Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus kdyz se chci registrovat na ty videa tak mi to pokazde napise ze alias neni vyplnen i kdyz je vyplnen dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 17:25
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
 Přátelé, někdo tady vzpomínal svíčky Bosch. Je to vhodné do Stadiona, nebo nemám blbnout a nechat tam Briska? A jestli teda Bosch, tak s jakým označením? Díkas za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 22:33
Pamatuji si, že jsem na Stadiona používali sv. Pal sedmičky Brysky tomu odpovídají taky. vím, že české svíčky a myslím si, že dnes Brysky jsou na tyto stroje OK. Na Stadiona jsen použil i jiné Boch šly, ale nebylo o to no. Staninon už nemám. Držíž T palce. mmm
Datum: 17. ledna 2008 22:33
Pamatuji si, že jsem na Stadiona používali sv. Pal sedmičky Brysky tomu odpovídají taky. vím, že české svíčky a myslím si, že dnes Brysky jsou na tyto stroje OK. Na Stadiona jsen použil i jiné Boch šly, ale nebylo o to no. Staninon už nemám. Držíž T palce. mmm
Datum: 17. ledna 2008 22:30
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
jn tak každej máme svý zkušenosti
Datum: 16. ledna 2008 20:05
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
nevim jak je to u stadaka, ale do fchtla NGK nema smysl, jede to stejne a je lehci to uchlastat
Datum: 16. ledna 2008 19:09
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
Jestli chceš svíčku která něco vydrží tak si kup ngk s boschkama nemam dobrý zkušenosti protože nikdy moc dlouho nevydržej
Datum: 16. ledna 2008 18:57
 cawte draci,chcem sa vas spitat ze idem kupit cz 175/450 a ma iné číslo na motore ako na štítku vadi to ked pojdem na STK ?? ...lebo asi 4roky nebola na STK..ma TP vsetko len neviem ..diky ..cau
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 21:33
Cislo motora je nepodstatne.Berie sa uz ako nahradny diel.Hlavne ti musi sediet cislo na stitku(rame) s cislom v TP
Datum: 18. ledna 2008 21:33
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nebo si na úřadě nech za 50Kč vymazat číslo motoru a už se o něj nemusíš starat.
Datum: 17. ledna 2008 14:39
hej a ako to vyrazim ?
Datum: 16. ledna 2008 19:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel1971
tak kup si stitok a podla teho tam vyraz cisla a je to ok
Datum: 16. ledna 2008 18:53
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
 Zdar draci, mate nekdo skusenosti s loziskama IBE ? ja kupuju loziska tady u jezedaku a meli tu ted tyhle... dla jsem za ne o neco malo vic nez minule za ZKL, ale vubec je neznam, nemate je nekdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2008 15:33
no tak to ti gratuluju k výbornýmu kaufu. IBE jsou totiž čínská ložiska. Takže cena asi bude někde jinde a výš to asi nebude. Přeji mnoho kilometrů bez výměny ložisek.
Datum: 29. ledna 2008 15:33
suhlas s lukawe.ZKL su najlepsie obycajne loziska(SKF a ine super znacky teraz neberem v potaz).Vadny kus sa najde vzdy.Vela ludi nadava na Brisky,ze to nic nevydrzi.ja mam na briskoch asi 9000km a nikdy nebol problem.
Datum: 18. ledna 2008 21:36
nevim co nadávate na zkl ja sem je mnel 5 roku v motoru a neni ich treba ešte mnenit to su jen nekere vadne kusy inac su to obyc.ložiska
Datum: 17. ledna 2008 10:40
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
prave ZKL mi odeslo jedno po dvou mesicich tak kdyz uz mam rozdelanej motor tak zase vymenim vsechny,,, jinak SKF pujdou az do zavodaka
Datum: 16. ledna 2008 16:40
ZKL si nekupuj ani nahodou, uz to neni co bejvalo, jak pise jawas, vysokootackovy loziska s oznacenim C vydrzi, jezdi na nich muj tata na babete 210, davali jsme je hlavne na kliku
Datum: 16. ledna 2008 16:29
Jméno: jawas
IP: uživatel368
jesli maji oznaceni C3 tak to neres kdybis chtel kvalitu tak jedine loziska SKF na tech by jezdili jeste tvoje deti
Datum: 16. ledna 2008 15:06
 Dobrý den,
mám dotaz ohledně vyměnění nakopávačky... Tata mi prinesl skoro celej motor (70%) ale nakpávačka nelze vyjmout(vyrazit...) nemate na to nejaky rift?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2008 15:02
Jméno: jawas
IP: uživatel368
ja sem myslel na fichtlu
Datum: 18. ledna 2008 15:02
Zezdola ty páky je šroub, pozor 11 s jemnýn závitem do té páky. . Vyšrpubovat celý a délá výplň do ozubené hřídele našlapovačky a řazení. Dlbě se schání. mmmmmm
Datum: 17. ledna 2008 22:49
ještě páka má od zadu rozřez, chce to širší šroubovák, nebo užšší majzlík a tu páku lhce roztáhnout. šroub je stejne použtelný, ale páku před namontováním lehce sklepni.mmm
Datum: 17. ledna 2008 22:46
Zezdola ty páky je šroub, pozor 11 s jemnýn závitem do té páky. . Vyšrpubovat celý a délá výplň do ozubené hřídele našlapovačky a řazení. Dlbě se schání. mmmmmm
Datum: 17. ledna 2008 22:42
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
to musí jí, já to vzal tříramenným stahovákem a bez problému. Jinak mě nic nenapadá, možná páčit z obou stran zaraz no asi ne...
Datum: 16. ledna 2008 20:49
jawas-a za co ho zavadí ket tam neni prostor??
Datum: 16. ledna 2008 16:12
Jméno: jawas
IP: uživatel368
no jesli ti to nejde srazit tak pouzi dvouramenej stahovak
Datum: 16. ledna 2008 15:12
Jméno: matez
IP: uživatel1965
 zdar borci. jak mam odstranit bordel ze dna plovakove komory? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 17:52
Jméno: matez
IP: uživatel1965
jj.. dik.. ten ocet fakt funguje... normalne to slo ven..
Datum: 16. ledna 2008 17:52
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
nemyslím varit v octu tyden 5 minut staci staci aby ocet prisel k varu
Datum: 16. ledna 2008 15:48
Jméno: roxorg
IP: uživatel1893
Tak to si mírně přepísk s tím naleptaným karbecem. Ale v případě, že by si ho vařil 14 dnů, tak to lze připustit.
Datum: 16. ledna 2008 12:37
Jméno: Vyspu
IP: uživatel252
Hlavně to nevař v octu, ten totiž karburátor naleptá a pak se ti to už nepodaří seřídit
Datum: 16. ledna 2008 11:38
Jméno: fíík
IP: uživatel1800
vyfoukej to kompresorem !!
Datum: 16. ledna 2008 11:30
Jméno: Paulo
IP: uživatel948
lepší by bylo kdyby jsi odmontoval jehlu plováku a vyčistil si to čím cheš
Datum: 16. ledna 2008 10:21
Jméno: pavko
IP: uživatel430
lepsí je jak das karburator do octa a pak ho v nem uvaris
Datum: 16. ledna 2008 5:35
nali tam trošičku banzínu,a prořtepaj to a vili to.a pak znovu dokať to nebude good.a pak to profůkaj kompresorem!!
Datum: 15. ledna 2008 22:14
Jméno: David
IP: uživatel1966
 kolik by stal komplet vylazeny motor aby jel alespon tak 55kmh nebo i vic,dekuju za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 17:30
Jméno: Js
IP: uživatel340
GO bude něco stát. To zjistíš až podle stavu.
Datum: 16. ledna 2008 17:30
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
presne,55 mi lita taky a to ma nehorazne vylagrovanej motor
Datum: 16. ledna 2008 14:15
Jméno: jirka
IP: uživatel209
55km/h to neni vyladěný to je pekne v prdeli motor.
Datum: 16. ledna 2008 10:39
Já mam základní vábrus a zvětšenou hlavní trysku a lítá mi to k 80 km/h
Datum: 16. ledna 2008 10:09
Jméno: DAvid
IP: uživatel368
no ja sem si koupil kliku s jehlou na cepu jel sem osumdesat vytaci se to jako bejk
Datum: 16. ledna 2008 9:32
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
nepoštelovanej ale seřízenej těch 70 s 13 zubou rozetou možná že i dá
Datum: 15. ledna 2008 18:49
Heh můj amaterský poštelovaný sériový motor lítal 70 km/h
Datum: 15. ledna 2008 18:42
 Zdravim,schánim papíry na čz 175 typ 477,kdyby jste někdo o něčem věděl,tak určo písněte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 18:53
ozvěte se
Datum: 06. února 2008 18:53
 Zdar jaký dát karburátor na ČZ175/487 aby mi to zvedlo výkon, byť jen nepatrně? x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 20:49
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
Karlos88: kdyz za o zub min tak bude jezit jen silneji , a vetsi otrh zpusobi to ze ot pujde hodne blbe v nizkejch otackach...
Datum: 15. ledna 2008 20:49
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
Jestli chceš jezdit rychleji a silněji tak si na sekundásní řetěz dej o zub menší hnací kolečko a větší dotrh na kladívku
Datum: 15. ledna 2008 20:38
 dobry den kdoby mě poradil jakej je rozdíl mezi motorem na jawa-čz 150 a čz 150 c
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 9:05
Jméno: adas
IP: uživatel1069
ww.motomagazin.cz : Rozdíly mezi motory ČZ 125/150 c a JAWA-ČZ typ 351 a 352:
Pravé víko motoru (tlačítko pro zhasínání motoru), umístění kondenzátoru, pravý blok motoru (rozdílná vývodka el. vodičů), rozdílný převod náhonu tachometru, závit pro uchycení krytu řetězu v pravém bloku, řetězové kolo, hřídel ukazatele zařazené rychosti (u JAWA-ČZ typ 351 a 352 zářez pro řetězové kolo).
Slyšel jsem, že je i odlišná klika. Nejspíš je i trochu jiný karburátor a možná trochu jiný válec, protože C-čko mělo tuším 5hp a 352 má přes šest.
Datum: 16. ledna 2008 9:05
Jméno: juri
IP: uživatel1521
 ahoj draci, rad bach se zeptal jak snizit spotrebu benzinu na mustangu!!! vim ze se da posunout jehla ale zajimalo by me jeste dalsi napdady!!! jaktoze babeta jezdi pomalu jenom na vypari a fichl zere jak svina!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 0:15
moje 120 v terenu sezere 15 litru a taky to neresim skus nejezdit !! to by si nejakej ten benzin moch usetrit
Datum: 17. ledna 2008 0:15
já mám upravenou 487 do crossu a veme si i 7l když tomu dávám x)
Datum: 16. ledna 2008 21:44
Jméno: patrik
IP: uživatel1917
lej naftu a nebude to žrát benzín......kup něco jiné já mám 476(477) a to 3-3,5 až 4 na 100km při 90km/h
Datum: 16. ledna 2008 18:30
Jméno: Js
IP: uživatel856
Nepřídávej tolik plynu a jezdi tak 40km/h.
Datum: 16. ledna 2008 12:07
Jakmoc ti žere? Každá motorka žere. Nebo nemáš na benzín ?
Datum: 15. ledna 2008 22:35
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
tak to skus sehnat, pbacs to je na aukru, nebo ja mam ted objednany soucasty na dvoje, jedno chci pro sebe a druhy skusim na netu prodat, podle toho jak pujde na odbyt mozna budu stavet a prodavat dal..
Datum: 15. ledna 2008 19:16
Jméno: juri
IP: uživatel1521
ja si moc s elektrinou nerozumim!!! by se to mohlo prodavat na netu........
Datum: 15. ledna 2008 18:56
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
postav si tyristorovy zapalovani. ma to vliv nejen na jizdni vlastnosi ale hodne i prave na spotrebu..
Datum: 15. ledna 2008 18:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
babeta ma mensi karbec mesni kompres. pomer mensi kanalky ve valci a tam nemusis radit tak se ti to nikdy nepretoči jenom skopce zalezi jaou babetu mas na mysli ja mam 207 pretaci se na rovince s jehlou z dachla
Datum: 15. ledna 2008 18:17
Jméno: martin
IP: uživatel1521
 cau..sel by dat pist s babety na fichtla?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 18:32
Jméno: Bubák
IP: uživatel1960
jo sel, ale je s tim hrozne moc prace a vysledky veskery zadny... protoze babeta ma jinej zdvih tak bys musel skratit valec, upravit casovani,.. proste s tim je moc prace ktera za to nestoji
Datum: 15. ledna 2008 18:32
Jméno: martin
IP: uživatel1521
a je to v necem lepsi nez kdyz tam dam normalni pist? a na co jine ojnicni lozisko?
Datum: 15. ledna 2008 18:25
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
sel jasne ze jo ale po vybrusu na 39.00 musis o 2 mm skratit valec a jine ojnicni ložisko
Datum: 15. ledna 2008 18:13
 Ahoj lidicky mam problem na dandy 50, jdou mi poze parkovacky ale klakson ,blinkry a svetla ne. nevi tu nekdo kde by moha byt zrada diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 16:26
Jméno: Michal
IP: uživatel1963
 Cau draci, Chci se zeptat cim mužu namazat mazátko? u Statoru 30W na mustanga 23. Dík za odpověd cuss
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 16:39
Jméno: Js
IP: uživatel340
olejem
Datum: 15. ledna 2008 16:39
Jméno: ggggg
IP: uživatel1089
ty se ptáš na takovou věc kterou ví i malé dítě
Datum: 15. ledna 2008 14:45
To je jedno.Hlavně ať je to mastný
Datum: 15. ledna 2008 14:13
 Zdravím, klepe mi už hodně pístní čep, stačí vyměnit jen ten čep nebo je potřeba i jehličky nebo popřípadě doporučujete jehličky v kleci? A pokud jehličky tak jsou ve třech tolerancích, jak změřím které potřebuji? Musí se při použití klecových ložisek něco upravovat? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 12:50
Ked menis cep,dobre je uz menit aj ihlicky.A ked davas ihlicky v kleci,tak nemusis nic upravovat a myslim,ze je to lepsie,jak vzdy so strachom pocitat,ci su vsetky a dost si ulhacujes montaz aj demontaz(skusenosti z babetty).
Datum: 15. ledna 2008 12:50
 Prosím o pomoc, vysypali se mi ložiska u babety 207 ve vydlicich. Nevym jaké tam obednat, můzete mi poradit, dekuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2008 16:30
Jméno: babettak
IP: uživatel812
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_252.html tohle si musiš koupit dvakrat (zalezi na tom kolik si jich vysypal) a nevim jestli se tyhle jeste lepjej vazelinou nebo ne
Datum: 16. ledna 2008 16:30
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Dvě ložiska hlavy řízení na babettu.
Datum: 15. ledna 2008 8:46
Jméno: Vesnican
IP: uživatel570
 Zdar narazil jsem na takovej problém totižu 250/353 tý co už má řadísí a start páku v jedné tak tam jak je ta výstupní křiýlka na tu páku tak je těsnění ale problém je v tom že to není o-kroužek ani nic takovýho a ve strojnickej tabulkách to není(ale je možný že v nějakejch jo já mam jenom to nový vydání)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 23:06
Je to těsnění, které je z jedné strany s tkvzv. břitem. Lidner Liberec to má. teď má inventury do. 27.1.08, prodává i Suzuky. email nemám jezdím tam osobě. mmmm
Datum: 17. ledna 2008 23:06
Jméno: jawas
IP: uživatel368
na 100% ve vyku musis mit tesnici okrouzek jesli ne tak ho tam dej o zadnym jinym tesneni nevim
Datum: 16. ledna 2008 15:09
Jméno: Michal
IP: uživatel789
 prosimváás,nevíte o nějakém obchodu na internetu kde se dajíí sehnat díly na dandynu 125?díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2008 23:12
Zeptej se na Suziki, nebo Lidner Liberec, Fichtlkrámek mmmm
Datum: 17. ledna 2008 23:12
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Tady u Sesy
Datum: 14. ledna 2008 22:09
 cus, nevite jak je to s SPZ na fichtla?? dostal sem od dedy mustanga s papirama a je u toho spz ale ty pismena nejsou videt a je rezata, tak jestli bych moh ty pismena pretrim cernou barvou a tu plochu bilou?? deda rikal ze to tak driv dali ale aby ted kvuli tomu policajti nepicovali, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 16:17
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mám přemalovávanou SPZ a nikdo s tím neměl žádnej problém. Normálně to natři a namaluj znova.
Datum: 15. ledna 2008 16:17
Jméno: maxx
IP: uživatel917
diky moc, normalne to pretru, protoze nechci novou znacku hlavne kvuli tomu ze tohle je uz historicka  a za 2. ze ty novy sou strasne velky
Datum: 15. ledna 2008 13:44
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Dříve se SPZ normálně malovali doma...pokud je to stará malovaná SPZ klidně ji odrbej nastříkej a udělej čísla....tahle značka eště žádný ochranný prvky neměla. Když pudeš na magistrát bude tě to stát 50 za změnu SPZ a 200 samotná SPZ...a budeš mít velkou plachtu. Nehledě na to že když ti to dává děda.....nechal bych si spíš co nejdřív přespsat majitele na sebe. (bez změny SPZ...) a budeš mít raritu za pár let jako bejt...  A já sem si dělal značku tak že sem na bílej poklad lepil normálně vytištěný čísla z černý folie a na závěr sem to celý přestříkal.... Jestli cheš pošlu ti foto jak to vypadá...(neni to přímo SPZ je to jakoby ČZ a rok výroby 1959-než sem měl vyřízený papíry) Asi tak stačí....?
Datum: 15. ledna 2008 11:00
Hele podle mě je to blbost ji přestříkávat.Vždyť jsou tam ty ochraný znáčky cz a sou po celý spz.Tak nevim
Datum: 15. ledna 2008 10:29
Jméno: Crasty
IP: uživatel1830
Můžeš bez problémů ale dej si aspoň trochu záležet a pokud to nechceš dělat zajdi si na dopraváky oni ti vystavěj novou
Datum: 15. ledna 2008 0:42
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Byl jsem naSTK s renovovaným fichtlem, včetně spz, kterou jsem nejdříve celou přestříkal bílým sprejem ,pak pracně vytvořil obvodovou linku , čísla a všechno bez problémů.
Datum: 14. ledna 2008 22:06
Jméno: Kol
IP: uživatel1337
 Zdar jaký dáváte větší karburátory do fichtla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2008 11:45
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Ale Bing neni střed vesmíru....obecně....karburátor s vyhovujícím difuzorem dobrym systémem měnění trysek a vyhovující celkovou stavbou...  Pro začátek to ten Bing asi je...(jezdil sem ho taky a nedám na něj dopustit...)
Datum: 15. ledna 2008 11:45
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
na větší úpravy motoru se používá bing průměr 21 a dále 24 a 29
Datum: 14. ledna 2008 21:11
Jméno: blazen
IP: uživatel1940
z vlaku
Datum: 14. ledna 2008 21:01
|



|