slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  226  227  228  229  230  231  232  233  234  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel16234    
Zdravím vás příznivci jedné stopy.Prosím o radu mám ČZ 125/476 (motor 175) a mám neustále povolený řetěz i po dotáhnutí je opět po čase povolený a prokluzuje.Děkuji za případnou pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neposouvá se ti zadní kolo dopředu?
 
 
Datum: 06. října 2013 14:23
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, kamarád shání převodovku na Jawa 350 360 Panelka. Jenže co jsem se díval na inzeráty, tak nikde nic není. Nedá se tam použít nějaká jiná? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kespr: On shání jenom převodovku, ne celej motor..
 
 
Datum: 06. října 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, napsal jsem na Jawa Mánii a něco mi tam poradili.
 
 
Datum: 06. října 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
http://motorky.bazos.cz/inzerat/27152241/Motor-Jawa-350360.php
 
 
Datum: 06. října 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16233    
jde tam z kývačky ne? jinak tam snad jde i 634 ale je to umění vimezit.....písni na jawamania .cz do porady ...
 
 
Datum: 06. října 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Pro CHONGA: Postavil jsem ten omezovac ( http://btelectronic.sweb.cz/rego3.gif ) a pouzil taky BD244. Zarovka mi opet vyhorela,nevis cim to muze byt ? :-( V nekterym prispevku jsem cetl ze na 6V se meni hodnota R2,ale ted uz nevim..budu rad za kazdou radu :-) Dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Jako R2 dej 1k5 nebo 1k8.
 
 
Datum: 06. října 2013 16:46
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
zdar draci chci se zeptat jak je to se stadionem nakupuju ho po dílech rám,motor.... a jak ho mám pak dostat na papíry stačí ,když koupim kartičku a napíšu tam čísla co mám na rámu a motoru? a podepíšu se? na rámu jsem ale žádný číslo nenašel nemám tam štítek...,kde je umístěný?nebo musím koupit štítek vymyslet si nějáky číslo a nabouchat ho tam? a je stadion v evidenci vozidel? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
kartičku si vytiskni a čísla vymysli
 
 
Datum: 06. října 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to jsi mel napsat že máš s11 .. já psal o s22 .... kde má štítek s11 to netuším :-D ... jinak ta kartička je proto aby ji lidi kupovaly ;-)
 
 
Datum: 06. října 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
něják jsem tě nepochopil na co by se potom ty kartičky dělaly? a kde myslíš to číslo pod sedlem ja mám s11
 
 
Datum: 06. října 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stadion registraci nepodléhá.. takže není v evidenci a není potřeba ani kartičku... štítek je v uložném prostoru pod sedátkem... jinak taky jsem stavěl stadiona s22 o ničeho po dílech ;-)
 
 
Datum: 06. října 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
Prosím o radu, když jedu z kopce bez plynu a pak chci přidat, tak se to jakoby uleje. Co bych měl zkontroloval - Jawa 23 Mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No když jedeš bez plynu tak se nediv... když seš línej vyhodit kvalt, tak aspon s trochou plynu ať se to maže... Např. když jedeš bez plynu s vymáčklou spojkou tak to chcípne a pak když přidáš tak se to zahltí a pak to teprve naskočí.
 
 
Datum: 06. října 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16233    
nemělo by se s 2 taktem jezdit z kopce s plynem anebo na neutral?? jinak vičistit karbec
 
 
Datum: 06. října 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdravim, čim prosimvas je že mě mustang hazí palivo ven? Když vindam ten chobot z karburatoru tak je zevnitř celej mokrej nevite co stim? Hladina nízká, zářezi na jehle odskoušené. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 12:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když napíšu 2T tak i uplnému mamlasovy musí být jasné že je to "dvou takt" :-D :-D :-D ... a ano je to normální že to dělá...
 
 
Datum: 06. října 2013 12:22
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Kdyby napsal 2takt tak jo, ale ja to čtu jako dvětéčko. To už je jedno. Takže to je normální?
 
 
Datum: 06. října 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co to je 2T ? :-D to nechceš
 
 
Datum: 06. října 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Co to je 2T? Tohle ale fluše nějak hodně jak když nechce nasat.
 
 
Datum: 06. října 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle je u 2T uplně normální že fluše ;-)
 
 
Datum: 06. října 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: Víťa      IP: uživatel14157    
Zdravim, přivez sem fichtla ale chybí mu indukčka, jak poznám jestli tam má bejt 6V nebo 8V diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16231    
6V patří do typů 550,555 a do prvních 05 kde byl stejnej altík (magneto)
 
 
Datum: 05. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
a nění to jedno?
 
 
Datum: 05. října 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdarec, čim je, že mě fichtl vynechává, vynechává když jedu do kopce tak jednou za vteřinu nevíte co stim díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 8:31
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel16232    
Ucpane trysky
 
 
Datum: 06. října 2013 8:31
 
 
 
 
Jméno: akhbar      IP: uživatel9887    
Jakou zvolit trysku do origu karburátoru aby to jelo ceo nejlíp ?...Jsou k něčemu dobry ted ty nový hlavní trysky 95 ?..pomůžu si něčim nebo to bude akorát horsi než lepší ? nebo popřípadně jaký sou další nutný úpravy k tomu aby tam taková tryska mohla být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tryska se dává podle toho, co potřebuje motor. Ty na to hceš jít obráceně, upravit motor, aby ta tryska byla OK... nesmysl.
 
 
Datum: 06. října 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak do 8 výbrusu se doporučuje 72 ale není jistý že se ti zvíší výkon páč každýmu motoru chutná něco jinýho
 
 
Datum: 06. října 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do ničeho se nepouštěj.....
 
 
Datum: 06. října 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: akhbar      IP: uživatel9887    
8 vybrus. jaý souu teda jeste potreba udělat upravy aby to k tomu bylo ?
 
 
Datum: 06. října 2013 1:22
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlíp ti to pojede s originální tryskou 68 a airboxem... Tryska 95 rozhodně nepatří do origo kargurace bez úprav...
 
 
Datum: 05. října 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No do karbecu musíš skusit co tomu chutná :-) a s těma 95 si myslím že něčemu nepomužeš motor má nultej výbrus ?
 
 
Datum: 05. října 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, dá se nějak slušně dostat ven čep u kyvky čz 175/356 ? skoušel jsem do toho dát pár ran kladivem pak na lisu a ani prd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se na to vykašli :-) Uložení kyvky na kývačce je tragické, a v terénu by stejně za chvíli odešlo :-)
 
 
Datum: 05. října 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jj, ok. zdá se mi to jen nebo tam ty pouzdra jsou kovový? dostane se to tam ta "chemie" ? taky si pokládám otázku jestli m ito za to stojí tu čz mám předělanou do terénu tak mě to nijak neomezuje ale ten blbej pocit vůle. asi to teda nechám tak jak to je
 
 
Datum: 05. října 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle bude vyžadovat dostatek chemie a dost času...pořádně prolejt konkorem, brzdovkou, petrolejem, naftou a nevim čim ještě...a nechat dlouho působit, případně i ohřát, aby se to trochu roztáhlo a zároveň se zvýšila vzlínavost těch rozpouštědel. Udělá to hrozně moc...
 
 
Datum: 05. října 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, dá se ještě někde sehant spínačí skříňka z 555? Všude vidím jenom z novějších Pionýrů. Děkuji za odpověď. http://s16.postimg.org/4kowbumkx/Sk_ka_555.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, novou replikovou spínačku jsem nikde neviděl, že by se prodávala. Takže spíš z nějakého vraku a nebo jde ta z pionýra propojit napajním drátku a je z toho po funkcni stránce spinačka na 555. Takže asi tak moje rada :-)
 
 
Datum: 05. října 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16227    
Čau mám další problém s mojí ČZ 175/477 měl jsem problém že cukala na druhý kvalt problém vyřešila použitá převodovka z jiné 477 už to necuká zrovna jsem vyměnil pouzdra a ložisko v převodovce. A tet to normálně jezdí nic necuká ale nový problém je že když zařadím trojku tak se z převodovky ozývá hlasitý zvuk ale ne nějaký křupavý nebo cinkavý prostě plný ton,co to může být a jak to mám vyřešit popřípadě vadí to něčemu nebo to mam nechat aby si to nějak sedlo. Moc děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chybu bych asi hledal v tom, že trojkový kolo na hlavní hřídeli o cosi škrtá...nejspíš o výstup. Rozhodně nemůžu doporučit abys s tim jezdil...ohobluje se to a pak to bude vyskakovat...
 
 
Datum: 05. října 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16227    
Jo zkontroloval zapadaj pěkně do sebe a za jízdy nic nevyskakuje ale ten zvuk je je spíš jako kdyby se jedno kolečko dotýkalo druhého ale okolo kulisi nic není vědět.
 
 
Datum: 05. října 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroloval sis před složenim jak to dořazuje kvalty?
 
 
Datum: 05. října 2013 16:58
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, budu dělat GO motoru na 21 tak se chci zeptat jestli můžu dát ložiska c3 i do převodovky, chci tam totiž dávat SKF a tady jsem našel jen C3. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 7:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No na FK se ložiska C3 u převodovky objevují asi proto, že tam patří, viz katalog náhradních dílů.
 
 
Datum: 11. října 2013 7:30
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16230    
A bude to něčemu vadit ? Mužů je tam normálně dat ?
 
 
Datum: 05. října 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patří na kliku... to každopádně... tady na FK se objevují v nabídce C3 i do převodovky...
 
 
Datum: 05. října 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do motoru patřej C3 !!
 
 
Datum: 05. října 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel15729    
zdravim chtel jsem se zeptat jestli muzu dat karbec z pionyra na simsona diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jo dej to tam, při startu to bude sát děcka z pískoviště a ten zátah to nemá ani GSXRo, já to mám a rubu s tím jednu mašinu za druhou ;-)
 
 
Datum: 06. října 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nejspíš to , že nemá karbec ze simsona, já bych ro zkusil
 
 
Datum: 05. října 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od toho očekáváš?
 
 
Datum: 05. října 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapy mám dva dotazy ohledně fekála :-D když jezdím tak po nějakým čase mám špinavej přední blatník od benzínu hlavu mám tu polskou ale dělalp mi to i stou československou čím to je ? dál se mi často přetrhává lanko od plynu vždycky to spravím ale štve mě to předem díky za odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lanko vedu jak je ten háček na prsíčkách tak vedlě něj
 
 
Datum: 06. října 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mezi koleno výfuku a válec patří těsnění, pak ti to nebude špinit blatník. Ohledně toho lanka mě napadá, jestli ho nevedeš nějak moc zlomený a tím se ti časem přešoupe v bowdenu.
 
 
Datum: 06. října 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by ???? :-D :-D
 
 
Datum: 05. října 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš hodně silnou pravou ruku :-D
 
 
Datum: 05. října 2013 17:55
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a po čase se přetrhne i origo lanko už sem strhal asi 4 ...
 
 
Datum: 05. října 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tu přírubu se mrknu no a spravuju to vždycky tak že si tam natáhnu nový to lanko jak je bambulka na šoupátko tak tam to skápnu cínem a nahoře mám ten vnitřek z čokolády tak ten na to přišroubuju ale vždycky se utrhne nahoře
 
 
Datum: 05. října 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak hlava se dá v každym případě zabrousit. Nefouká ti to spíš okolo příruby výfuku? A lanko opravuješ jak? Trhaji se i nový lanka?
 
 
Datum: 05. října 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel16024    
Chtěl bych se zeptat co všechno se musí vozit sebou na skútru padesátce jako lékárnička žárovky a tak???Děkuji za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najdi si seznam povinné výbavy - lékárna jo, žárovky ne, ale musíš mít nářadí k jejich výměně
 
 
Datum: 06. října 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych si na fichtla namontovat do zadu LEDky. Aby mi šlo do předu více proudu. Co nepotřebuji na to jinou přední žárovku? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16236    
to Chong - ztráty na můstku jsem započítal - provozní režimy soustav se 6V baterií maj okolo 6,9 až cca 7,1 V a žárovky jsou na to stavěný aby to vydržely dlouhodobě (udávaný výkony 6V žárovek platěj pro ss napětí 6,75V) - tudíž jestliže chci vyždímat max. výkon tak má smysl střídavej sinus regulovat někde od těch cca 9.5V, druhej háček je v tom že altík nedává zrovna čistej sinus ale spíš pilu. Ve finále je tím pádem ideální maximální hodnota někde nad 9,5V a pod 11,5V. Kdyby ten altík dával lineárně s otáčkama tak by ve finále byl průběh lichoběžníkovej až obdélníkovej a pak by efektivní hodnota byla nižší. Jenže to se díky jeho dalším vlastnostem a relativně velkýmu zatížení tou žárovkou taky úplně nekoná. To schéma je např. tady - http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=5&t=710&start=15 (ne to první ale to co je dál v příspěvcích - se dvěma tranzistory), akorát hodnoty zenerek sundat na 8V. Samozřejmě není to kdovíjak precizní ale je to prostě jednodušší, levnější a pro daný účely dostačující.
 
 
Datum: 06. října 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To Combust: no s ohledem na to že se zátěžovým reglerem tam nebude až tak moc sinusovka (zatěžuje zdroj teprve když se napětí blíží limitnímu, čímž dojde k sploštění vrcholu sinusovky), myslím že efektivní napětí vychází vyšší než kolik myslíš. Rego je naladěné na 6.25V,ale zapoměl jsi připočíst cca 1V ztráty na graetzi. Potom vychází strop regulace 7.25V. Pravda, lehonce je to poddimenzované, ale co by člověk neudělal pro žárovku že? :-). Mohl bys tu hodit schéma Tvojí verze rega?
 
 
Datum: 06. října 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: to Mek      IP: uživatel16231    
stejnosměrný bys dostal jedině z dynama, standartní jawa 50 má alternátor s permanentníma magnetama, takže pokud to nemáš dovybavený usměrňovačem tak ti tam taky lítá střídavý, klakson může kňourat i na střídavej ale bude to modulovaný frekvencí zdroje (a je možný že tam není dioda ale selenovej usměrňovač)
 
 
Datum: 05. října 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: Mek      IP: uživatel14157    
ke kombostu, nevim kdes vzal že tam lítá střídaví napětí, jak je možný že mě teda troubí klakson dělanej pro stejnosměrný napětí? žadnou diodu tam nemam,
 
 
Datum: 05. října 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16229    
Ten stabilizátor pro babetu je to co jsem psal - dva BD682 a dvě zenerky - dohromady to cenově vyjde na 20 kč (bez chladiče) a je tak jednoduchej že nemá smysl dělat nějakej plošňák. a co se týče ztrát tak je to úplně stejný, je to prostě omezovač kterej "požere" přebytečnou energii a přemění jí na teplo.
 
 
Datum: 05. října 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16225    
Řeším něco podobného. Co takové použití 6V stabilizátoru na babetu? Jsou tam velký ztráty? A nebo je to jako Chongovo rego? Tzn.bere do sebe jen přebytek? Pro mě je ten stabík nejvíc schůdná varianta,protože když lehne,hodim ho do koše a za kilo koupim jiný... To s montovanou destičkou nezvládám...což sem si sám sobě dokázal s CDI...neni problém aby to někdo pospájel a nakoupil v Gesu,ale jak přijde chyba,tak jako elektroamater končim...mimojiné mi furt leží CDI mrtvý v regálu a nějak sme na něj zapoměli...asi bude k mání jestli ho Zdenda naposledy oživí...
 
 
Datum: 05. října 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16226    
Vesměs souhlasím s Chongem až na pár detailů. Napětí tam lítá střídavý a tudíž těch cca 6 V je efektivní hodnota a je třeba s tím tak počítat. Ten regler na odkazu je sice pěknej ale zbytečně složitej a maká na napětích odpovídajících provozu s akumulátorem. Pokud se to bude provozovat na střídavinu bez baterie tak stačí omezovat napětí od cca 9-9,5V. Někde tu po netu lítá schémátko regulátoru z babety - dva PNP darlingtony se dvěma zenerkama (tuším že to byly tranzistory BD682). Zenerky použít něco okolo 8V a tranzistory dát na chladič. Jinak tahle úprava má smysl u 550 a 555 kde jsou obě žárovky na jednom okruhu. Musí se vyhodit tlumivka a dodat omezovač. S LED vzadu je krapet problém s regulací proudu aby to svítilo. Já tam mám přes jednocestný usměrnění (pouze kladná půlvlna) step-up na cca 13V a ve světle 2 x 6-7 LED v sérii (kombinace červenejch a bílejch). Bere to cca 1,2W a svítí to naplno od nějakejch 3,5V. Omezovač je nabastlenej s kusem chladiče namísto tlumivky a no problem.
 
 
Datum: 05. října 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Světelná elektrická soustava pionýra (týká se jen 30W verze, u 20W verze má zadní světlo vlastní napájecí pól - cívku) je vyvážená co do výkonu i odběru. Díky tomu nevystoupá napájecí napětí víc než na 6V. Jakmile "odlehčíš" spotřebu odebráním jednoho spotřebiče (v tomto případě vyjmutím zadní žárovky), napětí se při provozních otáčkách v soustavě zvýší, což povede k destrukci vlákna přední žárovky. Zásadou tedy je buď zachovat celkovou spotřebu světelného okruhu, tj když dáš dozadu LED, tak dopředu těch ušetřených 5W poslat. Potíž ale je že pak vepředu bys měl mít 30W žárovku, ale ta se nevyrábí. Takže abys vlákno věčně neupaloval, pak je nutné mít v okruhu napěťový omezovač, který by přebytečné napětí "odebíral" (např. http://btelectronic.sweb.cz/rego3.gif to je na 12V, na 6V tam R2 musí mít 1k5). To způsobí že vlivem nižšího odběru nabíhá napětí schopné rozsvítit žárovku při nižších otáčkách, ale omezovač zabrání přepětí. Rozhodně s touto úpravou bych si nechal i nově nabudit magnety rotoru, aby výsledný efekt byl co nejlepší. Tato úprava je vhodná zejména pro rotory co mají tak silné magnety že běžně pálí žárovky, ty tedy rozhodně není nutné nechat nabudit :-)
 
 
Datum: 05. října 2013 8:02
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, koupil jsem fíka 21, pečlivě seřídil, přetěsnil, výf., vzduch filtr, ale pořád nejede, jak má - jede od volnoběhu, točí dle pocitu a převodu jako klasika 21, ale střed a vršek to má takovej čajovej zátah - měl jsem podezření, že tam je válec z 05 - přeměřil jsem a je tam časování 21 - pak mě praštil do očí průměr kolene - asi si ho někdo vyráběl podomácku - mělo 22,5 mm - JE možné, že to koleno ten motor tak škrtí v maximu ??? - protože se to chovalo, jak 05- jede z volnoběhu(13/55), mám metrák a v pohodě ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16233    
ano muže to být tím klenem muže to být replika ...s nimy jsou tyto problemy.... jinak výkon 50 moderních skutru se škrtí i pruchodností výfukových kolen a samo pokud ho máš menší či ucpané je výkon měkčí
 
 
Datum: 06. října 2013 9:37
 
 
 
 
Jméno: Kubajss      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ahoj. Heledte... Budu kupovat 125ctku. Mám A1. Zajímalo by mě zda si ji můžu, i přesto že mi není 18, přihlásit na sebe a provozovat. Je to možné ? Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já na sebe 125tku měl napsanou a bylo mi 17, když jsme jí kupoval.
 
 
Datum: 04. října 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ČZ      IP: uživatel16223    
Ahoj, mám Babettu 210. V pohodě jí roztlačím, ale když přidám plyn ani se nehne - neuveze se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
a co takhle nastavit bohatost směsi :-)
 
 
Datum: 07. října 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA-Čz      IP: uživatel16228    
tůrovat nemůžu, prostě jako by motor neměl žádnej výkon..
 
 
Datum: 05. října 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jako že mužeš turovat na místě? nebo to má snahu se rozjet ale nema to výkon?
 
 
Datum: 05. října 2013 17:36
 
<  226  227  228  229  230  231  232  233  234  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:54:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu