Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau cau... chci se zeptata patri do povine vybavy na pincka i lekarna?? a jestli ano tak kam si ji muzu ulozit(vzdit tam neni kde) diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 21:40
Jméno: pepe
IP: uživatel1412
lekárna neni na motorkách poviná, akorát sou poviný žárovky a lékárnu sebou stejně vozim a i rezervníma žárovkama a mam to daný v masce za světlem.....
Datum: 15. května 2008 21:40
přesně jak píše blázen,pod prosíčkama na levý straně.Já tam vozim lékárničku (ještě tu originál plechovou-samozřejmě s novou náplní) a nářadí.
Datum: 15. května 2008 19:27
Jméno: blazenn
IP: uživatel3004
na mustangu v tej picovine pod sedanku a na pincku tam pod prsama na lavej strane kde neni filtr
Datum: 14. května 2008 22:42
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Jasně to je povinná výbava u všeho... Já jí vozím v baťohu.
Datum: 14. května 2008 21:59
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_181.html prosimvas, nikdy jsem tohleto na zadnym pinckovi nevidel. Nemate nekdo fotku? pruzinku jsem videl vzdycky uchycenou jedine na krizi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 19:29
Já tam tohle očko mam.Jestli chceš fotku tak mi napiš na ICQ-372-371-357
Datum: 15. května 2008 19:29
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Dává se to mezi oka dolního, zadního úchytu motoru, je na tom zaháklé pérko stojanu. Některé pionýry to mají vyřešené tak, že mají očko v takovém zobáčku na držáku výfuku a druhou stranu za hrot na stojánku.
Datum: 14. května 2008 22:12
Jméno: medvídek
IP: uživatel1732
 čau myslíte že by se dal sehnat motor buť z čz 125 nebo 180 roland a nebo z čz 180/487.6 čtyřtakt model 94.
A nevíte jestli by šel do čz 125/476.
Dík moc
Jinak to jsou zajímavé motocikly a asi se jentak nevidí co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 22:44
Jméno: medvídek
IP: uživatel1732
Tak dík moc tolik peněz bohužel nemám.
Datum: 14. května 2008 22:44
Jméno: ABC
IP: uživatel805
ČZ 180/487.6 4T je velice raritní stroj. Jeden pán dělá přetavby těchto strojů. Přivezeš mu tam ČZ 180/487.4/487.5 a on ti jí přestaví na 487.6 (motor, elektro,a další nezbytné úpravy) cena přestavby je 150 000,-. Motor 487.6 asi neseženeš pokud ano připrav se, že bude hodně drahý...pokud se nemýlím, ale Roland měl stejný motor jako 487.4/.5 ne? Takže ten se dá sehnat. Jinak motor 487.6 by do ČZ 125/476 určitě dát nešel, motor z Rolanda ano, ale je to ten samý motor, co máš ty, jen má obrácené řazení, kontrolku neutrálu a jinak uložená ložiska kliky. Zbytek jako výkon (125ccm) převody a tak jsou stejné.
Datum: 14. května 2008 22:20
 čau nemáte někdo plechy na 555 ale aby byli trochu zachovalé jestli se někdo najde tak písněte na email dík jinak pokud je někdo s moravskoslzkého kraje tak můžem zajezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 21:33
 Mám 21 jezdí v pohodě, předesílám, že výrazně nežere benzín. Po našlápnutí jede normálně volnoběh super. Ale po ujetí několika kilometrů po odřazení na neutrál motor okamžitě chcípne. Po snaze našlápnout ho znovu našlápnou jde, ale špatně do otáček. Pak lze zase normálně jet bez problémů. Nevím , jestli je to plovákem v karbecu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 12:41
Jméno: Dick25
IP: uživatel1885
No dej si svíčku N15C to je klasic a přidej si v plovákoví komoře benzín je to návod i na Wiku.ic.cz nebo na netu. Nebo jsou v prdeli simeringi.
Datum: 22. května 2008 12:41
Jméno: blazenn
IP: uživatel3004
je to stara motorka nemozes od teho nic dobre cekat a klidne ket nedrzi otacky tak ruku dotahnem na mustangu na pincku asi ne bo su tam plechy skus si dat studensi svicku
Datum: 14. května 2008 22:44
Jméno: r
IP: uživatel2257
 pasuje ten vape i na jawa 350/638 ????????,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 22:14
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to ne to nepasuje ale bude ,,a stat bude prez 4000tis
Datum: 14. května 2008 22:14
Jméno: radim
IP: uživatel2257
 zdarec jde do relatka do 350 elektrika a do regulatoru ptam se protože my to nedobyjí
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 21:19
 Zdarec...mam jawu 175..a chtel sem aby mela vic sily nez rychlosti...protoze mi ani moc nejde o rychlost i kdyz se taky hodi pred policajtama  ...ale dal sem misto predniho kolecka 16 kolecko 13 z fechtla.a pri rozjezdu se mi ve dvou zveda na zadni..je to paradni..a ten odpich 1.proste supr motorka..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 21:54
tj divné že ti to jede s tim kolcem z fechtla!!já sem ho tam zkusil,a ten řetaz přeskakoval a nedalo sa ujet metr!!ale tak jesi ti to sedí,tak buť rád!!
Datum: 14. května 2008 21:54
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
já tam měl místo 16ti zubího 13ti z fechtla, ale já měl 2 13ti zubí slisovaný v sobě, a v zadu 60ti zubou rozetu z hnojního pásu, a zvedalo se to skoro i na 4ku... ale bylo to pomalí, tak mám tet ve předu 16 a v zadu 60 a je to silný jak prase, a rychlost je taky dost dobrá...
Datum: 14. května 2008 21:49
jo..sice je tloustka kolecka mensi nez u te 16...takze mezery v retezu co zapadavaji na zuby sou vetsi nez zuby toho kolecka ale jedeto...
Datum: 14. května 2008 21:17
13z z fechtla??a to ti jako řetaz pasuje??
Datum: 14. května 2008 21:10
 zdarec..cekam na ten planek co ste mi slibil...na tu kontrolku neutralu..a pokud mozno tak nevite jestli jdou zapojit kontrolky rychlosti. 1 2 3 4..pokud ano tak poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 14:40
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
na co planek,uz jsem ti psal,jak se zapojuje kontrolka neutrati,podivej se i na shema v návodu k obsluze.To snad neni mozne,abys byl tak neschopny!Taky elektrice absolutně nerozumím,ale zapojit žárovičku je jak pro debila
Datum: 15. května 2008 14:40
Jméno: prokop
IP: uživatel2692
 zdar seso kdy budo ty matice na sekundaro 10z
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 20:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
asi do deseti dnu
Datum: 14. května 2008 20:37
 Cawec draci ...
mam jwu 21 .. po GO.
a mam problemy si jizdou pripada my to ze netahne ... do votacek ho na jednicku dostanu
dvojka je horsi dlouho se rozjizdim a o 3 ani nemluvim ..
a to jezdim sam dybych nekomo vez sem rad ze se rozjedu ..
dneska sem steloval bohatost smesi a lehce to nec delalo mozna to bude tim si stim pohrat ae newim 
muzete mi nejak poradit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 13:35
Jméno: xXx
IP: uživatel3077
řetěz naplej bejt musí ale ne tak aby s přetrh,kdyš je moc powolenej tak to netahne
Datum: 20. května 2008 13:35
A neprohodil jsi kolečka v převodovce. To 18 za 20.
Datum: 15. května 2008 11:40
Jméno: michalJ21
IP: uživatel1711
vapada to ze mas malo smesi dej vys jehlu na soupatku
Datum: 14. května 2008 21:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jestli toje po GO tak to muze reba taky foukat mezi blokama a skontroluj retez jestli neni moc naplej to pak netahne
Datum: 14. května 2008 21:03
Posl.aktualizace: 15. května 2008 17:15
vetsinou to vypada jako fialova tak tam mam napsany fialova metaliza, ale kdyz se na to koukas z velkyho uhle tak je to uplne zeleny.
Datum: 15. května 2008 17:15
vetsinou to vypada jako fialova tak tam mam napsany fialova metaliza, ale kdyz se na to koukas z velkyho uhle tak je to uplne zeleny.
Datum: 15. května 2008 17:14
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
hele jestly to meni barvu podle uhlu dopadu svetla tak jakou barvu mas zapsanou v technicaku dik za odpovet
Datum: 15. května 2008 16:36
Co se tyce toho laku je to perletovej lak MOTIP TUNING LINE, barva FYREFLY, stal 220 (meni barvi podle uhlu pohledu), ale musis pod to nastrikat cernej zaklad jinak to nefunguje a aby se to lesklo tak i pruhlednej lak. Dohromady to stalo pres 600.
Datum: 15. května 2008 16:06
Datum: 15. května 2008 16:06
Co se tyce toho laku je to perletovej lak MOTIP TUNING LINE, barva FYREFLY, stal 220 (meni barvi podle uhlu pohledu), ale musis pod to nastrikat cernej zaklad jinak to nefunguje a aby se to lesklo tak i pruhlednej lak. Dohromady to stalo pres 600.
Datum: 15. května 2008 16:04
Co se tyce toho laku je to perletovej lak MOTIP TUNING LINE, barva FYREFLY, stal 220 (meni barvi podle uhlu pohledu), ale musis pod to nastrikat cernej zaklad jinak to nefunguje a aby se to lesklo tak i pruhlednej lak. Dohromady to stalo pres 600.
Datum: 15. května 2008 16:03
jake nove pneu predna zjetá do šupek a zadná tak tez ty pneumanty maji hodne hluboky dezen...
Datum: 15. května 2008 14:01
Hmm tendle ten stroj vypadá fakt hodně luxusně nevím určitě pod 5000 Kč bych nešel to by si udělal blbost ale jde o to jestli to nekdo koupí já bejt tebou tak to vůbec neprodávám.je to fakt kousek.
Datum: 15. května 2008 14:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel3004
nevis oznaceni tej barvi alebo kde si ju zehnal kolik taka stoji nebo take podrobnosti bich poprosil diky ti.
Datum: 14. května 2008 22:54
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
Nechci bejt rejpal, ale namáš na levém straně nádrže ďolík.
Jinak já měl mustanga v podobnym stavu, hodně nových věcí a hodně jsem si stim vyhrál, ale lak bil nic moc a prodal jsem ho za 5000Kč a měl STK.
Datum: 14. května 2008 22:11
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
moc hezký, ale nějak se mi nechce zdát že by to někdo za takový prachy koupil. Motorka je moc hezká, určitě má vysokou cenu, ale vic jak 4000 bych za to nedal ani náhodou  a to jedině kdyby jel jako drak. Nic proti, jenom si neumím představit že by za to někdo dal tolik peněz.
Datum: 14. května 2008 21:53
vypada fakt pekne pod 5000 Kc nechod tak do 7000 Kc mozna to ma vetsi hodnotu ale zato asi nikdo tolik neda a odkud prosimte ses??
Datum: 14. května 2008 21:08
docela jede, tad ma i novy pneu
Datum: 14. května 2008 20:06
Jméno: :D
IP: uživatel2424
tak 6000-7000 kc za vic bych ho neprodaval na fichtloj se moc videlat neda
Datum: 14. května 2008 20:02
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
dej 6000-6500Kč je to čim dal tim dražši
Datum: 14. května 2008 19:58
Já bych ho dal za 4000-5000Kč jede dobře?
Datum: 14. května 2008 19:55
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Čau neví někdo jak to je přesně s přepisem? Kámoš mi říkal že nejdřív musím na technickou,potom přepsat povinné ručení v pojišťovně a potom teprve na úřad přepsat majitele a ještě jsem se chtěl zeptat jestli v té pojišťovně a na úřadě se mnou musí být původní majitel?Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 11:05
Jméno: Hroutil
IP: uživatel2012
nemusi bejt s tebou staci kdyz mas jeho plnou moc
Datum: 19. května 2008 11:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
puvodni majitel musi jit stebou on to prepise natebe a ty neco podebises zeto beres nasebe a jinak dal nevim jak to je
Datum: 14. května 2008 20:53
Jméno: martin
IP: uživatel1521
nemusi
Datum: 14. května 2008 20:52
Jméno: janek
IP: uživatel2757
 nevíte čím to je když to v motoru na fichtlu jakože STŘÍLÍ? A ak to mám opravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 20:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2374
bud je to tím predstihem jak ríka...a nebo te to saje místo vzduchu benzin...to se mi stava casto ze mam prechcanej karbec a tece my benzin sáním a pak to strílí
Datum: 14. května 2008 20:29
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Předstih
Datum: 14. května 2008 20:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
 Mám problém, jak je u čz 175/477 ta tička jak vede vydličky tak já mám u ní vůli v kartetech (ti dirky mám vyběhané) nevíte jak by se to dalo spravit např. jestli tam mám vyvrtat větší dirku a dát tam nějaké pouzdro nebo jak.
Díki dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 22:27
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Já bych zkusil vyrobit vložku a dát jí tam... Raději, než vrtat do karteru. radši se zeptej na http://www.jawamania.info Tam budou určitě vědět.
Datum: 14. května 2008 22:27
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
 čau seso chtěl bych se tě zeptat jestli to Pouzdro otevřené za 68Kč pasuje i na čz 175/477.
A jestli bych se po objednáni sboží mohl u tebe v tento čtvrtek zastavit a vyzvednout si zásilku, kolem 14:00hod.
Nemáš na prodej mechanizmus řazení na čz 175/477.
Fakt dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 6:47
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ok
Datum: 15. května 2008 6:47
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
Jo, tak jo a šlo by to teda v ten čtvrtek kolem 14:00hod.
Dík
Datum: 14. května 2008 22:16
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 14. května 2008 19:40
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
Aha ta dík
Datum: 14. května 2008 19:29
Jméno: sesa
IP: uživatel176
spis ty pouzdra tam nejdu, josu jinaci a nikdo je nedela
Datum: 14. května 2008 19:11
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ani jedno nemam,,,,sorac sesa
Datum: 14. května 2008 19:11
Jméno: johny
IP: uživatel1800
 čau kluci nemáte někdo přepínač na 550 ten ze světla ?? díky za nabídky omlouvám se ž eto píši sem scháním nutně
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 18:39
Jméno: Pindour05
IP: uživatel2656
 Ahoj lidi,někdo mi říkal že se dá sehnat na jawa 05 kompletní svazek elektriky.Nevíte o tom někdo něco? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 21:58
Snad nejjednoduší bude naházet pár drátů do bužírky a udělat sám ,né? Tak to dělám teda já
Datum: 14. května 2008 21:58
Jméno: Tomas
IP: uživatel2866
 Chci se zeptat jak by se měl zprávně vypálit výfuk nechci nic zapálit a nikdy sem nevypaloval...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:49
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nechte toho děcka...  Dělal jsem to zrovna o víkendu. Tedy vyndal jsem vložku tlumiče, jak to nebudu psát to snad každý zvládne. prázdný, sundyný výfuk očistit mechanicky (místa je na to dost) a vypláchnout opakovaně benzinem či ředidlem, nevím jak vy ale mám na něm pěkný crom a nestojí mi za to ho zničit vypalováním, takže proto jej čistím jen mechanicky. Vložku jsem položil na nehořlavou podložku a za přispění hořáku jsem ze všech stran opaloval dokud nepřestala vložka podporovat hoření hořáku. Po vychladnutí, vyčištění dráteným kartáčem a různými starými šroubováky či pilníky do čista vyčistíš všechny trubičky a otvory. Pak všechno zpátky a dílo je hotovo
Datum: 15. května 2008 11:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel1430
ti si debil
Datum: 15. května 2008 8:38
Jméno: tomas
IP: uživatel2866
fgdsfgsdf si největší debílek tebe zapálim
Datum: 14. května 2008 20:01
Jméno: Martin
IP: uživatel111
si delá prdel tak to nedelej
Datum: 14. května 2008 19:23
Jméno: fgdsfgsdf
IP: uživatel111
ten vyfuk nemusiš sundavat z motorky  , stačí když máš plnou nádrž a naliješ do vyfuku benál a zapálíš ho to je nejlepší pak to mete jak drak !!!
Datum: 14. května 2008 19:23
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja to delam tak ze vytaham z vejfuku vsechny vlozky,dam je na nehorlavej podklad,treba beton,poleju je cely trochu benzinem,a zapalim,voni budou chvily horet,pak je necham vychadnout a voklepu znich zbytky karbonu,pripadne vocistim dratenym kartacem
Datum: 14. května 2008 17:56
Jméno: pišta
IP: uživatel3009
 čafte...potrebujem poradiť....vedel by mi niekto povedať, koľko dáva dynamo na 353-ke kývačke napätie voltov??myslím napätie keď ide motorka na voľnobehu...díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 12:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Dyna za volnoběhu moc nedává, neznám křivku výkonu podle otáček, ty by mohla být v nějakém dobovém manuálu, ale pochybuju páč tohle nebyl parametr který tehdy někoho zajímal, každopádně obecným problémem dynam je jejich neúčinné buzení při nižších otáčkách. Obvykle se výkon na dynamech (automobilů) uváděl při určitých otáčkách, na mém archaickém to bylo při 2200otáčkách. Takže plný výkon (45W u kejvy) očekávej cca až od těchto otáček... Jinak ale tomu dotazu nerozumím, protože regulační relé má tři stavy 1. bez buzení s uzeměným buzením 2. s buzením přes odpor a 3. buzení přímé. tyto stavy přepíná regulační relé zpětnou vazbou napětí na výstupu dynama... Tedy výstupní napětí je značně kolísavé, nehledě na to že jeho výkyvy stabilizuje připojený akumulátor, atkže říst ,,správné,, napětí je potíž. Ten bývá při nižším napětí odpojován od dynama aby se nevybíjel přes vintí dynama. Každopádně maximální napětí na které má být regulační relé nastaveno nesmí překročit mez plynování akumulátoru tedy u kajvy, která má 6v baterku je to 7,2V, nejlépa však o trošku níž protože se tím brání ztráty destilky sice na úkor maximálnímu akumulace kapacity, ale život je holt kompromis
Datum: 15. května 2008 12:04
Jméno: ALI_GI
IP: uživatel3010
su len 2 moznosti, 6V alebo 12V...podla toho na kolko mas spravenu elektriku
Datum: 14. května 2008 18:09
|



|