Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim potřeboval bich schéma zapojení elektriky na jawa 250 panelku na mail georgesvatek@seznam.cz díky moc!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 14:42
Datum: 25. února 2008 14:42
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
 Zdar, jde nějak rozeznat motor z dvacítky od jednadvacítky???? dikes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 20:18
jj některý cívky se vejdou ale někdy se musej trošku upravit aby nedřely o rotor.....
Datum: 25. února 2008 20:18
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jj ale ja mam 30W na 20kovej motor a de mi to tam vklidu
Datum: 25. února 2008 18:38
Weaponman>to je jen úprava karteru pro použití 30W zapalka (větší cívky) od určitýho roku to maj všechny
Datum: 25. února 2008 17:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
wim vo jednom rozdilu neni moc velky jak je zapalovani tak tam jsou hrbolky u 21,23 u 20 tam nejsou jeto pravy karter
Datum: 25. února 2008 15:31
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
dikes
Datum: 25. února 2008 15:17
Za tie roky sa motory lisili len silnejsim zapalkom a segmentom nakopovania.Inac vykon a vzhlad je uplne rovnaky.
Datum: 25. února 2008 14:44
Jméno: radim
IP: uživatel202
no proste mezi 20,21 23 je rozdíl akorát v karoserii,jinak se tam používaly u všech typů stejné motory,převodovky,atd.,to ze maji jine hlavy je cypovina
Datum: 25. února 2008 14:39
Jméno: petr
IP: uživatel1883
jo sou stejny ale nevim proc
Datum: 25. února 2008 14:34
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
mara má pravdu
Datum: 25. února 2008 14:09
Jméno: mara
IP: uživatel426
20,21,23 motory jsou stejny
Datum: 25. února 2008 13:56
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
je to stejný
Datum: 25. února 2008 13:39
Jméno: pavko
IP: uživatel430
myslim ze 21 ma jinaci hlavu nez 20 jinak je to stejne
Datum: 25. února 2008 10:52
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
Nazdar medzi 20 a 21 neni rozdiel vo vykone motora a ani vo vzhlade motora je to to iste
Datum: 25. února 2008 10:48
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 nemáte někdo čitelnou dílenskou příručku k fichtlu nebo k ČZ 175/356 ? nejlíp k vobojímu, ale postačí i jedna, ale radši vobě, třeba pošlete vodkaz nebo tak, diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 18:30
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Ja ji měl asi za 20 kč
Datum: 25. února 2008 18:30
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
jo, diky moc
Datum: 25. února 2008 14:04
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a kolik to stojí?
Datum: 25. února 2008 14:03
Datum: 25. února 2008 7:31
Jméno: sa
IP: uživatel1201
jo ja mam dilenskou přiručku k vobojímu.
Datum: 25. února 2008 6:53
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Já sem nedavno koupil příručky (kopie příruček) v mototechně
Datum: 24. února 2008 23:17
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
I kdybych jí měl,nevim proč bych ti jí měl dávat
Datum: 24. února 2008 22:08
 Mám stržený závit na horním úchytu pružiny ramena přední vidlice - dá se ta součástka sehnat? Dík. Daisy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 18:38
Kámoš to měl taky.Tak sme to tam palicí narvali a pak zavařili.A drží to parádně
Datum: 25. února 2008 18:38
Jméno: Tomket
IP: uživatel967
Zavařit
Datum: 25. února 2008 17:58
Jméno: stepi
IP: uživatel2265
 V čem je dobré tyristorové zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 12:04
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
ja jich chci postavit tak 5 a skusit jaky bude zajem... tak musite ale pockat...
Datum: 25. února 2008 12:04
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
Servus tyr.zapalovanie je velka vyhra doporucoval by som ti ho zvacsi ti iskru zmensi ti spotrebu lepsie to taha citit to velmi a este to o 100% lepsie startuje aj za studena aj za tepla ......len sa stym treba vyhrat a nie to robyt halabala .....je to dobre hlavne na pioniera typu 20
Datum: 25. února 2008 10:53
Jméno: barwis
IP: uživatel209
TO:JAWAklub a nechcel bys me to postavit ja se v tom newiznam a na takovy staveni a jeste k tomu elektrika a ja se nemame v lasce za kolik bys me to postavil?
