Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vondrc
IP: uživatel2879
 Zdar kamos po me chce abych mu nekde sehnal nakej kryt plechovej je pod rozetou a sou tam este takovy tri trojuhelnicky gumovy nevite nekdo jak se to menuje???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 21:19
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Je to vyhazovani penez
Datum: 19. května 2008 21:19
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
na co se to pouziva????kcemu to je????
Datum: 19. května 2008 17:14
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
na co se to pouziva????kcemu to je????
Datum: 19. května 2008 17:14
Jméno: Vondrc
IP: uživatel2879
dik
Datum: 19. května 2008 9:46
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_657.html
Datum: 19. května 2008 7:21
 Mam 05-tku a byl jsem s ní spokojeny, ted zacla nějak zlobit. Předstih byl perfektně seřízený a prostě nejede. Musím ho na jednicku roztlačit ale tak aby tachač ukazoval tak 20km/h a pak chytne. Musim to furt točit v otáčkách jinak to zdechne.když z jednicky hodim dvojku tak hned přestane táhnout a zdechá. Když jedu z kopečka a dvojka se vytočí s pomocí spojky tak pak do kopečka na dvojku neni problem ale proč mi to nechce jet v nizkych otačkách? Ani nastartovat to nejde ,muze to být slabý rotor u zapalování nebo něco takového? No nevím. Možná to bude tím že mám ve válci zvětšené přefuky ale zase kdysi mi to jelo a je pravda že hlavně zabiral ve vysokých otáčkách ale na volnoběh to jelo a dalo se s tim rozjet no tak nevim zkuste napsat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 20:20
trysky jsem zkousel a nic
Datum: 19. května 2008 20:20
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Spis bych problem hledal v karbecu, skus nejprve vycistit trysky
Datum: 19. května 2008 16:17
musis skouset vymenovat dily za jiny, rotor, zap. civku, atd...
Datum: 19. května 2008 8:16
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau má tady někdo boční stojan na JAWA 175/356 ? jestli jo mohli by ste mi poslat odkaz na jeho výrobu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 21:24
 Zdar chlapi měl bych dotaz mam jawa 555 a dal sem tam motor z mustanga potřebuju udělat elektriku podle jakýho schémata bych to měl udělat podle jawy 555 nebo jawy mustang nebo jak poradte pls dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 16:23
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na statoru mas hodnotu W zapsanou
Datum: 19. května 2008 16:23
zalezi jaky mas zapojeni jestli civky 15 w nebo 25 w pokud utoho mustangovyho je 25 w tak potom je zapojeni stejny
Datum: 18. května 2008 20:59
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Já bych se řídil typem zapalování... Máš li 20W udělal bych to podle zapojení 20W, máš li 30W pak podle tohoto.
Datum: 18. května 2008 20:40
Jméno: marek bittner
IP: uživatel3057
mustanga zauvažuj logicky
Datum: 18. května 2008 20:36
 VOZÍK ZA BABETU 207ahoj měl bych prosbu.Potřebuji za svou babetu 207 vozík ale nic jsem zatím nenašel.Tak se ptám zda někoho něco nenapadne jak to vyřešit? Všem předem moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 20:15
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
Babeta správně tahat vozík nesmí to můžou moto od 125 vejš, ale řešil bych to tak že bych si sehnal dvě kolečka dušáky a udělal si kárku která neni širší jak 60cm
Datum: 18. května 2008 20:15
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ahoj, mám po dědovi babetu ke které děda vyrobil vozík u klasické malé kárky. Na babetu vyrobil nástevec a nosič s přpojným okem a na příěs vyrobil z trubky oj. A funguje to pěkně.
Datum: 18. května 2008 20:05
Jméno: Lukas
IP: uživatel2116
Zdar kup si pava 40 nebo 41 a drzak k tomu a muzes jezdit ale nejspis ti to babeta do nejakyho kopce neutahne.
Datum: 18. května 2008 19:50
Jméno: dilinos
IP: uživatel2948
 Cau nevite kdy je prvni fechtl cup v Dubnanech a v kolik hodin a jestli je i nejake vstupne???diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 20:25
jede se 1.6. zapisne je tusim 100kč prijed co najskur lebo pak budeš muset prerabat cislo aj ja tam du teda snad ked stihnu zgeneralkovat motor cuz kdyš tak napiš mail
Datum: 18. května 2008 20:25
 pro PDA  rosim ozvy se mi na maila nebo na ICQ-372-371-357.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 19:34
 vubec nevim čím to muže byt ,nastartuju a když zmačknu spojku do pulky tak to začne v motoru nějak chcrastit a když zařadim tak to hned chcípne
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 18:07
Jméno: tom
IP: uživatel2832
nauč se při rozjezdu pouštět spojku
Datum: 19. května 2008 18:07
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
A mas ve spojce dve tycky a kulicku?
Datum: 19. května 2008 17:08
jj to byl ale sem ho utahl ale stejně to dělá
Datum: 19. května 2008 10:16
Jméno: fik
IP: uživatel2116
JJurco je povolenej spojkovej kos
Datum: 18. května 2008 19:52
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Na 99% povolenej koš...!
Datum: 18. května 2008 19:46
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
Máš asi v hajzlu primár
Datum: 18. května 2008 19:26
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
podle me je to povolenej spojkovej kos,jak zmacknes spojku tak se dostane bliz k spojkovymu viku a zacne o nej drhnout kolikama,a ze ti to chcipne po zarazeni je taky tim,kdyz je povolenej spojkovej kos tak nevypyna spojka
Datum: 18. května 2008 19:23
ale řadim až z domačklou sppojkou
Datum: 18. května 2008 19:14
 Čau to jsem zase já potřebuji poradit mám babetu je jak nová najeto necelých 1000km originál ale nevím jaký je teď na trhu dobrý olej do benzínu psí sádlo(M2T) tam lejt nechci to samý převodovka je tam olej z výroby dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 22:24
Jméno: Jéňa
IP: uživatel3160
Já mažu M2T v poměru 1:40 je to Pohodička. Ne každé M2T je stejné, některé je psí sádlo, ale třeba Hekra s červeným víčkem kolem 50,- je celkem Ok. Pokus máš starej výfuk tak to jednou ročně vypal a je to. Jestli máš kapesné 5000 na měsíc tak s Mogul TTs a neřeš.
Datum: 07. června 2008 22:24
Jméno: Js
IP: uživatel340
Nadávat na M2t je blbost nebo neznalost. M2t znamená motorový dvoutaktní olej a pod tímto názvem ho vyrábí hodně výrobců a od různych výrobců ma různou vyskozitu a různou kvalitu.
Datum: 03. června 2008 14:24
No on je to taky názor každýho, já mám teda radši když vůbec nemusím nic čistit, M2T smrdí a hrozně kouří, kdybys bydlel v děedině netoleraních lidí tak bys věděl o čem mluvím. Já si Mogul TSF nemůžu vynachválit, je to good. A to s tím psím sádlem je dobrý, takovej název by mě pro takovej olej nenapadlo...
Datum: 19. května 2008 21:45
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Je nádherný pozorovat jak si kdekdo myslí že moderní oleje do vysokootáčkových motorů mažou líp než M2T. 1:50 bych nemazal nikdy, hlavně když pístní čep je uložen kluzně v bronzovém pouzdru! Kde každej bere tu jistotu že 1:50 s moderním olejem stačí, to každej z vás dělal nějaké statistické zátěžové zkoušky opotřebení? Určité zlepšení vlastností s co do udržitelnosti olejového filmu na stěně válce u moderních olejů je neoddiskutovatelné, ale z mého odhadu bych pod 1:40 s ohledem na životnost motoru nešel. Každopádně pokud budeš mazat 1:33 s M2T tak jadiné co tebe bude omezovat jsou vyšší úsady karbonu ve výfuku, ale nijak zásadně horší to ale není. k dotazu ...převodovka jakýkoli výrobce PP80.
Datum: 19. května 2008 9:00
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Petr:ty jsi k ničemu  To se mi líbí,že se na M2T jezdilo tolik let a teď někdo začne tvrdit,že se na to nedá jezdit.Dá,úplně bez problémů
Datum: 19. května 2008 7:31
Už asi stokrát jsem tu říkal, nejlepší olej do mopedů je MOGUL TSF mísím to se speciálem 91 v poměru 1:50 skoro vůbec to nekouří, je to fakt best. M2T je totálně k ničemu...
Datum: 18. května 2008 22:56
Castrol TTS
Datum: 18. května 2008 20:52
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jestli chceš něco lepší,než M2t tak Mogul TS nebo M2t super.
