slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2238  2239  2240  2241  2242  2243  2244  2245  2246  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirkat      IP: uživatel2350    
Čus draci,nevíte o nějakejch stránkách jak vylepšit Jawa 21?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
 
 
Datum: 15. května 2008 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jirkat      IP: uživatel2350    
dík
 
 
Datum: 15. května 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Témeř na každých stránkách zabývajících se pionýrem, dobré jsou http://www.jawa50speed.cz; www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 15. května 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
zdra,,jaksem se vás tu ptal na jeden motor abyste mi pomohli zjistit jeho název,,tak sem na to asi přišel je to asi ČZ 125 A ....co říkáte ???máte někdo fotku tohodle motoru??nebo neví o nějaký stránce je je tenhle motor vy foscen??dyštak na pište sem nebo pošli ta mail,,,,,mo moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: mrcin      IP: uživatel111    
podivej se na motoinzerce.cz tam určitě někde vyfocenej bude
 
 
Datum: 15. května 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      E-mail:      IP: uživatel250    
Čuste draci, mám problém ::: Moje 20citka je nejak moc líná a navíc střílí do výfuku (někdy) je tam nová svíčka, nový plovák, vyčištěnej karbec, vyčištěná hlava i výfuk celý no dá se říct vše co by mělo být - fakt si nevím rady !!! Přez zimu jel nádherně kopnul sem ho a jel hned na plný, ted jak ho kopnu tak nechce jet vubec a na plny se dusí !!! Dost mě to štve !!! Pls. pište vše co vás napadne, a všem co napíšou něco užitečného tak děkuji !!! ( jo a pls. kde a jak seřídím předstih?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Na jake straně 31 až 33 kde pls???
 
 
Datum: 16. května 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Palivový filtr taky mám !! Bez něj ani ránu :-D
 
 
Datum: 16. května 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Palivový filtr taky mám !! Bez něj ani ránu :-D
 
 
Datum: 16. května 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
předstih... jak bylo psáno, nebo začít používat palivový filtr. Svinstvo v karburaci dokáže předvést spousty nádhernýchh poruch a každou s jinými příznaky. Kohout jakbysmet :-). Po zimě je to nejčastější závada, spolu se zalepeným karburátorem od vyschlého oleje, ten stačí profouknout stlačeným vzduchem aby se nemusel sundavat. Prevencí je vždycky když se blíží delší doba bez ježdění, tak zavřu kohout a nechám vyjet celou plovákovou komoru. Seřízení přesdstihu máš v příručce na straně 31 až 33 i s hezkým obrázkem :-)
 
 
Datum: 16. května 2008 10:31
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel628    
Díky moc, fakt !!! Jste kapacity !!!
 
 
Datum: 16. května 2008 8:20
 
 
 
 
Jméno: emjeka      IP: uživatel3027    
S předstihem zkušenosti nemam, ale jestli se ti to dusí, tak to muže bejt v přívodu benzínu, někde od kohoutku až do karburátoru.
 
 
Datum: 15. května 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Holub      IP: uživatel210    
Aha...takže to je jasnej předstih! No...předstih se šteluje tak, že sundáš pravý víko a šteluješ...podrobně je to na http://www.wiku.ic.cz nebo http://www.pichtlmeni.blog.cz. POdle toho bys to měl snad pochopit...přeju at ti to fičí..!
 
 
Datum: 15. května 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel2068    
nazdar draci,potrebuji pomoc.koupil jsem fichtla vrak.dal jsem tam magneto co jsem mel doma.a chtel jsem fichtla vyzkoušet.byl ale bez vejfuku tak jsem to nakopnul rev jako svine,ale chyt na poprvý.ted sem tam dal starej vejfuk.nastavil predstih a dal novou svíčku.problem je že motor je línej a hrozne to střílí z kolena.a když to chci nastartovat tak asi 200m tlačim až motor zacne zabírat.nevíte čím to je?nemuže to bejt zasranym vejfukem?moc díky kdyžtak se nekdo ozvete na mail. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
A jak to máme vědět? Ten vejfuk máš doma ty... než se zeptáš tak se koukni :-)))))))))) Promiň, ale tohle je fakt dotaz na palici :-)
 
 
Datum: 16. května 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Spíš ten předstih, ten dělá střlení do vejfuku.
 
 
Datum: 15. května 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel2116    
Zdar hosi chci se zeptat kdyz jedu na fichtlu a zahreje se tak se zacne dusit nevite cim to je.dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Může to být čímkoli... všechno vyčisti (hlvu, píst, výfuk, karburaci, kohout, kladívko) , seřiď předstih a preventivně vyměň svíčku a konndenzátor. Ale někdy pomáhá schodit pár kil nadváhy a když ani to nejde, tak zkusit silnější stroj :-)))))
 
 
Datum: 16. května 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: emjeka      IP: uživatel3027    
Nebo je možný, že máš moc zaprasenej valec a hlavu, a nemůže se to chladit.
 
 
Datum: 15. května 2008 21:43
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Asi nestíhá sání vzduchu skus vymenit filtr :-) ale nevím to jistě nebo to bude třeba olejem :-) skus tohle... ;-)
 
 
Datum: 15. května 2008 19:45
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Ahoj seso. Nešlo by sehnat do fichtl krámku utahovák řetezu na pařeza nebo na pionýra? A jestli tu nedkde je tak napis prosím odkaz třea sem se blbě kouknul dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
tak to ne,,, ale mozna z babety by tam sel,,, ale na 100%nereknu
 
 
Datum: 15. května 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
A de tenhle napínák i na pařeza? Ja u nej mám jinačí než sem ho zlomil :-D.?
 
 
Datum: 15. května 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
myslis napinak? ten je v sekci kolo brzda
 
 
Datum: 15. května 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
zdar draci chtel bych se zeptat co mam dat na ten postarek v zapalku jak maze vacku nevim co na to dat aby se to mazalo protoze se mi po par hodinach jizdy umete kladivko a musim to seridit.dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Stačí jakýkoli olej (motorový, převodový, WDčko, nebo lněný na šicí stroje, koneckonců šel by i slunečnicový, nebo olivový) v přiměřeném množství, které namá tendenci svévolně plsť opouštět :-) Hlavně si ohlídej, aby se ta plsť dostatečně dotýkala vačky... jinak fakt nemaže :-). Tento díl se však neprodává, je tedy nejlepším řešením pružinku plsti odnýtovat od statoru magneta, otočit a znovu přinýtovat. Přebytek oleje vadí také, rozstřikem způsobí zatečení mezi kontakty kladívka a vytvoří izolační vrstvu na plochách kladívka a přestane tímpádem pálit svíčka. Oprava je jednoduchá - obroušením kontaktů smirkem, ale koho baví po pár kilometrech šudlat kladívka :-)))))
 
 
Datum: 16. května 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
ja to mazu motorovym olejem
 
 
Datum: 15. května 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel2961    
Čus chtěl jsem se zeptat jak zjidtím velikiost výbrusu na válci a jestly když chci dát nové pístní kroužky a válec je již po výbrusu jestly se nemá dát přebrousit??????předem děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel2930    
tak ddí za informace já enom že my ty oreginální kroužky popraskaly tak je musim vyměnit to jen tak aby chong věděl::
 
 
Datum: 19. května 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nic ve zlém ,,axel,, , nevím jak chceš změřit šuplerou průměr opotřebeného válce, když je opotřebený v části kde jezdí kroužky? Což je ve střední části válce kam šuplera nedosáhne. Nevím co je to za mánii měnit kroužky. Moje rada zní.. pokud motor přiměřeně táhne a jde nastartovat bez atletických výkonů, pak je předčasné renovaci řešit (s vyjímkou výměny ložisek a gefer pokud jsou ložiska předčasně kaput), ale pokud už není horní komprese, tak vezmi válec, píst a kliku, popřípadě celý motor do specializovaného krámu a oni si poradí a vráti ti vše jak má být. Předpokládám že doma nemáš frézu na frézování válců, takže ti dotazovaná informace je stejně k ničemu. Přesto pokud tě zajímá jaký výbrus potřebuješ, tak změř píst, nejlépe v ose pístního čepu, kde se nejméně opotřebovává otěrem... rozměry jdou po 0,25 mm a koukni do katalogu o jaký výbrus se momentálně jedná.
 
 
Datum: 16. května 2008 11:07
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
No tak tu velikost si smer sublerkou(posuvne meritko) a kdyz mas valec po zabehu a neni pridrety tak ho prebrousit nemusis.
 
 
Datum: 15. května 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Malda      E-mail:      IP: uživatel3022    
Zdar, chtěl sem se zeptat jestli se dá sehnat nějakej laděnej výfuk, kterej bych mohl dát na čezetu o obsahu 175ccm...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
čus.. podívej se na http://www.jawasaki.wbs.cz a tam je v sekci tuning, a tam návod na výrobu.. kdyštak mi napiš na icq 462-457-878 a já ti pošlu třeba zvuk, jakej to má... taky ho mám na 175... tak zatím zdar
 
 
Datum: 15. května 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: juce      IP: uživatel3021    
Venku kosa -20 startér se mi asi zasek Netočí a nechytá, fávo není elita Zůstat doma?- nesmysl a co český průmysl ? Můj stroj bude nečinný všechno půjde do Číny Vítěz žlutej nepřítel , selžu jako živitel Nesmím myslet na svá záda doba si mne v práci žádá No kdo by to asi čekal, tamhle v rohu stojí fekál Je to můj slavný stroj z mládí, můj syn s ním teď buchty svádí Rozhodnutí zrovna padlo ochrání mne vlastní sádlo K tomu vaťák humusky a gumáky na křusky Kolem škopku 4 šály mafiáni by se bály Vystroj rychle sezbírám, k fekálu se ubírám Co schovával temný kout? z fekála je pěkný šrot Všude špína všude bláto uškrtím ho asi za to Smrad jeden pubertální dam mu masáž dentální Takhle drandit na fiku uberu mu kyslíku Není čas se rozčilovat musím rychle upalovat Fekál chytl fekál šlape ale co to vzadu klape Z laufu lítaj drátěnky, na to balí roštěnky ? Rachoceni spojka cuká, zabiju snad toho kluka Rozjezd se mi celkem zdařil i když jsem se vztekem vařil Jaký to je čadidlo , tu je moje ředidlo Vztek mi ale rychle chladne dojet živý není snadné Začíná mne trápit svízel, život z rukou náhle zmizel z prstů už se řidítek drží jenom zmrzlý zbytek nejede se zrovna skvěle sem zmrzlej až u pr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: Georg      IP: uživatel2646    
Tak to je hustá básnička, asi jsem byl úplně stejnej.
 
 
Datum: 15. května 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel417    
ja vam dam kroseni ja sem zajizdel fekala v krosu moc to nehonim jede super. spis jestli ste svi deti ucili jezdit na plnej nebo dobre radit
 
 
Datum: 15. května 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: zmrd      IP: uživatel1927    
jojo parchanti to v poli ničej když je seřvu jenom kvičej lítaj na tom lesem pudu na ně se psem :-D
 
 
Datum: 15. května 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel3021    
presne smrad jeden vyjel mi fichtla a ked chcu it na nem do roboty zruba 10km tak bečí mečí nejede to delá to krosení
 
 
Datum: 15. května 2008 15:52
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Zdarec... chtel jsem se zeptat jak se davaji new silonovy pouzdra do teloskopickych tyci?? prej se to ma nejako brousit?? diky moc za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
tady pánové sice píšou výstružníkem, ale zapoměli napsat ,,stavitelným,, Když totiž vezmeš kluzák, tak co kus to originál v rozsahu 24,5 až 26mm. :-) Nevím jak to v tý jawě (manetu) dělali :-D. A vnitřní nůž jsem také v životě neviděl... Každopádně po mnoha trápeních jsem došel k závěru že jinak než stavitelným výstružníkem to pořádně a inteligentně řešit nejde. Dokonce ani libovolným stavitelným výstružníkem to nejde. Měl jsem výstružník s ,,kuličkou,, a s ním se také dělalo naprd a ještě k tomu je citlivý na zlomení nožů. Pak jsem měl stavitelný výstružník kde nože byly v kunusových drážkách a posuvem matkami se posouvaly v drážkách a tím měnily průměr... s tím byla radost pracovat :-). Jinak plast brousit nejde, taví se teplem při obrábění a lepí se na nástroj...
 
 
Datum: 18. května 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
jj,nebrousit,ale vystružit,nebo to normálně vysoustružit vnitřním nožem
 
 
Datum: 15. května 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
jo musis to projet vystružnikem 25 nebo 26 mm tedka nevim
 
 
Datum: 15. května 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: Brejk      IP: uživatel1509    
Čau chlapi,poraďte někdo jak dostanu u stadionu staré silentbloky ven z karteru,tak abych karter co nejméně poškodil....??? Díky za rady ...Brejk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: brejk      IP: uživatel1509    
Tak už mi to došlo,super rada,šlo to jako po másle.....díky
 
 
Datum: 15. května 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Brejk      IP: uživatel1509    
Mužeš mi to nějak podrobněji vysvětlit,nějak přesně nechápu jak tp myslíš...díky.
 
 
Datum: 15. května 2008 18:44
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel1310    
Vylisuj je přes trubku a dlouhý šroub,já to tak dělám.A nalisovat nové lze opačným způsobem,prostě je tam zase jakoby zatáhneš.
 
 
Datum: 15. května 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel2116    
Zdar hosi chci se zeptat kdyz jedu na fichtlu a zahreje se tak se zacne dusit nevite cim to je.dik moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
to by mohlo bejt spatnym guferem pod zapalovanim
 
 
Datum: 15. května 2008 14:53
 
 
 
 
Jméno: tinky46      IP: uživatel2932    
... a jezdi bez ní
 
 
Datum: 15. května 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3020    
zahod svicku
 
 
Datum: 15. května 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: DODOM      IP: uživatel3019    
zdravim prosim vas vi nekto tady zapojit alternator zo skoda 120 a s reglerem ale daka schema bi mi pomohla.diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: DODOM      IP: uživatel3019    
co ja vim ze do rele idu 2 kabeli z alternatora a 2 kabeli z rele do nevim de
 
 
Datum: 15. května 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3020    
z alternatora na + a na kostru a z minusu baterky na kostru alternatora a do rele no to us bich musel videt too neni jednoduche
 
 
Datum: 15. května 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: DODOM      IP: uživatel3019    
vis aleto je motokara a jatam chci dobijeni mne bich stacilo daka scema co je zapojene len alternator a rele a nic vic a este de to de ti kabeli
 
 
Datum: 15. května 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3020    
ja to vim ale takto ti to visvetlit nedokazem ja musim mjet tu embecku v garazi.
 
 
Datum: 15. května 2008 13:46
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Ahoj, nevíte prosím/nezměřil byste někdo jaký průměr má ta nosná trubka, co spojuje horní (prochází krkem) a dolní brýle předních vidlic?? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: Tony      IP: uživatel431    
Zdar lidi jak mám vyndat ložiska s kol na Pionýrovy a ČZ 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
nevím jak na ČZ250, ale tenhle úkon na pinckovi zvládneš nejlépe tak že vyndáš segrovku z náboje kola a domeček ložiska dokola ohřeješ nejlépe plamenem malou letlampou (elektrickou to jde taky ale výkon nicmoc), pak než to vychladne otočíš kolo, aby na ložisko působila gravitace a gumovým kladívkem několikrát rázně klepneš do bubnu... obvykle ložisko vypadne samo. Pak vyndáš rozpěrnou trubku se středícími plechy a ohřeješ z vnitřní strany domeček v patě bubnu, což jde hůř a hliník se zde tolik neroztáhne (proto první ložisko to u segrovky) a to vyrazíš ven, nejlépe přes ořech golaklíče aby se opíral o vnější kroužek ložiska (tuším že mě pasovala velikost 22)... a dílo je hotovo :-) Ložiska nelze vyrazit za vnitřní kroužek ložiska, protože tomu brání rozpěrná trubka... Pokud jde ložisko ven i bez nahřátí, tak je buben špatnej.
 
 
Datum: 15. května 2008 11:18
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1797    
Zdravim, pasuje vape na bizouna? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: Johanes350      IP: uživatel3018    
Určitě jo, je to stejnej motor jako na čtyřce a dvojce
 
 
Datum: 15. května 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ano
 
 
Datum: 15. května 2008 9:28
 
 
 
 
Jméno: dilinos      IP: uživatel2948    
Cau chtel bych si dat jawu 21 na cross poradte jak bych to mel udelat aby to vypadalo nejak dobre a bylo dobre do terenu..diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Jedinou úpravu na kros na chrchla bych doporučil tyristorový zapalovaní. Má to daleko vetší účinek a motor je oživlejší. Je to vlastně takovej čiptuning dvoutaktu.
 
 
Datum: 15. května 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
akorát kurvíš fechtla jestli chceš upravy tak jen v motoru to co ti radijou je jen ničení našeho národního stroja
 
 
Datum: 15. května 2008 17:41
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3021    
crossove-enduro v mem podání http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtl_kros/id_12590.html uz je aj v zadu nový drapák a nove koleno vyfukove
 
 
Datum: 15. května 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel3016    
ICQ: 383 410 051
 
 
Datum: 15. května 2008 8:21
 
 
 
 
Jméno: asas      IP: uživatel1201    
sundat oplechování,dopředu i dozadu drápák(pokud nemáš money tak hlavně dozadu).No a pak nějaké různé úpravy např.dozadu blatník co je ve předu.tak ten si nejak uprav,dopředu nějaký crossový si vyrob.
 
 
Datum: 15. května 2008 7:08
 
 
 
 
Jméno: Zbyněk      E-mail:      IP: uživatel3015    
Čus chci se zeptat jestli by šli z mustanga na normalníhi pionýra dát tlumiče....dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ano, jsou stejné, jen pionýří mají navíc krycí trubku, jinak i pružinu mají stejnou.
 
 
Datum: 15. května 2008 11:20
 
 
 
 
Jméno: martinecek123      IP: uživatel1411    
jo sly predni vidle aji zadni
 
 
Datum: 15. května 2008 7:48
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel2068    
nazdar,v cem je lepsí čtyřtakt než dvoutakt?a naopak?čtyřtakt mín žere a nemusí se ředit benzin s olejem.a d voutakt je prej živejsí?co to přesne znamená?moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
2t má teoreticky 2x větsí výkon, prakticky 1,5x, je jednodussi konstrukce, ma mensi hmotnost, je mazán stále čerstvým olejem.Já uznávám jedině 2takty,líbí se mi hlavně vysokootáčkové,proto budu kupovat krosa čz250/513.Byl jsem ted v uherskem hradisti na závodech silnicnich moto,4takty byly ve vsech kubaturach uplne pozadu,oproti tem ostrejm 2taktum jeli uz na pohled jak s hnojem
 
 
Datum: 15. května 2008 14:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jednoduché... hypoteticky by při stejném objemu měl mít cca 2x větší výkon dvoutakt, protože má pracovní dobu při každé otáčce oproti čtyřtaktu. Prakticky je to výhodou jen do kubatur okolo 300ccm na válec (samozřejmě plus minus), všimněte si že se větší objemy na válec nedělali. Využívá se toho zejména u malých objemů (motorové pily, soutěžní motocykly - obvykle cross), tam výhody dvoutaktu jsou nesporné. Spotřeba vychází větší protože z principu jde část nespálenho paliva rovnou do výfuku. Životnost je malá kvůli přechodu kroužků přes technické otvory v obvodu válce, které odírají kroužky a ty pak o to víc stěny válce. Čtyřtakt má mnohem klidnější chod. To odpouštění řazení souvisí ani ne tak s typem motoru, ale s jeho výkonnostní křivkou, zejména pokud má co nejméně výrazný vrchol. Je zajímavé porovnat křivku takového péráka a Jawy 350/640.. a přitom je to v podsatatě tetýž motor, pérák odpustí také hodně :-)
 
 
Datum: 15. května 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
250 4T mají zhruba stejnek výkon ja 125 2T akorát 4takty májí od dost větší sílu v malých otáčkách
 
 
Datum: 15. května 2008 7:03
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3004    
jj takych 16 litru otacek to je us neco
 
 
Datum: 14. května 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel3014    
Když je to málá kubatůra do 250 tak je 2-tak o hodně výkonější ale zase hodně žere a ve větší kubatůrách už je lepší čtyrtakt!!!!!!!!! Já osobně mám nejradši dvoutakt!!! čtyřtakt je spíš jen na takový pohodový jezdění a odpouští spoustu chyb v řazení!!! Ale dvoutakta musíš mít trochu v ruce abys věděl na kolik to vytočit!!!!! 2T 4rever!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 14. května 2008 22:34
 
 
 
 
Jméno: Mrcin      IP: uživatel111    
Slyšel sem že čtyřtakt má delší životnost než dvoutakt , neni to jisty a vic nic o tom nevim
 
 
Datum: 14. května 2008 22:17
 
<  2238  2239  2240  2241  2242  2243  2244  2245  2246  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 18:40:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu