Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petrik
IP: uživatel1318
 čau nevíte jaké enduro ve stopětadvacítkách je nejlepší?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 16:49
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Jawa 125 sport  sem zastánce JAW
Datum: 04. dubna 2008 16:49
jj přesně tag husqarna je cooolll dělá velice kvalitní motory
Datum: 04. dubna 2008 14:34
nejlepší 125delá husqvarna.to je lepší než nejaká honda 125
Datum: 03. dubna 2008 21:50
Jméno: blazenn
IP: uživatel2570
aprilia rx125,yamaha dt125 su aj dobree  DD
Datum: 03. dubna 2008 21:40
Jméno: b
IP: uživatel2570
alebo super kara je aj CAGIVA W8 125
Datum: 03. dubna 2008 21:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel2570
jaj sry ti chces enduro.honda xr125 alebo aprilie su dobree
Datum: 03. dubna 2008 21:36
Jméno: blazenn
IP: uživatel2570
ja bich povidal ze HONDA CR125
Datum: 03. dubna 2008 21:24
Jméno: deda
IP: uživatel556
sry sem si to spatne precet
Datum: 03. dubna 2008 21:19
Jméno: deda
IP: uživatel556
ja si mislim aprilie rs125 jede jako delo
Datum: 03. dubna 2008 21:18
myslim si zě ktm 125 exc jel jsem na tom je to dábel
Datum: 03. dubna 2008 20:59
Jméno: geroy
IP: uživatel1367
 cawte rideri mohol bi som dat tu jednokotucovu spojku s jawy 05 ja hocijakeho ineho pioniera ?? bude sa to spravat rovnako??lebo ten jeden lamej je v slusnom stave...a ak ano mam tam nechhat povodne pruzinky alebo tam mam dat ine
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 15:38
spojky z pařezů i z pionýrů jdou navzajem prohazovat,jen je nutné zachovat původní provedení spojky. Pérka neprohazovat!!! na pařezu jsou jen 3 a jsou jine a o dost tvrdší. Lamely take nepřehazovat!! Pařez ma jen jednu lamelu,ktera je o dost sirsi nez lamela z pionyra. Jinak navzajem pasujou na hridele.
Datum: 04. dubna 2008 15:38
 mel bych tu jeden dotaz.jakou rychlost ma zapsana jawa mosqito v tp?mužu si na ní udelat řidičak v patnácti?a stalo se už nekomu,že ho chytli benga třebe na simsonovi a mel jen řidičák na moped do 45kmh?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 23:20
jawa mosquito s 3,6 kw má 65 km a jawa mosquito s 2,6 kw 45km takže se může řídit od 15 let ale pouze 2,6 kw
Datum: 23. července 2008 23:20
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Mosquito je udajně od 16ti...! ale kup ROBBY o ty se řiká že je od 15cti
Datum: 04. dubna 2008 16:47
Jméno: Kozy
IP: uživatel2151
nevím jakou konstručku má mosqito..ale jestli budes mit na AM..tak pak záleží jenom na tom jaký budeš mít štěstí  ..pár kámošu chytli a v poho...pak zlý žampióni chytly kámoše na símu měl AM...a hned: na 1rok bez řidičáku..2500pokuta..6bodů dolu  ..radši počkej až ti bude 16 a hned na 125..
Datum: 03. dubna 2008 22:16
 zdar hoši mám problém když budu mít na fichtla techničák a má usříhlej roh prej je to odhlášený půjde to zase přihlásit díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 19:42
Jméno: luki
IP: uživatel373
kdyz je ustrihlej roh tak jsou ty papiry znehodnoceny navyhozeni
Datum: 07. dubna 2008 19:42
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
eznačí to takhle náhodou jen odhlášený tp?
Datum: 04. dubna 2008 21:27
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Jesli maji doklady ustrizeny rozek,uz to NIKDY neprihlasis
Datum: 03. dubna 2008 21:53
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
prihlasis to, jestli ale mas ve velkym technicaku razítko ZRUŠENO už to nepřihlásíš.
Jinak v pohodě mam to stejný a vim že to jde
Datum: 03. dubna 2008 21:04
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
to nepude,to ze ustrihnout roh tak tim vlastne zrusej tp
Datum: 03. dubna 2008 20:24
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1812.html-Prosimtě seso dáváš k tomu i matku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2008 19:29
Já si myslim že k tomu musí bejt matka kdyz to budu davat do riditek jak to asi pripevnim
Datum: 15. dubna 2008 19:29
K tomu není matka potřebná---
Datum: 05. dubna 2008 8:20
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nee
Datum: 03. dubna 2008 20:35
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 Mám problém,,,nesvítí mi světla,ale pincek troubí.Nevím čím to je,,,jsou nové žárovky a pořád to nejde,ale co je mi divný,že troubí když teda nesvítí.Díky za odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 9:15
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Zkontroluj červený vodič od cívky magneta,který vede do spínací sk.na svorku 58.Bzučák je napájen z cívky 55 zelený vodič.
Datum: 05. dubna 2008 9:15
To že to nesvítí ale a troubí neni nic divnýho.U fichtla máš 3 cívky.Jedna je zapalovací,druhá světelná a třetí na bzučák.Takže když světelná je spálená tak bzučák troubí(spíš bzučí-jako čmelák)
Datum: 04. dubna 2008 15:27
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Zkontroluj upevnění vodičů v přepínači na řidítkách (přívod z 56 červený a modrý 2x dálkový tlumený).
Datum: 04. dubna 2008 15:21
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
právě že všechno je zapojený,,,prostě mi to nejak hlava nebere,že to troubí,ale nesvítí...vše je ok ale prostě to nesvítí no...
Datum: 03. dubna 2008 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel692
natom neni nic slozityho ale asi nemas zapojeny draty maj tam bejt 3 jeden je kostra a ty dva tetka nevim asi do prepinace
Datum: 03. dubna 2008 20:19
Jméno: buben
IP: uživatel770
překontroluj všechny dráty a zapojení v hlavním přepinaci na svetle
Datum: 03. dubna 2008 19:56
 Zdar kluci. Mám fichtla 20. a chtěl bych se zeptat, na kolikátém zářezu má být umístěna jehla v šoupátkové komoře a jak moc má být na karbecu vytočen ten šroubek s pružinkou...dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 20:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
zalezi kolikatej mas vybrus a jestli nemas splacatelou nejlepe co nejmin ale zase tak aby to navynechavalo icq 255-365-576
rekni kolikatej vybrus mas a reknutito
Datum: 03. dubna 2008 20:31
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
nastavení jehly po záběhu se může lišit kus od kusu.Nastav ju podle barvy svíčky,tak aby nebyla ani moc světlá ani černá,musí být cihlová.Tím šroubkem s pružinkou se šteluje volnoběh,seřizuje se na zahřátém motoru
Datum: 03. dubna 2008 19:55
Jméno: buben
IP: uživatel770
pokud to mas po vybrusu tak jehla na tretim zarezu od shora pokud to nemas po vybrusu tan na druhem zarezu od shora....ten sroubek s tou pruzinkou je na stelovani vonobehu
Datum: 03. dubna 2008 19:39
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kdyz je motor zabehnuty tak ma byt na 2 zarezu zhora,a ten sroubek je na volnobeh a to jak ho mas vytocit poznas podle otacek motoru na volnobeh
Datum: 03. dubna 2008 19:31
 Caute, z ktorej moto mi bude pasovat spojkovy automat na jawa 350/632??? z kyvacky alebo panelky???pls surne, PORADTE!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 16:09
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2394
diky...
Datum: 04. dubna 2008 16:09
Jméno: Vyspu
IP: uživatel252
Měl by být stejnej jako na panelku
Datum: 04. dubna 2008 9:40
Jméno: rambo
IP: uživatel1800
 čau jak mám zvýšit výkon na s11 ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:45
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
pokud to ještě někdo nedělal tak je lepší toto svěřit osvědčené firmě jinak zapláče nad zničeným válcem , návod p. Vítka je hrubě zjednodušen.
Datum: 06. dubna 2008 22:45
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ti neco reknu nerob zadny upravy stadion je veteran a to je skoda nicit takovy stroj se napr podivej kolik stoji ja bych to jenom opecovaval
Datum: 04. dubna 2008 21:45
Zdar u stadiona vybruš si kanály ve válci nic na tom není jestli seslehkej tak výfukovej bruš nahoru abys byl tak 29mm od shora čím víc ho vybrousíš tím víc to táhne pak ho vem taky do boků. sací bruš dolů co to jde a do boků na každou stranu kousek tak 2mm. pak si vem válec na výbrus a a't ti ho vezme co to jde. Karburátor tam dej z pincka to ti bude pro začátek stačit. a později si sežeň třeba Bing 21 nebo 22. Zapalování nech originál akorát tam dej kladívka ze simsona. Potom pod tím velkým ozubeným kolem u spojky je nanejtovanej takovej plech tak ho ulom zbytečně brzdí motor. Vyměň všechny ložiska dej tam céčkový mají větší vůli a jsou dělaný na větší točky. Potom v půlce rozřízni vejfuk a vykuchej ty přepážky pak ho zavař a na konec výfuku navař z venku 10 podložku. Dopředu si nech udělat alespoň 15ti ozubený kolečko a 10 května přije'd do moravských budějovic na závody.
Datum: 04. dubna 2008 15:04
Jméno: rambo
IP: uživatel1800
no ale něco co bych udělal sám by neblo
Datum: 03. dubna 2008 20:59
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Datum: 03. dubna 2008 19:28
Jméno: petrik
IP: uživatel1318
 čau je pravda že mz 125 má nejvýkonější,nejsilnější a nejlepší motor ve stopětadvacítkách????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 19:57
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
4takt je o ničem.Mnohem lepší svezení je na ostrém dvoutaktu,je to pružné,bez vybrací a jde to pořádně vytáčet.např.honda 125NSR,cagiva mito,aprilia 125 rs
Datum: 03. dubna 2008 19:57
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
Nepovedal by som že úplne naj ale v 4T triede jeden z najlepších i ked už pomerne zastaralý (4-ventil,vodník,karburátor, 6kvalt). Lepší má podľa mňa Derbi Terra 125 (4ventil,vodník,karbec,6kvalt - úplne nový moderný) alebo Blata 125 (2ventil, vzducháč,karbec,6 kvalt.Síce licenčne Moto Morini ale aspoň to neni blbá Honda a aj tak super výkon v pomerne nízkych otáčkach). A s Apriliou by som to moc neporovnával pretože Aprilka je 2T!!!
Datum: 03. dubna 2008 19:43
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
tak to pravda nejspis nebude, protoze kamos ma aprilia 125rs a ta ma 33koni, a to asi mz mit nebude...
Datum: 03. dubna 2008 19:28
Jméno: Oneil
IP: uživatel1276
 Ahoj, chtěl bych se zeptat na váš názor čím to je, že pionýra nakopnu hned, běží tak 2-3 vteřiny a pak chcípne. Parkrát ho ještě nakopnu, potom musim
vyndat a vysušit svíčku a všechno znova. Nevíte čim to může být? Včera chytnul hned a všechno šlo, dneska najednou nic.
Karburátor je vyčištěný, nové hadičky, nový filtr, nový kohoutek se sýtkem poradíte mi prosim? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 22:02
Jméno: petr
IP: uživatel2529
Zdarec.Zkus očistit kontakty na kladívkách a seřídit předstih.Třeba to nepomůže ale určitě tomu neublížíš.TAK PRÁCI ZDAR.
Datum: 07. dubna 2008 22:02
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
ne je to stejný jako předtim, krásně to jezdilo, včera sem to nakopnul hned a šlo to. dneska se to neudrzi.
Hlava je přitáhnutá křížem, nefouká. je možný špatný ukostření? čachroval jsem s drátkama tak nevim
Datum: 03. dubna 2008 21:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
je mozny zetito fouka nekde treba pod hlavou nebo spatny gufera ale to asi ne jestlisi delal GO nebo pulil mptor tak to muze foukat
Datum: 03. dubna 2008 20:39
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Asi jo, když držim plyn jen tak trošku chvilku se to drží a jak přidám plyn hned to chcípne prostě jako kdybych sundal fajfku.
Jen nechápu proč to včera šlo bez problému
Datum: 03. dubna 2008 19:06
Hmmm jedíné hladina plováku,teplejší svíčku.Nic jiného v tom nehledej.
Datum: 03. dubna 2008 19:06
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2591
sviecka je mokra takze sa to zachlasce...skus kuknut na karburator...ci nemas velky volnobeh alebo nieco take...
Datum: 03. dubna 2008 18:59
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Svíčky jsem zkoušel tři, brisku N15 a PALku a pořád stejný. Kondenzátor a kladívka jsou nový, jen kladívka mi trošku cukaj do strany může to bejt tim?
Datum: 03. dubna 2008 18:53
je to ISTO SVIECKOU alebo hladaj problem v elektrike
Datum: 03. dubna 2008 18:50
Hale mne to delaly trisky skus to
Datum: 03. dubna 2008 18:41
Jméno: joki
IP: uživatel2516
 Cau je jedno jestli mam ina fichtlu indukcni civku na 4V misto 6V jestli mi hrozi poblemy pri startovani dik a cau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 20:15
Jméno: Js
IP: uživatel340
Je to fuk.
Datum: 03. dubna 2008 20:15
cau no to je asi jasny...mensi civka=mensi jiskra aspon teda podle me
Datum: 03. dubna 2008 19:48
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
 draci mam dilema, chci si porizovat neco misto pincka a vybiram mezi dandy 50 a čz 487 .. vim ze to jsou uplne odlisny motorky, ale me vic laka ta dandyna, nevim proc, jak to vidite vy? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 16:58
Zdar, hele ja mam Dandynu a nemužu si stěžovat, je to hodně spolehlivý a z fichtla to není schůdek ale docela schod. Jezdí se s tím pěkně. Jenom bych ti doporučil tu silnější verzi, je to příjemnější. jinak ja mam tu slabší a maximalku mam 80kmh takze v poho
Datum: 04. dubna 2008 16:58
nedavas pric pionyra spapirama tak za 1000 kc icq 255-365-576
Datum: 03. dubna 2008 20:46
Jméno: johny
IP: uživatel2090
STANDOVI.. ja mam na dandyne 50 najezdeno minimalne 20 000 km po celou tuto dobu slape jak svicarsky hodinky jediny opravy byly vymeny svicek, plynovyho lanka a nahonu tachometru... takze bych nerekl ze se porad sere spis bych rekl ze je spatnej řidič...
Datum: 03. dubna 2008 19:33
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Určitě čz 175(180).Je to přeci jen velká motorka a určirtě je menší problém se sháněním dílů a stojí pár korun
Datum: 03. dubna 2008 18:45
Jméno: Thompson
IP: uživatel1829
Jednoznačně ČZ mě se líbí mnohem víc než dandyna a je to klasika
Datum: 03. dubna 2008 18:36
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
já bych bral klasiku.ČZ..abych pravdu rekl dandyna se mi vubec nelibi
Datum: 03. dubna 2008 18:16
Jméno: george
IP: uživatel1093
Ja jsem zas na ty starší typy motorek tak bych bral tu ČZ.
Datum: 03. dubna 2008 5:32
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Ja bych teda radši dandynu, na 50ku jede rozhodne dobre, určitě lepší vzhled než stará číza ale projed se na tom a uvidíš ne?
Datum: 02. dubna 2008 23:31
dandy nebrat!!!! nejede a furt se sere!!! vetsina.
Datum: 02. dubna 2008 22:41
Jméno: marfy
IP: uživatel1519
 Ahoj jednou sem si tady cetl ze nekdo vyrabi tyristorovy zapalovaní na jawu 50 mohl by se ozvat? a kolik by to stalo.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 22:27
Jméno: Madaj
IP: uživatel716
 Zdarec draci mam problem nemuzu za zadnou cenu dostat kliku do loziska a tim padem slozit motor uz sem zkousel nahrivani a porad nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 16:52
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
čm a jak dloho si to nahříval? já nahřívám jednoplotýnkovém el. vařiči asi 15 min a jde to samo.
Datum: 04. dubna 2008 16:52
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mas to lozisko narazit do bloku a pak tam dat klikovku a utahnout bloky ksobe melo bysito sednout
Datum: 03. dubna 2008 20:48
Jméno: Karc
IP: uživatel803
v žádným případě nepoužívat kladivo kliku do mrazáku a ložisko pořádně nahřát a musí to jít
Datum: 03. dubna 2008 18:24
jestli mas novy loziska a starou kliku tak to neni nic neobvyhlyho. Pomuze trochu nasili a kladivo nebo koupit novou kliku. zalezi na tobe.
Datum: 02. dubna 2008 22:43
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 zdarec... nevíte někdo, čím to může být? normálně mi fechtl krásně jede, pak po rovině, najednou to chcípne, jako bych to sám chcíp vypínačem, a ne a ne chytnout, tak to kus vodtlačim na kopec, tak to roztlačim, se to rozkažle, pak chytne, a jede zase jako prase... fakt neim čím to může být.. nebo jedu do kopce, začne to chcípat, a pak to chcípne, jakoby triska, ale ta je čistá... a nic s tím nedělám, jen roztlačim, někdy to vůbec nejde, a pak zese jede.. nemůže být zasraný karbec? nepomohlo by, kdybych ho vyvařil ve voctě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 20:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
skus novou svicku brisk N15 icq 255-365-576
Datum: 03. dubna 2008 20:49
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
tak sem to sešteloval, jel sem tak 15 - 20 km, a jaksi to mělo malou silu, ale neim.. je to uš lepší, ale po těch 15ti sem jel a pak to začalo blbnout, a tak sem to tošku tomu voholil, a jelo to, tak čus..
Datum: 03. dubna 2008 18:55
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
jo diky za rady..
Datum: 03. dubna 2008 18:37
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Zkus kouknout na kondenzátor, na stav kladívek a celkové elektriky jak tu psal kolega.
Pro klid duše vyčisti karburátor a vyměn svíčku.
Je možný že se ti třeba zahřeje moc zahřeje, ono když jedeš do kopce moc se to nechladí...
Datum: 02. dubna 2008 23:34
mas nekde vymletou elektroinstalaci. zapoj si to nakratko-2kabely(ram-indukcni civka-zapalovani) a skus to....jestli to bude blbnout porad tak je chyba jinde,pak vsechno rozeber,vycisti a sesteluj.vadny soucastky vymen.
Datum: 02. dubna 2008 22:47
Jméno: Vesnican
IP: uživatel2587
a nemáš vodu v karbeci??
Datum: 02. dubna 2008 22:18
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
*tak
Datum: 02. dubna 2008 21:52
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
myslíš že to bude tím? nemám ji moc dlouho.. tam měsíc, nebo 2.. ale diš sem to skoušel na místě, že sem se dotýkal svíckou válce, tak jiskra celkem velká...
Datum: 02. dubna 2008 21:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel2570
vimen svicku
Datum: 02. dubna 2008 21:46
Jméno: toxer
IP: uživatel812
 Cus nevite nekdokdy je burza ve Zloníně u Prahy dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 21:41
Jméno: toxer
IP: uživatel812
tam to neni uz jsem to nasel bohuzel az za rok neznate nekdo najakou burzu v okoli prahy
Datum: 02. dubna 2008 21:41
Jméno: karc
IP: uživatel803
Datum: 02. dubna 2008 21:34
 cawte chalani potrebujem od vas vediet jednu vec: ako nastavim predstich cital som to snad na kazdej stranke ale nepochopil som dokazl bi mi to niekto z vas vysvetlit do detailuu ??? prosim vas
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2008 20:32
Jméno: geroy
IP: uživatel1367
diki moc chlape ako povedal kolega: strucne a jasne
Datum: 03. dubna 2008 20:32
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Stando díky moc, stručný a jasný!
Datum: 02. dubna 2008 23:37
dej pist do horni uvrati(tzn. uplne nahoru)a nastav na kladivka odtrh cca 0.4mm a pak otoc spet klikou aby se pist jakoby vracel a nastav vzdalenost pistu od rantlu valce cca neco pres milimetr(cim vic vybehanej motor,tim mensi predstih). v tu chvili musis mit na kladivkach cca 0.01mm-cigaretovy papirek-pokud ne,otoc zapalovanim dokud tam tu setinu nebudes mit. To je pro techniky..... Jinak pokud mas trochu cit pro motor,dej odtrh 0.4mm pak to nastartuj,dej vyssi otacky na volnobeh,povol zapalovani a za chodu motoru zlechka otacej zapalovanim z leva doprava a opacne a uslisis kdy ma motor nejlepsi chod. Utahni to a je hotovo. Nejlepsi reseni!! vacky vetsinou smajdaj a vybehany motory se spatne serizujou!!!!
Datum: 02. dubna 2008 22:58
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno muzu poradit na icq 204-156-619
Datum: 02. dubna 2008 22:02
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Taky to vůbec nechápu, neleze mi to do hlavy z těch návodů, kdyby mi to někdo ukázal pochopil bych to ale sám to fakt ne 
Maximálně odtrh
Datum: 02. dubna 2008 21:06
 čaute draci,mám takovej menší problém,mám jawu 555 a jede mi na nic vše je po GO.a když to sešteluju tak jka to má bejt,tak mi to jiskří mězi dladívkama a když dám uplně největší tak to nejiskří tolik.prosím poradte.díky čuss
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 23:03
s tim nic nenadelas,mas prosvihly vinuti. bud dej vetsi odtrh a mensi predstih a dva kondenzatory nebo vymen zapalovani. prvni metoda v nekolika malo pripadech pomohla. predpokladam ze v nizkejch a strednich otackach ti to jede supr a praskaj ti zarovky.
Datum: 02. dubna 2008 23:03
Jméno: Thompson
IP: uživatel1829
Nemáš špatnej kondík? mě tohle dělalo u auta
Datum: 02. dubna 2008 21:07
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 Kdyz mam pincka a stitek s cislem ramu a motoru jak ho mam prihlasit poterbuju sehnat papiry nebo si mam na dopravnim inspektoratu zazadat o nove vubec se v tom nevyznam
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:35
čau musíš si sehnat papíry jestli máš zájem mam jedny na prodej tak jestli máš zájem tak se ozvi
Datum: 17. srpna 2008 20:35
musis mit platnej(popripade odhlasenej) technicak a souhlasejici vyrobni cisla a stitek. Pak pujdes na evidencku a na technickou a pak teprve na dopravku. Pokud je to odhlaseny tak musis jeste predtim udelat povinny ruceni a pak teprve jit na dopravku,jinak te vyhodej. Hodne stesti na uradech,ja si uzil svy s perakem a uz tto nechci znova zazit!!!!!
Datum: 02. dubna 2008 23:07
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
To už se to řešilo xKrát...najdi si to
Datum: 02. dubna 2008 22:25
|



|