Datum: 24. února 2008 23:26
Jméno: JAWAklub
IP: uživatel1310
TO barwis : si ho postaf,ne?tak složitý to zase není,já už ho stavěl několikrát.Najdeš ho třá tady
Datum: 24. února 2008 22:47
Jméno: JAWAklub
IP: uživatel1310
TO barwis : si ho postaf,ne?tak složitý to zase není,já už ho stavěl několikrát.Najdeš ho třá tady
Datum: 24. února 2008 22:47
Jméno: barwis
IP: uživatel209
AHOJ nemeli by ste to zapalko nekdo na prodej? nebo newite nekdo kde se da sehnat? pripadne za kolik? dyztak icq 240101938
Datum: 24. února 2008 22:15
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
Určitě, kladiva jsou lepší, líp startuje, líp jede, pro mě vše pozitivní já na nem nemám svetla tak mi to je jedno
Datum: 24. února 2008 22:01
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
tak moje zkušenost je že se to líp startuje za mrazu i za tepla, větší jiskra potřebuje sice víc elektřiny ale ta se vytváří v průběhu celého otočení a ne jenom v době sepnutí kladívek a jelikož zapalovací cívka je jenom na zapalování tak proč by nemělo zbývat na světla?Spotřeba mírně klesla a kontakt se neopaluje (i když je dobrej kondík tak tam jiskra stejně občas skočí) jde líp za plynem zvláště v kopci je to cejtit.
Datum: 24. února 2008 21:26
Jméno: pavko
IP: uživatel430
tobi ty vole na jisrru mas somostatny pol to nemas zapojene na svetlech to musi svitit stejne
Datum: 24. února 2008 21:22
Jméno: tobi
IP: uživatel14
a taky by to nemělo opalovat kladívka, ale to se normálně stejně nestává pokud más v pořádku kondík.
Datum: 24. února 2008 21:16
Jméno: tobi
IP: uživatel14
Mělo by to zvětšit jiskru - tím pádem malinko zlepšit spotřebu a trošku líp jít za plynem. Moje zkušenosti jsou spíše negativní, větší jiskra potřebuje i víc elektřiny takže nezbývá moc pro světla. Jinak to u mě motoru spíš uškodilo, pokud si pohraješ s nastavením karburátoru a sériovým zapalováním, tak to šlape krásně a není pro tyr. zapalko důvod ho tam dávat
Datum: 24. února 2008 21:13
 Zdar chci se zeptat jestli je nejakej chrom na vejfuky ve spreji a kolik po pripade stoji?? A jeste kdyby nebyl tak jestli jsou nejaky vypalovaci barevny spreje na vyfuk a jaka barva by se vam popripade libila na ten vejfuk. Abych mel nejakou inspiraci. Dik moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 16:47
já mám natříkaný výfuk, koleno i válec takovou peknou vypalovací stříbrnou
Datum: 25. února 2008 16:47
Jméno: blazen
IP: uživatel2198
to si daj pochromovat ti spreje stoja za piču ma to od chromu daeko a lahko ide dole aj z benzinem,alebo ho daj na cerno s barvou do vice stupnu.
Datum: 24. února 2008 21:22
Jméno: tobi
IP: uživatel14
Na vyfuky nevim, ale normalni cca 250kč. Zajdi si do prodejny nebo mrkni na net!
Datum: 24. února 2008 21:02
Jméno: Tomket
IP: uživatel967
 Elektronické zapalování s řízením předstihu pro motocykly - našel sem to na jednich stránkách, tak se chci zeptat jestli s tim někdo nemáte skušenosti? Připadá mi to vcelku zajímavé a chtějí za to jen 250Kč+poštovný
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 15:40
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
Přesně tohle sem si postavil celkem to stalo tak 600 vcetne toho procesoru a muzu to vsem kdo se vyznaj v elektrice doporucit... startuje paradne a vali jako drak  mozna se mi podari ten program ziskat...
Datum: 20. března 2008 15:40
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
a není to zbytečný.........? fichtl je dobre delanej stroj, nech ho takovej, jakej má bejt,
Datum: 01. března 2008 17:25
Ten procesor stojí asi 30 Kč, ale autor si ten program cení na 200, když vezmu v úvahu že za nahrání do procesoru si bere dvacku, kdyby sem sehnal ten program, tak bych si to udělal....
Datum: 25. února 2008 17:48
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
250Kč stojí jenom ten procesor všechno ostatní si musíš sehnat a pospájet stačí to přečíst celý.
Datum: 24. února 2008 21:29
Jméno: Tomket
IP: uživatel967
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-elektronicke-zapalovani-s-rizenim-predstihu.php tady je ta stránka píšou tam 250Kč+poštovný, tak nevim. Jinak vačka a kladívka by tam myslim měli zůstat, to je tam jako snímač otáček.
Datum: 24. února 2008 21:05
ty draku,nechci se ti do toho motat,ale neni to preklep?ja to omrkal,par stranek (v podstate vse co se da v CR splasit,vcetne VAPE),ale nejlevnejsi bylo za cca 2500,-.desticka zapalovani s bezkontaktem a nastavenim na computeru,dobra vec,ale ma jednu nevyhodu,podminkou je kompletni dynamo,z ktereho se odmontuje vacka,desticka zapalovani a ta se nahradi plosakem s cidlem.z toho vedou kabely a kdejaky blbosti a vystupy na comp.neni to tohle?
Datum: 24. února 2008 20:31
Bez uprav to na fichtla len tak nedas.A myslim,ze je to uplna zbytocnost.Ale nikto ti nebrani si to tam napchat.
Datum: 24. února 2008 20:30
Jméno: barwis
IP: uživatel209
NAPIS PLS ADRESU!
Datum: 24. února 2008 20:26
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kde rekni plsss
Datum: 24. února 2008 20:24
Jméno: karpres
IP: uživatel281
 ahoj chtel jsem se zeptat odkud ma vest dratek na ukostreni u tohohle vicka?http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_234.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 8:41
Jméno: Pedro
IP: uživatel2039
ten měděnej po straně je k ukostření parkovačky (jen se ji dotýka) a ten druhej stříbrnej je k ukostření ...
Datum: 25. února 2008 8:41
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Z té dolní packy vlevo.
Datum: 24. února 2008 20:24
 Čaute,vyrábím si maly autíčko,budu tam mít tachometr z babetty,chtěl bych tam udělat aji otáčkoměr,ale nemám na něho žádný obal,nemáte někdo nefunkčí tachometr z babetty 210,psal jsem i do sekci inzerátů,ale nikdo se neozval.Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2008 17:41
Jméno: Jiří hrachovec opravář motorek
IP: uživatel717
kuchni motor vole
gzfgjgtrbgtbgrvgrvgrčvgfr trgtrčgftrčf tak to pochop
Datum: 10. května 2008 17:41
Jméno: Fil
IP: uživatel1932
Dám tam motor z babetty.
Datum: 26. února 2008 16:46
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2270
male auticko?to ako niaky motor z motorky
Datum: 25. února 2008 16:58
Posl.aktualizace: 24. února 2008 19:56
Jméno: olejšnup
IP: uživatel1201
 sesa!! rob cosi.hod tu neco zajimaveho kurva.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 20:29
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
olejšňup: máš tu teho snaď málo??
Datum: 24. února 2008 20:29
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 Čau SESO, chtěl bych se zeptat na jakou stranu patří plastovej konec náhonu na tacháč a kam ten hliníkovej konec, je to ten na fichtla, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 17:19
Jméno: ejze
IP: uživatel1946
já sem koupil taky s plastovejma a neprasklo mi to
Datum: 25. února 2008 17:19
Jméno: Js
IP: uživatel340
Já jsem v mototechně koupil náhon s oběma plastovýma a ten u šneku mi prasknul.
Datum: 24. února 2008 20:03
Plastovej do světla a hliníkovej ke šneku.Kdyby byl v zadu u šneku ten plastovej konec tak by mohl prasknout
Datum: 24. února 2008 19:55
 Čau borci ( a borky) mám problém, čistil sem celý karburátor, i trysky, kompl. jak mám teď nejvýhodněji nastavit ( utáhnou adt. ) trysky,,,, jak poznám že je to ok??? moc díky, jawám zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 11:06
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
Servus ...karbec ked si poriadne vycistil tak este poriadne prefukni pumpou na kolesa trysky ......fukni aj tam de sa pohybuje ihla supatka tam sa najviac usadi.....potom si prefukni trysky a zakrut ich tam ...neboj nepomylis sa jedna je hlavna a jedna na volnobeh ta je mensia ide do tej diery v pravo riadne ich tam dotiahni a potom tam zakrut nastavovaci sroubu tu stou strunkou tu tiez zatiahni na doraz ....potom ju povol o 3,5 otacky.....potom zakrut ihlu co je v plavakovej komore a nezabudni dat podnu tesnenie ....potom tam strc plavak pozri aj ci plavak netrie o steny plavakovej komory ak ano tak tu ihllu trochu prihni aby bol plavak v strede.....ppotom zakrut vrchny kryt karburatora ....tam si potom este nastav hladinu paliva....roby sa to tym prihnutim toho pliesku ......potom zakrut karbec na valec nezabudni tam dat tesnenie...a ozaj este koleno na karbec nezabudni tam ide tiez tesnenie.....potom si zober lanko plynu vrsok krytu supatka ,supatko ,ihlu ,a pruzinu a ten pliesok na ihlu.......pliesok daj do toho druheho zarezu od hora.......ihlu daj do supatka a aby ti pasovala do tej diry v karbeci.....potom strc lanko do supatka aj s pruzinou a krytom vrchu karbeca .......to je vsetko....ak mas filter tak ho zalozis na bok de trci ihla vtej diere......PORIADNE ZATESNI.....ked to este nastav volnobeh bohatost znesi a mozes frcat
Datum: 25. února 2008 11:06
zavit na trsyke len tak neurves.Toho by som sa nebal.A dotiahni ich poriadne,lebo sa mozu povolit a potom to blbne.
Datum: 24. února 2008 20:11
Trysky utáhni normálně na doraz.Jenom né ůplně na tvrdo ale jenom tak lehce dotáhnout aby si neserval závit
Datum: 24. února 2008 19:38
Jméno: radim
IP: uživatel202
všechno utahnout pevně,ale trysky moc nervi!,vsechny spoje a sroubky utahnout co nejvic,kvůli tesnosti,ale co nejvíc neznamená strhnout závit!
Datum: 24. února 2008 19:37
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 neim kam to mám dát, tak to dám sem,....nemáte někdo čitelnou dílenskou příručku k fichtlu 20 nebo k ČZ 175/356 ? nejlíp k vobojímu, ale poatačí i jedna, ale radši vobě, diky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 19:17
Jméno: jawaman
IP: uživatel2249
 Kluci mam na mojej 20 prevrtanu hlavnu trisku ma to vubec nejakej vlyv?? mozno ze ma ked se dostane spina tak sa mozno nezasere ne? ja jen tak chapete ci mam dat druhou alebo ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 21:27
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
volil bych karb z naky motorovky nebo ze sima
Datum: 24. února 2008 21:27
Já ji mám taky lehce provrtanou a žere mi to komel 4 l/100km.Nesmíš to přehánět.Né vždycky znamená víc benzinu vetší výkon
Datum: 24. února 2008 19:41
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mel jsem trysku 100ku to talne to zralo dnes jsem skusil karbec upravenej za 45min jsem mel po litru benzinu
Datum: 24. února 2008 19:12
Jméno: DAVID
IP: uživatel1276
 AHOJKY CHTĚL BYCH SE ZEPTAT JAK TO JE S TECHNYČAKEM NA BABETTU 210 KDYŽ JSEM KOUPIL BABETTU A NEMAM U TOHO TECHNYČAK JESTLI MI HO VYSTÁM NA DI
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 20:26
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
Na babku ti stačí poistka techničák nie je nutnosťou.
Datum: 24. února 2008 20:26
Jméno: as
IP: uživatel1201
kup si ho nekde bude.
Datum: 24. února 2008 19:19
 nevite kde je nejdlizsi jawacky obchod v olomouckem kraji ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 20:38
Brodek u přerova
Datum: 25. února 2008 20:38
Jméno: petr
IP: uživatel1883
moc diky
Datum: 25. února 2008 14:37
Čus..a nebo taky v Šternberku... tam má jedem borec taky obchod a ma dily na JAwy, ČZ a simsony myslim...
Datum: 24. února 2008 19:03
Jméno: Marek
IP: uživatel1520
Draku v Mohelnici maj vsechno na co si vzpomenes na JAWY
Datum: 24. února 2008 18:59
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
no většinou v každé mototechně ale maj tam jen vetsinou zakladní věci....
Datum: 24. února 2008 18:45
Jméno: jarda
IP: uživatel12
 Nazdar chlapy chtěl bych se zeptat jestli by sel daát na pína tochometr on bysel ale ten nahon my jak blebne hlavu ja to tak skousel a ten nahon je v tachometru hodne volnej tak se ptam jak je to mozny když jiny draci ho tam majt poradte prosím ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2008 14:58
Jméno: jarda
IP: uživatel12
jo ja za pomel ze skodovky
Datum: 27. února 2008 14:58
Asi tam chceš dávat tachometr z něčeho jinýho a zapoměl tam napsat z čeho.Jinak na pínovy je tachometr už od výroby
Datum: 24. února 2008 19:43
Jméno: Marek
IP: uživatel1520
 zdarec draci dneska sme jezdil na fichtlovi a najednou to fouklo a prestalo jet, ani uz nejde nastartovat, chytne ale behem chviličky chcipne, myslim ze prasklo tesneni pod hlavou, je to mozny? Taky se o to predemnou hovno starat, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 21:00
Jméno: Marek
IP: uživatel1520
mam jawu 50/20 no od inducky mi upadl a ja ho tam dal zpet a jelo to, myslite ze to souvisi z upadnutim?
Datum: 24. února 2008 21:00
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
tam je to na startoru u 555 tam vypadne sroubek na drat(ktery vede do inducky) a pak to vynechava
Datum: 24. února 2008 20:22
jak pripojis inducku je srdecne jedno,,,,To tesnenie pod hlavou je blbost.To neje auto.A ked mas 05,20,21,23,tak tam ani tesnenie pod hlavou nie je.Skontroluj cistotu trysiek,karbu,ci dobre priteka benzin,skus inu sviecku...
Datum: 24. února 2008 20:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mas 555 nebo 550 tak to bude elektrika zalezi na svicce jestli je mokra tak je to tou eletrikou mysli ze to bude povoleny sroub toho dratu jak vede do inducky a na 555 mi kamoc skurvil 2 inducky tak si davej pozor
Datum: 24. února 2008 19:32
Jméno: vurw
IP: uživatel1946
 čus mám velkej problém no možná neni tak velkej jede to ale je to strašný .Strašně to vynechává jiskru to hází že když sem se omylem dotknul svíčky a šloupnul sem na nakopávačku tam mě to málem zabilo . v pátek to ještě bylo good ale ted fakt nevim poraďte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2008 17:10
Jméno: vurw
IP: uživatel1946
takže svíčka je nová inducka a kondík taky
Datum: 25. února 2008 17:10
Ides postupne od sviecky cez fajfku,kabel,inducku a nakoniec kondik.
Datum: 24. února 2008 20:17
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kondik vymen
Datum: 24. února 2008 19:08
Jméno: blyb
IP: uživatel14
tohle mi to dělalo jen s tyristorovým zapalováním, po důkladném seřízení to jelo, ale stačilo se při běžícím motoru přiblížit prstem k fajfce na cca 5 cm dostal jsem do pazoury kopec ran jako prase, ještě pár minut potom sem jsem neměl v prstech moc cit. Prostě takový 5 cm blesky procházející izolací no  motor ale šlapal tak jsem si toho moc nevšímal, ale po několika desítkách km nešel do otáček a postpně se celej posral
Datum: 24. února 2008 18:31
Jméno: blyb
IP: uživatel14
tohle mi to dělalo jen s tyristorovým zapalováním, po důkladném seřízení to jelo, ale stačilo se při běžícím motoru přiblížit prstem k fajfce na cca 5 cm dostal jsem do pazoury kopec ran jako prase, ještě pár minut potom sem jsem neměl v prstech moc cit. Prostě takový 5 cm blesky procházející izolací no  motor ale šlapal tak jsem si toho moc nevšímal, ale po několika desítkách km nešel do otáček a postpně se celej posral
Datum: 24. února 2008 18:31
Jméno: vurw
IP: uživatel1946
neni to předstih ? já když sem naposled šteloval předstih tak to nedopadlo moc dobře
Datum: 24. února 2008 18:20
|



|