronickými součástky a řekneš že chceš usměrnovací diodu tak ti ji daj. potom ji dáš na jakýkoliv drátek vedoucí k bzučáku jakýmkoliv směrem
Datum: 16. září 2013 10:01
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 žádnou? není ten klakson střídavej?
Datum: 16. září 2013 7:59
Posl.aktualizace: 15. září 2013 20:12
 ok díky oboum
Datum: 15. září 2013 20:12
 Jak pravil Marcek...
Datum: 15. září 2013 20:12
 a který
Datum: 15. září 2013 20:10
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, myslím si že pionýr má v řízení kuličky o průměru 5 mm , počet kusů 42.
Datum: 15. září 2013 20:10
 Tyhle tam nepatří...
Datum: 15. září 2013 20:09
  jakto
Datum: 15. září 2013 20:09
 0ks
Datum: 15. září 2013 20:06
Jméno: jawa 50/20
IP: uživatel16121
 zdravím,mám problém z jawa 50.No motoru je válec po výbrusu nová spojka,nová ojnice na jehličkách,karburátor.Nastartuju volnoběh drží pěkně,když skouším pouze decentně přidávát plyn vše ok(nevytáčím to do plných není to ještě zajeté).A mám problém takový zdechnu to a následně už nenastartuju jak ze tepla tak za studena nebo dokonce další den,musím vyčistit pořádně svíčku...jedem mě to jenom na N15YC kdyžtam dám N15C tak ani nechytne na N15YC to chytne na první našlápnutí...nevím kde hledat příčinu.Jehlu jsem skoušel dat víš nebo níž a pořád stejné...mám ji na druhém zářezu shora.Poradí někdo?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 15:39
Jméno: jawa 50/20
IP: uživatel16121
 VYŘEŠENO!!!! koupená nová indukční cívka a už to chytá na poprvé a je jedno jaku dám svíčku...akortá měl sem tam tu N15C a chvílu to jelo a pak sem ju vytáhl a byla suchá a černá to bude asi chtět jinu svíčku že?kdyžtak jaku...díky
Datum: 17. září 2013 15:39
Jméno: jawa 50/20
IP: uživatel16121
 svíčky dávám aj nové aj staré spíše to jede na staré...fajka nová gumová tady z fichtlkrámku ta červená..kábl taky nový...kábl od motoru k indukče taky nové...no zitra se stavím kupit novu indučku a bude...stejně je tam vše nové tak budu i indučka no
Datum: 16. září 2013 18:32
Jméno: standa
IP: uživatel16124
 Ok,to je jasný,buďto šlus někde na kabelu a nebo indučka,vn kabel,fajfka a nebo svíčka
Datum: 16. září 2013 18:17
Jméno: jawa 50/20
IP: uživatel16121
 olej převodovka ne.je to tedka složené nově před měsícem je tam těsnění i tmel vše podcivě udělané...kladivko sem dneska dal nové a pořád stejné...jisku kladívko hází tam kde má...svíčku sem dal dneska i N17C a prostě nenastartoval sem...hladinu v plovákové komoře mám když vytáhnu plovk tak je tesně nad otvory do komor...udajně správná hodnota má byt když se stlačí plovák tak po vršek plováku...taku ani nemám mám ju menší...dneska sem dal jehlu na horní zářez a pořád se to přechlastává...už tomu nerozumím vubec
Datum: 16. září 2013 18:09
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Koukni kde na kladivku ti lítá jiskra. Jednou to někomu hazelo jiskru mezi kladivkem a šroubkem co ho vpodstatě drží. Jinak bych to viděl na indukčku ale spiš na svičku nebo kladivkon.
Datum: 16. září 2013 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel16122
 Je to bohatý jak prase a nebo ti tam jde olej z převodovky.
Datum: 16. září 2013 8:55
 řekl bych že indukční cívka nebo kladívka
Datum: 15. září 2013 19:36
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Čau,většinou si poradim sám ale tenhle pionýr fakt odolává zprovoznění.Mám 05ku,dlouho nejetá ale ted nedavno jsem ji zprovoznil a ještě v pátek lítal,ale včera ani dneska už nenastartoval.Když ho roztlačuju,tak se občas chytne a jede jak šlak takže předstih to asi nebude ale na nakopnutí nejde.Svíčky jsem zkoušel různé 5ks,odtrh supr,celkově zapalování jako nové(najeto od nova 5000km)karbec vyčištěnej,svíce mokrá,benzin novej,jiskra jak víno,vzdálenost na elektrodách seřízená(0,5),výfuk čistej,bez filtru vzduchu taky nejede,pecka na kladivku neni,indučka měněná za novou-neúspešně,fajfka,kabel to samé,všechny orezlé kontakty kolem indučky očištěné,je tam ještě bakelitová cívka.Zkuste něco navrhnout co mě ještě nenapadlo...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 22:25
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Díky za postřehy,zkusím ještě tu svíci,benzínem to nebude je novej a namíchanej správně,dneska zase na chvili chytnul tak sem ho hned podržel pod plynem a jezdil sem po zahradě,naprosto bez problému,výkon jaký byl ale po chvilce zase chcipnul a už sem ho nenstartoval.Nemohl by na to mít vliv i kondenzátor?
Datum: 16. září 2013 22:25
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16106
 Nedávno jsem takhle oživil Jawku 350 - nešla zaboha nastartovat. Již benzín ktarý byl v nádrži byl podivně hnědý - asi do tojho navalili hodně oleje. Mám malou nádobku + hadičku - naplnil jsem ji čerstvým benzínem a přidal poměrné množství oleje co se přidává do motorových pil ( litřík cca 160Kč) - vždy v poměru 1:50. Chytlo to na první šup. Tož tak
Datum: 16. září 2013 17:33
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Mě taky motorka běhá celkem slušně ale musel sem jí roztlačit nebo několikrat nakopavat. Dal sem uplně novou svičku N15C a za studena hned na první nakopnutí se chytne
Datum: 16. září 2013 16:34
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Gufera jsem si taky myslel ale když se povede ho nastartovat tak beží uplně normálně a na plyn taky bezproblému reaguje,nijak extremě nekouří,ty bych zatim vyloučil.Svíce,to je otázka,zkoušel jsem jich několik je ale pravda že byly všechny už jeté,nevím jestli na to může mít vliv i to,že na neodrušenou svíčku dám neodrušenou fajfku,nebo obraceně.Řekl bych že je tam někde šlus v eletrice,každopadně až tu blbost najdu,budu se mlátit do palice že mě to nenapadlo,nic jinýho než nějaká hovadina to bejt nemůže...
Datum: 15. září 2013 21:55
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 To snad jedině svíčka, ikdyž pišeš že sou odzkoušený.. Jakej použivaš benzin a olej?
Datum: 15. září 2013 21:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 gufera?
Datum: 15. září 2013 21:16
Jméno: fichtl123
IP: uživatel13429
 mám doma fichtla stál v garáži 3 roky.Na konci června jsem ho začal opravovat.Jezdil jsem na něm 2x za ty 2 měsíce pořád se sere a já už nevím co sním nově jsem kupoval:filtr,kondenzátor,kladívka....
(cca 2tis investované).Svíčku používám Brisk Nc 15.Předstih jsem nastavoval už milionkrát a pořád kladívka nehážou jiskru a pokud párkrát sešlápnu na startovací páku motor má takový bublavý zvuk+někdy sičí.Je možný že ten předstih mám špatně pač jsem začátečník ale už jsem shlídl hodně videí a návodů na předstih.Doufám že mi dá někdo hodně užitečnou radu pač já se už motám v kruzích.Osobně si myslím že je něco špatně v zapálku.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 8:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a je takovej problém natáhnout provizorní vodič od zapalování na indukční cívku a z ní na kostru? Kope fajfka? Zkoušel jsi vůbec víc svíček?
Datum: 17. září 2013 8:13
Jméno: ficht123
IP: uživatel13429
 káble se zdají vpořídku a skříňka také žádný kontakt není utržen,ale kabel od zapálka vedoucí do indukčky je přetržený ale je vpletený dál tudíž ty kontakty jsou spojený takže tím to nebude
Datum: 16. září 2013 17:08
Jméno: fichtl123
IP: uživatel13429
 mám tam 3 káble ten spodní nejde dobře vidět
Datum: 15. září 2013 22:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a ještě dodatek, na kladívku jiskra přeskakovat nemá! Resp. pokud kladívka nadměrně jiskřeji, je to chyba kondenzátoru...
Datum: 15. září 2013 21:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak tobě teď ani nejde až tak o ten předstih, protože jiskru by to mělo házet i kdyby byl pouze přibližnej... tzn. jde ti o jiskru, takže první co je, tak zkontrolovat správný zapojení (nebo vyloučit chybu spínačky či zkrat odpojením a zapojením přímo jenom indukční cívky - tzn. kabel z kladívka na jeden vývod indukční cívky a druhej vývod ukostřit), zkusit vyměnit svíčku, případně fajfku s VN kabelem... pak by to mohla dělat indukční cívka, nebo i zapalovací (pro zkoušku můžeš místo ní zapojit světelnej pól)
Datum: 15. září 2013 21:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no to teda, jasně že nejdřív musíš nastavit odtrh... ono celkově je to video takový matoucí... jestli máš v místě průchodu toho šroubu taky izolaci, resp. fibr, tak bys to měl mít odizolovaný dobře (pero kladívka, šroubek ani očka na šroubku chycená se nesměji dotýkat kostry) ... na tom šroubu by si pak měl mít jak píšeš-zapalovací cívku, kondenzítor a vodič k indukční cívce (vidim jenom dvě očka? Máš na jednom kondík i zapalovací cívku?)
Datum: 15. září 2013 21:49
Jméno: ficht123
IP: uživatel13429
 dík  skusím to kapesníkem hele a mám tu izolaci správně ?
Datum: 15. září 2013 21:04
 ten návod na youtubu je špatný.nemůžeš nejdřív seřídit předstih a potom odtrh.nejdříve odtrh a potom předstih.A ten zmuchlaný alobal taky asi není moc přesný.Někdy stačí aby bylo kladívko jen zamaštěné.do zavřeného kladívka strčím látkový kapesník,zavřu a opatrně kapesník vytáhnu
Datum: 15. září 2013 20:42
Jméno: ficht123
IP: uživatel13429
 http://www.img.tpx.cz/uploads/d%20008.jpg
Datum: 15. září 2013 20:08
Jméno: fichtl123
IP: uživatel13429
 můžu přidat obrázek tohé izolace
Datum: 15. září 2013 20:03
Jméno: ficht123
IP: uživatel13429
 jiskru to neháže žádnou nebo alespoň nejde vidět,mezeru na svíčce mám,po neuspěšným nastarováním je trošku ale fakt jen trošku mokrá,20W,zapalovací cívku mám dole v pravo,kladívko nevím jestli mám dobře odizolované mám to asi takhle /izolace/kladívko/izolace/kondenzátor/černý kabel vedoucí do indukční cívky/zapalovací cívka,odtrh ano.a nastavoval jsem to podle toho videa co tu napsal kespr
Datum: 15. září 2013 20:02
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 https://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0
Datum: 15. září 2013 19:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jakou to háže jiskru? Mezeru na svíčce máš cca 0,4mm? Je svíčka po neuspěšnym startování suchá nebo mokrá? Zapalování máš 20W nebo 30W? Kde máš umístěnou zapalovací cívku? Máš řádně odizolované kladívko? Odtrh cca 0,4mm? Jak ten předstih nastavuješ?
Datum: 15. září 2013 19:37
Jméno: jawa123
IP: uživatel13429
 mám jí uplně na magnetu skusím jí dít dál od ní
Datum: 15. září 2013 19:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus povolit zapalovací cívku a dát jí dál od magneta nebo jí máš moc daleko tak jí dej blíž
Datum: 15. září 2013 19:29
Jméno: fichtl123
IP: uživatel13429
 okres znojmo
Datum: 15. září 2013 18:45
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 napiš odkud jsi snad se najde někdo poblíž co ti to ukáže a co jiskra jaká je ?
Datum: 15. září 2013 18:40
 Zdar draci mám dotaz , budu kupovat cz 125 ( RV.1985) co mám udělat aby jela?? když přes 10 let stoji (v garáži) . díky Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 19:40
 Díky moc za pomoc
Datum: 17. září 2013 19:40
 Sežene se i menší baterka. Navíc podle roku výroby předpokládam že se jedná o 125/488. Ta neměla baterku v kastlíku, ale pod sedačkou. originál baterka měla 14Ah...já ale taky doporučuju třeba tu 11Ah...
Datum: 16. září 2013 19:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 ono ani větší do kaslíku nenarveš..je to ta nejmenší co je k dostaní...
Datum: 15. září 2013 23:17
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 15. září 2013 19:33
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
Datum: 15. září 2013 19:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup normálně 6v 11ah stojí kolem 500
Datum: 15. září 2013 19:30
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Teď me tak napadá jakou ( co nejlevnější ) baterii mám koupit
Datum: 15. září 2013 18:02
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Díky moc kolečko
Datum: 15. září 2013 18:00
 Na zprovoznění postačí vyčistit a seštelovat zapalování a karburátor, a nejspíš i vyčistit nádrž a kohoutek. Dále zkontrolovat elektroinstalaci, dát baterku, a měla by jet. Pro další provoz ale bude nutné vyčistit, promazat a seřídit brzdy, vyčistit a promazat řetěz a ložiska kol. Vyměnit všechny náplně - tlumiče, převoďák...Zkontrolovat stav pneu...asi by toho bylo ještě víc, to snad ale zjistíš sám při prohlídce motorky...
Datum: 15. září 2013 17:57
 čau FICHTLAŘI,
jednou za rok proženu mojí jawu 50, typ 21 na fichtlcrossu a občas i nějak dojedu. Lotos bych chtěl udělat novej motor a nasypat celkově do motorky nějaké chechtáky aby to krapet jelo. Moje jediná uprava je velká rozeta asi 65 zubů.
Chtěl bych minimálně zvýšit objem na 55ccm a přehodit kolečka v převodovce aby dvojka víc táhla. Trojku stejně nikdy neřadim.
Díky za vaše náměty na upravu motoru, případně karbece a zapalování. Jaké máte zkušenosti s motorem od spedyho z brna? Jezdíte jehlová ložiska na klice?
muj fichtl v odkazu díky
http://ge.tt/7IhvrFs/v/0
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 16:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Tak jasně, ale víš jak to je, dáš válec a po čase zjistíš, že to sice jede, ale že to není uplně ono, tak pořídíš výfuk, dobrý, ale furt to není to co by to mohlo být, dáš karbec........a tak to jde furt dál. Ikdyž je fakt že i na seriovém HW se dá jezdit hodně slušně  to zas oba víme, viz moje "pracovní" dvacítka
Datum: 16. září 2013 16:30
 A to hned neni nutný...origo vejfuk i karbec maj vcelku širokej rozsah použitelnosti,klika hned nutná neni,jen ta pečlivá GO motoru je asi nutností. Válec udělám,není problém...
Datum: 16. září 2013 16:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Být tebou tak se obrátím na Standu Hrbka, udělá ti válec přímo na to co potřebuješ a válce od něj jedou. Paku už tě čeká jen udělat výfuk a sehnat nějakej lepší karburátor. Za mě je ideální Dellorto, podle rozsahu úprav ale spíš 19mm, pak si můžeš nechat utočit kliku a nechat udělat podkovu a k tomu kopupit rychlou převodovku. Tohle všechno tě vyjde cca 7000-10000 kč (podle toho kdo ti bude díly vyrábět) + vše ostatní co budeš potřebovat ke generálce (ložiska, gufera, spojka, těsnění) + materiál na výrobu výfuku a kolínka karburátoru. Tak když to sečteš přehoupneš se s klidem přes 15000kč za slušně fungující motor. Když budeš chtít ještě řešit třeba lepší zapalko např. VAPE tak je to dalších 3500kč, pak připočítej další kraviny, jako lepší filtr, kvalitní olej a podobně a hurá jsi za hranicí 20000kč. A aby toho nebylo málo, občas se něco vys.. a jedeš vše od začátku
Datum: 16. září 2013 6:56
 Tak asi takhle objemem 55ccm výkon nezvedneš, přehodit kolečka je největší blbost, toho kdo to vymyslel bych pověsil za kule  Jinak dají se udělat úpravy válce, hlavy, kliky.. fantazii se meze nekladou jen chtít a mít na to  nebo spíš nebejt trouba a něco si zjistit... na internetu jsou mraky úprav
Datum: 15. září 2013 20:11
Jméno: jáá
IP: uživatel16093
 zdarec, mám 2 problémy, motor ne a ne chytnou, když zahřeju svíčku na 2-3 sekundy to chytne a nic. a další přetéká mi z karbecu benzín(zapnu benzín, načepuju a pořád to valí) co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 18:52
Jméno: jaa
IP: uživatel16120
 hladinu serizenou mam. kdyz nacepuju vypnu benzin a oddelam vicko a dam plovak nahoru je tam kousem pod okraj,a i kdyz to prez noc necham pak jen nacepuju hned slapu nechytne to..
Datum: 15. září 2013 18:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
Datum: 15. září 2013 18:47
 tak s tim benzínem to bude tím že máš zatuhlej ventil přítoku benzínu vyšroubuj víčko plovákovky a jak je na hoře ten plíšek tak to pořádně profoukni kompresorem
Datum: 15. září 2013 16:31
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci nevíte čím vším muže být na čz 250/455 způsobena vibrace? při vysokých otáčkách motorka docela vibruje do ruk a do noh je to docela dost... motor je po go předstih 3.5mm a vše je nove klika je vyvážená  děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 17:52
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 už jsem si o tom sehnal dost info není tam vzpěra a tak si ji vyrobím v hlavě už mam napad jak udělat vzpěru, na ramu uchyty nejsou ale navařím je  pod svorníky od válce to cele chytím  ale dík za rady
Datum: 16. září 2013 17:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 některe motorky 250 jednolaufy jí měli jine ne ..těško soudit odborník by ti řekl žda na tu tvou v danem roce patří ...ale technicky to u čz vibrace řeší ...musím mít hlavu se svorníkem m10 za svíčkou a za indučkou pod nadrží 2 držáky ..vlastní vzpěra je stejná z modelu 476 477 a všech kulatejch----pokut te ti vibrace sejří budeš to muset dodelat pokut jí tva motorka z víroby neměla ---pokut ti jí jen někdo hodil do kopřiv je to korunová položka..jinak sehnat jinou hlavu vzpěru dodelat podle ní držáky navařit na rám...kontrolní otázka namaš za svíčkou šroub??
Datum: 15. září 2013 23:28
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 tam se nějáká dávala?
Datum: 15. září 2013 20:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 máš tam vzpěru mezi rámem a hlavou???
Datum: 15. září 2013 18:40
Posl.aktualizace: 15. září 2013 16:06
Jméno: Standa
IP: uživatel16116
 Muže mít oddělenou převodovou skříň a spojkovou skříň....pak má každá komora svuj odfuk....
Datum: 15. září 2013 16:06
 ANo.
Datum: 15. září 2013 12:13
 Takže se jedná čistě jen o vývod? Prostě hadička ven?
Datum: 15. září 2013 12:03
 Odvzdušnění z převodovky (olej pení dělá tlaky) tak aby se neprovalilo těsnění nebo gufero tak se tlak vyrovnává hadičkou..
Datum: 15. září 2013 11:29
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi nevíte jak se nastavuje tvrdost předních tlumicu na jawa 20 ? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 14:27
 dá se to nepatrně ovlivnit tim že se daj utáhnout a našponovat pružiny
Datum: 15. září 2013 14:27
Jméno: lukas
IP: uživatel15301
 Ty kluzáky se soudruhům moc nepovedly no ....
Datum: 14. září 2013 22:25
Jméno: pepa
IP: uživatel16112
 jj má jen tzv kluaky a jestli chceš tvrdit nezbyde než vymontovat pero a vzít do obchodu s díli a skusit zda ho ve srovnání s novím nemáš unavene
Datum: 14. září 2013 22:21
 nijak,jawa 20 nemá vepředu tlumiče...
Datum: 14. září 2013 21:35
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 potreboval bych poradit mam simsona ale nejde proslatnout motor nejezden asi 1mesic byl bez oleje ted jsem ho dam na simsona kvalty jdou ale nejde proslatnout tak jsem sundal hlavu,valec a porad nejde proslatnout nevite cim to muze byt diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 21:18
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 jo skusim dik
Datum: 14. září 2013 21:18
 prolejt konkorem, odrezovačem, brzdovkou...prostě si poradit s korozí, ne...
Datum: 14. září 2013 21:11
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 co stim
Datum: 14. září 2013 21:09
 tak asi zareznul...
Datum: 14. září 2013 21:03
Jméno: Honza
IP: uživatel15729
 jo a klikovka a pist je jemne chycen rezem
Datum: 14. září 2013 21:01
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarte draci, prominte že to jsem dávám, ale chci se vás zeptat jestli víte o nějakých filmech kde se objeví Jawa 90, já vím zatím o dvou filmech a to: Kvočny a Král(1974),Třetí skoba pro Kocoura-(1983),za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 20:59
 Ahoj na jawa 90 taky jedou ve filmu (Fandy o Fandy)
Datum: 25. září 2013 20:59
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar libore1, mockrát dík, já jsem ještě objevil jednu 90tku a to ve filmu Pětka s hvězdičkou v 58 minutě 18 sekundě, jeden jako poslední.
Datum: 15. září 2013 17:01
 a Léto s kovbojem tam je taky jedna a nějaký fichtly
Datum: 15. září 2013 14:18
Posl.aktualizace: 16. září 2013 12:03
 Kovoví stahovací objímky se mi osvědčily že gumu dokonale stáhnou k vidlici a 100% těsnost dlouhá životnost kluzáku stim lankem máš možná pravdu spousta věcí tam je nová a třebas s lankama jsem neměl žádnou předlohu jak by měly bejt provlečený tak je provlíkám aby měli co nejmín ohybu jinak na to lanku už mám cca.5 tis. km za léto a pořád jak nový jen ho pravidelně mažu
Datum: 16. září 2013 12:03
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
 Mě se na manžetkách u vidlic nelíbí ty kovový stahovací objímky, dal bych tam takovou tu černou plastovou pásku  a ještě koukám že máš nějak divně vyvedenej náhon tachometru  jinak pěknej
Datum: 15. září 2013 17:52
 Díky
Datum: 15. září 2013 12:14
 líbí  palec nahoru
Datum: 15. září 2013 11:38
 Nádrž je promáčkla jelikož chybý dorazi který se chystám na praxi vyrobit já si nato dávám bácha aby řidítka nepraštly do nádrže ale někdy to neuhlídám,Co je s lankem k přední brzdě ? spalovák je 5,5 ještě opakuji hlavu tam nemám, kvuli výkonu ale kvuli chlazení
Datum: 15. září 2013 11:09
Jméno: Standa
IP: uživatel16113
 Právě,kolik máš ten spalovák? 5,5 a nebo 4,4 ? 5,5 by bylo ještě dobrý,ale na seriovku je jakákoliv snížená hlava na seriovym válci zbytečná. Jinak stroj se mi líbí,vcelku slušný,chybky doladíš
Datum: 15. září 2013 9:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Obycejny mustang s hlavou od Stejskyho. Sice se z nej na zadek neposadim, ale aspon je kompletni a neni zrasovany, neni to spatny... A co to lanko k predni brzde a promackla nadrz? Ty zasterky u blatniku jsou oslivy a vubec ke stroji nepasuji. Kdyz teda chces slyset ty nazory .)Jen pro zajimavost, kolik mas spalovak?
Datum: 14. září 2013 22:54
 STando neutahuj si ze mě  řekni doopravdy co si myslíš.
Datum: 14. září 2013 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel16111
 Pěkný...mě jen zarazila hlava co se dává na 8HP motory na seriovym motoru,seriovej vejfuk,seriovej karbec,sání...sem chvíli nevěděl  pěkný chlape.
Datum: 14. září 2013 20:53
 Hlavu tam čistě jen kvuli chlazení,jezdim dálky
Datum: 14. září 2013 20:24
 Stando: asi tě zklamu  jen druhej výbrus a opravený výrobní vady tzn. slýcovaný a vyleštěný kanálky, zrepasovaná klika nový ložiska ferodo spojka nic víc
Datum: 14. září 2013 20:23
Jméno: standa
IP: uživatel16111
 Co se ukrývá pod tou Stejskalovou hlavou?
Datum: 14. září 2013 20:17
 Děkuju kolečko,s tou značkou nic dělat nebudu mám jí ještě origo malou nechci tu velkou plachtu ta má odpor vzudchu že by to ani nejelo
Datum: 14. září 2013 19:26
 Jediný co se mi nelíbí tak je ta pražská značka...ale jinak parádní stav, líbí se mi to
Datum: 14. září 2013 19:22
 Já ho dostal od táty a táta ho asi před 15ti rokama vyměnil v praze za autorádio  mám to s papírama s technickou a praždskou značkou  jinak děkuju
Datum: 14. září 2013 19:21
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 je pěknej.. taky začínám přemýšlet že si koupím mustanga jak sem viděl tvoji fotku,ale co se divam co lidi prodavaji jsou většinou bez TP a v dezolatnim stavu
Datum: 14. září 2013 19:14
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 nevite o nekom kdo mui upravit valec tak aby to trochu vic jelo a za normalni penize dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 10:06
 Tak mi napiš na mail,něco vymyslíme.
Datum: 15. září 2013 10:06
 zdravim i ja bych mel zajem o upravu valce,zacinam jezdit zavody,tedy jezdim prvnim rokem
Datum: 15. září 2013 10:04
Jméno: standa
IP: uživatel16111
 Už se domlouváme,pán na mě našel mail ve starejch inzerátech,ale i tak díky
Datum: 14. září 2013 20:15
 Standa Hrbek... předpokládám že si to tu přečte.
Datum: 14. září 2013 19:22
Jméno: tomasaug
IP: uživatel16093
 zdarec, jawa 23 nechce to chytnout dneska jsem měl vše rozdělaný, a nevím.. nepřišel jsem na to čím by to mohlo být, svíčka jistru háže bílo-fialovou, benzín do válce jde, akorát mezi kladívky to háže jiskru jen někdy, ale na svíčce jiskra je, motor prostě ne a ne chytnout čím to?rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2013 9:30
Jméno: tomasaug
IP: uživatel16093
 předstih nastavuju tak že najedu do HÚ změřím, přičtu 1,6 mm vrátím se zpět o 1,6mm.. vložím alobal mezi kontakty a otáčím zapalovaním dokud po utáhnutí nejde alobal vytáhnout težko ale bez roztrhnutí..svíčku jsem zkoušel
Datum: 15. září 2013 9:30
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 A taková technická... Svíčku jsi vyměnit zkusil ?
Datum: 15. září 2013 7:30
Jméno: lukas
IP: uživatel15301
 I kdyby byl kondík v hajzlu tak to musí aspoň škytnout. To mi neříkej že máš všechno seřízené a ani náznak ? Jak nastavuješ ten předstih ?
Datum: 14. září 2013 22:31
Jméno: tomasaug
IP: uživatel16093
 svička byla mokrá seřídil jsem hladinu a je to v poho palivo tam jde, ale ani to neškytne předstih a odtrh sem sežizoval, kdyby byl špatnej kondenzátor co přesně by to dělalo?  a cívka je v pravo dole, a připojená je taky doufám dobře..
Datum: 14. září 2013 21:25
 Základem je svíčka - suchá = nejde ti tam palivo, zkontrolovat kohoutek, hadičku, nastavit správně hladinu v plovákové komoře, vyčistit celý karburátor. Mokrá = moc paliva (vysoká hladina - ulejvá se) ale pravděpodobnější je zapalování - špatně nastavenej předstih, odtrh, kondenzátor .. nastav to alespoň od oka, mělo by to chytit .. máš zapalovací cívku dobře připojenou, umístěnou vpravo dole ? .. musí to alespoň škytnout .. těsní ti dobře hlava, neutíká ti komprese ?
Datum: 14. září 2013 17:50
Jméno: tomasaug
IP: uživatel16093
 nastavuju 1.6, a nic, prostě nic..ani že by to mělo tendenci chytnout vubec.
Datum: 14. září 2013 16:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 naroztlačení to nechytlo?? co předstih když to je tak hluchý???nejni moc velkej?
Datum: 14. září 2013 15:22
 Zdravím mám tady malý problém ohledně padesátky skůtru, neví někdo kolik můžou ty motory točit otáček nebo kolik je na výstupu za variátorem? jedná se mi o výpočet ozubených kol za variátorem ale nevím ani orientační otáčky.je to suzuki motor dvou takt.(za to že to sem nepatří sorry)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 9:43
Jméno: combust
IP: uživatel14882
 těžko říct, dvoutakty co vím tak nejvyšší výkony mívaj okolo 7 - 9t rpm a max. otáčky bejvaj daný omezovačem, (větší dvoutakty jako nsr a rgv točily do cca 12t rpm), čtyřtakty mívaj červený pole někde okolo 9-10t rpm a výkonový špičky posazený někam okolo 7-8t rpm
Datum: 16. září 2013 9:43
Jméno: dan
IP: uživatel10446
 Nemáte prosím někdo tušení, kde bych sehnal vzduchový filtr na Jawa Dandy 50? a na jakém zářezu má být jehla v karburátoru? a jak má být nastavená směs? Ve vysokých mi to jede krásně, ale v nízkých je to takový udušený...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 15:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 nešel by tam dát sportovní bavlnění když ten origo nemužeš sehnad??? jinak polohu jehli nastavíš podle barvy svíčky při jezdění a podle toho jak motorka táhne..... chce to být pečlivý a věnovat se jen te jehle nic jineho neměnit a nastavit největší výkon ve stoupaní ale aby svíce nebyla černá na šrot
Datum: 14. září 2013 15:19
 Zdar draci, mam problem se svou babettaou 207 (r.v.1980) jel jsem do kopce a asi jsem ji přehřál na kopci zdechla tak jsem jí nechal vychladnout ale nejela už tejden se v tom štouram ale furt nevím už jsem tam dal novou indučku, kabel, fajfku, svičku a stator zapalovací cívku jsem měřil a je v poho, karbec jsem vičistil benal tam jde jiskru to jednou hází potom zase ne prosím o pomoc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2013 20:15
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 njn si ho někde pujč a nezapomen vrátit
Datum: 14. září 2013 20:15
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 už jsem všechny dotáhl aby měli kontakt nastříkal kontaktním sprejem a furt nic napadá mě už jenom tyristor ale jsou to zase 2 stovky do neznáma
Datum: 14. září 2013 18:23
Jméno: pepa
IP: uživatel16109
 ulomene kable?skontroluj všechny koncovky zda jsou ok..
Datum: 14. září 2013 15:16
|



|