slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  229  230  231  232  233  234  235  236  237  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: keee      IP: uživatel12849    
čáu seso, chci tě upozornit na chybu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kohoutek_14x1222.html máš u kolonky ,,typ,, napsane blbosti :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za upozornění, už jsem to smazal...
 
 
Datum: 29. září 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16202    
zdar draci potřebuji vyměnit ojnici da se to přelisovat doma? jak určím vzájemnou polohu pulek kliky? případně odkaz kdo to umí dobře udělat. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
No jestli máš doma lis a hodinky a umíš to tak proč ne. Jinak já to dávám pánovi co mi brousí válce.
 
 
Datum: 29. září 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11232    
Ahoj, potřebuji poradit prosím.. Koupil jsem Jawu 21, dojel jsem na ní domů, je v pořádku má STK, mám od ní zelenou kartu a malý techničák + kup. smlouvu, původní majitel si nechal velký TP + kopii kup. smlouvy, ale on má dopravku v jiném městě (jiný kraj). Pude to teda tak, že on to na mne u sebe na DI odhlásí, pošle mi poštou velký TP,zruší pojistku a já, jak mi to přijde tak půjdu na evidenčku, pojistím a pak na DI přihlásit. - takhle si to představuju - půjde to??? Díky za rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:01
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11232    
Díky,, je to můj první přepis, tak se raději ujištiju ...
 
 
Datum: 29. září 2013 10:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojištění založ hned jak to přivezeš domů... vyhneš se tak pozdějším problémům s čkp... zbytek myslíš dobře
 
 
Datum: 28. září 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14082    
Je to dobrá cena za péráka 250FJ 30 tis. ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Mrkni po netu, jak by měl pérák z roku výroby toho tvého vypadat, na inzerci je to samej pérák ,,Janeček,, a jedinej díl co je opravdu z Janečka, tak je nádrž :-( ale s tím TP bych neváhal.
 
 
Datum: 29. září 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud má to co píšeš už bych ho měl doma :-) až si pro nej půjdeš vraž jim peníze a utíkej at si to nerozmyslí.
 
 
Datum: 29. září 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14082    
Díky za rady :-)
 
 
Datum: 29. září 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je to komplet z FJčkovejch dílů a nádrž po renovaci, tak je to dobrá cena. Jestli je to navíc s přepsatelnym TP tak se dá říct že je to výborná cena...
 
 
Datum: 29. září 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14082    
Je po renovaci nádrže a je k tomu i nové sedlo a je k tomu i TP jinak je komlet.
 
 
Datum: 29. září 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Max      IP: uživatel14539    
Ano je ale také záleží v jakém je stavu...atd ale sehnal by jsi i levnejší když tak pošli foto :-)
 
 
Datum: 28. září 2013 22:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BŮŮŮŮŮŮŮ, Jakej stav? Kompletní? Nějaký doklady nebo tak něco?
 
 
Datum: 28. září 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawa 21 :)      E-mail:      IP: uživatel6809    
Zdarec draci .potřebuju poradit fik mi krásně táhne na jedničku ale jak tam dám dvojku tak se začíná přidusovat a musim tam dát dvojku .Mám skusit vypálit vejfuk nebo neci jinýho .díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
co na to říct , nejdřív vše vyčisti a seřiď
 
 
Datum: 29. září 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl jsem se zaptat na co je na filtrboxu ta hliníková trubička, která jde dolů pak otočení o 180° a zase nahoru. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Trubku mužeš mít i krátkou je to jedno,ty poslední dvacítky už měli jen tu krátkou trubku dolu a taky to jezdilo...
 
 
Datum: 29. září 2013 13:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak horkej vzduch v sání snižuje výkon, to je fakt...trochu s nadsázkou se dá říct že čim studenější vstupní vzduch tim lepší (samozřejmě berte to trochu s rezervou)...
 
 
Datum: 29. září 2013 12:55
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže když jí nemám zahlou a jde rovně tak to saje teplej vzduch od válce ? a vadí to něčemu ? mě se zdá že když ten fechtl je už zahřátej tak že tolik netáhne
 
 
Datum: 29. září 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, dík za odpovědi.
 
 
Datum: 29. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zahnuté byly když byl airbox pod prsíčkama tak aby se do boxu nenasával horký vzduch od válce
 
 
Datum: 28. září 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je hlavní přívod vzduchu do boxu a nemusí být zahnutá a novješích typu ty trubičky byly jen kousek dolu a neohybaly se
 
 
Datum: 28. září 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdar draci fichtl mě nechce jet, nakopnout nejde jediný čim ho rozeběhnu je, že dam jedničku a musim ho dost rychle rozjet pak se chytne, jak dam dvojku tak konec :-( přestane jet, nevite co stim? Komprese, předstih, odtrh v pořádku. Diky Jinak svička nová a jiskru hazí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: pavel258      IP: uživatel14557    
jde ti tam moc paliva,zkus posunout jehlu.,
 
 
Datum: 29. září 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Jo, zkoušell sem i jinej, když vindam svičku tak je mokrá jak prase.
 
 
Datum: 29. září 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Karbec je čistej a seřízenej ?
 
 
Datum: 28. září 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel5893    
cus chlapi mam simsona skutra a mam strzeny zavit na vyfuku jedu kousek a vypadne jeto otrava nevite jak to vyresit p. bolf. sem s valasska odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
 
 
Datum: 28. září 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16198    
přeříznout to na 8 mm zavit? a udelat vlošku se kus zavitem 8 a druhý konec 6?
 
 
Datum: 28. září 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Měl bych speciální přání. Byl by tu někdo, kdo by mi poradil ohledně klapky sání? Popřípadě byl i schopen vyrobit po domluvě domeček na klapku a tak? Moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
jawa46: srovnáváš hrušky s jablkama...
 
 
Datum: 29. září 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klapky klapky klapky dneska hrozně in věci. Ale jen klapky závody nevyhrávají, není problém vyhrávat s originálním převrtaným karbecem. Jo myslím ve speciálech! Byl jsem na závodech kde jel Lovík na mustangovi - s převrtaným jikovem... speciály dostaly čtvrt kola :-D .. je fakt že umí dobře jezdit. Prostě klapky nejsou zdaleka všechno!
 
 
Datum: 29. září 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Koutský, Gavlíci, Lovětínský, Voves, Mullerovci... to jsou za mě argumenty pro klapku .) Bohužel dneska už ve fichtl motokrosu nikdo symetrák nejezdí. Osobně když už bych dělal klapku, tak bych aspoň dodělal 3. přefuk pod klapkou podle starý Yamahy DT80, ať to má nějaký význam, plus pořádná spodní komprese, velký sání+velký karbec. Posadit klapku na původní 2k válce bez jiných úprav mi nepřijde nejšťastnější nápad.
 
 
Datum: 29. září 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
je to jak říká standa, klapka rozvodu pístem je jen brzda v sání, možná se tomu maličko vylepší spodek, ale rozhodně to nebude víc točit.
 
 
Datum: 29. září 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/29380385/Jawa-pionier--domcek-na-klapky.php
 
 
Datum: 29. září 2013 3:46
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/29380247/Jawa-pionier-tuning-valec.php
 
 
Datum: 29. září 2013 3:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16201    
Nechci bejt furt pesimista,ale u tebe to nepřinese nic krom trochu lepšího spodku a nepatrně spadne maximum + tisíce problémů s karburátorem. Klapku bych osobně dal jen v případě,že by její přínos měl větší přínos jak ztráty....u seriovýhho upravenýho symetrickýho dvoukanálu to bude jak když dáš na ochipovaný TDi dva katalizátory.....
 
 
Datum: 29. září 2013 1:51
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám upravený dvoukanál, chtěl bych dát pod DO19 domeček s klapkou. V rámci mých pokusů bych očekával hladší chod při vyšších otáčkách. Chci jen zkusit a nemám možnost si to to doma vyrobit sám
 
 
Datum: 28. září 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od klapky očekáváš? máš snad 3K a rozvod pístem neni možný?
 
 
Datum: 28. září 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: nokik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar motorysti, jaký proud dává babetta 20(střídvý - stejnosměrný) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
střídavý
 
 
Datum: 28. září 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel11232    
Ahoj, udělám s JW 50/21 STK když tam budu mít blinkry a kryty rukou ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel16196    
zdar to je jasný že uděláš to tě možná i pochválej za ty blinkry. horší by to bylo naopak třeba u simála sou psaný v TP a když tam nejsou tak by stk nedali ale když je mít nemusíš a máš tak je to v pohodě a kryty taky nevadí. tak zlom vaz
 
 
Datum: 27. září 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel16115    
ahoj ve spolek, kamoš mi říkal že navrtáním dírek mezi pístní kroužky a pod kroužek zvětší plnění klikove skříně a fichtl jede lépe je tomu tak? nebo ne? :-) děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ta díra se u 2t dělá v případě že máš dělený výfukový kanál, aby se lépe mazala přepážka,
 
 
Datum: 29. září 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
mužes mi to prosímtě objasnit? kde, proc? .... rád se přiučím :-)
 
 
Datum: 27. září 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
u dvoutaktů se vrtá malá dírka a pomůže proti zadírání
 
 
Datum: 27. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
On nám to tu kolega asi popsal trošku špatně, malé dírky se občas dělají u spodní hrany kroužku, půlkou zasahují do drážky pro kroužek a druhou půlkou pod drážku, dělá se to s důvodu lepšího mazání kroužků a zabránění zapékání, ale u čtyřtaktů. S plněním to nemá nic společného.
 
 
Datum: 27. září 2013 6:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Rozhodně ne. Je to totál blbost. Kroužky sou tam aby těsnili píst ve válci. Když navrtáš díry před kroužky a pod kroužky tak nebude v HU komprese,ale vše se zas protlačí pod píst. Dej kamošovi lepáka,to byl od něj asi fórek .
 
 
Datum: 26. září 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/748799-zapalovani-imf-soft.html Je tu někdo kdo by mi mohl něco říct o tomto výtvoru Pana stýskala ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, já jsem si postavil na Fichtla, kterýho zrovna dávám do kupy, zapalování od Chonga a zatím to šlape perfektně. Na YouTube mám video z prvního startu. V otáčkách to chcípalo, protože jsem měl nízkou hladinu v karburátoru. Po seštelování to točí jak šílený. :-) http://youtu.be/DwgduukiF3A
 
 
Datum: 27. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Proštuduju to,já právě myslel že je to nějaká levnější alternativa vape,jinak zapalování ted nemám jako prioritu zatím mi stíhá zrepasovaný origo 30w ale Děkuji ti za zájem.
 
 
Datum: 26. září 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Tak si udělej něco jako má babeta...snímač a tyrystor a nějak to napájet z cívky...jenco to má hezky popsaný na webu...
 
 
Datum: 26. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Bateriove.. přesně to sem nechtěl,Díky stando.
 
 
Datum: 26. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Bateriové bezkontaktní zapalování s programovatelnou křivkou předstihu + kabel a soft do kompu ... Jestli si koukal u Eddieho na webu,tak na něčem hodně podobnym odlaďovali Frikulínovi 3K a po odladění křivek na brzdě získali 0,3 až místy 0,5HP v celém rozsahu. Ale taky se to dá použít prostě jako bezkontakt a místo křivek tam naprat jeden pevnej předstih. Zapalování je bateriové,to znamená že je napájené z baterky. Pokud chceš baterku dobíjet tak musíš vytvořit komplet usměrnění a regulaci a předělat komplet eletriku...
 
 
Datum: 26. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Oprava není to od Stýskala
 
 
Datum: 26. září 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, chtěl bych se zeptat jak se projevuje ohnutá spojková tička u pařeza ? nemuže to náhodou dělat že spojka jakože nejde zmáčkonut ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
tak jde o to jak menší má tam být myslím 5tka kulička stejná jako do řízení
 
 
Datum: 27. září 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dal jsem tam menší vadí to ?
 
 
Datum: 27. září 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nevypadla ti kulička ?
 
 
Datum: 27. září 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na lamely sem koukal ty jsou v poho a tyčka asi taky jestly je prohnutý tak přehlýdnutelně a s tím šnekem ? jak se to dá oravit ?
 
 
Datum: 27. září 2013 15:52
 
 
 
 
Jméno: myschak1968 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej pravý kryt vytáhni tyčku a víš na čem jsi-pokud nejde spojka zmáčknout můžou být slepené lamely-u pařeza taky zadřený šnek v pravém krytu.
 
 
Datum: 27. září 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci jaký lijete olej do své mašiny ? Mám čz 250/455 liju tam denicol plná syntetika a smrdí to jak krává ... rnjě nějáký olej který nesmrdí a nedýmí jak Třinecké ocelárny? dával jsem poměr 1:35 a teda byl to dymecrnDíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já teď jezdim polosyntetiku od elfu, je za slušnej peníz, fichtl čoudí jenom za studena, nebo ve velký zátěži,chvily jsem jezdil i na motul 100 motomix(minerál) a taky dobrý, a když je nouze tak používám Mogul TS a taky bez problému, u všech poměr většinou 1:33 nebo 1:40, a na to TS-ko u nás v práci jezdíme skoro všechno co má 2T motor (Terra, křoviňák, motorovka) a vše léta běhá bez chyby a jakýhokoliv výraznýho opotřebení
 
 
Datum: 26. září 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Jestli ti to kouří jako Třinecký železárny tak máš prdlý gufero pod primárem. Denicol je hodně kvalitní olej,ten nemuže kouřit ani smrdět. Jezdim na m2t super API TC a ani kouř ani smrad...malinko to voní tak jak má,což k starýmu 2T patří ;-)
 
 
Datum: 26. září 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Lij tam co chceš, ale když už perly tak nějakou polosyntetiku :-D, ale hlavně v předepsanym poměru výrobcem motocyklu. Tahle číza, ale obecně dvoutakt kouří jen za studena nebo podtáčením, takže ideálně točit, točit, točit ....
 
 
Datum: 26. září 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Házíš perly sviním :-D Denicol dělá i kloudný minerál, zkus ho...
 
 
Datum: 25. září 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávam kvalitní minerální olej ve stejném problému a je to OK...
 
 
Datum: 25. září 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Chlapy je nejaka nahrada karbecu za original krome dell orta ? Z neceho jinyho..cetl jsem z jawy 90,¨nebo s upravama ze simala.. Jde mi o stelovani,s originalem toho moc nevymyslim.. Nevim neco jako bing nebo z nejaky moderni 50ky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: fichtlessi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus toto vše by mělo pasovat :http://www.kaxl.cz/cs/nahradni-dily/7834-nahradni-karburator-do-motorove-pily.html a je to i levné :-)
 
 
Datum: 28. září 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel16052    
Na nějakým fichtlu už jsem to taky viděl ale zkušenosti nemám, třeba mě někdo doplní http://www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/52-tuningovy-karburator-19-mm.html
 
 
Datum: 27. září 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16195    
ja nerikam ze nemuzu seridit originalni karburator stando..to bych byl blb doslova. Ale urcite se zlepsi startovani bez naklaneni,reakce na plyn a 19 difuzor taky neco udela:-) Me jde motor krasne za plynem..
 
 
Datum: 27. září 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tohle je sice pěkný, tenhle konkrétně odzkoušený nemám, ale po zkušenostech s napodobeninami Dellorta, musím říct, zlatý orig. Dellorto, a ten cenový rozdíl už není zas tak velkej. U levných napodobenin je největší problém s kalibrací trysek. Tak že to stejně vždycky končí nákupem značkových.
 
 
Datum: 27. září 2013 6:33
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
http://www.ebay.com/itm/Carburateur-carbu-19-PHBG-Pipe-admission-Spirit-MBK-YAMAHA-DERBI-Type-Dellorto-/260931454113?pt=FR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces&hash=item3cc0ba04a1
 
 
Datum: 27. září 2013 1:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
trysky budeš muset zkusit, co bude motoru chutnat, tam totiž záleží na filtru, kostrukci filtrboxu a rozsahu úprav motoru, jinak to nejde, u lanka je potřeba o kousek zkrátit bovden aby ti šlo šoupátko až nahoru, jinak půjde jen asi do 3/4,
 
 
Datum: 26. září 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Jestli neseřídíš origo karbec tak se ti to zjevně nepovede ani u Dellorta...
 
 
Datum: 26. září 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16192    
a ty trysky co tam jsou kdyz ho koupim tady jsou spravny nebo musim menit? a co obnasi ta uprava lanka? me by zajimaly naky zkusenosti od nekoho:-) jizda..startovani
 
 
Datum: 26. září 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tak ta cena snad není tak hrozná, ber to tak, že je to novej karburátor, to za menší peníze budeš těžko schánět
 
 
Datum: 26. září 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16189    
jenom cenu... :-D kdy by mi nebylo tech penez lito tak si ho novej koupim
 
 
Datum: 26. září 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Mohu vědět co máš proti Dellortu???
 
 
Datum: 26. září 2013 6:27
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci má nekdo zkušemosti a přetesnováním tlumičů zadních na čz 125 476 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi...
 
 
Datum: 25. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
čauec má někdo zkušenost se stáčením kliky z čz 125/453 nebo s výměnou za jinou + podkova ? jde mi o upravene motory děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
Díky stando :-)
 
 
Datum: 26. září 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Dobře napřed blbej dotaz : ty budeš jezdit nějaký závody veteránů do objemu 125ccm? Pokud ne,tak je myslím jednodušší a asi i levnější použít motor z čz 175/450 ... Ve svý době tyhle kliky utáčelo TK moto a s repasí,přelisem,vyváženim a duralovou vložkou do kliky to bylo snad za 4000-4500,- .... Hlavně uděláš kliku a co dál? Ten motor je slabej,těžkopádnej a pomalochodnej a neni tam moc prostoru pro úpravu válce...jen stratíš spodek a furt to pojede jen jak rychlejší fichtl se 4 kvaltama ... Nechci tě odrazovat,ale je to dost k zamyšlení....
 
 
Datum: 26. září 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16190    
ježiš proč tam nedáš motor ze 250 bude to levnější a aspon rozumě udělaný
 
 
Datum: 26. září 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, mám vytlučené uložení kyvky u čz 175/356. Co Je vše potřeba pro opravu? je na to třeba nějakýho speciálního nářadí? A taky co je všechno uvnitř abych nemusel obědnávat na 2x. Jestli by jste mi mohli hodit tady od sesy odkazy. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16190    
místní prodejce mě zabije ale vem z monty jawa LITINOV7 futra s čepem a asi budeš muset sehnad i výstružník
 
 
Datum: 26. září 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel16188    
Čau draci, můj fichtl je po GO (zadřel se, tak sem měnil válec, píst a klikovku plus jsem přidal pár další věcí co už byly značně v háji (sekundár primár řetěz, lamela spojky, brzdy apod. ale to je vlastně jedno). Jezdim na něm každej den do práce a u nás na Liberecku jsou celkem kopce. Jel jsem do práce jako vždy ve 2 lidech a v kopci (na 2 jsem jel tuším) se mi najednou ozvala rána někde z motoru (zespoda) a najednou klesly otáčky a změnil se výkon (k horšímu :-D ). Od tý doby nás to do kopce táhne často na 1 (dvojka je moc dlouhá) a když jedu sám, připadám si jako bych měl za sebou ještě tak půl člověka. Vůbec nejede. Jediný co jsem na tom dělal, byl posun jehly ze 3. na 2. zářez (před tou "nehodou";-). Jinak nic, jezdil jak má. V čem by mohl bejt problém? (Jehlu jsem ještě zpět na 3. zářez nedal, výfuk jsem dneska utěsnil (kdyby se něco změnilo tak to aktualizuju ;-) ). Předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Tak dej ještě krapet níž hladinu a bude držet i volnoběh ;-)
 
 
Datum: 26. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16193    
Draci asi jsem to spravil. Utěsnil jsem výfuk u kolene tmelem a posunul jehlu zase zpátky. A přijde mi že jezdí jako dřív...tak snad...kdyby něco dám zase vědět. Díky za vaše rady ;-)
 
 
Datum: 26. září 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16193    
Na volnoběh to často chcípá. I zahřátý. Musim furt držet trochu pod plynem. I když někdy je to náladový, že volnoběh drží dlouho, ale stejně pak chcípne. Ok kouknu k magnetu na cívky.
 
 
Datum: 26. září 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co dělá volnoběh??
 
 
Datum: 26. září 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14530    
podivej se,jestli ti civky v zapalovani neskrtaji o magneto,nebo jestli nejsou civky nebo magneto povolene
 
 
Datum: 26. září 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel16188    
Jehla tam je a píst je v celku bez známky jakýhokoliv odštípnutí. ... Píst by tam měl bejt zprávně (nedělal jsem to já, ale chlápek co tu opravuje tydle stroje). Pravdou je že po tý opravě to ve vyšších otáčkách když pustim plyn začne trochu zvonit, což vůbec nevim čim to je, ale na válec a píst jsem koukal a kroužky tam jsou a válec neni nijak poškrábanej. Já jsem na ty motory amatér, abych si to dělal sám i když vím že to neni nic těžkýho na tom fichtlu. Primitivní věci zvládám :-D . ... ale kouknu ještě jednou. Kámoš co se mnou jezdí na fichtlu navrhoval ještě že by to moh bejt blbě utěsněnej výfuk nebo zanesenej karbonem. Jenže to by nevysvětlovalo tu ránu. Kouknu na to znova. Díky za rady a další možnosti vřele vítám :-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale neboj, převodovka to nebude ;-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná pístní kroužek, nejspíš si na tom ale dobře, ten ulomenej kus vylít ven, dal si tam správně píst? sundej valec a uvidis snad to bude za pak kacek ;-)
 
 
Datum: 25. září 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
těžko soudit když to nevidím , mohl se vyštípnout kus pístu,nebo ti vypadla jehla z karbce a vcucla se do motoru .......
 
 
Datum: 25. září 2013 21:05
 
<  229  230  231  232  233  234  235  236  237  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:54:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu