Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, mám Jawu 05 s tím sploštěným karburátorem. Vyměnil jsem trysku 60 za 72. Jehlu mám na prvním zářezu z té nešpičaté strany. Nevíte, na jaký zářez to mám dát? Já se v tom štelování směsi zas tak moc nevyznám. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2013 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 standa se blbě vyjádžil , první 05 měli karbec z s22 ovšem se zvětšeným difuzorem na 15mm takže stejný jako 05
Datum: 03. října 2013 21:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Taky dost záleží, jestli máš karburátor z S22 a nebo z 05, je tam jiný difuzor.
Datum: 02. října 2013 11:30
 Mě se taky zdá, že je to větší, ono to číslo na té trysce je to číslo už takový docela nečitelný. Na internetu bylo napsaný, že je tam 60.
Datum: 01. října 2013 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel16212
 Před časem ses tu ptal,to si pamatuju,ale nepadlo ani slovo o j05 a karbecu z s22 s HT 60 ... To bych viděl na trysku 62-65...
Datum: 01. října 2013 16:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak ti to doporučovalo nějaký jelito. Vyprdni se na jiný filtry, dej tam originál a otryskuj podle příručky...
Datum: 01. října 2013 16:34
 Dával jsem tam ten jinej filtr a byla mi doporučena tryska 72.
Datum: 01. října 2013 16:12
 Proč jsi měnil trisku ? no skus a uvidíš
Datum: 01. října 2013 15:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mě by hlavně zajímalo, proč jsi tam dal tu 72 trysku...
Datum: 01. října 2013 15:50
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Zdarec chlapi. Máte někdo odzkoušené ložiska např. 6203 SKF TN9 C3 na klice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2013 14:48
Jméno: Franta
IP: uživatel14645
 Zdar draci, jaký hodnoty má mit kondik u mustanga s 30W zapalovaním? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 8:54
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 jestli se jedná o kondík u kladívka tak ten má standartně 0.25 nebo 0.23uF a napěťově minimálně těch 250V
Datum: 02. října 2013 8:54
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Matně si vzpomínám že unipolární 1uF/250V... k čemu to potřebuješ vědět?
Datum: 01. října 2013 22:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Posl.aktualizace: 02. října 2013 18:48
 Je to paráda, konečně si odlehčím nervy s půlčlánkem
Datum: 02. října 2013 18:48
 tohle ja fakt kvalitni,to se neboj
Datum: 02. října 2013 1:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jak jsou na tom kvalitou zuby? Pamatuju, že 1. várka ferodo lamel stala za prd. Ty nový už byly v pohodě...
Datum: 01. října 2013 22:50
 nojo ,,tak ja to uvedu na pravou miru,,ty lamely to byla strasne rychla novinka,,, a ja to tam strcil nejak uvapene,, jasne lamely maji 36 zu a jsou urcene na 11 kolecko a ty budu mit pristi tyden po dovolene,,, budou i lamely 38 zubu  pro extra ladice,,,,jinak jsem se ukvapil i v cene,,,pac jsem uz prvni par prodal pod cenu a tak cena jedne lamely je 410kc
Datum: 01. října 2013 22:43
 hele 37z je trochu blbost ne? na jakej primár to chceš dát ?
Datum: 01. října 2013 19:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Máš recht... 34 má originál.
Datum: 01. října 2013 10:33
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A od kdy má seriová lamela 36z
Datum: 01. října 2013 9:51
Jméno: jakub
IP: uživatel16210
 zdravim,chtel bych se zeptat jak zapojit na fichtla baterii?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:09
 Takhle to neber, chongu, je tu spousta lidí kterým to užitek přinese a budou rádi žes to popsal
Datum: 02. října 2013 23:09
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Nevím proč mě napadá to rčení o perlách házených sviním... sory, ale nějak nemám pochopení že je to pro tebe taková bžunda. Takže odteď je to na Tobě...
Datum: 01. října 2013 21:48
Jméno: jakub
IP: uživatel16210
 diky za radu!  ale to schema zapojeni mi nic neřika
Datum: 01. října 2013 14:46
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 No problém je v tom, že řekněme 30W verze zapalka (existuje i 20W) dává 30W a spotřebiče mají 30W... tedy zbyde zhola "nic". A přitom bys potřeboval alespoň 5W, ale nejlépe 10W na nabíjení. Protože je docela nutné baterku "nasytit" v době kdy motor točíš (za jízdy) aby jsis mohl odebírat cos v naakumuloval v době kdy altík nedává moc proudu (stání na světlech, jízda na volnoběh, blinkry když dojíždíš na neutrál, nebo stojíš na světlech). Takže abys mohl dobíjet, musíš někde ušetřit, páč výkon alternátoru nezvedneš... Takže jediný místo kde ušetříš je zadní obrysové světlo, to se dá nahradit LED. Ale zase potom potřebuješ stabilizátor, abys třeba baterku nepřebíjel (když rupne přední žárovka, nebo zapomeneš rozžnout). Takže nejjednodušší řešení je usměrňovač (4x Shottky usměrňovací dioda např. 1N5820), rego http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif (pozor zapojení je laděné na 12V, pro 6V stačí změnit R2 na 1k8) a akumulátor. Aby to dobíjelo tak dozadu bezpodmínečně LED. Ale i tak je to na hraně, protože úspora je méně než 5W (něco sežere LED a něco úbytek na usměrňovači). Přesto to za pokus stojí, protože tohle zapojení je jednoduché. Na akumulátor pak navěsíš přední žárovku, přerušovač bliken a blikny, ale také nezapomeň koupit stejnosměrný klakson, páč ten původní v téhle sestavě nebude fungovat.
Datum: 01. října 2013 12:32
Jméno: jakub
IP: uživatel16211
 No ja chci tu baterii pripojit na svetla a blinkry a jen aby tu baterii dobijelo
Datum: 01. října 2013 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Je to jednoduché (jak pro koho). Nejprve napětí usměrníš, pak ho stabilizuješ a připojíš akumulátor správně polaritou  Taky ale musíš zajistit, aby spotřeba nepřevyšovala dodávku proudu, jinými slovy aby to dostatečně dobíjelo a aby jsi se nevracel domů s prázdnou baterkou  . Je mi jasné že tahle odpověď je Ti k ničemu, ale na Tvém místě bych si nejprve položil otázku jsi-li schopný vůbec takovou úpravu zrealizovat (vyrobit) a navíc v dostatečné kvalitě, která zásadně ovlivňuje životnost. Už jsem totiž viděl mnoho "samodomo" výrobků, které bych hodil rovnou do stoupy, než montoval do motorky. Ono je totiž docela k nas..ní, když tě studenej spoj "nechá" kilometry od domova s nefunkčním zapalováním, nebo v noci bez světel. A umět letovat, to je základ, zejména na motorce oplývající vibracemi....
Datum: 01. října 2013 6:57
 Zdar mám dotaz, mám fichtla 21 a mám k němu malej techničák, čísla souhlasí,mám na něj plnou moc, chci se zeptat jestli potřebuju i velkej techničák
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:15
 podle toho co je malej techničák, pokud je to zatavenej papír s nápisem osvědčení o registraci vozidla a nic jinýho nemáš tak se připrav minimálně na vydání duplikátu velkýho techničáku ale s tim jaká ochota na úřadech panuje ti možná i řeknou že máš smůlu, jiná věc je pokud máš starou knížečku, to si v pohodě, ale taky záleží na tom jestli to má čísla a je to aktivně přihlášení, jestli to někdo nechal dřív vyřadit a tobě dal knížečku ze který to třeba ani nepoznáš at si to přihlásíš tak si taky v pr**** good luck já už nechci s dopravnim úřadem nic mít, z veteránistů si dělaj akorát hodně slušně řečeno srandu, pokud nemáš pět let starý auto tak najednou nic nejde
Datum: 02. října 2013 23:15
 dík
Datum: 01. října 2013 18:59
Jméno: Nax
IP: uživatel14539
 Nepotřebuješ
Datum: 01. října 2013 18:40
Jméno: Antonín
IP: uživatel16209
 Zdravím, dávám dohromady motor na pařeza a na předlohové hřídelce chybí vymezovací podložka. Víte někdo, jakou má mít předlohová hřídelka stranovou vůli? Má to být natěsno - tedy vymezovací podložka silnější, nebo hřídelka může cestovat do stran? O kolik? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2013 21:29
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
Posl.aktualizace: 11. října 2013 20:24
 Ahoj mám 3x jawu 555 a pařez táhne od spoda každej ale pionýr od vyšších otáček motoru pařez je nesmrtelnej jezdím už 30 let (pařeza mam po dědoj tak to beru i s tou dobou kdy na tom jezdil děda) na jeden výbrus a je to parádní komprese furt stejná, mám převod 13/55 , 1 a 2 berou i kopce naplno ale ta 3 je horší ale když ju roztáhnu tak mi na max jede po rovince 65km/h vážím 70 kilo. nevyměnil bych to za nic.
Datum: 11. října 2013 20:24
Jméno: emkuska@seznam.cz
IP: uživatel15391
 já zkusim to s 12zuby jj 555 maj velkej tah na 1 a 2,ale ta 3 je nic moc
Datum: 02. října 2013 16:24
 stačí jenom pořádně seřídit, ale je fakt že ty motory z pařeza vydržely hodně, a jely i v takovym stavu v jakym by žádnej jinej motor nejel, a zdá se mi že maj i větší tah od spoda
Datum: 01. října 2013 16:55
 Jeden zub na tahu přidá jen drobet. Doporučuji ti zkusit větší obsah motoru. Mě když pionýr nechtěl uvest tak jsem pořídim dvěpade a zatim vyhovuje.  Vyzkoušej a uvidíš sám, že se ti to zalíbí jak to potáhne.
Datum: 01. října 2013 16:35
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 standa OK  díky
Datum: 30. září 2013 21:11
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 mikys díky  jawa46 sorry,že chci od někoho radu,která mi pomůže a sorry,že dotaz pokládam neodborně,ale pokládam ho pochopitelně pro všechny fichtlaře.
Datum: 30. září 2013 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel16208
 Od mala sem jel jen na jednom pařezu kterej netáhnul ! Měl motor na kaši,klika se hejbala snad i v odolním ojničním čepu,kroužky skoro žádné,hlava foukala,předloha lítala v převodovce a mlátila o uraženej karter a furt to jelo !! Jestli máš ve válci píst a kroužky tak to musí táhnout i na 13/55 ale jestli chceš 12/55 tak je to tvoje volba...
Datum: 30. září 2013 21:05
 To je mi novinka že primární převod "je ten co z venku pohání řetěz"
Datum: 30. září 2013 20:31
 no podle toho kde jezdíš a kolik vážíš  já mám třeba pařeza s origo převodem mám 75 kilo a jezdí pěkně trojka je delší na rovinky no
Datum: 30. září 2013 20:28
 zdar, mam problém s karbecem u babety, nechce jít do otáček ale když přicpu sání jede jak pila
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2013 19:51
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 Logicky tam tím pádem jde málo benzínu tzn. přicpaná tryska
Datum: 30. září 2013 19:51
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 ahoj draci mám v plánu koupit babettu 210 či 207 , mám řidičák A1 , ptám se babetta má stk ?(spz jsem ještě neviděl ) nebo má jenom zelenou kartu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2013 21:00
 pokud nekdo z předchozích majitelů nebyl aktivní a nezřídil na babetu TP (jednu dobu to šlo) tak stačí jen zelená karta a je lepší mít i typovou kartičku
Datum: 30. září 2013 21:00
Jméno: lubas59
IP: uživatel16207
 Zdravím, jakožto začínajícího trabantistu mě trápí jedna věc - studené starty naprosto bez problémů, chytne po chvilce...ale jakmile je motor ohřátý a chci ho nastartovat, tak to prostě nejde a musím rozdělat svíčky a vyfouknout směs, pak naskočí...za tepla startuji bez sytiče a když před vypnutí motoru nevypnu kohoutek a neprotůruju motor, tak nemá šanci potom naskočit. Kde může být problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2013 22:46
 podle mě teda ta směs, a nebo tepelná hodnota svíček? ale spíš asi ta směs
Datum: 30. září 2013 22:46
Jméno: standa
IP: uživatel16208
 A co vzduchový filtr? Čistý? Neni něco vcuclý v sání?
Datum: 30. září 2013 20:20
 řek bych že bude bohatá směs, za studena ještě statu schopná, ale za tepla už ne
Datum: 30. září 2013 17:48
Jméno: Josef
IP: uživatel14718
Posl.aktualizace: 02. října 2013 10:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 02. října 2013 10:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Mám je druhou sezónu na cestovním stroji a v pohodě, jen i když mám 90kg tak je mám na nejměkčím nastavení, aby to trošku pérovalo, ale jezdím jen po silnicích.
Datum: 30. září 2013 14:11
Jméno: nughetak123
IP: uživatel16167
 zdravím dostal jsem helmu je tak 20 let stará (INTEGRÁLNÍ) nerozbitá a vše je OK (prostě jako nová) nechci kupovat novou a chci se zeptat jestli je nějaká vyhláška že třeba nesplňuje nějakou vyhlášku bezpečnosti něbo něco podobného a můžu s ní lítat na skůtru.Navíc je mi trošku veliká lítá mi v ní maličko hlava a chci se ještě optat zda-li to vadí či ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2013 20:51
Jméno: nugetak123
IP: uživatel16167
 ok
Datum: 30. září 2013 20:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když si kupuješ novou helmu , musíš jí na boudu doslova narvat , protože ještě povolí
Datum: 30. září 2013 16:54
Jméno: nughetak123
IP: uživatel16167
 no jezdit se sní dá a když jedu tak se nekýve a nepřesunuje jenom když na třeba rukou do ní drcnu
Datum: 30. září 2013 15:09
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 Podle zákona musí vyhovovat zvláštnímu právnímu předpisu (což je vyhláška ministerstva dopravy kde se píše že blembák musí bejt homologovanej, číslo bohužel nevím), ovšem jak je to s kyblíkama vyrobenejma dřív než se začalo s homologováním se nikde člověk nedopátrá.
Běžně si toho policajti nevšímaj, stačí jim že člověk má na hlavě aspoň něco ale v případě nehody (a nedejbože úrazu to je jiná), pak se na to navíc vymlouvá i pojišťovna a jsou s tím problémy.
A co se stane s velkou helmou jsem si otestoval sám - zlehka jsem sebou flákl v zatáčce a helma se mi protočila na hlavě, naštěstí neulítla.
Datum: 30. září 2013 8:21
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli ti je velká - je k hovnu , poznáš sám při první jízdě,než mít velkou helmu to radši nebudu mít žádnou
Datum: 29. září 2013 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdravím máte doma někdo moped Karpaty,Riga nebo Verhovina?Potřeboval bych poradit jak to dostat legálně na silnici a taky si nevím rady s karbecem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 22:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 a nevíš kde to jde koupit?
Datum: 02. října 2013 22:06
 Ano, já jsem již řadu let šťastným majitelem Rigy, označení Mini-Mokik 50. Je to poctivej ruskej stroj. Karburátor je kopie malýho Binga, sytič má na páčku kterou se přivře vzduch
(podobně jako u babetty). Karbec má ploché šoupě a nemá jehlu - taková trochu zvláštnost na motor 50ccm. Ten karbec jde v ČR koupit novej, stejně jako několik málo dalších věcí.
Datum: 01. října 2013 20:38
Posl.aktualizace: 29. září 2013 20:56
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 zdarec chci se zeptat našel jsem doma kola na stadiona ale nevím jestli jsou obě přední jak poznám zadní kolo od předního a jak je vlastně chycená rozeta? dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 20:00
 přední i zadní je stejné.. na rozetě jsou 3 čepy které se zasunou do 3 dír v zadní straně bubnu
Datum: 29. září 2013 20:00
 Zdar prosím jaké ložiska a gufera mám dat do motoru na pionýra chcu měnit všechny nelépe link a nebo označení dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 21:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak prvně by bylo dobře říct jakého pionýra máš, to je totiž dost široký pojemrn
Datum: 29. září 2013 21:40
Datum: 29. září 2013 20:00
 Na starejch ložiskách a guferách snad nemáš označení?
Datum: 29. září 2013 19:37
 Ahoj všichni, přivez jsem si domů vrak ČZ 175/477 rok 1976 Harlejka. Nalezl jsem jí v kůlně po nejakých tunerech vejfuk nahoru, uřezaný blatníky, zasraná od bláta. Rám je tolikrát svařovanej že jsem to ještě neviděl. Chci se zeptat zda Harlejka měla stejnej rám jako obyčejná 477? A zda kdyžtak někdo nevýte kde by se dal rám na 477, 487 sehnat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 22:18
 Vím jaké jsou rozdíly jen jsem nevěděl jestly neni i rám v něčem odlíšný. Jedná se o typ 477.7. což je harlejka i podle čezetmanie. Mám kulatou nádrž s malím výčkem, jiné světlo i s držáky. jen si nejsem jist předními tlumiči jelikož maji normálně kryty jako normální sporty např. ČZ 471 a Harlejka žádný nemá. Nemáte někdo fotografiji zadního světla na Harlejce má jiný držák a ten nemám. Chci vědět zda půjde vyrobit. Foto nemám již je zozebrána kvůli výměně rámu.
Datum: 29. září 2013 22:18
Jméno: pepa
IP: uživatel16205
 zrovna ty tvé vytuněne věci jsou stejné s klasikou harlejka se lišila nádrží a světly lukas...byla verze pro ruskej trh která měla světla klasická pal ....často se vyskytovali hliníkové ráfy..podívej se na čeetmania cz
Datum: 29. září 2013 19:37
 Máš foto?
Datum: 29. září 2013 17:52
 Aha tak to dekuji za upozornění, myslel jsem si že je to jedno a to samé. Ano myslím tu vývozní s kulatou nádrží, ikdyž tahle byla vyrobena pro ČSR.
Datum: 29. září 2013 17:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 487 a 477 má jiný rám, na to bacha... Jestli myslíš tu vývozní verzi 477 s kulatou nádrží, tak rám by měl být stejný.
Datum: 29. září 2013 17:27
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draci skládám si motor na jawa 250 353 vádí když je ve spodní časti vložky jak jsou ty dvě okýnka u jednoho ten spodek ulomenej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2013 19:11
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 jo fakt moc dík za rady
Datum: 29. září 2013 19:11
 a když už jsi u toho tak vyřež a zapiluj i ten druhý nesmysl.. je to tak jako časovaná bomba
Datum: 29. září 2013 18:10
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 moc dík už se mysle l že budu muset schánět vále
Datum: 29. září 2013 17:11
 Ahoj draku, ne nevadí pokud nebyl umomenej dovnitř tak to nevadí. Mám péráka a ten to nemá ani na jedné straně originál.
Datum: 29. září 2013 16:54
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chlapy pali se mi zarovky.. uz druha  vzdycky shori jen potkavacka a dalkova sviti. Zapalovani 30W a zarovka 25/25. Je nejaky reseni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2013 21:00
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 klasická velikost 0207, nic výkonového...
Datum: 02. října 2013 21:00
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Dobre  zitra jdu pro soucastky  Jenom bych se zeptal ty odpory staci klasicky nebo je potreba 2W,5W ?
Datum: 02. října 2013 20:22
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 No já použil BD244. TL431 doporučuji model co vydrží nižší teploty než 0°C (podívej se na koncovku, např. TL431ILP), přecijenom asi neplánuješ jezdit jen za tepla  . Omezovač bych zapojil na vývod mezi přepínačem světel a spínačem světel... aby to zbytečně neomezovalo když nesvítíč, páč klakson si s tím poradí...
Datum: 02. října 2013 12:57
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 TO si urcite nemyslim neboj.. s tou 7805 mi to uz doslo no nejak sem to nedomyslel.. ale grecak sem bral jako samozrejmost. Takhle.. chystam se na ten stabilizator cos odkazoval,uz ho mam navrzenej a hodim to na DPS at to neni "prasarna" Ten bipolarni tranzistor uricte na chladic ze ? A sel by nahradit 2N6109 ? na GME 07 nemaji.. A jestli to dobre chapu zapojuje se mezi vodic ke svetlu  Jinak dík za rady
Datum: 01. října 2013 22:32
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No je to takové kasické "nedozrálé" řešení.. jednak proto že nevíš že 7805 musí mít nějaké minimální napětí na vstupu aby na výstupu bylo oněch 5V a to je tak 1.5V navrch a druhak že při spotřebě 30W to odpovídá proudu procházejícího stabilizátorem 5A. No klasická 7805ka snese pouze 1A... a to se nebavíme o teple, které při tom vznikne... Tam kde ty chceš stabilizovat, tak tam moje zapojení jen odebírá přebytečný proud aby nestoupalo napětí... takže řekněme že vyrobíš 35W namísto 30W na což máš žárovky v okruhu a já těch 5W navíc "rozpustím" v umělé zátěži, čímž zabráním přepětí... no popravdě zdá se mi to elegantnější řešení, už jen proto že to zapojení se při podpětí chová jako by tam nebylo zapojené a navíc nevyžaduje žádné další úpravy zapojení motocyklu.. ono totiž ta Tvoje 7805ka potřebuje stejnosměrný proud, takže byas to musel stejně usměrnit a když má podpětí, tak z napětí ubírá oněch 1.5V zcela zbytečně.... Tvůj nápad se žárovkama mi přijde absurdní.. když přidáš další žárovku, tak sice zabráníš přepětí, ale zároveň při nízkých otáčkách (volnoběh, popojížďky) to bude svítit o 5W zbytečné zátěže míň... je ale otázka co úpravou sleduješ... Hele, ptal jsi se na radu.. dostal jsi jí, jestli si myslíš že tomu rozumíš víc než já, tak dej vědět, nebudu tu mrhat časem...
Datum: 01. října 2013 21:58
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 No ja premyslim ze bych hodil usmernovac, k tomu stabilizator 7805 a melo by byt po problemu. Samozrejme ho hodit na chladic. A nebo jednoduse nechat vepredu 6V 25/25W vzadu mam 6V 5W tak k tomu hodit jeste jednu. Coz by bylo 35W a patici na ve zarovky ve svetle mam.
Datum: 01. října 2013 21:02
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Datum: 30. září 2013 21:20
Jméno: Standa
IP: uživatel16206
 A máš tam zadní žárovku? 5W/6V ? nemáš jen "nějakou podobnou co si našel doma" ... někdy pomáhá dát zadní žárovku 10W/12V a kupodivu to pak drží ačkoliv by to mělo kápnout jako na tu šestku... laborace se zadníma žárovkama je docela prdel...laboroval jsem u vape....když dam předek 15/15 6V a zadek 5/6V tak to hoří,když dam dozadu 15W/12 tak je to bludička,když dam 10W/6V tak je to bludička ,když dam 10W/12V tak to shoří a zatim jedniný co mi neshořelo je kombinace předek 40+45W/12V s tim že zadek nesvítí..... asi by to kurňa chtělo rego a nebo prej stabilizátor z babety....což chci zkusit já.....
Datum: 29. září 2013 21:06
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 příště zkus "Chlapi"  Ale k Tvému dotazu, pálí se ti potkávačka, protože je to to vlákno na které máš přepnuto  . Ale Tvůj problém je v tom, že máš silné magnety rotoru (co by za to jiní dali). Tím pádem má vlivem přepětí vlákno vyšší teplotu a snadno pak při jízdě po děravé cestě vlákno "odkápne", protože se skupenství vlákna více blíží kapanému. Docela jednoduše se tento problém dá odstranit pomocí střídavého omezovače napětí viz http://btelectronic.sweb.cz/rego_ac.gif pod tranzistor to chce pochopitelně nějakej chladič, kdybys zapoměl rozsvítit světla a vývody se zapojují na vývody světelného pólu, tj jeden na živej drát a druhej na kostru, jedno kterej...
Datum: 29. září 2013 17:07
 U jakýho je to stroje?
Datum: 29. září 2013 16:55
|



|