Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, prosím poradte mi mám doma motor z Jawy 90 a mám jeden problém, když otáčím rotorem,tak píst ve válci prostě nevyjíždí krásně, ale strašně skáče,takže když chci nastavit předstih tak vyjedu do HÚ a chci se vrátit o 2 mm,tak to prostě nejde protože píst skočí i o 5 mm.Jediné co mě napadá, že by to mohla být špatná klika,ale nevím co by na ní mohlo být špatné, když ojnice nemá vůli,tak mi poradte co vás napadá,za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 20:02
 podle mě bude v háji spodní ložisko
Datum: 22. září 2013 20:02
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar dík, takže jehlová ložiska tam jsou,a za druhé když jsem sundal válec s pístem, tak jsem otáčel z klikou,ale klika se krásně nevysouvala ,pouze skákala a bouchala,prostě jak by nebyla vyvážená.Když nastartuji motor tak to hodně klepe bud jeto tak klika anebo jestli není snížená hlava. jak poznám sníženou hlavu nevíte kolik má mít ten schodek na hlavě milimetrů.dík
Datum: 22. září 2013 14:46
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 haled 90 mela vše na jehlách myslím tak jestli ti nechybí pod pístem ložisko...jinak ten motor točí 2 krat tolik než do fíka a tzn i kradší zdvih a tak to prostě musíš ladit nežne ....jestli to delaš šroubovákem třeba ......jinak schod valec a vem píst do ruky a hned vídíš zda to má někde vuli .. ruko ve směru nahoru dolu nemá mít žadnou kor u motru kterej točil snad 10 000
Datum: 22. září 2013 13:56
Jméno: Lada
IP: uživatel16158
 Zdravím, nevíte někdo jak se na jmenoval ten videoklip na youtube, nejprve tam bylo jak si japonec pochutnával na vepřo knedlo zelo+ plzni, pak šel na pc a objednal si jawu 550, když mu to v krabici přišlo jako stavebnice, tak si ji složil a jel s tim někam k řece. Nevíte někdo? Už to tady párkát bylo ale nemůžu to nikde najít. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 15:38
Datum: 22. září 2013 15:38
 Zdravím všechny. Mám fichtla 20 a chci si koupit nový ráfky i s dráty. Bylo mi řečeno, že před výpletem a vycentrováním musím vyměnit ložiska. Potřebuju poradit, jak ty ložiska vyměnit. Vyndal jsem prachovky, ségrovku, ale vyplepnout mi nejdou. Díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 7:55
Jméno: Maule
IP: uživatel16154
 Díky všem. Ten odkaz od Zdendy je suprový. Přes týden si seženu vše potřebný a o víkendu na to vlítnu.
Datum: 23. září 2013 7:55
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
Datum: 22. září 2013 13:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ohřát na 120 C a potom je musíš jakoby zevnitř vyklepnout
Datum: 22. září 2013 12:39
 Musíš ten hliníkový střed dostatečně ohřát...
Datum: 21. září 2013 19:52
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Nazdar Seso, chci se zeptat, jaká je normální vůle na ojnice na nové klice od tebe, kamarád ji objednal a donesl, s tím že ji zamontujem do motoru, ale mě se zdá že má moc velkou vůli, ojnice se kýve do stran, při poklepu dlaní zvoní... Bojím se mu ji zamontovat do motoru, aby to pak nebyla zvonivka, u pincka i motorek sem zvyklej na podstatně menší vůle... Značka co je na setrvácích : ALREADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 21:50
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Prostě kamarád tam chtěl novou kliku , tak ji ta má a zatím snad dobrý, nechal mi tady zadřenou kliku, takže ta se dočká repase a půjde do mé babetty. Jinak já si kliku na genrálku vždy rád dám a odvedenou práci rád zaplatím, pokud je kvalitní. I když se cenově blíží nové.
Datum: 22. září 2013 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Tak snad cejtíš v ruce,jestli tam ta vůle je a nebo ne. Jestli je to čína tak je to váš boj  ... furt řikam - koupit ojnici CKR a repasovat starou kliku ... Z novejch klik už jsem viděl ledacos,něco by ušlo,něco tak jako ozdoba do garáže a pověsit na hřebik.... Nemam šajn jaký sesa prodává... Doporučuju ho kontaktovat na mail a řešit to tam.
Datum: 22. září 2013 7:43
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 To fakt ne, cinkat můžou v klice, kterou sem z té předchozí, původní kliky, vytáhl. Od kliky se sypaly kovový šupinky. Dlouho sem z kamaráda tahal, čím že to vlastně maže (benzín byl totiž suchej). Když mě ho dovezl ukázat, tak to bylo jasný. Místo oleje ,,mazal,, aditivem nahrazujícím olovo do starších čtyřtaktů...
Datum: 21. září 2013 23:06
 tak to cinkají ty kovový piliny v tom oleji
Datum: 21. září 2013 22:48
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Když mě přivezl kamarád kliku do ČZ 180/487 po generálce, byla, když to tak řeknu perfektní, bez vůlí, nezvonila. Ojnice má možnost axiálního posuvu mezi setrváky 0,3mm. Co se naprostého sucha týče, ložisko je namazné M2T čkem...
Datum: 21. září 2013 21:55
 vůle do stran je normální... a že za naprostého sucha lehce cinkne je taky normální.. až ložiskem projde olej tak už necinkne
Datum: 21. září 2013 20:36
 Zdravím, na Jawa 50 05 mám problém se spojkou. Je taková nejistá, prokluzuje.. Kamarád se na tom mém stroji projel a říkal, že u 05ek je problém s tou pákou spojky (v pravém krytu). Že tam je malá páka a lamely se pořádně nestlačí. A říkal, že tam mám zkusit dát pravé víko z 20, 21 nebo 23. Tak jsem ho sehnal, vytáhl vložky od šroubů, aby tam šel dát, ale nepasuje tam. Matice pastorku tlačí na gufero. Ikdyž jsem to vypodložil maticemi, aby to bylo dál, tak stejně to nějak nedrží. Navíc nejde stlačit startovací páka (drhne to o kryt). On teda říkal, že to má odzkoušený, ale zdá se, že kecal nebo co. Nevíte, co s tím? V čem je problém, v samotné spojce nebo v pravém krytu? Kuličku jsem tam měl novou, všechno dobře promazané, celý bowden nový. Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2013 12:09
 visela* omlouvám se za chybu.
Datum: 24. září 2013 12:09
 měl jsem u hodně 05ek tento problém s tím že se páka nevracela jak měla jestli byla vychozená či co. tím pádem spojka vysela... Tak jsem tam na hulváta vrazil pružinu aby tu páku odtlačovala a vždy bylo po problémech
Datum: 24. září 2013 12:08
Jméno: standa
IP: uživatel16160
 Řikam-seřídit krok packy pod deklem,doladit šroubkem a jak bude kluzat tak je problém pod druhym deklem. Lamely nebo pružiny.
Datum: 22. září 2013 17:24
 Dobře, všem děkuju za rady. Podívám se na samotnou spojku. Taky tam chci nechat ten originální kryt, je z výroby a líbí se mi. Ten kryt jsem měl celej rozebranej, promazanej, novou kuličku jsem tam dal, nový bowden, ten jsem taky promazal a pořád jsou s tím problémy.
Datum: 22. září 2013 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Jo,ten dekl tam jde bez gufera a musí se probrousit aby nedrhla matice. Ovšem s naprostou přesností ti mohu říct že to tvuj problém nevyřeší. Buďto ti už klouže spojka a nebo neumíte seřídit krok spojky. Lanko vymezit tak,aby šel šnek od dorazu k dorazu,pak povolit úplně šroub,namontovat dekl a až pak utahnout šroub spojky tak aby se skoro dotýkal tyčky,ale aby tam zbyla malá vůle. Dekl z j05,555 má na spojce ba naopak lepší krok jak j21 ,jen to musí bejt čistý aby se to vracelo
Datum: 22. září 2013 7:53
 opravdu problém nebude v konstrukci spojky , přeci jen to z výroby fungovalo dobře. jesti prokluzuje, tak ta spojka asi opravovaná nebyla. Muže být sjetá spojka- korky. ta páka v tom víku pravým nemá nejkou pruzinu na vracení. to vrací jen pruziny primo na spojce. chcce to, abybylo všechno čísty od starýho mazut a štěrku, vše rádne promazaný a neroztrepený lanko
Datum: 21. září 2013 21:32
 Chybu bych nehledal ve víku zapalování. Nějakou tu 05 jsem už viděl a se spojkou nebyl problém...Problém hledej jinde
Datum: 21. září 2013 19:51
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ja ten 20 blok na 05ce mám tvuj kamos mnel pravdu ty bloky 05 jsou na pi... v tom blomu nesmí byt gufero a tam jak to gufero má byt tak to musí být zbrousene ale jen jedna pulka ta bliz k zapalování dal bych sem foto ale nevím jak
Datum: 21. září 2013 19:25
 Já tomu zas tak nerozumím, tak se ptám tady..
Datum: 21. září 2013 19:01
 kamarád neumí seřídit spojku.to je problém vyšroubovat nalívací šroub a posvítit do primáru,že?
Datum: 21. září 2013 18:56
 Když tlačí na tyčku, tak spojku naopak rozepíná a lamely jdou více od sebe...
Datum: 21. září 2013 18:55
 Kryt spojky jsem zatím sundanej neměl. On myslel, že ta páka v pravém krytu asi málo stlačí tu tyčku nebo tak nějak.
Datum: 21. září 2013 18:49
 Žádná páka v deklu lamely nestlačuje...zkontroloval si spojku samotnou?
Datum: 21. září 2013 18:43
 Jinak motor měl GO, potom nějakou dobu nejel. Nevím ale, jestli byla opravovaná i spojka.
Datum: 21. září 2013 18:43
 Zdravím pánové. Je tu někdo z okolí Telče, kdo by byl schopen mi zgenerálkovat motor? Mám tím na mysli hlavně vymezit vůle na převodovce. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 16:03
 Nešlo by se domluvit mailem? (4gear@seznam.cz) Na mobilu nebudu do pondělka pomalu
Datum: 25. září 2013 16:03
Jméno: stamal
IP: uživatel7807
 stačí napsat sms zavolám
Datum: 25. září 2013 13:08
 ok
Datum: 25. září 2013 10:45
Jméno: Štamal
IP: uživatel7807
 Zdravím ozvi se na tel. 608603326 domluvíme se.
Datum: 24. září 2013 15:56
Jméno: a
IP: uživatel14571
 Dobrý den , mohl bych se zeptat jestli někdo nevíte jaké je číslo stroje kdž číslo motoru je 24043.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 21:25
 jestli maš pařeza bo piuonýra, tak čislo storje je shodny s motorem, ale kejvačky a jiny vetší motorky to maji jinak
Datum: 21. září 2013 21:25
Jméno: marquee
IP: uživatel16153
 jak číslo stroje??? to by mělo být stejné jako číslo motoru
Datum: 21. září 2013 17:53
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Ahoj,mám na 05ce příliš bohatou směs,po nastartování zastudena se suchou svíčkou motor běží v pohodě ale po chvíli přestane svíčka dávat jiskru a chcípne,když ji vyndám,je mokrá,po namontování další suché svíčky motor opět chvíli běží a potom chcípne a tak pořád dokola.Vyměnil jsem trysky,zkontroloval jehlu,hladina v plovákovce se u 05 nešteluje.Potom jsem i vyměnil karbec za jiný a pořád to samé.Svíce je po chvíli běhu mokrá a nedává jiskru.Může toto dělat vadné gufero u spojky?Motor je jinak v bezvadném stavu,najeto orig.5000km ale od 60.let nejezdil a ted jsem ho zprovoznil a začal takhle blbnout.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 18:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Tak bohužel na filtr nereaguje tak to snad bude jen gufero.
Datum: 21. září 2013 18:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Takže pokud teče olej do kliky tak budto gufero na leve strane a nebo tesneni mezi bloky ze jo?Jeste zkusim ten vzducháč.Díky
Datum: 21. září 2013 16:40
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 vydel bych to tak bud ti tece olej do kliky a nebo ucpaný vzducháč
Datum: 21. září 2013 16:28
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 Moje mz má nalítáno 27000 km myslíte že už je čas udělat výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 10:31
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Napřed jsem na to vůbec nechtěl reagovat,Kolečkova odpověď byla plně výstižná,ale po přečtení tý habaďůry s měřákem mi to nedalo. Přece na to stačí selskej rozum ! Jede to? Má to dobrou kompresi? Nechrastí to ? Tak nic neřeš... A naopak jestli je to zvadlá vyrachtaná koza co nemá kompresi,blbě chytá,blbě jede,nemá sílu,chrastí zvoní tak určo výbrus...na to nepotřebuješ nic měřit...
Datum: 22. září 2013 10:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 bez demontáže sežen měřák komprese a skus to usoudit podle tlaku ve válci pod 6 atm je to docela měký..ne že by to nejelo ale součastky budou za zenitem
jinak pracnější je schodit válec a kroužky a změřit ovalitu válce ..
potřebuješ sparove měrky a porovnáváš mezeru mezi konci kroužku v ruzných místech válce ..pokud je rozdíl mezi rozměry uprostřed a na hoře víc jak 02 03 mm nechal bych to přebrousit pokut tě nebrání finance....
ne že by to na větší opotřebení nejelo měl sem v pioníru kroužky s milimetrovou vuli a točilo to v kopci jak šíleny ..ale po čase se mi stalo že ti kroužky byli ztenčene že jeden prasknul jak byl tenkej ničemu nic neudělal a vysipal sem ho z kolena....
dnes je vše o financch pokud na to tu 1000 máš za mě je 30 000 na celou motorku docela dost a myslím že to nebude žadnej zazrak...je to vzducháč kterej běžně při provozu točí 3500 ...záteš je velká....sežen ten tlakoměl se šroubením na svíčku at ti někdo našlape a uvidíš výborný motor dává 8 9 atm ... je to nejednoduší orientace ..která má i sve mouchy ...
Datum: 22. září 2013 8:53
 Záleží na stavu konkrétního válce...
Datum: 21. září 2013 15:04
Jméno: ICH
IP: uživatel16089
 zdarec draci, za kolik se dá prodat původní TP na jawa 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 21:26
Jméno: ich
IP: uživatel16089
 Proc bych dostaval ban? To si ho radci necham nez.prodavat za 500
Datum: 23. září 2013 21:26
 když ho neprodáš ikovi za 500 dostaneš ban nejmín na půl roku
Datum: 23. září 2013 21:07
Jméno: ICH
IP: uživatel16089
 A tak jak to je stím že je to nelegální?
Datum: 23. září 2013 21:04
 já tohle sleduju a nešel jsem pouze jeden inzerát.A inzeráty mě pomalu začínají srát.Napíšu na inzerát,nikdo se neozve.telefon vypnutý.Za měsíc ten stejný stroj na inzerci za 3x tolik.Někdo napíše inzerát a pak když je o to zájem,neozve se a prodává to znovu a dráž.Rovina ceny stroje a jeho stavu jde někam do prdele.Za mrdku chtějí nekřestanské peníze.
Datum: 23. září 2013 20:52
Jméno: ICH
IP: uživatel16089
 na internetu se prodává normálně..a neslyšel jsem že by stím někdy někdo měl problém..
Datum: 23. září 2013 18:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to překupnictví a šmelina a můžeš to dostat nepodmíněně!! Popř. ho za 500Kč koupim a nikomu to neřeknu!
Datum: 23. září 2013 9:09
 Zdar mám mustanga, když ho nakopnu tak chvíli normalně drží volnoběh ale jak se zahřeje tak se furt vytáči do plnejch,lanko v pořádku šoupátko v karbecu je dole
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 13:31
 ok dík
Datum: 21. září 2013 13:31
 Těsnění pod válcem, sáním, karburátorem, případně těsnění mezi kartery. Taky to může být gufero na klikové hřídeli...
Datum: 21. září 2013 13:28
 a který
Datum: 21. září 2013 13:07
 a dělá to jen když není zařazená rychlost nebo když mám zmáčklou spojku
Datum: 21. září 2013 13:06
 Neupřímný vzduch...špatné těsnění, gufero...
Datum: 21. září 2013 13:06
 Zdravím draci, potřeboval bych poradit od zkušenějších čím může být způsobeno že mi kejva za studena nedobijí po zahřátí motoru mi dobíjí jak má( za studena při rosvícených světlech chcípá, po zahřátí vše vpořádku) klidně pište i na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 19:19
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 175/356 akorát mám 59 rok, kontrolka po nastartování zhasne, ale ted jsem na to koukal tak zůstává vyset relátko
Datum: 21. září 2013 19:19
 A co dělá kontrolka dobíjení? Jinak já mam motorek víc, o kterou se přesně jedná?
Datum: 21. září 2013 13:29
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 baterka je funglovka, motocykl za studena jede normálně jen mi nejde do hlavy že to chcípá po zapnutí světel, nemohly by to být třeba uhlíky? baj oko vypadaj ok jinak mám stejnou mašinu jak ty (rajce.cz)
Datum: 21. září 2013 13:05
 Tak zkusim...co slabá baterka, která špatně drží? Při stání se trochu vybije, na nastartování to stačí ale světla to neutáhne. Po nějaké době běhu motoru a tudíž po zahřátí se dobije natolik, že už to zase zvládá?
Datum: 21. září 2013 13:02
Jméno: Majkl
IP: uživatel8367
 Zdravím.Chci se zeptat mám simsona skůtra.Když nahodím motor tak jede na volnoběh normálně a jide aji vytočit do otaček,ale jak se chcu rozjet tak normálně klesnou otáčky a nejede to,dusí se to. jestli poradíte tak dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 21:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16162
 ucpanej přívod paliva?
Datum: 22. září 2013 21:59
Jméno: bobo
IP: uživatel15778
 zdravim potřebuji poradit mam pionýra motor bez uprav kolečko 12 zub, když tam dám 14 zub utahne mi to motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2013 10:03
Jméno: ondra
IP: uživatel16180
 Dej tam max 13 zubů ale víc ne.
Datum: 25. září 2013 10:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 14 je moc , nepojede to
Datum: 21. září 2013 12:41
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 musíš zkusit každej motor je originál a nikdo po netu ti nepoví jak ho máš zachovalej ..ale 14 je docela dost do rychla jestli jezdíš teren nebo kopce či ve 2 ....je to nevhodný až za mě na fíka zbytečně rychlí...zatěžuje to motor a v krajním případě to muže jet huř než ted ...a tu 100 bych dal radej do benzínu..
Datum: 21. září 2013 9:55
Jméno: dejv
IP: uživatel15071
 zdravim draci mam jawa 550 parez a pri vyssich otackach nebo v kopci mi vzdycky vykoci dvojka do neutralu mezi 2-3kou nejspis to bude scesane kolecko a spojka mi dost casto blbne kdyz podrazuji z 3 na 2 tak je to jako kdyz bych nemackal spojku kchchhhchhc..... lamela je ok pruziny sem vypodlozil ale porad stejny jde tam dat lamela ferodo do mustanga a zmenit primarni kolecko??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2013 18:45
 jak se řadí s meziplynem?
Datum: 21. září 2013 18:45
Jméno: dejv
IP: uživatel15071
 meziplyn davam a stejne prd platny me se zda ze to spis bude tim mechanizmem razeni jak rikam ten motor je v takovym stavu ze je jeste na tom org. nastavený předstih z fabriky a nikdy nikdo nic neserizoval jen lil benzin kdyz sundam dekl na zapalku a vemu za vacku tak ma klika vuli do strany a kdyz taham tak to ma vuli asi 2mm je to klikou nebo lizisky??
Datum: 21. září 2013 17:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jen takovej dotaz podřazuješ s meziplynem?
Datum: 21. září 2013 12:42
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 možná jen myslel zda tam jde novější spojka s primárem a ano jde pokud jí vyměníš kompletně je s pařezovou záměná ... ps a nemužemu ta spojka unášet a časem to omlelo převodovku ??? no každopadně tě čeká pulení protože se ti něco ohoblovalo...
Datum: 21. září 2013 9:59
Jméno: combust
IP: uživatel16150
 spojkou to nebude,jestli vypíná tak to není lamelou a změnou primárního kolečka to taky nevyřešíš (funkci spojky jde snadno ověřit, prostě to musí odpojovat motor od převodovky);rnvyskakující 2ka bejvá buď olítanejma ozubama na kolečku dvojky nebo je to vada zubů řadícího mechanismu (podle popisu to opravdu vypadá na problém ozubení na řadícím mechanismu nebo nějak poškozený řazení - vidlička 2ky, prohnutá kulisa automatu nebo něco jinýho opotřebenýho)
Datum: 21. září 2013 0:13
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 unavená pružina a možná ohoblované zuby na řadícím mechanismu,
Datum: 20. září 2013 23:21
Jméno: olsonyk
IP: uživatel15778
 zdravým potřebuji poradit mam na pionýru kolečko 12ti zub když tam dám 13ti zub musim viměnit taky řetěz ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 21:35
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Že bys ho vyměnit vyloženě musel to ne, jen když už budeš mít starej řetěz vytahanej jak kšíry, a na rozetě žraločí zuby, tak se ti to kolečko rychle opotřebuje, stejně tak, kdyby jsi do nové řetězové sady (rozeta + řetěz) dal starý hodně jetý kolečko, třeba i s vyštíplýma zubama. Ale zase to nijak nedramatizovat, to až na větších kubatůrách ...
Datum: 20. září 2013 21:35
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 neměl bys jen povolíš šponováky ale bacha at ti jde kolo rovně
Datum: 20. září 2013 21:15
 myslím že ne
Datum: 20. září 2013 20:56
Jméno: Kapusta01
IP: uživatel16149
 Zdravim, vlastnim jawu 250/559 panelku a ztratil jsem matici sekundarniho kolečka neboli řetězového... (ne primár ale sekundaro!) a teď ji nemohu sehnat... tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo netuší kde bych ji mohl sehnat nebo pokud ji někdo má navíc a prodal mi ji?.. a take pokud by někdo neměl rotor z fichtla vyfrézovan na rozměry klikovky z té panelky tak takebych ho koupil.. (nemám možnost si to sám vyrobit nemám na čem.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 9:48
Jméno: kapusta01
IP: uživatel16157
 zapalovani uz z casti mam stator jsem dal na stare sroubky co drzeli puvodni dynamo vyjde to tak tak.. ale pujde to staci to dole jen necim vypodlozit at je ten stator zvedlej a ta matice zkusim pohledat a vyzkousim prece tam musi neco pasovat tak dik vsem za rady
Datum: 22. září 2013 9:48
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 jestli ta matice má stejne stou pání na jakej klíč je je šumák ... a sam sem na 250 měl zapalování z pioníra 20 a neboj se plech tam vubec nevadí ale nouzově sem videl i překlišku je to nutne o cca 1 cm vypodložit kužel je jen delčí
Datum: 21. září 2013 22:06
Jméno: kapusta01
IP: uživatel16152
 no z fichtla bohuzek nepasuje je o dost mensi na te 250 bych to videl na 27klic tu matici .. takze nevim kde to sehnat - k tomu zeapalovani jo je to fajn ale. pro ten polni stroj az moc drahe  mam doma hodne fichtlu a vyrobene na to tyristorove zapalovani tak jsem uvazoval ze bych to napasovalna tu 250 jenomze kuzel na klice je samozrejme vetsi.. ono by to slo jeste kdyby ten rotor byl jen na tom nasazeny s vackou ale musel by byt mezi tim nejaky kus abych mel kde pridelat stator ale to nevim vubec z ceho.. z plechu by to rusilo zas stator jelikoz je magneticky takze mi prijde lepsi zvetsit prumer toho rotoru na prumer kuzelu z 250 jenze to je tak na frezku a to bohuzel.. takze pokud by nekdo mel ten rotor vyrobenej a prodal by hotak se klidne ozvete  tak tez i s tou matici piste i napady.. ja premyslel ze bych tamdal jinou ale je to jemny zavit tech je tez vic.. a ja se v tom zas tak nevyznam nerad bych pojebal zavit na tom cepu to bych pak byl v haji uz tuplem
Datum: 21. září 2013 11:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 myslím že tu matici mužeš v klidu použít z jakehokoliv fichla jsou od 50 do 350 upe stejné minimalně stoupání na hřídeli ...mohl by být jen jiný 6 hran ale to ničemu nevaví....
Datum: 21. září 2013 10:02
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/
skus tohle ...jestli nesezenes
Datum: 20. září 2013 20:09
Jméno: jakub 36
IP: uživatel16147
 čau mám takovej problém koupil sem válec s tříkroužkáčem pístem nastartuju ho a asi 1 km jede suprově pak strácí výkon a musim počkat než vystidne protože nejde ani nastartovat chci se zeptat jestli je to tim že ho teprve zajíždim dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 8:05
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Jestli máš polskej "víbrus" tak buď v klidu,to je normální,kor s tim tříkroužkem...já to zajížděl 600km s tim že do 500km to bylo furt festovní a chcíplý...prvních 50km sem popojížděl po 2km protože to víc vkuse nenajelo  po 500km už to bylo jen chcíplý  po 600km jsem to protáh blátem v Pavlikově a pak sem to zajetý hodil pod ponk a dal obyč válec...
Datum: 22. září 2013 8:05
Jméno: mustan 23
IP: uživatel15205
 a taky tu bylo receno ze trokrouzkovej pist je blbost
Datum: 21. září 2013 12:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jak bylo rečeno michej 1:25 cca a zajizdej pomalu
Datum: 20. září 2013 17:46
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 za mě se mi zdá že motáš jabka s hruškama..1 teplej pionír chytá blbě to je vlastnost řeší se tu často ..pomáhá naklonit jakoby na sebe...2 logicky se ti ted vše zabíhá musíš dávat víc oleje a mín to honit .... popř i zvětšit předstih.....
Datum: 20. září 2013 17:37
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 cus jaka muže byt přičina že mi nejde do karburatoru benzin? jedna se o babettu 210 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 17:45
Jméno: David
IP: uživatel12679
 1) Trochu bych si zkusil pohrát s hladinou v plovákovce
2) Zkontroluj taky aby jsi měl volný průchod, ten šroub jestli se dobře pamatuju je dutej a má jen na jedný straně díru, tak to nastav tak, aby ti benzín mohl téct
3) Pak už mě jen napadá seřídit bohatost šroubem bohatosti nebo
4) Přicpaný jehlový ventil
Všechno pročistit a správně nastavit a mělo by to být Ok
Datum: 22. září 2013 17:45
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 kohout čistý, hadička taky filtr taky.. jak povolím ten šroub na karburátoru co je od hadičky tak benzín teče ale prostě ve vnitř neni prostě né a né chytnou jel sem najednou se cakuckala a zdechla už jsem to nenahodil.. karburátor sem rozložil pročistil a zase složil.. nechápu proš nejde
Datum: 20. září 2013 17:28
 Tak to je snad zřejmé...ucpaný kohout, hadička, filtr, nebo ventil v karburátoru...samozřejmě za předpokladu že máš v nádrži palivo...
Datum: 20. září 2013 16:49
Jméno: Jirka
IP: uživatel16146
 Sháním radu jestli mám na mustangu nějak řešit zadní tlumiče - pružiny (chromované). Tlumiče asi OK, když ale naložím přítelkyni tak si to dost sedne a na každým druhým hrbu už kolo naráží. Je po jejím dědovi a Chtěl bych určitě držet vzhled tj. nechat tyhle origo jen přemejšlím jestli to holt je normální anebo jestli se to spíš unavilo a má smysl to někde sehnat v lepším stavu - zprovoznili jsme to teď a historie neznámá. Ještě bych rád věděl jak vlastně má ve dvou jezdit, mě přijde (kdysi jsem na pionýrech jezdil) že jede hezky ale jestli je OK že v kopci kde sám ještě jedu za 3 tak ve dvou to už taktak zvládá za 2. Teda když ona není úplný drobek a má asi 75kg takže bych i soudil že je to ok a holt to ve dvou do kopce nepojede, ale od té doby co jsme to dali do chodu tak se furt chce vozit. Takže si chudák moc neodpočine - samý kopečky a plná zátěž, takže často za 1. Dědeček prej jezdíval jen sám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 12:11
Jméno: Jirka
IP: uživatel16159
 Jsem myslel obrazně... Blatník se ještě nedře. Akorát jak nasedne tak to holt dost klesne - natolik že pak na hrbolech často naráží ty gumový špunty co jsou navlíknutý na tyčce tlumiče. A to by přece dělalo stejně i kdyby se to prodloužilo. Že je kolo zabořený do blatníku je ok - aspoň je hned vidět že si vezu kus ženský, když ve dvou táhnem zástěrku po zemi
Datum: 22. září 2013 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel16155
 Tak si udělej mezikus mezi tlumič a rám a zvedni zadek...nebudeš dřít blatnik...
Datum: 22. září 2013 10:48
Jméno: Jirka
IP: uživatel16151
 OK - takže to měnit nebudu. Přítelkyni kvůli tlumičům teda určitě ne  a tlumiče kvůli přítelkyni taky asi ne, pochopil jsem že to ve dvou holt sedí na blatníku. Možná zkusím to menší kolečko, co tam je teď vlastně ani nevím, ale kopce jsou co chvíli někde za 1 takže na to kouknu.
Datum: 21. září 2013 9:40
 s tou richlostí skus menší sekundární kolečko např 11ti zub
Datum: 20. září 2013 21:03
 nic bych neměnil, je to docela normální... jedině třeba zkusit dát do tlumičů hustší olej...
Datum: 20. září 2013 20:46
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 hele kamos to resil takhle
http://www.napionieri.sk/index.php?go=clanok_detail&id_clanok=30
Datum: 20. září 2013 20:19
 z endura se tam moc nenápadně vecpat nedají protože bys musel i převařovat uchyty spíš tam dej z elektronika ty vypadaj skoro stejně a není potřeba nic upravovat
Datum: 20. září 2013 19:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16141
 skus tam nenápadně vecpad tlumiče ze simsona enduro ..jinak bys asi ,musel vyměnit přítelkini.... jinak co bys nechtěl bud rád že to nejni v kopci za 1 a plnej ...ja myslím že za 2 dobrý.....
Datum: 20. září 2013 17:44
|



|