slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2292  2293  2294  2295  2296  2297  2298  2299  2300  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel590    
ahoj hoši mám takový problém na ČZ 175/477 nebo 487 to je v tomto problému jedno,nicméně problém je takový že jsem chtěl vyměnit kapalinu v předních tlumičích ale nepomyslel jsem na to že se tam musí nalejt jen určité množství,a tak jsem to při vylití s tlumičů nalil do jedné nádoby a tak jsem to už nemohl změřit kolik to ho tam bylo,ani by to nebylo přesné.Neví tu prosím moc někdo? Byl bych vděčný za radu.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1867    
V návodu,co se tu dalo přečíst, je 123 cm3 . Je tu míchán tlumičový s motorovým .U starších Jaw 250 to bylo 6 : 1.
 
 
Datum: 04. dubna 2008 16:14
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ty tlumice se maji myslim hybat o 10az 15cm tak vem otevri tysroubky a zaperuj aco vytece to vytece a pak to zavri
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: Tuli Michal      E-mail:      IP: uživatel2418    
zdra,mám problem,,měnil sem ložiska ,jedno ložisko to jak je pod řetězovým kolečkem tam de moc snadno a dyš nakloním kartr vypadne,,vadí to????a ještě se mi u klikovky nepodařilo hned na porví dát to ložisky tak sem ho vyklepl a jak to ložisko má z obou stranou umělouhmotu(sou tým zakrytý ty kuličky)tak se z jedný strany ty guma promáčkla do vnitř k těm kuličkám????vadíto???moc moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Udělej důlčíkem v otvoru pro ložisko po celém obvodu důlky. Tím tam půjde ložisko tíž, a ještě bych doporučil pro sichr koupit speciální lepidlo na lepení volných ložisek a zalepit ho. Lepidlo seženeš kde prodávají ložiska, možná i v mototechně. Měnit kartery je až ta poslední možnost.
 
 
Datum: 02. dubna 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: karc      IP: uživatel803    
nebo je možnost ještě lepidlo na ložiska od loctajtu ale je to jenom do určité velikosti té mezery když by byla moc velká chce to vyměnit kartry jak se podemnou zmiňuje kolega
 
 
Datum: 02. dubna 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Pokud vypadává to ložisko tak je to špatný. Buď to někdo rval do karteru za studena nebo na křivo. Každopádně musíš vyměnit kartery ale oba protože se opracovávaly jako celek a nesedí na sebe pokud jsou jiný.
 
 
Datum: 02. dubna 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: tomulik      E-mail:      IP: uživatel2512    
boha mooj!!ten plast musiš vyloupnout aby se tam ten olej dostal na co mylsliš ze tam je?? ten plast se tam treba nechava když to ložisko davaš do rozety aby se tam nedostal bordel!!! to mormalne vyloupni malim šroubovakem!!! boha!čus
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:57
 
 
 
 
Jméno: crossmik      E-mail:      IP: uživatel656    
čau lidi schanim jednoho kluka z okolí rakovníka dneska jsme se viděli jestli tu náhodou neni má stadiona modro bílího odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
jinak moje icq je 204-156-619
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
tak to sem ja,taky na tebe schanim kontakt
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
čau draci, muj new rekord v rychlosti na 555 => 70 km/h... a taky dalši novina, jsem přijatej na škole bez přijmaček (strojárna v olmiku¨) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
moja 555 ide dole kopcom 80km h a je to riadny adrenalinovi stroj
 
 
Datum: 03. dubna 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
jen detail fichtlmane, why=proč...bez urážky
 
 
Datum: 02. dubna 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Z Mrskles, vesnice nad Velkou Bystřicí. Why?
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
odkad ses od olomouce ?
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
já nevim jak sem to dal, asi se chytl dobře náhon na tachometr (většinou mi ručička skáká než aby plynule ukazovala)
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
si delas prdel ne me vzali zase na nastrojare a nafichtloj skopce jsem jel taky 70km/h kolecko strinact zubu nanastrojaroj vyrobym kolecko 14 zubu bude mazec icq 255-365-576
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel2267    
Skopce a s větrem vzádech :-D tu školu gratuluju
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel1521    
ahoj!! mam 14 dni jezdim po vybrusu a poprad dela to samy!! krasne ho na kopnu ale pri jizde kdyz pridam hodne plynu tak se to zacne dusit!! ale po 10 minutach uz to jezdi v pohode!! nevite jestli je to tim vybrusem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2588    
to bude tim ze uz si ten novej vybrus stih skurvit a krouzky se uz ojely,ma to opet malou kompresi a malej podtlak na sani. Nic s tim neudelas,kup novy krouzky. fichtl po vybrusu taha i na čtvrt plynu kdyz je spravne serizenej. pokud nemas zajetej vybrus a jezdis na plnej plyn,tak nechapu proc si ten vybrus delal........
 
 
Datum: 02. dubna 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel1367    
ja to mam po vybruse tiez mi to prvych 20 km dusilo a uz to ide hladko ...je to tym vybrusom daj na moje slova
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: fichtlnista      IP: uživatel2424    
NEBO SKUS VYCISTIT VIFUK ME TO DELALO NECO PODOBNYHO VYCISTIL SEM VEJFUK A POHODA :-)
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
vybrus nema si myslim vliv ale muze tam jit malo benzinu nebo je na jehle na plyn splacatela spicka popripade to jemnym brouskem opiluj
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: crossmik      E-mail:      IP: uživatel656    
No jestli máš válec po výbrusu tak na plnej plyn bych nejel tak dvě nádrže něž bych to vosolil,a že se to dusí to na to má vliv kort když jejdeš rychle....(:
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: awaj      IP: uživatel202    
Asi mi někd eitika komprese,těsněni pod valcem jsem kontroloval,svičku taky,mezi hlavou to ale taky nefouka,je možné že by bylo špatné nějaké gufero? případně ktere by to mohly zpusobovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: standas      E-mail:      IP: uživatel2588    
pokud mas vsetko utesnene a presto to ma malu kompresi,tak mas vyjete krouzky nebo valec a udelej vybrus
 
 
Datum: 02. dubna 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestli si delal GO a nebeziti motor a vynechava dusise tak tam muze byt spatny tesneni nebo taky spatny gufero stacilo by kousek dorazi ne moc jinak bude nalozisku a bude drhnout ale lepsi dat novy icq 255-365-576
 
 
Datum: 02. dubna 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
mohlo by to byt gufero u zapalování!
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel2585    
Ahoj, chtel bych se zeptat, jestli by mi nekdo poradil, jak mam vycistit nadrz u Jawy 05, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Stejnej problém sem teď taky řešil.Nasipal sem do toho malý hřebíčky a klepal a klepal a klepal.Po chvilce sem hřebíčky vyklepal ven a očistil je vodou.Pak sem je tam nasipal zpátky a zase klepal.Tohle sem udělal několikrát za sebou,pak sem to vyplách benzinem.Potom jsem tam nalil trochu odrezovače,proklepal a vilil.Nakonec sem to ještě asi dvakrát proplích benzinem.
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: jelipa      E-mail:      IP: uživatel2566    
Zdar draci, vcera jsem jezdil na svim mustangovi a vsechno v , ale dneska me skoro ani nesel nastartovat a kdyz konecne naskocil tak jsem mu pridal trochu plynu a zacal se dusit. Nevite nekdo cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2583    
omg vyčisti si karbec a trysky lol
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: Yamaha 450 XR      E-mail:      IP: uživatel2586    
Vim maš velke diri v trisce dej tam novou nebo ji nech trochu zanést
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jj vim cimtoje icq 255-365-576
 
 
Datum: 02. dubna 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2081    
Čus, chtěl bych se zeptat... skladam karburator na 175/356 a chtel bych se zeptat... mam plovak a v nem je mala trubicka do ktary pasuje tycinka s hrotem na ktery je takovej plisek asi ve 2/3 a mam to dobre kdyz ji nasadim na plovak hrotem vzhuru?.. tim bude plovak tlacit na plisek, ten posune jehlu a ta uzavre privod benzinu ale nevim jestli to tak je.. potvrdte mi to nekdo priosim... diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2588    
mas to dobre,bodcem to zavira prutok benzinu. tim spicatym nahoru!!
 
 
Datum: 02. dubna 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel1123    
TAK tam pripoj hadicku od nadrze a jestli to bude tect preplavovaci dirkou tak ji otaoc a mas to
 
 
Datum: 02. dubna 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: kouba      E-mail:      IP: uživatel2526    
špatně mně to startuje a de to i špatně roztlačit neví někdo čim to může bejt ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kup si novou svicku bude tonejspis tim kup si brisk N 14 nebo N15
 
 
Datum: 02. dubna 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
nebo nevhodná svíčka.Mě třeba blbě chytá když mám na elektrodách vzdálenost víc jak 0,5(briska má z výroby 0,7)
 
 
Datum: 02. dubna 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
!MAS TO ROZBITY! souhlas s 123 :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2008 16:18
 
 
 
 
Jméno: 123      IP: uživatel2406    
Na sto pro predtsih.
 
 
Datum: 02. dubna 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
Servuste draci mam jednu prozbu....mam motokaru a vnej motor s pioniera a trochu my tam chyba spiatocka...chcem sa spytat ci by sa nedala spravit spiatocka na motor s pioniera diki moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel2588    
pozadu nejezdi,je to o hubu. kdyz sem byl malej a bylo mi asi 14 let,tak sem na motokare otocil zapalovani a chytala mi pospatku. na 3 jezdila pospatku asi 60 a v jedny zatacce sem se tak rozsekal ze na to nezapomenu(3x salto ala mortale a celni naraz do zdi a stim souvisejici zlomeniny:-))).
 
 
Datum: 02. dubna 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Hele u verolekse se to dělalo dvojema kladívkama.Pak stačilo na palubce přehodit vipínač a tim si přehodil i celej předstih,a velouš se rozjel dozadu.Skus si u pionýra udělat myslim že menší předstih a roztlač ho dozadu a uvidíš že se rozjede pozpátku
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      E-mail:      IP: uživatel2584    
jedine pridanim dalsej prevodovky...ale v prevodove motora asi tazko...
 
 
Datum: 02. dubna 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: FECHTLMAN      IP: uživatel2583    
zdar bikeři :-) potřeboval bych poradit koupil jsem novou hlavu na jawu 21 protože stará mněla strhlý závit a byla pošlozená no tag jsem teda tu starou hlavu sundal a koukám že jak tam jsou ty 4dlouhý šrouby tak je ten jeden delší a čouhá více dopředu no tak jsem tam tu novou hlavu našrouboval a při protočení kickstarteru sem slyšel nejen škytnutí ale i fouknutí :-) A KDYŽ JSEM TO konečně nastartoval tak to hned chcíplo tak nevím jestli to nebude tím povystrčenějším šroubem na válci a proto je tam asi neaká komprese a nevím jak tomu mám zabránit DÍK ZA ODPOVĚDI. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nam to staci jenom jenou napsat OK
 
 
Datum: 02. dubna 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2583    
cawte BIKEŘI:-) potřebovLAl bych poradit koupil jsem si novou hlavu motoru poněvadž na tý starý byl špatný závit a byla docela poničená no a sundám tu starou hlavu a koukam jak tam vedou z válce ty 4 dlouhý šrouby tak jeden je mnohem posunutější dopředu takže jsem novou hlavu skusil nasadit a po každým protočením kickstarteru to trošku zasyčelo jako kdyby tam byla malá komprese tak nevím jestli to je tím posunutým šroubem dopředu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Kukis      IP: uživatel1637    
Jestli to predtim nedelalo, tak ten sroub muzes mit i povysroublý, nebo jsi nedotahoval do kříže.
 
 
Datum: 02. dubna 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ok tak ten stef kup novejj a mas to nebo tam dej vic podlozek ja tam mam tesneni od sesy
 
 
Datum: 02. dubna 2008 16:16
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2583    
a má toto na svědomí to že mi to aji chcípe????? jen co to nakopnu jo a za ten spam se omlouváám!!!!!!
 
 
Datum: 02. dubna 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: Jawer      IP: uživatel356    
tomu dlouhymu sroubu se rika šteft a syci to protoze to nemas utesneny, budto sumdej valec a brusnou pastou to kroutivyma pohybama zabrus do sebe nebo si z alobalu udelej tesneni a dej to mezi hlavu a valec .Kdyz tu hlavu budes dotahovat tak to delej do krize aby tam byla rovne.
 
 
Datum: 02. dubna 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: man      E-mail:      IP: uživatel768    
custe, mate nekdo fotky vytuningovaneho mustanga?? kdyz tak tak posilejte na icq 354-524-951 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
 
 
Datum: 04. dubna 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: Honza10      IP: uživatel263    
Cus...kdyz se tak obcas bavite o tech burzach=) kdy bude naka v praze? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
v praze asi neni ale je na Kladne 22.4. a zrovna sou zavody v Radobycicich=dachlcup me docela stve
 
 
Datum: 03. dubna 2008 21:29
 
 
 
 
Jméno: toxer      IP: uživatel812    
to by mne taky zajimalo v praze znamjenom blesak a kousek je take bustehrad ale oboji je na prd
 
 
Datum: 02. dubna 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: geroy      E-mail:      IP: uživatel1367    
Cawte chalani musim sa vas spitat ....aky mozem matt problem s fikom vsetko je tam nove..zap.cievka ,kondenzator,kladivko,inducka,valec,piest,kruzky,...prevodovka po GO predstih,odtrh nastaveny podla stroja ,kkarbec cisty jak lusk....????????? hned ako ho nakopnem nejde do otacok strasne vynechava skusil som uz vsetky sviecky a neviem co tomu je vsetko som prekontroloval snad 1000 krat..som uz zufalyy poradte mi odbornici prosiim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: geroy      IP: uživatel1367    
no uz som to zistil banda kabel ktory je upevneny na zapalovacej cievke sa hybal a pri velkych otackach motor zarezonoval a odpajal sa :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Já bych se podívala na upevnění pohyblivého přerušovače,hlavně na izolační podložky,jestli se tam něco nedotýká.
 
 
Datum: 02. dubna 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ste vsichni blbi skoro jak ja vetsinou kdo dela GO tak si pak stezuje zemuto nejde:-) ale ja aspon us prisel cim toje podlouhym mordovanim napis na icq 255-365-576 udelam ti radost budes muset pulit motor lol kdys tak jeto tim ze si spatne tesnej ksobe bloky (kartery)
 
 
Datum: 02. dubna 2008 14:41
 
 
 
 
Jméno: Rocky      IP: uživatel1519    
Zdarec jaka je nejlepsi svicka slysel jsem chvalu na NGK.Poradteprosim jedu fichtll cross zavod tak chci aby to slapalo dobre a melo to velkou jiskru.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: ZTOHOWEN      E-mail:      IP: uživatel1064    
Jezdím na Pal ta je dobrá.
 
 
Datum: 05. dubna 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: pilot      IP: uživatel2599    
Když budeš dávat dobrý olej do benzinu tak je jedno jakou značku dáš. Já jezdím Brisk N15C a nemám problém.
 
 
Datum: 05. dubna 2008 0:16
 
 
 
 
Jméno: Bubák      IP: uživatel2070    
fakt na jiskru tyrystorovy zapalko, je to trochu pracnejsi ale fakt to za to stoji. ja s tim ted vyjedu kopec ktery jsme vzdy ve dvou vyjeli do pulky tak ted ho vyjedu ve dvouch az nahoru bez problemu... o hodne se s tim zapalkem priblizil simsonovi!
 
 
Datum: 02. dubna 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
mustafe nesouhlasím.Všem brisky fungují,jen tobě ne?To je divné.Já jsem se nechal kdysi kámošem ukecat na tu NGK a ve městě mi to začalo tak vynechávat,že jsem se modlil abych dotrckal domů.Nevhodnost NGK pro jawu se několikrát řešila na jawamanii.Mě brisky bezproblémově fungují v pinčlovi,kývačce i škodovce
 
 
Datum: 02. dubna 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
Brisky jsou napi*u!!! kuo si NGK stojí zhruba 70 Kč je to sice moc ale je o dost lepší.. na přechlastání nejni tak citlivá brisk je o dost citlivější...... a brisků sem měl asi 10 a všechny v pi*i proste brisk je nahovno kup si NGK ta je nejlepší ( made in japan) z číny a česka pocházej šunky
 
 
Datum: 02. dubna 2008 15:36
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel2209    
ked chces velku iskru tak si rychlo sprav tyristorove zapalovanie...tam ti ide iskra ako diabol a ide taka ista aj pri malych otackach....a sviecku ti doporucujem n15 ako ostatny je dobra .... radim ti to zapalko si sprav a vyhras !!!!!:-D:-D
 
 
Datum: 02. dubna 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
jo brisk N15C.Svíčka ti výkon nepřidá.NGK je citlivá na přechlastání,jak ji uliješ tak konec.za ty prachy to nemá cenu
 
 
Datum: 02. dubna 2008 13:41
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kup si brisk n 15 je dobra
 
 
Datum: 02. dubna 2008 12:24
 
 
 
 
Jméno: smart001      IP: uživatel1519    
Ahoj nejprve bych chtel strasne moc podekovat sesovi za ty skvele veci co mi prisli do 2 dnu!! a jeste bych se chtel zeptat mam motor do mustanga a nevim jak tam patri ty tycky (podle me ta dlouha ,kulicka,kratka) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
je to takhle: spojkovej koš, krátka tyčka, kulička, dlouhá tyčka, štelovací šroub spojky v pravym víku motoru
 
 
Datum: 02. dubna 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: pionyr20      IP: uživatel692    
ja slysel ze kratka kulivka a dlouha mozna ze ma bejt kulicka ve spojkovym koci
 
 
Datum: 02. dubna 2008 12:26
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel1659    
kratka-> kulicka->dlouha->kulicka
 
 
Datum: 02. dubna 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: mike251      IP: uživatel923    
jakej vliv by mel karburator z pio 555 na babette a musel bych ho nejak upravovat aby tam pasoval? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 0:20
 
 
 
 
Jméno: pilot      E-mail:      IP: uživatel2599    
Dej si tam Delorto stojí kolem 800Kč. Nebo Bing origo Babetta poslední typ Sting ten pasuje na všechny, ale stojí 2000Kč.
 
 
Datum: 05. dubna 2008 0:20
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
pasuje pozri si obrazky v galerii date je to tam odfotene pasuje to
 
 
Datum: 02. dubna 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
chces tunit babetu jo tak se neptej a skousej tohle jsou fakt trivialni otazky NEPASUJE ANI ZA BOHA videl jsi nekdy vubec ten karburator?
 
 
Datum: 02. dubna 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
to vyskoušej, a uvidíš...
 
 
Datum: 02. dubna 2008 14:01
 
 
 
 
Jméno: Kozy      IP: uživatel2151    
Hoj draci...jezdí tu někdo oklo Varnsdorfu? Rumburka? ...dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 9:46
 
<  2292  2293  2294  2295  2296  2297  2298  2299  2300  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 15:10:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu