Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, nevie mi niekto poradit ci by mi pasovalo 6v zapalovanie z JAWA 634 na mojej JAWA 360 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 20:08
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 nebude to vadit. jen upřesním: rotor 75W není plně kompatibilní se statorem 45W a naopak. fungovat to bude, ale kombinace nedosahují potřebných výkonů (45W stator + 75W rotor = asi 30W při vysokých otáčkách)
Datum: 19. října 2013 20:08
 Dobre vediet s tymi zapalkami, rotor by som mal mat v poriadku, ehm dal by sa pouzit aj stator z Kyvacky 354 ci z Peraka? Ja len keby som nahodou v inzerate narazil, hento je uz predane... Ked budem mat regler 75W a zapalko len 45-55W. bude to vadit?
Datum: 16. října 2013 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 jj zapalování jsou záměná ...dokonce se liší jen rotorem ..stator mužeš vždy nechat ....a jak říká kolega musíš si hlídat abys neměl zapalování silněší než relátko jinak ho odpálíš.... pokud použije elektronický rele pozor at správne zapojíš plus a mínus ..je to na to citlive
Datum: 16. října 2013 14:01
 Pokud bys vyměnil i regulátor za 75W tak by to mělo šlapat...
Datum: 16. října 2013 8:21
Jméno: fajfree
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 19. října 2013 21:20
Jméno: Juraj Racing
IP: uživatel16297
 ...je to valec z tatry
Datum: 19. října 2013 21:20
 jj, to sem taky viděl ty překopávky z dvěstěpádiny na 4t, ale toto je mazec... ta kubatůra
Datum: 15. října 2013 22:37
 viděl jsem už nekolik přestaveb 250tek na 4T
Datum: 15. října 2013 21:28
Jméno: AAAaaa
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 18. října 2013 14:12
Datum: 18. října 2013 14:12
 Scorpio a stratí i toho posledního koníka
Datum: 16. října 2013 14:01
 odmontuj vyfuk a mas hluboky zvuk a kraval hned.....
Datum: 16. října 2013 7:23
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Čus, nenapsal by mi někdo nebo neposlal odkaz na přesnej návod jak seřídít předstih a odtrh??? nemůžu to ani za boha seřídít .. omluvtě mě jsem začátečník potřebujii poradit. Jedná se o motocykl Jawa Mustang 23 . Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když dáč předstih 1,4 motor se ohřeje na 800C a vále se roztaví
Datum: 16. října 2013 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel16283
 Doprava je předstih menší ! Doleva větší ! Jaký samozápaly zase ??? Jako že hlinik se vznítí ? Na 1,6 se hřeje motor? Cože ???!!!! Nevěřim tomu co čtu. Pepo? Tys něco pil?
Datum: 16. října 2013 19:17
Jméno: pepa
IP: uživatel16284
 ODTRH je pro to aby současti zapalování byli NAHRUBO v provozní pozici... rnpředstih se musí hedat ale ykdyž nejni idealní motorka jede.....pro jeho nastavení je nejlepší si pamatovat že jiskra přeskočí až když KLADÍVKA OTEVROU ..ne když se sepnou.... rnjinak u tebe bych řek že ho máš moc malej 1,6 mm je horní mez ...sice je nejvyší výkon a dobře chytá ale s nim se to muže i přehřívat ... otoč zapalovaním nepatrně k zadnímu kolu ...mělo by ho to zvětšit a pomoc...rnps davaš těsnění pod hlavu?? jestli ano vyhod ho....asi je nepřesné a čumí do spalováku a chyta to samozapali a ohřate to vadne......
Datum: 16. října 2013 17:51
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 postul --- jojo má pravdu taky jsem na to přišel... mam to nastavený chytá na 1 max na 2 nakopnutí
Datum: 15. října 2013 19:27
 ani se nedivím že ti to nejde když ten trouba na tubu nejdřív dělá předstih a pak odtrh
Datum: 15. října 2013 19:25
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 tak jsem to nastavil.. ale jak chvíli jezdím zahřeje se to tak to nema moc vykon,, za studena to letělo jak střela celkem.. pěkně na zadní to z místa šlo.. napadlo mě že by mohla podfukovat hlava
Datum: 15. října 2013 19:18
Jméno: Standa
IP: uživatel13807
 To jestli je to 1,60023678mm před HU a nebo 1,59999823791mm je naprosto jedno...hlavní je aby tam bylo něco mezi 1,5 - 2,0mm před HU a musí to jet - a pojede to velmi dobře ! Hlavně ať máš zdravý kladívka,vačku správně nasazenou,odtrh cca 0,4mm a taky jestli vačka nešmajdá.... pak jen měřit furt stejně....né že jednou od vrchu pístu a podruhý z boku..... pak to nemá význam dělat... i když to změříš šikmo,tak to bude v pohodě,do mý tolerance se vejdeš
Datum: 15. října 2013 17:44
 Podle toho co jsem ve videu viděl, tak posuvka je v ose válce...jestliže je v ose válce tak je měření přesné...
Datum: 15. října 2013 17:32
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no je lepší to dělat takhle přes hlavu? nebo hlavu sundat?? příde mi že takhle to nemuže byt přesný
Datum: 15. října 2013 17:30
 A čemu na tom nerozumíš?
Datum: 15. října 2013 17:23
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 http://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0
Datum: 15. října 2013 17:16
 Hoď sem návod podle kterýho si to seřizoval a pak se uvidí jestli je chyba v návodu či v jeho provedení...
Datum: 15. října 2013 17:11
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 zdravím když jsem bydlel u olomouce tak jsem hodil moji čz 175 do depozitu abych nemusel platit pojistku. ted jsem přestěhovaný k prostějovu. udělal jsem v prostějově technickou na čz a jel do olmu pro spz tam jsem zaplatil pojistku na číslo spz kterou jsem mněl. jenomže ženská mi pak řekla že jelikož už nezpadám pod olomouckou obec ale pod prostějovskou tak si mám jít zažádat pro spz do prostějova a tu co tam mají oni zničej. nevíte jestli mi dají s tím samým číslem nebo jino? a pokud jinou co s pojistkou když v pap. od poj. budu mít tu starou spz. děkuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 21:38
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 jo ta stará spz tam vypadá mnohem mnohem lépe ale co nadělám stalo se stalo. teoreticky kdybych sehnal takovouto spz a přepsal ji na tu co mám ted tak za 2 roky až bych šel na technickou tak by mi to mělo projít. a jinak děkuji
Datum: 16. října 2013 21:38
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 koukám že u nás už úřední věci překročili hranice...
Datum: 15. října 2013 15:58
 Jestliže ti řekla že dostaneš novou, tak dostaneš uplně jinou v euro formátu 17x20cm a s reflexnim povrchem...což je škoda, stará SPZ vypadá daleko líp na těhle mašinách...jinak stačí na pojišťovnu nahlásit změnu SPZ a oni ti jenom vytisknou jinou zelenou kartu...
Datum: 15. října 2013 15:52
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Čau jak poznam na fichtlovi že by válec potřeboval výbrus??? nějak přeměřit nebo tak?? a když potřebuju přebrousit hlavu jakou pastu koupit? nějakou střední? nebo spíš jemnou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 18:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16285
 vytoč svíčku a díru ucpi palecm a našlapej...jestli máš jinou motrku udelej to same nemusí to být fík klidne simson 250.. pokut to bude foukat znatelně mín je to špatný... vem baterku a posvit mezi válec a hlavu jestli netěsní je to vidět ..těsnící hlavu brousit netřeba....
trošku jednoduše..... jinak měřit a rozebírat mužeš nekonečně,,,,, ale na klalitní montaš pístu je třeba fortel ..nepolamat si kroužy do kliovky atd...a abys nemel jen ucpanej kohout....
Datum: 16. října 2013 18:28
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 dřív to jezdilo v pohodě... všechno je vyčištěné filtr box tak jak má být
Datum: 15. října 2013 17:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 A dřív to jezdilo, nebo jsi to takhle koupil??? V první řadě vyčisti výfuk, mrkni se na hladinu v karburátoru, utěsni filtrbox a zkus čerstvý benzín. Když bude všechno v pohodě tak pak teprve řeš válec.
Datum: 15. října 2013 17:21
 Ten schůdek by se případně nacházel v místě, kam dobíhá horní pístní kroužek, tzn cca 3-4mm od horní hrany vložky válce...kontrolovat samozřejmě až po odstranění karbonu.
Datum: 15. října 2013 17:09
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Vyběhaný schůdek? Mohl by jsi mi to vysvětlit co si pod tím mám představit?? fichtl právě moc nejede dám za 2 hned plnej a trvá to než se to "vzpamatuje" a po chvilce to trošku zabere ale fakt jen trošku žadnej kopec na 2 nevyjedu prostě nejde vůbnec za plynem může podfukovat hlava? mohlo by to tím být?
Datum: 15. října 2013 16:17
 Buď jednoduše tak, že to nemá tlaky, což ale vyžaduje jisté zkušenosti. Nebo sundat havu a mrknout se jestli už ve válci neni vyběhaný schůdek. A pastu kup hrubou i jemnou...stojí to pár korun a určitě to využiješ i na jiný věci než na fichtla...
Datum: 15. října 2013 15:54
 Cawte chlapci,pasuje hviezdicova hlava na babettu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2013 13:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 zkus stejskyho třeba by jsi se s ním domluvil aby ti jí udělal, jde jen o opracování odlitku
Datum: 15. října 2013 13:41
 Tipoval bych, že ne...
Datum: 15. října 2013 13:35
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel12816
 Zdarec. Lze nějákým způsobem konzervovat kartery, aby po vyleštění nedošlo k opětovnému zoxidování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 13:30
 Eloxovat je
Datum: 16. října 2013 13:30
Jméno: mischelnike
IP: uživatel16277
 Hoj draci. - dotaz - přeleštěná klika? Kliková skříň? Píst? Sací kanály a přefuky? Ano nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 21:30
Jméno: mischelnike
IP: uživatel16277
 YES. Díkes
Datum: 14. října 2013 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Ne. Když už tak čistě pro dobrej pocit vyleštit spalovák,dno pístu a vejfukovej kanál - bude se méně usazovat karbon. Na výkon to vliv nemá.
Datum: 14. října 2013 21:16
Jméno: misak2001
IP: uživatel16275
 Čau přemýšlím o koupi blinkrů ale bou-žel jsou bez homologace a nevím jestli s tím nebudou nějaký problémy na STK nebo při silniční kontrole. Děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 8:42
 proč si nevybereš jiný, který tu homologaci maj ? To jsou to tak atypický blinkry ? Jinak s policajtama, nebo na STK bejt problémy můžou, ale nemusej, záleží kus od kusu (chápej jako člověka), ale když budeš účastníkem nehody a ani ji nemusíš zavinit, tak pokud se oto bude někdo zajímat tak zcela jistě problémy budou.
Datum: 27. října 2013 8:42
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat v jakým poměru mažete seriovku Jawvu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2013 19:20
 JAWA_ceZetak ® je to napsaný na olejích do motorovek setkal sem se stim taky že mě neznalý kamarád přesvědčoval o tom že to stačí od toho bych chápal to jejich že "1:50 stačí"
Datum: 15. října 2013 19:20
 neska mi muj tachač z kopce ukazal 90  ale jel sem 70 a jinak mažu 1:33
Datum: 15. října 2013 15:07
 Mažte si klidně 1:1... Ale když to pustíte z kopce bez plynu, tak bude po čase vymalováno...  Já ředím minerálem 1:33, polosyntetikou 1:40 a syntetikou nijak, protože nejsem rokefeler...
Datum: 15. října 2013 11:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 seriovka a 80km/h tak to ti žeru  to ti spíš brutálně kecá tachometr
Datum: 15. října 2013 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Nevim proč to hrotit,znam dementy co neuměli počítat a taky mazali 1: 500 ... Byl tak blbej že dal do 10l kanystru velkýho panáka oleje... A taky to něco vydrželo... To že soused si stabilně myslel že velkej panák je decka...dobrý...myslel že maže 1:33 a přitom to bylo 1:66 ...taky to chvíli vydrželo.. Vesměs sem je pak upozornil a vše dopadlo ok... jeden borec jezdil na toluen s vyjeťákem z auta a to byste nevěřili jak vypadaj odrbaný kroužky
Datum: 14. října 2013 21:27
 Tak to zadřený nebude určo lítá to z kopce skoro 80 takže tam dám víc oleje díky moc
Datum: 14. října 2013 21:26
Datum: 14. října 2013 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Jinak když sundáš válec,tak hned vidíš jestli je umázlej píst...a jestli jen píst nebo to trochu vydřelo i válec,taky je na něm šmouha od mázlýho pístu a kroužků...když je mázlej jen píst a válec je ok,tak neřeš,píst a kruhy vyměň... A nebo tomu nemusí bejt nic  se to nekouslo ne? nejlepší je to rozebrat...
Datum: 14. října 2013 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Co třeba tak že to jede špatně? Nejede to? Nemá to sílu a kompresi ? Přidřenej válec jsem vždy poznal na 100% podle toho,že se rozpálenej motor najednou zastavil,úplně kous a po chvíli zas naskočil,jelo to,ale už mizerně...
Datum: 14. října 2013 21:06
Jméno: jofík
IP: uživatel11657
 víc oleje myslím
Datum: 14. října 2013 21:04
Jméno: jofík
IP: uživatel11657
 Jestli se ti točí motor tak to hodně namaž (1:33) klidně i víc a jezdi chvilku opatrně, pak uvidíš
Datum: 14. října 2013 21:02
 A ešte bych se chtěl pro jistotu zeptat jak se pozná přidřenej motor ??
Datum: 14. října 2013 20:58
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Nejsem vysokoškolák,ale myslim,že když je předepsáno 1:33 a ty mažeš 1:50,asi to vadit bude...
Datum: 14. října 2013 20:47
 vadí když to mažu 1:50 M2T ?
Datum: 14. října 2013 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Minerálním olejem v poměru 1:33 (no baj oko jak se to povede)
Datum: 14. října 2013 20:24
 Zdar draci nevíte čím to je mam mustanga jedu asy 5 km a vyřadím a začne to hrozně točit , nevíte čím to je? a když to na kladivkách jiskří není po kondenzátoru? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 19:14
 než se začneš hrabat v fichtlech tak věnuj čas češtině
Datum: 14. října 2013 19:14
 asY... co to ku*va?
Datum: 14. října 2013 19:06
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu vyleštil sem si víka motoru a mám obavu aby mě zas nezašedly existuje na to nějaká věcička ?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2013 18:25
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 zdar draku šplíchnito bezbarvím lakem
Datum: 16. října 2013 18:25
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, neví někdo čim by mohlo byt že mi zdechá babetta? dám sytič nastartuju kolo se točí jede přidám plnej plyn asi 3 vteřiny vrčíí a náhle zdechne prostě dám vic jak pul plynu začně kuckat jakoby se udusila a zdechne. už si stim nevím rady karburátor vyčištěnej výfuk vypálenej(zkoušel jsem to i bez něj) kdyby měl někdo stejnou zkušenost a věděl by byl bych rád kdyby poradil. jinak předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:09
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 zkus seridit hladinu v plovakovce
Datum: 29. října 2013 22:09
Jméno: Filip
IP: uživatel16276
 vymen gufera na kluke
Datum: 14. října 2013 20:59
Jméno: jawa50
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 16. října 2013 18:41
 Čau .No u nás na benzině stojí 200 kč. ale já tu flašu mám stejně na sezonu  takže jezdím ho druhým rokem je to kvalitní minerál alei tak mažu podle poměru který je psán v manálu a to 1:33. za studena kouřivost minimální a za tepla žádná..mohu jen doporučit !
Datum: 16. října 2013 18:41
Jméno: fichtl
IP: uživatel15295
Posl.aktualizace: 16. října 2013 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel16283
 Tak to kupte někdo,on ví moc dobře proč to prodává jen za 1500,-  ten píst mluví za vše... Minimálně koupit u Baška píst s kroužkem víc nahoře a dopilovat okna,ale ne takovýhle ! To v DU profukuje zkrz píst nazpátek do sacího kanálu  a to takovym způsobem,že to ani neni potřeba měřit,to je vidět už z fotky
Datum: 16. října 2013 15:08
 Vypadá to jako válec ze Světa motorů, nebo Stejskyho kros s dvěma kanálama navíc... každopádně by to mohlo valit dobře
Datum: 16. října 2013 7:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je to tak, strašně záleží na přesnosti a pečlivosti výrobce, pokud tam někdo ty kanály udělal tak nějak podle známého výkresu na úpravy válce Pionýr tak to může jet hůř než originální válec, muselo by se to vidět v reálu a přeměřit si dodržení, nebo smysluplné provedení úhlů, není to prostě tak jednoduché jak to vypadá
Datum: 15. října 2013 7:41
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Pokud by se opravil sací kanál a použil vhodnej píst do kterýho by se udělali smysluplný otvory tak by to asi i jelo...pokud ty přefuky pístem maj rozumnej úhel (tzn. ne do výfuku).
Datum: 14. října 2013 14:12
 zdar je tu někdo kdo by mi upravil válec např: na 2K za nejakou rozumnou cenu.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 23:32
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 ja ti ho taky klidně udelam..  ale je mi jasný, že me neznate....
Datum: 19. října 2013 23:32
 zřejmě Standa. Já od něj mám taky válec a slouží furt a dělá mi jenom radost, doufám že to Standovi nebude vadit, tady je na něj e- mail: standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 13. října 2013 21:33
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci našel by se někdo z okolí hradce králové kdo by mě namontoval vape na třindu ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 20:41
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zadarmo by to nebylo
Datum: 13. října 2013 20:41
 Potřeboval bych poradit mám simsona a jak jde výfuk z hlavy tak na hlavě už není skoro žádný závit jde to jen trochu našroubovat ale pak když kopnu simson tak spadne prosím pomco :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 22:12
 Vypadá to dobře  ještě aby to tak fungovalo  máte s tím zkušenost ?
Datum: 13. října 2013 22:12
Datum: 13. října 2013 21:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u nás v mototechně (Votice) jsou schopný udělat novou přírubu, ale už nevim kolik to stálo... já jsem nakonec na matici vejfuku navařil 2 pásoviny a svornímaka stáhnul zkrz žebrování k válci...
Datum: 13. října 2013 20:05
 Zdar draci, potřebuju poradit. Furt se mi přetrháva plynové lanko u 21 ale vždycky mi rupne jen ten konec co je v rychlopalu co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 22:44
 tak tam je někde nějaká ostrá hrana nebo něco o co se to brousí
Datum: 13. října 2013 22:44
 Děkuju ale namazaný to mám WDčkem a trochu vazelínou a i tak to pořád rupe a na ten konec jsem vyndal vnitřek z čokolády a našrouboval ho tam ale rupe to pořád
Datum: 13. října 2013 19:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 lanko je potřeba mazat, plynový jde dobře, stačí injekční stříkačka a kousek benzínový hadičky... jinak jestli máš upadlej jenom ten váleček v rychlopalu, tak tam místo něj rozmáčkni ve svěráku M5 matičku, případně to můžeš ještě zacínovat... možná že ne uplně košér řešení, ale ozkoušené a funkční
Datum: 13. října 2013 19:38
|



|