slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2218  2219  2220  2221  2222  2223  2224  2225  2226  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
custe, je dobre davat na fichtla tachometr z kola? ma to nejake minusy? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
k principu tachometru... magnet žádnej proud nevyrábí (pro tomoncik) ale vytváří na čidle pulzy a elektronika neměří frekvenci, protože při tak malých frekvencích jako je na kole z čidla při běžných rychlostech a zejména nízkých (u 16palcového kola okolo 10Hz při 50km rychlosti! a krok po 1km rychlosti činí cca 0,2Hz) by byla chyba měření nezanedbatelná, proto se měří čas mezi jednotlivými pulzy (otáčkami) a na rychlost se matematicky přepočítává. no a protože takové zařízení obsahuje mikroprocesor a není na motorku konstruované, ale na kolo, nepředpokládá takové zařízení rušení VN pulzy a podle toho to taky chodí... :-)
 
 
Datum: 09. června 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jste úplně vedla pánové :o), nikoli že magneto má na svědomí chyby zobrazení, ale rušení od zapalování... tedy to co ruší obraz TV všem chdákům okolo kterých projedete, ruší úspěšně i tachometr s elektronickým čidlem, nebo-li halovým čidlem :o)
 
 
Datum: 09. června 2008 7:21
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
jedině Sigma sport na moto funguje spolehlivě
 
 
Datum: 09. června 2008 0:12
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Vlastne to funguje tak, ze ten magnet vyrabi proud tim ze se toci okolo, a cim vetsi frekvence hz tim vic tachec ukazuje, ssamozrejme musi byt nastaven dobre obvod kola:-)
 
 
Datum: 08. června 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
Tak to se musí přidělat to čidlo na přední kolo a musí se naprogramovat ten tachometr a potom to muže být
 
 
Datum: 08. června 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Ste na omylu hosi...      IP: uživatel3023    
Já jsem si tam taky daval tachac jaký se davaji na kolo ale dal jsem to tam a nastartoval a hned jak sem to nakopl tak zacal ukazovat 80km/h atd:. samy blbosti a kdyz sem se rozjel o tom uz ani nemluvim to si uz domyslite xD. Pak sem prisel na to, ze vlastne tachca funguji na bazi toho, ze na spici je magnet zejo ta takova kulicka ktarou tam na to sroubujete a na vidlici je sensor ktery snima ten pohyb magnetu. No a s toho plyne, ze v motoru je jedno velke magneto a to magneto magnetizuje neustále celou motku tak to ukazuje blbosti :-D a teda nevim jak to jinym muze fungovat :-D mejte se zdarec....
 
 
Datum: 08. června 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
a jaky minusi??? ... akorat ze se ti muze pretrhat drat .... jinak nic
 
 
Datum: 08. června 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
záleží na tachometru.. některé na motorce nedokážou ukazovat rychlost ale jen blikají nebo něco... ale zase je fakt ten že znám spoustu případů co tam hodili obyčejný levný tachometr za 200,- a měří jim celkem luxusně
 
 
Datum: 08. června 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Luxurim      IP: uživatel2012    
zdravim panove,ma Jawu Mustanga,potrebuju poradit s olejem do benzínu.používam Mogul TSF,redim 1:40 a na obalu je napsaný ze 1:40 je pro 20l benzínu .kolik mam dat oleje v pomeru 1:40 na 5 litru benzínu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3195    
Jestli ta flaška má půl litra tak se nediv. A je to OK
 
 
Datum: 12. června 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Já sem to vyřešil tak že sem si sehnal lahvičku od M2T s měrkou a vždycky to přeleju do ní
 
 
Datum: 09. června 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: Luxurim      IP: uživatel2012    
díky:-)
 
 
Datum: 08. června 2008 21:31
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim, no na flašce je napsáno že při ředění 1:40 je obsach flašky pro 20l, jelikoš ty potřebuješ jen 5l naředit tak si spočítej 20l : 5l = 4, tý flašky je pul litru tak to viděl 4 a máš množství co tam máš nalejt neboli 1/4 obsahu flašky (0,125l) čus
 
 
Datum: 08. června 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: Luxurin      IP: uživatel2012    
ja sem na matiku blbej....fakt je to tak na flasce napsany,je to pulitrova flaska
 
 
Datum: 08. června 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: andrew      E-mail:      IP: uživatel404    
tak si to spočítej
 
 
Datum: 08. června 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
to je pičovina aby na obalu bylo napsaný že 1:40 je pro 20 litrů a taky píšeš že řediš 1:40 tak nevim v čem je problém
 
 
Datum: 08. června 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau draci u fichtla mi netesnej kartery ksobe porad to fouka mezi karterama dole u valce us jsem skousel tmel i papir a stejne to fouka potrebuju ty kartery nak srovnat ,aby byly rovny ale nevim jak. Deto nak?? treba kladivem zdruhy strany nabouchat doroviny?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel3167    
já mám známýho co dělá cnc leserovou řezaqčkou a tam procuje s naprosto rovnýma plechama
 
 
Datum: 09. června 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ok, nemyslel jsem Fikus zrovna tebe, já měl všechny kartery bez vyjímky co mi prošly rukama taky pomrvený a nebyly odemne :-). Každopádně pro ty co by to zajímalo ne každej karter jde dobře od sebe, ale je dobré se naučit používat gumové kladívko :-D plus že lze páčit i šroubovákem, ale nikdy mezi styčnými plochami karterů ale pouze v nálitcích závěsů, tak otlaky nevadí. Každopádně vždy s rozumem a citem :-)
 
 
Datum: 09. června 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel2353    
ja to nepacil vsechno delam rukama lehce jenze nekdo predemnou asi pred 20 rokama to jeden magor pacil a vsechno delal nasilim tak jeto poniceny jezdiloto nes jsem to zacal davat dokupi a jak to ma tetka velky tlaky tak to vyfouklo zatim dam jiny bloky ale rad bych tyhle spravil. Predtim tam byli mensi pistni krouzky takze ta komprese byla mala a vikon hroznej
 
 
Datum: 09. června 2008 8:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jojo.. to je tak když se při půlení páčí kartery od sebe šroubovákem v dělící rovině :o)))))))))))
 
 
Datum: 09. června 2008 7:22
 
 
 
 
Jméno: Vesnican      IP: uživatel3143    
:-D:-D:-Dplech:-D:-D:-Dten bude určitě na 100%rovnej :-D:-Dpřebrus si to n skle a máš to
 
 
Datum: 08. června 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim, já bych postupaval takhle: sehnal bych si nějakou velkou rovnou podložku, nejlépe nějakej silnej plech, na ten bych položil větší kus brusnýho papíru, hrubost kolem 180-240, a tim kartelem bych tam jezdil, dokud by se to nesrovnalo, čus
 
 
Datum: 08. června 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
Čau jesly chceš tak mi zavolej na skype andrewop89 nebo icq 469192109
 
 
Datum: 08. června 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3161    
jemnym smirglom...ale zalezi ako moc ich mas pokryvene...
 
 
Datum: 08. června 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
strojní frezou doma to neudelas
 
 
Datum: 08. června 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel2656    
Ahoj, kupil jsem Jawu 05. Má TP (ještě knížečka), nemá technickou, je přihlášená a majitel platí pojistku. Jak mám postupovat při přepisu na mě? 1.Udělat technickou a evidenčku na moje jméno, za 2.Aby si předchozí majtel zrušil svoji pojistku a já si udělal na moje jméno a za 3.samotný přepis? Nevím to jistě jestli to takhle je,tak bych byl velmi rád kdybyste mi to objasnili. Jo a ještě má malovanou značku a starý TP,to si zažádám o nové až to bude přepsaný na mě? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: krosar      IP: uživatel942    
čaw když přeřadim na stopětasedmě za jízdy ze 2 na 3 tak trojka jenom zabere asi na sekundu a pak vypadne a když ji hodim s nastartovanym motorem na místě a pustim spojku tak do de hrozně přez zuby co to je? řadič ? moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: krosar      IP: uživatel942    
nojo ale já to musim mít do konce školního roku hotovi a nevim kde bych měl teď někoho shánět
 
 
Datum: 08. června 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
To je neco jineho jak pionyr, mnohem slozitejsi radsi to sam nedelej...
 
 
Datum: 08. června 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: krosar      IP: uživatel942    
a nemá někdo návod a rady na to půlení nikdy sem stopětasedmu nepůlil a tak abych na to pak nečuměl jak vrána
 
 
Datum: 08. června 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
to budou ohoblovaný kolečka, a nejspíš už bude i řadící vidlička v háji
 
 
Datum: 08. června 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
zdarte motorkáři,potřebuju poradit s jawou 350/640...tyto motory zabírají až ve vyších otáčkách a mě by zajímalo proč to tak je.mějte se a díky za radu!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      IP: uživatel1709    
Dvoutaktní motory obecně zabírají u horních otáček, takže asi tak.
 
 
Datum: 11. června 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
jo jako mě to neva,já nepotřebuju aby to trhalo asfalt od 2tisíc ot...jen mě zajímalo čim to je..
 
 
Datum: 08. června 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3161    
je to proste konstrukciou motora(priemer difuzoru , sacich a vyfuk. kanalov atď...) ale myslím že je to skor výhoda ako nevýhoda, užiješ si jazdu
 
 
Datum: 08. června 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
pac tak jsou udelany castecne to pozmanis ladaky
 
 
Datum: 08. června 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Řízek      IP: uživatel2669    
Kluci prosim vas jak se tady ptal arnold tak ale nekdo neodpovedel na jeho otazku jestli je vubec nejakej 6V otáčkoměr???? to se ptam i ja odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 7:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
6V otáčkoměrů bude málo páč z 6V se přecházelo brzo po válce a u motorem na konci 60tých let, nejlépe by bylo ho spáchat úpravou seriového 12Voltového, nebo vykuchat a nechat si udělat nové ,,střeva,,. Takovejch těch diodovejch oráčkoměrů vyšlo spousta a tam kolikrát ani na napájení nezáleží (prolez starší amamtérká radia). Každopádně pokud máš panelku, doporučuju ti stejně tam dát vape, ikdyž je to raketa, přestaneš se trápit s nedostatkem elektřiny, můžeš tam vrazit silnější žárovku do přední lampy a pak v noci nejezdit po paměti :o). Když dáš vape 12V, což doporučuju, páč má větší výkon než 6V, tak si ušetříš i starosti se sháněním 6V otáčkoměru :o). To je podle mě optimální řešení tvého problému.
 
 
Datum: 09. června 2008 7:39
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Tak nejaky urcite ale malo jich bude ale kde to fakt nevim sorry...
 
 
Datum: 08. června 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: Řízek      IP: uživatel2669    
jo ale ja bych chtel jenom vedet druhy na na fichtla chtel bych si ho dat na panelku potřeboval bych je vyjmenovat nebo z čeho je vzít dík
 
 
Datum: 08. června 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Někde by byl ale fichtl nemá stálí napětí 6V mohl by jsi to skusit na baterku ale nevim ale to uz by bylo výhodnější koupit 12V baterku a 12V otáčkoměr sezenes snadnejc měj se.....
 
 
Datum: 08. června 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel344    
kousla se mi (asi) převodovka u fichtla(startuju na neutrál a najednou se sekla nakopávačka, zadní kolo a po zkoušce přeřazení i převodovka). myslíte že by mi to člověk co nemá zrovna nejvíc času dokázal spravit asi za 20 dní? já jestli mám spěchat, do konce měsíce to musim mit 100% OK. Jinak budu jezdit na kole :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 8:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
najdi si víkend, kdy budeš mít nejvíc času a podle nějakýho návodu to rozpul, podívej se co je špatně, a podle návodu to zase slož.
 
 
Datum: 09. června 2008 8:00
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3161    
vyhod neutral a tukni jemne do tej packy...ale ked to nepojde tak to radsej rozober...
 
 
Datum: 08. června 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: martinecek123      IP: uživatel1411    
buchni do nakopavacky kladivem s,merem spatky a jeto me to taky nekdy dela
 
 
Datum: 08. června 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
tak stim skus pohnout sedni na fichtla a zatlac nebo tu nakopavacku skus vratit rukou poradne skubnout na horu
 
 
Datum: 08. června 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel3163    
čau chci se zeptat na kolik má bejt podle vyhlášky našponovanej řetěz u motorky? je to 2-3 cm nebo míň? dííííííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 0:43
 
 
 
 
Jméno: Julin      IP: uživatel1643    
2-3 cm ,u endur 5-7cm...
 
 
Datum: 09. června 2008 0:43
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Jednoduse reknes rozmer na motorku na ktere si delal autoskolu
 
 
Datum: 08. června 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim, uplně přesně by to mělo bejt o jednu šížku řetězu noboli u fichtla je to jiný než třeba u čz, ale když řekneš 1-2,5cm tak ti to uzná
 
 
Datum: 08. června 2008 21:11
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
to je tezky pri zatizeni jednim jezdcem 2-3 u silnicnich u krosek o neco nic
 
 
Datum: 08. června 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
já jsem dělal zkoužky 20.května a měl jsem otázku kontrola motocyklu před jízdou.Tam se mimo jiné ptal i na řetěz a je to 2-3cm.Ale je to rozměr jenom pro ty zkoužky.Ve skutečnosti je to na každý motorce jinný
 
 
Datum: 08. června 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
je to 1 cm
 
 
Datum: 08. června 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: fichtlák      IP: uživatel3164    
je to 1,5- 2,5 na sto procent
 
 
Datum: 08. června 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
0.5m??50cm??:-D
 
 
Datum: 08. června 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: Arnold      IP: uživatel2669    
Ja jsem je to tak necelej tejden dodelal autoskolu a mel jsem tam 0,5m a řekli že je to dobře
 
 
Datum: 08. června 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel1093    
me instruktor rikal 1-2 cm
 
 
Datum: 08. června 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel3163    
já bych to potřeboval vědět přesně na cm prej to chtěj při technice vědět já vím že je to nesmysl protože třeba endura maj tu vůli značně větší než třeba silnice!
 
 
Datum: 08. června 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
měl bys ho našponovat tak aby při maximálním zatížení motorky měl ještě trochu vůli, jinak řekni že to je u každý motorky jiný a že to najdeš v manuálu ;-)
 
 
Datum: 08. června 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel3163    
jo to já vim jak ho šponovat ale dělám autoškolu a potřebuju to vědět na otázky z techniky!
 
 
Datum: 08. června 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
podle mě to neni ve vyhlášce:-D,to záleží na tom jak je vytahaný atd..prostě ho našponuj tak akorát....!
 
 
Datum: 08. června 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim, jen se chci zeptat jestli pasuje klikovka z j 20 do j 05. dík já má tu z 05 vohlou špajsku, a jelikož tomá i jinou převodovku tak se radši zeptam. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
no tak sem zjistil že to stejný neni, má to jinej průměr tech hřídelek na primár kolo a magneto je to vo dost tenčí (to z 05) a ložiska zravna jiný nemam, takže skládání motoru odkládám
 
 
Datum: 08. června 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
co ja vim tak jeto stejny tetka jsem rozebyral oba motory
 
 
Datum: 08. června 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
já tam mám tu s těma 2 dírama na setrvačníkách je jich celkem 4 , tzn, 2 z každý strany, a chci tam dát to bez děr jak je na 20 (21,23) a chci vědět, jestli tam normálně bude fungovat..
 
 
Datum: 08. června 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: fekálmeister      IP: uživatel1268    
jawa 05 měla na klice menší ložiska (jako pařez), ale nikdy nevíš co tam máš za motor tak to rozdelej a uvidis.
 
 
Datum: 08. června 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Cau draci..... mam 05 a ze dne na den se to nejako posralo a nechce to drzet volnobeh:-( ale normalne jede super ani na kdyz pridam na trisce tak se to drzi tak 2 sekundy a pak to stejne chcipne.... ale kdyz mu dam plnej a slapnu tak chytne hnedka..:-( a to jsem uz vyvarel aji karburator v octove vode takze je cisty..:-) poradte pls diky za kazdou radu:o) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
UZ je to v poho porad jsme hledal neco u karburatoru... no a ejhle byl povoleny sroubek u kolinka tka jsme to rozdelal dal jsme tam tesnici tmel, dal new sroubek a zase slape....:-)
 
 
Datum: 08. června 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
znamimu to udelal bordel v karbecu : Pokud jsi rozebyral motor tetka nekdy tak to mozna fouka skus jiny karburator jestli mas
 
 
Datum: 08. června 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
njn ale to bylo z nice ho nic:-(
 
 
Datum: 08. června 2008 16:20
 
 
 
 
Jméno: Ada      E-mail:      IP: uživatel3162    
Zdar,vyměn si těsnění kolem karburátoru a příruby a radši i pod válcem a taky gufera na klice.To jsou jediná místa kde ti to může přisávat falešný vzduch a proto neudrží volnoběh.
 
 
Datum: 08. června 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: skinhead      IP: uživatel210    
Čau, potřeboval bych vědět jaký číslo má gufero, který je pod řetězovým kolečkem na Čz 477. Dík.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 15:23
 
 
 
 
Jméno: skinhead      IP: uživatel210    
ne, to asi nee
 
 
Datum: 08. června 2008 15:23
 
 
 
 
Jméno: alik      E-mail:      IP: uživatel1181    
hej dejv ses to ty
 
 
Datum: 08. června 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Sestřih ze silničního závodu pionýrů z minulého týdne, TT Zámeček 2008: na http://www.fichtl-klub.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
omlouvám se zmršil sem odkaz...: http://www.stream.cz/video/10/90617-tt-zamecek-2008
 
 
Datum: 08. června 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim, včera sem v chotusicích koupil hlavu motoru na fichtla, ale má jinaj typ spalovacího prostoru než je u 21 (ledvinkovej), ale má ho normále kulatej, a mě zajímá, jestli někdo neví na co se to montovalo, a jakej to má kopresní poměr, díky čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
no tak jestli je tedy z 05 jawy tak by měl bejt kompresní poměr 7,2:1 (podle jednoho webu) ale zase na druhou stranu má lepší tvar spalovacího prostoru, takže by to mohlo rovnoměrnějc zatěžovat píst a ojnici, je to jen muj názor, pokud je milnej tak mě opravte čus
 
 
Datum: 08. června 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
A nevite nahodou se kterou hlavou ma fik vecsi tlaky?protoze ja tam mam tez tu kulatou a myslel sem si ze to jde sni lip.Dik zdur
 
 
Datum: 08. června 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Jak znat? ze to jede lip?
 
 
Datum: 08. června 2008 12:41
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
ja mel na fichtlu driv tu kulatou hlavu a kdyz sem po zime dal tu ledvinkovou tak je to znat docela dost...
 
 
Datum: 08. června 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Peosim Vás . me by zase zajímalo jestli když dam ten ledvinkovej misto kulatý hlavy na valet tím pádem to ma větší kompresy jestli to vic potáhne nebo to tomu nějak neuškodí dík cuzzz.
 
 
Datum: 08. června 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
měl sem taky stejnej problém:-) je to z 05, na 20,21,23 se dávali ledvinkový prostory kvůly tomu že se tim zvyšoval kompresní poměr!
 
 
Datum: 08. června 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
To je hlava z 05, kompresní poměr myslim 6:1 rači se podivej na sesa-moto
 
 
Datum: 08. června 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: Galileo      IP: uživatel2253    
Newite prosim vas nekdo jak se mneni domaci mesto v age of empires 3. SORRY seso ale toto je posledni vec ktera mne napadla. Prosim poradte!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: prcan      IP: uživatel2669    
to určitě
 
 
Datum: 08. června 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: Galileo      IP: uživatel2253    
Vsak jo ja mam 2 pionyry jeden je rozebranej a spravuju ho na veterana a druhej je v suprovym stavy jako by vyjel s fabriky
 
 
Datum: 08. června 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Měsro a národ si vybíráš před zyčátkem hry, při hře to nejde... A příště radši něco o motorce.
 
 
Datum: 08. června 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
cuz chlapi potrbuju radudu mam jawu 21 a kdyz pridam plyn tak se to trosku podusi ale pak pri vellejck otackach uz to jede normal a nedusise dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
rekl bych ze to chce sestelovat bohatost smesi ze kdyz mu pridas jde tam bohata smes tak se tomu nechce a pak jak se to rozhoupe tak to pak leti:-)
 
 
Datum: 08. června 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel2888    
taky sem se tady ptal na stejnej problém, ale nikdo nebyl ochotnej mi pomoct...ale řek bych že to potřebuje seštelovat karbec
 
 
Datum: 08. června 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: NiCK Da DiCK      IP: uživatel525    
zkus vycistit trysky...a mozna rovnou celej karburátor ;-)
 
 
Datum: 08. června 2008 11:23
 
 
 
 
Jméno: Arnold      IP: uživatel2669    
čau chlapi prosim vas nevíte kde bych sehnal 6V otáčkoměr potřebuju na fichtla dyztak mi jich napiste víc dik je mi jedno že na nej neni otačkoměr ale potřebuju prostě sehnat 6V otačkoměr a nechci na simsona díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 7:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To Gradiss... knížky, internet, leta praxe a o tevřená mysl k chybám druhých.. stejně si myslím že si nikdo mé komentáře nevezme k srdci, jo holt rebelie mládí, kdy si každej myslí že všecko ví líp než druzí... projít si tím musíme všichni :o))))))
 
 
Datum: 09. června 2008 7:32
 
 
 
 
Jméno: Gradiss      IP: uživatel3023    
Zdarec chongu. Už sem četl tvé komentáře i u jiných a všechny sou takové odborné :-D kde ses to naučil? xD
 
 
Datum: 08. června 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Přesto ti řešení napíšu... výstup z magneta usměrnit graetzovým můstkem 3A diodami, napětí zvedni na 12V stabilizací na tomto napětí. Nejjednodušší ale nejhorší způsob je spotřebičem, tedy žárovkami 12V (prostě vyměníš žárovky o nominálním výkonu z 6V na stejný výkon 12V), nebo akumulátorem 12V (samozřejmě i s výměnou žárovek) ale nejlépe s elektronickou regulací dobíjení abys drahou baterku neuvařil a tím neusmrtil. Pak tam můžeš připojit otáčkoměr 12Voltovej, kterých je jistě větší množství na výběr.. Zapalování se tato úprava nedotkne, páč je nezávislé na světelném okruhu.
 
 
Datum: 08. června 2008 10:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Problém Jawy 50, tedy fichtla, je v tom, že nemá stabilizované palubní napětí akumulátorem. Takže tvůj problém nezní jen ,,sháním 6V otáčkoměr,, ale také... jak zajistit, aby při nízkých otáčkách kdy stěží fichtl dává 6V (všimni si jak při volnoběhu, nebo nízkých otáčkách brutálně poblikávají žárovky) ho uživit a aby korektně pracoval a zároveň jsi ho neoddělal jakmile zmizne (odpojením) největší spotřebič, tedy světla, kdy ti vyskočí napětí do závratných výšin desítků voltů... no a to si troufám říct jakýkoli otáčkoměr neskousne :-) No a to nemluvím o tom že rozvod napětí po pionýrovi je střídavý... Možná by bylo lepší kdybys raději koukal za jízdy na silnici než na otáčkoměr...:o)
 
 
Datum: 08. června 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel162    
cau draci,mam cizu 180/487.4 a pri vcerejsim navratu domu se mi zacala vobjevovat celkem brutalni vykonova dira po pridani plyn,bylo mi to naky divny,tak sem zastavil u kamose a pokecali sme a kdyz sem chtel znova nastartovat tak to nechtelo chytnout,kdyz sem dal plnej plyn tak to konecne chytlo ale ta dira v nizkejch otackach tam byla furt tak nevim cim to muze bejt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3153    
kebisto nepopisoval tak obrazne jako spisovatel tak bich ti aj vjedel pomoct :-DD
 
 
Datum: 08. června 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
ZDAR nevite nekdo kolik amperu ma baterka s oznacenim 6N6-3B diky za odpovedi;-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: Ondrasz      IP: uživatel3171    
Jestli maš baterku s ozn. 6N6-3B tak ma 6 Ah tu stejnou jsem měl ale už je kixla:-)
 
 
Datum: 09. června 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3153    
nekde je 4.5 a nekde 6 Ah
 
 
Datum: 08. června 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Ahoj seso. Mám dotaz jakej je rozdil meri áčkovým válcem, pístem a píst. kroužkama a béčkovým? A jak to tady mas oznaceny ja mam totiz na valci zespodu jak je koleno B a na pístu B ale kroužky nevím jak poznám a jakou bordel by udelalo kdybych třeba náhodou dal áčkovej kroužek do béčkovýho bálce nebo prostě pístu no . Dík za odp. měj se.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: barwis      IP: uživatel209    
A ta supklera jak rikas tak to je neco z vesmiru jen SUPLERA existuje a je to posuvne meritko!
 
 
Datum: 08. června 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
Co já vim tak se snad nikdy nedělaly kroužky v různejch tolerancích a dneska se nedělaj ani písty s různou tolerancí, takže kroužky taky ne, kup kroužky pro ten výbrus kterej máš a hotovo
 
 
Datum: 08. června 2008 11:31
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Jo a kdyz sme u toho. Pasoval by pis. krouze original 38,00 na B píst nebo by se to v něm nějak skroutilo. PS. Promin ze te porad otravuju s timhle :-D
 
 
Datum: 08. června 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
* supklera
 
 
Datum: 08. června 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Je prosimte jestli si mylim to co si myslim, ze je suplera tak bych se chtel jeste upresnit. Co to je? :-D
 
 
Datum: 08. června 2008 10:35
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
pismenko oznacuje toleranci,,to se delalo kdysi ted uz se dela vse bez tolerance teda s oznacenim pismenka,,, takze se rid jen co nameris supklerou
 
 
Datum: 08. června 2008 9:15
 
<  2218  2219  2220  2221  2222  2223  2224  2225  2226  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 21:58:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu