Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
Posl.aktualizace: 21. května 2008 18:07
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Vždyt byl typ mustanga který měl kapotáž tak by to snad takový problém neměl bejt, dobre nápad
Datum: 21. května 2008 18:07
Jméno: mara
IP: uživatel426
no ze servisu vim ze je nekdy problem pridelat kapotaz ci plasty tak kde maji opravdu byt ale pokud jsi dost sikovnej mas na to prachy a hlavne spoustu casu a trpelivosti tak bych se toho nebal
preji hodne uspechu
Datum: 21. května 2008 17:18
 Zdravím všechny, vím, že to nepatří zrovna do tohoto fóra, ale zoufale sháním zapalování do hasičské stříkačky PS8.Kdyby jste někdo věděl, moc prosím dejte vědět. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 16:55
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
 Zdarec jak mužu vynulovat tachometr na pinckovi ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 13:47
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
přesně jak píše patrik, s vrtačkou si akorát můžeš odzkoušet jestli šlape jak má po tom co ho složíš, ale ,,nevrtej´´ tam s tim moc dlouho ať ti tam pak sedí náhon
Datum: 22. května 2008 13:47
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
normálně ten tacho rozdělej, vyndej tyčku s číselníkem a nastav to na samé nuly.
Datum: 21. května 2008 18:12
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
Tak mam novyho pincka a chcu videt kolik najedu , na vždy si nebudu pamatovat že když sem ho koupil tak že tam bylo 2500km a takle budu vedet že sem to co tam je najel ja ! asi to nepochopiš
Datum: 21. května 2008 17:33
Jméno: honza
IP: uživatel1653
K čemu ti to bude když vynuluješ tachometr
Datum: 21. května 2008 17:24
Jenom 2500?Já mam kolem 40 000km.A šlape jak hodinky
Datum: 21. května 2008 17:23
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
jo diky , ale vrtačka se točí rychle ne ? ale zas 2500km bude trvat fakt dlouho .
Datum: 21. května 2008 16:46
Připojíš ba lanko vrtačku a točíš proti směru otáčení(nevim na ktereu stranu se točí za jízdy,ale musíš proti).A de to fakt strašně pomalu
Datum: 21. května 2008 16:43
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Hodiny práce s vrtačkou...to si radši kup novej..
Datum: 21. května 2008 16:26
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 zdravim, kdyz udelam sani na fichtlovi bez te hadice a udelam to primo na karburatoru bude to lepsi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 20:41
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Filtr je novej  , takze tezko... de v poho profouknout
Datum: 21. května 2008 20:41
třeba máš zacpaný filtr,a jaks sundal výko,tak tam de víc vzduchu a jede to..
Datum: 21. května 2008 17:45
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Me fik nechtel jet, sundal sem vrchni kryt a fici jak drak
Datum: 21. května 2008 17:29
Jméno: david
IP: uživatel3090
ne bude se to dusit!!
Datum: 21. května 2008 16:31
Jméno: CJ
IP: uživatel1874
tak to zkus a uvidis a zjistis ze vetsinou to jede nejlip jak je to origos...
Datum: 21. května 2008 16:18
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
a jeste jsem zapomnel ze by jsem sundal ten kryt
Datum: 21. května 2008 16:16
 caw ted mi otec přines klikovku z opravy a válec s jednokroužkovím písetem a na nem je jenom číslo žádná šipka jak se to dává dík ináč fikulíne mám kroužek o síle 1mm ked tak napiš jak seto dává a tak nerad by sem to dosral hned napoprvé radte jenom skušení zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:56
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
zamok na pieste musi smerovat hore proste abi ti kruzky nemohli krizovat s kanalmi
Datum: 21. května 2008 15:56
Jméno: petr
IP: uživatel768
 custe, ? jak je go motoru, co se v tom motoru vsechno vymenuje a vylepsuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:02
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Mění ce všechno,co je ve stavu jiném než dobrém.Ale třeba gufera se mění vždy,protože na pár korunách nemá cenu šetřit
Datum: 21. května 2008 17:02
Jméno: salis.
IP: uživatel2576
zdar takže: je to vlastně skoro vše, pokud to neni v pohodě.. tzn: klikovka, převodovka, spojkové lamely+mezyplech, ložiska, br. futra, gufera, těsnění, taky se můžeudělat výbrus... jestli sem na něco zapoměl tak mě doplntě, jinak pokud je klikovka a převodovka v poho tak se většinou němění.. měj se
Datum: 21. května 2008 15:24
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim. nevíte někdo na kolik by vyšlo roslisovat a slisovat klikovku na fichtla? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 18:08
Jméno: adas
IP: uživatel1069
rozlisování, slisování, vycentrování zhruba 250,-
Datum: 21. května 2008 18:08
Jméno: salis
IP: uživatel2576
podkova se dává mezy setrvačníky klikovky možná ti pomůže tohle
Datum: 21. května 2008 16:17
a kde se vlastne dává tá podkova nemá nekdo foto??? dík
Datum: 21. května 2008 15:42
Jméno: salis
IP: uživatel2576
jo ještě by mě zajímalo, jestli se vyplatá mezy setrvačníky cpát tu podkovu,nerad do svýho motoru cpu nějaký kusy kovu navíc v místech, kde se to docala dost pohybuje..?
Datum: 21. května 2008 15:26
 nazdar seso chci jse zeptat jestli by jsi dokazala sehnat přední brzdu na jawa mosquito diky za odpoved dyžtak zavolej na číslo 774557964 a nebo to jsem jen napiš
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:58
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku sorac ale to po me nechtej,,sesa
Datum: 21. května 2008 17:58
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
 Hej Bubáku....?  Chodíš sem ještě...? Ozvy se mi na ICQ...díky... 324-018-386
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 13:56
 Ahojj, potřeboval bych radu. Rozbouchal jsem přední tlumiče pérování na JAWA 50 - typ 21. Chci vyměnit pouzdra, ale nevím přesně jak mám nalisovat nové pouzdra? Potřebuji rozměry kde futra mají ve vidlici být. Díkas
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 8:50
Jméno: LukeCZek
IP: uživatel628
Čus, nabízím ti moje tlumiče, nejsou sice 100% ale mám pindíky, který nejel asi 10 let, mám ho na díly tak pokud bys měl zájem za simbolickou cenu prodám - kraj Opava...
Datum: 21. května 2008 8:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zadní pouzdro vyndáš aši těžko, já je tam obvykle nechávám. Přední vyndám tak že vezmu pistolovou trafopáječku s ohnutým hrotem a na několikrát přeruším podílně rozpáleným hrotem (odtavím) v podélné rovině pouzdro. Pak ho lehce vyndám. Následně naklepnu gumovou paličkou zadní staré pouzdro více dozadu a nové pouzdro do trubky mírně za okraj a ne několikrát (ne jak píše ABC) zvětším průměr pouzdra dokud v něm s mírným odporem kluzák neklouže. Se stavitelným výstružníkem se musí průměr přidávat po malých krocích (u oceli třeba i po 0.05mm tj. po pěti setinách u plastu to není tak kritické). Pak jej zatluču pomocí kulatiny o průměru který se opírá v celé ploše nového pouzdra, aby ho nezdeformoval, do hloubky co byl původní zadní. Pak stejným způsobem udělám napodruhé krajní pouzdro. S tím ,,mazáním,, pouzdra že musíš dělat místo vazelíně... buď v klidu, pouzdro je po stružení dostatečně hrubé v pracovní ploše, že udrží sámo o sobě dostatečné množství oleje na kluzné ploše. Spíš je lepší pouzdra vystružit trochu těsněji, aby s mírně větším odporem šly posouvat, protože si v krátké době ještě sednou a uvolní se. Je dobré před lisováním pouzder vyčistit vnitřek trubky od vazelíny a nečistot. Větší množství nečistot se může nabalit pod natloukané pouzdo a zastaví se při jeho pokusu posunout jej dozadu!
Datum: 21. května 2008 7:02
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Normálně tam silony nalisuješ (někdo je nabouchá gumovou paličkou) a pak protáhneš výstružníkem. Změř si posuvnou, jakýmají průměr kluzáky a podle toho nasatl výstružník... Nastav ho o malinko víc, aby tam byla malinkatá mezírka, jinak by se ti shrnovala vazelína a kluzák by jezdil pouzdrem málo namazaný.
Datum: 20. května 2008 22:29
Jméno: Jirkat
IP: uživatel2350
 Čau draci chtěl bych se zeptat kde a kdy budou nejbližší burzy?Předem moc děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 7:03
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
7.6. Chotusice u Čáslavi
Datum: 21. května 2008 7:03
Jméno: ABC
IP: uživatel805
to je vypsané
Datum: 20. května 2008 22:31
 Zdarec..shanim schema na zapojeni blinkru na JAWU 250..pokud nekdo mate piste nebo poslete na e-mail..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 12:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Sp.s 15/54 černý přerušovač +,přerušovač žlutý na přepínač . Pravá str. blinkrů(modrý)na přepínač,levá str.hnědý na přepínač.
Datum: 22. května 2008 12:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Na starých přerušovačích (škoda 100 či 1000) je to zapojení nakreslené  Ale to je na 12V...
Datum: 21. května 2008 11:59
Jméno: jan
IP: uživatel768
 mam nalepku jawa, jak to odlepim tak mi to zustane na tom tvrdem papiru, jak to mam prilepit? vodou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 4:58
Jméno: sesa
IP: uživatel176
musis tomu pomoct nechtama aby to zustalo cele na na folill,,jinak to nenalepis
Datum: 21. května 2008 4:58
Jméno: blazenn
IP: uživatel3086
Datum: 20. května 2008 21:26
 čau potreboval bych se vas zeptat jak ma bejt pist u pionyra bud šipkou dolu a nebo na horu a nevim co s tim tak diky za otpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 11:01
Jméno: jawac
IP: uživatel1337
vetsi pico.... sem neslysel kde si na to prisel dr.fik?
Datum: 24. května 2008 11:01
Hele já se díval na starej rozsekanej píst a zjistil sem,že je ůplně jedno kam šipka směřuje.Jeden zámek je přímo na tou šipkou.Takže ať to dáš šipkou nahoru nebo dolu,vždycky to bude na kanálu
Datum: 21. května 2008 15:19
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
No, dolů znamená k vejfuku,....aspoň u mě
Datum: 20. května 2008 20:57
Jméno: johny
IP: uživatel2090
sipka smerem k vyfuku
Datum: 20. května 2008 20:36
fakt moc dik za odpoved
Datum: 20. května 2008 20:36
fakt moc dik za odpoved
Datum: 20. května 2008 20:36
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Obecne by sipka mela smerovat dolů. Hlavní ale je, aby byl zámek pístního kroužku nahoře (zámky se nesmí potkat s kanály, jinak ti prdnou krouzky a muzes to i zadrit, tak bacha)
Datum: 20. května 2008 20:26
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 custe nevite jak se dela metaliza mam babetu a chci ji dat origo barvu tak pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 16:55
Jméno: honza
IP: uživatel2961
Musíš koupit metalízovou barvu a pak až to uděláš tou metalízou tak to ještě 2 krát nebo 3krát přestříkat bezbarvim lakem ale to je napsaný na obalu........a musíš povrch odmastit jinak to nebude dlouho držet
.
Datum: 21. května 2008 16:55
mosíš mět metalízovů barvu!!!
Datum: 20. května 2008 20:07
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
 Nevíte jak se sundavá rotor u babetty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:08
iba opravim fikulína ten šroub je tam m6 jinak vše ok
Datum: 21. května 2008 15:08
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
konečně někdo rozumný, mockrát ti děkuji
Datum: 20. května 2008 21:45
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Kluci je vidět že ste to nikdy nedělaly a radíte kraviny....! Vyšroubuj šroub kterej rotor drží..to je M5....našrub M8 ten se opře o kliku...! podrž silně rotor....utáhni silou a ťukni na šroub.....utáhni ťukni utáhni ťukni.....lup a je dole....! Stejně jako u fíka...
Datum: 20. května 2008 21:15
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
janosy a to je problém si ten stahovák vyrobyt???
Datum: 20. května 2008 20:57
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
Tak mi ukaž jak se ti podaří ho tam narvat nebo máš nějaký s úzkýma packama?
Datum: 20. května 2008 19:28
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 20. května 2008 19:21
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 nevite nahodou nekdo jak byla ta stranka JAWA 21 s motorem z 250?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 13:41
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
Já vim co to má za motor,ale otázka je jestly to ví von...
Datum: 21. května 2008 13:41
Jméno: majkl
IP: uživatel650
a taky tady někdo nepoznal motor z 250-tky a z ČZ 175...:
Datum: 20. května 2008 19:52
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
http://www.sweb.cz/pacop/moto/jaw.html ???
Datum: 20. května 2008 19:40
Jméno: medvídek
IP: uživatel1732
 šlo by tohle použít na čz 175/477. Pomohlo by to něčemu?
http://www.scootland.cz/zbozi/stage6-karburator-s6-racing/?v=PWK28%20R/T
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:33
Je to dobrej karb, nejspíš bude potřeba zvětšit průměr sání aby to mělo větší průměr než má ten karb difuzor. PWK 28 mám na prodej viz. http://www.adas.chytrak.cz/pwk.htm myslím že zlepšení by bylo určitě, ale jak hodně těžko říct.
Datum: 21. května 2008 15:33
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Vynikající karbec to je....  Nejlepší zkušenosti...!
Datum: 21. května 2008 11:55
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud to je serie tak se na to vybodni akorat to bude vic zrat
Datum: 21. května 2008 6:46
Jméno: michal
IP: uživatel3084
 Zdravim vsechny, chtel sem se zeptat jak mam na jawe05 vystelovat volnobech chcipa mi to na volnobech. Myslim ze se to steluje na karbecu ale newim jakym sroubkem. Diky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 17:38
Jméno: jirka
IP: uživatel1653
Tohle když člověk čte jak se musí zahřát motor a tak a pak zas něco jinýho tak je to až směšný
Datum: 21. května 2008 17:38
Zdravím tě, já ti radím jinak! Nemusíš to mít zahřáté ale musiš to mít chcíplé! Je to ten prostřední šroub s pružinkou!utahuj jí! Ale nezapoměn dát plyn naplno je tam totiž to soupátko a když to neudělaš tak to soupátko prodšravíš o ten šroub je špičatej! poku ti todle nepude zkontrolij jestli už tam ta díra není jinak to neseřídíš!! Dýštak me kontaktuj na e-mail
Datum: 21. května 2008 11:10
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nejprve se musí ohřát motor - projeď se kousek a až bude zahřátý, pak zastav a začni štelovat volnoběh tím šroubkem mezi tryskami buď dovnižtř (otáčky se zvyšují) nebo (snižují se), pokud to stále nejde, podívej se, jestli nemáš napnuté lanko - to musí být volné a musí mít málý krok naprázdno před záběrem, také zkontroluj, jestli se volně pohybuje a nezadrhává, každopádně šoupátko ti musí v karburátoru dovírat, jinak to neseřídíš.
Datum: 20. května 2008 22:35
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
nebo na karbecu jak mas lanko povolenim pridats otacky a naopak
Datum: 20. května 2008 19:46
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Zleva mezi tryskama šroubek s pružinkou
Datum: 20. května 2008 18:35
 nevite jak mam zapojit stojan? mam mustanga,nebo jestli nekdo ma schema nebo nejakou fotku kde to jde videt, tak az prosim posle na icq 354-524-951
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 18:27
|



|