Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar rideři.chtěl bych si na svou crossku upevnit nějak stojánek z pařeza.Nemáte někdo foto jak to bylo uchyceno původně u originálu?nebo jak to mám uchytit? dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 18:15
 Zdar chlapy,mám takový problém.Složil jsem motor po GO a momentálně když ho nášlápnu ,jde na prví a řve jako kráva.Nereaguje mi šroub na volnoběhu-plyn se mi vrací lanko neni přidřené.Kde to může přisávat zvduch?vše by mělo být utěsněné.Jak je to s těsněním pod zapalováním?Díky za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 19:22
DÍKY ZA RADU
mrknu na to.Po 20 letech se do toho musím znovu dostat.  )
Datum: 20. května 2008 19:22
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Pod statorem je gufero jinak vše překoukni a dobře dotáhni (hlavně karbec-válec-kolínko)
Datum: 20. května 2008 18:39
Posl.aktualizace: 21. května 2008 14:29
Jméno: empty
IP: uživatel796
je to fesne akorat to tam kazi to sedlo..me osobne se moc nelibi
Datum: 21. května 2008 14:29
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Je to dobrá úprava, mosim pochválit, enom bych něco udělal s tim zadkem, to sedlo je moc vysoké a celkově to ze zadu nevypadá moc dobře, zbytek je jinak fakt v pohodě....
Datum: 20. května 2008 22:23
Muj mail: simon.bartal@post.sk Posli mi pls tu pesnicku diki moc.
Datum: 20. května 2008 20:38
Jméno: cafsv
IP: uživatel525
a este 100x to sem dej aby ti to vsichni pochvalily
Datum: 20. května 2008 19:11
Jméno: smudlan
IP: uživatel2870
joo, ten je celkem pěknej
Datum: 20. května 2008 18:38
Jméno: as
IP: uživatel1201
toto tu uz bylo myslim,ale je to super.
Datum: 20. května 2008 18:10
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud je to fakt tvoje tak tohle jsem uz pred nedavnem videl a je to vazne kruty
Datum: 20. května 2008 17:28
Jméno: Adam
IP: uživatel2365
 Ahoj Saso neměl bys hnací hrídel k přední rozetě na jawetu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 22:08
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
ti mogo sak predna rozeta sak vipravjaj trochu jak covjek to je rozeta?sak sekundarne kolecko.a je to nasunute na hrideli a tu mislis ne?
Datum: 21. května 2008 22:08
Jméno: Adam
IP: uživatel2365
ne to jak mas prední rozetu tak tu hrídel na ktery je tak tu
Datum: 21. května 2008 19:52
Jméno: blazenn
IP: uživatel3086
ale tebjeto jebe sak na sekundarne kolecko ne?zapoj aj rozum ti bubne
Datum: 21. května 2008 14:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 k přední rozetě? ty máš náhon i na předek? Myslel jsi asi buben...
Datum: 21. května 2008 7:08
Jméno: Lasty
IP: uživatel3082
 ahoj, kdyz udelam na fichtla prime sani je vykon nejak znatelne vyssi? Hrozi mi, ze se mi neco stane s motorem? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 9:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Souhlas MIRO, jak jsem psal může zlepšit zážeh v kritických nízkých otáčkách (nestabilní směs ve spalovacím prostoru) a při vysokých (krátká doba na nabití indukční cívky - slabá jiskra)... řekl bych že popisuješ přesně to samé co jsem měl na mysli. Ale o zvýšení výkonu bych nemluvil, i tvůj stroj by na brzdě vykázal stejný výkon, jak před úpravou (v klasických provozních otáčkách). Také mě lákalo si tyristorové (kapacitní) zapalování vyrobit, ale za ten subjektivní dojem mi to nestálo vzhledem ke spolehlivosti jawácké klasiky. Nevím jakou konstrukci máš ty, ale já bych býval zvolil konstrukci s měničem na 300V a nabíjením kapacity, vybíjené přes indukčku tyristorem... elegantním řešením by bylo převinout zapalovací cívku magneta aby rovnou dávala dostatečně vysoké napětí sama, ale neznám nikoho, kdo by mi ji navinul, aby splňovala dostatečnou mezizávitovou izolaci. Pozitivní posun v otáčkách nahoru, kdy standardní indukční zapalování selhává se dá očekávat. Problém který mě odradil je ten že je třeba pro měnič navinout transformátor a udělat vibracím a otřesům odolnou konstrukci. Navíc otáčky kolem 6000/min mi trhají srdce a z dlouhodobého hlediska motoru provozovanému v tomto pásmu otáček zásadním způsobem zkracuje životnost. Tedy jsem to celkově zhodnotil jen jako neopodstatněnou užitečnost :o)
Datum: 23. května 2008 9:24
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
spravne zapalovani smesi je snad to nejdulezitejsi co muze byt... zbytek si odvodite sami
Datum: 21. května 2008 16:29
Nevím jak ty Chong ale mně to tyristorko zlepšilo chod za plynem a posunuly se maximální otáčky. Dřív jsem jezdil tak 40 v hodině a teď jedu 50 na půl plynu. Když to tak povím je to vlastně čiptuning dvoutaktu. A lidi co s ním jeli tak říkaly že je to ohromně znát. Ten odpich z místa a akcelerace je něco úplně jiného než série.
