Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cuz draci chtel jsem se zeptat kde by sem mohl sehnat na jawu mustang vzduchový filtr,ale nemyslim ted te velky jak se dává pod nádrž ale takovy malí jenom se dá na karburátor protože na vašem kramku jsem ho nenašel jestli nevite co myslim tak se juknite na videa a je to to treti video a ma ten filtr diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2008 23:55
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
jedině burza..
Datum: 29. března 2008 23:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel2490
díky moc
Datum: 21. března 2008 18:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kamo on nemyslel origo priste cti !!!
Datum: 21. března 2008 17:45
Jméno: radim
IP: uživatel202
Ahoj ,kámo,měl jsem stejný problem,originál už jse ten typ vůbec nevyrábí,jedine koupit ten vnitřek (filtr)a na to udělat nějakou objímku a nejaky proužek plechovy k tomu přiletovat a potom to přitáhnout objímkou...
Datum: 21. března 2008 16:45
Jméno: Espectro
IP: uživatel2461
Datum: 21. března 2008 15:56
Jméno: David
IP: uživatel1342
 Cus Draci,muzu se zeptat jakej je presnej typ jawy 90 s vejirovym valcem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2008 21:03
Jméno: David
IP: uživatel1966
jo,ja se splet,myslel sem hlavu dik
Datum: 22. března 2008 21:03
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Je to vějířová hlava a měla by to být verze Cross a novější model Trail.
Datum: 21. března 2008 15:43
Jméno: ABC
IP: uživatel805
 Zdravím, vím, že už se to tady řešilo, ale pořád nevím řešení. Po důkladném vyčištění magneta (rozebráno do šroubku, vyčištěno, promazáno) mi začali praskat žárovky - 1x přední, 3x zadní. Předtím to nedělalo, tak jsem docela překvapen. Mám tam 20W zapalovaní z J555, žárovky 6V 15/15W a 6V 5W. Jak tedy problém praskání vyřešit díky. P.S. Pokud možno tak, aby nepraskaly a svítily pořád stejně dobře, jezdím totiž i večer, tak potřebuji aby dobře svítily. ještě jednou díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:32
Jméno: pavko
IP: uživatel430
dej tam 12v kamosovi to robilo to same
Datum: 21. března 2008 16:32
 seso prosimte sou k tem cervenym blastrum aji drzaky??dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:04
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nene,,jen samotne,,,sesa
Datum: 21. března 2008 16:04
Jméno: ...
IP: uživatel1093
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1972.html kčemu toto je,nebo co to presje je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 14:55
Jméno: Js
IP: uživatel340
To je k tomu, aby sis udělal z Jawy 50 Robby sedumdesátku.
Datum: 21. března 2008 14:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel2489
nevis citat?
Datum: 21. března 2008 14:28
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Datum: 21. března 2008 14:26
 zdar vsem chtel sem se zeptat jesli musim mit na babetu 210 spz diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 14:29
Jméno: Js
IP: uživatel340
ne
Datum: 21. března 2008 14:29
Jméno: jkj
IP: uživatel525
 hoj,mate nekdo zkušenosti s předkopama na fichtlu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 18:14
Jméno: ´Killer a Frajtr
IP: uživatel2370
předkopej si připojku na plyn piššššóó
Datum: 21. března 2008 18:14
A kam bys je tam chtěl dát???
Datum: 21. března 2008 15:46
 hojte  MŮŽE SE NECO STÁT S MOTOREM KDYŽ do něj leju SUPER100 + PLNĚ SYNTETICKÝ VYSOKOVÝKONNÝ OLEJ??????? JAWA 21 SPORT
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 23:50
musa:Fichtlu je uplne jedno.Je to podobne ako by si namiesto vyfuka natreteho na cierno dal vyfuk chromovany.Esteticky to je krajsie,ale funkciu plni uplne tu istu.
Datum: 21. března 2008 23:50
dik za odpovědi ale myslím si že 100oktan je mnohem kvalitnější než natural 91 nebo 95 a navíc i výkonější
Datum: 21. března 2008 18:49
Jméno: pavko
IP: uživatel430
vzdyt ja ho taky kupuju za 300
Datum: 21. března 2008 17:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
Vesnican: prosimte ukaz mi kde koupim castrol tts za 300 ja ho tady kupuju za 450..
Datum: 21. března 2008 17:08
Jméno: pavko
IP: uživatel430
co by se stalo ale asi mas plnu penezenku je to moc drahe a 100oktan je na nic sica tam sou additivaktere rozebirat nebudu ale je tona nic ten olej je taky zbytecny kdyz chces vysoko vykonyy olej kup si tsf splnuje nejprisnejsi normy a je lacny
Datum: 21. března 2008 16:34
Jméno: Vesnican
IP: uživatel2074
Zdar docela by mě zajímalo kolik dáte za litrovku m2t já sem našel cenu 70 koruna ředíš to 1:33 nebo si za 300 koupíš castrol tts a ředíš 1:100 počítat se mi tonechce ale o tolik draží to nebude
Datum: 21. března 2008 16:06
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Myslim že ne..ale proc utracet za zbytečnosti, když je motor stavěný na m2t? A pište to bez capslocku,blbě se to čte.
Datum: 21. března 2008 14:05
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
 cus chce se na neco zeptat muzu lejt do fika natural 95 ? prej to ma lepsi vikon a takovej tlumenej zvuk neskurvim ho tim nejak ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 19:44
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
mno tak co si mam vybrat
Datum: 21. března 2008 19:44
Jméno: pavko
IP: uživatel430
tak na kompresi 9,5 se v dnesni dobe ma pouzivat benzin natural vsude to najdete a zkurvit to nezkurvis akorat ho ochranis pred predzapaly
Datum: 21. března 2008 16:37
Nevím jak vy ale já když jedu na Natural tak to má takovej hlubší zvuk a líp to táhne ale když naleju speciál tak zvuk začne měknout a na tom výkonu se to o kapičku zhorší (musím podřazovat i tam kde to vyjedu na 3 tak jedu na 2). Ale asy to bude tím že 5 let jezdil jenom na Natural a M2T.
Datum: 21. března 2008 15:33
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
Datum: 21. března 2008 14:36
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
Datum: 21. března 2008 14:36
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nemá to vliv na výkon a motoru to nic nedělá.
Datum: 21. března 2008 14:31
no je lepsi na vikon ale kazi se s tim vic motor nez s benzinem special
Datum: 21. března 2008 14:27
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Jasně že můžeš proč by ne výkon nevim možná trochu.
Datum: 21. března 2008 13:06
určo ne e ja leju 100oktan=super 100
Datum: 21. března 2008 12:59
Jméno: nazdar
IP: uživatel2417
 zdar borci, chci se zeptat jak poznám nebo jaký má označení svíčka pro teplý starty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 13:23
čim vyšší číslo na ní je,tim je teplejší.A myslim že nejvyší je 19
Datum: 21. března 2008 13:23
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
 Zdar lidi, nevíte čím to může být, když pustím benzín a skusím na kponout tak to jde a nemusím ani přeplavit karbec, a když ho nacupu tak se mi nepřeplaví karborátor, ale teče mi to tou dírkou co je u kolena, kde má vytékat přebitečný benzín. Už si s ztím nevím rady. Trysky, plovák,ventil v pohodě. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:28
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
no jasny to mi dela taky ale neni to nic na skodu
Datum: 21. března 2008 16:28
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
No tak necupuj 
Když je tam toho moc kape to z tý dirky u kolýnka, jelikož máš asi dobře nastavenou hladinu plovákovky tak při nacupování je tam moc benzinů a ten vykape
Datum: 21. března 2008 13:14
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
tak ještě jednou, když zapnu benzín kohoutkem tak fichtla nastartuju aji bez cupání a skošel sem i cupat jenomže karbec než přeplavím, tak mi to teče s té malé dírky u sacího kolena. nevíte čím to je už si s tím nevím rady?dík
Datum: 21. března 2008 13:01
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
A nastavoval jsi ten plíšek? Ohni ho trochu líp
Datum: 21. března 2008 12:21
sorry neak jsem to nepochopil napiš to este jednou tobě samovolně vytéékáá benzííín z plovákovéé komory?????
Datum: 21. března 2008 12:19
Jméno: 00
IP: uživatel368
 Zdarec lidi. Jawu 90 roadster zná asi každý ale zná ji někdo v provedení 50ccm?? Že na compu čumim do dobovýho letáku a vidim jí tam... na netu sem jí teda nenašel tak se ptám jawařů
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 12:29
50ccm verze byli hlavně na vývoz, ale i u nás jich pár je...
Datum: 21. března 2008 12:29
Jméno: 00
IP: uživatel368
Datum: 21. března 2008 12:03
Jméno: Js
IP: uživatel340
Někde jsem četl, že se objem zmenšoval kvůli závodům padesátek.
Datum: 21. března 2008 11:52
Mě ho taky pls pošli na tomas29@seznam.cz nebo na ICQ 372-371-357.To mě moc zajímá
Datum: 21. března 2008 11:48
Jméno: pavko
IP: uživatel430
posli ten latak na mail pavelpavlicek@e-mail.cz
Datum: 21. března 2008 11:35
 Zdar DRACI potřebuju poradit mam ČZ 175 a vůbec nejede možná kdybych roztlačil ale je tu sníh takže nemám šanci. Jinak baterie nabytá jiskru to dává jako kráva.a benzín by tam měl taky jít pls raďte. Předtim startovala bez problémů...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 22:09
Jméno: barwis
IP: uživatel209
pavko jak si prisel na to ze ciza nejde roztlacit zapnu bosak hodim za dva jak to zacne chytat tak chytnu spojku dam tam 1 a jedu ne? a roztlacenim chytne tak na 1-2metrech jak nic ne ze by me necyhtla na paku  jestli tam mas benzin z minuliho roku tak je nejspis zvodnatelej tak ho vylij a dej tam nove koupenej ne z kanistru co mas z podzimu a svicku asi tez nowou muze byt spatna z toho benalu
Datum: 21. března 2008 22:09
Jméno: Pangi66
IP: uživatel86
zdary chlapy tak sem seridil predstih od voka  a uz to jede ale furt to ve vysokejch otackach jako by vynechává predstihem už sem to nedohonil....a uz vazne nevim cim to je...díky za rady
Datum: 21. března 2008 18:06
Čizu neroztlačíš?co to je za hovadinu já ji roztlačuju xD
Datum: 21. března 2008 14:58
nezasekává se ti polovák? ale to by sis asi všimnul louže pod motorkou....
Datum: 21. března 2008 12:32
Jméno: pavko
IP: uživatel430
cizu neroztalcis a bude to civkou mi to robilo to same civka nesmi toti navlhnout nebo svicka
Datum: 21. března 2008 11:49
Jméno: Pangi66
IP: uživatel86
Svíčky sem tam zkoušel 2 ale obě sou starý takže možná budou obě v prdeli...
Datum: 21. března 2008 11:21
Jméno: Jay
IP: uživatel1326
mozna je to blbost ale skus tam dat jinou svicku me se u fichtla stavalo za venku davala jiskru a po nasrobovani to ani neskytlo
Datum: 21. března 2008 11:04
Jméno: Pangi66
IP: uživatel86
Jo a ještě když zkoušim startovat a vindam svíčku tak je mokrá.
Datum: 21. března 2008 10:58
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 cau hm tak dik no motor sem jeste nepulil da se tam neco skurvit nebo tak ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 14:15
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2488
a daj si pozor na primarne kolecko...musis ho dat dole stahovakom...ked som to ja robil prvy krat tak to zle dopadlo 
Datum: 21. března 2008 14:15
Nejdřív si přečti nějakej návod na netu, wiku na stránkách ( http://www.wiku.ic.cz )má dobrej a pak bys neměl nic zničit, jinak klidně můžeš zničit celej motor když to nebudeš dělat s citem...
Datum: 21. března 2008 12:36
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Hlavne si dej bacha na tesneni karteru - bud tam dej paulin nebo si kup origo papirove tesneni, ale udelej to poradne, ono pak docela nasere, kdyz to musis pulit znova, kdyz ti potece olej.
Datum: 21. března 2008 11:57
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
v motoru nemáš co zkurvit, jen můžeč přehodit kolečka.
Datum: 21. března 2008 11:11
Jméno: petr.l
IP: uživatel2215
 chtel bych se zeptat kolik je lamel na 05?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 12:40
Jméno: petr.l
IP: uživatel2215
george: vis ono to neni tak jednoduchy pac to delam u kamose a tam moc mista
neni a nemuzu tam mit rozebranej motor jiank diky moc ste mi pomohly!
Datum: 21. března 2008 12:40
Jméno: george
IP: uživatel1093
tak si ji rodelej a podivejse?
Datum: 21. března 2008 11:42
První typy s výfukem a stojankem jako mel parez meli jeednu silnou lamelu se 3 pruzinama...
Datum: 21. března 2008 11:25
je to stejny jako u jawy 20, 21, 23.....2 lamely, 1 meziplech
Datum: 21. března 2008 10:26
 ČAUTE ČERNÍ JEZDCI  POTŘEBOVAL BYCH POMOC: KDYŽ NAKOPNU FICHTLA ZA STUDENA TAG TO JDE NA POPRVE ALE JAKMILE SE TROCHU ZAHŘEJE UŽ HO MUSÍM ROZTLAČIT PROTOŽE NAKOPNOUT NEJDE DÍKES ZA ODPOVĚDI
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 14:08
Jméno: radim
IP: uživatel202
a na kondík jste zapoměli....???....a nebo zkus jinou svíčku,ale řekl bych že ten bordel zpusobuje špatný kondenzator
Datum: 21. března 2008 14:08
DIK
Datum: 21. března 2008 12:16
Zkus zmenšit předstich
Datum: 21. března 2008 11:43
Jméno: pavko
IP: uživatel430
kazdy fik se za tepla neda nakopnout
Datum: 21. března 2008 11:32
Jméno: karc
IP: uživatel803
tak tady bych ti poradil už jenom jedno a to že máš v pr.... star.cívku se ti zahřeje a už nedává proud
Datum: 21. března 2008 11:32
karbec i trysky čistím jednou za 3 dny svíčka je nová a válec vyběhaný není protože táhne jak má tak pak teda nevím ALE DÍÍKK
Datum: 21. března 2008 9:54
Jedine nastavit predstih,odtrh,preventivne precistit karbec,skontrolovat(vymenit sviecku).Ak to nepomoze,nic ine ma nenapada.Vlastne ma napada,ze ked som mal fichtla s totalne vybehanym valcom,ze mi na rovine ani nezobral dvojku,tak startoval akurat za studena.Po vybruse chytal na tuk.Pripisujem to lepsej kompresii.
Datum: 21. března 2008 9:42
Jméno: jano
IP: uživatel1752
 caute hosi ...neviete co maozem mat z fichtlem ? roztlacim ide 1 dam 2 zdocina podradim do 1 a aj tak zdochne ...co to moze bit ??? benzin ide....diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 9:43
Odpoj hadicku a otvor ventil na nadrzi a pozeraj,ci ti plynule tecie.Ak ano,tak skontroluj hladinu v plavakovej komore.Ak len kvapka,ale tecie velmi pomaly,tak precisti ventil.
Datum: 21. března 2008 9:43
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
zkus vycistit trysky
Datum: 21. března 2008 9:09
Jméno: DODOM
IP: uživatel2483
 zdar chtel by se zeptat jak premeram dynamo a rele multimetrem...diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 12:55
Jméno: DODOM
IP: uživatel2487
diki moc stemi pomohli
Datum: 21. března 2008 12:55
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
ondro a co když se ptá jak proměří vynutí dynama a funkčnost relé. vynutí dynama proměěříš když vezmeš multi metr, zapneš diodový test a jeden hort dáš na M a druhá na D. relé je lehčí, vem nabitou 6V baterku a mínus baterky dej na kostru relé a plus baterky dej na svorku M na relé, pak by mněla cvaknout cívka v svorky M.
Datum: 21. března 2008 11:15
dynamo: multimetr nastav na 20V, černý hrot ukostři, červený dej na cívku ,nastartuj, zkoušej jaké je napětí v různých otáčkách (stejně nevim proč to chceš měřit). Relé: zase..černý ukostři,červený na výstupní svorku relátka, multimetr by měl ukazovat mezi 6-7,2V. JEDNODUCHÉ.
Datum: 21. března 2008 10:18
Jméno: K.O.
IP: uživatel202
 Cus borci,uz si nevim rady,u mustanga mám pořád černou svíčku,karboš seřízený,olej v pomeru 1:50,už nevím co mám dělat,mohlo by to být předstihem?mám hjo nastavit větší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:36
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
je to tak musis ho vytahnout na poradnou projizdku..... pak se ti krasne zabarvi..... ale ze se svezes po dvore to se ti ani nezahreje(kloudne):o)
Datum: 21. března 2008 16:36
Jméno: K.o:
IP: uživatel202
díky
Datum: 21. března 2008 13:14
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a nebo to taky znamena je jezdis kratke trasy kdyz sem jezdil 4 hodiny v kuse zadnykarbon a svicka cihla ale jak sem jel tak 15minut tak byla cerana ta smes to taky zpusobuje
Datum: 21. března 2008 11:34
kdyz je vsechno dobre sestelovane tak ma svicka cihlovou barvu. Jakmile je cerna,tak to vzdycky jede nanic....serid predstih a serid hladinu a jehlu....pokud tam mas prorezane trysky,tak ty jsou k nicemu a dej tam nazpatek normalni seriove....na oleji do benzinu a na jeho pomeru az tak nezalezi...pri zabehu jsem daval 1:30 a cernou svicku jsem nemel...
Datum: 21. března 2008 11:30
Neviema aky olej tam davas,ale lej ho tam aspon 1:40.A co sa tyka sviecky,tak cierna znamena bohata zmes.Takze to moze sposobovat bud vysoka hladina v plavakovej komore,alebo poloha ihly.Ale myslim si,ze pokial motor nerobi problemy,tak by som to neriesil.A sviecky NGK su citlive na uchlastanie.Ked chces inu,daj tam radsej Bosch.Ale ja som v zivote s Briskom problemy nemal.
Datum: 21. března 2008 9:46
Jméno: K.O.
IP: uživatel202
Ok vyzkouším
Datum: 21. března 2008 8:24
dej si tam svíčku NGK dává o dost vetší jiskru mněl jsem stejný problém svíčky brisk mi odcházely jedna po druhé
Datum: 21. března 2008 7:54
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 cus borci mam takovej dotaz jedny kamosce se stalo u fika ze ji tam nejdou davat rychlosti ma tam jen N a nic vic kolikrat to cvakne a kolikrat ne nevim co stim abych ji pomoch tak kdyz tak poradte predem dik a zdar at vam to frci
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 19:59
Alebo ma v motore vydrete abo vylamane all zuby a ked hej ta newim co s tym robil
Datum: 21. března 2008 19:59
vysypala se ji tycinka od radiciho automatu.....staci rozpulit motor a nasadit to nazpatek
Datum: 20. března 2008 23:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
muze to byt tim ze ma moc dotahlou spojku mi to robilo to same na cize
Datum: 20. března 2008 23:22
|



|