slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  233  234  235  236  237  238  239  240  241  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Zdar draci potřebuji poradit mam ČZ 175/477 asi jsem přišel že to cukání na trojku způsobuje špatně vymezená vůle v převodovce ale nevím jak se to pozná a jak to mam popř. vymezit. Jediné co jsem slyšel že se vymezuje směrem ke spojkovému koši je to pravda ? Čím se to vymezuje normální podložkou? a dává se to někam pod ty kolečka? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 20. září 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
kecám zmenčil průměr futra
 
 
Datum: 20. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Takže se to v podstatě dává dovnitř futra a by se zvětšil průměr toho futra?
 
 
Datum: 20. září 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dává se mezi bronzové futro a hřídel. Je to taková planžetka, normální podložka je pro tohle nepoužitelná....
 
 
Datum: 20. září 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
cus draci mam problem na motoru z pio. delam tam go a nejak mi nejde nasunout gufero na retezovy kolecko uz sem znicil 3 a to 4 tam zase nejde mezi loziskem a guferem je asi 2mm. mezera uz fakt nevim co ale myslim si ze se to zasekne o pojistnou zavlacku na lozisko a dal nejde skousel sem davat veci rany ale nic dal to proste nepude prosim poradte.... ale znamej mi rikal ze je prej spatnej karter nebo at to gufero nahreju trochu.. ale motor mnel otvor tochu ohryzanej od kolecka a to sem spiloval do rovna ..... dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ach bože to se pak nedivim že to je tak zmrvený , kdo ví jak jste to dojebali
 
 
Datum: 21. září 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
to jo fakt to tam nebylo normoš se přes to jezdilo roky až sem to pak rozdělal a teď si stím lámu hlavu
 
 
Datum: 20. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak to tam nemohlo bejt? jak jsi potom teda utáhl matici?sakra prober se chlape
 
 
Datum: 20. září 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
no jo kurva. na to sem uplně zapoměl sorry alle na všech fichtlech co sem měl tak to tam nebylo a žádnej problém jako olej atd...
 
 
Datum: 20. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakou ta segrovka má tlouštku? 1,5mm ? že by to byla ta mezera ? :-D jen tak mimochodem, když jsi to zkoušel, měl jsi tam vymezovací podložku pod sekundáro?
 
 
Datum: 20. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
tak asi takle!.. to gufero je tam nabušený dál už nejde ani hovno! ale mezi ložiskem a guferem je asi 1mm nebo 2 dírka skoušel sem tam dávat kolečko s nábojem a olej.. co se asi stalo. vykapávalo to s toho
 
 
Datum: 20. září 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hochu jestli nemůžeš pochopit že se opře to gufero o segrovku a olej ti tama nepoteče, tak silně pochybuji že celkově ten motor nějak pojede...
 
 
Datum: 20. září 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
to taky je na ty segrovce ale mezi ložiskem a tim guferem je asi 2mm. díra takže kape olej
 
 
Datum: 20. září 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se podívej o co se to gufero zasekne, ne? Má dosedat na tu seegrovku...
 
 
Datum: 20. září 2013 17:04
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
eee jak podíval a nebo kam??? díval sem se a asi to je tou závlačkou na ložisko nebo už nevím když sem vytlokl ložisko a dal ven závlačku tak to tam nádherně šlo...
 
 
Datum: 20. září 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče teď mě napadlo...co kdyby ses podíval proč to tam nejde?
 
 
Datum: 20. září 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
to je jen malinko strhly ani ne o mm ale to gufero tam proste nedam tak aby ten olej nevitikal nejde o to ze ten kraj je trohu sthlej ale de o to ze to tam proste vic nedam to gufeto
 
 
Datum: 20. září 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co by jsi jako chtěl?aby se to gufero narvalo až na ložisko?prostě máš karter KO omletej od řetězu a ten domek je semletej proto tam to gufero drží jen za 2 mm
 
 
Datum: 20. září 2013 15:25
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím na fichtlu mi kape olej a chci se zeptat co tam dát za těsnění anižbych musel něco kupovat dal jsem tam folii ale ta je na prd.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šrouby mám dotáhlý pořádně
 
 
Datum: 20. září 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Ja bych nejdřiv zkusil dotahnout šrouby.
 
 
Datum: 20. září 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí samotnej motorovej silikon pokud máš...
 
 
Datum: 20. září 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celá sada těsnění na motor stojí 45 korun to není zas tak hrozný
 
 
Datum: 20. září 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a stačilo by jen kdybych tam dal trošku silikonu a ta folie+starý těsnění ?
 
 
Datum: 20. září 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím kam ale já těsním motory těsnícím papírem + silikon
 
 
Datum: 20. září 2013 15:26
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nevíte jestli je tady na prodej nějaký zámek na sedlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sedlo se nezamyká ,jestli něco chceš tak navař kus pásoviny nebo přišroubuj vzadu pod sedačku na ten plech sedačky a zamykej visacím zámkem za madlo spolujezdce :-) takhle to bylo i originálně pro jawy 05 pro kanadu http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-05-pionyr-vyvoz-export-kanada-blinkry-plexi.html
 
 
Datum: 29. září 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapy strejc mi rikal ze na 21cce z roku 1975 ma byt vetsi predni svetlo.. Koukal sem po netu a fakt ze jo,vypada to jako svetlo z mustanga. Takze se to montovalo pred mustangem ? :-) Maska pry je jina a prave me obycejny svetlo do ni moc nepasuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
No mam 20 vzhledove 21.. To si je sezenu :-) vypada to i mnohem lip :-)
 
 
Datum: 20. září 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a svítí víc proto , protože pionýry měli od roku 76 nebo tak nějak zapalování 30w narozdíl od starších který měli 20w
 
 
Datum: 20. září 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: MARQUEE      IP: uživatel13627    
Tohle světlo se montovalo od roku 1977, vzhledem k tomu že v roce 1976 byla výroba 21 ukončena tak na ní tohle světlo nikdy originál nebylo, ale občas se objevuje, vzhledem k tomu,ž e hodně lidí právě 20 na 21 přestavělo.
 
 
Datum: 20. září 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No před Mustangem se nemontovalo, když Mustang se začal dělat 1968, 69. Jinak na 21 se vůbec nedávalo a na 20 se začalo dávat kolem roku 1977.
 
 
Datum: 20. září 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16144    
Jojo svítí trochu víc , navíc tam mám estě modrou B9s žárovičku
 
 
Datum: 20. září 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pry o hodne vic sviti.. a je celkove vetsi. Spozorovals neco ? :-)
 
 
Datum: 20. září 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16144    
Taky mám takové světlo na 20 ce rv. 1976..
 
 
Datum: 20. září 2013 9:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16143    
Čau draci, potřeboval bych poradit jak vyčistit kliku od karbonu aniž bych půlil motor. Já myslel třeba sundat motor a do kliky nalejt ředidlo třeba... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 0:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem viděl klikové ložiska i samotnou kliku zakarbonovanou 100x víc než spalovací prostor. Když někdo jezdí s vylítaným válcem kde už ty kroužky prostě netěsní tak to spálené černé svinstvo profukuje por kroužkama ke klikovce
 
 
Datum: 24. září 2013 0:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: OK, tak jsem málo znalej ;-) , myslel jsem, že se karbon usazuje jen ve spalovacím prostoru, protože když jsem měl před měsícem shozenej válec, tak jsem se sice díval jen na ojnici, ale ta byla čistá :-)
 
 
Datum: 20. září 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbon tam být může. Osobně bych to moc neřešil, takový množství ho tam zas být nemůže. Pokud to ale stejně chceš vyčistit, tak to prostříkni pořádně konkorem a nech působit, a pak to mechanicky dodělej. Samozřejmě pak je notné klikovou skříň pořádně vypláchnout...
 
 
Datum: 20. září 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím, možná nejsem tak znalý, ale kde by se vzal na klice karbon? Ten je přeci jen ve spalovacím prostoru ne?
 
 
Datum: 20. září 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ředidlo asi spapá gufera
 
 
Datum: 20. září 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: Pavel Janda      E-mail:      IP: uživatel15713    
Zdarec hoši.Začínám na fichtlu tak bych se chtěl zeptat.Nastavení volnoběžnych otáček se provádí při zapnutém motoru,nebo při vypnutém kdy třeba pootocite šroubkem volnoběhu,nakopnete to a uvidíte jestli je to ok nebo ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak už je tu napsáno, motor musíš ohřát na provozní teplotu a při zapnutém motoru pak šteluješ volnoběh. Co ti ještě poradím, tak než otočíš šroubkem, tak si přidej trochu plynu, aby šoupátko nesedělo na tom štelovacím šroubku, aby se zbytečně to dosedací místo neopotřebovávalo, pak bys mohl točit šrobkem a nic by to nedělalo... ;-)
 
 
Datum: 19. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
volnoběh se seřizuje na motoru ohřátém provozní teplotou takže 4km projet , potom seřizovat
 
 
Datum: 19. září 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
já to dělám tak že motor ohřeju tak že na valci neudržím ruku žašroubuju šroub aby šel motor v otáčkách a postupně snižuju sotva se drží....proto tam je cucak abys studená start obohatil o benzín co se ti vysraží v motoru
 
 
Datum: 19. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, zda někdo máte zkušenosti s tímto plovákovým ventilem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ventil_plovaku.html ? Koupil jsem to tady v krámku a zaboha jsem nemohl seřídit hladinu. Buď byla nízká a když jsem plíšek ohl asi o 1-2 desetiny mm, tak už mi ten ventil nezavřel a benzín začal přetékat z karbecu. Hrál jsem si s tím asi hodinu a bez výsledku. Vrátil jsem zpět ten původní ventil a hladina byla během několika minut seřízená, čili opravdu to není rukama :-) . Když jsem oba ventily porovnával (starý a nový), tak jsem zjistil, že ten nový má tu zavírací osku asi o 1mm delší než má starý ventil. Je možné, že to má na to takový vliv, že by ta hladina nešla seřídit? Díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za odpověď, teď tam mám danný ten starý a až na to budu mít náladu, tak zkusím tu osku u nového ventilku ubrousit a snad to potom bude OK ;-)
 
 
Datum: 19. září 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
logicky když je ta oska delší tak je to zmetek teoreticky by to mělo být furt chude a le jak to ohneš moc zasekne se a ulije..ventilek upravit či sehnad funkční
 
 
Datum: 19. září 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj co mi může způsobovat velkou spotřebu u pincka ? Mám spotřebu 2,95l/100km. I přes to že mám karburátor seřízený a zapalování taky. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel12688    
ja mam na pionyr spotřebu neco okolo 6 litru :-DD
 
 
Datum: 24. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Adiz: Tak to je hodně zlý :-D Já jezdil příšerně rychle a na takhle špatnou spotřebu jsem se nedostal snad nikdy :-D leda tak v terénu
 
 
Datum: 20. září 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zlatej fichtl... mě ČZta 175/477 žere 8 l/100 km :-D
 
 
Datum: 20. září 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jenom na 3 desetinný místa?
 
 
Datum: 19. září 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D tak to máš spotřebu jak tank
 
 
Datum: 19. září 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím co řešíš, protože spotřeba 3 litry je krásná, hodně taky záleží jak moc taháš za heft. Já mám spotřebu asi 3,5 litru a jsem spokojenej, protože vím, že za ten heft hodně tahám, mohlo by to být i horší ;-)
 
 
Datum: 19. září 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
kurna chlape to máš krásné, já mám asi 4 litry a moc to neřeším, možná to budeš mít vyhoneným motorem ale nevím
 
 
Datum: 19. září 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: 77Dave ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj. Mám problém s mojí Babettou 210. Normálně nastartuju, motor jde dobře, ale po ujettí asi 1 km nechce jít do otáček a po pár desítkách metrů zdechne úplně a už nejde ani rozšlapat. Svíčku mám novou (Pal, ještě z prvovýroby), indukční zapal. GYT (letos už druhý), zapalovací pól je přeletovanej a proměřenej od kamaráda a v pořádku. Svíčka je mokrá a venku háže normální sytou jiskru (stará byla pěkně cihlově hnědá). Ještě mě napadá čidlo na nosníku statoru, nebo novej zapalovací pól, ale nevím, abych pořád neměnil další věci a nevrážel do toho zbytečně a pak se mi to neválelo doma. Zatim cokoliv zkoušim, tak to vypadá nadějně, ale pak jí stejně tlačim po městě domu.:-( Moc děkuju za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: 77Dave ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzinem to neni, svička je mokrá, měl jsem i schválně povolený víčko.Dneska jsem ji zkoušel projet kolkem komína a po 200 metrech konec. Sundal jsem pravej dekl u zapalování, tam byl trošku povolenej šroubek na zapal. cívce, ten jsem dotáhnul a znovu nastartoval, což jindy nešlo, když byla ohřátá a zdechla. Nevim, jestli to bylo tim, nebo jsem zahejbal tim drátkem na snímači za tou cívkou. Ujel jsem pak asi 3 km a začala se dusit, dokud jsem nepustil plyn na doraz. Pak zase kousek jela a tak pořád dokola, dokud nezdechla úplně. Pak už jsem jí ani nerozšlapal.
 
 
Datum: 20. září 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: baly      IP: uživatel14122    
mě to dělalo to samí a příčina byla v nedotékání benzinu z nádrže,prostě zátka nádrže nepustila vzduch a nastal v nádži podtlak......
 
 
Datum: 20. září 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
Čau prosím o radu.Mám fíka a ten je v cajku ale! na 1ku jede pěkně ale jak dám 2ku tak najednou stratí otáčky začne se dusit. jede ale pomalu. dík za odpovědi :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
skus třeba tu jedničku víc vytáhnout do otáček
 
 
Datum: 20. září 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
chci se zeptat jestli muzu dat rozetu z pionyra na simsona odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak o tom vůbec nepřemýšlej , u pionýra je ta rozeta úplně jina takže odpověď zní - ne nemůžeš
 
 
Datum: 20. září 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
protoze je znicena ta rozeta ze simsona
 
 
Datum: 20. září 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
ježiš takoví prace vždyt včechno dneska koupíš i dost atipické převody a todle akorad ti muže jít řetez šejdrem a bude po pákách jmenovitě zubech
 
 
Datum: 19. září 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zatím nemám protože si mi ještě neřekl proč tam chceš rozetu z pionýra??
 
 
Datum: 19. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
a mate nejaky napad
 
 
Datum: 19. září 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čeho tím chceš docílit?třeba by se to dalo i jinak vymyslet
 
 
Datum: 19. září 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel15729    
kdyz dam cep z rozety ze simsonu a dam to do pionyrske rezety tak by to mohlo pasovat ne?
 
 
Datum: 19. září 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne
 
 
Datum: 19. září 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel16139    
Zdravím potřebuju poradit na úpravu výfuku, problém je v tom že potřebuju užší výfuk zajímalo by mě zda když ho zůžím ale prodloužím aby měl stejné cm3 jestli to něčemu bude vadit (rapidně znatelná ztráta výkonu,atd.) plus posunutí tlumivky směrem dozadu. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel16191    
Když ho zůžíš tak teoreticky kdyby si měl dobrou resonanční komoru a konec by byl uzkej a delší tak motorka by měla lítat (od "spoda" horší ale v otáčkách jako drak) ale záleží taky jakou trysku máš a na plno jinejch okolností :-) je to spíš takovej hokus pokus
 
 
Datum: 26. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: Klokan      E-mail:      IP: uživatel16138    
Zdravím, možná se to tady někde psalo, ale sháním primár 9z kolečko na fichtla nejlépe i s řetězem. Tady v oblíbeném krámku sem to nikde nenašel a doufám, že drak se nebude zlobit, zda by někdo nedal tip kde to koupit? Sem googloval jak prorvanej a nikde sem vůbec nenašel, že by to někdo prodával. díky za tipy. Klokan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 0:33
 
 
 
 
Jméno: Klokan      IP: uživatel16138    
No tak sem si chtěl objednat 9z primár a kolečko nikde. Nenarazil jste na to někdo prosím někde jinde? Odkaz nefunguje. Dík
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 0:33
 
 
 
 
Jméno: Klokan      IP: uživatel16138    
jj, už sem to taky objevil
 
 
Datum: 28. září 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. září 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapy chci se optat,mam lehce upravenej valec,hlavu od stejskyho 5,4.. porad premyslim nad hikone ale nekdo na nej hazi spinu,druhej zas chvali.. Takze nevim jeslti ho mam shanet nebo se na to vykaslat. A jaka je zivotnost jednokrouzku ? Mam to jako cestaka+naky blbnuti.. Abych kazdej mesic nemenil kruh :-) Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
tim ze jenom zvetsis sani neudelas skoro zadnej vykon , rezonancni vyfuk na tyhle uprave je taky skoro k nicemu
 
 
Datum: 20. září 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sani 68,5 od HU+zarovnana spodni hrana,slusne aby nezrala koruzky..,vyfuk 1mm do stran a 1,5 k hlave + tu hlavu
 
 
Datum: 19. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To záleží, co máš za upravenej válec
 
 
Datum: 19. září 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takze jeste navarit vyletovku a na ni hodit tlumic.. to by slo :-) Jak tak cca dlouhou ?
 
 
Datum: 19. září 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám to napojený stejně jak říkáš... uříznutý hikone koleno a navařená objímka... Jinak ta výletovka je docela dost důležitá, jak jsem zjistil, tak její dýlka dost ovlivnuje otáčky motoru... ale když tam ten tlumič necháš, tak ono se to taky nepos**
 
 
Datum: 19. září 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak prave planuju ze bych koleno na hikone urizl a napojil na original.. Nejlip navarit na hikone trubku prumeru aby sel nasadit na koleno. Tedka pres to mam gumovou hadici,stahlou svorkama. Neni to extra pekny pro oci ale funguje to asi nejlip jako tesneni. Takze bych to chtel resit uplne stejne kvuli rychlejsimu rozpojovani nez sundavat komplet vyfuk. No a s tou vyletovkou by to byl ale slusnej rachot...Po meste a na cestach by to asi nebylo lepsi uz jenom kvuli nasim kamaradum PCR :-)
 
 
Datum: 19. září 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řešil jsem to samý... Hikone mám, chtěl předělat. Ideální a základní co je ta je bud vyrobit jiný kolínko, nebo výfuk napojit na originál, nejlíp svařit. Pak sundat tlumič, navařit výletovou trubičku. Záleží, co máš za válec... O kroužek se neboj, já mám na upravným válci dvoukroužek a lítám taky...
 
 
Datum: 19. září 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: kemos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Valec mam svuj..jak sme to spolu resily :-) Kruh urcite chrom.. A co to obnasi to prekopani hikone ? Vypada to ze pres zimu tam ten jednokruh dam :-)
 
 
Datum: 19. září 2013 0:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16136    
On ti dal přece skicu vejfuku ne? Hikone doporučuju,ale překopat...případně ti ho nakreslim...kruh budeš měnit po 1000km s vejfukem i bez vejfuku... je to měkká litina 1,5mm silná ... Dej chrom kroužek a budeš mít pokoj na dva roky minimálně a k vložce válce je šetrnej...
 
 
Datum: 18. září 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16137    
Neví někdo kolik tak stojí box na vzduchoví filtr ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: Desperado ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já ho koupil na burze i s původním filtrem a hliníkovou trubičkou za 30 korun :-D
 
 
Datum: 19. září 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci měl by tu někdo odkaz na Stejskyho diplomku?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14642    
Stando, sám stejsky tam píše, že je to pouze hodně hrubý základ a vše další, co by asi zajímalo kdejakýho ladiče ohledně porovnání kanálů, různých válců atd. tam není z jednoho prostýho důvodu, protože by to tuhle práci minimálně ztrojnásobilo. Na druhou stranu, to čím se stejsky zabývá přesahuje všechny normální meze
 
 
Datum: 19. září 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nehledal jsem ji kvůli kontrétní úpravě,ale jen kvůli teorii jen jsem si chtěl doplnit jak co funguje např.různé typy rozvodů sání,vlivy něčeho na něco atd.Díky
 
 
Datum: 19. září 2013 7:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16136    
Ten 3K co tam testuje je popsanej včetně rozměrů,ale asi záměrně tam dost věcí chybí,takže nepoužitelné... Jinak pokud nejedeš na levelu 2T jako on,tak nebudeš ani z poloviny vědět o čem píše. Já na tom byl podobně. Ale jako zdroj základních informací pro vyšší level úprav slušný...dočteš se tam věci na které bys jinak přicházel zdlouhavě stylem pokus/omyl ... Jednou jsem si to přečet,něco vstřebal a usoudil,že už je to mimo muj soudek....navíc jsem postupem času narazil na případy některých popsaných záležitostí které vyvrací některé jeho závěry...takže bych to nebral jako nějakej absolutní mustr všeho...spíš se vše motá okolo jednoho konkrétního motoru a neplatí to obecně...poznatky i závěry.... To jen tak pár slov ode mě,teoretik nejsem,zajímá mi jen praxe... Každopádně nevim o podobné práci v CZ na tomto levelu ...
 
 
Datum: 18. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle smrdí copyrightem nebo při nejmenším nápadem pro objevení zázračné úpravy motoru :-D
 
 
Datum: 18. září 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Nakapalakaputa      IP: uživatel14449    
Auau boli me rucicky z toho jak sem zadal do guglu "stejsky diplomova prace jawa" https://dspace.vutbr.cz/bitstream/handle/11012/7676/2012_DP_Stejskal_Miroslav_107575.pdf?sequence=1
 
 
Datum: 18. září 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: pincek21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jaká se dává usměrňovací dioda na 21 ke klaksonu ? předem dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze střídavého proudu to udelá jen jednu kladnou půlvlnu za jednu periodu a tím pádem se to třese a vytváří zvuk jestli jsem to správně pochopil, možná je to špatne
 
 
Datum: 18. září 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Na co sem tam dava ? :-)
 
 
Datum: 18. září 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já žádnou nemám a klakson funguje úplně normálně, protože je stavěnej na střídavé napětí, ale pokud tam tu diodu opravdu chceš, tak můžeš dát třeba tuto nebo jí podobné: http://www.conrad.cz/usmernovaci-dioda-3-a-diotec-1-n-5400-50-v-do-201.k162361#utm_source=seznam-zbozi&utm_medium=agregator&utm_campaign=2013 ;-)
 
 
Datum: 18. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem si odpájel z rozbyté nabíješky na mobil a neřešil jsem jaká je a šlape to
 
 
Datum: 18. září 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16019    
Čau. Mam helmu TORNADO T1 a hledám plexi. Prosím pomozte. Už jsem hledal 2h a prostě nevim... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si pořádnou helmu a né takového šmejda jako tornado
 
 
Datum: 18. září 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tuto helmu seženeš plexi asi jen na nějaké burze. Taky jsem měl helmu Tornado a plexi jsem sehnal jen na burze. Uděláš líp, když si koupíš nějakou lepší helmu, protože to plexi na Tornado navic není vůbec tvrzený a lehce se poškrábe nebo praskne :-)
 
 
Datum: 18. září 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15276    
Zdar chci se zeptat kolik má bejt vůle ojnice do stran v klice u pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
těžko soudit takhle ale asi OK
 
 
Datum: 19. září 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15276    
Mám motor na závody proto se ptám,mám asi 1 až 2 mm
 
 
Datum: 18. září 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Axiální vůle v rozumné míře není na závadu a v podstatě netřeba ji řešit...
 
 
Datum: 18. září 2013 16:41
 
<  233  234  235  236  237  238  239  240  241  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:54:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu