slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2384  2385  2386  2387  2388  2389  2390  2391  2392  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dominik novák      E-mail:      IP: uživatel1970    
cus kdyz se chci registrovat na ty videa tak mi to pokazde napise ze alias neni vyplnen i kdyz je vyplnen dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: roxorg      IP: uživatel1893    
Přátelé, někdo tady vzpomínal svíčky Bosch. Je to vhodné do Stadiona, nebo nemám blbnout a nechat tam Briska? A jestli teda Bosch, tak s jakým označením? Díkas za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1979    
Pamatuji si, že jsem na Stadiona používali sv. Pal sedmičky Brysky tomu odpovídají taky. vím, že české svíčky a myslím si, že dnes Brysky jsou na tyto stroje OK. Na Stadiona jsen použil i jiné Boch šly, ale nebylo o to no. Staninon už nemám. Držíž T palce. mmm
 
 
Datum: 17. ledna 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1979    
Pamatuji si, že jsem na Stadiona používali sv. Pal sedmičky Brysky tomu odpovídají taky. vím, že české svíčky a myslím si, že dnes Brysky jsou na tyto stroje OK. Na Stadiona jsen použil i jiné Boch šly, ale nebylo o to no. Staninon už nemám. Držíž T palce. mmm
 
 
Datum: 17. ledna 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel570    
jn tak každej máme svý zkušenosti
 
 
Datum: 16. ledna 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
nevim jak je to u stadaka, ale do fchtla NGK nema smysl, jede to stejne a je lehci to uchlastat
 
 
Datum: 16. ledna 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel570    
Jestli chceš svíčku která něco vydrží tak si kup ngk s boschkama nemam dobrý zkušenosti protože nikdy moc dlouho nevydržej
 
 
Datum: 16. ledna 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: jano      E-mail:      IP: uživatel1752    
cawte draci,chcem sa vas spitat ze idem kupit cz 175/450 a ma iné číslo na motore ako na štítku vadi to ked pojdem na STK ?? ...lebo asi 4roky nebola na STK..ma TP vsetko len neviem ..diky ..cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Cislo motora je nepodstatne.Berie sa uz ako nahradny diel.Hlavne ti musi sediet cislo na stitku(rame) s cislom v TP
 
 
Datum: 18. ledna 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Nebo si na úřadě nech za 50Kč vymazat číslo motoru a už se o něj nemusíš starat.
 
 
Datum: 17. ledna 2008 14:39
 
 
 
 
Jméno: jano      E-mail:      IP: uživatel1752    
hej a ako to vyrazim ?
 
 
Datum: 16. ledna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1971    
tak kup si stitok a podla teho tam vyraz cisla a je to ok
 
 
Datum: 16. ledna 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
Zdar draci, mate nekdo skusenosti s loziskama IBE ? ja kupuju loziska tady u jezedaku a meli tu ted tyhle... dla jsem za ne o neco malo vic nez minule za ZKL, ale vubec je neznam, nemate je nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: mira      E-mail:      IP: uživatel2054    
no tak to ti gratuluju k výbornýmu kaufu. IBE jsou totiž čínská ložiska. Takže cena asi bude někde jinde a výš to asi nebude. Přeji mnoho kilometrů bez výměny ložisek.
 
 
Datum: 29. ledna 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
suhlas s lukawe.ZKL su najlepsie obycajne loziska(SKF a ine super znacky teraz neberem v potaz).Vadny kus sa najde vzdy.Vela ludi nadava na Brisky,ze to nic nevydrzi.ja mam na briskoch asi 9000km a nikdy nebol problem.
 
 
Datum: 18. ledna 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1976    
nevim co nadávate na zkl ja sem je mnel 5 roku v motoru a neni ich treba ešte mnenit to su jen nekere vadne kusy inac su to obyc.ložiska
 
 
Datum: 17. ledna 2008 10:40
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
prave ZKL mi odeslo jedno po dvou mesicich tak kdyz uz mam rozdelanej motor tak zase vymenim vsechny,,, jinak SKF pujdou az do zavodaka
 
 
Datum: 16. ledna 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: JM25      E-mail:      IP: uživatel1969    
ZKL si nekupuj ani nahodou, uz to neni co bejvalo, jak pise jawas, vysokootackovy loziska s oznacenim C vydrzi, jezdi na nich muj tata na babete 210, davali jsme je hlavne na kliku
 
 
Datum: 16. ledna 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
jesli maji oznaceni C3 tak to neres kdybis chtel kvalitu tak jedine loziska SKF na tech by jezdili jeste tvoje deti
 
 
Datum: 16. ledna 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel1677    
Dobrý den, mám dotaz ohledně vyměnění nakopávačky... Tata mi prinesl skoro celej motor (70%) ale nakpávačka nelze vyjmout(vyrazit...) nemate na to nejaky rift? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
ja sem myslel na fichtlu
 
 
Datum: 18. ledna 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1979    
Zezdola ty páky je šroub, pozor 11 s jemnýn závitem do té páky. . Vyšrpubovat celý a délá výplň do ozubené hřídele našlapovačky a řazení. Dlbě se schání. mmmmmm
 
 
Datum: 17. ledna 2008 22:49
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1979    
ještě páka má od zadu rozřez, chce to širší šroubovák, nebo užšší majzlík a tu páku lhce roztáhnout. šroub je stejne použtelný, ale páku před namontováním lehce sklepni.mmm
 
 
Datum: 17. ledna 2008 22:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1979    
Zezdola ty páky je šroub, pozor 11 s jemnýn závitem do té páky. . Vyšrpubovat celý a délá výplň do ozubené hřídele našlapovačky a řazení. Dlbě se schání. mmmmmm
 
 
Datum: 17. ledna 2008 22:42
 
 
 
 
Jméno: thompson      IP: uživatel1829    
to musí jí, já to vzal tříramenným stahovákem a bez problému. Jinak mě nic nenapadá, možná páčit z obou stran zaraz no asi ne...:-)
 
 
Datum: 16. ledna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel1968    
jawas-a za co ho zavadí ket tam neni prostor??
 
 
Datum: 16. ledna 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
no jesli ti to nejde srazit tak pouzi dvouramenej stahovak
 
 
Datum: 16. ledna 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: matez      IP: uživatel1965    
zdar borci. jak mam odstranit bordel ze dna plovakove komory? dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: matez      IP: uživatel1965    
jj.. dik.. ten ocet fakt funguje... normalne to slo ven..
 
 
Datum: 16. ledna 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel1737    
nemyslím varit v octu tyden 5 minut staci staci aby ocet prisel k varu
 
 
Datum: 16. ledna 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: roxorg      IP: uživatel1893    
Tak to si mírně přepísk s tím naleptaným karbecem. Ale v případě, že by si ho vařil 14 dnů, tak to lze připustit.
 
 
Datum: 16. ledna 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel252    
Hlavně to nevař v octu, ten totiž karburátor naleptá a pak se ti to už nepodaří seřídit
 
 
Datum: 16. ledna 2008 11:38
 
 
 
 
Jméno: fíík      IP: uživatel1800    
vyfoukej to kompresorem !!
 
 
Datum: 16. ledna 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Paulo      IP: uživatel948    
lepší by bylo kdyby jsi odmontoval jehlu plováku a vyčistil si to čím cheš
 
 
Datum: 16. ledna 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
lepsí je jak das karburator do octa a pak ho v nem uvaris
 
 
Datum: 16. ledna 2008 5:35
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
nali tam trošičku banzínu,a prořtepaj to a vili to.a pak znovu dokať to nebude good.a pak to profůkaj kompresorem!!
 
 
Datum: 15. ledna 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1966    
kolik by stal komplet vylazeny motor aby jel alespon tak 55kmh nebo i vic,dekuju za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
GO bude něco stát. To zjistíš až podle stavu.
 
