slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  219  220  221  222  223  224  225  226  227  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Čau draci dneska sem se asi 2 hodiny lovil ve fíkovi a stejnak se mi nepotařilo nastavit předstih protože když sem ho mel jak má být tak mi rotor dřel o stator, tak sem to musel dat aby to nedřelo ale moc mi to nejde , poradte pls. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
OK diky
 
 
Datum: 21. října 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
povolíš cívky na tatoru a dáš je dál od rotoru aby nedřely
 
 
Datum: 20. října 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Když mi to vysvetlis nejak polopate tak to problem nebude . nikdy sem s civkama nic nedelal tak nevim co a jak .
 
 
Datum: 20. října 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je takovej problém povolit ty cívky, podložit je a znovu utáhnout?
 
 
Datum: 20. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chtěl jsem se zeptat jak to je s ježděním na kupní smlouvu. Kam s můžu jet a jak dlouho. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: michal-15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar já když jsem si koupil 350/640 a co jsem se ptal znamejch tak večinou na dojeti domu ja jsem na to jezdil asi 2 až 3 dny a když přisli papiry tak jsem šel a přihlasil jsem to a v pohode
 
 
Datum: 26. října 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No...na to pozor...v zákoně se nepíše nic o ježdění na kupní smlouvu...Ty jsi povinen u sebe mít OTP
 
 
Datum: 20. října 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám problém se svojí 21. Normálně nastartuji na 1 nakopnutí, ale prostě u žádne rychlosti nelze jet víc jak na půl plynu, pak v tom začne rachtat a cinkat,komprese je 6,5, měnil jsem kondík, kladívka, cívku, fajfku, čistil karbec, odtrh 0,4, kohoutek jsem čistil, budu rád za každou radu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obojí sem zkoušel a je to stejné
 
 
Datum: 20. října 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zkus dát větší hladinu, když to bude stejný tak zkus na zkoušku vyndat filtr.
 
 
Datum: 20. října 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
zdravím, mám problém s čz 175 450 prvních 5-10 minut jízdy táhne nádherně ale pak z ničeho nic se začne dusit když přidám trochu víc plynu. když dám plyn na čtvrt otáčky tak to jede ale hrozně dlouho trvá než se dostane do otáček a pomalu hodně pomalu můžu přidávat abych mohl dále zařadit. karbec jsem včera čistil ale furt to dělá. předstih je ok. nemůže to být tím že jde málo vzduchu přes ten airbox pod sedadlem? děkuji za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
nemám benálu jde dosti ale motor se při rychlosti dusí na neutrál ne jen na 1 2 a 3 :/
 
 
Datum: 22. října 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel631    
nemáš zahnojený sítko na kohoutu? Ono to možná teče, ale jak dáš víc plynu, tak už to nestíhá dotékat...
 
 
Datum: 22. října 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
výfuk je vypálen asi 2 týdny.
 
 
Datum: 21. října 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus výfuk
 
 
Datum: 21. října 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
vzduchovej filtr ok odtrh ok karbec byl zasranej ale ten jsem včera čistil. ujel jsem dnes cca 60 km. a pak to začalo znova ale karbec furt vypadá čistě aji trysky. už važně nevím co s tím.
 
 
Datum: 20. října 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Co odtrh? Zrovna teď jsem řešil podobnej problém a bylo to špatnym odtrhem.
 
 
Datum: 20. října 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šteloval si karbec podle příručky a čistil si filtr, resp dal si nový filtr?
 
 
Datum: 20. října 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16301    
Čau potřebuji radu mam ČZ 175 477 a nevzpomínám si na jaký zářez dát jehlu když chci bohatší děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Správně tam má být druhý zářez shora. Pokud dáš teda plíšek níž, počítej se spotřebbou tak 6-7l/100 km.. měl sem to tak aji já :-D
 
 
Datum: 20. října 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro bohatší směs musíš posunout jehlu tak, aby byla výše. Tzn. plíšek musíš posunout směrem k špičce jehly...
 
 
Datum: 20. října 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdravim všechny potrebuju poradit kde bych mohl koupit soupatko karburatoru 16N3-4 na simsona mate někdo nejaky tip kde ja jsem schanel ale nasel jsem tohle ale bojum se mi nebude pasovat:http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/karburatory-a-dily-sani-simson/sada-soupatko-a-jehla-karburatoru-bvf-16-n3-simson.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
no jasny ale je to na karburator 16n3 a ja mam 16n3-4
 
 
Datum: 21. října 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč by nemělo pasovat? když je to tam napsaný, já tam taky pár dílů kupoval a vždycky bylo všechno v pořádku
 
 
Datum: 21. října 2013 17:49
 
 
 
 
Jméno: Kunc Filip      E-mail:      IP: uživatel16074    
Pomoc!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rnPrsím, mám dotaz rnMám jawu 50/21 A olej do bezíu dávám M2T ( 1:33 ) rnOlej mi došel, a tak jsem poprosil kamaráda aby mi dovezl kapku M2Téčka, ale on mi to dovezl ve sklenici, podle čeho to namíchám? Někdo to míchá podle frťanu. Neznáte nějaké vychytávky, podle čeho byl to namíchal? Děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 7:59
 
 
 
 
Jméno: MUSTANG      E-mail:      IP: uživatel15809    
ja to odměřuju injekční stříkačkou ta stojí 10kč a máš ju na furt a je to přesny
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:59
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
:-D jko pokud bere stejne mnozsvi oleje pri kazdem tankovani tak by to uz mel mit +- v oku, tez sem zezacatku obcas dal vic ale co akorat to vic hulilo a nic vic
 
 
Datum: 21. října 2013 5:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle oka? Jsou edové co jsou schopný nalejt čtvrt litru na litr benzínu, nebo taky velkýho panáka do 10l!!! Prostě cca 30ml/l, a je to vyřešený!!
 
 
Datum: 20. října 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jáááj normálně tam nalej podle oka a dobre
 
 
Datum: 20. října 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
Pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! běž zakřičet před psychiatrickou léčebnu
 
 
Datum: 20. října 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je konec....
 
 
Datum: 20. října 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se na té základce učíte? To je tak těžký si to spočítat a vzít si třeba decovku a v té si to odměřit? Na litr benzínu příjde 33ml oleje, takže na 5 litrů (1 nádrž) se dá asi 1,5 dcl oleje
 
 
Datum: 20. října 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
daj 30ml na 1L
 
 
Datum: 20. října 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, jak mám vyndat kliku z pravýho deklu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolíček vyndej... a pokud máš doma dvouramennej stahovák, tak si můžeš gratulovat... zapřeš ho o kartery v místě zesílení u závitů na šrouby a kliku vylisuješ
 
 
Datum: 20. října 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já bych ho asi vyndal...
 
 
Datum: 20. října 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale co ten kolíček na hřídeli?
 
 
Datum: 20. října 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejně jako jsi ji vyndal z levého, akorát si vyvrtáš do přípravku jinak díry...
 
 
Datum: 20. října 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
Čau draci, svařil jsem si z kuželů nový výfuk a koleno, no a řeším, čím jej ošetřit. Doporučíte mi nějakou barvu na výfuky? Ideálně v černé barvě? (Odkaz vítán) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
barva na krbový kamna
 
 
Datum: 20. října 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Barva na tabule..
 
 
Datum: 20. října 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodává se přímo vypalovací barva na výfuky ve spreji. Akorát to má nevýhodu, že na exponovaných místech to nikdy moc nevydrží...Zkoušel jsem jich několik, a po sezoně se to musí obnovovat...
 
 
Datum: 20. října 2013 10:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Čau,hele kolik má cca.cenu Jawa 550 pařez r.1956,levostraný karbec,chybí akorát dvířka prsou a vzadu kryt pružiny.Lak víceméně původní.Jde nastartovat.Jsou k němu původní doklady a čísla sedí ale asi nepřepsatelné ale pán žije i s spz.Snad jsem napsal vše podstatné.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
No hele zatim bych to nechal pospolu,kdyžtak bych napsal,jeste zkusim tenhle tyden zaridit ty papiry tak aby sly prepsat.
 
 
Datum: 21. října 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel13988    
kolik by sis predstavoval tak cenu ja totiz schanim papiry
 
 
Datum: 20. října 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cenu ti nepovím ale chybějící dvířka prsou jsou dobrý litr na ceně dolu
 
 
Datum: 19. října 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci prosim vas , uz vazne nevim mam fichtla , vymenim kondík nastartuje hned drzi krasne volnobeh jede krasne zastavim , vychladne a pak nejde nakopnout zdecha no proste blbne (indukcni civka , kabel , faja vymenena , furt ten stejny problem ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: roman66671 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej VAPE
 
 
Datum: 28. listopadu 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi zkus ještě nové kladívka
 
 
Datum: 20. října 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel1272    
Ahoj jaky je rozdíl mezi predním a zadnm stredem z jawy 555? V zadním je navíc jen ty gumy k rozetě nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jo , dá se to prohodit
 
 
Datum: 19. října 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zdravím, jak se pozná, že převodovka je v ok stavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 9:46
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a nějak podle hmatu jak má vypadat nebo tak?
 
 
Datum: 20. října 2013 9:46
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rychlosti jdou dobře zařadit jednotlivý rychlosti nedělaj hluk, nevyskakujou ze záběru v zatížení, pokud je to na napůl rozbranym motoru tak jde z lehka a volna točit hřídelema
 
 
Datum: 19. října 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel16296    
cau.ted davam dokupy jawu 250/592 a nevim jak zapojit baterii..podle schematu ma byt minus na kostru ale a rotoru na stitku je + a ukostreni...na cz175 mam minus na kostre a na rotoru je - a ukostreni...poradte..dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Zdravím fšeckých! Všeobecnej dotaz. Prosím! Proč se mě negdy nezobrazuje správnej počet odpovědí? Děkuju!
 
 
Datum: 19. října 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jony! No ono je to skoro jedno. Záleží jak bylo zapojený dřív. Pokud je tam štítek s + na kostru tak to tak zapoj, aby Ti to neblblo hlavu. Dalo by se to zapojit aj s mínusem na kostru, ale před prvním nastartováním motoru bys musel přebudit dynamo. To se udělá tak, že se na chvílu podrží sepnutý relé a je to. Neš sem to doťukal, toš Ti to pše aj martin. Toš tak.
 
 
Datum: 19. října 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
máš tam klasické relé? tak to je jednoduché - zapoj to jak se ti líbí a s nabitou a připojenou baterií několikrát stiskni kotvu relé (zaťukej na ni) a dynamo se s baterií spóluje. (za předpokladu, že vše je v pořádku a funkční)
 
 
Datum: 19. října 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
zdravím mám problém s mojí jawou 21 nejede ale jiskru háže a když povolím prostřední trysku s pružinou u karbecu (hlavní trysku mám utaženou fest) a tak ve válci při šlápnutí startovacího pedálu asi vybuchne benzín ale nenastartuje se.A ani roztlačení nepomůže.A ještě se chci zeptat jak maj bejt utáhly ty 3 trysky na karbecu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 0:42
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16298    
levá a pravá tryska mají být utažené na fest (tj. hlavní a volnoběžná) prostřední se šteluje volnoběh
 
 
Datum: 20. října 2013 0:42
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16298    
podívat se na svíčku jestli ,,háže''pravidelnou jiskru,popřípadě zkontrolovat předstih a odtrh předstih 1,2-1,5mm a odtrh 0,45mm jehlu na 2 zářez shora
 
 
Datum: 20. října 2013 0:35
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
mám jehlu dát na 2 zářez od zhora ? a odtrh 0.45mm ?
 
 
Datum: 19. října 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16210    
zkus přizvednout jehlu v šoupatku a seřid odtrh
 
 
Datum: 19. října 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
no s těma guferama sem nijak nevergloval takže by měli těsnit,těsnost motoru je taky Ok,karburátor a motor je taky v porádku,hlavu mám dotaženou do mrtě ale před týdnem mi když jsem zkoušel startovat tak mi z válca šlo slyšet sičení
 
 
Datum: 19. října 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak je na tom, těsnost motoru? gufera, těsnění mezi karburátorem a motorem, nebo nemůžeš mít volnou hlavu nebo málo dotaženou-jestli ti neuniká komprese mezi válcem a motorem, stačí opravdu málo a nejede to
 
 
Datum: 19. října 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
tak bez filtrboxu jsem to nezkoušel ale bez filtru to taky nejede a lauf je čistej
 
 
Datum: 19. října 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co filtrbox bez něj to jede? jestli neni přicpanej, a co lauf je čistej?
 
 
Datum: 19. října 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: ficht      IP: uživatel13429    
lícuje se
 
 
Datum: 19. října 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co hladina benzínu v plovákový komoře?zapni benzín a nešahej na cucák, nech dotýct benzín, pak ho vyni, odmontuj víčko na plovákový komoře pokud zmáčkneš plovák až na dno tak by hladina benzínu měla správně lícovat s vrškem plováku(ten kroužek), pokud je moc vysoká hladina tak plíšek kterej ovládá ventilek přítoku trochu přihni dolu, pokud je nízká plíšek přihni nahoru
 
 
Datum: 19. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
už jsem je čistil a nic pořád ten stejný dusivý zvuk
 
 
Datum: 19. října 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nejsou 3 trysky ale 2 a šroub nastavení volnoběhu, který přizvedává šoupátko a určuje tak kolik pujde vzduchu pro volnoběh a jeho vejšku(otáčky). ty tryska musí bejt utáhlý tak aby se nepovolovaly ale zas abys je podle potřeby povolil šroubovákem, pokud máš problém, tak skus trysky profouknout, nebo pročistit třeba chlupem z koštěte, nebo tenkou strunou z kytary, nesmíš zvětšit dírku ani o kousek
 
 
Datum: 19. října 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16295    
Čau mam dotaz ohledně tohoto blinkru http://www.fichtlkramek.cz/nahled/blinkr_delsi_638222.html má homologaci nebo ne a ještě jakou má na konci velikost závitu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavit ma spesl tusim 14x1,25 je lepsi si koupit vkramku i matice,,, jinak mana na sklicku e21 neco takoveho to ma,, je tam dost cisel a pismenekk,,stac is ivybrat :-)
 
 
Datum: 26. října 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel14559    
zdar draci zajimalo by me jestli jawy 250/592 meli 3 loziska na klice. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel15277    
592 byly 3 ložiskový, 2 ložiska se objevovaly u 559
 
 
Datum: 26. října 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16302    
kus od kusu se vyskytovali jak se 3 tak i2 ložisky...nejde to říci podle typu ale podle toho co měli na sklad
 
 
Datum: 20. října 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: Brepta      IP: uživatel16294    
Ano tyhle Jawy měli 3 ložiska na klice.
 
 
Datum: 19. října 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel14530    
Zdravím,potřeboval bych prosím vás poradit. Mám nádrž s ČZ 175/477. Je celkem rezavá,a chromy na ní už jsou taky rezavé. Rád bych jí zrenovoval,poradíte mi někdo jak na to ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2013 0:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na tom, co všechno jsi schopen si doma udělat sám...můj postup by byl takový, že bych nádrž odrbal od laku, poslal na nachromování, a poté bych si nádrž doma nalakoval...Samozřejmostí je důkladné odrezení vnitřku nádrže, například pomocí kyseliny citronové...
 
 
Datum: 19. října 2013 0:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus chci se jen zeptat zda tu není překlep v ceně http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pojistka_rizeni_mustang.html dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik draku,, jen piste proste nesmazu jedno cislo a hned je pruuser jak brno :-)
 
 
Datum: 21. října 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Taky sem to tak chcel napsat. Ale bylo mě to blbý!
 
 
Datum: 19. října 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ne to je jen sleva :-D
 
 
Datum: 19. října 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi když chcu pionýra odstavit na delší dobu tak je lepší vypustit převodák a nebo ho tam nechat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
převodový olej určitě nechat - všechny těsnění jsou na to dělané. startování studeného motoru škodí - pokud se celý motor neprohřeje na provozní teplotu. spálením paliva vzniká převážně vodní pára a co2. vodní pára ve studeném motoru kondenzuje na stěnách válce, může se dostat i do prostoru převodovky a zkondenzovat v oleji. ve válci pak napadne korozí vložku a kroužky. jestli parkuješ v nevytápěném prostoru je nejlepší stroj přikrýt dekou.
 
 
Datum: 20. října 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Dík, mám několik nádrží a problémy se rzí a to jsem zkoušel naředěný ocet, kyselinu citrónovou a pořád se sítka ucpávají rzí. První půjde Jawa 20, 350/640, babeta 210, Simson 51 a pak Cz 175/502 3x. Manet 90 a až se mě podaří vyhrabat rozdělaná Omega 500 tak su zvědavé jak to bude vypadat. Zatím čau
 
 
Datum: 19. října 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ok tak asi ho tam nechám. me totiž vubec nejde o olej ale o motor jestli ten olej casem např neudelá neco z tesnením a pak jak budu chtet jet tak to zacne tect. jinak moto je v garaži kde ani přez zimu nejsou mínusove teploty.a nadrž mám profesionálne ošetřenou :-D prozradím ti tajemství připravku http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 před 3 lety jsem s tim vyplachl 2 pionýry a ten jeden uz aj zmrzl a bila v nem voda a je to ok .
 
 
Datum: 19. října 2013 12:15
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, náplně nech. Oleji se nic nestane. Horší je nádrž. Někdo říká, plnou nádrž a někdo prázdnou, ale bude rezavět tak nebo tak. Já když odstavuji moto, tak plná nádrž a 2krát do měsíce alespoň nastartuju a nechám zahřát motor. Asi tak 5minut. Když nebudeš mít možnost protáčet motor, promaž válec mot. olejem jemně, aby nechytl rez. Hlavně postav moto dle možností, aby se nerosil. Ale jestli ho máš někde pod kůlnou je dobrý zas protáčet.rn
 
 
Datum: 19. října 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: blaa      IP: uživatel16293    
ja osobně bych ho tam nechal :-)
 
 
Datum: 18. října 2013 21:02
 
<  219  220  221  222  223  224  225  226  227  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 9:54:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu