Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar chlapy potřeboval bych poradit s mojí J21 nezabírá mi startpáka motor jde roztlačit a segment je OK nevíte čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 20:32
 tak děkuju moc nastavit to nešlo tak těch ,,pád dní"" do zimy to už vydržím
Datum: 18. září 2013 20:32
 Právě že, když klouže spojka, tak nejde motor nakopnout startpákou a musí se roztlačit. Zkus udělat jak píše ''f'', na pravém víku motoru trochu povol ten šroubek (stačí 1 otáčka) a pokud přestane startovací páka klouzat, tak stačí jen seřídit spojku (manuál si můžeš stáhnout z internetu). Pokud bude pořád klouzat, tak jsou lamely KO a je potřeba je vyměnit  . Teď jsem taky měnil lamely, protože mi klouzala spojka (lamely KO). Startpáka klouzala, ale roztlačit motor šel a při jízdě, když jsem vzal za heft, tak se zvýšily otáčky, ale pionýr nezrychloval tak, jak by podle otáček měl...
Datum: 18. září 2013 19:55
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Povol úplně šroub na pravém víku. Ten co tlačí na tyčinky spojky a pak zkus kopnout. Tím zjistíš zda je problém ve spojjce...
Datum: 18. září 2013 19:23
 ají když to jde roztlačit tak klouže ??
Datum: 18. září 2013 14:08
 Klouže ti spojka, takže buď ji seřídit a nebo pokud seřídit nepůjde, tak koupit nové lamely
Datum: 17. září 2013 21:26
Jméno: Čezeťák
IP: uživatel16015
 Zdravím, je možno přidat dvoucívkové relé v krabičce k dynamu kde relé je součástí celého zapalování. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 21:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16134
 podívj se na jawamania.cz v technice je napsane co a jak....nevím zda se ti povede uchovat funkční amper metr...
Datum: 17. září 2013 21:50
 Po odstranění původního relátka či jeho vyřazení z funkce je to možné...
Datum: 17. září 2013 19:46
Jméno: jam
IP: uživatel15729
 Zdravim potrebuju poradit mam simsona ktery nema elektrilu civka mi jiskru dava ale svicka jiskru nedava skousel jse dve svicky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 19:41
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 A VCEM ?
Datum: 18. září 2013 19:41
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 No ale jestli ti civka jiskru hází , tak bych hledal chybu v tom zbylým.
Datum: 17. září 2013 21:10
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 a dalo byse to nejak udelat bez toho tyristoru?
Datum: 17. září 2013 20:17
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 no ze nejdou svetla ze ji proste nemam vubec zavedenou kastlitlik je prazdny
Datum: 17. září 2013 20:03
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Tvoje otázka nedáva , tak docela smysl , co myslíš tím , že nemá elektriku ?
Datum: 17. září 2013 19:51
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 jo fajfku jsem taky zkousel jinou muze to byt ze ten simson nema elektriku a nemam ani tyristor muze to byt tim tim TYRISTOREM diky
Datum: 17. září 2013 19:40
Jméno: dominik
IP: uživatel16133
 Čus. Zkus vyměnit fajfku.
Datum: 17. září 2013 19:19
Jméno: Adiz
IP: uživatel16129
 Zdar, bydlím kousek od Olomouce a chtěl jsem se zeptat jestli je tu někdo kdo by se sem tam projel na svojem žihadle a přidal se ke mě  . Mám ČZ 175/477. Kdyžtak napište
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 20:45
 Tak kdyžtak email: mada59@seznam.cz
Datum: 18. září 2013 20:45
 Taky jsem z olomouce a mám jen pio  pak tedy ještě japonskou dvácu...
Datum: 18. září 2013 10:49
 taky jsem od olmika ale mám jen pio
Datum: 17. září 2013 22:27
 Zdravím, mám také ČZ 175/477 a jsem z Prostějova. Rád se s tebou zkontaktuji přes e-mail a můžeme se domluvit na případném výletu. Těším se na odpověď.
Datum: 17. září 2013 21:54
Jméno: Adiz
IP: uživatel16129
 Zdar, mám ČZ 175/477 a tečou mí přední tlumiče. Vždycky dojedu a asi po 5ti kilometrech aji na krásně rovné silnici mám celou nádrž od oleje. Nevíte co s tím? Někdo mi říkal že se tam má dát silikon ale myslím že ho olej vytlačí.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 16:15
 No přelitý to být nemůže  teče to pořád jak kdyby to bylo bezedný a to jsem to znova neplnil  Zkusím to gufero, díky.
Datum: 19. září 2013 16:15
 Nepřelíváš ty tlumiče? Jinak nejčastěji to je způsobeno špatným guferem v převlečné matici...
Datum: 17. září 2013 15:06
 Zdravím Vás přátelé. Mám dotaz ohledně gufer. Můžete mi doporučit kvalitnější gufera na kliku do motoru vyšší úpravy, který točí okolo 9000 - 10000rpm? Díky moc za tip.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 12:43
Jméno: marquee
IP: uživatel16037
 jasný já ti rozumím, jen mám prostě přesně opačnou zkušenost že neví co je viton, asi záleží do jakého krámu člověk přijde, samozřejmě když budu chtít SKF tak si najdu patřičný označení. Ale tohle asi nemá cenu řešit. Prostě se shodneme asi na tom že je dobré znát obojí. Jak označení tak materiál, pak se nemůže stát že člověk nepochodí
Datum: 18. září 2013 12:43
Jméno: drn
IP: uživatel15060
 no si vem , že ty zkratky nejsou unifikovaný, třeba skf používá hms5v nebo hmsa10v, prijdes do kramu skf kde bude novej/nezkusenej/idiot a vyvalis na nej vias a on na tebe bude cucet neveda co to je, ty poucen ze si mas pamatovat zkratky taky nevis co chces a odejdes neporizenou
za svou praxi na krame nikdo neprisel s tim ze chce gufero via, vias, hms... ale vzdyky rekne rozmer a ve vitonu (setkavam se s tim ze vitonu rikaj silikon, ale vzdycky se dopracujem k tomu jestli chctej opravdu silikon nebo myslej viton)
omlouvám se zakladateli za ot
Datum: 18. září 2013 12:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to kolo: nevím proč
Datum: 18. září 2013 9:06
Jméno: kolos
IP: uživatel14122
 marguee:.....se asi špatně vyspinkal
Datum: 18. září 2013 8:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak podle mě je konkrétní požadavek "17-30-7 VIAS", stačí zadat do googlu a objednat nebo přijít s tímhle označením do obchodu, ale jak myslíš, podle vlastní zkušenosti když se ptáš o obchodě na VITON nebo FLUORKAUČUK stalo se mi že nevědí oč jde, proto říkám, že je lepší si říct přímo o konkrétní typ, nic víc, ale pokud se tě to dotklo tak se omlouvám
Datum: 18. září 2013 8:37
Jméno: drn
IP: uživatel15060
 no a jak muzes byt konkretnejsi nez ze znas material a rozmer? znalost zkratek je sice super ale zdaleka tu nejsou uvedeny vsechny, ale hádat se nebudu, co je logistejsi ale to at si kazdej rozmysli sam
Datum: 18. září 2013 8:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ne v době internetu si je buď přímo objednám nebo jdu do krámu přímo s konkrétním požadavkem.
Datum: 17. září 2013 21:43
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 a ty jdes do kramu a rikas ze chces via gufera?
Datum: 17. září 2013 21:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a co asi znamená, VIA???? že by vitonová gufera???
Datum: 17. září 2013 20:47
Jméno: drn
IP: uživatel13436
 ptej se po vitonovejch
Datum: 17. září 2013 18:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 hledej u nich označení VIA, VIAS je to samé ale s prachovkou nebo FPM GP. jsou z jiného materiálu a držej, cena asi jako za ložiska.
Datum: 17. září 2013 14:53
Jméno: Seboh
IP: uživatel16128
 Zdar draci. Mám Babettu 207 a nechce se ji do kopce. Spojkou to není ta zabírá krásné. Motor prostě v kopci ztrácí otáčky. Zkrátil jsem také koleno ale pořad jede jen 40 km/h. Co tam může byt? Gufera? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 19:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to zase není pravda,jezdil jsem s ní běžné kopce v poho...udělej výbrus bude už prostě vyhoněná
Datum: 19. září 2013 19:38
Jméno: pepa
IP: uživatel16134
 GUFERA UDĚLAT MUŽEŠ ale ono to líp nejede do kpce musíš šlapat .... mužeš susit výbrus velkou rozetu na zadek a ae šlapnout budeš muset
Datum: 17. září 2013 21:58
Jméno: Seboh
IP: uživatel16131
 Jde mi o to že ani nevyjedu kopec
Datum: 17. září 2013 16:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co by jsi chtěl víc po 207?
Datum: 17. září 2013 15:18
 Ahoj, koupil jsem si bezkontaktní zapalování na Pionýra typ 21 a nevím co se svetly. Svetla tam nemám a někde jsem četl, že ty svetelné dráty s mají dát na kostru. Je to pravda? Nezničim tim neco? Předem díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 9:00
 Máš u toho i návod ne? Tam se o tom píše...
Datum: 17. září 2013 9:00
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16126
 Ahoj,
chtěl bych Vás požádat o radu. Mám ČZ 125/476 a vůbec nehází jiskru. Svíčku, fajfku, kabel, indukční cívku, kladívko, kondík vše jsem měnil, elektřina je natahaná nová. Myslíte že by mohl být problém v relátku?
Děkuji předem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 19:44
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16126
 Tak super problém vyřešenej díky moc za radu nakonec to bylo tím že kladívko kostřilo.
Datum: 21. září 2013 19:44
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16126
 Jo kdyby to ještě pomohlo tak se celkem hřeje svíčka, to tam bude asi někde zkrat že?
Děkuji
Datum: 21. září 2013 10:57
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16126
 Tak jsem to přeměřil, když zapnu klíček ta baterka dává jen 5,8V ale když není pod zátěží tak dává 6,2 tak si myslím že je nabitá dost. Fajfku a kabel jsem propípával a přerušený není. na cívce tak na 15 je napětí 5,8 V a na 1 je napětí 0,02 V.Do dynama tak na vývodu jsem naměřil 0,1 V a na kabelu od kladívka 0,02 V. A na relé jsem naměřil na B 5,8 V na M 0 V a na D 0,1 V.
Datum: 17. září 2013 17:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 v relátku nikoli. buď to je špatně zapojený, nebo špatně seřízený. otoč motorem až se rozpojí kladívka, zapni zapalování a změř napětí mezi kontakty (nebo použij žárovku 6V/2W) a buď naměříš 6V, nebo se žárovka rozsvítí, nebo nic. když nic, nejde ti do zapalování elektrika a hledej v kabelech nebo v cívce, nebo ve spínačce. naměříš-li hledej v seřízení, nebo v cívce, nebo ve fajfce, nebo svíčce, nebo kabelu k svíčce.
Datum: 17. září 2013 15:49
 Ahoj draci, mám tu mustanga na spravení a mám s ním problém... Motor je strašně línej, než se vytočí nějakej kvalt tak to trvá a nechce se tomu...Motor se nedusí... Na motoru jsem zkusil vyměnit- Válec,píst+kruhy,výfuk,karburátor,filtr... Všechny tyto díly z normálně fungujícího pio a žádný rozdíl jsem oproti původním dílům nezaznamenal... Kola se volně točí, klikovka i převodovka jde taky z lehka...Zkoušel jsem dát větší předstih aby to jelo "odspodu" a nic...Motor je krásně tichej, a když se roztočí tak má i dobrý otáčky... Napadají mě gufera že by foukaly, ale takovej nízkej volnoběh pravidelnej jsem ještě asi nikdy na pio neslyšel... Hulí to jen když je to studený... Benzín je čerstvej, ale mám podezření že majitel ho míchal s M2T... Když jsem zkoušel hrabat tak to na trávě v pohodě 2ku utáhne ale musí to být v maximálních otáčkách. Kdyby jstě měli nějaký nápady budu velice rád, už si stím nevím rady... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:59
 když daš větši přetstih tak to nepude líp od spoda ale naopak ve votáčkách
Datum: 25. října 2013 13:59
 takže pokud to dobře chápu tak odšpuntovat filtrbox a naladit tryskou  moje 21 právě taky chodí na jedničku naprdel s origo převodama, ale já mám taky 55kilo takže mě to moc necítí  Děkuji, určitě vyzkouším
Datum: 18. září 2013 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel16136
 Z popisu je to jasně filtrboxem. Zkus to naladit bez sání a uvidíš. To že je to chudý řeš jako bys ladil motor,dej větší trsyku... Taky sem měl jednu vyjetou j21. Na trysku 68 to nejelo a furt se to dusilo ač bylo vše ok. Neřešitelný! Pak sem projel trochu trysku malejma nůžkama na nechty a na jedničku šel na zadní jak simson s amatérem (pozor - na 13/55!)...od tý doby chodí 6 let bez poruchy a bez zásahu do čehokoliv. Motor origo nepůlenej,nultej výbrus,3 kroužky,origo horší spojka...když jsem to kdysi dovez tak byl zarezlej píst ve válci  a odrezil jsem to hlavou zkrz závit svíčky....ani hlava nešla dolu... Kupodivu to přes noc povolilo a vše ok. .. Komprese neskutečná....
Datum: 18. září 2013 17:23
 takže popořadě  zapalování je 30W správně zapojené cívky, je pro mě rychlejší "podezřelé" díly vyměnit za ty co vím že jsou v pořádku, benzín teče v pořádku (mustaf je takhle líný už asi 15 let, majitel měnil kroužky, svíčky, kladívka... potom to nějakej ten rok nejelo cca8 let a nádrž zrezlá kohout ucpanej, to jsem vyčistil všechno a funguje to), hlava je tam správná- nicméně děkuji za nápad protože tu jsem nezkoušel měnit a jestli podfukuje jsem nezjištoval  , co se týče těsnění tak tam jsem si jist až na gufera a klikovej prostor, ale ten motor se nezdá že by tahal faleš... koleno čistý, vypaloval ho majitel a nakonec i já protože jako první příčinu jsem viděl ucpanej výfuk- nebylo tomu tak... Teď je tam předstih co největší jde, zkoušel jsem 1,6mm i menší a ten motor jede pořád stejně, odtrh na kladivku musí být co nejmenší aby to vůbec jelo, jiskra pěkná modrá... S tou hlavou jsi mi vsadil brouka do hlavy, schválně tam zkusím dát sníženou od stejskyho, u té vím že těsní dobře  Děkuji za všechny nápady. PS: je možný že by to tahalo faleš ale přitom to z otáčkama na volnoběh nic nedělalo?
Datum: 17. září 2013 16:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 tedy, já bych předstih zmenšil, když chci tah motoru od spodu....
Datum: 17. září 2013 15:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co vejfukový koleno 100% čistý?
Datum: 17. září 2013 15:22
 Ještě bych překontroloval zda tě dobře těsní sání od karbece do hlavy,a pořádně udělat předstih. Zámky od pístních kroužků máš nahoře na sání ?
Datum: 17. září 2013 12:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ještě drobnost, předpokládám že tam máš hlavu která patří k použitému válci???? Ono to má trošku znaky malé komprese.
Datum: 17. září 2013 7:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 dotejká ti benzín? za 30 sekund ti musí natect tři čvrtiny male nadobky od m2t ..tak mám vyskoušeno že přez hadici s kohoutem jde dost benzínu ....jinak ti nepomuže než dát menší rozetu na výstup z převodovky a skusit dát jinou trisku
Datum: 17. září 2013 7:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a jéje, pán je výměnář  bohužel se takhle dnes zpravují i auta ve značkových servisech
Datum: 17. září 2013 5:59
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zapalování je tam 30w, motor novější, z konce výroby ?
Datum: 16. září 2013 23:31
 v airboxu je pouze jedna díra zespodu originální, při zkoušení jiného airboxu kterej mám "odšpuntovanej" tak už je to chudý a dusí se to
Datum: 16. září 2013 21:53
 výfuky zkoušeny dva, jeden kuchlej, druhej origo pefektně utěsněnej, oba dva čistý.... co se týče oleje tak já osobně mám jasnou volbu čím mazat, v sérii to moc nepoznám, ale ve speciálu poznám rozdil mezi olejem za 160,- nebo za 600,- ... v řádu 1000 ot/min je rozdíl... karburátory jsem také zkoušel dva, ani jeden se neuchcává a ve vysokých to netarokuje takže si myslím že směs je dobrá, svíčky zkoušeny tři (pravdou je že ani jedna nová, ale všechny normálně fungují), zatím jsem na tom nejel nějak dlouho aby se projevila barva svíčky :-/
Datum: 16. září 2013 21:52
 No a co karburátor??? Budeš mít bohatou směs a uchcává se ti to
Datum: 16. září 2013 21:41
 skoušel si pucovat vejfuk ??? a hlava není od karbonu ? A ano proč by ho nemíchal s M2T vždyť tyto motory jsou na to zvyklé a to že si tam někdo leje dražší olej je jeho věc já mažu fechtly m2t a žádnej problém
Datum: 16. září 2013 21:25
Jméno: tuning
IP: uživatel11232
 Ahoj, kde v otáčkách končí na upraveným dvoukanálu tříkruh píst ? cca 8000 ?? (bez pomocných výf. oken)
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2013 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel16136
 Na babetu sem kdysi dělal cestovní válec a pamatuju si,že jsem nahoře nechával větší radiusy zrovna kvůli tomu kroužku...nic zběsilýho to nebylo,možná by to zkouslo skoro ostrou hranu,ale já ostrý hrany nerad,nevěřim tomu potom...už sem viděl na fichtlu tolik omlácenejch horních hran sacího kanálu od třetího kroužku,že bych si nedovolil doufat že to "snad bude dobrý" ... A to bylo takle nakurvený už z výroby... A pak ty fichtly maj jet stejně ... Tam je tolik šotků z výroby,že dva válce z deseti jedou 70 a dva 50...zbytek drží průměr 60-65...
Datum: 18. září 2013 15:51
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: babetta je dvoukroužkem domršená už z výroby. Na prvním válci co jsem udělal na babettu jsem to taky tak měl a i teď to tak mam, ale z jiného důvodu.
Datum: 17. září 2013 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel16132
 No takle sme to řešili u 80ccm kitu na babetu z nějakýho multivaru...jenže tam jezdil druhej kroužek...a potřebovali sme to otevřít na vejfuku a na sání protože to točilo jen cca 5500...
Datum: 17. září 2013 18:04
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 sání jde rozšířit v místě kde už kroužek nejezdí, ty 3-4mm v horní části kanálu bych neřešil pokud se nejedná o závodní speciál
Datum: 17. září 2013 17:09
Jméno: mustanh23
IP: uživatel15205
 amen
Datum: 17. září 2013 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Už v 70.letech zjistili,že je blbost rvát na fichtla tříkruh....důvodů je několik....ad 1) maximální otáčky - z kopce až 7500 .... ad2) třetí kroužek jezdí přes poměrně širokej sací kanál - což u tebe bude problém číslo jedna - jestli chceš výkon poslat vejš,musíš otevřít NEJENOM vejfuk,ale HLAVNĚ sání,jenže to ti třetí kroužek nedovolí,protože když otevřeš kanál do šířky,kroužek se přes hranu nedostane,přinejmenším bude zakopávat,destrukce předem jasná...ten ti dovolí jít maximálně dolu se spodní hranou bez úpravy šíře,jenže to je ti prd platný,protože do otáček jít nemužeš,protože tě tam tři kruhy nepustěj.... resumé : dej dvoukruh a udělej normální dvoukanál s normálnim dvoukroužkovym pístem,kterej pojede,bude točit a bude mít sílu a bude fungovat a vydrží.... jediná věc která tě už bude limitovat je zámek druhýho kroužku,ale až takovej limit to neni,protože víc jak 27 vejfuk stejně otevřít nejde,jinak praskaj kroužky(mě teda ne,ale někomu mužou) a limit pro druhej kruh je 28mm na šířku...pak je už zámek(respektive zámek je 15mm od středu ale kroužky s rostoucí vůlí se hýbou,válec se dá naklonit na šteftech na tu či onu stranu a když se sejdou špatný vůle tak je zámek ve vejfuku a destrukce všeho).... Snad jsem to vysvětlil dostatečně...
Datum: 17. září 2013 15:46
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 pri uprave se vetsinou posouva hrana saciho kanalu , tzn , bude du prisavat pres krouzky , to je taky jeden z duvodu proc pouzit jednoukrouzek , trikrouzkovej pist je prezitek , pitomost , a doufam ze se na nej uz nikdo v souvislosti z motorama 21 a 23 nezepta
Datum: 17. září 2013 15:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 standa má pravdu, tříkroužek a upravený válec je hovadina
Datum: 17. září 2013 6:04
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 záleží na válci, já jsem dvoukroužkový roztočil na 12tis, takže při dostatečné výkonu ve vyšších otáčkách klidně 10tis dáš
Datum: 16. září 2013 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel16124
 Muj odhad je cca 7000 ot/min jako seriovka na tříkruhu... Tříkruh na upravenej válec je kravina na entou
Datum: 16. září 2013 21:57
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 16. září 2013 21:27
 Doporučil bych ti ten s tou hliníkovou matkou já mám plast a už to ruplo...
Datum: 16. září 2013 21:27
 já dávam nejradči ty s tou hliníkovou matkou podle mě to i vypadá líp , je to odolnější a více origoš
Datum: 16. září 2013 20:36
 ČUS draci nemáte někdo zkušenosti s regulátorem dobíjení a jestli by mi to potom dobíjelo 6V baterii rndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 20:14
Datum: 16. září 2013 20:14
 S jakym a na čom?
Datum: 16. září 2013 19:56
 ZDRAVÍM. ČZ 175-477 SEŘIZUJU DOBÍJENÍ,PROTOŽE DÁVÁ MÁLO,SVÍTÍ JAK BLUDIČKA.MALIČKO OTOČÍM ŠROUBEM NA RELÉ A PÁLÍ TO ŽÁROVKY.JE ŠPATNÉ RELÉ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 19:35
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Seřízení relé není o otočení šroubem, nebo matičkou. je to o seřízení všech kontaktů, přítlaků, vzdáleností a měření spínacího napětí, napětí prvního stupně, napětí druhého stupně a přechodných stavů. stáhni si manuál. nemáš tam náhodou relé v hliníkové krabičce - dvoucívkové? to seřizuješ přihýbáním držáků pružinek. všechny kontakty musí být v pořádku. nebo mi napiš. martin.miarka@c-box.cz
Datum: 16. září 2013 19:35
 Čus draci hele potřeboval bych zjistit jestli jdou přední vidlice ze simsona dát na mustanga bez úprav jenom jestli tam dou prostě normálně nasadit a utáhnou a potom jak je to s předním kolem jestli tam de to s fichtla a nebo jenom to ze simsna jo a jestli de buben ze simsona dan na fíka dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 10:42
Jméno: Jaj
IP: uživatel14449
 Neprud geare
Datum: 17. září 2013 10:42
 Vymlouvat se za chyby v gramatice na to, že píšeš rychle... hmmmmm
Datum: 16. září 2013 21:32
 nevim zkus to
Datum: 16. září 2013 19:40
 no to vym ale když tam kopnu kontramatku tak by se to uvolnovat nemělo ne???
Datum: 16. září 2013 19:37
 ne na tu přední si vyrobil aby to kolo z fichtla sedelo na simson vydlice y ty redukce misek tam nemusíš myt když to chces dotahovat me se to dotahovat nechtelo tak jsem si nechal vyrobit ty redukce a máš to bezpečnější protže já skočil na 10 skocich a onjo se to povolovalo a pak ty tlumiče ani skoro netlumí jenom ty brejle jebou do originál misek z fiochtla a ničí je
Datum: 16. září 2013 19:35
 jj co myslíš ta redukce ze zadního kola? ale ty mysky tam taky neměl v tom rámu..
Datum: 16. září 2013 19:29
 no nevim zkus, to ale to kolo tam má sice z fichtla ale má tam vyrobenou redukci se podívej má to v tem vyroba novych soucastek nebo dilu nebo neco
Datum: 16. září 2013 19:26
 jo jo v poho taky se někdy spletu píšu rychle ale někde na videu sem viděl že to tam normálně kopl bez teh misek a měl tam přední kolo normálně ficchtlácky ale dal tam i pio. buben ale na to tal z fichtla redukci ze zadního kola a bylo to ok. nevím no ale kdybych tam dal normálně do origo misek a dal to přes kontra matku to by se asi neuvolnovalo že??
Datum: 16. září 2013 19:22
 sorry za gramatiku
Datum: 16. září 2013 19:12
Datum: 16. září 2013 19:11
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jak poznám hlavu na jawa 20 ze není např z 05? a muze delat 05 hlava u 20 neaky problem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 9:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Dej tam, co tam patri a nevymyslej hovadiny...
Datum: 17. září 2013 9:50
Datum: 16. září 2013 21:51
 cezetak ma pravdu
Datum: 16. září 2013 19:20
 no a co woe mě to tam přes tu hlavu jezdilo nádherně možná že i o malinko hůř ale jen o malinko ale jinak nic víc že ty si někde přečteš to co si tu psal nemusí být pravda dokud to nevyskoušíš na chrchlovy tak to nepoznáš zže to nemá žádnej rozdíl dude!!!!
Datum: 16. září 2013 19:18
 starek: co to meleš za hovadiny?  .. hlava z 05 je uplně jiná než hlava na 20/21/23 !!!!! .... hlava z 05 má totiž půlkulatý spalovací prostor (bez ledvinky) díky čemu je pak i nižší komprese..... a za to hlava z 20 má už mnohem menší spalovací prostor a je navíc doplněný o ledvinku.....
Datum: 16. září 2013 19:14
 cus jo de tam krasne stejne sedi a jede to uplne stejne jak origo z 20 ja ji mnel taky na mustafovy...ýýýýýýý
Datum: 16. září 2013 18:43
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Zdravim mam simsona a nehazi jisku svicka ale civka joskru hazi cim to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 16:42
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Ale ten simson nema elektriku
Datum: 16. září 2013 16:42
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Asi ne ta jde
Datum: 16. září 2013 16:37
 tak třeba VN kabel, fajfka..
Datum: 16. září 2013 16:34
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 Svickou asi ne skousel jsem dve
Datum: 16. září 2013 16:34
 Může to být třeba svíčkou...
Datum: 16. září 2013 16:33
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdar draci, mam papiry k mustangu ale čislo motoru co je v techničaku nesedí s číslem motou na motorce. Co stim mam dělat když chci aby prošel technickou a popřípadně kdyby mě stavěli policajti aby jim to nevadilo? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2013 18:35
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Ja bych pravě potřeboval stim na technickou. Takže když by udělali zapis a ja bych si pak dal čislko vyškrtnout tak by to šlo?
Datum: 17. září 2013 18:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 už vůbe s tim nejezdi na STK,dostaneš zápis....za mě číslo vybrousit a narazit nový
Datum: 17. září 2013 15:27
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 zajdi na dopravák , a nech si udělat výmaz čísla motoru ve velkém TP. , já za to platil 50kč. já to musel udělat z duvodu výměny motoru ,a v STK bylo vše OK.
Datum: 17. září 2013 12:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já teda nevim, ale u nás na STK (Sedlčany) vyžadujou, pokud není proveden výmaz čísla motoru a číslo je uvedeno v TP, tak aby souhlasilo...
Datum: 17. září 2013 8:10
 vůbec nic , motor se bere jako náhradní díl , možná tak dojít na dopravák a nechat si v tp udělat výmaz čísla motoru
Datum: 16. září 2013 21:50
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jak vyndat páku spojky. Myslím, jak je kryt zapalování u 20 a výš, tak tu páčku. Je tam nějaký čep, nevím našel jsem starý kryt. Všechno jsem nastříkal přípravkem, aby to povolilo. Zkoušel jsem ho z boku vytáhnout kombinačkama, ale nevím, nejde to. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 21:25
 nahřej to horkovzduškou , teplotní roztažnost ti nic neříká ?
Datum: 16. září 2013 21:25
 je to jen tyčka zajištěná segrovkou... tam jak byla segrovka tak to zkus zapáčit jestli poleze ven
Datum: 16. září 2013 16:02
 Segrovku jsem vyndal, ale stejně to nejde. Je to čep, takž je tam na těsno, ale jak vytáhnout. je to kužel a za širší stranou je stěna. Za užší konec ho kombinačkama nevytáhnu.
Datum: 16. září 2013 15:17
 Na druhem konci čepu je segrovka..
Datum: 16. září 2013 12:04
Jméno: Radek
IP: uživatel16123
 Cau, chci se zeptat, jestli se musi pretryskovat karbec a nastavit jinej predstih kdyz mam 8. vybrus ...jezdim 1.6 mm predstih( jawa 50 20). Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2013 18:12
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 akorat rozsirit hlavu
Datum: 16. září 2013 18:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 není třeba nic měnit
Datum: 16. září 2013 13:01
|



|