Datum: 18. května 2008 19:56
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
Výbornej olej je XP. Je do motorových pil a do vysokootáčkových strojů, vůbec nekouří
Datum: 18. května 2008 19:33
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
 Seso u toho stahováku bubnu na babetu je na matici jemný závit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 21:25
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ma jemnejsi zavit
Datum: 18. května 2008 21:25
Jméno: prdola
IP: uživatel1864
 Ahoj, vim je to trapny dotaz...co je to difuzor? (jako nejak presnejc)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 15:34
no, mě je patnáct, a myslím si, že to funguje podobně jako fixírka...
Datum: 19. května 2008 15:34
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Difuzor je konusovitě se svažující prostor válcového tvaru, který má za účel zrychlyt proudění plynu (či kapalin) za nějakým dalším účelem... v karburaci je tímto účelem směšování plynu s palivem, kdy rozdíl tlaků paliva a proudícího plynu vtahuje palivo z kapiláry rozprašovací trubice. Co popisuje ,,Mustaf,, to je šoupátko, nebo-li škrtící klapka  Mustíku, mustíku copak jsme dělali o hodinách fyziky  , tam nám o difuzoru i expanzoru vyprávěli... to bychom nesměli ale hnípat
Datum: 19. května 2008 9:09
difuzor je část karburátoru ke které je připojeno sání má většinou průměr kolem 2 cm a když se do něj podíváš naleznejš tam takový šoupátko... když přidáš plyn zvedne se ti nahoru! stačí? kdyžtak mi napiš na icq 476 079 803 - rád ti porádím
Datum: 18. května 2008 17:36
Jméno: rocky
IP: uživatel1519
 Ahoj nevite kde byc sehnal nejaky dvoutaktni motor o obsahu kolem 125 ? muze byt i starsi.Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 7:46
Jméno: mara
IP: uživatel426
porid si hondu nsr velice doporucuju hlavne kdyz je to otevreny to je pak dvoutakt jak ma bejt mrte to taha no proste ctyrtak se nemuze rovnat a ze jsem toho vyzkousel uz dost
Datum: 19. května 2008 7:46
Jméno: mira
IP: uživatel2223
 čau seso jak přijde uchytit držak stojanu u 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 17:28
Jméno: sesa
IP: uživatel176
prisrobuje se na vyfuk kde je koncovka vyfuku v podobe tlumece vyfuku s kterym se to stahne
Datum: 18. května 2008 17:28
 Zdar borci, mám fichtla 21, ale nemám k němu papíry. Tak sem se chtěl zeptat, jestli by je neměl někdo na prodej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:23
čau jestli máš zájem oty papíry tak ti je prodam kompletní jestli máš zájem ozvi se
Datum: 17. srpna 2008 20:23
OK díky
Datum: 19. května 2008 15:32
Jméno: fik
IP: uživatel2116
Datum: 18. května 2008 19:56
 Nazdar chlapi měl bych dotaz.Mám fichtla 20 a snažím se ho mladýmu dát dokupy.Ta dvacka má magneto 6V/20W.Je nějaký rozdíl v zapojení cívek toho magneta proti 30W ?Nemám propojené cívky mezi sebou jako to má to 30W.Je možné ,aby byly ty cívky zapojeny každá zvlášť.Takže by šly z motoru š dráty a ne dva.
Díky za radu starci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jak píše ,,ABC,, souhlasím, pouze ještě podstatnou informaci... typ 20W (počáteční označení 05) a 30W (počáteční označení rotoru 20) se liší i v pozici zalitých magnetů rotoru vůči zámku vačky. Což je velmi podstatně pro správné sfázování nabití zapalovací cívky! Jinými slovy, měníš-li cívky, musíš vyměnit i rotor a a pravděpodobně i stator (možná jsou stejné a liší se jen popisem, ale nezkoumal jsem to detailně). Zároveň u typů 20W a 30W je zapalovací cívka na jiném místě! A na jednotlivé typy je i jiné víko skříně! Také pozor na zapojení cívek v serii, zdánlivě jsou v protifázi, ale jen zdánlivě, zřejmě se jedná o korekci fází na jednotlivých cívkách, aby se navzájem neodečítalo naindukované napětí. Když je zapojíš opačně dají ti jen velmi málo proudu, nebo nic  .
Datum: 19. května 2008 8:44
jestli to je 20W tak to ma 3 vyvody jeden nazapalovani druhej na predni zarovku a treti na zadni rarovku muzu poslat schema
Datum: 18. května 2008 21:10
Jméno: kocour
IP: uživatel849
www.chocenice.estránky.cz je schéma zapojení.
Datum: 18. května 2008 19:00
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Zapolování 20 a 30W se dost liší. 30W zapalování má 2 velké světelné cívky spojené do série a jedna samostatnou zapalovací. Zapalování 20 W má jednu velkou světelnou, jednu malou světelnou a jednu zapalovací. Ani jedna z těchto cívek není spojena s jinou. Velká napájí přední světlo a malá pouze zadní a zapalovací zapalování. Osobně bych doporučil sehnat to 30W - bude ti to o dost lépe svítit. Pokud si chceš pohrát s tím 20W, pak bych musel zrušit ukostření té velké světelné cívky a na její konec vinutí, které bylo původně ukostřeno připojit kabel, který by šel z té malé zapalovací a tak by musel zůstat ukostřená. myslím, že pak by to mělo fungovat, ale musel bys upravit zapojení zadní žárovky, protože spojením cívek by ti přestala svítit...
Datum: 18. května 2008 18:36
Jméno: martinek123
IP: uživatel1411
aji 20 aji 30 vsude je to propojene a jedna na start
Datum: 18. května 2008 17:22
Jméno: demence
IP: uživatel692
Posl.aktualizace: 19. května 2008 14:59
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
empty: tak třeba pálej spojku
Datum: 19. května 2008 14:59
Jméno: empty
IP: uživatel796
dyt to neni niceni co na tym nicijou?
Datum: 19. května 2008 11:07
Jméno: 1
IP: uživatel2406
dementi
Datum: 18. května 2008 17:05
To je dvoutakt,bez otáček neni výkon
Datum: 18. května 2008 15:53
Vždyť jí při tom rozjezdu bere jak škodovku
Datum: 18. května 2008 15:40
Jméno: as
IP: uživatel1201
jejda.chteli udelat srandu.to není žádne ničení.
Datum: 18. května 2008 15:15
Jméno: mates
IP: uživatel2757
 jaky je rozdíl mezi bohatou a chudou směsí oleja s benzínem co je co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 13:32
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
to neni mezi benzinem a olejem ale mezi benzinem s olejem a vzduchem...... kdyz mas bohatou smes tak ti tam jde hodne benzinu a kdyz chuda smes tak malo benzinu
Datum: 18. května 2008 13:32
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
Posl.aktualizace: 18. května 2008 18:33
Já tam teď mam taku tu teflonovou pásku,a zatim to drží
Datum: 18. května 2008 18:33
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mě se osvětčila teflonová páska.
Datum: 18. května 2008 17:40
Nekdo tady kdysi psal, ze se to vydrolí...... já tam mám kamnářský tmel do šamotových vložek (1200 C a víc). Naneseš, rukou zahladíš a pak z toho na druhej den máš šutr.
Datum: 18. května 2008 12:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ja to utesnil svorkou ale mysli ze sem musel odbrousit ty spoje ale u novyho vejfuku to neni treba utesnovat deto tam presne namiru a nebo to taky muzes utesnit selikonovym tmelem treba do 200 stupnu ten to vydrzi to us mam oskouseny
Datum: 18. května 2008 12:25
Jméno: jan
IP: uživatel768
 custe, nevite cim to je kdyz dam trochu plynu tak to jede jak ma ale kdyz dam vic tak to jede uplne stejne jak dam tu trochu plynu, myslite ze to muze byt tim ze se mi tezko toci zadni kolo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 12:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
kola museji jit zlechka pokud dou ztuha tak se nediv zeto nejde vytocit a taky to dela kdyz de malo vzduchu do karburatoru a taky moc natahlej retez musi bejt trochu volnej
Datum: 18. května 2008 12:03
 zdra,,jak mám vileštit motor na fechtlovy, tak aby se blejskal, protože ty stranky na wiku.cz nejdou,,,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 6:42
filcový a hadrový kotouč do vrtačky. V drogerii nebo v prodejně barev možná železářství ti poradí.
Datum: 19. května 2008 6:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ja to vylestil jemnym smirklem nejdriv jemnym abych odstranil skrabance a pak jeste jemnejssim skoro jako papir jemny a tim jsem to vylestil pak to umijes benzinem bez oleje nebo redidlem a pak to vylestis lestici pastou a to se pak blejsti popripadne muzes nalakovat zalezi jakou lestici pastu pouzijes
Datum: 18. května 2008 12:07
čáu zkus to umýt čistým benzínem
Datum: 18. května 2008 11:58
|



|