Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, potřebuji poradit s pionýrem... chci udělat výbrus ale nevím jak na to a co koupit dřív... a hlavně taky nevím jakej píst tam mám koupit...Díky moooc za odpovědi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 15:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Výbrus není jen píst a válec... doporučuju nechat zrepasovat i kliku. Tedy nechat jí rozlisovat a dát nový čep kliky a zrepasovat jehličkové ložisko v dolním oku ojnice, plus je vždy vytlučené horní bronzové pouzdro ojnice, tedy nechat nalisovat nové a vystružit přesně podle pístního čepu, což doma stejně neuděláš s běžnou výbavou... tedy k repasi vezmi nejen válec, ale i kliku s ojnicí. Na tomhle vebu mě zaujala ojnice s jehlami v obou okách, musím říct že kdybych dneska renovoval, tak sáhnu po týhle novince... ono je přecijenom příjemnější zbytečně tolik nemastit a občanům pod nos nesmrdět víc než je nutné, stačí jak je tenhle stroj hlučnej  Navíc určite valivé uložení horního oka vyrží víc než třecí v měkkém bronzovém futru
Datum: 13. května 2008 15:50
Jméno: Milda
IP: uživatel1760
Oky díky za radu
Datum: 12. května 2008 20:36
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
nic nekupuj.sundej válec a zanes ho na výbrus do servisu.Oni ti pak k tomu už dají píst a kroužky potřebného rozměru
Datum: 12. května 2008 20:03
Jméno: Joki
IP: uživatel2516
 Zdarec. Chci se optat jestli se da vyfuk hikone pri upravach svarovat elektrodou dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:53
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
2mm to urcite nema... de to dost tezko propaluje se... vem to autogenem
Datum: 13. května 2008 17:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
bez potřebné zručnosti, kvalitní svářecí soupravy se pod 2mm s obalovanou elektrodou sváří velmi... velmi...ale velmi špatně... a nepřej si vidět ty vypálené díry  . Na tyto tlouš´tky zkus jedině MIG s tím se naučíš za 5 minut
Datum: 13. května 2008 15:57
Jméno: Belzebubb
IP: uživatel2070
to ma tak 2mm stenu, 0,5mm ani nahodou , to by bylo jak papir...
Datum: 12. května 2008 21:55
Jméno: mara
IP: uživatel426
de ale musis mit hodne zrucnosti pac ten vyfuck ma stenu o tloustne 0,5 mm a velice snadno se propaluje
Datum: 12. května 2008 21:34
Jméno: zeli
IP: uživatel175
proc by neslo? dit je to normlani zelezo... jasne ze muzes.. cim koliv
Datum: 12. května 2008 20:48
Jméno: No Fear
IP: uživatel2987
 Zdarec borci,mam problem s fichtlem 21!Motor je po GO(loziska,gufera,spojka,zapalovani-proste vsechno vymenene) a valec je po vybrusu udelanej na zavody.Kdyz ho chci nastartovat tak chytne a hned chcipne... Nevite nekdo co s tim??? Predem dikes za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 14:26
Jméno: jirka
IP: uživatel2930
Přestě tohle to dělalo i mě tak sem poladil předstih a odtrh a pak už my to chytalo normálně a dokonce i pěkně táhlo ale musel sem si stim pohrát...
Datum: 13. května 2008 14:26
Jméno: No Fear
IP: uživatel2987
Dikes za odpoved... vyfuk sem sundany uz mel,trysky sem taky cistil dokonce i menil,benzinu v karburatoru bude taky dost.VALEC byl delany na zakazku takze bych tomu nak neveril ze by to bylo tim.A zapalovni sem taky komplet presel nova svicka,kladivka,kondik.Takze fakt uz nevim ale dikes za ty rady...
Datum: 12. května 2008 20:47
těch příčin může být několik,dost možná máš jen zacpaný výfuk,zkus to bez něj a uvidíš.Může to být i karburátor-zacpané trysky,nebo nízká hladina vplovákové komopře.Pak něco vážnějšího.Třeba špatný-malý rozměr pístu.Motor má kompresi ale nedocílíš přefukových tlaků.To je typický důsledek.Pak mě ještě napadá,že někdo zdupal právě ty závodní úpravy.Možná špatná kombinace výfuku a přefuku.Možná je válec určený jen pro kombinaci s laděným výfukem,ale možná máš jen špatný kondenzátor,nebo cívku.Začni jednodužším a postupuj ke složitějšímu.Přeji hodně zdaru.
Datum: 12. května 2008 20:39
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 ahoj seso,chtel sem se zeptat jestli to hranaty zrcatko na cezetu je to samy jako se davalo na 180/487.4 a jestli by se sehnalo i na pravou stranu,dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 20:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to je jedno na jakou stranu,,ono se otoci a mas to i na tu druhou stranu,,to je ok,,sesa
Datum: 12. května 2008 20:37
Jméno: DAVID
IP: uživatel1702
 Zdarec...nevite nekdo jak mam zapojit kontrolku neutralu na JAWU 175 kyvačku ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 12:15
no a jeste neco..jdou zapojit i kontrolky rychlosti..jako 1 2 3 4 ??
Datum: 13. května 2008 12:15
no...tak to nevim kde myslite..nebyl by nejakej navod nebo neco??
Datum: 13. května 2008 12:14
dik
Datum: 13. května 2008 12:12
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Bude to stejné.Ta žárovka musí být upevněna izolovaně-nedotýkat se kostry.K ní připojíš drát od té kontaktnice neutrálu,je pod plechem do kterého se zasouvá kryt řetězu.Druhý kontakt se na žárovku(držák kontrolky) přivede od svorky 15 na spínačce
Datum: 12. května 2008 19:33
Mám schéma na Jawu 353 (spínačka na nádrži) i na 559 (spínačka na světle) napiš mail pošlu ti to mělo by to byt stejný .
Datum: 12. května 2008 18:30
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
 cau seso, hle mysliz ze jeste nekdy budes mit ten zadni krosovej blatnik. Predem diik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 19:21
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
oky a muzes pls rict kolik stoji ja uz si to moc nepamatuju
Datum: 12. května 2008 19:21
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ten je na objednavku pokud mas zajem tak posli mail
Datum: 12. května 2008 18:32
 kolik by to stálo kdybych si chtěl otrevřit pitbike 125ccm ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 22:58
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Otevrit? Myslis tu 4T cinskou mrdku? Co chces prosimte na 4T otevirat? Takove motorky se ani nezaviraji, protoze maji tak maly vykon, ze to neni potreba a i kdyby mely vetsi vykon, neni duvod je zavirat, stejne nemaji homologaci, tudiz se nemusi resit problem s ridicakama.
Datum: 12. května 2008 22:58
Jméno: jmuky
IP: uživatel2981
 neví někdo: jak se vytahuje pístní čep z pístu a jestli si mám na pincka 21 dávat nějaké těsnění pod hlavu? Díky draci a věřím, že mi nějaký lepší borec než jsem já poradí!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 16:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
v katalogu ND není žádné těsnení pod hlavu uvedeno, nevím o jakém těsnění je tedy řeč  . Nejlépe těsní hlava nepobušená od kladiva (vzácný kousek po burzách), rovnoměrně přitažená štefty. Pod válec samozřejmě těsnění papírové... Lze koupit a zručný opravář si v pohodě vyrobí sám ze čtvrtky
Datum: 13. května 2008 16:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
kladivo na vyrážení pístního čepu bych použil jedině tehdy pokud bych chtěl píst potom vyhodit a i tak mi to přijde hloupé řešení. Nezapomeń že je vyroben ze slitiny hliníku, tedy zaprvé ho kladivem krapátek omlátíš pokud se netrefíš a zároveň ho úderem do čepu ho čep stáhne ve směru vyrážení a tím píst zešišatíš... tedy já vzal závitovou tyč, nebo delší šroub s ubroušenou hlavou co šel protáhnout dutým pístním čepem a plynule jsem jej přes různé podložky citlivě opřené o kraj pístu vylisoval ven... samozřejmě po odstraní pojistných kroužků. Stejně tak pak nalisoval nový po výbrusu zpět... Hoši, hoši, hoši... hlavně žádnou hrubou sílu, úderem také můžete ohnout ojnici či vyúhlování klikové hřídele a to pak zadřete natošup!
Datum: 13. května 2008 16:06
Jméno: novák
IP: uživatel2275
ja pouzivám malej nastavec z goly na racnu a orisek 10 mm a pak to jednoduse kladivkem vyklepnu
Datum: 13. května 2008 8:09
Jméno: DRAK
IP: uživatel2986
Žádný stahovák.Já na to používám z goly ten nástavec na šroubovák a je to přesně to co potřebuješ.Pak už to jen opatrně kladívkem vyklepni a pod hlavu nic nedávej.Je zbroušená a těsní.
Datum: 12. května 2008 18:44
Jméno: sramja
IP: uživatel2984
Hm, tak to ste borci šroubovákem  koukni na http://www.wiku.ic.cz a vyrob si stahovák pístního čepu podle návodu. Jo a pd válec si buď dej sintetický těsnění ( je to takovej červenej hnus) nebo koupíš normálně papírový a pod hlavu se žádný těsnění nedává protože je ta hlava zabroušená........
Datum: 12. května 2008 18:24
prdlajs šroubovákem vem si špicu
Datum: 12. května 2008 18:00
zdarec draku cep vytahnes kladivkem a sroubovakem a tesneni si dej pod valec papirovy a pod hlavu zelezny
Datum: 12. května 2008 17:53
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
 seso prosimtě jak se upevnuje to zrcatko ¨(kulatý) dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 16:54
Jméno: hanzoš
IP: uživatel373
tak sory ne sem to celý nevotevíral!každej se někdy splete!
Datum: 12. května 2008 16:54
Jméno: Grrrrrrrrrrr
IP: uživatel1651
Datum: 12. května 2008 16:44
 Měl bych dotaz, proč se mi u ČZ 175/487 do karburátoru nedostává benzin. Když přidám, tak to nechce jed, nacupuju, a jede krásně. Skjoušel sem změnit hladinu plovaku, vyčistil sem trysky, vyčistil karburator, sešteloval bohatost směsi, vyměnil jsem i kouhout, porad to samý. Prosim poraďte, co s tím. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 18:00
Nevis jaky gufero tam patri? A nemuze to bejt treba spatnou hladinou na plovaku? Nebo smesi?
Datum: 12. května 2008 18:00
Jméno: Belzebubb
IP: uživatel2070
gufero pod zapalkem , taha to tam fales a tim ze nacupujes tak obohatis smes a jede
Datum: 12. května 2008 16:49
Jméno: pišta
IP: uživatel2979
 nazdar chlapi..tak som tu opäť a potrebujem poradiť.nemôžem na 353-ke kývačke namiesto klasického reglera zapojiť iba výkonný stabilizátor na 6V, a tak ho nahradiť?či vlastne načo tam slúži ten regler..iba na stabilizáciu napäťia abo ako?prosím poraďte...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 21:31
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Elektrice nerozumím,jsem strojař,proto nevím co je to ten stabilizátor.Se 6voltama bys nedobíjel-dobíjecí napětí by mělo být 6,9 až 7,2
Datum: 12. května 2008 21:31
Jméno: pišta
IP: uživatel2979
milhaus250 diky, ale mohol by som tam namiesto zapojiť výkonný stabilizátor na 6V?na jeho výstupe bude stále konštantné napätie 6V, tak som si myslel, že by to tam aj mohlo byť.čo vy na to?
Datum: 12. května 2008 20:07
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
udržuje napětí v rozmezí asi 6-7,5V.Dynamo by jinak ve vysokých otáčkách dávalo až kolem 15Voltů-dynamo by shořelo,žárovky se spálily,baterka vyvřela....
Datum: 12. května 2008 18:07
 pomoc lidi mam 555 a chci ji přestříkat nevíte nekdo jaký číslo má to originální barva????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 16:30
Jméno: pišta
IP: uživatel2979
mala by to byť višňová červená - číslo farby je 8850...pekny deň
Datum: 12. května 2008 16:30
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 caute mate nekdo skusenosti z olejem Castrol 2T (červena flaska) jeto nejakej lepsi olej nebo srač.. jak M2T??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:33
Jméno: pakl
IP: uživatel1653
Je to drahý a normy to má jak mogul 2T
Datum: 21. května 2008 17:33
Jméno: Js
IP: uživatel340
Fichtl má bronzový futro, takže aspoň 1:40.
Datum: 18. května 2008 19:02
Nemá cenu do fechtla kupovat tak drahej olej. Kup si Mogul TSF a maž to se Specialem 91 v poměru 1:50
Datum: 16. května 2008 13:06
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
TTS za 3 kila?To bych chtěl viděl.Na zlínsku stojí všude kolem 470kč
Datum: 12. května 2008 21:28
Jméno: pavko
IP: uživatel430
za a castrol tts 2 stoji 300kc a do fika je dobry mogul tsf
Datum: 12. května 2008 21:13
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Jezdí na to kámoš a už by to nikdy nekoupil-maže 1:50 a když trošku chytne za plyn,tak se za ním nedá jet.Jezdí kvůli tomu na půl plynu,protože se za ten dým stydí
Datum: 12. května 2008 18:09
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
hle kluci u nas ho pouzivaj a jsou snim proti M2T mrte spokojeni
Datum: 12. května 2008 17:42
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Jestli je to ten,co stojí nějaké 2kila,tak to je to nejhorší co je.Možná maže dobře,ale hulí hůř,jak M2T a karbonuje.Nejlepší oil,který znám je castrol TTS-ani při plném kotli v poměru 1:40 nezadýmí a nezadýmí,nehulí ani zastudena,ale stojí skoro 500
Datum: 12. května 2008 15:21
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
 čau draci chci se zeptat jak mam nastavït predstih aby mi jel fichtl dozadu (zpateckou)
dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 21:17
jo jasne kdys se ti to povede spravne nastavit tak to jezdi dopredu i dozadu. Ale je to na**** rozbijes si hubu a napali se ti kladivko. Takze je to uplne k nicemu :c
Datum: 08. června 2008 21:17
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Das si predzapal 1,5mm po HÚ predsa, jazdi to a je to docela sranda
Datum: 13. května 2008 9:52
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 ok jezdi si po zadu
Datum: 12. května 2008 22:00
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
zajimat !!
Datum: 12. května 2008 20:06
Jméno: termixnator
IP: uživatel2623
danielito to te nemusi zajiman !!
Datum: 12. května 2008 20:06
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Na co vám to je???
Datum: 12. května 2008 17:24
mne ide a zapalko mam nastavene presne mam 555 mozno 20 21 nejazdia dozadu neviem
Datum: 12. května 2008 17:13
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2980
dozadu to roztlacit nejde...to uz je odskusane
Datum: 12. května 2008 17:07
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
to musis roztlacit deozadu
Datum: 12. května 2008 15:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
kcemu tito bude stejne pozadu jezdit nejde nevim kolik ma byt ale fotroj se stalo to ze stim couvnul dozadu a kdys to nakop tak to zaclo couvat
Datum: 12. května 2008 14:22
 Zdarec potřebuju pomoc mám 207 babettu a potřebuju sundat kyvku je to v nějákém gumovém pouzdru jak se to pak dává zpátky prosím o radu s postupem dík Luďas
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 16:14
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Bez individuálně zhotoveného lisu se neobejdeš... já u mustanga raději zvolil variantu nákupu použitého leč zdravého, neohnutého rámu a kyvky, než svářet složitý lis na kyvku... Holt do gumy je marné mlátit kladivem  ... navíc byl problém že jsem nevěděl tvrdost a původní rozměry gumových silentbloků aby to fungovalo jak má... Tenhle problém ti nezávidím. Hodně zdaru s řešením...
Datum: 13. května 2008 16:14
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
 Zdar draci, mám problém. Mustang mi na jedničku táhne krásně, na dvojku už hůř a začíná vynechávat a na trojku vynechá úplně. Když ale na trojku uberu plyn tak se zas sebere, ale jak rychle přidám plyn tak zase vynechá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 7:41
Jméno: PRomoO
IP: uživatel2974
máš blbej odtrh, já měl to samý u fichtla
Datum: 13. května 2008 7:41
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
mel sem podobnej problem, skus zahodit fitr sání a pořádně vyčistit vejfuk, a uvidíš jaký to dělá divy, taky sem čuměl jak se mi to najednou rozjelo
Datum: 12. května 2008 17:35
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
trysky čistý a v plovákovce sem už nastavil takovou hladinu že se to zkoro samo přeplavuje a stejně to nepomohlo.
Datum: 12. května 2008 17:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
cus to muze byt cim koli nevim co to delapreste jak to tady pises ale mozna tam de malo benziny skus vycistit trysku a jestli to nepomuze tak zvednout jehlu takhle ti toho moc neporadim
Datum: 12. května 2008 14:20
 zdar ,výrábí se někde 3 kroužkový písty?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 21:14
Jméno: pavko
IP: uživatel430
pan basek je prodava za 130kc
Datum: 12. května 2008 21:14
Jméno: sramja
IP: uživatel2984
A naco když 3 kroužkový jsou vo hafo těžší než 2 kroužkový¨?????? A jinak jestly se vyrábý tak spíš ne nebo bysis za to hodně připlatil....
Datum: 12. května 2008 18:27
Jméno: mara
IP: uživatel426
a k cemu tak asi
Datum: 12. května 2008 18:14
Jméno: Palivok
IP: uživatel2973
 Zdar nevíte někdo jestli je na Praze 6 ňáká mototechna??? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 19:51
Praha 6 Břevnov, Bělohorská, zastávka U kaštanu.
Datum: 12. května 2008 19:51
Jméno: Martin
IP: uživatel111
 Ahoj neznáte nějákou stránku s pneu na jawa 21 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 15:30
Jméno: Js
IP: uživatel340
www.pneumitas.cz
Datum: 12. května 2008 15:30
Jméno: Evžen
IP: uživatel2669
 Čau kluci zná tady nekdo film Vítr v Kapse ví někdo co je to tam za ČZ ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 19:54
Jméno: pavel
IP: uživatel2692
bych řekl že jeto čz 175
Datum: 12. května 2008 19:54
Jméno: michal
IP: uživatel2692
ne ne jeto čz 175
Datum: 12. května 2008 19:53
Jméno: prokop
IP: uživatel2692
nenito ČZ ale jawa 350 tem film mam totiž doma na dvd
Datum: 12. května 2008 10:21
|



|