Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 kolik mate doma fichtlu ja 7 a vy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 0:32
Jméno: barwis
IP: uživatel1121
TO:Honza10 fakt mas 500ohc odkud jsi?
Datum: 24. února 2008 0:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
tak ja se taky pochlubim ja mam 1Xbabettu 207 1x 50/555 1x50/05 1x175/356 1x Hondu nsr 125R
3x motorovi kolobezky +neco u babky naky ty fiky ale to nevim presne ani jak to vypada
Datum: 23. února 2008 20:37
Jméno: fg
IP: uživatel1089
já 8
Datum: 23. února 2008 20:33
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja davam prednost kvalite pred kvantitou
Datum: 23. února 2008 18:58
Jméno: Honza10
IP: uživatel263
Mam doma všechny typy fichtlu co kdy byly vyrobeny potom asi 3x 250 a 2x 350 + jawu 500 OHC vole to nemas co???
Datum: 23. února 2008 18:38
Jméno: as
IP: uživatel1201
ja mam doma fichtlu 20000000000000000. a jezdim na nich zároveň.
Datum: 23. února 2008 12:55
Jméno: Péťa21
IP: uživatel738
Muj bratranek má doma fichtlů 13 a taky to nikomu necpe.....
Datum: 23. února 2008 11:03
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
0 Fichtlu
3 175
nechcete nekdo 1 mam na prodej je to komplet 352 ale motor 356 Prestaveny na chopper foto mailem.
Datum: 23. února 2008 9:20
Jméno: mnau
IP: uživatel1628
kolik mate doma koček ? já vosum vosum a vosum a taky to nikomu necpu ...
Datum: 23. února 2008 9:09
Jméno: 00
IP: uživatel1628
Ja se jmenuju 6 a ty ?
Datum: 23. února 2008 9:08
Jméno: mara
IP: uživatel426
mam 21 na jezdeni po silnici je to muj mazlik pak mam s bratrem na pul 23 toho mam na zavody a s tatou mam 250/559
Datum: 23. února 2008 8:57
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
ja mam 1 ČZ 175/477 A 1 fichtla
Datum: 23. února 2008 8:53
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
1 fichtl, 2 ČZ 175
Datum: 22. února 2008 21:27
Jméno: blazen
IP: uživatel2198
presná
Datum: 22. února 2008 21:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel2249
Promna zamna mnej ich aj 50 ale kazdy je urcite rozbitej chrap neni? alebo doziva uz ja sem mnel ich 5 a prodal sem ich a ted mam jen babetu 20 a 555 a nechvaôlim sa
Datum: 22. února 2008 21:01
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
To je otazka. Se mi zda ze tady nekdo machruje
Datum: 22. února 2008 20:59
Jméno: blazen
IP: uživatel2198
samochvala smrdi
Datum: 22. února 2008 20:50
Jméno: Maasda
IP: uživatel716
 Zdarec mam dotaz o kolik mm mam snizit hlavu abych se dostal na kompresi 12-13 Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 13:19
čau ja sem snižoval o 0,3mm a uplně to stačí ale strašně se tim opotřebovává klika jednu sem takhle odepsal
Datum: 24. února 2008 13:19
čau ja sem snižoval o 0,3mm a uplně to stačí ale strašně se tim opotřebovává klika jednu sem takhle odepsal
Datum: 24. února 2008 13:19
Hele sory hoši,to mělo bejt k tomu příspěvku nad timhle
Datum: 23. února 2008 12:33
Já mam jednoho kterej je spolehlivej,80km/h a je po GO laku.Takže si nemůžu stěžovat
Datum: 23. února 2008 12:25
Jméno: Maasda
IP: uživatel716
Jasny chapu ale spocitat si to umim vejfukovej kanal je uz precasovanej a i par dalsich uprav nejenom na valci jenom hlavu sem este nezkousel snizovat a sem linej pocitat tak sem se chtel zeptat jestli nekdo nahodou nevi o kolik snizit abych dosah komprese 12
Datum: 23. února 2008 11:10
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Kompresní poměr 13:1 při původním časování výfukového kanálu je vysoký, bez jiných úprav válce zapříčiní pouze citelné snížení životnosti klikového hřídele a ojnice bez očekávaného zvýšení výkonu, o zachování antidetonační štěrbiny a tvaru spalovacího prostoru nemluvím, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 22. února 2008 19:47
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
to bych nedelal jesli nechces aby se zti rozsypala klika ale jelsi chce tak to spositas objem pri dolni uvrati +objem pri horni uvrati deleno objem horni uvrati
Datum: 22. února 2008 19:40
Jméno: mira
IP: uživatel2223
pro js maasda se jen ptá třeba je ještě moc mladý na výpočty,určitě jsi taky vše neuměl najednou!!
