Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Standa
IP: uživatel3160
 Kluci myslíte že jsem si mohl posrat motor jednadvacítky když jsem tam po vybrusu dal olej v poměru 1:40. (M2T) Mam na tom teďka asi 100km a zda se mi to Ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 17:58
myslim zue na tak kratkou dobu to az tak vadit nebude ,ale osobne bych ti doporucoval misto M2T davat olej hugsfarnovy,cvo se dava do sekacek atd,je to poznat na chodu i kouri s vyfuku.
Datum: 09. června 2008 17:58
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nalij tam těch 1:25 (do 1500km), pak 1:30 - 1:33. Bude to čudit, zanášet výfuk, ale bude to dostatečně mazané a o to jde....
Datum: 08. června 2008 2:35
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nemělo by se to, rožhodně tam olej dolij... Vetšina strojů se zabíhá v poměru 1:25, já bych to tak radši naředil...
Datum: 08. června 2008 2:20
Jméno: Piškot
IP: uživatel3023
Já myslim , že ne pač to tomu tak neškodí když ubereš třeba půl litru na 5 litrů oleje to jako že by jsi mel dat třeba 0.3 dc oleje na 5 litru já určitě v tom kecám jo podle me to nedělej ale příklad 0,3 dc oleje na 5 litrů má bejt v tom příkladu a když by jsi dal 0.,25 dc oleje na 5 litrů by se nic nestalo já myslim už treba kdyby jsi dal o celou destrinu dc oleje míň a jako si to přeber do toho měrítka 1:40 a vyjde ti to nstejno tak se neboj. PS. Doufám, že jsi to z mého popsání pochopil.
Datum: 07. června 2008 22:38
Jméno: axel
IP: uživatel2605
 Zdar hosi.Proc kdyz na nakym motoru vymenim pist a valec s druhyho motoru musim tam davat i tu vacku ktera byla na tom druhym motoru?nechapu to...stalo ze mi to vic krat.dik cuzz
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 13:59
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Dyt ja ho nastavoval  ale to neslo..jednoduse kdyz byli kladivka nejvic otevreny, nebylo to v HU. Kdyz sem dal pist do HU a nastavil odtrh na 0,45 tak sem potocil klukou a kladivka se jeste vic otvevreli.Takze nesel nastavit ani predstih ani odrth..Vobec.Ale kdyz sem tam dal tu vacku na ktery ten pist i s valcem byli slo to krasne nastavit.Tak nevim.cau
Datum: 09. června 2008 13:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Vis, ono to zapalovani by taky chtelo nastavit
Datum: 08. června 2008 19:28
Jméno: axel
IP: uživatel2605
Bys se divil blaznne!nechapu proc ale ma!skus si na tvym fichtlu(jestli nakyho mas) dat valec a pist z kamaraduvho pincka a uvidis jestli to pojede a jestli se ti bude dat nastavit predstih.Skus to a uvidis ze to nepojede!
Datum: 08. června 2008 18:01
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
sak ale ti to pises jak madar sak ket vimenim valec pist to nema nic spolecne ze zapalovanim.
Datum: 08. června 2008 16:23
Jméno: axel
IP: uživatel2605
No sou stejne.Ale kdyz sem vymnenil valec a pist tak ten motor nesel sestelovat.Nedal se nastavit predstih.Furt to hrozne vynechavalo.Tak sem tam musel dat ten valecek se sroubkem u rotoru(myslim ze je to vacka ne?)s toho motoru kde ten pist a valec byli puvodne.Jen sem se chcet zeptat proc je to tak.Diik hoj.
Datum: 08. června 2008 14:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
ale on mislel pravdepodobne ojnicni cep.
Datum: 08. června 2008 10:31
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Pokud se jedná o stejný motor 20,21,23, tak stačí jen písta válec, vačky jsou stejné (i zapalování)...
Datum: 08. června 2008 2:22
Jméno: Honza
IP: uživatel3160
 Ahoj Kluci nevíte jak se vyměňuje korková lamela ? Díkes Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 2:28
Jméno: ABC
IP: uživatel805
/Pokud myslíč velá (spojka), pak vypustíš olej, sundáš řad. páku, sundáš levé víko, potom stlačíš 5 pružinek (postupně) a sundáš z kéolíků ty zajišťovací půlkoružky (segrovky), poté půjde pružina s kalíškem sundat, až oddmotuješ všech 5, pak sundáš ten přítlačný talíř. Potm už jen stáneš lamely z koše (chytíš řetěz nahoře a dole a stáhneš). nadadíš nové lamely a doporučuji dát novou i tu ocelovou mezi a opačným postupem nasadíš zpět...
Pokud chceš vyměnit sjeté korky v lamely za nové jedoduchá rada - nedělej to, kup novou. Je to docela složité a výsledek nemáš jistý... Pokud budeš kupovat lamely pak doporučuji koupit lamely s Ferodo obložením (červená barva obložení), je to nesrovnatělně lepší, hlavně funkce spojky a jej životnost. Navíc cena je jen o malinko vyšší.
Datum: 08. června 2008 2:28
Jméno: jan
IP: uživatel768
 poradi mi tady nekdo jak se meri u motorek kone, a co to vlastne je? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 21:41
Jméno: BO
IP: uživatel2050
koně (hp) sou výkon v dnešní době se to ukává v kilowatech (kw) a měří se to na brzdných válcích nebo nák tak se tomu nadává
Datum: 07. června 2008 21:41
Jméno: Piskor
IP: uživatel3023
 Ahoj draci potřebuji poradit? Jakej je rozdil ufichtla mezi béčkovým motorem a áčkovým? a jak tady máš seso označený áčkový a béčkový pístní kroužky nebo to je jedno a jestli ne tak jakou paseku by mi třeba uděla áčkovej pístni kroužek v béčkovým motoru. Hoši předem dík za radu a sesovi taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 11:34
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Co já vim tak se snad nikdy nedělaly kroužky v různejch tolerancích a dneska se nedělaj ani písty s různou tolerancí, takže kroužky taky ne, kup kroužky pro ten výbrus kterej máš a hotovo, na tu toleranci co máš vyznačenou na válci nekoukej, stejně už je vyjetej, když si dneska necháš vybrousit válec tak se brousí podle pístu, kterej k tomu dostaneš ->takže taky nemusíš řešit tolerance...
Datum: 08. června 2008 11:34
Jméno: ABC
IP: uživatel805
třídy A, B, C jsou třídy označující myslím přesnost např.: třída A - zákl. rozměr 38,00mm, třída B zákl. rozměr - 37,98mm, třída C 37,96mm. Jakou třídu máš by mělo být vyraženo na válci, podívej se. DPokud budeš mít třeba C, musíč použít píst, kroužky C, jinak by mohli být problémy...
Datum: 08. června 2008 2:31
Jméno: ada
IP: uživatel2467
Posl.aktualizace: 08. června 2008 21:56
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
zaprvé: tady se zdraví, zadruhé: takhle se to neříká a zatřetí: mohl bys aspoň předem poděkovat. JOUDO!!!
Datum: 08. června 2008 21:56
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Ne
Datum: 08. června 2008 11:28
 zdar, nevíte, proč šly lépe za plynem panelky než kývačky? A mohu s řidičákem A1 ( od 16 let ) na kývačku, ? dík,
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2008 10:00
Jméno: martin.bystrice
IP: uživatel1064
Kejvačka má 11 koní
Datum: 30. července 2008 10:00
Jméno: barwis
IP: uživatel209
a panelky jdou za plynem vic diky tomu ze maji saci kanal primo do valce ale u kejvy je to do kartru a pak do valce ale moje kejva jde za plynem dobre ale nemuzu srovnat na panelu jsem jeste nejel
Datum: 07. června 2008 23:00
Jméno: jirka
IP: uživatel209
me by zajímalo jak muze mit nekdo řidičák a nevědět na co ho ma. jinak panelka ma 14 koní a kejvacka 9.
Datum: 07. června 2008 22:02
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
panelka má víc koní. a s A1 můžeš do obsahu 125 a výkon 11kw.
Datum: 07. června 2008 20:43
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
 Zdar draci nevite nekdo proc se mi fichtl dusi dicky kdyz ho rano nakopnu??? zacne to skytat a nechytne to ale dis ho takhle roztlacim treba 2 minuty tak to pak chytne nevite teda nekdo cim by to mohlo bejt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 19:24
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
jj dik
Datum: 08. června 2008 19:24
Jméno: cvoky
IP: uživatel728
tak to mně dělá taky nastav větší volnoběch a pohraj si s jehlou ted nevim kde jí mám to bych se musel podívat a já to startuju bez plinu!
Datum: 07. června 2008 22:25
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 zduř chlapi...chci ase zeptat čim může být že mi fík nehází jiskru?svička je nova,,a na druhym fikovy jiskru hazi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 22:53
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2267
Tak si to blbě zapojil, myslim že jestli je to 30w zapalko tak vedou dva kabely ale to nvm jistě, jo a ukostření je že máš kabilek dobře u kostry
Datum: 08. června 2008 22:53
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
Hele koukal sem na cívku,,ne na indukční ale na tu co je na kostře,,z ní vedou dva kabli ale do zapalka mi vedl jen jeden a i v zapalku byl jeden uchyt na kablik,,pak sem sehnal novy zapalko a od ty doby to nechyta
Datum: 07. června 2008 20:41
Jméno: atesckrt
IP: uživatel1913
co to je ukostření?
Datum: 07. června 2008 20:39
Jméno: pauliecz
IP: uživatel2083
Zkus kabel k indučce, indučku, ukostřeni, jestli maš dobře zapojenou elektriku, nebo vypínač ve špatný poloze
Datum: 07. června 2008 20:03
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 nevite cim muze byt kdyz na stadionu ujedu asi pulkylometru a uz je uplne strasne zahratej a na svicku N15C ho skoro vubec nenastartuju a nas N17C to nastartuju ale zase to spatne jede nevite cim to je a kdyz uz to nastartuju na tu N15C tak jedu treba kylometr a pak to zase nechce chytnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 21:14
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Tady se někdo vyzná
Datum: 07. června 2008 21:14
Jméno: lol
IP: uživatel2879
tak zkus N16C
Datum: 07. června 2008 20:25
 cau co je na klike guferu u spojky dal som tam pred dvoma tizdnamy nove.a ono zacalo zrat prevodak.pomohlobi kebi som tam dal to DVOU BŘITOVÉ GUFERo?prosim co najdriv
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 10:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
dujbritaky gufera
Datum: 08. června 2008 10:56
no a jaký jsi tam dal to gufero, je dobrý tam dát taky to silikonoví, světle hnědé, kůli teplotám
Datum: 07. června 2008 21:07
a jak si to mam pitat v predajny na sk alebo ako sa to povie po slovensky?
Datum: 07. června 2008 20:39
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
jednobřiťáky se skoro nepoužívaj dvoubřiťáky jsou stokrát lepší já je mám všude a je klid.Dej ho tam a a uvidíš sám.
Datum: 07. června 2008 19:46
 cuus kluci a holky hele ten muj fik nece vubec jet a to jako ma vsechno v poho procistenej karbec hlavu valec i krouzky v poho svicka no proste ma vsechno v naprostym poradku ale nece naskocit akorat kdyz tlacim na jednicku tak vrci ale jako aby chyt nebo aspon trosku ... se mu vubec nece naskocit a uz newim cim to je tak pissam sem : )
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 19:27
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
zémo....to jsi ty david zeman?
Datum: 07. června 2008 19:27
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
to bude předstih
Datum: 07. června 2008 19:09
Jméno: jawaman
IP: uživatel3157
 Kluci mam dotaz na Čz 175/470 sak to je u kazdych 175 rovnake ma byt baterka jaka vim ze 6V ale nevim ci 11 amperova alebo vic alebo mene prosim poradte dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 21:00
Jméno: Ondrasz
IP: uživatel3171
Presně tak dele vydrži..ale pozor na pojistky jestli je nevyměniš za silnějsi dřiv nebo později se ti spali a budeš je měnit...
Datum: 09. června 2008 21:00
Jméno: af
IP: uživatel1181
jo 11 amperova tam ma byt ale ja mam 16 a jezdi to stejne ale dyl vidrzi
Datum: 07. června 2008 18:55
Jméno: Arnold
IP: uživatel2669
 čau chlapi prosim vas nevíte kde bych sehnal 6V otáčkoměr potřebuju na fichtla dyztak mi jich napiste víc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 2:33
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Na ionýra otáčkoměr není... Můůžeš si vyrobit elektroonický podle návodu, najdeš ho na každé dobré stránce o pionýrech
Datum: 08. června 2008 2:33
Jméno: kolodej
IP: uživatel3156
 cest clapi nevite kolik stoji nejlevneji ten poj...bany tyrristor bo me to kurva sere a nove sedlo meje kurva štipje v řiti když na tym jadym bo baba do mje jebe at si kupim lepsi masinu kurva ale ji kazdy den osukam a da pokoj tak dik hosi a hon te si pera ceest
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 15:37
jo at zijou mastibrci  cha chááá
Datum: 09. června 2008 15:37
Jméno: Jawa
IP: uživatel2656
 Ahoj draci,četl jsem tady že na Slovensku probíhalo v r.2000 (rok nevim přesně) vyměňování starých malovaný značek za nové a ten kdo si ji nevyměnil tak tomu to odhlásili.Probíhalo něco takového i u nás v ČR? Koupil jsem totiž pincka s ještě malovanou značkou bez STK a majtel tvrdil že je přihlášený tak nevim.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 19:53
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
jestli k tomu číslu máš techničák tak se není čeho bát ale kdyš dostaneš novou a ty sy jí omaluješ tak to mít nesmíš
Datum: 07. června 2008 19:53
 Zdravím lidi nedávno jem vyzkoušel na jednom dachlu to že jsem zabrousil hlavu do válce pastou na ventyly nejdříve hrubou a potom jemnou, výsledek byl uspokojivý dachlík lítal slušně, nemáto někdo zkušenosti s touto úpravou na větších objemech konkrétně mám na mysli čz 175/477 váhám zda to mom zkusit nebo zůstat u klasiky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 20:06
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
u každýho dvoutakta by měla bejt zachovaná tzv.detonační štěrbina tj.mezi hlavou a válcem lepší je si nechat hlavu vyvařit a dát slabý hlinikový těsnění jako je u báby to si udělej mělo by tam bejt kvůly různý tepelný rostaživosti hliník litina.
Datum: 07. června 2008 20:06
 Nevíte kde by se dalo ne netu koupit sportovní sání na pionýra???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 20:27
Jméno: Ferrari
IP: uživatel3299
čau doporučuju ti nedávat jiný filtr než sériový protože tím změníš bohatost směsy většinou na chudou směs a přínos bude nulový.
Datum: 23. června 2008 20:27
Jméno: Honza
IP: uživatel1153
dik
Datum: 07. června 2008 15:25
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
www.scootland.cz
možná budeš muset trošku poopravit přírubu
Datum: 07. června 2008 13:54
Jméno: Honza
IP: uživatel1153
No proste místo strýho sání co je na mustngu ta velká krabice s tou vložkou tak místo toho dát nejaký sportovní sání ve tvaru kuželu
Datum: 07. června 2008 13:41
Jméno: mara
IP: uživatel426
co presne myslis filtr? karbec kolinko?
Datum: 07. června 2008 13:39
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 custe, mam mustanga a kdyz jedu tak zaradim a cca 10-30sekund to nejede a az potom to poradne tahne, nevite cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 22:28
Jméno: cvoky
IP: uživatel728
špinavej karbec celej rozeber a vičisti!
Datum: 07. června 2008 22:28
 Zdravim, mam babetu 210, potřebuju sundat z 1. kvaltu buben, ale ten se musí vyšroubovat a mě se pak točí i magneto na druhé straně... nevim jak to zapřít
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 11:38
|



|