Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: petr.l
IP: uživatel2215
 cau jak poznam jaka je civka na svetla jaka je na klakson a jaka je zapalovaci? dekuju za odpovet Petr.l
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 19:05
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
jesli chces poslu ti obrazek s popisem.napis na icq 486 878 181
Datum: 07. května 2008 19:05
Jméno: rada
IP: uživatel1089
 4ua draci chci se zeptat ty linky jak se lepí na motorky atd. keré jsou lepší ty širší nebo ty užší dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 23:13
Jméno: ds
IP: uživatel1181
zadny ja jsem to udelal barvou a sou lepsi nez nejake nalepky
Datum: 07. května 2008 23:13
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 zdar.. nevíte někdo, kolik asi stojí spojka ferodo do čz 175? a nevíte kde by se dala sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 15:30
se podívat
Datum: 07. května 2008 15:30
Jméno: martin
IP: uživatel2930
 čus draci......chtěl jsem se zeptat jestly musí být v motoru olej???????protože jsem právě sehnal pionýra a vůbec nic o tom nevím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 18:49
Jméno: Js
IP: uživatel340
Ten poměr má být pro fichtla 1:30.
Datum: 07. května 2008 18:49
Do motoru musí být olej, koupíš normální motorovej pro dvoutakty a budeš ho ředit s benzínem asi 1 ku 50, to je 20ml na litr
Datum: 07. května 2008 18:13
Jméno: karlos
IP: uživatel942
ale pozor nesmíš toho tam nalejt moc musíš oddělat ten sroub na boku leviho víka a až ti bude z něj vytejkat olej tak je tam akorát
Datum: 07. května 2008 15:25
jj, převodovej olej, je na levé straně
Datum: 07. května 2008 12:24
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
 Čus Seso , neměl bys objímku na zrcátko ?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 9:34
 Čuste draci, mám problém, strejda mi sehnal fichtla ( 20 ) prý že 10 roků nejel ale předtím jezdil jak drak ( mám ho zdarma ) mno a vyčistil sem karbec, nádrž, vyměnil olej, vyčistil hlavu, dal novou svíčku, nové hadičky !!! Benzín v karbecu je, svíčka kope (prostě vše jak má) trysky vyčištěné a nechce a nechce jet !!!! Vůůůbec nevím čím to může být !!! Pls. poraďte, moc díky !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 14:20
Jméno: empty
IP: uživatel796
a mas mokrou svicku??
Datum: 07. května 2008 14:20
petan: proč zahazovat? Pokud se chce a de to tak musí všechno fungovat. U pionýrů je zprovoznění někdy dlouhá doba ale když už tak je to pěkná pičovina jako zvon co dokáže vytočit. Zkus do válce stříkačkou malé množství benzínu ale malé jestli chytne nebo ne. Stává se že nová svíčka venku krásně kope ale pod tlakem ve válci ani ťuk.
Datum: 07. května 2008 12:57
Jméno: petan
IP: uživatel2930
tak to hod to šrotu a kup si noveho,kterej jezdí!!!!!!!
Datum: 07. května 2008 11:08
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Je dost mozne, ze stvrdli gufera na kluke. Stiahni rotor alternatora, vypac simering srobovakom, opatrne naraz novy a skus stastie. Rozmer je 17x30x7. Tesnost klukovej skrine je na dvojtakte velmi dolezita, inak Ti nesaje cez karburator, ale cez diery
Datum: 07. května 2008 8:26
Jméno: Martin
IP: uživatel111
 Kolik vám jede pincek v upravě na kros ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 20:33
Jméno: josef
IP: uživatel2969
to picofil,že v úpravě na kros maximálně 50?a že s mim fichtlem jedu těch 70-75 po rovině to je torchu divný ne,a je v originálu a má 1 výbrus
Datum: 02. července 2008 20:33
Jméno: Picofil
IP: uživatel1651
Lol vy ftipálci  to je kroska né závodák tak si z něj nedělejte prdel !!! TEN KDO MÁ OPRAVDU DOBROU KROSKU Z FICHTLA JE RÁD KDYŽ JEDE 50KM/H
Datum: 07. května 2008 14:49
Jméno: mara
IP: uživatel2090
tak 75-80 vic nevytlačím
Datum: 07. května 2008 14:22
Jméno: peten
IP: uživatel2930
Přesně jak píše jiří,ale v týhle úpravě ho hrozně ždímu a pak je pořád rozpadlej motor.
Datum: 07. května 2008 11:11
Jméno: Jiri
IP: uživatel2930
Dostanu z nej 80 ale uz skace a rozpadase!!
Datum: 07. května 2008 11:08
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
 cus draci jak se sniíží hlava jak se to dela a jestli bych to zvládl i sám??? Dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 17:38
Jméno: Js
IP: uživatel340
Když jen snížíš hlavu, pojede ti to hůř ve vysokých votáčkách, kvůli pomalejšímu víření plynů.
Datum: 07. května 2008 17:38
Jméno: patrik
IP: uživatel1917
jestli máš po ruce frézu nebo soustruh neni problém.
Datum: 07. května 2008 16:05
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Trocha ju znizis tym ze ju budes zabrusovat, ale je to malo, a akonahle to prezenies, nepretocis motor ako ja. Teraz sa chystam ist za sustruznikom, ci by mi odobral 0,5mm vlastne z kazdeho bodu hlavy.
Datum: 06. května 2008 22:18
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 co by se stalo kdyz bych dal vyfuk s pareza na pionyra 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2008 15:59
Jméno: ada
IP: uživatel1337
nohy mi smrděj ¨i bez vejfuku::
Datum: 09. května 2008 15:59
Jméno: sda
IP: uživatel1181
jajo dost gooooooood sem se male posral smichi ale nestane se skoro nic jen ti budou smrdet nohy
Datum: 07. května 2008 23:18
Jméno: sdfds
IP: uživatel1847
maly vykon
Datum: 06. května 2008 21:54
Jméno: jaja
IP: uživatel289
zacali by z nej slehat ctyrmetrovi plameny!!!!!
Datum: 06. května 2008 21:26
Jméno: mx 222
IP: uživatel2890
 Zdarec potřebuju radu: dělám úplnou go motoru fichtla do krosky a chci se zeptat co je lepší varianta pístu:2 kroužkový, nebo 3 kroužkový. díky za odpovědˇ
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2008 21:53
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
určitě co nejmín ....
Datum: 06. května 2008 21:53
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
3 sou přežitek....klasika dva a nebo jeden...¨!
Datum: 06. května 2008 21:28
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Jednoznacne dvou, u vsech zavodnich motoru se krouzky vypousteji za cilem znizeni strat trenim. Tri krouzky byly pro delsi zivotnost, i kdyz .... Tri ten valec vice drali, no na motokros jednoznacne dva
Datum: 06. května 2008 20:52
Jméno: MISTR
IP: uživatel2757
TAK TO BY MĚ TEŽ ZAJIMALO
Datum: 06. května 2008 20:49
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 cau lidi kamarad mi dal olej castrol 2T v cervenym obalo nevite kam se leje jestli do prevodovky nebo do benzinu ?
dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2008 22:03
já dycky ředil olej vod voka a nikdy sem neměl žádnej problém
Datum: 10. května 2008 22:03
Neee,zadny 1:50,tohle neni simson! 1:30 se dava fichtlum.
Datum: 08. května 2008 9:27
Jméno: Js
IP: uživatel340
Je to motorovej volej, takže 1:30 do benzínu.
Datum: 07. května 2008 15:48
Jméno: Opi
IP: uživatel1686
ach jo
Datum: 07. května 2008 12:27
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
venco kdybys nebyl jelito tak by to pochopil co fikus myslel, myslel 50 litrů benálu na 1 litr oleje.
Datum: 06. května 2008 21:20
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Mě se tak zdá,že asi nevíš co píšeš  prý 50:1 to jako 50 litrů oleje na jeden litr benzínu jo?
Datum: 06. května 2008 21:08
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Ak je to olej klasifikacie API TC je to do benzinu, ak API GL-3 do prevodovky, napriklad Repsol vyraba oleje do prevodoviek dvojtaktnych motocyklov. Osobne sa vsak prikladam k nazoru ostatnych, je asi daleko vacsia pravdepodobnost, ze to bude do benzinu
Datum: 06. května 2008 20:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
do benzinu v pomeru myslim 50:1
Datum: 06. května 2008 20:36
Jméno: xBorecX
IP: uživatel2936
Když tam máš napsáno 2T tak je jasný že je to do benzínu a ne do převodovky!!!! Hm no to jsou dneska lidi!!!
Datum: 06. května 2008 20:33
 Čau Šéšo, hele nebudeš mít někdy v brzku ňákou brusnou pastu pro srovnání dosedacích ploch na hlavě a válci pro lepší utěsnění?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2008 21:24
jj
Datum: 08. května 2008 21:24
Jméno: Tomas
IP: uživatel2866
Ale ta pasta je skoda myslim ze je tu víc lidi co by si zabrousilo hlav u  a kanálky
Datum: 08. května 2008 8:29
Tak dík Seso. Chtěl sem jen odpověď od tebe a tu sem dostal, ale nevim, proč se do toho plete někdo jinej. No nic, stejně dík.
Datum: 07. května 2008 18:07
Jméno: michalJ21
IP: uživatel1711
to je tak težke si zajit do mototechny furt musite sesu otravovat s takyma volovinama kdyz to tu neni tak asik to sesa mit nebude ne
Datum: 07. května 2008 15:40
Jméno: sesa
IP: uživatel176
vim o ni,,,,ale nebudu,sorac sesa pac nemam dodavatele
Datum: 06. května 2008 20:54
Jméno: hecker008
IP: uživatel2935
 čus všichni neni tu někdo z Ústí nad Labem kdo by se mnou jezdil
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2008 20:08
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
 zdar lidi hele jak se jmenuje človek ktry leští kanalky jako povolani nebo kdyby ste rovnou veděli kdo to dělá tak děkuji za odpovědi!?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:38
 zdravímtě živím se upravou motorů! jsem z Jablonce
Datum: 02. června 2010 22:38
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Povolání na to asi není, ale dělá to každý kdo se zajímá o tuning těchto strojů.... V každém okolí je někdo, musíš jen hledat....
Datum: 06. května 2008 22:35
Jméno: HAAZ
IP: uživatel111
 Když je plíšek na jehle v karburátoru v nejvzdálenějším zářezu od špičky jehly tak pincek žere míň ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2008 18:58
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Ihla ma byt druhy zarez z hora, jedina cesta k nizsej spotrebe je styl jazdy, motor musi byt nastaveny spravne.
Datum: 06. května 2008 18:58
Jméno: fikus
IP: uživatel692
radim ani nevis cojeto fichtl tak sem nelez!! Jehlu dej co nejnis ale tak aby to nevinechavalo pak to zere min a vikon se nemeni:.. Ten plisek das nahoru
Datum: 06. května 2008 18:47
Jméno: radim
IP: uživatel202
jo ale ma i menší výkon
Datum: 06. května 2008 18:26
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
 Čao chlapi prosím o radu.Fichtlík mi ne a ne jet.Je tam komplet nová převodovka,spojka píst,Vzduchový filtr,kroužky,zrepasovaná klika ložiska,Indukční cívka,KondíkTeď ten problem: Nechce pořádně chytnout vždycky to nakopávám tak to střelí,potom to na pár sekund chytne ,tak přidám plyn abych to udržel a trošku to protůruju a zase chcípne, potom zase střelí a furt tak dokola.Předstih i Odtrh by měly být OK.Poslední co mě napadá je karbec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 21:07
Jméno: Pierot
IP: uživatel4396
 predstih to bejt nemusi spis ta hlava nebo nemas dotahly koleno od karbice nebo od vejfuku
Datum: 23. října 2008 21:07
Jméno: martinecek123
IP: uživatel1411
pritahl si hlavu do krize?????? to muze bejt spatne tesneni valce ale to fakt dela predstih
Datum: 12. května 2008 16:14
Jméno: ja
IP: uživatel2933
to bude urcite predstih!!!
Datum: 12. května 2008 7:39
Jméno: Stoupa
IP: uživatel497
Datum: 11. května 2008 9:42
Jméno: Honza10
IP: uživatel263
já to taky mel nevedel jsem co s tim,,prisel kamos rozebral zapalko vycistil komplet civky atd vse co je na statoru, nastavil predstih a naskocil na prvni naslapnuti,,,taky jsem myslel ze je to hlava svicky atd,,,byl to hlavne ten predstih
Datum: 07. května 2008 16:15
Jméno: pedro
IP: uživatel2039
na 99% předstih já mám sice 175 nemám na šroubkách u zapalování pérovky a někdy se mě předstih povolí a střílí mě to a nejde to do otáček když to teda chytne ...
Datum: 06. května 2008 22:02
Jméno: zeli
IP: uživatel175
kdyz to strili tak je to predstih!!
Datum: 06. května 2008 21:47
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Zkusím ještě zkouknout tu hlavu a válec jestli to je všechno řádně utěsněný...
Datum: 06. května 2008 19:44
Jméno: Venca00
IP: uživatel151
Jinak nerozebíral jsem to já ale servisman  ,všude jsou nová těsnění takže v tomhle to podle mě nebude  ,možná ta tryska,ale kde ji sehnat?Svíčkou to nebude mám doma tři jednu Palku,potom Brisk N17C a brisk N19 C a na všechny tři to ne a ne chytnout
Datum: 06. května 2008 19:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
vsichni cotu pisou jsou keci as na monax... jestli sito mel rozebrany a tetka tito nejede tak to nekde nema kompresi to znamena ze mas neco spatne utesneny podhlavou nebo mezi bloky v klikovce muze toho bejt vic v elektrice to snad nebude
Datum: 06. května 2008 18:51
Jméno: monax
IP: uživatel467
Tohle Dela predstih,nebo Sptane utesneni valec nebo hlava karbecem to nebude!!tyhle dve veci me to delalo taky sem udelal new prestih a byloo to ok pak me to delalo na druhym fechtlu a tam sem dotahl hlavu a v poho!
Datum: 06. května 2008 18:14
já sem to měl taky musíš si někdy sehnat svíčku N7 starší protože ty nový se hned zakarbonizujou a pak nehodí jiskru
Datum: 06. května 2008 18:12
Jméno: BO
IP: uživatel2050
nejspis maly trysky ja mam na jewe 90 mensi hlavni tryku 94 misto 105 a dycky to chytne a pak zase chcipne
Datum: 06. května 2008 17:51
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Skus to poriadne preplavit, ale nie cukat a pinkat po gombiku, ale potlacit a drzat az kym nezacne presakovat. Potom nakopnut a zas drzat kolik na karburatore, ak skape aj napriek tomuto vymen sviecku
Datum: 06. května 2008 17:45
Posl.aktualizace: 06. května 2008 18:00
Jméno: BO
IP: uživatel2050
Datum: 06. května 2008 18:00
Jméno: Martin
IP: uživatel111
to sou trysky jenom do tech novych karburatorů Dell Orto
Datum: 06. května 2008 17:57
 Jedete někdo do Mlékojed na fichtl cup??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 12:39
Jméno: Opi
IP: uživatel1686
LORI tam jede
Datum: 07. května 2008 12:39
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
ješte nevím ale možná podivat!
Datum: 06. května 2008 17:41
Jméno: flip
IP: uživatel2467
 muze se lejt do pionyra 20 natural98 a v jakym pomeru
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2008 14:36
Mezi naturalem a speciálem je rozdíl jenom v aditivech a oktanovém čísle.
Datum: 07. května 2008 14:36
Jméno: barwis
IP: uživatel1227
JJ jsem proc by se to asi delilo na special a natural tak jakej je v tom rozdil? hmmm? davaji se tam naky nahrasky olova tzv. aditiva
Datum: 07. května 2008 1:19
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
náramně se tu bavím  takhle sem se už dlouho nenasmál, aspoň že Johnyppe to napsal správně
Datum: 07. května 2008 1:04
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Jo? Jsi si opravdu jisty? Vsadil bys na to svuj krk?
Datum: 07. května 2008 0:14
Jméno: barwis
IP: uživatel1121
Neni tam olovo jen naky aditiva
Datum: 06. května 2008 23:19
Jméno: mistr
IP: uživatel2757
special je olovnaty!!!
Datum: 06. května 2008 20:41
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Tak vidim, ze kazdy tomu tady rozumi. Lej tam cokoliv, je uplne jedno, jestli natural nebo special, pojede to stejne, motor stejne vydrzi.. Je to jedno. A special je bezolovnaty, pouzivani olovnatych benzinu je dneska zakazane a benzinka nema duvod prodavat olovnaty benzin, kdyz je zakazany, to snad da rozum.
Datum: 06. května 2008 20:40
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
ten jede na vsechno co tece????
Datum: 06. května 2008 20:23
Jméno: mistr
IP: uživatel2757
pro honza - special je olovnaty!!!
Datum: 06. května 2008 20:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
muzes tam davat natural ale skracuje zivotnost motoru a vikon stejny lepsi mas davat special
Datum: 06. května 2008 20:05
ty vole ve specialu je furt olovo jinak by to nemelo cenu prodavat jenom ti to nikdo nerekne kdyz je to zakazany to da rozum ale olovo je tam furt chytraci
Datum: 06. května 2008 19:21
Jméno: radim
IP: uživatel202
Jasně že můžeš,ja mam mustanga,olej Valvoline2T v poměru 1:50,jezdim na něj 2 roky a píst je jako nový,doporučuju benzín od OMV,zvedne výkon a maximalku,jde lepe do otáček,ale musiš ho mit seřizenýho
Datum: 06. května 2008 18:31
Jméno: honza
IP: uživatel1653
Speciál je dnes už bezolovnatý blbe! Je tam náhraška olova kvůli venzilům, bohatě to stačí. Nedavno dal kámoš do mustanga natural 98 a jemně podpálil píst a spíš hůř mu to jelo protože to je benzin na velký tlaky a ne do fichtla. V obsluze je psánu min.okt.č.-84
Datum: 06. května 2008 17:24
prostě sežere vše
Datum: 06. května 2008 16:27
jo muzes fichtl jezdí i na petrolej
Datum: 06. května 2008 16:27
Jméno: mistr
IP: uživatel2757
LEJ TAM OLOVNATÝ SPECIAL 91
Datum: 06. května 2008 16:22
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Hm, mne taktiez kol do kola zadiera piesty. Davam vybrus za vybrusom, ani nezabehnem a uz fliacik hukot, flek, a to zabehavam jemne. Tankujem natural, asi skusim uni.
Mistr: Tiez Ti ho zadrelo na spodku ako je vyfukovy kanal?
Datum: 06. května 2008 16:14
Jméno: mistr
IP: uživatel2757
ne... ja ho tam lil a zadřel jsem válec.. ale kamošovi to na natural jezdilo v pohodě tak nevim, je to tvé rozhodnutí
Datum: 06. května 2008 16:01
 Čau, nedal by se tady koupit celý motor (na JAWA 21) celý motor.... válec a karbec už ne ........prostě motor- (myslím celou tu baňku ve které jsou převody a klika). A nebo nemáte tady někdo náhradní motor z fichtla který funguje, protože mě se ten motor pokazil .........nechci se v tom hrabat.... (moc tomu nerozumím akorát jsem sundal válec a píst ale pořád je to pokažené)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2008 20:39
Jméno: Lukas
IP: uživatel2757
tak dík MatrixFechtls
Datum: 06. května 2008 20:39
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Jestli ti to nejde tak ještě neblázni s novym motorem, když tomu nerozumíš tak si pozvi nekoho kdo temu rozumí ať ti to prohlédne... Závada může byt v zapalovací soustavě, kdekoliv....
Datum: 06. května 2008 20:29
|



|