Datum: 22. února 2008 19:16
Jméno: Js
IP: uživatel340
Myslim, že člověk, kterej si to neumí ani spočítat, by se neměl do takovejhle úprav pouštět.
Datum: 22. února 2008 18:47
 Pude mi těsnění pod hlavu z pařeza na 21??Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 20:22
Já ho tam nechci dávat.Já jenom že se mi válí doma.
Datum: 22. února 2008 20:22
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
presne,lepsi je vzit brusnou pastu a zabrousit to podle navodu,ktery nejdes na wiku.ic.cz,ja pouzil brusnou pastu na ventily a je to ok
Datum: 22. února 2008 19:09
Jméno: Mapro
IP: uživatel1847
zadny tam nedavej!
Datum: 22. února 2008 18:48
Jméno: Jindra
IP: uživatel1806
 cau,nemate nekdo zkušenosti s kitem 150ccm na Jawu 125 Dandy?? nevite kolik stoji a kde se da sehnat?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2008 15:43
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Radsi si kup poradnou motorku, nez tam rvat kit. Stoji to hodne penez a vykonu ti prida tolik, ze to sotva poznas, vim o cem mluvim. Davat kity na 4T se neoplati, lepsi je koupit vykonnejsi moto..
Datum: 23. února 2008 15:43
čau ja mam 25 sport a mam kit 150 je to silne jak krava ma to odpich jak cip ale už jsemho měl jak jsem to koupil a myslim že když ssi o seženeš tak si ho hlavně nedavaj sam jako aby sis ho neměnil sam bo to posereš aj kdybys měl nevim kolik měněnych valcu
Datum: 23. února 2008 10:16
Jméno: Lorii
IP: uživatel1651
Sehnat se dá špatně...prej to pro nezájem už jawa ani neobjednal(mozna se to uz zmenilo) a nedavej ho tam akorad to rychlejc zkurvíš
Datum: 22. února 2008 18:39
Jméno: Paja
IP: uživatel738
 Ahoj,jaký je rozdíl mezi indukčkou 6V a 8V?.normálně tam je 6V...Co udělá 8V?nebude to házet menší jiskru?,když je elektrika na 6?..co je lepší? díkec moc za rady a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 11:35
Jméno: Paja
IP: uživatel738
Díky
Datum: 24. února 2008 11:35
Nie je medzi nimi zoadny rozdiel.Mozes tam dat aj 12V inducku
Datum: 24. února 2008 2:04
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
ja mam na fíkoví 4v cívku a jede to jiskra je super jese se mi zda lepsi nez u 6 je to jak zarovka címm víc voltu tim vic svit ale min vydrzi
Datum: 22. února 2008 17:36
 nazdar všichni jak jste utěsnili výfuk u mustanga bo u pionýra když vám foukalo mezi kolenem a tlumičem?zkoušdel sem azbestovou šňůru a snad vše ale fouká to furt pls poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 2:06
Mne sa uspesne osvedcil kusok z hadice na vodu zo zigula stiahnuty eska paskami.A tiez tam vydrzi alobal.
Datum: 24. února 2008 2:06
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
Weaponman: to ze ma hikone jeste nezamena ze nepma treba chromovane koleno.
Datum: 23. února 2008 13:42
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Chrom na hikone tak tady asi nekdo neumi cist ja jsem tam mel bilej silikon a azbest a drzelo to
Datum: 23. února 2008 12:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel2249
ja vim ze je to na picu to sem len tak delal ja sem nic take nedelal je pravda ze znici vsechno to si dej neco co neni horlave co se ti nechyti a hotovo ja sem dkysi daval alobal ale ten pevnejsi stahel obimkama ale po casi to zacalo horet a hotovo chapes ale teraz to mam tak ze sem odstrihel kusek t vyfuku iba kusek a obimka na vyfuky tym sem to stahel jak svina a drzi a nemam tam nic
Datum: 22. února 2008 20:30
jawaman:když to zavaří tak si arorát zkurví chrom,a když pak bude muset z nějakého důvodu měnit koleno,tak to bude pracně odbrušovat a zkurví to ještě víc.
Datum: 22. února 2008 20:26
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Do pruhu hadru sem dal skelnou vatu obtočil a pak stáhnul sponou na hadice a drží už asi rok a půl
Datum: 22. února 2008 19:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel2249
tato metoda je sice na hovno ale nebude foukat urcite zavar koleno s vyfukem dokopy pekne obrus a hotovo
Datum: 22. února 2008 19:29
Jméno: monax
IP: uživatel467
Silikon se tam dava na tesneni motoru je cervene barvy a stoji 120kc!,ale nepomuze to na chvili ti to da pokoj ale pak se to teplotu zacne lupat mam to odzkouseny na mojem ja to tak nechl je to lepsi nez se stim porad ....
Datum: 22. února 2008 19:26
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
aha, tak nic..
Datum: 22. února 2008 18:46
silikon sem nezkoušel jaký tam má být?a stím plechem mi to nešlo ptž tam mám hikone vejfuk
Datum: 22. února 2008 18:16
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
já nařízl tak 2 cm koleno, a pak ho trochu zmáčknul, dal kolem toho plech, nasadil na to výfuk, a stáhl eskapáskou.. http://www.jawaha.wbs.cz ...
Datum: 22. února 2008 18:11
Jméno: pavko
IP: uživatel430
silikon si skousel
Datum: 22. února 2008 17:35
 zdravím pls poraďte jak mám nastavit předstih na jawě 250/353. míry jaké mají být toho předstihu vím ale kde to mám nastavit vůbec netuším. díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 16:16
Jméno: barwis
IP: uživatel209
 AHOJ chci si koupit REPSOL MOTO competicion 2t v jakem pomeru bych to mel misit pro cz 175/450 vyrobce oleje doporucuje 1:50
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 20:52
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
sorry sem psla blbost otacky se nezvýssi na to sou vyfukový kanálky a musel bys tam rychlejic pridavat sme to by karburátor neutah musel bys tam dat tunning
Datum: 22. února 2008 20:52
Jméno: pavko
IP: uživatel430
výkon se zvedne o neco ale otacky ne na to sou vyfoový otacky
Datum: 22. února 2008 20:48
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
ja to praveze potrebuju pac ja nejezdim 'staromladenecky' spis jak zavodnik a kdyz to tocim do spice tak se to moc zahriva a divne to chrasti tak potrebuju snizit zahrivani sem tudleva jezil tak 45min a furt to tocil pak ze pojedu z domu ven a dojel sem 100 metru k silnici a zdechlo to cekal sem pul hodiny nez to zchladlo a pak to nastartoval zvisi se tim vykon? pujde to rychlej do otacek?
Datum: 22. února 2008 20:15
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
a jeste plné syntetiky rozpusteji karbon tak jak by tam asi vznikl
Datum: 22. února 2008 20:09
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
a dylsi blobost je ta ze se nespáli plne syntetiky maji bod vzplanuti kolem 100stupnu a minerály 300 tak ten motor je musí spálit nadherne taky olej ani nesmi karbonizovat
Datum: 22. února 2008 19:59
Jméno: pavko
IP: uživatel430
za nevytvari ma byt carbon
Datum: 22. února 2008 19:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
míty o otáckach nejvetsi blbost ten olej musi se dobr spalovat i pri 100otackach to muzes mit i v motorce olej ktery je do 25000otáckách a motor z cizy ti to spali a proc stihl olej nevytvari v pincku olej a je urcen na 13000 otacek ja se zabyvam oleji 4 roky tak o tom neco vím ne
Datum: 22. února 2008 19:56
Jméno: Vesnican
IP: uživatel2074
jak nestihne mě by to docela zajímalo jak přeci mín otáčrk =víc času na spálení a obráceně
Datum: 22. února 2008 19:52
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Karbon tam bude. A vis proc? Protoze tenhle olej je urceny pro zavodni vysokootackove motory.. Ono je rozdil, kdyz mi motorka jezdi 13000 ot/min nebo polovinu. CZ ma o hodne mesi otacky, takze nestihne vsechen olej spalit a pak karbonuje..
Datum: 22. února 2008 19:44
Jméno: pavko
IP: uživatel430
souhlasim s jonymppe je to zbytecne abys tam lel zavodni olej ale karbon nevznikne ja leju do fíka plnou yntetiku ale to sem naptri je to skoda penez
Datum: 22. února 2008 19:43
Jméno: barwis
IP: uživatel1583
Kdyz se kouknes na stranky http://www.repsol-lisy.cz a tam mazaci plan tak je tam link tam das parametry masiny a to ti nande vhodnej olej sice tam neni 450tka ale hranatej typ a ten olej tam je doporucenej a kdyz das na tom repsol-lisy.cz motorove oleje nebo tak nak tak tam je popis a karbon tam nebude pac je to sintetika a jsou tam naky spesl slozky vsak se kuknite
Datum: 22. února 2008 17:55
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
No cudak CZ, budes ju met pekne zakarbonovanou. Red to 1:50, vic oleje nema smysl. A stejne je blbost kupovat takovy olej. Uz nazev rika, ze je to zavodni olej a nejsem si jisty, jestli je tvoje CZ zrovna zavodni motorka..
Datum: 22. února 2008 17:48
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
podle toho nazvu competion se jedna asi o matersky závodní olej tak bych redi lmax 1:50 radsi víc oleje nez min
Datum: 22. února 2008 16:28
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
www.cezetmania.info záložka FAQ tam se koukni, je tam obecně napsáno jak je to má nazat. Já jsem mojí 477 mazal víc a pak jsem ubíral aby to při zahřátym motoru nekouřilo a zastavil jsem se na 1:45 s M2T a kdyby mi nevyskočila segrovka tak bych to nepřidřel (dal jsem tam starou a vyskočila)
Datum: 22. února 2008 15:46
Jméno: fikus
IP: uživatel497
 Hoši poraďte, pls. Co to je evidenční kontrola a co se na ni resi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel1521
delase tam jenom kontrola cisla ramu a jestli vsechno sedi v papirech!!! klidne ti nemusi fungovat svetla a atd!!! to oni neresi!!
Datum: 22. února 2008 20:29
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
v evidenčni kontrole se pouze kontroluje jestly sedi cislo ramu a motoru s technickym prukazem tot vse zadna funkcnost atd to uz je technicka kontrola ale pri kazde technicke kontrole automaticky delaj evidenci ale hola evidence je jen to co jsem psal na zacatku
Datum: 22. února 2008 16:00
Jméno: Fil
IP: uživatel1932
Je to něco jako STK,kontrola čísla motoru,rámu,SPZ,pneumatik,funkčnost všech světel,povinná výbava,jenom je to trochu levnější.
Datum: 22. února 2008 14:27
Jméno: José
IP: uživatel2194
 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/12345678CZ_W0QQitemZ130199687264QQcmdZViewItem?hash=item130199687264
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2008 18:16
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Mám origo Golden sport...  I s papírama...
Datum: 23. února 2008 18:16
Jméno: barwis
IP: uživatel1123
V americe si toho vazi je to poznat jako kdyby prave sjela z vyrobni linky to kdyby tady mel nakej blaznive krosar tak nema macklej jen ten vyfuk uz ji vidim omotanou kolem stromu nekde v lese. to kdybych mel tak kolem toho beham s prave vypranym sametovym hadrikem
Datum: 22. února 2008 20:28
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
tu cízu bych si kupil je krásna dal bych za ni kdybych mel penize 2000dolaru
Datum: 22. února 2008 19:46
Jméno: José
IP: uživatel2194
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CZ-250-980-MX-MOTOCROSS-Reasonable-Reserve_W0QQitemZ230223262961QQcmdZViewItem?hash=item230223262961
Datum: 22. února 2008 19:22
Jméno: José
IP: uživatel2194
a proč se třeba takový babety neprodávali i v čr? mě by se teda jako i líbila
Datum: 22. února 2008 19:16
Jméno: PAVKO
IP: uživatel430
CALIF ZA 100DOLARU TO BYCH BRAL
Datum: 22. února 2008 15:04
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no to je palba aspon se vidi kam az se fichtl dostane
Datum: 22. února 2008 14:30
Jméno: barwis
IP: uživatel209
V Americe asi neznaj motoinzerci  zkus tam pls najit cz 175/450 400$ bych za nej nedal ale golden sport ma vysokou cenu kamos ma puvodne vyvozak ale az ten urcenej pro cs  Jede solidne
Datum: 22. února 2008 14:06
Jméno: barwis
IP: uživatel209
co je to za haluz?
Datum: 22. února 2008 13:57
Jméno: José
IP: uživatel2194
Na americkém eBay se najdou pěkný kousky
Datum: 22. února 2008 13:56
Jméno: ¨José
IP: uživatel2194
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Vintage-1989-Jawa-210-Sport-Moped-Black-Top-Tank_W0QQitemZ270212882181QQcmdZViewItem?hash=item270212882181
Datum: 22. února 2008 13:55
Jméno: Jarda
IP: uživatel1628
 ahoj kluci mam banalni dotazek jak se meri meřákem kabely na prckovy ? (na pripadne nadavky beru zretel  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 13:24
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
každej nejni chytrej, jako ty...
Datum: 22. února 2008 13:24
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
pro ZTOHOVENA
Datum: 22. února 2008 13:23
Ne banalní ale anální!!!!!!!
Datum: 22. února 2008 12:41
 Zdar hoši mám problém s pionýrem 21 seká se mi nakopávačka funkovala normálně ale nyní se seká v půlce a potom už jde jen dolů a jakmile to přecvakne,tak se vrátí tak nevím,jestli se mi nevylámaly zoubky na startovacím segmentu,nebo na těch 2 přecvakávací kolečkách.Každopádně ale musím rozpůlit motor že???? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 7:21
Jméno: yasd
IP: uživatel1201
máš vylomne zuby
par
Datum: 22. února 2008 7:21
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2246
bude to treba rozobrat, asi bude vydrany prvy zub na segmente,,,ja som mal tiez ten problem
Datum: 21. února 2008 21:55
Jméno: dodo
IP: uživatel2221
ja ja musis rozpolit motor lebo inak na nic neprides
Datum: 21. února 2008 21:40
 cus draci
mam doma knizku jawa 50 pionýr a tam se zminujou o jawě 50/22 bylo to prej na vyvoz do USA. nevite nekdo kde by se dali sehnat nejaky info a fotky??je a to pravdu jawa 50/22
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 20:32
Jméno: petr
IP: uživatel1883
to je blbost o typu jawa 22 sem jeste nikdy neslisel a kde by se vzala v USA to teda nevim
Datum: 25. února 2008 20:32
Jméno: 00
IP: uživatel368
Docela by mě zajímalo kde ta jawa 22 je.... Přece jenom jawu 21 a 23 zná každej ale 22?? stejně nevíte z čeho sou ty čísla 550, 555, 05, 20, 21, 23??? (možná blbej dotaz tak nekamenujte!!
Datum: 23. února 2008 12:48
no bože tak sem si nevšiml nálepky. A navíc když tohle jediný sem našel na googlu tak nevím. A můžete bejt rádi že sem našel aspoň tohle. Co kdybyste místo těch keců zagooglovaly místo mně.
Datum: 22. února 2008 14:56
Jméno: as
IP: uživatel1201
to neni jawa 22 vole
Datum: 22. února 2008 14:29
Jméno: pavko
IP: uživatel430
tak pro má nalepku jawa 05 si vsimam detailu
Datum: 22. února 2008 11:06
Jméno: 00
IP: uživatel368
a nemá náhodou na plechu 05?  To fakt 22 neni....
Datum: 22. února 2008 10:28
http://img84.imageshack.us/my.php?image=jawa4ma3.jpg tohle je 22
Datum: 22. února 2008 9:42
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to je 05 pro vývoz
Datum: 22. února 2008 7:43
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2246
Datum: 21. února 2008 22:03
Datum: 21. února 2008 21:43
Datum: 21. února 2008 21:43
Jméno: dodo
IP: uživatel2221
ja som si tiez kupil tu knihu a nieje to boh vie co cakal som nieco zaujimavejsie polku veci s tej knihy som uz predtim cital v nieakych clankoch na nete a o tej jawe som predtim nikdy nepocul ale isto existovala ked ju dali do tej knihy a vyzera fest dobre bral by som ju ten zadny plech vyzera super a jedno sedlo vizera tiez dobre
Datum: 21. února 2008 20:47
Jméno: jano
IP: uživatel1752
 vadi ked mam ine cislo motora akoje na stitku ?? prejdem STK ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 20:29
Pokud máš motorku na kterou se nemontovaly ani v hale(např.:fichtl) tak to nevadí
Datum: 22. února 2008 20:29
Jméno: jano
IP: uživatel1752
a ako mam blikat ked namam smerovky ...to newa ?
Datum: 22. února 2008 10:28
Musis svietit,trubit,blikat,brzdit,mat kryt retaze,nejaku tu vybavu(ziarovky,naradie na ich vymenu,poistky,lekarnicku,supravu na opravu defektu,pumpu-ale nie som si isty,ci sa povinna vybava kontroluje na stk,alebo ju kontroluju len policajti,pri cestnej kontrole),mali by ti udaje na stitku(rame) s udajmi v TP(aj farba,rozmer kolies...),nemal by z toho kvapkat olej ani benzin a este aby si mal dobry vzorek na pneumatikach a nemat velku volu v kolesach.To si myslim,ze sa kontroluje pri poctivej STK.Niekde len prides,zasvietis,zatrubis a dostanes nalepku.
Datum: 22. února 2008 9:29
Jméno: jano
IP: uživatel1752
a co vsetko musim splnat abi som presiel STK ...no a mam ČZ 175/450
Datum: 22. února 2008 9:15
Na Slovensku sa motor berie jak nahradny diel,takze to cislo nemusi byt rovnake ako na stitku.
Datum: 22. února 2008 9:11
Jméno: a
IP: uživatel1201
motor mužeš mit aj ze simsona
Datum: 21. února 2008 20:04
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
musi ti souhlasit jenom rám na motor kaslou kolik pionyru ma orig kartery
Datum: 21. února 2008 20:01
Každopádně ti musí souhlasit číslo v technickém průkazu a číslo na rámu a na motoru. Štítek je jenom orientační a technici na stk na něj většinou neberou zřetel. Pokud máš ale jiné číslo motoru pak si nech na magistrátu udělat výmaz číslamotoru z registru. Bez toho stk neprojdeš na čísla jsou jako psi.
Datum: 21. února 2008 19:47
Jméno: jano
IP: uživatel1752
diky
Datum: 21. února 2008 19:40
Jméno: petr
IP: uživatel2204
hale zalezi na kteryho kontrolora padnes muze to bejt nejakej .... a muze to bejt nejakej good chlap a necha te to v pohode prejit
Datum: 21. února 2008 19:37
Jméno: jawaman
IP: uživatel2249
No nemnelo by to vadit lebo motor sa bere ako nahradni dil takze by to mnelo byt v pohode
Datum: 21. února 2008 19:36
 zdravím.potřebuji drapak na pionýra takže 16ku.z okolí frýdku-místku spěchá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 10:59
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
vyměnim za 17ku ...
Datum: 22. února 2008 10:59
 Zdarec.Chci si udělat na fichtla blinkry,ale nevim jak udělat regulátor dobíjení.Prosim poraďte.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2008 13:24
čus tohle přesně chci vyrobit, ale netušim jak ty cívky usměrnit, jak se to dělá? jakou diody a jak mám kam co zapojit?
Datum: 21. srpna 2008 13:24
Usmernil som len svetelne.naco by som usmrnoval cievku na zapalko?
Datum: 24. února 2008 2:10
Jméno: JAy.D
IP: uživatel2194
to MAJO: usměrnil jsi všechny cívky nebo jen světelný?
Datum: 22. února 2008 13:44
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
To je zajimave, az s tim najedes par tisic km tak napis, jak na tom baterka je, ok? To by potom vyresilo problem spousty lidi s regulatorem  A bylo by to o dost jednodussi..
Datum: 22. února 2008 13:23
Ja som ziadny nedaval.Iba som usmernil cievky a natvrdo zapojil na baterku.A je to v pohode.Urobil som tak asi 200km a baterka mala furt cez 6V,ako ked som ju tam dal(a jazdil som so svetlami a par krat som ich aj zabudol vypnut).
Datum: 22. února 2008 9:13
Jméno: jawaman
IP: uživatel2249
 kluci co je podle vas lepsi jawa 350/634,638,639,640 myslim tyto typy alebo jawka 250/353 proste kyvacka?? a proc si myslite v cem je lepsi chcem neco taketo poridit a nevim co ake mate nazory len tak nepiste ze to je moja vec len sa vyjadrite oki?? diky moc cawes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 22:17
Jestli to máš na ježdění tak 638-640, jestli máš rád veterány tak kejva ale čim starší tím hůř se scháněj díly, já teď šetřím na 640 protože je mi líto čízy, přecijen už je to dáma v letech...
Datum: 21. února 2008 22:17
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
jj,panelka350(typ 354/06 a 360) jsou nejsilnější třiapůly.Ty novější sice mají psaných víc koní,ale nedosahují jich.A je u nich nedostatek krouťáku-na 3plný jede kotel ale 4ka už nic moc.Největší letadlo je dobře seřízená panelka350
Datum: 21. února 2008 19:54
hele jawa 350 kyvačka je dobrá pro zběratele a tak ale taky jede jak prase ale jestli to chceš na sílu tak tu novější jo ale panelka bohate stačí tu mám já a 140 jak nic je to můj myzel
Datum: 21. února 2008 19:45
 Zdar pisu to jeste jednou-chci se zeptat z ceho bych musel mit zapalko na pionyru abych moch dobijet-napiste prosim podrobnejsi postup diky moc za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2008 9:16
Aleternator zo Skodovky  ,,,,,ale ne,staci ti to zapalko ktore tam je,ale musis usmernit prud.Robi sa to tak,ze odkostris svetelnu cievku,urobis si,alebo si kupis usmernovac a kontakty pripojis cez neho na baterku.
Datum: 22. února 2008 9:16
abych moch dobijet a mit 6V baterii.dik moc za odpoved
Datum: 21. února 2008 18:55
Jméno: petr
IP: uživatel2204
 zdar draci hale mam jawu 20 a kdyz dam plnej plyn tak se zacne dusit trysky sou procisteny nevite cim to muze bejt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 18:51
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Datum: 21. února 2008 18:51
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
špinavej vzduchovej filtr ucpaný kanálky v karbecu
Datum: 21. února 2008 18:40
 jaky je rozdil mezi jawou 21 a jawou 21 sport ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2008 19:56
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Je to jedno a to samý.Jsou to jen taková označení,viděl jsem to v dobovém katalogu pionýrů.20je Standard, 21 je Sport, 23 je Mustang
Datum: 21. února 2008 19:56
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
no, ja si myslim, ze vsechny jawy 21 jsou sport, protoze ji mam a riditka sou orig bez hrazdy
Datum: 21. února 2008 19:13
Jméno: dejv
IP: uživatel455
Zdar draku se mi zda ze existovala jen jawa 21sport
Datum: 21. února 2008 19:05
Jméno: Mapro
IP: uživatel1847
Myslim ze 21sport mela riditka s hrazdou ale rek bych ze to je jedno a to samy...
Datum: 21. února 2008 18:47
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Draku mě se zdá že byla jenom 21 Sport a kdyby náhodou byli dvě tak bych řekl že rozdíly by byli jenom vzhledové(ikdyž nevim v čem teda)...
Datum: 21. února 2008 18:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslim ze je to jedno a to samy
Datum: 21. února 2008 18:35
|



|