Datum: 21. května 2008 7:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Kup si za ty kačky jinou motorku.. tyristorové zapalování výkon nezvedne, je to JEN ZAPALOVÁNÍ... pouze může mít příznivý vliv na úspěšnost zážehu. Např pro magnetové zapalování v kritických nízkých a vysokých otáčkách. Jediné co by mělo význam je spádová karburace a jazýčkové sání... pak třeba i vybroušení kanálů a případně jejich další přidání. Ale pozor! Jakékoli zvýšení výkonu (v případě jawy 50 už jedině otáčkami!) musí mít adekvátní změny i na zbytku soustrojí... tedy.. zvýšit dimanzaci kliky, zlepšit uložení kliky, přesnější vyvážení kliky, zesílení převodovky a spojky. Takže je to komplexní problém na to aby jen jednoduchou úpravou šlo zvýšit výrazně výkon za pár kaček. Věř mi že od typu 550 ušla jawa 50 veliký kus cesty a že všechny levné způsoby zvýšení výkonu již větší kofři z vývoje jawy vyčerpali dávno před tebou... Jde to, ale poptej se lidí co dělají do tajných závodů co to stojí prachů a přesto jejich stroje kolikrát nevydrží ani ten závod.
Datum: 21. května 2008 7:19
Pokud chceš zvednou výkon tak obětuj nějakou tu kačku a máš někoho kdo dělá elektroniku tak si kup TYRISTOROVÝ ZAPALOVÁNÍ.
Datum: 20. května 2008 20:35
Jméno: mara
IP: uživatel426
na to se vyser akorat to vyc bude zrat a rvat
Datum: 20. května 2008 17:24
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 zdarte pls kolik koni je 11kw?????dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 18:33
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
15k a hotovo
Datum: 20. května 2008 18:33
Jméno: Holub
IP: uživatel210
jj...11KW= 14,96 koní. (1KW=1.36k)
Datum: 20. května 2008 17:41
jj zaokrouhleně je to 15!,vždycky to číslo v kw vyděl 3 a vynásob 4 a výjde ti počet koní!!
Datum: 20. května 2008 17:22
Jméno: mara
IP: uživatel426
15 koni
Datum: 20. května 2008 17:14
14,96 přesně
Datum: 20. května 2008 17:00
Jméno: petr
IP: uživatel2605
Malo by to byt neco kolem 17,6 kone ale nevim jiste
Datum: 20. května 2008 16:47
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 zdravim, vim ze to je blba otazka, ale chcu se ujistit, jak mam lepit ty orig. nalepky co tady jsou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 18:13
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
rozlepis ji,misto na ktere ji chces,musis ocistit a odmastit a to misto navlhcis,nalepis ji srovnas si ji jak ji chces protoze ona po te vode klouze a pak houbickou tu samolepku prejedes aby se voda pod ni dostala ven a je hotovo
Datum: 20. května 2008 18:13
rozlepíš ji,přilepíš na místo,pořádně uhladíš a slíkneš tu ochranou fólii
Datum: 20. května 2008 16:32
Jméno: jmuky
IP: uživatel3078
 Zdravim Draci, mam originál válec i (kroužky a píst) a chystam se ho nasadit, ale nevim jestli ho (ten válec) mam ze vnitř vysřit kapkou oleje nebo to nechat tak. Mám totiž strach, že by se to mohlo kousnout. Díky Draci a ať žije fichtling
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 15:32
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
a nezapomen trochu maznout olejem tesneni pod valec, a hlavne ten pist zajezdi
Datum: 20. května 2008 15:32
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Tvoje starosti bych chtěl mít.Mázni to trošku olejem a je to,nebo si jako myslíš,že tím něčemu uškodíš?