 
Datum: 16. ledna 2008 17:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
presne,55 mi lita taky a to ma nehorazne vylagrovanej motor
 
 
Datum: 16. ledna 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel209    
55km/h to neni vyladěný to je pekne v prdeli motor.
 
 
Datum: 16. ledna 2008 10:39
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já mam základní vábrus a zvětšenou hlavní trysku a lítá mi to k 80 km/h
 
 
Datum: 16. ledna 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: DAvid      IP: uživatel368    
no ja sem si koupil kliku s jehlou na cepu jel sem osumdesat vytaci se to jako bejk
 
 
Datum: 16. ledna 2008 9:32
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
nepoštelovanej ale seřízenej těch 70 s 13 zubou rozetou možná že i dá
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Heh můj amaterský poštelovaný sériový motor lítal 70 km/h :-D
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: Sabina      E-mail:      IP: uživatel1884    
Zdravim,schánim papíry na čz 175 typ 477,kdyby jste někdo o něčem věděl,tak určo písněte.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: V.Holes.......      E-mail:      IP: uživatel2121    
ozvěte se
 
 
Datum: 06. února 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Zdar jaký dát karburátor na ČZ175/487 aby mi to zvedlo výkon, byť jen nepatrně? x) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
Karlos88: kdyz za o zub min tak bude jezit jen silneji , a vetsi otrh zpusobi to ze ot pujde hodne blbe v nizkejch otackach...
 
 
Datum: 15. ledna 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Karlos88      IP: uživatel1256    
Jestli chceš jezdit rychleji a silněji tak si na sekundásní řetěz dej o zub menší hnací kolečko a větší dotrh na kladívku
 
 
Datum: 15. ledna 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: ladislav      E-mail:      IP: uživatel646    
dobry den kdoby mě poradil jakej je rozdíl mezi motorem na jawa-čz 150 a čz 150 c odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 9:05
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
ww.motomagazin.cz : Rozdíly mezi motory ČZ 125/150 c a JAWA-ČZ typ 351 a 352: Pravé víko motoru (tlačítko pro zhasínání motoru), umístění kondenzátoru, pravý blok motoru (rozdílná vývodka el. vodičů), rozdílný převod náhonu tachometru, závit pro uchycení krytu řetězu v pravém bloku, řetězové kolo, hřídel ukazatele zařazené rychosti (u JAWA-ČZ typ 351 a 352 zářez pro řetězové kolo). Slyšel jsem, že je i odlišná klika. Nejspíš je i trochu jiný karburátor a možná trochu jiný válec, protože C-čko mělo tuším 5hp a 352 má přes šest.
 
 
Datum: 16. ledna 2008 9:05
 
 
 
 
Jméno: juri      IP: uživatel1521    
ahoj draci, rad bach se zeptal jak snizit spotrebu benzinu na mustangu!!! vim ze se da posunout jehla ale zajimalo by me jeste dalsi napdady!!! jaktoze babeta jezdi pomalu jenom na vypari a fichl zere jak svina!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 0:15
 
 
 
 
Jméno: ?      IP: uživatel356    
moje 120 v terenu sezere 15 litru a taky to neresim skus nejezdit !! to by si nejakej ten benzin moch usetrit
 
 
Datum: 17. ledna 2008 0:15
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
já mám upravenou 487 do crossu a veme si i 7l když tomu dávám x)
 
 
Datum: 16. ledna 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel1917    
lej naftu a nebude to žrát benzín......kup něco jiné já mám 476(477) a to 3-3,5 až 4 na 100km při 90km/h
 
 
Datum: 16. ledna 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Nepřídávej tolik plynu a jezdi tak 40km/h.
 
 
Datum: 16. ledna 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: juhas      E-mail:      IP: uživatel1924    
Jakmoc ti žere? Každá motorka žere. Nebo nemáš na benzín ?
 
 
Datum: 15. ledna 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
tak to skus sehnat, pbacs to je na aukru, nebo ja mam ted objednany soucasty na dvoje, jedno chci pro sebe a druhy skusim na netu prodat, podle toho jak pujde na odbyt mozna budu stavet a prodavat dal..
 
 
Datum: 15. ledna 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: juri      IP: uživatel1521    
ja si moc s elektrinou nerozumim!!! by se to mohlo prodavat na netu........
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
postav si tyristorovy zapalovani. ma to vliv nejen na jizdni vlastnosi ale hodne i prave na spotrebu..
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
babeta ma mensi karbec mesni kompres. pomer mensi kanalky ve valci a tam nemusis radit tak se ti to nikdy nepretoči jenom skopce zalezi jaou babetu mas na mysli ja mam 207 pretaci se na rovince s jehlou z dachla
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1521    
cau..sel by dat pist s babety na fichtla?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel1960    
jo sel, ale je s tim hrozne moc prace a vysledky veskery zadny... protoze babeta ma jinej zdvih tak bys musel skratit valec, upravit casovani,.. proste s tim je moc prace ktera za to nestoji
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1521    
a je to v necem lepsi nez kdyz tam dam normalni pist? a na co jine ojnicni lozisko?
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
sel jasne ze jo ale po vybrusu na 39.00 musis o 2 mm skratit valec a jine ojnicni ložisko
 
 
Datum: 15. ledna 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: suzzy      E-mail:      IP: uživatel1964    
Ahoj lidicky mam problem na dandy 50, jdou mi poze parkovacky ale klakson ,blinkry a svetla ne. nevi tu nekdo kde by moha byt zrada diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel1963    
Cau draci, Chci se zeptat cim mužu namazat mazátko? u Statoru 30W na mustanga 23. Dík za odpověd cuss odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
olejem
 
 
Datum: 15. ledna 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: ggggg      IP: uživatel1089    
ty se ptáš na takovou věc kterou ví i malé dítě
 
 
Datum: 15. ledna 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To je jedno.Hlavně ať je to mastný
 
 
Datum: 15. ledna 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: Kelfik      E-mail:      IP: uživatel1962    
Zdravím, klepe mi už hodně pístní čep, stačí vyměnit jen ten čep nebo je potřeba i jehličky nebo popřípadě doporučujete jehličky v kleci? A pokud jehličky tak jsou ve třech tolerancích, jak změřím které potřebuji? Musí se při použití klecových ložisek něco upravovat? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Ked menis cep,dobre je uz menit aj ihlicky.A ked davas ihlicky v kleci,tak nemusis nic upravovat a myslim,ze je to lepsie,jak vzdy so strachom pocitat,ci su vsetky a dost si ulhacujes montaz aj demontaz(skusenosti z babetty).
 
 
Datum: 15. ledna 2008 12:50
 
 
 
 
Jméno: koukalos      E-mail:      IP: uživatel1961    
Prosím o pomoc, vysypali se mi ložiska u babety 207 ve vydlicich. Nevym jaké tam obednat, můzete mi poradit, dekuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: babettak      IP: uživatel812    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_252.html tohle si musiš koupit dvakrat (zalezi na tom kolik si jich vysypal) a nevim jestli se tyhle jeste lepjej vazelinou nebo ne
 
 
Datum: 16. ledna 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Dvě ložiska hlavy řízení na babettu.
 
 
Datum: 15. ledna 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel570    
Zdar narazil jsem na takovej problém totižu 250/353 tý co už má řadísí a start páku v jedné tak tam jak je ta výstupní křiýlka na tu páku tak je těsnění ale problém je v tom že to není o-kroužek ani nic takovýho a ve strojnickej tabulkách to není(ale je možný že v nějakejch jo já mam jenom to nový vydání) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1979    
Je to těsnění, které je z jedné strany s tkvzv. břitem. Lidner Liberec to má. teď má inventury do. 27.1.08, prodává i Suzuky. email nemám jezdím tam osobě. mmmm
 
 
Datum: 17. ledna 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
na 100% ve vyku musis mit tesnici okrouzek jesli ne tak ho tam dej o zadnym jinym tesneni nevim
 
 
Datum: 16. ledna 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel789    
prosimváás,nevíte o nějakém obchodu na internetu kde se dajíí sehnat díly na dandynu 125?díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel1979    
Zeptej se na Suziki, nebo Lidner Liberec, Fichtlkrámek mmmm
 
 
Datum: 17. ledna 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Tady u Sesy
 
 
Datum: 14. ledna 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: maxx      E-mail:      IP: uživatel917    
cus, nevite jak je to s SPZ na fichtla?? dostal sem od dedy mustanga s papirama a je u toho spz ale ty pismena nejsou videt a je rezata, tak jestli bych moh ty pismena pretrim cernou barvou a tu plochu bilou?? deda rikal ze to tak driv dali ale aby ted kvuli tomu policajti nepicovali, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Mám přemalovávanou SPZ a nikdo s tím neměl žádnej problém. Normálně to natři a namaluj znova.
 
 
Datum: 15. ledna 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: maxx      IP: uživatel917    
diky moc, normalne to pretru, protoze nechci novou znacku hlavne kvuli tomu ze tohle je uz historicka:-D a za 2. ze ty novy sou strasne velky
 
 
Datum: 15. ledna 2008 13:44
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Dříve se SPZ normálně malovali doma...pokud je to stará malovaná SPZ klidně ji odrbej nastříkej a udělej čísla....tahle značka eště žádný ochranný prvky neměla. Když pudeš na magistrát bude tě to stát 50 za změnu SPZ a 200 samotná SPZ...a budeš mít velkou plachtu. Nehledě na to že když ti to dává děda.....nechal bych si spíš co nejdřív přespsat majitele na sebe. (bez změny SPZ...) a budeš mít raritu za pár let jako bejt...:-) A já sem si dělal značku tak že sem na bílej poklad lepil normálně vytištěný čísla z černý folie a na závěr sem to celý přestříkal.... Jestli cheš pošlu ti foto jak to vypadá...(neni to přímo SPZ je to jakoby ČZ a rok výroby 1959-než sem měl vyřízený papíry) Asi tak stačí....?
 
 
Datum: 15. ledna 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Hele podle mě je to blbost ji přestříkávat.Vždyť jsou tam ty ochraný znáčky cz a sou po celý spz.Tak nevim
 
 
Datum: 15. ledna 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: Crasty      IP: uživatel1830    
Můžeš bez problémů ale dej si aspoň trochu záležet a pokud to nechceš dělat zajdi si na dopraváky oni ti vystavěj novou
 
 
Datum: 15. ledna 2008 0:42
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Byl jsem naSTK s renovovaným fichtlem, včetně spz, kterou jsem nejdříve celou přestříkal bílým sprejem ,pak pracně vytvořil obvodovou linku , čísla a všechno bez problémů.
 
 
Datum: 14. ledna 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Kol      IP: uživatel1337    
Zdar jaký dáváte větší karburátory do fichtla?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
Ale Bing neni střed vesmíru....obecně....karburátor s vyhovujícím difuzorem dobrym systémem měnění trysek a vyhovující celkovou stavbou...:-) Pro začátek to ten Bing asi je...(jezdil sem ho taky a nedám na něj dopustit...)
 
 
Datum: 15. ledna 2008 11:45
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
na větší úpravy motoru se používá bing průměr 21 a dále 24 a 29
 
 
Datum: 14. ledna 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: blazen      IP: uživatel1940    
z vlaku
 
 
Datum: 14. ledna 2008 21:01
 
<  2384  2385  2386  2387  2388  2389  2390  2391  2392  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 23:55:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu