Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: vašek
IP: uživatel1318
 zdarec draci mam fichtla on nejede.benzín tam dotíká , hází jiskru,vyčištěnej je nevíte čím to může bít???? MOC DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 14:13
Jméno: fichtlarrr
IP: uživatel3104
podivej se na gufero pod zapalnikem to je casty problem
Datum: 26. května 2008 14:13
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Měl jsem motor po go taky nechtěl chytit, svíčka byla mokrá a ve fajfce to kopalo ale nejel, bylo to předstihem a odtrhem svíčka házela jiskru v blbou dobu takže to nechytlo
Datum: 22. května 2008 14:19
pokud svicka je mokra a dava svicka jiskry a prestalo to jezdit tak je nekde spatny tesneni muze to bejt guferem pod zapalkem jestli to jezdilo a najednou to prestalo jezdit tak na 70 procent to je guferem
Datum: 22. května 2008 14:15
Jméno: radim
IP: uživatel202
zkus vyměnit svičku,muže ji házet když ji zkoušíš,ale třeba pod tlakem ve valci ne
Datum: 22. května 2008 14:03
Zkontroluj jestli má nějaký tlaky a jestli ne tak sundej válec zkontroluj kroužky a píst
Datum: 22. května 2008 10:05
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
zkontroluj si predstih
Datum: 22. května 2008 9:19
 Ahoj seso prosímtě máš řidítka s hrazdou na pionyra? myslím že jsem je v krámku viděl a najednou zmizeli díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 6:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
budu po dovoleny skladem,,,
Datum: 22. května 2008 6:37
 zdarte všeci potřebuju nutně přední tlumiče na čezetu 175 za rozumnou cenu jestli někdo o nějakých ví tak at prosím napíše díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 20:17
podle toho na jakou na hranatom 477 mam jedny a ty na svi masine a na ty jezdim a ma este jedny ze sportky jako jawa sport kulatej motor a ty muzu prodat tak se dyztak ozvy eclipse6@seznam.cz
Datum: 22. května 2008 20:17
Jméno: parmen
IP: uživatel2068
 jakej je rozdíl mezi svíčkou brisk n14,n15,n17?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 21:41
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
N14 se pro origo zapalovani nehodi! jinak blazen ma pravdu! ja jedzim na tyristor N14 a na origo N15 a chyta jak za studena tak za tepla....
Datum: 22. května 2008 21:41
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
15=8, 14=9, 17=7..... 14 studená svíce....z tepla hůř chytne ale odolá vysoký teplotě...17 teplá...dobře chytne za vysoký teploty riziko....!
Datum: 22. května 2008 17:39
blazen ze ty si nikdy nejezdil na fichtloj!!??? kdyby jo tak zjistis ze s N14 seto nalouce v teple hnedka zavari a pak to nejde nakopnout ani rostlacit a N17 to je naopak zastudena zaboha nechce chytnout jen naroztlaceni a to chvili vynechava
Datum: 22. května 2008 15:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Pokud vim, tak 14ka je studena a 17ka tepla. Se 17 ti do bude lip startovat. 14ku pouzivam na zavody, hur chyta, ale dyl vydrzi, na 17ce mi parkrat udelala pecka.
Datum: 22. května 2008 0:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
naopak sto povidala 14 je na teple starty toznamena ze cim mensi cislo tim lepsi chita v za tepla a 17 chita dobre za studena
Datum: 21. května 2008 21:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
N 14 chyta dobre zastudena ale sohratym motorem to strasne spatne chyta doporucuju N15 to je takova rozumna chyta zastudena i zatepla
Datum: 21. května 2008 21:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
studená-medium-teplá
Datum: 21. května 2008 21:29
Jméno: Piski
IP: uživatel3023
 Ahoj draci, mam problém. Tuhle sem lítal na mým stroji a jedu a najedu nechtic na kamen, skočim, doškocim a najednou chřááást a řetěz dole. Nasadil sem ho a rozejl sem se ale zase. Znova nasadil a dotáhl napínákem žetěz a zase. Já měl už dříve tak trochu vyčochtanou rozetu v těch čěpech jak drží kolo. Myslíte, že by to mohlo být tim nebo čím? Že jak se točí kolo a najede řetěz na to místo kde je uvolněnej čep jestli jak se to nahne na stranu a rozeta z ty rozety to tím pádem spadne? Už sem čep skoušel sklepnou ale pořad to čochtá. My slíte teda, že by to bylo tim? Předem díky za vaše názory...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 11:10
 Takovy problem sem mnel taky...trvalo mi dlouho nez sem na nej prisel...rozeta se mi zdala byt v poradku...nakonec sem zjistl ze je nani nepatrna osmice...tak sem ji skusil vymnenit za jinou....a problem byl pryc..
Datum: 17. listopadu 2008 11:10
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Moc dík hoši za vaše nápady. Jo a je to Fichtl no...
Datum: 22. května 2008 21:27
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Podle me to cepama nebude..., ty totiz nemaju zadny vliv na to aby se rozeta kvidlala, spise ju mas nejak ohlou... pac me se cepy hejbou asi tak 2 cm na kazdou stranu a nikdy sem stimto problem nemel
Datum: 22. května 2008 20:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
Zdar no ja mel trosku jiny problem vyčochtaný to asi nemá moc vliv mě jendou spadnul řetěz kousnul se o napínák tak jsem ho nandal a jezdil jsem ale padal docala často. Pak jsem zjistil že na jednom místě řetězu cca.5 článku se vytahnul tak že neseděl na zubech zadní rozety a padal dal jsem jinej a bylo to v pohodě.
Datum: 22. května 2008 18:30
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nenapsal jsi o jakej stroj se jedná, ale pokud jde o pionýra, tak bych předpokládal ,,vyčochtaný,, čepy na rozetě, ale s největší pravděpodobností se jedná o vymačkané díry na zmíněné čepy v bubnu. Tedy oprava je nepříjemná... Vyměnit buben a ložisko rozety. Buben jedině rozpletením a vpletením nového, což se starým ráfkem je krapátek infarktová záležitost vzhledem k tomu že starý ráfek se po rozpletení zkroutí, takže v tom případě doporučuji nový ráfek, ale i starý se s trochou trpělivosti dá vplést a vyrovnat, no a ložisko rozety je poměrně lehká záležitost.
Datum: 22. května 2008 7:12
Jméno: Jakub
IP: uživatel1732
 http://www.aukro.cz/item366123721__led_diody_na_fichtla_.html co si otomhle myslíte, fakt by to svítilo?
Nevíte kde se daj sehnat nové.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 7:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
pro ZIPOMANA.. neslučuj frekvenci napájecího napětí budíku s multiplexním řadičem... tu si řídí multiplexní řadič nezávisle sám a jako konstruktér si frekvenci multiplexu zvolím sám podle sebe. A abych tě uspokojil ještě více, tak ti napíšu že frekvence mutiplexeru se musí volit aby nebyla násobkem 50 či 60Hz protože by pak docházelo ke stroboskopickému jevu v interakci s osvětlením zářivkama... asi by jsi koukal kdyby na tebe zdánlivě poblikávala jednotlivá čísla budíku, namísto aby svítila všechna... samozřejmě že toho by jsis všimnul jen pod zářivkovým osvětlením :o))))) Těch 60Hz platí pro americkou rozvodnou sít :o)
Datum: 23. května 2008 7:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Magnety jsou tři, tedy x3  . Maximum je při 6000ot/min 300Hz což v pohybu stále uvidíš  . Vasile máš asi zatmění a nevšimnul jis že tenhle pokec je o motorkách, erotickej server bude jinde... :o)))))))) Každopádně zapojit půlku LED opačně je podle mě škoda, pokud před diody zapojíš Greatzův můstek, hotový jako součástku nebo složený ze čtyř diod (nejlépe Schottky kvůli menšímu úbytku napětí na diodě) a za něj kapacitu o 10 mikrofaradech na jednu LED, tak to bude podle mě ten pravej kompromis :o). Ale nezapomeňte že pokud se u magneta odpojí hlavní zdroj odběru, kterým je u jawy 50 přední žárovka, což hrozí při přepínání světel, nebo při prasknutí vlákna, tak napětí ve světelném okruhu vyletí hodně vysoko, i na stovky voltů a toto napětí spolehlivě zničí LED světlo, zejména proto že proud pro LED je počítán z 6V palubního napětí a bude jej tvořit jej omezovat pouze rezistor. Tedy pak by byla potřeba nějaká ochrana proti tomuto jevu ale to už je jiná písnička :o). Sesovi jsem poslal začátkem týdne ke zveřejnění regulátor palubního napětí pro Jawy 50 (bez nutnosti akumulátoru), ten by zmíněný jev ošetřil, tak vyčkejte...
Datum: 23. května 2008 7:29
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Ciste teoreticky, pokud sou volnobezne otacky 900/min, a rotor se se stejnymy otackami toci, je tam civka a jeden magnet ktery okolo lita pak je frekvence 15HZ, ale nejsem si jisty opravte me
Datum: 22. května 2008 20:58
do piči máš hnětací??
Datum: 22. května 2008 16:22
Skutečně budou ty diody blikat, myslím si že při malých otáčkách by to mělo bejt vidět dobře (blikání), ale jakmile zvětšíš otáčky tak by to nemělo bejt až tak moc vidět, spíš bych se bál že to nebude vidět z úhlu, ale záleží jak to světlo bude lámat sklíčko světla. s těma displejema je to pravda, číslo na nich nesvítí trvale ale rychle bliká frekvencí mnohem větší než 50 Hz spíš to sou řádově stovky Hz a jestli je to vidět když se s displejem rychle pohne tak copak to bude dělat u fichtla kterej nebude mit frekvenci větší než asi tak 150Hz...spíš bych udělal doma světlo kde bude jednak víc diod a jednak budou zapojeny tak aby každou půlvlnu svítila polovina diod
Datum: 22. května 2008 14:39
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
jenže budík je napájem nepětím o frekvenci 50Hz a myslím že fík má mnohem větší frekvenci napětí.
Datum: 22. května 2008 14:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ano ano MCKVAKU... logicky... v rozvodu je střídavé napětí a svítivá dioda svítí jen v jedné půlperiodě sinusovky... Máš pravdu jen napůl... tedy pokud budeš stát jak tvrdé Y na místě, žádného blikání si nevšimneš, ale jakmile se dáš se strojem do pohybu tak ono blikání bude v prostoru pro ostatní patrné (zejména za snížené viditelnosti)... zkusil jsi například někdy vzít do ruky budík s displayem z LED zobrazovači a v přítmí s ním udělat prudký pohyb v prostoru? Asi budeš překvapenej :o) Tomu co uvidíš je jev který způsobuje multiplexní řízení displayů :o)))) Jinými slovy, zmíněné blikání není staticky patrné, zato v pohybu patrné bude a o to ti jde, s motorkou se pohybovat ne? A jestli mi MCKVAKU nevěříš zkus se rozeběhnout v noci za svým odjíždějícím strojem :o)))))
Datum: 22. května 2008 11:01
Jméno: MCKVAK
IP: uživatel2600
jako je vidět žes to asi nezkusil.....
Datum: 22. května 2008 9:43
Jméno: MCKVAK
IP: uživatel2600
omg čonku čongu co to meleš za kraviny???že by to blikalo?mam to a svítí to dobře .....
Datum: 22. května 2008 9:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
A ještě dovětek... nenechte se za každých okolností unést údajnou svítivostí. Jde o subjektivní dojem... mě by zajímalo jak nádherně svítí, když svítivá dioda ze svého principu svítí, jen pokud v ní teče proud pouze jedním směrem. Tedy střídavý rozvod na pionýrovi způsobí že bude svítit jen v jedné půlvně napětí a při jízdě bude patrné blikání (takový malý stroboskopický efekt, protože dioda nemá v podstatě dosvit jako vlákno žárovky) a navíc se využije tedy jen 50% svítivosti, protože se v podstatě jedná o pulzně šířkovou modulaci v rytmu otáček magneta s poměrem 50 na 50% :o) Řešením by bylo přidání Graetzova můstku a ještě nejlépe k tomu i kapacitně vyhladit...
Datum: 22. května 2008 7:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
No já nevím pánové... mám osobní zkušenost s vývojem osvětlení zadní SPZ a brzdového světla pro Jawa 350/640 (http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/04.htm) a zásadní problém je se směrovostí svítivých diod. Nejde totiž jen o to aby bylo světlo či brzda vidět zezadu, ale i ze stran! Jde vám totiž na silnici mimo jiné i o život. Fresnelovy čočky umístěné vlisováním do krytu zadní lampy jsou vyvinuté pro žárovku, přesně umístěnou někde v ohnisku a žárovka není směrové světlo! Led diody se na jejím místě chovají jinak-hůře. Tedy my to řešili pomocí tuším 75 svítivých diod v celé ploše a každou řadu o nějaký ten stupeň vyosenou z podélné roviny motocyklu (jednalo se o brzdu). Osvětlení SPZ a obrysového světla se řešilo pomocí diod naletovaných do původní patice aby využily alespoň trochu rozptylné vlastnosti zadního krytu. Zkrátka bylo to jen hraní kvůli praskajícímu vláknu, jiný efekt to nemělo protože i Jenda uznal a z fotek je to jasný že žárovky i přes veškerou snahu a vysoké náklady, svítí lépe  . Koukni na fotky... Prostě machrovinka nahovno :o)
Datum: 22. května 2008 7:22
Jméno: MCKVAK
IP: uživatel2600
heh mam je taky a kupil jsem je za 350 na shellce nejradši bych si je vzal do zasoby pac to sviti fakt skvěle!!!!
Datum: 21. května 2008 22:43
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
když bys to uměl zapojit tak proč by to jako nesvitilo ? Koupiš je v elektru !
Datum: 21. května 2008 22:36
Jméno: kubik
IP: uživatel768
Posl.aktualizace: 22. května 2008 14:33
Jméno: Datel
IP: uživatel2018
Posobný filtr jsem si taky kupoval na fichtla. Jeho prumer byl vetši tak jsem si na soustruhu utočil redukci z nerezi. zhruba. Jinak ten prumer tušim že je zhruba 26,5...
Datum: 22. května 2008 14:33
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Tusim ze 21mm ale bez si to radsi zmerit
Datum: 21. května 2008 21:43
Jméno: kubik
IP: uživatel768
as neci tady prosim nekdo kolik ma prumer?
Datum: 21. května 2008 20:45
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na originalni karbec urco ne, zmer si prumer hrdla a pak vybirej filtr...
Datum: 21. května 2008 20:36
 nazdar draci,koupil jsem moped zundapp zr 30.dal tam novej kondík,nastavil predstih,vyčistil karbec.když ho chci rozšlapat tak vubec nestartuje,jen když zmačknu dekompresor tak začne trocu prdlat.pustím ho,přidám plyn a motor po 2Metrech strací otáčky a uplne chcípne.svíčka hází jiskru jako blazen,je i mokrá od benzínu.ale není vubec očouzená.slysel jsem ale,že svíčka muže házet jisku venku ale ve válci ji nehází.mam tam klasiku brisk n17 jako na fichtlovi,nevíte jakou tam mam dat?je uplne nová.moc díky,už si nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 22:09
Cus draku skus si koupit svicku brisk na teply starty. Nebo mas porad roztelovanej predstih. To by si pak musel koupit cely novy zapalovani.
Datum: 21. května 2008 22:09
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
a počítej s tím že predstih bude jinší než u fektla
Datum: 21. května 2008 20:59
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na brisk cz je vyhledavac, do ktereho zadas typ a vyhleda ti to prislusnou svicku  , je mozne ze tam patri svicka s douhym zavitem
Datum: 21. května 2008 20:34
Jméno: kubik
IP: uživatel768
 zdravim, neznate nejaky e-shop kde prodavaji nejake filtry ktere by sli na fichtla?(nechcu oreginal) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 20:04
www.scootland.cz
Datum: 21. května 2008 20:04
Jméno: Joki
IP: uživatel2516
 Cau.Vlastnim Jawa 20.Mam mensi problem na jednicku a dvojku mi chrasti neco
nejspis v prevodovce ale na trojku us ne.Bude treba rozpulit motor? moc se mi nechce at to neni neaka blbost.No a druhy problem pri vysokych otackach chcipa a rozjede se zase ve strednich.Nechapu co to je predstih svicka kondik civka ani karbec nesou vadne. Dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 14:18
Jméno: jawik
IP: uživatel3104
mozna uvolneny spojkovy kos
Datum: 26. května 2008 14:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Toť otázka... máš dost oleje v převodovce? Pokud ano... jak píše ,,koudy,, jsou po smrti ložiska a tam se půlení nevyhneš. Hlevně půl motor s rozumem, protože omačkané styčné plochy karterů od šroubováku, jsiou smutným evergreenem těchto motorů... dotěsnit takovou prasečinu je pak leckdy zhola nemožné... :o)
Datum: 22. května 2008 7:36
Jméno: Joki
IP: uživatel2516
Dikes
Datum: 21. května 2008 21:38
Zdar,tak k tomu prvnímu problému. Půlit motor budeš muset protože budeš mít nejspiíš vysypaný ložiska nebo dokonce rychlosti. K tomu druhýmu problému. Nejspíž to máš zaprvý studený,nebo špatně nastavenou hladinu,starej vzduchovej filtr. Zkus jet kouset bez něj a kdýž to pořád bude dělat,tak ho okolo víčka obmotej lepenkou tak aby vzduch tam proudil pouze dírama který sou na to určený. Zkus to a když to nepůjde tak mi napiš na mejl a něco vymyslíme. zdar
Datum: 21. května 2008 20:17
Jméno: TRD
IP: uživatel1732
 Neni tady náhodou někdo, komu jsem asi cca před rokem prodal jawu 23 mustang. Měla bílí přední blatník, zadní bl. a schránku červenou a modrou nádrží, která měla samolepku horsefeathers. Cena byla 5000Kč, měl malí i velký TP, myslím že kupující byl z Prahy.
Jen se chci zeptat kdyby jste tu byl jestli je ještě mustang naživu.
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 19:18
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
 cawte blazni nedala bi sa niekde zohnat rozeta mensia ako je klasicka na pionierovi ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 21:02
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Pokud uz ti 15tka kolecko bo jake nestaci, na tveho vysoce upraveneho fika, tak to skvela prace  takovy vykon na 50ccm jsem jeste nevidel
Datum: 22. května 2008 21:02
Jméno: tinky46
IP: uživatel2932
Koliesko na motore das vacsie
Datum: 21. května 2008 19:17
Jméno: vaclav
IP: uživatel768
 nevite kolik ma prumer na karburatoru ta dira jak tam je sani sani? mam fichttla diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 19:10
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
 zdar sesíku jak je ten stahovákmagneta čz velký za tolika peněz???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 19:17
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no co se da delat,, ja to nedelal
Datum: 21. května 2008 19:17
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
 Ahoj seso nešela by sem sehnat prosím celá rozeta na fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 6:43
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no pojistky pouzijes od stare rozety, cep je potreba na jedno lozisko,, pokud mas u stare rozet jedno lozisko,,tak uz nic nepotrebujes,,,,, jinak samo sebou se doporucuje nove zakryte lozisko
Datum: 22. května 2008 6:43
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Nojo dá, ale pak to najednou nebude sedet a budu muset zase platit 100 za poštovný =) no ale snad to pujde
Datum: 21. května 2008 21:10
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Delas s tim moc vedu... vsehcno se da rozumne vyrasit v tehle vecech
Datum: 21. května 2008 20:39
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Jo a fujde mi všecko s ty starý rozety na tuhle novou lozisko 6004 a cep? a ja u ty stary mel jeste takovy pojistky ktery drzeli lozicko v rozete ty u tohodle asi bidou taky potreba ze? diky...
Datum: 21. května 2008 19:59
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
ICQ moje je 450079877 zatím
Datum: 21. května 2008 19:54
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Jé já sem debil  dík moc sem asi slepej
Datum: 21. května 2008 19:53
Klidně pošlu,dej mi mail nebo ICQ
Datum: 21. května 2008 19:42
Jméno: sesa
IP: uživatel176
vzdit je tu v krmku,,sekce prevod
Datum: 21. května 2008 19:18
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Posli fotku a cenu a domluvíme se ale já bych radši novou pac to je lepsi
Datum: 21. května 2008 19:04
chceš rozetu??Já mam a docela pěknou.A taky mam 40mm kit na pionýra
Datum: 21. května 2008 18:52
Jméno: íiéko
IP: uživatel1834
 zdar chci uspořádat závody pincku okres pardubický napište dyžtak kontakt nejlépe icq
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 19:26
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
476042548
Datum: 22. května 2008 19:26
Jméno: mira
IP: uživatel2223
 čau nevíte na kolik vyjde galvanicke zinkováni nebo chrom na rafek z pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 11:45
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Těžko může být stejné s trvalým účinkem. Chrom je otěruvzdorný a chemicky stálý, tedy neoxyduje.. Samozřejmě, pro ty co by mě chtěli chytat za slovo, vše v relacích kovových povrchů. Zinek zšedne jen na něj sáhneš, natož po styku se solí ze silnice a že by byl oxydaci odolný se moc říct nedá :o). Jeho povrch s nebývalou ochotou pokrývá bílý prášek... Jako levnější varianta chromování se v minulosti používalo niklování, ale vzhledem k tomu že se jedná o jedovatý kov, tak se již v současnosti nepoužívá. popravdě prodávané ráfky za pár stovek mají nepříliš hluboké chromování. pokud máte svoje stroje rádi, tak doporučuji motoráfky od p.Kloudy motorafky.cz sice jsou dražší něco kolem tisícovky, ale věřím že po prvním roce neslezou
Datum: 22. května 2008 11:45
Jméno: adas
IP: uživatel1069
nevypadá a jestli ano, tak jenom chvíli pak zmatní
Datum: 22. května 2008 9:24
Jméno: mira
IP: uživatel2223
já ale mluvím o galvanickém zinkováni vypadá jak chrom
Datum: 22. května 2008 6:25
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Zinkování není moc pěkné, chromování drahé, kup si nový ráfek (já ho koupil za 550,-)
Datum: 21. května 2008 20:20
Jméno: lada
IP: uživatel1265
 ahoj kuci mam problem s jawou 21 kdyz je studenna tak chytne na poprvi a kdyz se zahreje tak nejde nakopnout ani roztlacit newite cim to?diky za vsechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 19:21
Jméno: vojta
IP: uživatel3181
muze to bejt taky cívkou kdyz se zahreje tak nedave jiskru
Datum: 11. června 2008 19:21
Jméno: mira
IP: uživatel2223
může ti sát falešny vzduch jak je motor studeny tak gufera jsou stažene a jak se zahřeje tak se roztahnou to by mohlo dělat
Datum: 21. května 2008 17:59
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Seso,nebudeš mít originál spínací skříňku na pionýra slyšel jsem že se vyrábí někde v Českých Budějovicích nevíte někdo o tom něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 13:42
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
sorry SESO - mopedy.com nejsou to funglovky, ale údajně jsou v perfektním stavu
Datum: 22. května 2008 13:42
Jméno: sesa
IP: uživatel176
nemam ani sajn,,,,naposledy pred 2 roky polaci,,,a ted nikdo
Datum: 21. května 2008 17:56
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Zdravim, chtel bych se zeptat na tyristove zapalovani, jake stim mate zkusenosti apod. Dale bych se chtel zeptat jestli je nekdo nevyrabi treba na zakazku, mam jawu 50 typ 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 7:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Co já vím tak nedělá, když sem dáš email tak ti pošlu návod z nějakého starého časopisu... ale myslím si že je to zbytečné snažení. Pokud máš vše jak má být, tedy soustavu vačka + cívka magneta + kladívko + kondenzátor + indukční cívka + vysokonapěťový kabel + fajfka + svíčka + elektroinstalace zapalování v pořádku a předstih seřízenej a k tomu plsť vačky dostatečně namazanou, tak žádný takový vynálezy nepotřebuješ. Nezapomeň že platí obecné pravidlo že čím je konstrukce složitější, tím se zvyšuje pravděpodobnost závady. A to platí i pro tyristorové zapalování. Problém č.1 v elektronice motorových vozidel jsou vibrace, takže pokud se do něčeho podobného budeš pouštět nezapomeň že ti vibrace můžou během cesty způsobit studené spoje vyklepáním součástek vůči laminátové desce plošných spojů... 2. rušení zapalovací, nebo dobíjecí soustavou... zažil jsem konstrukce které ,,na stole,, běhali radost pohledět a na motorce to běhalo na h...o :o)
Datum: 23. května 2008 7:53
|



|