Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 chci se zeptat jestli je simson dobry do kopce? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 20:16
Jméno: Dandys
IP: uživatel1276
Když se dostane simson do dobrých rukou tak vim že se dá jet i do mírnýho kopce v jednom na čtyrku (pokud to je enduro).
Ty tuningový díly jsou super, třeba když se dá koupit třeba tuning kit 90 ccm
Datum: 22. února 2008 20:16
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Simson jezdi perfektne. A taky je na neho dost tuningovych dilu na zvyseni vykonu, kdyz si s tim pohrajes tak ti muze letet 100 km/h.
Datum: 21. února 2008 12:22
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
No co sem slyšel tak simson nejezdí dobře ani na rovince natož do kopce   ...ale jak říká ali_gi, s kopce na neutrál pojede dobře....
Datum: 20. února 2008 22:46
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2242
ked tam das neutral(ak ho to vobec ma) a pojdes dole kopcom tak to pojde dobre...
Datum: 20. února 2008 20:48
simsoni su jednorazovky  ,fasisticke kurvi,hnus...
Datum: 20. února 2008 20:24
Jméno: Smrad
IP: uživatel1651
Jo asi jako slapaci trikolka
Datum: 20. února 2008 19:56
 Pánové problém.Nejde mi do otáček mustang.Filtr je dobrej,odtrh a předstih ok,svíčka ok,vejfuk taky ok,hlava válec píst kroužky všechno je dobrý prosím co stím je?a nebo ještě pořád se mi povoluje spojka jako že nevystavuje a nebo moc málo a moc chcípá přitom ta kontra matka je zatažená nadoraz chlapi prosím pomoz te mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 16:12
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2246
ci nestrasa kompresiu vdaka vybehanym piest. kruzkom...ale to skor nie ako ano...
Datum: 21. února 2008 16:12
Jméno: Marek
IP: uživatel1530
No me to delala hladina v karbecu tak sem ju zvisil a jede jak drak ale mam vissi nez by mela byt ale hlavne ze to jede
Datum: 21. února 2008 15:04
elektrika no je dobrá snad kondík sem měnit nezkoušel ale zkusím jiskru háže pěknout zkuím očistit kontakt ale je ok a nefouká z pod hlavy jak myslíš že by ztrácel kompresy?
Datum: 20. února 2008 19:18
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2242
tak to je tazky oriesok...elektrika je ok?a hlavne ci hadze poriadnu iskru....alebo ci niako nestraca kompresiu, ci nefuci spod hlavy a tak
Datum: 20. února 2008 19:02
a ještě karbec je ok
Datum: 20. února 2008 17:52
 Čaz chtěl bych se jen optat požívám na fichtlu plášť 90/100/16 a pořád se mi tam trhá ventilek z duše při každej jízdě, měl sem už duše 300/325/16 ta taky praskla a ted uz nevim...Poradte prosim co pouzíváte Vy pokud máte dtejný rozměr pláště...Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 16:57
Jméno: Mapro
IP: uživatel1847
je to matkou co je na ventilku nestahuj ji tak!!
Datum: 21. února 2008 16:57
Sice jezdím na originálech pláštích ale počítám že kromě rozměru je to stejný. Buď to může dělat ta matka co šroubuješ na ventilek nad ráfkem. To jest že ji máš moc utaženou protože duše se v kole trochu pootáčí ale to platí jenom pokud tam máš tenhle typ ventilku. Jinak nevím.
Datum: 21. února 2008 7:36
Jméno: ht
IP: uživatel1946
 čus seso chtěl bych se zeptat ten náhon na fichtla má ty konce plastoví nebo z hliníku?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 17:54
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ted mam na sklade nahon ma jeden konec v plastu a druhy hlinik
Datum: 20. února 2008 17:54
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
 Zdarec!! Mam moznost koupit od jednoho chlapka papíry na Jawu 20, ale vlastním Jawu 21. Myslíte, že by to mohl být velky problem u technicke kontroly?? Kamos rikal, ze to prej neprojde - ze na 21 jsou jiny plechy, jinej motor a ze to prej celkove vypada nejak jinak nez 20. Ja mam na svym fichtlovi nalepku Jawa 21 a on mi rekl, ze pred tou technickou to prej musim strhnout, aby to nepoznali. Tak já vůbec newim, co mam dělat. Prosím, poraďte mi. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 20:16
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
s tim problem urcite nebude, ja mam mustanga na papirech jawa 20 a nikdo s me na nic neptal, ani na prepisu ani na stk
Datum: 20. února 2008 20:16
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2242
to by musel byt velmi mudry servisak....aby si to vsimol...ale myslim ze nebude problem s nalepkami, pokial budu śediet ostatne veci ako farba a tak tak v poho...
Datum: 20. února 2008 19:05
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
ČUS HELE JÁ TEDA NA TECHNICKEJ NIKDY NEBYL ALE MISLIM SI ŽE TO PROJDE PROSTĚ JIM ŘEKNEŠ ŽE JSI JENOM VYMĚNIL PLECHY A JETO A STOU SAMOLEPKOU BY TO NEMĚL BÝT PROBLÉM
Datum: 20. února 2008 17:48
 Pozdravujem, chcem sa opytat ci gumy rozety P1413 co su v ponuke mozu ist aj na 555-ku? Diki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 17:08
Jméno: Joe
IP: uživatel1246
 Zdar draci, měl bych dotaz, máte někdo zapojený brzdový světlo na mustangu, na kterym neni baterka, jestli jo tak by mě zajímalo, jestli je dostatek proudu na rozsvícení žárovky brzdovýho světla, když ho napojim na drát kterym jde proud do indukčky a ještě když přitom budu mít rozsvícený světla, tak to bude svítit bo ne? Díky moc za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 19:51
www.pionyr.ic.cz tak to máš v návodech
Datum: 20. února 2008 19:51
Jméno: GP
IP: uživatel1732
Já to měl zapojený ze zadního světla. od dátu k zadnímu světlu se vedl ještě jeden k stop spínači a od něj k žárovce a pak kostra. A normálně mi to svítilo.
Datum: 20. února 2008 17:37
Jméno: Joe
IP: uživatel1246
no jasný už mi to došlo, proud vlastně musím vzít ze světelný cívky
Datum: 20. února 2008 17:08
Jméno: Joe
IP: uživatel1246
nevim jestli si rozumíme, myslel jsem zapojit tu žárovku přes stop spínač na zapalovací pól do zapalování a druhej konec dát na kostru, to by mělo svítit nee?
Datum: 20. února 2008 17:00
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
tak jak jsi to psal by to neslo
Datum: 20. února 2008 16:34
Jméno: blind
IP: uživatel1732
 čau dal by se ten černej přední blatník použít i na čz 175/477 myslím jako na 18 kola.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 16:45
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jasne
Datum: 20. února 2008 16:45
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
 seso, bude jeste nekdy pozink koleno? prip kolik by stalo na objednavku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 16:44
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jedno mam je asi o 10 ci 20 kacek levnejsi,,kdyz mas zajem tak pisni
Datum: 20. února 2008 16:44
 Zdar Draci, potřeboval bych vědět jestli je karbec z 250ky a z 350ky úplně stejnej???Dík za odpověď!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 5:53
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Rozdíl je v průměrech difuzozu,350 má karb 2924(difuzor 24mm) a 250 má 2926(difuzor 26mm)
Datum: 21. února 2008 5:53
Vyřešil sem to tak, že sem do 250 dal karbec z 350, ale přece jenom je karbec z 350 trošku jinačí!!!!Ale hlavne ze me to uz jede!!!!
Datum: 20. února 2008 21:17
Jméno: Fero360
IP: uživatel1887
nektery 559 mely sytic
Datum: 20. února 2008 21:08
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2238
a v com je potom rozdiel ak neni stejny...?
Datum: 20. února 2008 16:23
neni
Datum: 20. února 2008 16:11
 cus draci hej newite nekdo co je lepsi dat na 05 jestli to starsi zapalovani nebo to novejsi?...dik za odpoved...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 16:23
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2238
myslim ze lepsie bude to novsie...
Datum: 20. února 2008 16:23
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
 Zdarec draci, na fichtl(555) sem si kupil řídítka, komplet nový. Když rozebiram ty stare, nejde mi vytahnout ta spodní tyčka (svislá rovná). Neměl by někdo nějakej tip, jak ji vytahnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 19:48
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Dikes, co nešlo násilím, šlo ještě větším násilím. vim, že tak to je u 20, 21 a 23, ale u 555 sem si nebyl jistej. Zabral sem a je to dole... ale vysypal sem ložisko
Datum: 20. února 2008 19:48
Cau. takže. ten dlouhý šroub co ti držijak si nazval svislou tyč musiš postupně povolovat a a si co čtaři otačky do otoh šroubu klepni kladivem až se ti to uplně povolí. takhle se sundavají řidítka z pionyra. Naspodu je ta tyčka rozřízla. do tyčky leze takova jakokdby matka, která je o něco větší než vnitřní průměr te tyčky takže když ji šroub dotahuješ matička leze dovnitř trubky a roztahuje ji tim potom ty řidítka drži. Když ho budeš teda postupně povilovat a klepat vypadne ti s te trubky a tim se ty tyčka ( řidítka ) povolí.
Datum: 20. února 2008 18:02
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
Tak už jenom pomůže cola! nebo brzdovka ale ta je drahá... nalej tam colu a vono to povolí... uvidiš taková pravá cola to je kyselina jak má vypadat! my se vo tom učili.. nalej to tam a uvidiš a naspiš jak to dopadlo ...zatim...
Datum: 20. února 2008 16:58
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
Tak už jenom pomůže cola! nebo brzdovka ale ta je drahá... nalej tam colu a vono to povolí... uvidiš taková pravá cola to je kyselina jak má vypadat! my se vo tom učili.. nalej to tam a uvidiš a naspiš jak to dopadlo ...zatim...
Datum: 20. února 2008 16:55
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Prave, ze jsem povolil. Nic. Mlátil do teho zhora zdola a nic. Taky to 30 let stálo.....
Datum: 20. února 2008 16:00
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
musíš jí povolit a potom by ti měla spadnout spodem ale musíš sundat kolo.
Datum: 20. února 2008 15:34
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Nevíte stránku na netu kde se dá sehnat levná koženka ? (chci si potáhnout sedlo)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 16:52
Jméno: pes
IP: uživatel1201
http://shop.sesa-moto.cz/
Datum: 20. února 2008 16:52
Jméno: wrap
IP: uživatel1744
 nevite jestli by sla dat rozeta z jawy 350 kyvacky na jawu 250 kyvacku ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 20:28
Jméno: mapro
IP: uživatel1847
jj urcite
Datum: 20. února 2008 20:28
 už mi s toho hrabe napiste kolik se leje oleja na litr benzinu (mam fichtla) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 1:31
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Tohle snad ani nejde komentovat...! Když už teda si neumíe koupit lahvičku s měrkou tak aspoň byste mohli umět blbou jednoduchou trojčlenku...!!!!!!!!!!! 1:33 = 33ml benzínu + 1ml oleje...! To jest 1000ml (pro úúúplně blby-jeden litr...  ) + 30,3ml oleje....! Nevim....tohle je základ a každej den se najde někdo kdo se debilně zeptá...!!!!
Datum: 21. února 2008 1:31
Jméno: zeli
IP: uživatel175
presne oko je nejlepsi pomer
Datum: 20. února 2008 19:39
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Chlapci že sa hádáte....já to leju od oka 
Datum: 20. února 2008 16:02
Jméno: radim
IP: uživatel202
same pičoviny tu pišete,na 1 litr benzínu 25 ml oleje
Datum: 20. února 2008 15:39
Jméno: pes
IP: uživatel1201
pičo on se ptal na 1l kurva!!!! takže na jeden litr benzinu lej jednu pulku oleje.a máš to super.
Datum: 20. února 2008 14:57
Kamo davej to v poměru 1:50 to je 5litru beau a deci oleje ale když ho chceš zajet tak davej 1:32 to je 3,2litry a deci oleje abys to nezadřel
Datum: 20. února 2008 13:50
 mozem mat pripojenu sajdu za čz 175/450 ? moze to bit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 15:52
Jméno: fantomas
IP: uživatel2166
vsechno de kdys se chce
Datum: 21. února 2008 15:52
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1664
no asi by to šlo ale asi si moc nezajezdíš
Datum: 20. února 2008 13:47
 Zdarec, mam dotaz, da se koupit, nebo z neceho udelat takova ta gumova paska co je na plechach proti poskabani plechu o sebe???? jeto treba mezi briskem a strebovym krytem.. diky za pomoc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 15:23
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
da se to sehant na netu pod nazvem Lemovka , pokud se nemylim tak gumex.cz
Datum: 20. února 2008 15:23
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Jde udelat i z cerne hadice...
Datum: 20. února 2008 14:28
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Dá se to koupit v praze...a nebo si to udelej z buzirky.. stejnak je to spíš na ozdobu..nebo rekni rozmery a kouknu se doma
Datum: 20. února 2008 10:02
Jméno: petrik
IP: uživatel1318
 čau borci mám dotaz jak sou ty nový jawy 125 tak z jakým motorem se prodávávaj jesi z licencí honda a nebo z licencí jawa????DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 12:29
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Muze to byt jakakoliv licence, ale je to proste srot. Delal jsem na tom autoskolu, vykon absolutne zadny, Nejhorsi jsou ale vibrace - uplne nehorazne vibruje, fakt se na tom neda jezdit, proste blba konstrukce motoru, a tusim, ze ma jeste stare rozvody OHV, dneska se delaji OHC, sice je to motor okopirovany od hondy, ale je tak zastaraly, ze se na tom neda jezdit..
Datum: 21. února 2008 12:29
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
Smrad: A odkiaľ to vlastne kurva vieš že mám babettu???
Datum: 20. února 2008 15:59
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
Smrad: A nablýskaného mustanga tak neser. A ruku na srdce - furt to na motorkároch čítaš že niečo odišo: Alternátor,nedobíja,praskajú žiarovky,otáčkomer.... Jeden maník tam má fotku ako mu jebol zadný ráfik, žiadna sranda! Celkovo sú to dosť nekvalitné motorky. JAWA už holt nie tým čím bola! Teraz nastupuje Blata!!!
Datum: 20. února 2008 15:57
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Dává se tam motor z hondy CB měl by to být prověřený motor,takže otoho bych se nebál a jak jsem říkal je to v licenci hodna!
Datum: 20. února 2008 15:29
Jméno: Smrad
IP: uživatel1651
WOOZIE : sám máš usmolenou babettu tak nekéruj na tyhle mašinky !
Datum: 20. února 2008 14:01
Zdarec ja mam 125ccm a je to vyroba taiwan a je to jawa tak nevim
Datum: 20. února 2008 13:52
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
S kvalitou Číny...
Datum: 20. února 2008 12:23
Jméno: Smrad
IP: uživatel1651
Honda ...
Datum: 20. února 2008 10:02
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
 Zdar hoši chtěl bych se pustit do výměny pouzder ve vidlicích u mustanga ale nevim jak na to musí se sundat vidlice? ze zhora nejdou otevřít,mají se ty starý vybouchat nahoru nebo dolu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 16:57
Myslim že tou zůženou dolu.Ta je tam kvůli tomu narážení zezhora
Datum: 20. února 2008 16:57
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
Jo a eště něco.. na jedný straně sou ty pozdra takový vostrý,skosený,zůžený nebo jak bych to řek.. to je jedno z jaký strany budou dole a z jaký nahoře? diky
Datum: 20. února 2008 15:48
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
Diky za odpověď
Datum: 20. února 2008 15:45
To je nesmysl že vypadnou sami.Vyndáš kluzáky(je lepší když vyndáš celý vydlice) a zezhora ty starý vyrazíš.V jedný vydlici jsou dvě pouzdra na sebou.A ty nový se tam narážej ze zhora.To spodní je zárov´ˇn s okrajem a to horní 16 cm od spodného okraje vydlice
Datum: 20. února 2008 15:36
Jméno: Honza
IP: uživatel885
aha já myslel že je musim vybouchat zezhora tak voni vypadnou sami? to se mi nezda ale o vykendu se do toho pustim a uvidim aledik
Datum: 20. února 2008 11:17
SUNDEJ PŘEDNÍ KOLO A VIDLICI VYTOČ AŽ VYPADNOU.
Datum: 20. února 2008 8:52
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdar draci pude dat karbec a hlavu z 21 na motor 555??? a zvedne to vykon??? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2008 12:14
Jméno: Bomado
IP: uživatel2018
Zdravim. Hlava z 21 by na 555 valec pasovat měla ale vzhledově to vypadá divně. Ma větší žebra takže i chlazeni by mohlo byt o něco lepší. A karbec. No na puvodní kolinko ti posavat nebude , bud si udělěj redukci ale tu moc nedoporučuji protože maš zase více překážak a zahýbu než se ti palivo do valce dostane. Radši si udelej kolínko nové tak aby ti pasoval karbec z 21 a a by kolinko pasovalo i na valec z 555. Když udělaš kolinko delší motor ti pujde lepe od spodku a když kratši tak zase více do otáček. Karbe c z 21 ma větší difuzor takže výkon by ti to mohlo nepatrně zvyšit tot vše.
Datum: 20. února 2008 12:14
|



|