slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  235  236  237  238  239  240  241  242  243  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chtěl bych mit jasno jaky ma vykon čz 125 a 175 někde je psany 11 a 15 koni a někde min a slyšel sem o nejakym měřění vykonu na motoru a na zadnim kole jakej je v tom rozdil? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodovky jsou stejné...jinak u čz 175, r.v 1972 mam výkon 11kw, u čz 180, r.v. 1993 mam výkon 9,5kw...
 
 
Datum: 16. září 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakej se udava vykon na novejch motorkach na motoru nebo na kole
 
 
Datum: 16. září 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano myslím ty hranaté a je u 125 175 rozdíl v převodovce ?
 
 
Datum: 16. září 2013 14:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
nepíšeš přímo typ jestli kulatá hranatá tydle výkony by seděli na hranaté 125 476 ma 12 koní a 175 477 má těch vysokootáčkovych 15 a logicky výkon na výstopu z motoru a na kole je upe jinej čz udává výkon na motoru na kole bude niší....hranatej motor je s těmi 12 koněma do 125 nejvýkonější....175 má sve limity jinde..je to neporovnatelný
 
 
Datum: 15. září 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdravim, jakou usměrňovací diodu mam použit ke klasksonu k jawa mustang a kde ji seženu? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to na stejnosměrnej moc teda nebzučí :-D
 
 
Datum: 16. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
ano je střídavej ale usměrněný bzučí víc, a když dojdeš do každé prodejny s elektronickými součástky a řekneš že chceš usměrnovací diodu tak ti ji daj. potom ji dáš na jakýkoliv drátek vedoucí k bzučáku jakýmkoliv směrem
 
 
Datum: 16. září 2013 10:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
žádnou? není ten klakson střídavej?
 
 
Datum: 16. září 2013 7:59
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kolik tady těch kuliček http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kulicka_6_35.html má být v miskách řízení u mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky oboum
 
 
Datum: 15. září 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak pravil Marcek...
 
 
Datum: 15. září 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a který
 
 
Datum: 15. září 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, myslím si že pionýr má v řízení kuličky o průměru 5 mm , počet kusů 42.
 
 
Datum: 15. září 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyhle tam nepatří...
 
 
Datum: 15. září 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jakto
 
 
Datum: 15. září 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0ks
 
 
Datum: 15. září 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa 50/20      IP: uživatel16121    
zdravím,mám problém z jawa 50.No motoru je válec po výbrusu nová spojka,nová ojnice na jehličkách,karburátor.Nastartuju volnoběh drží pěkně,když skouším pouze decentně přidávát plyn vše ok(nevytáčím to do plných není to ještě zajeté).A mám problém takový zdechnu to a následně už nenastartuju jak ze tepla tak za studena nebo dokonce další den,musím vyčistit pořádně svíčku...jedem mě to jenom na N15YC kdyžtam dám N15C tak ani nechytne na N15YC to chytne na první našlápnutí...nevím kde hledat příčinu.Jehlu jsem skoušel dat víš nebo níž a pořád stejné...mám ji na druhém zářezu shora.Poradí někdo? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: jawa 50/20      IP: uživatel16121    
VYŘEŠENO!!!! koupená nová indukční cívka a už to chytá na poprvé a je jedno jaku dám svíčku...akortá měl sem tam tu N15C a chvílu to jelo a pak sem ju vytáhl a byla suchá a černá to bude asi chtět jinu svíčku že?kdyžtak jaku...díky
 
 
Datum: 17. září 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: jawa 50/20      IP: uživatel16121    
svíčky dávám aj nové aj staré spíše to jede na staré...fajka nová gumová tady z fichtlkrámku ta červená..kábl taky nový...kábl od motoru k indukče taky nové...no zitra se stavím kupit novu indučku a bude...stejně je tam vše nové tak budu i indučka no :-)
 
 
Datum: 16. září 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16124    
Ok,to je jasný,buďto šlus někde na kabelu a nebo indučka,vn kabel,fajfka a nebo svíčka
 
 
Datum: 16. září 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawa 50/20      IP: uživatel16121    
olej převodovka ne.je to tedka složené nově před měsícem je tam těsnění i tmel vše podcivě udělané...kladivko sem dneska dal nové a pořád stejné...jisku kladívko hází tam kde má...svíčku sem dal dneska i N17C a prostě nenastartoval sem...hladinu v plovákové komoře mám když vytáhnu plovk tak je tesně nad otvory do komor...udajně správná hodnota má byt když se stlačí plovák tak po vršek plováku...taku ani nemám mám ju menší...dneska sem dal jehlu na horní zářez a pořád se to přechlastává...už tomu nerozumím vubec
 
 
Datum: 16. září 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Koukni kde na kladivku ti lítá jiskra. Jednou to někomu hazelo jiskru mezi kladivkem a šroubkem co ho vpodstatě drží. Jinak bych to viděl na indukčku ale spiš na svičku nebo kladivkon.
 
 
Datum: 16. září 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16122    
Je to bohatý jak prase a nebo ti tam jde olej z převodovky.
 
 
Datum: 16. září 2013 8:55
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řekl bych že indukční cívka nebo kladívka
 
 
Datum: 15. září 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Čau,většinou si poradim sám ale tenhle pionýr fakt odolává zprovoznění.Mám 05ku,dlouho nejetá ale ted nedavno jsem ji zprovoznil a ještě v pátek lítal,ale včera ani dneska už nenastartoval.Když ho roztlačuju,tak se občas chytne a jede jak šlak takže předstih to asi nebude ale na nakopnutí nejde.Svíčky jsem zkoušel různé 5ks,odtrh supr,celkově zapalování jako nové(najeto od nova 5000km)karbec vyčištěnej,svíce mokrá,benzin novej,jiskra jak víno,vzdálenost na elektrodách seřízená(0,5),výfuk čistej,bez filtru vzduchu taky nejede,pecka na kladivku neni,indučka měněná za novou-neúspešně,fajfka,kabel to samé,všechny orezlé kontakty kolem indučky očištěné,je tam ještě bakelitová cívka.Zkuste něco navrhnout co mě ještě nenapadlo...Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Díky za postřehy,zkusím ještě tu svíci,benzínem to nebude je novej a namíchanej správně,dneska zase na chvili chytnul tak sem ho hned podržel pod plynem a jezdil sem po zahradě,naprosto bez problému,výkon jaký byl ale po chvilce zase chcipnul a už sem ho nenstartoval.Nemohl by na to mít vliv i kondenzátor?
 
 
Datum: 16. září 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16106    
Nedávno jsem takhle oživil Jawku 350 - nešla zaboha nastartovat. Již benzín ktarý byl v nádrži byl podivně hnědý - asi do tojho navalili hodně oleje. Mám malou nádobku + hadičku - naplnil jsem ji čerstvým benzínem a přidal poměrné množství oleje co se přidává do motorových pil ( litřík cca 160Kč) - vždy v poměru 1:50. Chytlo to na první šup. Tož tak
 
 
Datum: 16. září 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Mě taky motorka běhá celkem slušně ale musel sem jí roztlačit nebo několikrat nakopavat. Dal sem uplně novou svičku N15C a za studena hned na první nakopnutí se chytne :-)
 
 
Datum: 16. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Gufera jsem si taky myslel ale když se povede ho nastartovat tak beží uplně normálně a na plyn taky bezproblému reaguje,nijak extremě nekouří,ty bych zatim vyloučil.Svíce,to je otázka,zkoušel jsem jich několik je ale pravda že byly všechny už jeté,nevím jestli na to může mít vliv i to,že na neodrušenou svíčku dám neodrušenou fajfku,nebo obraceně.Řekl bych že je tam někde šlus v eletrice,každopadně až tu blbost najdu,budu se mlátit do palice že mě to nenapadlo,nic jinýho než nějaká hovadina to bejt nemůže...
 
 
Datum: 15. září 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
To snad jedině svíčka, ikdyž pišeš že sou odzkoušený.. Jakej použivaš benzin a olej?
 
 
Datum: 15. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
gufera?
 
 
Datum: 15. září 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: fichtl123      IP: uživatel13429    
mám doma fichtla stál v garáži 3 roky.Na konci června jsem ho začal opravovat.Jezdil jsem na něm 2x za ty 2 měsíce pořád se sere a já už nevím co sním nově jsem kupoval:filtr,kondenzátor,kladívka.... (cca 2tis investované).Svíčku používám Brisk Nc 15.Předstih jsem nastavoval už milionkrát a pořád kladívka nehážou jiskru a pokud párkrát sešlápnu na startovací páku motor má takový bublavý zvuk+někdy sičí.Je možný že ten předstih mám špatně pač jsem začátečník ale už jsem shlídl hodně videí a návodů na předstih.Doufám že mi dá někdo hodně užitečnou radu pač já se už motám v kruzích.Osobně si myslím že je něco špatně v zapálku.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a je takovej problém natáhnout provizorní vodič od zapalování na indukční cívku a z ní na kostru? Kope fajfka? Zkoušel jsi vůbec víc svíček?
 
 
Datum: 17. září 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: ficht123      IP: uživatel13429    
káble se zdají vpořídku a skříňka také žádný kontakt není utržen,ale kabel od zapálka vedoucí do indukčky je přetržený ale je vpletený dál tudíž ty kontakty jsou spojený takže tím to nebude
 
 
Datum: 16. září 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: fichtl123      IP: uživatel13429    
mám tam 3 káble ten spodní nejde dobře vidět
 
 
Datum: 15. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a ještě dodatek, na kladívku jiskra přeskakovat nemá! Resp. pokud kladívka nadměrně jiskřeji, je to chyba kondenzátoru...
 
 
Datum: 15. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak tobě teď ani nejde až tak o ten předstih, protože jiskru by to mělo házet i kdyby byl pouze přibližnej... tzn. jde ti o jiskru, takže první co je, tak zkontrolovat správný zapojení (nebo vyloučit chybu spínačky či zkrat odpojením a zapojením přímo jenom indukční cívky - tzn. kabel z kladívka na jeden vývod indukční cívky a druhej vývod ukostřit), zkusit vyměnit svíčku, případně fajfku s VN kabelem... pak by to mohla dělat indukční cívka, nebo i zapalovací (pro zkoušku můžeš místo ní zapojit světelnej pól)
 
 
Datum: 15. září 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no to teda, jasně že nejdřív musíš nastavit odtrh... ono celkově je to video takový matoucí... jestli máš v místě průchodu toho šroubu taky izolaci, resp. fibr, tak bys to měl mít odizolovaný dobře (pero kladívka, šroubek ani očka na šroubku chycená se nesměji dotýkat kostry) ... na tom šroubu by si pak měl mít jak píšeš-zapalovací cívku, kondenzítor a vodič k indukční cívce (vidim jenom dvě očka? Máš na jednom kondík i zapalovací cívku?)
 
 
Datum: 15. září 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: ficht123      IP: uživatel13429    
dík :-) skusím to kapesníkem hele a mám tu izolaci správně ?
 
 
Datum: 15. září 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten návod na youtubu je špatný.nemůžeš nejdřív seřídit předstih a potom odtrh.nejdříve odtrh a potom předstih.A ten zmuchlaný alobal taky asi není moc přesný.Někdy stačí aby bylo kladívko jen zamaštěné.do zavřeného kladívka strčím látkový kapesník,zavřu a opatrně kapesník vytáhnu
 
 
Datum: 15. září 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: ficht123      IP: uživatel13429    
http://www.img.tpx.cz/uploads/d%20008.jpg
 
 
Datum: 15. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: fichtl123      IP: uživatel13429    
můžu přidat obrázek tohé izolace
 
 
Datum: 15. září 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: ficht123      IP: uživatel13429    
jiskru to neháže žádnou nebo alespoň nejde vidět,mezeru na svíčce mám,po neuspěšným nastarováním je trošku ale fakt jen trošku mokrá,20W,zapalovací cívku mám dole v pravo,kladívko nevím jestli mám dobře odizolované mám to asi takhle /izolace/kladívko/izolace/kondenzátor/černý kabel vedoucí do indukční cívky/zapalovací cívka,odtrh ano.a nastavoval jsem to podle toho videa co tu napsal kespr
 
 
Datum: 15. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
https://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0
 
 
Datum: 15. září 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jakou to háže jiskru? Mezeru na svíčce máš cca 0,4mm? Je svíčka po neuspěšnym startování suchá nebo mokrá? Zapalování máš 20W nebo 30W? Kde máš umístěnou zapalovací cívku? Máš řádně odizolované kladívko? Odtrh cca 0,4mm? Jak ten předstih nastavuješ?
 
 
Datum: 15. září 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: jawa123      IP: uživatel13429    
mám jí uplně na magnetu skusím jí dít dál od ní
 
 
Datum: 15. září 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus povolit zapalovací cívku a dát jí dál od magneta nebo jí máš moc daleko tak jí dej blíž
 
 
Datum: 15. září 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: fichtl123      IP: uživatel13429    
okres znojmo
 
 
Datum: 15. září 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
napiš odkud jsi snad se najde někdo poblíž co ti to ukáže a co jiskra jaká je ?
 
 
Datum: 15. září 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      E-mail:      IP: uživatel16118    
Zdar draci mám dotaz , budu kupovat cz 125 ( RV.1985) co mám udělat aby jela?? když přes 10 let stoji (v garáži) . díky Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za pomoc :-D
 
 
Datum: 17. září 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sežene se i menší baterka. Navíc podle roku výroby předpokládam že se jedná o 125/488. Ta neměla baterku v kastlíku, ale pod sedačkou. originál baterka měla 14Ah...já ale taky doporučuju třeba tu 11Ah...
 
 
Datum: 16. září 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
ono ani větší do kaslíku nenarveš..je to ta nejmenší co je k dostaní...
 
 
Datum: 15. září 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Díky :-). :-) rn
 
 
Datum: 15. září 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Díky :-). :-)
 
 
Datum: 15. září 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kup normálně 6v 11ah stojí kolem 500
 
 
Datum: 15. září 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Teď me tak napadá jakou ( co nejlevnější ) baterii mám koupit
 
 
Datum: 15. září 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16118    
Díky moc kolečko :-)
 
 
Datum: 15. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zprovoznění postačí vyčistit a seštelovat zapalování a karburátor, a nejspíš i vyčistit nádrž a kohoutek. Dále zkontrolovat elektroinstalaci, dát baterku, a měla by jet. Pro další provoz ale bude nutné vyčistit, promazat a seřídit brzdy, vyčistit a promazat řetěz a ložiska kol. Vyměnit všechny náplně - tlumiče, převoďák...Zkontrolovat stav pneu...asi by toho bylo ještě víc, to snad ale zjistíš sám při prohlídce motorky...
 
 
Datum: 15. září 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: Thebobo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau FICHTLAŘI, jednou za rok proženu mojí jawu 50, typ 21 na fichtlcrossu a občas i nějak dojedu. Lotos bych chtěl udělat novej motor a nasypat celkově do motorky nějaké chechtáky aby to krapet jelo. Moje jediná uprava je velká rozeta asi 65 zubů. Chtěl bych minimálně zvýšit objem na 55ccm a přehodit kolečka v převodovce aby dvojka víc táhla. Trojku stejně nikdy neřadim. Díky za vaše náměty na upravu motoru, případně karbece a zapalování. Jaké máte zkušenosti s motorem od spedyho z brna? Jezdíte jehlová ložiska na klice? muj fichtl v odkazu díky http://ge.tt/7IhvrFs/v/0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak jasně, ale víš jak to je, dáš válec a po čase zjistíš, že to sice jede, ale že to není uplně ono, tak pořídíš výfuk, dobrý, ale furt to není to co by to mohlo být, dáš karbec........a tak to jde furt dál. Ikdyž je fakt že i na seriovém HW se dá jezdit hodně slušně :-D to zas oba víme, viz moje "pracovní" dvacítka :-D
 
 
Datum: 16. září 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16124    
A to hned neni nutný...origo vejfuk i karbec maj vcelku širokej rozsah použitelnosti,klika hned nutná neni,jen ta pečlivá GO motoru je asi nutností. Válec udělám,není problém...
 
 
Datum: 16. září 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Být tebou tak se obrátím na Standu Hrbka, udělá ti válec přímo na to co potřebuješ a válce od něj jedou. Paku už tě čeká jen udělat výfuk a sehnat nějakej lepší karburátor. Za mě je ideální Dellorto, podle rozsahu úprav ale spíš 19mm, pak si můžeš nechat utočit kliku a nechat udělat podkovu a k tomu kopupit rychlou převodovku. Tohle všechno tě vyjde cca 7000-10000 kč (podle toho kdo ti bude díly vyrábět) + vše ostatní co budeš potřebovat ke generálce (ložiska, gufera, spojka, těsnění) + materiál na výrobu výfuku a kolínka karburátoru. Tak když to sečteš přehoupneš se s klidem přes 15000kč za slušně fungující motor. Když budeš chtít ještě řešit třeba lepší zapalko např. VAPE tak je to dalších 3500kč, pak připočítej další kraviny, jako lepší filtr, kvalitní olej a podobně a hurá jsi za hranicí 20000kč. A aby toho nebylo málo, občas se něco vys.. a jedeš vše od začátku :-D
 
 
Datum: 16. září 2013 6:56
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak asi takhle objemem 55ccm výkon nezvedneš, přehodit kolečka je největší blbost, toho kdo to vymyslel bych pověsil za kule :-D Jinak dají se udělat úpravy válce, hlavy, kliky.. fantazii se meze nekladou jen chtít a mít na to ;-) nebo spíš nebejt trouba a něco si zjistit... na internetu jsou mraky úprav
 
 
Datum: 15. září 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: jáá      IP: uživatel16093    
zdarec, mám 2 problémy, motor ne a ne chytnou, když zahřeju svíčku na 2-3 sekundy to chytne a nic. a další přetéká mi z karbecu benzín(zapnu benzín, načepuju a pořád to valí) co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: jaa      IP: uživatel16120    
hladinu serizenou mam. kdyz nacepuju vypnu benzin a oddelam vicko a dam plovak nahoru je tam kousem pod okraj,a i kdyz to prez noc necham pak jen nacepuju hned slapu nechytne to..
 
 
Datum: 15. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
ja myslím že má opačnej problem a to že mu neřízeně teče benzín z motoru logicky se to uleje a nechytá...seřid si hladi nu viz odkaz http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 15. září 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak s tim benzínem to bude tím že máš zatuhlej ventil přítoku benzínu vyšroubuj víčko plovákovky a jak je na hoře ten plíšek tak to pořádně profoukni kompresorem
 
 
Datum: 15. září 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci nevíte čím vším muže být na čz 250/455 způsobena vibrace? při vysokých otáčkách motorka docela vibruje do ruk a do noh je to docela dost... motor je po go předstih 3.5mm a vše je nove klika je vyvážená :-) děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
už jsem si o tom sehnal dost info není tam vzpěra a tak si ji vyrobím v hlavě už mam napad jak udělat vzpěru, na ramu uchyty nejsou ale navařím je :-) pod svorníky od válce to cele chytím :-) ale dík za rady
 
 
Datum: 16. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
některe motorky 250 jednolaufy jí měli jine ne ..těško soudit odborník by ti řekl žda na tu tvou v danem roce patří ...ale technicky to u čz vibrace řeší ...musím mít hlavu se svorníkem m10 za svíčkou a za indučkou pod nadrží 2 držáky ..vlastní vzpěra je stejná z modelu 476 477 a všech kulatejch----pokut te ti vibrace sejří budeš to muset dodelat pokut jí tva motorka z víroby neměla ---pokut ti jí jen někdo hodil do kopřiv je to korunová položka..jinak sehnat jinou hlavu vzpěru dodelat podle ní držáky navařit na rám...kontrolní otázka namaš za svíčkou šroub??
 
 
Datum: 15. září 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
tam se nějáká dávala?
 
 
Datum: 15. září 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
máš tam vzpěru mezi rámem a hlavou???
 
 
Datum: 15. září 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, prosím osvětlete moji nevědomost a vysvětlete mi, k čemu slouží u motoru toto: http://fichtlracing.rajce.idnes.cz/vyvoj_v_plnem_proudu/#P1080267.jpg Už jsem to párkrát viděl, a stále nevím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16116    
Muže mít oddělenou převodovou skříň a spojkovou skříň....pak má každá komora svuj odfuk....
 
 
Datum: 15. září 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
ANo.
 
 
Datum: 15. září 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže se jedná čistě jen o vývod? Prostě hadička ven?
 
 
Datum: 15. září 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Odvzdušnění z převodovky (olej pení dělá tlaky) tak aby se neprovalilo těsnění nebo gufero tak se tlak vyrovnává hadičkou..
 
 
Datum: 15. září 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi nevíte jak se nastavuje tvrdost předních tlumicu na jawa 20 ? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to nepatrně ovlivnit tim že se daj utáhnout a našponovat pružiny
 
 
Datum: 15. září 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
Ty kluzáky se soudruhům moc nepovedly no .... :-)
 
 
Datum: 14. září 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16112    
jj má jen tzv kluaky a jestli chceš tvrdit nezbyde než vymontovat pero a vzít do obchodu s díli a skusit zda ho ve srovnání s novím nemáš unavene
 
 
Datum: 14. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nijak,jawa 20 nemá vepředu tlumiče...
 
 
Datum: 14. září 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15729    
potreboval bych poradit mam simsona ale nejde proslatnout motor nejezden asi 1mesic byl bez oleje ted jsem ho dam na simsona kvalty jdou ale nejde proslatnout tak jsem sundal hlavu,valec a porad nejde proslatnout nevite cim to muze byt diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15729    
jo skusim dik
 
 
Datum: 14. září 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prolejt konkorem, odrezovačem, brzdovkou...prostě si poradit s korozí, ne...
 
 
Datum: 14. září 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15729    
co stim
 
 
Datum: 14. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak asi zareznul...
 
 
Datum: 14. září 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15729    
jo a klikovka a pist je jemne chycen rezem
 
 
Datum: 14. září 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarte draci, prominte že to jsem dávám, ale chci se vás zeptat jestli víte o nějakých filmech kde se objeví Jawa 90, já vím zatím o dvou filmech a to: Kvočny a Král(1974),Třetí skoba pro Kocoura-(1983),za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: AlesMoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj na jawa 90 taky jedou ve filmu (Fandy o Fandy)
 
 
Datum: 25. září 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar libore1, mockrát dík, já jsem ještě objevil jednu 90tku a to ve filmu Pětka s hvězdičkou v 58 minutě 18 sekundě, jeden jako poslední.
 
 
Datum: 15. září 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a Léto s kovbojem tam je taky jedna a nějaký fichtly
 
 
Datum: 15. září 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kovoví stahovací objímky se mi osvědčily že gumu dokonale stáhnou k vidlici a 100% těsnost dlouhá životnost kluzáku stim lankem máš možná pravdu spousta věcí tam je nová a třebas s lankama jsem neměl žádnou předlohu jak by měly bejt provlečený tak je provlíkám aby měli co nejmín ohybu jinak na to lanku už mám cca.5 tis. km za léto a pořád jak nový jen ho pravidelně mažu
 
 
Datum: 16. září 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel16052    
Mě se na manžetkách u vidlic nelíbí ty kovový stahovací objímky, dal bych tam takovou tu černou plastovou pásku ;-) a ještě koukám že máš nějak divně vyvedenej náhon tachometru :-D jinak pěknej
 
 
Datum: 15. září 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Díky :-)
 
 
Datum: 15. září 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
líbí ;-) palec nahoru
 
 
Datum: 15. září 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nádrž je promáčkla jelikož chybý dorazi který se chystám na praxi vyrobit já si nato dávám bácha aby řidítka nepraštly do nádrže ale někdy to neuhlídám,Co je s lankem k přední brzdě ? spalovák je 5,5 ještě opakuji hlavu tam nemám, kvuli výkonu ale kvuli chlazení
 
 
Datum: 15. září 2013 11:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16113    
Právě,kolik máš ten spalovák? 5,5 a nebo 4,4 ? 5,5 by bylo ještě dobrý,ale na seriovku je jakákoliv snížená hlava na seriovym válci zbytečná. Jinak stroj se mi líbí,vcelku slušný,chybky doladíš ;-)
 
 
Datum: 15. září 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Obycejny mustang s hlavou od Stejskyho. Sice se z nej na zadek neposadim, ale aspon je kompletni a neni zrasovany, neni to spatny... A co to lanko k predni brzde a promackla nadrz? Ty zasterky u blatniku jsou oslivy a vubec ke stroji nepasuji. Kdyz teda chces slyset ty nazory .)Jen pro zajimavost, kolik mas spalovak?
 
 
Datum: 14. září 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
STando neutahuj si ze mě :-( řekni doopravdy co si myslíš.
 
 
Datum: 14. září 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16111    
Pěkný...mě jen zarazila hlava co se dává na 8HP motory na seriovym motoru,seriovej vejfuk,seriovej karbec,sání...sem chvíli nevěděl :-D pěkný chlape.
 
 
Datum: 14. září 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Hlavu tam čistě jen kvuli chlazení,jezdim dálky
 
 
Datum: 14. září 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Stando: asi tě zklamu :-D jen druhej výbrus a opravený výrobní vady tzn. slýcovaný a vyleštěný kanálky, zrepasovaná klika nový ložiska ferodo spojka nic víc :-D
 
 
Datum: 14. září 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16111    
Co se ukrývá pod tou Stejskalovou hlavou?
 
 
Datum: 14. září 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Děkuju kolečko,s tou značkou nic dělat nebudu mám jí ještě origo malou nechci tu velkou plachtu ta má odpor vzudchu že by to ani nejelo :-D
 
 
Datum: 14. září 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jediný co se mi nelíbí tak je ta pražská značka...ale jinak parádní stav, líbí se mi to :-)
 
 
Datum: 14. září 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já ho dostal od táty a táta ho asi před 15ti rokama vyměnil v praze za autorádio :-D mám to s papírama s technickou a praždskou značkou :-D jinak děkuju :-)
 
 
Datum: 14. září 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
je pěknej.. taky začínám přemýšlet že si koupím mustanga jak sem viděl tvoji fotku,ale co se divam co lidi prodavaji jsou většinou bez TP a v dezolatnim stavu
 
 
Datum: 14. září 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
nevite o nekom kdo mui upravit valec tak aby to trochu vic jelo a za normalni penize dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel16113    
Tak mi napiš na mail,něco vymyslíme.
 
 
Datum: 15. září 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: jardoh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim i ja bych mel zajem o upravu valce,zacinam jezdit zavody,tedy jezdim prvnim rokem
 
 
Datum: 15. září 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16111    
Už se domlouváme,pán na mě našel mail ve starejch inzerátech,ale i tak díky ;-)
 
 
Datum: 14. září 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa Hrbek... předpokládám že si to tu přečte.
 
 
Datum: 14. září 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: tomasaug      IP: uživatel16093    
zdarec, jawa 23 nechce to chytnout dneska jsem měl vše rozdělaný, a nevím.. nepřišel jsem na to čím by to mohlo být, svíčka jistru háže bílo-fialovou, benzín do válce jde, akorát mezi kladívky to háže jiskru jen někdy, ale na svíčce jiskra je, motor prostě ne a ne chytnout čím to?rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: tomasaug      IP: uživatel16093    
předstih nastavuju tak že najedu do HÚ změřím, přičtu 1,6 mm vrátím se zpět o 1,6mm.. vložím alobal mezi kontakty a otáčím zapalovaním dokud po utáhnutí nejde alobal vytáhnout težko ale bez roztrhnutí..svíčku jsem zkoušel
 
 
Datum: 15. září 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
A taková technická... Svíčku jsi vyměnit zkusil ?
 
 
Datum: 15. září 2013 7:30
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
I kdyby byl kondík v hajzlu tak to musí aspoň škytnout. To mi neříkej že máš všechno seřízené a ani náznak ? Jak nastavuješ ten předstih ?
 
 
Datum: 14. září 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: tomasaug      IP: uživatel16093    
svička byla mokrá seřídil jsem hladinu a je to v poho palivo tam jde, ale ani to neškytne předstih a odtrh sem sežizoval, kdyby byl špatnej kondenzátor co přesně by to dělalo? :-) a cívka je v pravo dole, a připojená je taky doufám dobře..:-)
 
 
Datum: 14. září 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Základem je svíčka - suchá = nejde ti tam palivo, zkontrolovat kohoutek, hadičku, nastavit správně hladinu v plovákové komoře, vyčistit celý karburátor. Mokrá = moc paliva (vysoká hladina - ulejvá se) ale pravděpodobnější je zapalování - špatně nastavenej předstih, odtrh, kondenzátor .. nastav to alespoň od oka, mělo by to chytit .. máš zapalovací cívku dobře připojenou, umístěnou vpravo dole ? .. musí to alespoň škytnout .. těsní ti dobře hlava, neutíká ti komprese ?
 
 
Datum: 14. září 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: tomasaug      IP: uživatel16093    
nastavuju 1.6, a nic, prostě nic..ani že by to mělo tendenci chytnout vubec.
 
 
Datum: 14. září 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
naroztlačení to nechytlo?? co předstih když to je tak hluchý???nejni moc velkej?
 
 
Datum: 14. září 2013 15:22
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdravím mám tady malý problém ohledně padesátky skůtru, neví někdo kolik můžou ty motory točit otáček nebo kolik je na výstupu za variátorem? jedná se mi o výpočet ozubených kol za variátorem ale nevím ani orientační otáčky.je to suzuki motor dvou takt.(za to že to sem nepatří sorry) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14882    
těžko říct, dvoutakty co vím tak nejvyšší výkony mívaj okolo 7 - 9t rpm a max. otáčky bejvaj daný omezovačem, (větší dvoutakty jako nsr a rgv točily do cca 12t rpm), čtyřtakty mívaj červený pole někde okolo 9-10t rpm a výkonový špičky posazený někam okolo 7-8t rpm
 
 
Datum: 16. září 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10446    
Nemáte prosím někdo tušení, kde bych sehnal vzduchový filtr na Jawa Dandy 50? a na jakém zářezu má být jehla v karburátoru? a jak má být nastavená směs? Ve vysokých mi to jede krásně, ale v nízkých je to takový udušený... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
nešel by tam dát sportovní bavlnění když ten origo nemužeš sehnad??? jinak polohu jehli nastavíš podle barvy svíčky při jezdění a podle toho jak motorka táhne..... chce to být pečlivý a věnovat se jen te jehle nic jineho neměnit a nastavit největší výkon ve stoupaní ale aby svíce nebyla černá na šrot
 
 
Datum: 14. září 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar draci, mam problem se svou babettaou 207 (r.v.1980) jel jsem do kopce a asi jsem ji přehřál na kopci zdechla tak jsem jí nechal vychladnout ale nejela už tejden se v tom štouram ale furt nevím už jsem tam dal novou indučku, kabel, fajfku, svičku a stator zapalovací cívku jsem měřil a je v poho, karbec jsem vičistil benal tam jde jiskru to jednou hází potom zase ne prosím o pomoc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
njn si ho někde pujč a nezapomen vrátit :-)
 
 
Datum: 14. září 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
už jsem všechny dotáhl aby měli kontakt nastříkal kontaktním sprejem a furt nic napadá mě už jenom tyristor ale jsou to zase 2 stovky do neznáma
 
 
Datum: 14. září 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16109    
ulomene kable?skontroluj všechny koncovky zda jsou ok..
 
 
Datum: 14. září 2013 15:16
 
<  235  236  237  238  239  240  241  242  243  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:54:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu