Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 zdar mam dotaz. Když mám kliku na pionýra a jak je horní pouzdro na futro tak se má prej nejdřív ojnice nažhavit a pak to tam de prej trochu hůř dát (prej nějak vlisovat) ale já ji nemám ani nažhavenou a to puzdro (úplně noví) tam de natlačit prstem ale jak sem ten motor rozebíral tak nebyl můj ale kámoše a to pouzdro při vyndávání pístu šlo normálně vytlačit prstem a protáčelo se v tom ale říkal mi že fichtla naboural tak ve 45km do stromu tak mi ho dal na rozebrání ale eště před tím jak ho naboural tak normálně jezdil takže to bude asi tím že se to rychle kouslo a nějak posralo.. teď tu kliku musím použít a chci se zeptat jestli mám sehnat novou nebo ji tam dát aby to jezdilo bez problémů... jinak dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 19:21
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel631
 asi jí chce popustit, aby změkla...
Datum: 11. října 2013 19:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nažhavit ojnici, zajímavé....
Datum: 11. října 2013 17:14
Jméno: standa
IP: uživatel16258
 Ojnice má už vytahané oko. Vyměnit ojnici.
Datum: 11. října 2013 14:36
Jméno: Fík
IP: uživatel10693
 Čau nemate nekdo rozmery vymezovacího kroužku co se dava pod zapalovaní z fichtla na jawu 250??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 22:42
Jméno: filip
IP: uživatel16256
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:12
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
 Vejfuk je dvoukomorák z 350, koncovka je výrobek TK moto (už nejsou), ale dá se stejným způsobem upravit i origo koncovka
Datum: 26. října 2013 14:12
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau napiš na internetu: dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 a tam ti to vyskočí. Ve Valmezu je borec prodával. Jinak cena se pohybuje od 3000kč. Měj se
Datum: 11. října 2013 16:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na 2. stranu konkrétně u ČZ se dával ten výfuk od jednoválc. 125-ky po 2-válc. 350-ku s úplně jiným časováním... Takže ani originál výfuk není úplně ideální.
Datum: 11. října 2013 11:06
Datum: 11. října 2013 9:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jen by mě zajímalo, jak výfuk určený pro uplně jiný motor zvýší výkon, tahle teorie mě fakt speciálně u dvoutaktů moc zajímá.
Datum: 11. října 2013 7:27
 ja mam na skalde komory ale tu koncovku nee,,to uz asi nikdo neudelka
Datum: 10. října 2013 22:39
Jméno: filip
IP: uživatel16256
 len treba ich nekde zehnat
Datum: 10. října 2013 22:11
 myslíš
Datum: 10. října 2013 22:09
Jméno: filip
IP: uživatel16256
 stejne diky... chci to na 250 panelku myslim ze by to aspon trosku mohlo zvysit vykon
Datum: 10. října 2013 22:02
 Koukám že píšu o něče jiném než ses původně ptal, v současné době nevím kde sehnat dvoukomorák na 350
Datum: 10. října 2013 21:59
 Tenhle výfuk je původně určený na jawu 350/640 mezi jawaři se mu říká Dvoukomorák, já měl na čz 175 laděný výfuk určený původně pro MZ, byl jsem s ním spokojený a dá se sehnat za 750kč
Datum: 10. října 2013 21:56
Jméno: jouda
IP: uživatel14559
 zdar draci rozmejslim se o koupe motocyklu mezi jawou 250 panelkou 559 a kyvackou 353 napiste vyhody a nevyhody obou typu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 16:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16259
 panela je silnější jen chce víc točit .... těch 1é let na vývoji je znát,,,
Datum: 11. října 2013 16:54
Jméno: fj
IP: uživatel13743
 zdar kejvu máš do síly a panelku do rychlosti atd.
Datum: 11. října 2013 14:04
Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 Zdravím draci potřebuju se zepta jestli nevíte někdo jak je to s těma vidlicema na pionýrech po roce 1975 co už neměli mít manžety nemají vybrání na nosných trubkách ani nabodované dráty na kluzákách mám doma takové dva (s novou kapotáží) prý by tam měli být vlisované plechové pouzdra s O-kroužky ale ani na jednom to není myslím že někdo měnil pouzdra a už to tam nevrátil nevíte někdo jak to vypadalo nebo nemáte foto? Jednoho renovuji a chci to mít vše jak má  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 20:05
 zdar draci vin že tosem asi uplne nepatří ale nevíte nekdo pomery převodovky u 1203
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 20:29
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 dík za odpoved jeto čtyr kvalt
Datum: 13. října 2013 20:29
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, tak jsem se podíval: I- 4,27, II- 2,46, III- 1,51, IV- 1,00. R- 5,61. Stálý převod 5,86. TAZ 1500 měla již 5kvalt a ten nevím. Měj se
Datum: 12. října 2013 7:10
Jméno: Jiři_cz
IP: uživatel15512
 Čau, doma se podívám, ale jaké převodovky 4kvalt nebo 5kvalt. Doma mám převodovku do 1202 nebo do Octávky. A nebo si na internetu zadej škoda 1203 parametry vozu čau
Datum: 11. října 2013 17:14
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 chci se zeptat da rozebrat klika nejak bez lisovace
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel16258
 Pokud chceš kliku i nadále používat,tak v domácích podmínkách nemáš šanci. Mě přelisovává ojnice pán v brusírně za docela slušný peníze. Pokud jen chce vyndat ojnici abys mohl setrváky odevzdat do šrotu jako těžký čistý železo tak to vymlátíš asi čímkoliv
Datum: 11. října 2013 14:45
 ty mi teda vysvětli jak jinak než lisem bys chtěl ten čep vytáhnout
Datum: 10. října 2013 20:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 flexou?
Datum: 10. října 2013 19:32
 zdarvím mám takovej problém na mím simsonu robila se mi spínací skřínka tak bych to potřeboval napojit nějak napřímo nepotřebuji světla a td jenom aby to jelo nevíte někdo jak to napojit ??? přemíšlel sem že by to možná šlo napojit jak u pionýra ale nevím jestli by to fungovalo díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 17:46
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Čau potřebuji poradit která kolečka jsou na třetí rychlost je to převodovka z ČZ 175/477 http://misak2001.rajce.idnes.cz/cz_175/#DSC_0118.jpg něco mi na třetí rychlost drhne v převodovce tak abych věděl na která kola se mam zaměřit. Když tak když tak popsat jaké to je př. předlohová 2 kolo z leva a tak podobně . Moc děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 20:00
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Díky
Datum: 10. října 2013 20:00
 Na předloze na foto je to druhé zprava, na hlavní hřídeli na foto je to první zprava. Pokud bys složil komplet převodovku tak by to bylo obojí druhé zprava...
Datum: 10. října 2013 19:54
Jméno: jawassss
IP: uživatel16252
 čau, už dlouho mě trápí takový problém, může se to jevit jako prkotina ale fakt už nevím. jedná se o to že prostě nejde udělat aby mi na jawě 21 držel volnoběch (když je zahřátý motor) je to fakt nepříjemný to věžný zdechání na křižovatkách. Už fakt nevím co dělat. Zapalování je OK (předstich i odtrh jak má být) chytá to na 1. kop. Karburátor dobrý čistý ( navíc jsem zkoušel už tak 4 a pokaždé to samý) Za studena je volnoběch Ok ale jak se zahřeje tak ho to neudrží ani když to dotahnu ten šroubek na štelování na max. Zkoušel jsem už snad 100krát všelijak měnit hladinu (bud ju dat jak má byt , o neco vyšší/nižší) a furt to samí- jak dat neutrál tak to tak 10s běží pak to zašně postupně snižovat otáčky a když nepřídám tak zdechne. Gufera mám nové, motor přetěsněn, všechny dosedy zabroušeny a dáno nové těsnění.
Prosím něco mi někdo poraďtě at už to konečně vyřeším nebo se fakt už něco stane díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2013 13:38
 na karbecu nahoře je šroub na doštelování lanka ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vedeni_lanka_m6_matka.html ) tak jsem vyndal lanko, vyrobil z něčeho podložku (už nevim co to bylo), dal tam tu podložku DO toho šroubu - tam jak se vkládá bovden a vrátil tam lanko. moje lanko už je vytahaný, takže to jinak nešlo. (šroubek, uvntiř podložka, na ní už normálně bovden). OK?
Datum: 11. října 2013 13:38
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 svíčkou to neni to je blbost a navíc mám 15 to je tak ideální.,
Wenoush: jak si to myslels s tů podložků? nějak sem to nepobral, jako pod šrub na štelování volnoběhu nebo kde ?? zkus to prosím nějak líp vysvětlit díky
Datum: 10. října 2013 20:33
Jméno: rider
IP: uživatel12689
 Podle mě to může býti tím, že má svíčku do studena, zkus dát teplejší
Datum: 10. října 2013 20:02
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 dej nový šoupátko a bude to v pohodě, jen jestli ho budeš kupovat tady na FK tak ho budeš muset trošku doladit
Datum: 10. října 2013 7:28
 ten samej problém na simsonu - vyřešeno podložkou cca 1,5mm silnou do štelovacího šroubku na karbecu. Od té doby (cca 1,5roku) v cajku
Datum: 09. října 2013 22:31
 vymačkaný šoupě , dej nový , projed se někam po pár km zastav a došteluj si karbec , prvně tak aby si nepřidával když se otočí řídítky ,tím šroubem na plynovým ,lanku a poté doladit volnoběh šroubem mezi tryskami
Datum: 09. října 2013 22:25
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, možná Vám to přijde, že se ptám jako blbec jo, ale řeknete mi prosím někdo, kde najdu u 175/356 hlavní trysku? Je to ten karburátor s hranatou plovákovou komorou. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 19:25
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Noo nějaká tryska tam je. To mě nenapadlo, že je to tam dělaný takhle. Díky..
Datum: 09. října 2013 19:25
 Jestli si dobře vzpomínam tak tryska byla uvnitř plovákové komory...zejtra budu doma tak bych se na to eventuelně mrknul
Datum: 09. října 2013 19:19
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat..jak poznam ze je hlavni tryska prilis velka ? Nebo idealni trysku.. Krome svicky.. Motor za plynem jde spis trojka se na 72 zadusuje kolem 60km/h . S orig. tryskou zase motor vytacel do otacek kdyz jsem vymackl spojku po chvili jezdeni na max - (chuda smes) ale jezdil 75 na rovine. Snad zkusit 70ku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 18:21
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Filtr utesnenej mam,s tim sem laboroval dlouho ale na 68.. zkousel sem ho tedka na ty 72 odlazovat a ted to mam otevreny ve vicku a jednu dirku dole ale ucpu i tu druhou.. Predstih jezdim 1.6 ,jinou hodnotu jsem nezkousel..no tedka uz to asi necham nejak a do niceho velkyho se poustet nebudu,motor pude pod kudlu za par dni a pres zimu si s tim vyhraju
Datum: 10. října 2013 18:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zjednodušeně řečeno, velkou trysku poznáš podle toho že ti motor bude tarokovat. Od téhle by jsi měl jít pomalu s tryskama dolů. Když už to bude chudé začne ti motor vynechávat a prskat, v tomhle případě to hlavně rozhodně netrap aby jsi nepoškodil motor. Tvoje tryska bude někde mezi těmito dvěma hodnotymi. Musíš se pak rozhodnout co budeš potřebeovat jestli spíš max otáčky nebo trošku vyšší krouťák. Když tuhle trysku najdeš tak budeš možná muset trošku zalaborovat i se svíčkou. Pak zkusit zahýbat předstihem. A znou ozkoušet trysku o chlup větčší a menší. A tohle celé si mockrát zopakuješ při různých teplotách, vlhkosti a tlaku a vyjde ti pár trysek které budeš používat podle počasí. Jestli to nemáš na závodění tak určitě najdeš rozumný kompromis. Další možnost je laditelná tryska. Jo zapomněl jsem ještě na odladění fitrboxu a výfuku. Protože ty mají na vše velmi podstatný vliv. Nevím jak moc to máš probagrovaný, ale jestli máš orig. fitrbox a výfuk, tak bych zatím nechal tu 72ku a spíš začal tím fitrboxem. Pořádně utěsnit a zkoušet ucpávat a uvolňovat dírky.
Datum: 10. října 2013 14:25
Jméno: kemos
IP: uživatel16253
 Zvetseny vyfuk,sani a 5,4 hlava..presny rozmery z hlavy nevim..
Datum: 10. října 2013 8:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A to je seriovej motor nebo nějaká úprava??
Datum: 10. října 2013 7:25
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 samovolne ne.. jen kdyz sem jel na max..jak kdyby pak nedotikal benzin,nestihal.. otacky lezly nahoru a pak se to hned ustalilo. Jinak motor ma na volnobeh otacky staly,jen kdyz nastartuju za studena tak to taky leze nahoru nez se trochu prohreje. Kdyz dam ruku k sani hned chcipne,fales to podle me nesaje
Datum: 09. října 2013 18:51
 Se starou tryskou se motor samovolně vytáčel? Neni to spíš falešným vzduchem?
Datum: 09. října 2013 18:27
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdarec, čim je že se mě fichtl drží jenom v nízkejch otáčkách? (karbec čistej benzin tam de, svička odskoušená)
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 20:58
 kondenzátor
Datum: 09. října 2013 20:58
Jméno: dodo
IP: uživatel16251
 Zdravím. sice se nejedná o fika ani žádnej komaču stroj ale když to tak vezmu tak je to to stejné.. Mám čínu na ty běžný projížďky a mám zašpiněná žebrování na válci je to tam tak blbě odlity že se tam ničím nedostanu. jaky na to máte "figle" nebo se na to něco prodává?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 1:59
Jméno: trhalafialkydynamitem
IP: uživatel16262
 arva a wapka!
Datum: 12. října 2013 1:59
 Ne, ale výborně rozpouští bordel
Datum: 11. října 2013 20:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 4gear: nafta odmašťuje?
Datum: 10. října 2013 19:35
 Odmastit v naftě a pak na férovku vapkou...
Datum: 10. října 2013 6:11
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 osobně mám dobrou zkušenost s AUTOMILIT čistič motoru.. musí se to vždy nastříkat do žeber počkat 5 minut a wapkou vystříkat tak to opakovat 3x někdy 4x a mělo by to být fajn působí to i na zapečenou špínu  )))) jen jde o to jak moc je to zašpiněné někdy třeba to opakovat i víckrát ale určitě to zabere!
Datum: 09. října 2013 23:27
 a co wapka?
Datum: 09. října 2013 21:31
Jméno: kolecko_ustav
IP: uživatel16242
 Štěteček a benzín. Pokud je to zapečená špína, tak by to šlo sundat čističem na trouby a grily. Ale bacha, některý žerou hliník...
Datum: 09. října 2013 17:59
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 zdarec,mam mustnga a když to držím v otáčkách v kopcu tak to začne vadnout jak kdybych přišlápl brzdu jak puistím plyn a zase přidám tak se to uvědomí a po chvilce zase směsi tam mam naplno a když vyšroubuju svíčku tak místo aby byla černá nebo cihlově hnědá,tak je šedá čím to može byt,předstih je vyladěn,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 18:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 šedá svíčka - chudá směs ,dej vejš jehlu a nebo trochu přidej hladinu
Datum: 09. října 2013 18:05
 Zdar, když budu napínat řetěz, jak poznám, že mám správně vycentrované kolo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2013 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jo takle...no tak to si většinou odměřím od kyvky,teda počítám s tím že je rovná
Datum: 09. října 2013 22:18
 Nevadí, už jsem to jakš takš zvládnul pomocí dlouhé desky.
Datum: 09. října 2013 19:07
 Péro: On se ptá na něco trochu jinýho...
Datum: 09. října 2013 18:08
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 roztoč ho a uvidíš jestli hází nebo ne....
Datum: 09. října 2013 18:06
Jméno: kolecko_ustav
IP: uživatel16250
 Buď přiloženim dlouhé latě k oboum kolum, nebo odměřenim vzdáleností mezi ráfkem a kyvkou...
Datum: 09. října 2013 14:22
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zdar draci, mám trochu problém.. jeli jsme tři motorky.. já jel první, kámoš na druhý za mnou odbočoval na polňačku, viděl sem ho v zrcátku, za mnou toho třetího sem neviděl, proti mě taky nic nejelo, tak sem hodil blinkr doleva s tím že se na silnici otočím, nejel sem nijak rychle, tak 70, tak si přibrzdím, už se otáčím a ten třetí to do mě zezadu napere, mě naštěstí nic není, on to odnesl trochu hůř, ale jenom odřeniny akorát motorka je polámaná, plasty popraskaný. A teď k dotazu.. mám právo na něj vymáhat nějaký odškodnění?.. Když to do mě napral on?.. nevim co blbnul, někde se začumněl a bum ho.. nebrzdil sem tak že bych to zadupnul na místě. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 19:48
 chceš po kámošovi vymáhat peníze? mě by to ani nenapadlo.
Datum: 10. října 2013 19:48
Jméno: Laknakaput
IP: uživatel14449
 Stejne sem to malem narval do kamose. Pred par lety sme jeli po polnacce, on na vykonejsi motorce tak to hnal... Ja abych nebyl za lamu tak taky, picus zmacknul obe brzdy(kotoucovy).. mel sem od nej rezervu par desitek metru ale protoze mam bubnovy tak sem to jen tak zpomalil a vyhnul sem se tak ze sem ho strejchnul riditkama do rite a skoncil malem v labi. Ale z5 k problemu, nevolal si policajty a mohla to bejt tvoje chyba=mas smulu.
Datum: 09. října 2013 15:48
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 V pohodě hoši  .. dík.. je to kámoš, tak se snad rozumně domluvíme
Datum: 09. října 2013 15:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele je to uplně jednoduchý, jestli jste po nehodě nesepsaly záznam o nehodě (formulář pojišťovny) a nepodepsal ti papír, že je viník nehody, tak máš prostě smůlu. Pokud ti to na místě nehody podepsat nechtěl měl si volat PČR, aby nehodu vyšetřili. Pokud jsi nic z toho neudělal tak ta nehoda úředně neexistuje a ty po něm nemáš co vymáhat. Neznalost neomlouvá.
Datum: 09. října 2013 10:48
 Tam je potřeba rozlišit, jestli to do tebe lupnul protože si zabrzdil, nebo protože si odbočil...pokud si jenom brzdil tak je to jeho vina - nedodržení bezpečné vzdálenosti. Pokud to do tebe napral až po tom, co si začal odbočovat (jak píšeš), tak je vina zase na tobě - nesmíš zahájit odbočování, pokud bys tím někoho ohrozil...
Datum: 09. října 2013 10:14
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 podle mě jak píše péro, nezavolal si PČR nikomu se vícemeně nic nestalo tak asi nic nezmůžeš
Datum: 09. října 2013 0:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 těžko říct...jestli jsi k nehodě nevolal PČR který by to sepsali, tak asi nic nezmůžeš
Datum: 08. října 2013 22:00
Posl.aktualizace: 11. října 2013 15:43
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 a to tam ještě něco mlely o Jugoslávii či co
Datum: 11. října 2013 15:43
 stačila by bejvala umejt rozleštit lak generálku a byla by jak nová ta renovaci nepotřebovala
Datum: 09. října 2013 17:46
 ano.. udělaly z toho paskvil  .. ani si nepamatují jak byl otočený brzdový štít předního kola.. amíci no
Datum: 08. října 2013 23:07
Jméno: filip
IP: uživatel16247
Posl.aktualizace: 10. října 2013 15:39
Jméno: Standa
IP: uživatel16254
 Jestli to chceš za každou cenu,tak prodávaj podobnej na MZ 150,ale je už za jiný peníze....
Datum: 10. října 2013 15:39
 to nepojede,,moc malej prumer vstupni trubky
Datum: 08. října 2013 20:58
 Nemáte někdo návod jak vyměnit pružinky v řadícím automatu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 19:06
Jméno: jezdimnajedna
IP: uživatel16255
 Dekuju
Datum: 10. října 2013 19:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Datum: 09. října 2013 22:20
Jméno: Jezdimnajedna
IP: uživatel14449
 Cau, vyuziju chvilky a taky pridam dotaz kdyz uz to tu rozebirate  . Mam takovej problem, koupil sem si jawku 555, v lete sem pulil motor kvuli klice(nedelal sem go). Ale zaroven sem zkontroloval prevodovku, vse je ok bez nejaky znamky poskozeni, pri slozeni motor radi vsechny rychlosti(musi se s nim sice o par cm cuknout aby zapadly kola v prevodovce ale to je uplne normalni). Problem je kdyz motorku nastartuju, kopnu jedna, vytocim a chci tam sazet dvojku, a mam tam neutral mezi 2 a3 nebo rovnou trojku. Problem je ze pri nastartovanym motoru mi pripada ta radicka hrozne citliva. Tu dvojku tam normalne dostanu, ale nestihnu to vytocit tak aby mi to nezdechlo. Takze dotaz zni "Kdyz je razeni hodne citlivy, je to vytahana pruzinka v automatu? Jestli jo, tak ktera ma na to vliv, ta mensi co taha zobacek?"
Datum: 09. října 2013 18:08
Jméno: Standa
IP: uživatel16249
 No,tak to je ta hlavní velká pružina
Datum: 09. října 2013 10:04
 Ok,díky moc. já budu dělat GO motoru tak to vymění zrovna, jinak to řadí dobře ale páku můsím nadzvedávat rukou
Datum: 08. října 2013 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel16246
 No asi takto. Vyndáš z motoru řadicí automat,vytahneš tisícihran s vrškem,vyměníš pružinky,vrátíš nazpátek tisícihran s vrške - samozřejmně tak aby byl zase na středu a zajistíš segrovkou. PS: měl sem rozebráno hodně řadičů a nikdy jejich problémem nebyly ty malé pružinky. To poznáš podle toho,jestli vnitřní zuby vyjíždí a zajíždí. Co muže bejt špatný tak velká pružina co vrací jezdec. A pak bejvaj okousaný zuby vevnitř a nebo na čtvrtměsíci kterej řadí. Někdy je to ohlý. No vyjmenoval bych XXX závad řadiče,ale ty pružinky je to poslední... Jak si na to vůbec přišel? A bacha,až to budeš skládat polož si tu spodní část tak abys ji tou horní nevytlačil,jinak ten vnitřek vyskočí a pružinky jsou fuč.
Datum: 08. října 2013 18:44
|



|