Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar podařilo se mi zalomit šroubek do té díry u rotoru a když jsem se to snažil vytáhnout vytahovákem tak jsem ten vytahovák zbrousil, tu spodní část, víc už ta díra zvetšit nejde poradtě co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 19:50
 tu kliku můžeš zahodit a do příště to nestartuj vrtačkou...
Datum: 14. října 2013 19:50
 Zdravím, hledám řešení. Na mé Jawě 50 typ 21 mám rotor 20w (05) označení a stator 30w. Samozřejmě jiskru a slabou háže jen při nesmyslném odtrhu a předstihu. Můj dotaz tedy zní. Stačí vyměnit cívky a správně je umístit nebo vyměnit celej stator? Btw. Pokud by jste někdo měl 20w stator komplet a byl by potřeba, můžete napsat na mail a domluvíme se. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2013 0:28
 Díky za odpověď. Ne, stator mám PRÁVĚ 30W..bohužel. Rád bych sehnal ten 20W i s cívkama, protože nikde nemůžu sehnat ty cívky co patřej do toho 20W startovací by fungovat měla, ale co udělám s těma světlama a bzučidlem fakt nevím :/
Datum: 15. října 2013 0:28
 stačí správně umístit cívky, jinak ten stator 20w mas s civkama? pokud jo dje mi mail pls
Datum: 14. října 2013 16:14
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi kdž si koupím jawu 350 a není mne jeste 18 a nemám žádný řidicák tak dají se doklady normálne přepsat na mna ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 19:45
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok díky
Datum: 14. října 2013 19:45
Jméno: pepa
IP: uživatel16272
 ano mužeš být vlastníkem ale přepis budeš potřebovat se zákoným zástupcem
Datum: 14. října 2013 15:01
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 díky je mne 16 takze i kdyš nemam řidicak tak muzu mnet na sebe napsanou motorku na ktere je možne jezdit až od 18
Datum: 14. října 2013 14:13
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar kolik tije od 15 na sebe můžes mít napsanou motorku od 16 můžeš mít motorku na sebe pojištenou
Datum: 13. října 2013 20:42
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Porad sem se divil proc mam od benzinu celej karbec a valec.. kdyz drzim plyn na plno tak nejspis vibracema strika benzin pod cepakem na vicku plovakovky :-/ Setkal se s tim nekdo ? nema tam byt nejaky tesneni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 19:29
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Na 100%.. teplej chyta dobre na prvni.druhy slapnuti a volnpobeh drzi bez problemu
Datum: 14. října 2013 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Opravdu? Když ho necháš blafat na volnoběh tak neni černá?  nechci ti do toho kecat,ale většina z vás tady co má problémy s karbecem máte hladinu až se skoro opírá plovák o šprycák  a pak to má teplý chytat a držet volnoběh
Datum: 14. října 2013 17:03
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Jasne ale ja mam svicku cihlovou a hladina licuje jak ma. Akorat ju ochudim.. Odkapovou mysku taky mam,ale v tomhle mi nepomuze..strika to docela dost,nikdy sem se s tim nesetkal O.o
Datum: 14. října 2013 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 S nižší hladinou se to tak často neděje. Sniž hladinu.
Datum: 14. října 2013 16:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16272
 jj muže to být vibracema ..těsnění si tam mužeš vyrobit či koupit papírove ... a docela učiná j tzv odkapová miska ..kus plechu s trubičkou na M6 šroub ze spoda na karbeci .....
Datum: 14. října 2013 15:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je to normální, způsobují to vibrace od motoru, díky nim plovák neuzavře řádně přítok benzínu,
Datum: 14. října 2013 7:28
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 mam..  mozna zkusim jiny vicko spis no..
Datum: 13. října 2013 21:12
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš sežízenou hladinu v plovákovce?
Datum: 13. října 2013 19:40
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 To mam..  me strika benzin z pod tlacitka cepaku..
Datum: 13. října 2013 18:51
Datum: 13. října 2013 18:24
Jméno: Pepa
IP: uživatel14530
 čáu draci,neměl by jste někdo nákres pro upravu válce na pionýra ? přídavný přepouštěcí kanálky a zvětšenný sací a výfukový kanály.Popřípadě nákres upravy vejfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Pro začátek raději upravit sací a výfukový kanál dle výkresu pro j05
Datum: 14. října 2013 15:05
Datum: 13. října 2013 18:25
Posl.aktualizace: 13. října 2013 14:14
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdracec, nevíte někdo rozměry toho količku jak je na klice pod magnetem? (brání pootočení magneta) nemužu to najit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:09
Jméno: marlboro
IP: uživatel15277
 nevím jesli to bude u malejch kubateur stejný jako u velkejch, ale tam to je 4 x 6 mm. Stadí uříznout kus šroubu, nebo vhodnýho hřebíku. Rotor sám o sobě drží na kuželu, kolíček je tam jen pro trefení do správný polohy vůči klice
Datum: 26. října 2013 14:09
 nebrání protočení magneta  .. je tam jen pro správné usazení magneta .... rotor jako takový drží na kuželu .. čili kolíček neni potřeba
Datum: 13. října 2013 15:00
 Vzkaz pro Sesu bude na krámku lanko plynu na jawu 555??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 13:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no právě.. 555 má delší lanko vůči bowdenu... taky jsem v mototechně dostal 20cítkový s tim, že je to stejný... pak jsem musel bowden upravovat...
Datum: 17. října 2013 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Ať přemýšlím jak přemýšlím tak mi nenapadá jedinej rozdíl mezi řidítkam a délkou lanka na j555 a j20,resp j05... Řidítka sou stejný,lanko vedený stejně,karbec uloženej na stejnym místě...už jedině že má j555 větší zdvih šoupátka...
Datum: 14. října 2013 16:56
Jméno: jawa_man
IP: uživatel14082
 Ne na 555 je delší :X
Datum: 14. října 2013 15:29
 nebo nevím
Datum: 13. října 2013 18:29
Datum: 13. října 2013 18:27
 Do jakého roku se na JAWU 555 dávali revma plechy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 17:15
 Ja mám z roku 1962 a límec je ako u 05
Datum: 14. října 2013 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Osobně si myslim,že deluxky se dělali jen ke konci výroby j555 - tj. rok 61-62...možná už rok 60...pevnej límec měli myslim všechny...až j05 byly s odnímatelnym...pokud se pletu,tak mi opravte...já to jen dedukuju podle ročníků j555 deluxe který sem viděl v původnim stavu ...
Datum: 14. října 2013 16:13
 a s pevným límcem?
Datum: 14. října 2013 13:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16271
 58 62 provedení s revmáčema se dělalo celou dobu výroby paralelně e stupačkama...
Datum: 14. října 2013 13:16
Posl.aktualizace: 13. října 2013 14:54
 tohle sem si nechal jednou udelat,,, takze on ma bud zbytek a nebo nemma ani kus na sklade,, pac jsem byl jediny kdo to nechal udelat,,, ale budou zas do vanoc urcite,,ale pozor pasuje jen do stare matice rizeni,,,, ta ma velky vnitrni prumer ale bdue ted i pro novejsi matici s mensim prumer,
Datum: 13. října 2013 14:54
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 cau lidi, mam babettu 210 a nejde mi nastartovat ani rozslapat, neroztaci se mi buben na klice, ale ten talir co zajizdi do bubnu co jsou na něm 3 lamely rozběhové a 2 lamely startovací, tak ten se točí, ale neroztáčí ten buben, v čem je prosím problém? Startovací lamely? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 13:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16272
 točí se ti buben na čepu kliky ..pořadně dotáhnout golou a koženým řemenem a pokut to bude zlobit kouknout jak sou na tom kužele ..bud je vymačkaný kotouč anebo čep na klice,,,,,
Datum: 14. října 2013 13:51
Jméno: joska
IP: uživatel11657
 Custa draci.studenej fichtl mi drzi volnobeh.jak ho poradne zahreju jizdou jeho volnobeh se zvysuje a musim povolit ten staveci sroub na karbci.volnobeh je dobrej.ale jak je motor studenej treba druhej den tak ma moc maly otacky tudis to nejde nastvit.. je mozny ze by mi odchazeli gufera ? Protoze karbec a kolinko mam utesneny dobre a hlava taky nefouka.. diky za napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 11:15
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 cau lidi chci se zeptat jaky ma byt odtrh na svicce mizi tema kontakty a jestli je to u vsech svicek stejne ,a ktera svicka je nejlepsi pac mi furt odchazi dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 12:17
Jméno: combust
IP: uživatel16269
 mezera mezi elektrodama je daná parametrama zapalování - u pionýra se nastavuje okolo 0.4-0.5 mm ale ten samej typ svíčky v jinym motoru s jiným zápalkem bude mít doporučenou jinou mezeru; a co se týče typu a značek tak je to různý, někdo nedá dopustit na starý palky, někdo na nový brisky, někdo má pozitivní zkušenosti zase s cizíma značkama
Datum: 13. října 2013 12:17
 Svíčky jsou z torávny nastaveny na 0,7mm ale na pionýra je potřeba elektrodu sklepnout na 0,4-0,5mm, jinak ti může blbou zapalování
Datum: 13. října 2013 12:10
Jméno: Filip
IP: uživatel14559
 zdar mam jawu 250 panelku a chtel bych si poridit pavika a potreboval bych vedet jestli pav musi mit papiry nebo to staci zapsat do velkeho tp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 22:10
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 pav bude mít stejnou spz jako motorka
Datum: 20. října 2013 22:10
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, jestli budu stejná SPZ jak na motorce tak na pavu stačí zapsat do TP motorky. Jinak papíry samostatně. Stejná SPZ asi v dnešní době čert ví. Tyto informaci ti musí dát technici na evidenci vozidel. Tam kde děláš přepis.
Datum: 15. října 2013 13:05
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 pokud já vím tak to stačí zapsat do tp k motorce
Datum: 13. října 2013 14:20
 cus draci chci se zeptat na takovou zahadu. nejde mi jiskra na stadaku ale kdyz odmontuju fajfku a podrzim samotnej kabel k hlave tak to jiskru dava.uz fakt nevim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 22:05
 a kdyby tě zajímalo proč cívky odcházejí tak je to kvůli odrušeným fajkám nebo svíčkám... na stadíka nebo jawettu nesmí přijít odrušené svíčka ani fajka... na jawette ani fajku nemám... mám na VN kabelu očko a našroubované na závit na svíčce
Datum: 12. října 2013 22:05
 máš nejspíš prošlehnutou zapalovací cívku.. je to běžná vada... taky jsem to mel na stadáku i na jawettě ... takže bud sežen jinou zapalovací cívku a nebo to jde i ošulit přes klasickou indučku... stačí když VN kabel z puvodni cívky vyndáš a zaizoluješ.. pak nekam namontuj klasickou indučku a na výstup 1 natahni kabel od kladívka a výstup 15 ukostři...
Datum: 12. října 2013 22:04
 dej jinou fajfku
Datum: 12. října 2013 21:05
Jméno: jawyk20
IP: uživatel9772
 Čus draci, už jsem to tady řešil, nevíte kde byly na Jawě 20 linky na zadním blatníku. Ideální by bylo kdyby mi někdo poslal fotku blatníku s přiložením pravítka na více místech, nevím kam je mám dát.DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 21:50
 byly tak cca asi 3-5cm od okraje plechu, foto nemám
Datum: 13. října 2013 21:50
Jméno: roman
IP: uživatel1272
 Dobrý den odstraní mi při pískování i barvu? Nebo co to vlastne je pískování? Já to moc nevím.Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:48
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 já bych to ale nedělal motorce, pak je moc velká spotřeba plniče pro lakýrníka.
Datum: 20. října 2013 21:48
Datum: 12. října 2013 20:34
Posl.aktualizace: 12. října 2013 20:06
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdrar draci, u mustanga mě svička nechce hazet pravidelně jiskru. Když prošlapnu tak jednou jiskra skočí a dál už ne, nevíte co stim? Mam 30W zapalování a 8V indukčku kdyby to bylo indukčkou moch bych tam dát 6V (8V nemam) Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 11:59
Jméno: combust
IP: uživatel16269
 patří tam 8V ale na zkoušku se to zaměnit dá (ona je taky otázka co je to za 6V cívku protože to rozlišování 4V-6V-8V je krapet zavádějící)
Datum: 13. října 2013 11:59
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 tam ma byt 6v civka
Datum: 13. října 2013 11:28
 Dobrý den,nejsem zrovna odborník na motory,ale mám taký problém s Mustsngem. Koupil jsem novou svičku N17C Brisk a mustang jel výborně cca 3km.,ale pak začal chcípat a ůplně zhasl.Sundal jsem svíčku a ta byla ůplně černá ,jako od sazí.Vypucoval jsem ji a motor naskočil hned.Proč ta svíčka byla tak černá ,nebo co je špatně seřízené,jde tam moc paliva? Jestli ano,čím to mám přiškrtit.DĚKUJI.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 18:47
Jméno: pavel2811
IP: uživatel16086
 Nová svíčka,nové šoupétko i s jehlou,plíšek ve druhé drážce od vrchu,vypélený výfuk i s kolenem.Motor jede,ale svíčka furt černá a šroubek u volmoběhu nereaguji.Volnoběh sice drží,ale šroub je tam nadoraz.Může být ochozený šroubek volnoběhu?A někdy se mi stane,že na druhý den najdu kalužku benzínu na konci výfuku na zemi,a to mám benzín zastavený a plíšek na uzavření paliva funguje jak má.
Datum: 19. října 2013 18:47
Jméno: pavel2811
IP: uživatel16086
 Koupil jsem svíčku N15C plíšek ve druhé drážce,ale svíška je furt černá.Nejde seřídit volnoběh a na šoupátku je vryp od čroubku,kterým se šteluji volnoběh.Může to být tím šoupátkem?
Datum: 15. října 2013 18:50
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 hlavne už jen ta svíčka příliš teplá buď tam dej N15C nebo N14c
Datum: 13. října 2013 10:36
Jméno: wenca
IP: uživatel14883
 moc bohatá směs - přendat plíšek na jehle nahoru
Datum: 12. října 2013 20:03
|



|