Datum: 20. května 2008 14:15
Jméno: Spářa11
IP: uživatel1215
ja myslim ze pokud je to dvoudobej motor tak by by neuškodilo tam trocha maznout ae pokud das dobre kroužky do zamku tak by to melo jet no problem
Datum: 20. května 2008 14:11
Jméno: skica
IP: uživatel3072
 ahoj, chci se zeptat, když budu mít sportovní průkaz na krosku, můžu s ním přejet třeba kus po silnici na trať, nebo se ani se sportovním průkazem na silnici nesmí. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 11:37
Na silnici mužeš ale nesmí tě chytit to by potom byl problem.
Datum: 23. června 2008 11:37
jak a de sa to vybavuje kolik musíš mít roku a kolik to stoji?a pro jake motorky to plati???dík za odpovjedi
Datum: 20. května 2008 19:23
Jméno: vejtek
IP: uživatel3080
nesmí!!!!to je jako kdyby si chtel ject po selnici kdyz mas jen obcanku ty strejdo!!!!
Datum: 20. května 2008 15:05
 cau reknetemi nebo napiste jestli muzu jezdit na fichtlovi kdys mam skupinu AM prosim odepiste na e-mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2008 22:53
Ahoj mozes na tom jazdit ja mam 21 aj 550 a ked ma chtili zelenaci tak im nic nevadilo.
Datum: 19. června 2008 22:53
nevim jak 550, ale ja mam 555 a ta ma 60km/h... r.v. 1960
Datum: 19. června 2008 21:37
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Teoteticky mohl, protože pár pionýrů má v TP napsáno max. rychlost 45km/h, to bys pak mohl, ale jinak ne. Ale pokud je nemáš, tak A1
Datum: 20. května 2008 12:41
Jméno: miulhaus250
IP: uživatel2243
nemuzes,protoze pionyr 20/21/23 má konstrukční rychlost 65km/h.Mohl bys jedině na pionýrovi 550,ten uz je ale hodne vzácný
Datum: 20. května 2008 12:29
Jméno: Kabrnák
IP: uživatel111
 Potřebuju poradit , myslíte že je toto podfuk ?
http://www.hellomobile.cz/zmobile/help.jsp
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 23:54
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nevim no, já bych se toho bál takových věcí už tu bylo a vždy z toho vylezla syčárna...
Datum: 19. května 2008 23:54
 Zdravím, přináším informaci o srazu fichtlů 
7. CELOSVĚTOVÝ MOTORKÁŘSKÝ SRAZ DO 50 ccm
Dne: 7.6.2008 od 9.00 hod., Místo: Všelibice u Českého Dubu.
Dopoledne spanilá jízda, odpoledne soutěže, večer kapely, občerstvení a zábava na celý den 
Zahrají kapely WALDA GANG a BERRY.
Srdečně Vás zve H.C. Racing team
www.hcracing.cz
info tel: 608 216 952
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 22:06
Jméno: Nick
IP: uživatel1318
 zdarec pořád mě u fíka teče benál z karbeca
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 19:24
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
ty jmuku a co ti to pomuze kdyz otevres ventil tak se ti to zase zaplni  taka demence postupuj dle rady georda a na toho vola radsi nedavej  stejne by to v danem problemu nepomohlo
Datum: 20. května 2008 19:24
Jméno: jmuky
IP: uživatel3078
To mi dělalo taky. Takže zaprve si zavři palivový ventil a potom si odšroubuješ dva šroubky z plovákové komory. Počítej s tím že ti celý obsah hadice vyteče. Vytáhni si plovák. Potom vem injekční stříkačku a odsaj trochu benálu. Hoď ho tam zpět a zašroubuj. A mělo by to být OK.
Datum: 20. května 2008 14:04
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Máš vysokou hladinu, sundej víčko karburátoru je na něm zespod plíšek tak ho kousek odehni směrem ven a nebo je zaseklej ten čudlík na kterej ten plíšek tlačí, ten asi spíš vyměň.
Datum: 19. května 2008 22:01
Jméno: Jarin
IP: uživatel1318
 čus borci mám fíka a teď mi začal blbnout na jedničku jedu normálně dám dvojku taky dobrý přídám plnej na dvojku a už to chcípá , pořád musím držet cepák . už sem skoušel čistit sítko v nádrži,zvětšit hladinu v karbecu anic za rady moc díky!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 16:19
Jméno: Lukas
IP: uživatel2116
Zdar hele to mi delalo o vikendu taky tak sem vymenil celej kohoutek od nadrze a uz to jezdi jak ma,slo mi tam malo benzinu.
Datum: 20. května 2008 16:19
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Jestli to jede kdyš držíš cepák tak to musí bejt jedině hladina ale skus vyhodit vzduchovej filtr jestli to bude lepší tak kup novej.
Datum: 19. května 2008 22:09
Jméno: Roland
IP: uživatel2003
 Zdarec. tedka dělám 175/487 motor a pokouším se tam dát zapalování z fichtla všechno už mám ale potřebuju jen někde vidět jak je uchycený tak jestli nevíte kde jsou nějaký fotky jak to uchytit. dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 16:34
Jméno: Roland
IP: uživatel2003
Já už mám vysoustruženej rotor všechno mám aji dýry v kartru aji závity tam naproti sobě. bych to vyfotil a ukázal ale nevím kam tady dát fotky. chtěl bych to udělat nějak na packy jak je to na chrchlu abych s tím mohl pootáčet.
Datum: 20. května 2008 16:34
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ahoj, zroavna včera jsem to někde viděl (fotku úpravy), ale nemůžu to najít, úprava spočívá v tom, že se na bok statoru přivaří takové očka pro uchycení. Rotor prý jde bez úprav. Pokusím se ti najít fotku.
Datum: 19. května 2008 23:09
Jméno: levis
IP: uživatel2073
 čus hoši sníži my hodně na vykonu promáčklé koleno??dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 13:44
ja gavlíka poznám my spolu jezdíme v mh na trati dobrej jezdec dobrej fichtl(upravenej) ale neví spravit ani defekt
Datum: 21. května 2008 13:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Tak to je ten váš problém, neustále tu píšete slangem až si sami nerozumíte navzájem. Moje verze výkladu Gavlíka je ,,vrtat,, nebo taky ,,vrtat se v něčem,, tedy v jeho podání vyčistit čímkoli co je po ruce. Nikoli v hanlivém smyslu ,,vrtat koleno,,. Takže pánové zkuste někdy psát aby nebylo pochyb co tím autor chtěl říct. Autorovi je možná všecko jasné ale v kombinaci myšlenek které jsou jasné jen vám a slangu jsou mnohé informace značně jalové. A druhá věc a přijde mi smutně trapná.. kdekoli na chatu je lehké někoho urážet, ale zkus mi něco podobného říct do očí, jako jsi napsal o Gavlíkovi a věř mi že by ti to strach nedovolil. Takže rada druhá, piš to co bys měl odvahu říct do očí, pak pro nás Kadliku nebudeš zbabělej chudák a nebudeš svými odpovědmi degradovat tento prospěšný web...
Datum: 20. května 2008 15:12
nerad ajtak to je blbost vrtat koleno no a napsat gdyž si fakt pako vymatlane
Datum: 20. května 2008 13:56
ne nic se nedeje možno trochu ale ne moc a gdyž ho máš ucpany tak si ho dej opatrne do sveraku a pak už jen do vrtej
Datum: 20. května 2008 8:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kdyz je hodne tak jo
Datum: 19. května 2008 21:10
 Zdar Jawaři. Scháním kladivka na JAWA 90, prosím poraďte.Jawař Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 17:32
z pioniera nedavaj!!!!!!!!nepasuju musel by si upravit zapalko. zo skody 1000 tam pasuju
Datum: 16. června 2008 17:32
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
já myslím,že u škodovek až do roku 1990(nevím jak š135-136,ale š125L elektronické zapalování určitě nemá
Datum: 20. května 2008 16:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Myslím že by měly pasovat jako na pionýra, koneckonců dělala je stejná fabrika na slovensku. A zase o pionýřích kladívkách vím že jsou stejné jako na škodovky až do elektronicky řízených zapalování, takže řekněme do roku 1986... tedy i v autodílech sehnatelné...
Datum: 20. května 2008 15:16
Jméno: Spářa11
IP: uživatel1215
mocnej stroj hej fakt ae prej je dost složitej
Datum: 20. května 2008 14:17
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nevim to jistě, ale mám za to, že na 90ku by šli použít z pionýra. Mám zato, že jsou stejné.
Datum: 20. května 2008 12:38
 Kurna dneska sem dělal rozšíření na mašinu do 25 kW a komisař s nama nechtěl jezdit jízdy, protože trochec chcalo tak sem si dal aspň testy na 46 bodou a zejtra du komisařovi ukázat jak se jezdí tak snad mi dá ten zmrd (myslim řidičák a ne čuráka do prdele)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 15:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
S teplejma papírama budeš ukazovat nám všem, nejen komisařovi jak se jezdí... Kup si hlavně pěkný oblek do rakve aby ti ho nemuseli kupovat rodiče, už tak to bude pro ně špatný, až nám všem a zmrdům obvzvlášť budeš ukazovat jak se jezdí a někde z tebe zbyde hromada mletýho... Prosimtě jen tak pro mě, nešlo by tu psát trochu slušněji? Jistě je pan komisař otec od rodiny a nehodlá se nechat zmrzačit jen proto že ty spěcháš na papíry. Navíc nechápu proč by v hnusným počasí měl ničit svoje zdraví... Slyšel jsi někdy slovo EMPATIE ? Říká ti něco? Zkus někdy takhle pohlížet na ostatní lidi kolem tebe... Dík
Datum: 20. května 2008 15:27
By mě zajímalo jestli kdyby ste někdo z vás byl instruktor chtěl jet v dešti nebo dokonce ve sněhu.To je logický že NE!!Žádnej instruktor nebude jezdit ve špatným počasí.Já dneska jel s instruktorem a ten byl v pohodě.Jeli sme asi 15 minut a ůplně v klidu
Datum: 20. května 2008 13:33
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
jj, jsou to sráči, kde jsou ty slavné doby jaw/čz,kdy se na motorkách jezdilo 365 dní v roce, dnes si každý vozí prdel v autě
Datum: 20. května 2008 8:15
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
semnou nechtěl jedit protože bylo cca 15 cm sněhu
Datum: 19. května 2008 21:06
Jméno: Anonim..:D
IP: uživatel650
Posl.aktualizace: 20. května 2008 9:10
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2283
čekal sem kdy se najde první rejpal co bude mít blbý kecy....  Mara vyhrál...  Ono jít s kůži na trh a ukázat mašinu chce trochu odvahy....mýho fíka sice na netu taky najdeš, ale že bych se s nim něak vyloženě chlubil to ne...! Majklova motorka je hezká...to sedlo je stylový tlumiče ze síma je určitá klasika....něak se ale začít musí...a sériovej motor...? Noa....? Dobře sestavenej sériovej motor je lepší někdy než závodní....podivej se třeba na výsledky závodu ze soboty na http://www.fichtl-klub.cz když si to pozorně pročteš tak první sériovka pojela i slabší speciály....(Včetně kolegy z VIX TEAMU kterej to těžce nesl...  ) Takže zameť před vlastním prahem....až o tvoji motorce budu moc říct že je lepší a že se mi líbí víc než Majklovy tak mi můžeš oponovat....! Kdybys dal odkaz a napsal....OK má to něaký ALE já to mám lepší...to je slovo do pranice...! Ale tohle kecání nemám rád....  Promiň jestli sem tě něak urazil...
Datum: 20. května 2008 9:10
Jméno: mara
IP: uživatel426
no nevim akorat tam mas vidle ze simsona a jiny sedlo sry nic moc kor pokud tam bude seriovej motor
Datum: 20. května 2008 7:30
Jméno: Majkl
IP: uživatel650
Dík Vláďo,,ty to máš ještě lepší..!!  ,,to ABC:napiš mi na icq 457-545-213..pokecáme o tom a řeknu ti co a jak ...
Datum: 20. května 2008 7:20
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Hele prosim poraď mi jak si tam dostal ty brýle?? Myslím do toho krku - jaká ložiska,misky si použil?? Já mám vše, ale nemůžu to tam namontovat, pačmi nesedí ložiska..
Datum: 19. května 2008 23:57
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Jojo....Majkl to má hezký jen ty vidle musíme zakrátit....  Viď...?
Datum: 19. května 2008 21:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 prosimte seso kolik by tak stal novej predstavec riditek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 7:24
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nemam sajn,,sorac
Datum: 20. května 2008 7:24
|



|