Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pauli
IP: uživatel2389
 čus draci nevite nekdo jak nastavit pořádnej předstih ?? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 11:46
Jméno: pauli
IP: uživatel2389
 čus draci nevite nekdo jak nastavit pořádnej předstih ?? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2008 12:04
Jméno: pauli
IP: uživatel2073
diky moc.
Datum: 11. března 2008 12:04
Jméno: pavko
IP: uživatel430
mi lepsi nejde nastaavit nev proc jak stim phnu o 1 mm tak mam 2 tak lepsi to nejde
Datum: 10. března 2008 18:40
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
1,2 je až docela málo ne....? Já teda dávám 1,6-1,8 tak něak všechno zkoušim...!
Datum: 10. března 2008 18:00
Jméno: pavko
IP: uživatel430
dobry predstih je 1,2 ja ho mam a super
Datum: 10. března 2008 16:35
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Poradim ti...  Asi sám dobře víš že jsi na stránce Sesa Moto...tato stránka se věnuje československým motocyklům Jawa 50. Sesa jakožo svědomitý schraňovatel literatury má nááádhernej přehled všechn možnejch i nemožnejch příruček v na hlavní stránce. Otevři si nastavení předstihu u Jawy 50 a ČTI podle toho to nastav a máš POŘÁDNEJ PŘEDSTIH....  Really easy...
Datum: 10. března 2008 15:16
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 Zdravim chci se zeptat proč mi vůbec nereaguje šroubek na volnoběh, najednou mam na neutrál strašně vysoký otáčky a ten šroub můžu třeba úplně povolit a pořád nic.
Ještě sem nekoukal do karburátorů tak se chci nejdřčív zeptat, je to třeba lankem nebo seknutým šoupátkem? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 19:44
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Má mě rád 
Všude to těšní, ale možná bude něco s tim guferem protože sem sundával zapalování
a od tý doby to je na vysokých otáčkách.
Lanko je normální
Datum: 10. března 2008 19:44
Jméno: chytrák
IP: uživatel14
nemá tě rád
Datum: 10. března 2008 18:58
Jméno: jezda
IP: uživatel2389
cau draku, stim sem mel taky problem, a zavada byla na lanku, musis ho drobek odrezat.. mohlo by to byt tim..
Datum: 10. března 2008 11:48
Nebo máš povolenej karbec a nedrží ti na kolínku.
Datum: 10. března 2008 10:20
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
to ti nekde taha falesnej vzduch. zkontroluj vsude tesneni a gufero pod zapalkem
Datum: 09. března 2008 22:50
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 čau draci hele potřebuju vědět u babety 210 jak se nazívá lanku od žárovky tachometru do motoru ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 11:33
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
ohebný hřídel rychloměru se to správně nazývá v příručkách.Jinak je to lanko,bowden či náhon tachometru.A od žárovky nevede,tam máš snad kabel,ne?
Datum: 10. března 2008 11:33
Jméno: vajo
IP: uživatel1275
 zdar! hele potřebuju u fichtla rozdělat řízení a nevím jak můžete mi pls poradit!? děkuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 5:54
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel791
A co ti nejde....? Sundat řidítka počítám co...? Povolit...1cm vyšroubit šroub a ťuknout do něj....  Jestli je to něco jinýho tak specifikuj líp dotaz....
Datum: 10. března 2008 5:54
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_601.html SESO to je cena jen za jeden ? NA PRAVOU STRANU ? NEBO JE TO DOHROMADY AJ S LEVYM ? A NEMAS KDYZTAK AJ TEN LEVY ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 16:02
Jméno: sesa
IP: uživatel176
cena za kus,,,,,co je na obrazku to se kupuje
Datum: 10. března 2008 16:02
Jméno: gg
IP: uživatel1337
 zdar .pořád mi kape z přepadu na karbeci benál čim to může bejt??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 10:20
Nebo jsi otočil ten plíšek na nastavování hladinky. Potom to nedovírá a teče benzín.
Datum: 10. března 2008 10:20
Jméno: tommyX
IP: uživatel645
Datum: 09. března 2008 21:08
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Posl.aktualizace: 10. března 2008 17:10
nemáš nejaké fotky nejaké upravené jawy,třeba 175.250,350ccm??dik
Datum: 10. března 2008 17:10
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
imho ten halloween bike vypada luxusne
Datum: 09. března 2008 22:21
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tak tihle hoši si s tim hodně pohráli
Datum: 09. března 2008 22:09
 Zdar hoši,mám 21 fichtl,když jedu tak 500m po rojzdu šlape parádně potom se sačne dusi t a okamžitě zpomalovat plně mi nejede trojka musim sřídavě podřazovat a řadit potom už to jde jen střídavě jednička a dvojka a pak už radši zastavím a motor je vařící,tak ho nechám vychladnout a opět to samý,tak jsem zkontroloval válec a ojnici a píst a vše a všude mi to těsní.Kouknul jsem se teda na lektriku a předstih mám v poho protože mi chytá napoprvý a bez plynu tak jsem zkontroloval magneto a to se hejbe jakoby ven a dovnitř ,tak jsem zkontroloval kolíček a ten je v poho ale viklá se mo celá ta hřídel ,na které je to magneto,tak nevím,jestli nemám vyběhané ložiska na ojnici a na karterech pls porďte. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2008 16:13
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
mas spatny loziska na klice kdyz se ti vikla. Ale proc to nejede nevim
Datum: 11. března 2008 16:13
Jméno: tobi
IP: uživatel14
a kontorloval si kola? treba ti to nekde drhne
Datum: 10. března 2008 19:03
Jméno: pavko
IP: uživatel430
mas tam pravepodobne tesna loziska ale to zas vylucuje to ze se vykla klika a to ze chyta na poprvi neznamena ze mas dobry predstih sem kamosovi raz steloval predstih by oko a taky to chytalo na poprvi ale prehrivalo se to a jak byl motor teply tak to nejelo a dokonce strilalo a motor sel krasne do otacek skus predstih
Datum: 09. března 2008 21:34
nesmiš šulit honina!!
Datum: 09. března 2008 20:56
 Zdar hoši,mám 21 fichtl,když jedu tak 500m po rojzdu šlape parádně potom se sačne dusi t a okamžitě zpomalovat plně mi nejede trojka musim sřídavě podřazovat a řadit potom už to jde jen střídavě jednička a dvojka a pak už radši zastavím a motor je vařící,tak ho nechám vychladnout a opět to samý,tak jsem zkontroloval válec a ojnici a píst a vše a všude mi to těsní.Kouknul jsem se teda na lektriku a předstih mám v poho protože mi chytá napoprvý a bez plynu tak jsem zkontroloval magneto a to se hejbe jakoby ven a dovnitř ,tak jsem zkontroloval kolíček a ten je v poho ale viklá se mo celá ta hřídel ,na které je to magneto,tak nevím,jestli nemám vyběhané ložiska na ojnici a na karterech pls porďte. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2008 20:48
 Čau typani, chtěl bych se zeptat, jestli by se mohl dát motor z jednaváci (21) na 555 bez výměny klikovky (21 má větší ojniční pouzdro) jaky by byly třeba úpravy pístu (zabroušení atd...) ale nechce se mi vůbec měnit klikovka... jde to teda se vás ptám???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2008 20:49
všechno se dá kdyš se chce!!!de tam upne v poho sem to mnel mnelo to akurat parádný tah jak sviňa
Datum: 09. března 2008 20:49
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to by myslim nepasovalo sla by am mylsim klika z 05
Datum: 09. března 2008 20:41
Jméno: pavko
IP: uživatel430
 nebyl by nejaky borec ktery by koupil tovarnu ČZ a zacaly by vyrábet špičkové motocykly
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 17:16
jj chce to rozfičet tu výrobu.komanči byli sice kurva ale všechno za ně šlapalo.ale jawa a čz na to má a kdyby začali tak vyrábět jak dělali minulé století,tak sa možů jít všechny kawasaki,hondy atd. zahrabat!!!
Datum: 10. března 2008 17:16
Jméno: Pan Půlič
IP: uživatel2390
Omlouvam se, ze je to tady 3krat... Nejak mi to zlobi.
Datum: 10. března 2008 15:48
Jméno: Pan Půlič
IP: uživatel2390
S tou Cagivou to neni tak jednoznacny... na zcatku 90. let (kdyz tovarnu koupila Cagiva) uz to bylo s CZou dost na hrane... Cagiva to koupila, vyrobila tusim asi 2 motockyly (180ku Rollanda-ram Cagiva, motor CZ 180 a udajne i nejakyskutr, ale o tom nemam moc informaci) a slo do hajzlu. Jestli chtela Cagiva jen znicit konkurenci (i kdyz v ty dobe uz to zadna konkurence nebyla. asi jako dneska Jawa je konkurence Yamahy...), nebo skutecne rozjet vyrobu motocyklu, to vi jen buh... zas je pravda, ze kdyby CZ Cagiva nedkoupila, ze se placa ve stejnych srac*ach jako Jawa dneska. Ja sem rad, aspon si CZ neznicila jmeno jako Jawa dneska. Tot muj nazor. Ale CZ retezy ptri k jednem z nejlepsich.
Datum: 10. března 2008 15:47
Jméno: Pan Půlič
IP: uživatel2390
S tou Cagivou to neni tak jednoznacny... na zcatku 90. let (kdyz tovarnu koupila Cagiva) uz to bylo s CZou dost na hrane... Cagiva to koupila, vyrobila tusim asi 2 motockyly (180ku Rollanda-ram Cagiva, motor CZ 180 a udajne i nejakyskutr, ale o tom nemam moc informaci) a slo do hajzlu. Jestli chtela Cagiva jen znicit konkurenci (i kdyz v ty dobe uz to zadna konkurence nebyla. asi jako dneska Jawa je konkurence Yamahy...), nebo skutecne rozjet vyrobu motocyklu, to vi jen buh... zas je pravda, ze kdyby CZ Cagiva nedkoupila, ze se placa ve stejnych srac*ach jako Jawa dneska. Ja sem rad, aspon si CZ neznicila jmeno jako Jawa dneska. Tot muj nazor. Ale CZ retezy ptri k jednem z nejlepsich.
Datum: 10. března 2008 13:35
Jméno: Pan Půlič
IP: uživatel2390
S tou Cagivou to neni tak jednoznacny... na zcatku 90. let (kdyz tovarnu koupila Cagiva) uz to bylo s CZou dost na hrane... Cagiva to koupila, vyrobila tusim asi 2 motockyly (180ku Rollanda-ram Cagiva, motor CZ 180 a udajne i nejakyskutr, ale o tom nemam moc informaci) a slo do hajzlu. Jestli chtela Cagiva jen znicit konkurenci (i kdyz v ty dobe uz to zadna konkurence nebyla. asi jako dneska Jawa je konkurence Yamahy...), nebo skutecne rozjet vyrobu motocyklu, to vi jen buh... zas je pravda, ze kdyby CZ Cagiva nedkoupila, ze se placa ve stejnych srac*ach jako Jawa dneska. Ja sem rad, aspon si CZ neznicila jmeno jako Jawa dneska. Tot muj nazor. Ale CZ retezy ptri k jednem z nejlepsich.
Datum: 10. března 2008 13:34
Jméno: pavko
IP: uživatel430
cz vyroba skoncila kvuli cagive to slovo nechcui slyset cagiva koupila firmu cz sebrala patenty a odesla neboc ciza mela v 70letech nejlepsi motorky podivejte se napr na cz sprint
Datum: 09. března 2008 22:15
Jméno: pavko
IP: uživatel430
cz vyroba skoncila kvuli cagive to slovo nechcui slyset cagiva koupila firmu cz sebrala patenty a odesla neboc ciza mela v 70letech nejlepsi motorky podivejte se napr na cz sprint
Datum: 09. března 2008 22:10
Jméno: Many
IP: uživatel1732
A kolik za ní chtěj táta schání dobrou firmu ke koupi.
Datum: 09. března 2008 22:06
Jméno: 00
IP: uživatel368
Tak mysim že kupim a že to rozjedu...  Leda v krásnym snu... Co se vlasně s čz stalo?? Jak něco takového mohlo skončit to nechápu
Datum: 09. března 2008 21:59
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ruska mafie se zas osvedcila ze vasil
Datum: 09. března 2008 21:50
počky já sa mrknu do peněženky kolik mám..kdyžtak ju kůpím 
Datum: 09. března 2008 21:29
Jméno: ghg
IP: uživatel2116
Jj to by chtelo aby zase zacala vyrabet pekny masiny bylo by to paradni
Datum: 09. března 2008 20:58
 Zdarec, nemáte náhodou doma nějakou rozetu kolem 64 zubů??? Je to na Pytel prošel sem hafo inzerátu, provolal mailant a ............prd.
Kdo má ať mi ji prodá... Děkuju za zdárné nalezení ve vašich šuplikách.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2008 22:46
mam novy venec 66zubu cena 500+postovny
Datum: 20. března 2008 22:46
Venec rozety 66zubu-700kč,uplne novy nepouzity.
Marffik@seznam.cz
Datum: 15. března 2008 15:22
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel791
Rozeta v šupliku...?  Já si ji dávám na hřebíček......
Datum: 09. března 2008 20:37
Jméno: tahoun
IP: uživatel202
 zdar ,menil jsem na mustangu pistni krouzky,z toho duvodu ze nemel tah,vykonove bych to prirovnal asi k babetě,rozebral jsem motor,zkontroloval válec,je jako nový,ty krouzky jsem ale vymenil a stejne to jede furt stejně zdechle,ve vysokých otáčkach to ještě jde,ale když jedu v nižších otáčkách,a nebo se rozjíždím domírného kopce,tak táhnu spiš ja fichtla než on mě no a ve dvojko jezdim vetsinou tak 2,trojka to neutahne,dohromady s kamosem vazime tak 120 kg..vsechno jsem prekontroloval,předstih,svičku a stejně nic,vyfuk jsem čistil,karbec cely rozebral,všude dal nove tesneni a porad nic,normalni fichtl tahne krásně od podlahy a ten můj tak od 1/4 plynu,pod tu 1/4 nema tah a dusí se..cim by to mohlo jeste byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2008 14:33
zkus seřídt volnmoběh ,ě to robilo taky a tak jsem ho seřídil a dal jsem tam víc vzduchu a uz je to good
Datum: 12. března 2008 14:33
Jméno: pavko
IP: uživatel430
vymen bronzove pouzdro jestli to mas moc tesny tak klika nema potrebny pohyb neo jaky davas pomer oleje muze se to pri nizssich ortackach spatne spalovat a pokud nemas pridrene loziska skus napsat co sem ti napsal a napisu ti podrobnejsi veci ten motor sem nevydel tak nemuzu posoudit presne
Datum: 09. března 2008 20:26
Jméno: blazenn
IP: uživatel2387
vybrus.
Datum: 09. března 2008 20:25
 cus seso jak to je stim nakupovani objednal sem si tu kumu na cizu jak de na sani a pisou ze do deseti minut mi pride na e mail zprava ale nic neprislo nevis jestlis neco neposilal na adresu ALES CHROMY
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2008 20:42
Jméno: sesa
IP: uživatel1149
pac jsi to nedotahl do konce,,nic take mi neprislo,,zkus jiny prohlizec treba mozilu,,sesa
Datum: 09. března 2008 20:42
Posl.aktualizace: 09. března 2008 19:51
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
 Čus potřebuju pomoct našel sem po dědovi motor má to kulatej válec a je to 175 ale je to 2výfuk s rybinama nevíte nědko co by tohlo bejt za tip ? diky...nemůžu to nikde najít...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2008 20:32
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
Jo to bude vono diky..
Datum: 09. března 2008 20:32
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
na cislo motoru jestli predtim budes mit 356 tak je to 175/356 kejvacka, prvni 3cisla jsou typ motoru zdar
Datum: 09. března 2008 19:49
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
na cislo motoru jestli predtim budes mit 356 tak je to 175/356 kejvacka, prvni 3cisla jsou typ motoru zdar
Datum: 09. března 2008 19:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel2387
jawa cezeta 175/356
Datum: 09. března 2008 19:47
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
 zdarec lidi asi mě to neuvěříte ale dleska jsem jel na pyonyru typ 21 a valim 96 km/n změřil mě to kámoš na yamaze
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 20:45
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
tak kámošovi vyřiď, ať si koupí novej tacháč, protože tehle asi dosloužil
Datum: 10. března 2008 20:45
Jméno: barwis
IP: uživatel209
PCHE to nic neni ja si postavil skok na hornim mustku macoch rozjel to na 60 a hop 10m nad zemi mi kamos na honde zmeril 170km/h tohle sou fakta !!!
Datum: 10. března 2008 0:23
Jméno: jindra
IP: uživatel1806
no to si rozjel z hoodne prudkýho kopce a dal si tam neutrál ne??
Datum: 09. března 2008 21:57
Jméno: pavko
IP: uživatel430
na fikovi dle orig tachometru se da dostat 70 s 12 zubama a s 13 i 80 ale to se mi nepodarilo nebylatak dlouha draha ale 75 se da s 13 zubama jestli je draha dost dluha tak 80 v poho ale s vetrem v zadech
Datum: 09. března 2008 21:54
Jméno: martin
IP: uživatel1584
sa daj do kopy woe na fikovi nejvice 65 km : h
Datum: 09. března 2008 20:43
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Je to kravina....96 jezdim já na upravenym fíkovy. (a to vim dost přesně protože mám přesně nastavenej tachák...) A vůbec takový to měření....jeli sme vedle sebe...! hmmm taky sme byli mladý a dělaly to tak..to byli čísla...nadšený sme byli...!!!!!!!
Datum: 09. března 2008 20:30
Jméno: pavko
IP: uživatel430
s 12 zubama lze jet 70 tak proc ne s 13 ne 80 mi to jede na pul plynu 70 a na plny se mi jeste nepodarilo dat otacky na max tak by to tak melo jet
Datum: 09. března 2008 20:28
Jméno: donald
IP: uživatel2388
a nebo ta yamaha jezdí 400
Datum: 09. března 2008 20:10
a ta yamaha tě tlačila haha
Datum: 09. března 2008 20:08
Jméno: Jirkat
IP: uživatel2350
To je blbost nejvíc můžeš jet 65km/h.
Datum: 09. března 2008 20:06
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to neni mozne mozna s nitrem bys to dal se seriovym motorem a s 18 zubama max a s nahodou 80km 96km to by ten motor asi vyskocil to neni mozne yamaha to je srot pise ze to jede 96 a pritom to jede 70 marketingový trik az to lidi kupuji pise to ze jedes 80 a pritom jedes 60
Datum: 09. března 2008 20:05
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
lidi fak nekecam já tomu taky nevěřil a nejlepší na tom je že to nemám žádnej tuning
Datum: 09. března 2008 19:54
Jméno: speedondra
IP: uživatel1654
lidi fak nekecam já tomu taky nevěřil a nejlepší na tom je že to nemám žádnej tuning
Datum: 09. března 2008 19:51
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
to ti teda fakt neuvěříme máš pravdu....
Datum: 09. března 2008 19:46
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Takový kopec u nás snad ani není ne???
Datum: 09. března 2008 19:46
Jméno: martin
IP: uživatel1521
 ahoj delala jsem GO motoru a za 1 to jede normalne ale pri dvojce to do ctvrt plynu taky v pohode ale jakmile dam plnej tak se to zacne dusit!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 19:37
Jméno: fichtl
IP: uživatel692
haha ja mam ten samej problem taky meto dela nejspis ti to nekde fouka spatne utahli budto to vyfouklo tesneni nebo simerinky v pr.. ja taky tetka kuli tomu musim rozebrat znova motor
Datum: 10. března 2008 19:37
co třeba zkusit trysky.
Datum: 09. března 2008 21:23
No já to mam to samý s tim rozdílem, že mi to nejede ani na jedničku.. a uškrtit směs je myšleno jehlou?? Mámjí na druhým zářezu shora.. Pokud sundam filtr tak to jede ale taky žádná sláva. I když vyndam vložku filtru tak to prostě nejede.. musim sundat celej ten plast.. Je to divný.. Nápady??
Datum: 09. března 2008 20:18
Jméno: donald
IP: uživatel2388
zkus uškrtit směs to nekdy dělá po výbrusu
Datum: 09. března 2008 20:13
Jméno: ..
IP: uživatel1847
jinou svicku
Datum: 09. března 2008 19:51
Jméno: Franc
IP: uživatel2125
 Zdar draci, dneska sem jezdil na fichtlovi bez problému a protože sem měl dosti horkej motor tak se mě nechtělo čekat až schládne tak sem válec trochu polyl vodou a pak to nejelo jenom to nepravidělně chytalo, myslí te že se tam nějak mohla dostat voda??? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2008 19:41
Jméno: fichtl
IP: uživatel692
asi mas mokrou fajfku tak to skratuje skusto ususit
Datum: 10. března 2008 19:41
Jméno: rstb
IP: uživatel417
ja jezdi vsude muzne jen ne na silnici a vodou projizdim a strika to na valec a zatim se mi nic nestalo
Datum: 09. března 2008 21:40
Zkuste mu to vysvětlit. Rychlým zchlazením rozpáleného železa na určitou teplotu dojde k jeho prudkému ochlazení místy až podchlazení na okolní teplotu a železo se smrskne. Čili je to to samý jak když se mění ložiska na klikovce. A pokud se jedná o tu závadu. Tak buď je problém ve válci(spečený pístní kroužky, nebo se ti zkroutil válec protože hliník je sviňa) Každopádně musíš sundat válec.
Datum: 09. března 2008 21:28
Jméno: ghh
IP: uživatel2116
Ty si dement fakt kokot to neni mozny co je za lidi v dnesni dobe ty si vocas
Datum: 09. března 2008 20:11
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ty pico jak muzes valec polit vodou vzdyt to ti odejde motor take pice nemam rad i kdyz sem tez motor malem utopil ale to me cajti honily tohle uz nedelej nebo jak to preskne tak mas skodu za nekolik tisic korun
Datum: 09. března 2008 20:10
to muže tapadnout jenom uplnyho čuráka ani lidi z blazince BY to neudelali!!!
Datum: 09. března 2008 20:07
Jméno: cestmir24
IP: uživatel2297
mno trak to seš fkat vocas...jenom vola může napadnout polejt válec vodou
Datum: 09. března 2008 19:50
Jméno: Franc
IP: uživatel2125
A proč by to praskalo nedělám to po první, akorát že to nejede až ted a nemusíš hned nadávat nebo tě rozbiju
Datum: 09. března 2008 19:46
seš pica nebo co?? lit na valec vodu to muze nepadnout jenom idiota!! a jestli chceš poradit tak di za tatou a rekni mu at te liskne!!
Datum: 09. března 2008 19:40
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Ty vole??? jak mužeš lejt na valec vodu?? vždyt ti to muže prasknout!
Datum: 09. března 2008 19:38
|



|