Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepa
IP: uživatel1201
 zdar. není tu někdo v okolí Frýdek-Místek nebo Řepiště,Sedliště,Paskov,Lískovec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 14:10
Jméno: tommyX
IP: uživatel645
naco ja sem od koprivnice to by ti nestacilo co potrebujes dkys tak napis na icq 436-749-394
Datum: 28. března 2008 14:10
Jméno: Vojtěch
IP: uživatel1318
 čau fichtl nemá výkon je po půl roku po výbrusu.nevíte proč ????DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:48
Jméno: alik
IP: uživatel1181
moje rec bohu
Datum: 27. března 2008 20:48
skontroluj ci nemas zapecene kruzky askontroluj gufera
Datum: 27. března 2008 20:28
Jméno: fikus
IP: uživatel692
skontroluj retez jestli neni moc napnutej
Datum: 27. března 2008 20:05
No tak si udělej 8výbrus a sniž si hlavu ja to mam a jede dobře a klidně to zvednu i na dvojku .
Datum: 27. března 2008 19:49
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
zkontroluj zda mas poradne dotahnutej valec a jestli tam mas tesneni.....ja mel to podobny.... podfukovalo me to z klikove skrine takze celej motor znova pretesnit  ale jak rikam podivej se na to tesneni pod valcem a jestli mas poradne dotahlou hlavu
Datum: 27. března 2008 19:05
fichtl nikdy mít vikon nebude musel bys si koupit skrácenou hlau a to stojí min. 2500kč ja sem měl to stejny prodal sem to a koupil sem si krosku jestli chseč mít víkon tak si kup taky
Datum: 27. března 2008 19:01
 Jak jsem sem psal o tom, jestli by šel píst z 555 do válce z 20,21,23 tak jsem to myslel tak, že bych si sehnal jen novej píst (na Jawu 555) hlavu a válec 20,21,23 a potom s tim jezdil. Nevím, jestli by to šlo, a jestli jo tak jaký úpravy toho pístu... CHci zachovat pístní čep 10 mm... NECHCI měnit klikovku z 555-kový na 20,21,23-kovou do karterů z 555. Důvod je ten, že nechci drbat do předstihu a taky je to moc náročny sundávat převodovku. Chci mít větší výkon no. Jednou už jsem ty dva písty viděl, z těch novějkších ficthlů mi připadal, že měl jinak no už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
pist na 555 je stejnej jako pist na 20,21,23 ale jedinej rozdil je vtom ze 555 ma diru na pistni cep 10mm a 20,...... ma 14mm ... ja na svoji 555 nam klikovku z 20 a jezdim v pohode
Datum: 27. března 2008 20:01
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
ja to taky tak chapu a rekl bych ze to neslo, ze ten valec nenasadis na kartry
Datum: 27. března 2008 19:27
Jméno: Js
IP: uživatel340
Pochopil jsem to správně, že chceš dát na 555 válec a hlavu z 20?
Datum: 27. března 2008 19:19
Chlapče co ti je??? JÁ CHCI DÁT PÍST Z JAWA 555 DO VÁLCE A HLAVY Z TĚCH NOVĚJŠÍCH!!!!!!!!!!!! Chápeš TO??? NECHCI měnit klikovku, tím pádem budu mít stejnej průmer pístního čepu na ojnici tak jak je na pístu z 555. CH8PE3????? Prostě chci dát na převodovku z 555 motor z 21, ale chci zachovat klikovku z 555 a proto tam bude asi 555 píst ?!?!?! Tak se zamysli nad tím, kdo je kurva, debil a pica!!!
Sorry seso zato poslední, ale musim.
Datum: 27. března 2008 19:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
oprava:na ojnicni lozisko
Datum: 27. března 2008 18:45
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kurva ty si snad debil do valce to mozna pasne ale na ojnicni cep uz vubec ne kdyz chces delat nejake upravy tak musis pocitat vymenou klikovky nebo ojnicí mozna to pude jeste jinak ale to by bylo na dlouho.THC pico
Datum: 27. března 2008 18:44
Jméno: mart
IP: uživatel768
 poradte pls, jak mam udelat aby byl fichtl silny a jezdil rychle? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 17:21
Jméno: Jawer 350
IP: uživatel356
Kdyz svysis otacky motoru a das mensi kolecko do sili tak diky kolecku dosahnes sili a diky otackam dosahnes rychlosti
Datum: 28. března 2008 17:21
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Podle mě, udělat si 4qvalt v domácích podmínkách není možné
Datum: 27. března 2008 20:51
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a nebo si tam dej 11ti zubí kolečko, a přidělej si tam čtyrku... návod někde najdeš, ale musíš hledat...
Datum: 27. března 2008 20:18
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Buď se rozhodni pro rychlost nebo pro sílu
Datum: 27. března 2008 19:53
ale tak ty úpravy nejsů tak jednoduché,že nemáš za hodinu co dělat!!jako jich je hodně,ani všechny newim,ale určitě sa ti to nevyplatí,když chceš jenam tak jezdit,si fakt radši kup silnější!!
Datum: 27. března 2008 19:15
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
kup si jiný stroj,to je nejjednodušší
Datum: 27. března 2008 19:08
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Když se ti to nelíbí,tak sis to neměl kupovat !
Datum: 27. března 2008 18:52
Jméno: mart
IP: uživatel768
muzete mi prosim rict treba jake upravy
Datum: 27. března 2008 18:51
a co tym silný a rychlý myslíš??115kw a 299km/h??jako v první řadě to dat do pucu..a pak nejaké úpravy,ale nečekej že to byde yamaha!!
Datum: 27. března 2008 18:49
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2540
Datum: 27. března 2008 18:25
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2540
Datum: 27. března 2008 18:25
Jméno: mmmmmmmmmmm
IP: uživatel2417
 Nazdar Draci, když nastartuju fichtla tak neběží pravidělně, ze začátku ho nakopnu, ale jaksi se dusí neboco, a pak ho ani nenakopnu,jenom blafe. Svíčka,karbec,sání,vejfuk vyčištěný.Nevíte čím to může být? DÍK ZA ODPOVĚDI!!!.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 9:42
treba ti to bezi jenom na tri valce
Datum: 28. března 2008 9:42
Jméno: mmmmmmmmmmmm
IP: uživatel2417
jenomže mě se to dusí pořát a né jenom když je to studený a nemohl by to dělat nějakej uvolněnej kabel, ale jiskru mě to hází velkou a pravidelně tak nevím
Datum: 27. března 2008 19:58
mam ten samej problem ale me to dela to ze to studeny chytne na poprve a kdyz pridam tak se to dusi musim ho nechat chvili bezet dokud se neohreje a pak jezdi jako drak ale taky nemuzu prijit na to proc se to dusi kdyz je to studeny....
Datum: 27. března 2008 18:52
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
předstih kamaráde
Datum: 27. března 2008 18:49
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
Mam ten samy problem uz nevim co s tim.
Datum: 27. března 2008 18:44
 zdar.není tu někdo z okolí Přerova?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:34
toš to je docela daleko.
Datum: 27. března 2008 20:34
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
ze zlína leda..
Datum: 27. března 2008 19:54
Jméno: josef
IP: uživatel768
 custe, neznate nekdo v opave obchod s dily na pionyra? nevite nahodou jestli tam delaji vybrusy? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 18:08
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
jo je tam mototechna kousek od bredy vedle autosalonu LADA ale vybrusy tam nedelaji
Datum: 27. března 2008 18:08
 Čau chtěl bych se zeptat seso jestli neuvažuješ dat ne kramek přední vidlice na fichtla.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 19:23
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
lukawe: to je repas... nebo stare zasoby... tam maji i kartry
Datum: 27. března 2008 19:23
ja bych radsi vidlice ze simsona.. by nebyly skoro vubec skladem
Datum: 27. března 2008 18:41
Datum: 27. března 2008 17:49
Když by je někdo byráběl,tak by je tu měl
Datum: 27. března 2008 17:01
Posl.aktualizace: 28. března 2008 21:46
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
mosquito je dvoutak a tohle je válec do čtyřtaktu, takže bys to tam asi těžko dal...
Datum: 28. března 2008 21:46
plasty nemam ale valil jsem stim uz 85km/h
Datum: 27. března 2008 18:09
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Kolik ti valí to mosquito ? nemas nejaky plasty naprodej ?
Datum: 27. března 2008 16:53
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nene,, mosqito ma jiny motor,,,
Datum: 27. března 2008 16:33
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 čus lidi, potřeboval bych vědět, jestli jak je ten kontrolní šroub na olej u fichtla zhruba uprostřed levýho víka a vedle něj ta ryska tak jestli olej má být jenom po tu trysku, protože já sem tam vždycky lil až po víčko... dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 13:20
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
ani ne.....
Datum: 09. dubna 2008 13:20
Jméno: pavko
IP: uživatel430
bych chtel videt tvoje gufera ty musi prochcavat
Datum: 27. března 2008 19:48
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no já se radši zeptám než abych něco zku***l, tu rysku i nápis sem viděl, ale zdálo se mi to málo, díky moc
Datum: 27. března 2008 18:24
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Do pína se leje 0,5litru převoďáku,takže to asi nebude až po vrch
Datum: 27. března 2008 18:00
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2540
ved pri tej ryske co je na lavom viku je este aj sipka olej...
Datum: 27. března 2008 17:24
Jméno: korbačik
IP: uživatel1855
 by som sa chtal inforvativne opetat prečo je páčka spojky na 477 dražšie ako páčka brzdy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 16:32
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ja vim je to cudne ale je to tak,,,asi dodavatel pro jednu stranu nasel lepsicho dodavatele a nebo to je stara zasoba,,nevim,,
Datum: 27. března 2008 16:32
Jméno: kibor
IP: uživatel768
 zdravim,, poradte mi jestli mam udelat vybrus nebo si koupit valec, nevite co je lepsi? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 16:47
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
novej valec bych si nekupoval pokud je z druhoviroby tak bude z gdovízčeho viz všechny novi dily na fichtla písty za 50km se vimačka sedlo postniho cepu nebo pistni čep ložiska vozubena kola řetezu atd....dnešni druhoviroba stoji za vi vite za co
Datum: 27. března 2008 16:47
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
to vyjde nastejno, novej valec te prijde draz, za vybrus das kolem 500 vc. pistu a krouzku... a samotnej novej valec stoji nejakejch 700+ ...
Datum: 27. března 2008 16:04
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
nazdar...ja by som si kupil novy valec lebo je to lepsie a ma to veciu zivotnost...keby si chcel vybrus je to drachsie ako novy valec lebo musisi zaplatit za vybrus kruzky piest ..... novy valec by som ti doporucil
Datum: 27. března 2008 15:39
Jméno: man
IP: uživatel768
 custe nevite co mam zlepsit na fichtlu kdyz mi fichtl nevijede prudky kopec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:43
Jméno: ivan
IP: uživatel2505
vecsia rozeta sekundarne 11 z kolecko je prd platne neni to vobec citit oproti13z
Datum: 27. března 2008 20:43
Jméno: Js
IP: uživatel340
vyčistit výfuk a seřídit
Datum: 27. března 2008 16:09
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
caw skus si tam dat 11zubovy sekundarny prevod ....to by uz mal tahat dobre do kopca  a skus vecsiu rozetu
Datum: 27. března 2008 15:36
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
 zdarec, když dávám na fíka normalní lamely, doma dělaný korky, mám to dát do voleje když jsou venku nebo stačí když je nechám v motoru a naplním olej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 15:22
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
Nazdar daj ich na hodinu do oleja je to lepsie.......potom ich utri trochu lebo su nasiaknute olejom a mozes skladat!!!
Datum: 27. března 2008 15:22
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
 servuste chlapi ide vam fichtl chat???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2008 10:41
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
jde mi uplne v pohode!
Datum: 29. března 2008 10:41
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
sorry mi taky nejde
Datum: 27. března 2008 18:24
Jméno: ABC
IP: uživatel805
nee
Datum: 27. března 2008 17:45
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
mi jde
Datum: 27. března 2008 15:21
 Ahoj mam Panelku, když ji startuju za studena tak ani neblafne. Na rozjetí potřebuju kopec aslepoň 100 metrů dlouhej než se probudí. Teplej motor startuje perfektne, motorka jede taky dobře. Měl sem už rozdělaný všechno. Karbec, předstih nastavenej, benzín jde do válce, svíčka hází jiskru, ... Už nevím co víc. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2008 17:28
Jméno: jawer 350
IP: uživatel356
jestli mas za karbcem citronek jako sani tak pri studenych startech ho uplne zavirej obohati to smes a az to budes startovat tak chte to mit trpelivost a furt slapat
Datum: 28. března 2008 17:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Seřídit šroubek přídavného vzduchu na karburátoru. Viz. technický popis uvedeného typu.
Datum: 28. března 2008 9:19
Jméno: vajo!
IP: uživatel1275
no hele já mam taky panelku a taky chytal až po nijakech 100 metrech a pak sem přišel na to že to bylo baterkou byla málo nabitá a když se při roztlačení nabila tak to pak perfektně chytalo!
Datum: 27. března 2008 15:55
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
to ti neporadim brachoj spatne chytal mustang zastudena mel spatnou inducku
Datum: 27. března 2008 14:10
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
skus seridit motor jinak nevim jestli elektrika to asi ne
Datum: 27. března 2008 14:07
Svíčky jsem měnil. Tím to nebude.
Datum: 27. března 2008 13:52
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
a skousel jsi novou svicku? tobude svickou jiskru to dava porad ale spatnou
Datum: 27. března 2008 13:40
Jméno: ABC
IP: uživatel805
 Zdravím prosím, jen se chci ujistit. Dával jsem si na Mustanga jiné (lepší) vidlice. Byly v pořádku, pružily pěkně, ale byly lehce orezlé a suché, tak sem je rozebral, očistil a promazal (tuk A00 lehce naředěný mot. olejem). Dal jsem si je na motorku a moc teda už nepruží. Pohyb jde ztuha a není plynulý.. Je spíše takový cukavý... Navíc nejdou úplně nahoru ani dolu, rozsah pružení (cukání) je asi tak max. 10cm. Myslíte, že nové pružiny pomůžou? Vidlice mají pouzdra v pořádku a ohnuté nejsou.... Díky za názor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 17:40
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Díky zkusím, to mě nenapadlo...
Datum: 27. března 2008 17:40
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
můžeš je mít třeba větší než je kolo, a při dotažení se ti jakoby přitáhnou ke kolu, a pak přestanou pružit.. já mám čz kros, jiný tlumiče, a taky to takhle dělalo, tak sem si tam dal podložky, a je to ok...skus tenšroub povolit, a skusit zapružit.. jinak neim
Datum: 27. března 2008 13:56
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 cus hele chci se zeptat ,mam original valec a hlavu a chci ji snizit dozvedel sem se ze to mam snizit jen o 0.2 a proto chci vedet vo kolik to bude mit vetsi vykon ??? predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 19:12
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
o málo,půjde to poznat jen tak tak
Datum: 27. března 2008 19:12
probroušíš li to o 0.611 tak ti to bude jezdit 150km/h
Datum: 27. března 2008 18:48
 Ahoj, nevíte, jestli by šel píst z 555 do válce a halvy z 20,21,23???? A jestli by byl stejnej výkon (myslím těch 2.6 KW).. Popřípadě jaký úpravy (nechci měnit klikovku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 15:34
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
kdyby na to prislo tak by stacilo profrezovat diru na pistni cep na 14.1mm .
Datum: 27. března 2008 15:34
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
jj,pisty by mely bejt stejny az na pistni cep,novy typy maji 14mm a 555 a 550 maji 10
Datum: 27. března 2008 14:31
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
musis menit klikovku kuli mensimu pist.cepu a k cemu to potrebujes
Datum: 27. března 2008 14:29
Jméno: xBorecx
IP: uživatel2532
 Ať sem každej něco napíše kdo si myslí že fichtl je složitej stroj!!! Na první pohled vypadá jednoduše ale když se ne něm něco pokazí tak nikdy neni hned jasný coto je  Ale můj názor na fichtla je že žádná motorka z dnešní doby nebude po tolika letech jezdit a v takovom množství!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 16:21
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
fichtl je naprosto blbovzdornej stroj ten nas přežije všechny
Datum: 27. března 2008 16:21
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
TAky stroj ako bol pionier a mustang uz nikdy nevirobia .....Je to legenda a tolko ako je pionierov uz nebude ziadnych motoriek...Keby sa pionier nikdy nepokazil tak by to nebolo ono ....Kufichtlu problemy patria !!!! Keby sme len jazdili a nerobili tak by nas to omrzelo  Fichtl je dedictvo a predava sa s potomka na potomka otec syn otec syn ...Bez neho sa neda zit cak chlapi a kocki co sa prehanate na pionierovy a mustafovi ????
Datum: 27. března 2008 15:33
Jméno: xBorecx
IP: uživatel2538
No jo zapálko to jsem ladil snad každej tejden! Ze začátku jsem se v tom taky nevyznal ale po roce jsem o fichtlovi věděl všechno a uměl vše opravit a nikdo mi nemusel radit! Já už měl vylámanej ten kus bloku motoru mezi zapálkem a řetězem a pokaždý když mi spad řetěz tak mi to hnulo se zapálkem a mohl jsem štelovat  až do tý doby než mě napadlo na něm udělat rysku!!!
Datum: 27. března 2008 15:20
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
podle me je fichtl vybornej stroj,prvniho sem koupil asi tak 2 roky zpatky a neumel sem si na tom spravit pomalu nic,ale zavady me donutily se to naucit  ,nejvic se mi sere zapalko(nechce vobcas hazet jiskru,ale to se da lehce zpravit)
Datum: 27. března 2008 14:35
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
stroj je to jednoducho-složitej, ale já ho nemít tak bych se nikdy na ničem nesvez tak abych z toho měl takovej pocit jako na fichtlu!! závady mi nevaděj - přece jenom už loni slavil čtyřicátý narozeniny a k fichtlu závady prostě patřej!
Datum: 27. března 2008 14:16
Jméno: ghdf
IP: uživatel2353
to jo no ale nekdy se pride nazavadu hnedka kdo tomu rozumi dobre tak vetsinou to neni problem najit zavadu jeto mrte stroj
Datum: 27. března 2008 13:43
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Fichtl je good stroj, takřka nezničitelnej, jak si řikal žádná motorka z dněšní doby nebude třeba za třicet let jezdit v takovemhle počtu, protože na výrobě se celkem šetří
Datum: 27. března 2008 13:22
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
jn je to celkem dobrej stroj¨, je dobrej na silnici nebo i jen tak nekam do louky nebo do lesa vijede to vsechno a mnoha z nas se na nem naucila ridit a resit problemi s motorem a je to celkem neznicitelni kdyz to nejede tak vetsinou staci jen konbinacky a sroubovak pac za to vzdycky muze ucpanej karbec nebo trysky  a podle me by meli vymyslet nejakej podobnej stroj ktery zas bude mit kazdy doma
Datum: 27. března 2008 12:59
Ne že by byl složitej jako nějaká honda ale máš pravdu. Občas je to záhada najít závadu. Ale pokud jezdec je s pionýrem zažitej tak ví co a jak a největší slabiny. Já třeba vím že když to nejede tak se prvně podívam na kohoutek a karbec a pak teprve rozdělávám. Se občas stane že neotevřu benzín a pak to zkoumám a druhej den to jede bez problémů. Ale je jednoduchej a zábavnej.
Datum: 27. března 2008 7:53
|



|