Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jirkat
IP: uživatel2350
 Čus draci,nevíte o nějakejch stránkách jak vylepšit Jawa 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 21:39
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Datum: 15. května 2008 21:39
Jméno: Jirkat
IP: uživatel2350
dík
Datum: 15. května 2008 21:36
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Datum: 15. května 2008 21:35
 zdra,,jaksem se vás tu ptal na jeden motor abyste mi pomohli zjistit jeho název,,tak sem na to asi přišel je to asi ČZ 125 A ....co říkáte ???máte někdo fotku tohodle motoru??nebo neví o nějaký stránce je je tenhle motor vy foscen??dyštak na pište sem nebo pošli ta mail,,,,,mo moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 22:21
Jméno: mrcin
IP: uživatel111
podivej se na motoinzerce.cz tam určitě někde vyfocenej bude
Datum: 15. května 2008 22:21
 Čuste draci, mám problém ::: Moje 20citka je nejak moc líná a navíc střílí do výfuku (někdy) je tam nová svíčka, nový plovák, vyčištěnej karbec, vyčištěná hlava i výfuk celý no dá se říct vše co by mělo být - fakt si nevím rady !!! Přez zimu jel nádherně kopnul sem ho a jel hned na plný, ted jak ho kopnu tak nechce jet vubec a na plny se dusí !!! Dost mě to štve !!! Pls. pište vše co vás napadne, a všem co napíšou něco užitečného tak děkuji !!! ( jo a pls. kde a jak seřídím předstih?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 17:39
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Na jake straně 31 až 33 kde pls???
Datum: 16. května 2008 17:39
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Palivový filtr taky mám !! Bez něj ani ránu
Datum: 16. května 2008 17:34
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel250
Palivový filtr taky mám !! Bez něj ani ránu
Datum: 16. května 2008 17:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
předstih... jak bylo psáno, nebo začít používat palivový filtr. Svinstvo v karburaci dokáže předvést spousty nádhernýchh poruch a každou s jinými příznaky. Kohout jakbysmet  . Po zimě je to nejčastější závada, spolu se zalepeným karburátorem od vyschlého oleje, ten stačí profouknout stlačeným vzduchem aby se nemusel sundavat. Prevencí je vždycky když se blíží delší doba bez ježdění, tak zavřu kohout a nechám vyjet celou plovákovou komoru. Seřízení přesdstihu máš v příručce na straně 31 až 33 i s hezkým obrázkem
Datum: 16. května 2008 10:31
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel628
Díky moc, fakt !!! Jste kapacity !!!
Datum: 16. května 2008 8:20
Jméno: emjeka
IP: uživatel3027
S předstihem zkušenosti nemam, ale jestli se ti to dusí, tak to muže bejt v přívodu benzínu, někde od kohoutku až do karburátoru.
Datum: 15. května 2008 21:37
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Datum: 15. května 2008 20:20
 nazdar draci,potrebuji pomoc.koupil jsem fichtla vrak.dal jsem tam magneto co jsem mel doma.a chtel jsem fichtla vyzkoušet.byl ale bez vejfuku tak jsem to nakopnul rev jako svine,ale chyt na poprvý.ted sem tam dal starej vejfuk.nastavil predstih a dal novou svíčku.problem je že motor je línej a hrozne to střílí z kolena.a když to chci nastartovat tak asi 200m tlačim až motor zacne zabírat.nevíte čím to je?nemuže to bejt zasranym vejfukem?moc díky kdyžtak se nekdo ozvete na mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
A jak to máme vědět? Ten vejfuk máš doma ty... než se zeptáš tak se koukni  ))))))))) Promiň, ale tohle je fakt dotaz na palici
Datum: 16. května 2008 10:34
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Spíš ten předstih, ten dělá střlení do vejfuku.
Datum: 15. května 2008 19:54
Jméno: fik
IP: uživatel2116
 Zdar hosi chci se zeptat kdyz jedu na fichtlu a zahreje se tak se zacne dusit nevite cim to je.dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Může to být čímkoli... všechno vyčisti (hlvu, píst, výfuk, karburaci, kohout, kladívko) , seřiď předstih a preventivně vyměň svíčku a konndenzátor. Ale někdy pomáhá schodit pár kil nadváhy a když ani to nejde, tak zkusit silnější stroj  ))))
Datum: 16. května 2008 10:38
Jméno: emjeka
IP: uživatel3027
Nebo je možný, že máš moc zaprasenej valec a hlavu, a nemůže se to chladit.
Datum: 15. května 2008 21:43
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Asi nestíhá sání vzduchu skus vymenit filtr  ale nevím to jistě nebo to bude třeba olejem  skus tohle...
Datum: 15. května 2008 19:45
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
 Ahoj seso. Nešlo by sehnat do fichtl krámku utahovák řetezu na pařeza nebo na pionýra? A jestli tu nedkde je tak napis prosím odkaz třea sem se blbě kouknul dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 20:03
Jméno: sesa
IP: uživatel176
tak to ne,,, ale mozna z babety by tam sel,,, ale na 100%nereknu
Datum: 15. května 2008 20:03
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
A de tenhle napínák i na pařeza? Ja u nej mám jinačí než sem ho zlomil  .?
Datum: 15. května 2008 19:38
Jméno: sesa
IP: uživatel176
myslis napinak? ten je v sekci kolo brzda
Datum: 15. května 2008 17:49
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 zdar draci chtel bych se zeptat co mam dat na ten postarek v zapalku jak maze vacku nevim co na to dat aby se to mazalo protoze se mi po par hodinach jizdy umete kladivko a musim to seridit.dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Stačí jakýkoli olej (motorový, převodový, WDčko, nebo lněný na šicí stroje, koneckonců šel by i slunečnicový, nebo olivový) v přiměřeném množství, které namá tendenci svévolně plsť opouštět  Hlavně si ohlídej, aby se ta plsť dostatečně dotýkala vačky... jinak fakt nemaže  . Tento díl se však neprodává, je tedy nejlepším řešením pružinku plsti odnýtovat od statoru magneta, otočit a znovu přinýtovat. Přebytek oleje vadí také, rozstřikem způsobí zatečení mezi kontakty kladívka a vytvoří izolační vrstvu na plochách kladívka a přestane tímpádem pálit svíčka. Oprava je jednoduchá - obroušením kontaktů smirkem, ale koho baví po pár kilometrech šudlat kladívka  ))))
Datum: 16. května 2008 10:59
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
ja to mazu motorovym olejem
Datum: 15. května 2008 18:03
Jméno: jawa 21
IP: uživatel2961
 Čus chtěl jsem se zeptat jak zjidtím velikiost výbrusu na válci a jestly když chci dát nové pístní kroužky a válec je již po výbrusu jestly se nemá dát přebrousit??????předem děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 10:16
Jméno: jawa 21
IP: uživatel2930
tak ddí za informace já enom že my ty oreginální kroužky popraskaly tak je musim vyměnit to jen tak aby chong věděl::
Datum: 19. května 2008 10:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nic ve zlém ,,axel,, , nevím jak chceš změřit šuplerou průměr opotřebeného válce, když je opotřebený v části kde jezdí kroužky? Což je ve střední části válce kam šuplera nedosáhne. Nevím co je to za mánii měnit kroužky. Moje rada zní.. pokud motor přiměřeně táhne a jde nastartovat bez atletických výkonů, pak je předčasné renovaci řešit (s vyjímkou výměny ložisek a gefer pokud jsou ložiska předčasně kaput), ale pokud už není horní komprese, tak vezmi válec, píst a kliku, popřípadě celý motor do specializovaného krámu a oni si poradí a vráti ti vše jak má být. Předpokládám že doma nemáš frézu na frézování válců, takže ti dotazovaná informace je stejně k ničemu. Přesto pokud tě zajímá jaký výbrus potřebuješ, tak změř píst, nejlépe v ose pístního čepu, kde se nejméně opotřebovává otěrem... rozměry jdou po 0,25 mm a koukni do katalogu o jaký výbrus se momentálně jedná.
Datum: 16. května 2008 11:07
Jméno: axel
IP: uživatel2605
No tak tu velikost si smer sublerkou(posuvne meritko) a kdyz mas valec po zabehu a neni pridrety tak ho prebrousit nemusis.
Datum: 15. května 2008 21:00
 Zdar, chtěl sem se zeptat jestli se dá sehnat nějakej laděnej výfuk, kterej bych mohl dát na čezetu o obsahu 175ccm...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 17:44
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
čus.. podívej se na http://www.jawasaki.wbs.cz a tam je v sekci tuning, a tam návod na výrobu.. kdyštak mi napiš na icq 462-457-878 a já ti pošlu třeba zvuk, jakej to má... taky ho mám na 175... tak zatím zdar
Datum: 15. května 2008 17:44
Jméno: juce
IP: uživatel3021

Venku kosa -20 startér se mi asi zasek
Netočí a nechytá, fávo není elita
Zůstat doma?- nesmysl a co český průmysl ?
Můj stroj bude nečinný všechno půjde do Číny
Vítěz žlutej nepřítel , selžu jako živitel
Nesmím myslet na svá záda doba si mne v práci žádá
No kdo by to asi čekal, tamhle v rohu stojí fekál
Je to můj slavný stroj z mládí, můj syn s ním teď buchty svádí
Rozhodnutí zrovna padlo ochrání mne vlastní sádlo
K tomu vaťák humusky a gumáky na křusky
Kolem škopku 4 šály mafiáni by se bály
Vystroj rychle sezbírám, k fekálu se ubírám
Co schovával temný kout? z fekála je pěkný šrot
Všude špína všude bláto uškrtím ho asi za to
Smrad jeden pubertální dam mu masáž dentální
Takhle drandit na fiku uberu mu kyslíku
Není čas se rozčilovat musím rychle upalovat
Fekál chytl fekál šlape ale co to vzadu klape
Z laufu lítaj drátěnky, na to balí roštěnky ?
Rachoceni spojka cuká, zabiju snad toho kluka
Rozjezd se mi celkem zdařil i když jsem se vztekem vařil
Jaký to je čadidlo , tu je moje ředidlo
Vztek mi ale rychle chladne dojet živý není snadné
Začíná mne trápit svízel, život z rukou náhle zmizel
z prstů už se řidítek drží jenom zmrzlý zbytek
nejede se zrovna skvěle sem zmrzlej až u pr
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 21:50
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Tak to je hustá básnička, asi jsem byl úplně stejnej.
Datum: 15. května 2008 21:50
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
ja vam dam kroseni ja sem zajizdel fekala v krosu moc to nehonim jede super. spis jestli ste svi deti ucili jezdit na plnej nebo dobre radit
Datum: 15. května 2008 21:11
Jméno: zmrd
IP: uživatel1927
jojo parchanti to v poli ničej když je seřvu jenom kvičej lítaj na tom lesem pudu na ně se psem
Datum: 15. května 2008 18:28
Jméno: mira
IP: uživatel3021
presne smrad jeden vyjel mi fichtla a ked chcu it na nem do roboty zruba 10km tak bečí mečí nejede to delá to krosení
Datum: 15. května 2008 15:52
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Zdarec... chtel jsem se zeptat jak se davaji new silonovy pouzdra do teloskopickych tyci?? prej se to ma nejako brousit?? diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 16:07
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
tady pánové sice píšou výstružníkem, ale zapoměli napsat ,,stavitelným,, Když totiž vezmeš kluzák, tak co kus to originál v rozsahu 24,5 až 26mm.  Nevím jak to v tý jawě (manetu) dělali  . A vnitřní nůž jsem také v životě neviděl... Každopádně po mnoha trápeních jsem došel k závěru že jinak než stavitelným výstružníkem to pořádně a inteligentně řešit nejde. Dokonce ani libovolným stavitelným výstružníkem to nejde. Měl jsem výstružník s ,,kuličkou,, a s ním se také dělalo naprd a ještě k tomu je citlivý na zlomení nožů. Pak jsem měl stavitelný výstružník kde nože byly v kunusových drážkách a posuvem matkami se posouvaly v drážkách a tím měnily průměr... s tím byla radost pracovat  . Jinak plast brousit nejde, taví se teplem při obrábění a lepí se na nástroj...
Datum: 18. května 2008 16:07
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
jj,nebrousit,ale vystružit,nebo to normálně vysoustružit vnitřním nožem
Datum: 15. května 2008 20:02
Jméno: johny
IP: uživatel2090
jo musis to projet vystružnikem 25 nebo 26 mm tedka nevim
Datum: 15. května 2008 19:32
Jméno: Brejk
IP: uživatel1509
 Čau chlapi,poraďte někdo jak dostanu u stadionu staré silentbloky ven z karteru,tak abych karter co nejméně poškodil....???
Díky za rady ...Brejk
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 22:02
Jméno: brejk
IP: uživatel1509
Tak už mi to došlo,super rada,šlo to jako po másle.....díky
Datum: 15. května 2008 22:02
Jméno: Brejk
IP: uživatel1509
Mužeš mi to nějak podrobněji vysvětlit,nějak přesně nechápu jak tp myslíš...díky.
Datum: 15. května 2008 18:44
Jméno: Kondor
IP: uživatel1310
Vylisuj je přes trubku a dlouhý šroub,já to tak dělám.A nalisovat nové lze opačným způsobem,prostě je tam zase jakoby zatáhneš.
Datum: 15. května 2008 16:37
Jméno: fik
IP: uživatel2116
 Zdar hosi chci se zeptat kdyz jedu na fichtlu a zahreje se tak se zacne dusit nevite cim to je.dik moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 14:53
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
to by mohlo bejt spatnym guferem pod zapalovanim
Datum: 15. května 2008 14:53
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
... a jezdi bez ní
Datum: 15. května 2008 14:51
Jméno: blazenn
IP: uživatel3020
zahod svicku
Datum: 15. května 2008 14:38
Jméno: DODOM
IP: uživatel3019
 zdravim prosim vas vi nekto tady zapojit alternator zo skoda 120 a s reglerem ale daka schema bi mi pomohla.diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 15:53
Jméno: DODOM
IP: uživatel3019
co ja vim ze do rele idu 2 kabeli z alternatora a 2 kabeli z rele do nevim de
Datum: 15. května 2008 15:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel3020
z alternatora na + a na kostru a z minusu baterky na kostru alternatora a do rele no to us bich musel videt too neni jednoduche
Datum: 15. května 2008 14:04
Jméno: DODOM
IP: uživatel3019
vis aleto je motokara a jatam chci dobijeni mne bich stacilo daka scema co je zapojene len alternator a rele a nic vic a este de to de ti kabeli
Datum: 15. května 2008 14:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel3020
ja to vim ale takto ti to visvetlit nedokazem ja musim mjet tu embecku v garazi.
Datum: 15. května 2008 13:46
Jméno: ABC
IP: uživatel805
 Ahoj, nevíte prosím/nezměřil byste někdo jaký průměr má ta nosná trubka, co spojuje horní (prochází krkem) a dolní brýle předních vidlic?? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 13:02
Jméno: Tony
IP: uživatel431
 Zdar lidi jak mám vyndat ložiska s kol na Pionýrovy a ČZ 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
nevím jak na ČZ250, ale tenhle úkon na pinckovi zvládneš nejlépe tak že vyndáš segrovku z náboje kola a domeček ložiska dokola ohřeješ nejlépe plamenem malou letlampou (elektrickou to jde taky ale výkon nicmoc), pak než to vychladne otočíš kolo, aby na ložisko působila gravitace a gumovým kladívkem několikrát rázně klepneš do bubnu... obvykle ložisko vypadne samo. Pak vyndáš rozpěrnou trubku se středícími plechy a ohřeješ z vnitřní strany domeček v patě bubnu, což jde hůř a hliník se zde tolik neroztáhne (proto první ložisko to u segrovky) a to vyrazíš ven, nejlépe přes ořech golaklíče aby se opíral o vnější kroužek ložiska (tuším že mě pasovala velikost 22)... a dílo je hotovo  Ložiska nelze vyrazit za vnitřní kroužek ložiska, protože tomu brání rozpěrná trubka... Pokud jde ložisko ven i bez nahřátí, tak je buben špatnej.
Datum: 15. května 2008 11:18
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
Posl.aktualizace: 15. května 2008 12:07
Jméno: Johanes350
IP: uživatel3018
Určitě jo, je to stejnej motor jako na čtyřce a dvojce
Datum: 15. května 2008 12:07
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ano
Datum: 15. května 2008 9:28
Jméno: dilinos
IP: uživatel2948
 Cau chtel bych si dat jawu 21 na cross poradte jak bych to mel udelat aby to vypadalo nejak dobre a bylo dobre do terenu..diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 18:17
Jedinou úpravu na kros na chrchla bych doporučil tyristorový zapalovaní. Má to daleko vetší účinek a motor je oživlejší.
Je to vlastně takovej čiptuning dvoutaktu.
Datum: 15. května 2008 18:17
Jméno: BO
IP: uživatel2050
akorát kurvíš fechtla jestli chceš upravy tak jen v motoru to co ti radijou je jen ničení našeho národního stroja
Datum: 15. května 2008 17:41
Datum: 15. května 2008 13:50
ICQ: 383 410 051
Datum: 15. května 2008 8:21
Jméno: asas
IP: uživatel1201
sundat oplechování,dopředu i dozadu drápák(pokud nemáš money tak hlavně dozadu).No a pak nějaké různé úpravy např.dozadu blatník co je ve předu.tak ten si nejak uprav,dopředu nějaký crossový si vyrob.
Datum: 15. května 2008 7:08
 Čus chci se zeptat jestli by šli z mustanga na normalníhi pionýra dát tlumiče....dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ano, jsou stejné, jen pionýří mají navíc krycí trubku, jinak i pružinu mají stejnou.
Datum: 15. května 2008 11:20
Jméno: martinecek123
IP: uživatel1411
jo sly predni vidle aji zadni
Datum: 15. května 2008 7:48
 nazdar,v cem je lepsí čtyřtakt než dvoutakt?a naopak?čtyřtakt mín žere a nemusí se ředit benzin s olejem.a d voutakt je prej živejsí?co to přesne znamená?moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 14:36
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
2t má teoreticky 2x větsí výkon, prakticky 1,5x, je jednodussi konstrukce, ma mensi hmotnost, je mazán stále čerstvým olejem.Já uznávám jedině 2takty,líbí se mi hlavně vysokootáčkové,proto budu kupovat krosa čz250/513.Byl jsem ted v uherskem hradisti na závodech silnicnich moto,4takty byly ve vsech kubaturach uplne pozadu,oproti tem ostrejm 2taktum jeli uz na pohled jak s hnojem
Datum: 15. května 2008 14:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jednoduché... hypoteticky by při stejném objemu měl mít cca 2x větší výkon dvoutakt, protože má pracovní dobu při každé otáčce oproti čtyřtaktu. Prakticky je to výhodou jen do kubatur okolo 300ccm na válec (samozřejmě plus minus), všimněte si že se větší objemy na válec nedělali. Využívá se toho zejména u malých objemů (motorové pily, soutěžní motocykly - obvykle cross), tam výhody dvoutaktu jsou nesporné. Spotřeba vychází větší protože z principu jde část nespálenho paliva rovnou do výfuku. Životnost je malá kvůli přechodu kroužků přes technické otvory v obvodu válce, které odírají kroužky a ty pak o to víc stěny válce. Čtyřtakt má mnohem klidnější chod. To odpouštění řazení souvisí ani ne tak s typem motoru, ale s jeho výkonnostní křivkou, zejména pokud má co nejméně výrazný vrchol. Je zajímavé porovnat křivku takového péráka a Jawy 350/640.. a přitom je to v podsatatě tetýž motor, pérák odpustí také hodně
Datum: 15. května 2008 11:35
250 4T mají zhruba stejnek výkon ja 125 2T akorát 4takty májí od dost větší sílu v malých otáčkách
Datum: 15. května 2008 7:03
Jméno: blazenn
IP: uživatel3004
jj takych 16 litru otacek to je us neco
Datum: 14. května 2008 22:40
Jméno: xBorecX
IP: uživatel3014
Když je to málá kubatůra do 250 tak je 2-tak o hodně výkonější ale zase hodně žere a ve větší kubatůrách už je lepší čtyrtakt!!!!!!!!! Já osobně mám nejradši dvoutakt!!! čtyřtakt je spíš jen na takový pohodový jezdění a odpouští spoustu chyb v řazení!!! Ale dvoutakta musíš mít trochu v ruce abys věděl na kolik to vytočit!!!!! 2T 4rever!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 14. května 2008 22:34
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
Slyšel sem že čtyřtakt má delší životnost než dvoutakt , neni to jisty a vic nic o tom nevim
Datum: 14. května 2008 22:17
|



|