slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2235  2236  2237  2238  2239  2240  2241  2242  2243  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vondrc      IP: uživatel2879    
Zdar kamos po me chce abych mu nekde sehnal nakej kryt plechovej je pod rozetou a sou tam este takovy tri trojuhelnicky gumovy nevite nekdo jak se to menuje??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Je to vyhazovani penez:-D
 
 
Datum: 19. května 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
na co se to pouziva????kcemu to je????
 
 
Datum: 19. května 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
na co se to pouziva????kcemu to je????
 
 
Datum: 19. května 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: Vondrc      IP: uživatel2879    
dik
 
 
Datum: 19. května 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_657.html
 
 
Datum: 19. května 2008 7:21
 
 
 
 
Jméno: vencik      E-mail:      IP: uživatel730    
Mam 05-tku a byl jsem s ní spokojeny, ted zacla nějak zlobit. Předstih byl perfektně seřízený a prostě nejede. Musím ho na jednicku roztlačit ale tak aby tachač ukazoval tak 20km/h a pak chytne. Musim to furt točit v otáčkách jinak to zdechne.když z jednicky hodim dvojku tak hned přestane táhnout a zdechá. Když jedu z kopečka a dvojka se vytočí s pomocí spojky tak pak do kopečka na dvojku neni problem ale proč mi to nechce jet v nizkych otačkách? Ani nastartovat to nejde ,muze to být slabý rotor u zapalování nebo něco takového? No nevím. Možná to bude tím že mám ve válci zvětšené přefuky ale zase kdysi mi to jelo a je pravda že hlavně zabiral ve vysokých otáčkách ale na volnoběh to jelo a dalo se s tim rozjet no tak nevim zkuste napsat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: vencik      E-mail:      IP: uživatel730    
trysky jsem zkousel a nic
 
 
Datum: 19. května 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Spis bych problem hledal v karbecu, skus nejprve vycistit trysky
 
 
Datum: 19. května 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: dachlar      E-mail:      IP: uživatel3058    
musis skouset vymenovat dily za jiny, rotor, zap. civku, atd...
 
 
Datum: 19. května 2008 8:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
čau má tady někdo boční stojan na JAWA 175/356 ? jestli jo mohli by ste mi poslat odkaz na jeho výrobu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel3055    
Zdar chlapi měl bych dotaz mam jawa 555 a dal sem tam motor z mustanga potřebuju udělat elektriku podle jakýho schémata bych to měl udělat podle jawy 555 nebo jawy mustang nebo jak poradte pls dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Na statoru mas hodnotu W zapsanou:-)
 
 
Datum: 19. května 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
zalezi jaky mas zapojeni jestli civky 15 w nebo 25 w pokud utoho mustangovyho je 25 w tak potom je zapojeni stejny
 
 
Datum: 18. května 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Já bych se řídil typem zapalování... Máš li 20W udělal bych to podle zapojení 20W, máš li 30W pak podle tohoto.
 
 
Datum: 18. května 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: marek bittner      IP: uživatel3057    
mustanga zauvažuj logicky
 
 
Datum: 18. května 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: OK1-36201      E-mail:      IP: uživatel3054    
VOZÍK ZA BABETU 207ahoj měl bych prosbu.Potřebuji za svou babetu 207 vozík ale nic jsem zatím nenašel.Tak se ptám zda někoho něco nenapadne jak to vyřešit? Všem předem moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
Babeta správně tahat vozík nesmí to můžou moto od 125 vejš, ale řešil bych to tak že bych si sehnal dvě kolečka dušáky a udělal si kárku která neni širší jak 60cm
 
 
Datum: 18. května 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Ahoj, mám po dědovi babetu ke které děda vyrobil vozík u klasické malé kárky. Na babetu vyrobil nástevec a nosič s přpojným okem a na příěs vyrobil z trubky oj. A funguje to pěkně.
 
 
Datum: 18. května 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel2116    
Zdar kup si pava 40 nebo 41 a drzak k tomu a muzes jezdit ale nejspis ti to babeta do nejakyho kopce neutahne.
 
 
Datum: 18. května 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: dilinos      IP: uživatel2948    
Cau nevite kdy je prvni fechtl cup v Dubnanech a v kolik hodin a jestli je i nejake vstupne???diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3056    
jede se 1.6. zapisne je tusim 100kč prijed co najskur lebo pak budeš muset prerabat cislo aj ja tam du teda snad ked stihnu zgeneralkovat motor cuz kdyš tak napiš mail
 
 
Datum: 18. května 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
pro PDA:-Prosim ozvy se mi na maila nebo na ICQ-372-371-357.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: verus      E-mail:      IP: uživatel3053    
vubec nevim čím to muže byt ,nastartuju a když zmačknu spojku do pulky tak to začne v motoru nějak chcrastit a když zařadim tak to hned chcípne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel2832    
nauč se při rozjezdu pouštět spojku
 
 
Datum: 19. května 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
A mas ve spojce dve tycky a kulicku?:-P
 
 
Datum: 19. května 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: verus      E-mail:      IP: uživatel3061    
jj to byl ale sem ho utahl ale stejně to dělá
 
 
Datum: 19. května 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel2116    
JJurco je povolenej spojkovej kos
 
 
Datum: 18. května 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Na 99% povolenej koš...!
 
 
Datum: 18. května 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1797    
Máš asi v hajzlu primár
 
 
Datum: 18. května 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
podle me je to povolenej spojkovej kos,jak zmacknes spojku tak se dostane bliz k spojkovymu viku a zacne o nej drhnout kolikama,a ze ti to chcipne po zarazeni je taky tim,kdyz je povolenej spojkovej kos tak nevypyna spojka
 
 
Datum: 18. května 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: verus      E-mail:      IP: uživatel3053    
ale řadim až z domačklou sppojkou
 
 
Datum: 18. května 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: ludas      E-mail:      IP: uživatel3051    
Čau to jsem zase já potřebuji poradit mám babetu je jak nová najeto necelých 1000km originál ale nevím jaký je teď na trhu dobrý olej do benzínu psí sádlo(M2T) tam lejt nechci to samý převodovka je tam olej z výroby dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: Jéňa      IP: uživatel3160    
Já mažu M2T v poměru 1:40 je to Pohodička. Ne každé M2T je stejné, některé je psí sádlo, ale třeba Hekra s červeným víčkem kolem 50,- je celkem Ok. Pokus máš starej výfuk tak to jednou ročně vypal a je to. Jestli máš kapesné 5000 na měsíc tak s Mogul TTs a neřeš.
 
 
Datum: 07. června 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Nadávat na M2t je blbost nebo neznalost. M2t znamená motorový dvoutaktní olej a pod tímto názvem ho vyrábí hodně výrobců a od různych výrobců ma různou vyskozitu a různou kvalitu.
 
 
Datum: 03. června 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
No on je to taky názor každýho, já mám teda radši když vůbec nemusím nic čistit, M2T smrdí a hrozně kouří, kdybys bydlel v děedině netoleraních lidí tak bys věděl o čem mluvím. Já si Mogul TSF nemůžu vynachválit, je to good. A to s tím psím sádlem je dobrý, takovej název by mě pro takovej olej nenapadlo...
 
 
Datum: 19. května 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Je nádherný pozorovat jak si kdekdo myslí že moderní oleje do vysokootáčkových motorů mažou líp než M2T. 1:50 bych nemazal nikdy, hlavně když pístní čep je uložen kluzně v bronzovém pouzdru! Kde každej bere tu jistotu že 1:50 s moderním olejem stačí, to každej z vás dělal nějaké statistické zátěžové zkoušky opotřebení? Určité zlepšení vlastností s co do udržitelnosti olejového filmu na stěně válce u moderních olejů je neoddiskutovatelné, ale z mého odhadu bych pod 1:40 s ohledem na životnost motoru nešel. Každopádně pokud budeš mazat 1:33 s M2T tak jadiné co tebe bude omezovat jsou vyšší úsady karbonu ve výfuku, ale nijak zásadně horší to ale není. k dotazu ...převodovka jakýkoli výrobce PP80.
 
 
Datum: 19. května 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2243    
Petr:ty jsi k ničemu:-)To se mi líbí,že se na M2T jezdilo tolik let a teď někdo začne tvrdit,že se na to nedá jezdit.Dá,úplně bez problémů
 
 
Datum: 19. května 2008 7:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Už asi stokrát jsem tu říkal, nejlepší olej do mopedů je MOGUL TSF mísím to se speciálem 91 v poměru 1:50 skoro vůbec to nekouří, je to fakt best. M2T je totálně k ničemu...
 
 
Datum: 18. května 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel1760    
Castrol TTS
 
 
Datum: 18. května 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jestli chceš něco lepší,než M2t tak Mogul TS nebo M2t super.
 
 
Datum: 18. května 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel1797    
Výbornej olej je XP. Je do motorových pil a do vysokootáčkových strojů, vůbec nekouří
 
 
Datum: 18. května 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
Seso u toho stahováku bubnu na babetu je na matici jemný závit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ma jemnejsi zavit
 
 
Datum: 18. května 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: prdola      IP: uživatel1864    
Ahoj, vim je to trapny dotaz...co je to difuzor? (jako nejak presnejc) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
no, mě je patnáct, a myslím si, že to funguje podobně jako fixírka...
 
 
Datum: 19. května 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Difuzor je konusovitě se svažující prostor válcového tvaru, který má za účel zrychlyt proudění plynu (či kapalin) za nějakým dalším účelem... v karburaci je tímto účelem směšování plynu s palivem, kdy rozdíl tlaků paliva a proudícího plynu vtahuje palivo z kapiláry rozprašovací trubice. Co popisuje ,,Mustaf,, to je šoupátko, nebo-li škrtící klapka :-) Mustíku, mustíku copak jsme dělali o hodinách fyziky :-D, tam nám o difuzoru i expanzoru vyprávěli... to bychom nesměli ale hnípat :-D
 
 
Datum: 19. května 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
difuzor je část karburátoru ke které je připojeno sání má většinou průměr kolem 2 cm a když se do něj podíváš naleznejš tam takový šoupátko... když přidáš plyn zvedne se ti nahoru! stačí? kdyžtak mi napiš na icq 476 079 803 - rád ti porádím
 
 
Datum: 18. května 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel1519    
Ahoj nevite kde byc sehnal nejaky dvoutaktni motor o obsahu kolem 125 ? muze byt i starsi.Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 7:46
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
porid si hondu nsr velice doporucuju hlavne kdyz je to otevreny to je pak dvoutakt jak ma bejt mrte to taha no proste ctyrtak se nemuze rovnat a ze jsem toho vyzkousel uz dost
 
 
Datum: 19. května 2008 7:46
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel2223    
čau seso jak přijde uchytit držak stojanu u 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
prisrobuje se na vyfuk kde je koncovka vyfuku v podobe tlumece vyfuku s kterym se to stahne
 
 
Datum: 18. května 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: storm123      E-mail:      IP: uživatel3050    
Zdar borci, mám fichtla 21, ale nemám k němu papíry. Tak sem se chtěl zeptat, jestli by je neměl někdo na prodej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Fric Tomáš      E-mail:      IP: uživatel559    
čau jestli máš zájem oty papíry tak ti je prodam kompletní jestli máš zájem ozvi se
 
 
Datum: 17. srpna 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: storm123      E-mail:      IP: uživatel3050    
OK díky
 
 
Datum: 19. května 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel2116    
Zdar ja je nemam ale mrkni na motoinzerci- http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=174130 ,je to stejny to ti jinak resit nebudou jestli mas 21 a papiry sou na 20,ja to mam taky tak udelany,a pohoda.
 
 
Datum: 18. května 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: Ottar      E-mail:      IP: uživatel3049    
Nazdar chlapi měl bych dotaz.Mám fichtla 20 a snažím se ho mladýmu dát dokupy.Ta dvacka má magneto 6V/20W.Je nějaký rozdíl v zapojení cívek toho magneta proti 30W ?Nemám propojené cívky mezi sebou jako to má to 30W.Je možné ,aby byly ty cívky zapojeny každá zvlášť.Takže by šly z motoru š dráty a ne dva. Díky za radu starci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jak píše ,,ABC,, souhlasím, pouze ještě podstatnou informaci... typ 20W (počáteční označení 05) a 30W (počáteční označení rotoru 20) se liší i v pozici zalitých magnetů rotoru vůči zámku vačky. Což je velmi podstatně pro správné sfázování nabití zapalovací cívky! Jinými slovy, měníš-li cívky, musíš vyměnit i rotor a a pravděpodobně i stator (možná jsou stejné a liší se jen popisem, ale nezkoumal jsem to detailně). Zároveň u typů 20W a 30W je zapalovací cívka na jiném místě! A na jednotlivé typy je i jiné víko skříně! Také pozor na zapojení cívek v serii, zdánlivě jsou v protifázi, ale jen zdánlivě, zřejmě se jedná o korekci fází na jednotlivých cívkách, aby se navzájem neodečítalo naindukované napětí. Když je zapojíš opačně dají ti jen velmi málo proudu, nebo nic :-).
 
 
Datum: 19. května 2008 8:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
jestli to je 20W tak to ma 3 vyvody jeden nazapalovani druhej na predni zarovku a treti na zadni rarovku muzu poslat schema
 
 
Datum: 18. května 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
www.chocenice.estránky.cz je schéma zapojení.
 
 
Datum: 18. května 2008 19:00
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Zapolování 20 a 30W se dost liší. 30W zapalování má 2 velké světelné cívky spojené do série a jedna samostatnou zapalovací. Zapalování 20 W má jednu velkou světelnou, jednu malou světelnou a jednu zapalovací. Ani jedna z těchto cívek není spojena s jinou. Velká napájí přední světlo a malá pouze zadní a zapalovací zapalování. Osobně bych doporučil sehnat to 30W - bude ti to o dost lépe svítit. Pokud si chceš pohrát s tím 20W, pak bych musel zrušit ukostření té velké světelné cívky a na její konec vinutí, které bylo původně ukostřeno připojit kabel, který by šel z té malé zapalovací a tak by musel zůstat ukostřená. myslím, že pak by to mělo fungovat, ale musel bys upravit zapojení zadní žárovky, protože spojením cívek by ti přestala svítit...
 
 
Datum: 18. května 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: martinek123      IP: uživatel1411    
aji 20 aji 30 vsude je to propojene a jedna na start
 
 
Datum: 18. května 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: demence      IP: uživatel692    
takhle se nici fichtl http://www.youtube.com/watch?v=R-BTs5gDBjM ja je videt tak maj potlame odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
empty: tak třeba pálej spojku
 
 
Datum: 19. května 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
dyt to neni niceni co na tym nicijou?
 
 
Datum: 19. května 2008 11:07
 
 
 
 
Jméno: 1      IP: uživatel2406    
dementi
 
 
Datum: 18. května 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To je dvoutakt,bez otáček neni výkon
 
 
Datum: 18. května 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Vždyť jí při tom rozjezdu bere jak škodovku
 
 
Datum: 18. května 2008 15:40
 
 
 
 
Jméno: as      IP: uživatel1201    
jejda.chteli udelat srandu.to není žádne ničení.
 
 
Datum: 18. května 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel2757    
jaky je rozdíl mezi bohatou a chudou směsí oleja s benzínem co je co? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 13:32
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
to neni mezi benzinem a olejem ale mezi benzinem s olejem a vzduchem...... kdyz mas bohatou smes tak ti tam jde hodne benzinu a kdyz chuda smes tak malo benzinu:-)
 
 
Datum: 18. května 2008 13:32
 
 
 
 
Jméno: tobi      IP: uživatel2924    
Cau, jak se tenhle vyfuk http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1677.html utesnuje u kolena - tak aby to tam neprofukovalo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já tam teď mam taku tu teflonovou pásku,a zatim to drží
 
 
Datum: 18. května 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Mě se osvětčila teflonová páska.
 
 
Datum: 18. května 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel1637    
Nekdo tady kdysi psal, ze se to vydrolí...... já tam mám kamnářský tmel do šamotových vložek (1200 C a víc). Naneseš, rukou zahladíš a pak z toho na druhej den máš šutr.
 
 
Datum: 18. května 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja to utesnil svorkou ale mysli ze sem musel odbrousit ty spoje ale u novyho vejfuku to neni treba utesnovat deto tam presne namiru a nebo to taky muzes utesnit selikonovym tmelem treba do 200 stupnu ten to vydrzi to us mam oskouseny
 
 
Datum: 18. května 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: jan      IP: uživatel768    
custe, nevite cim to je kdyz dam trochu plynu tak to jede jak ma ale kdyz dam vic tak to jede uplne stejne jak dam tu trochu plynu, myslite ze to muze byt tim ze se mi tezko toci zadni kolo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kola museji jit zlechka pokud dou ztuha tak se nediv zeto nejde vytocit a taky to dela kdyz de malo vzduchu do karburatoru a taky moc natahlej retez musi bejt trochu volnej
 
 
Datum: 18. května 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: Tulda      E-mail:      IP: uživatel2418    
zdra,,jak mám vileštit motor na fechtlovy, tak aby se blejskal, protože ty stranky na wiku.cz nejdou,,,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2008 6:42
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
filcový a hadrový kotouč do vrtačky. V drogerii nebo v prodejně barev možná železářství ti poradí.
 
 
Datum: 19. května 2008 6:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja to vylestil jemnym smirklem nejdriv jemnym abych odstranil skrabance a pak jeste jemnejssim skoro jako papir jemny a tim jsem to vylestil pak to umijes benzinem bez oleje nebo redidlem a pak to vylestis lestici pastou a to se pak blejsti popripadne muzes nalakovat zalezi jakou lestici pastu pouzijes
 
 
Datum: 18. května 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: viktor009      E-mail:      IP: uživatel3045    
čáu zkus to umýt čistým benzínem:-)
 
 
Datum: 18. května 2008 11:58
 
<  2235  2236  2237  2238  2239  2240  2241  2242  2243  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 21:22:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu