slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  218  219  220  221  222  223  224  225  226  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mám problém s karburátorem. nevím jaké těsnění a vložky dát mezi karburátor a válec. nejde mě seštelovat volnoběh a musím stále držet plyn v otáčkách a při ubrání a přidání se zahltí a chcípne. už si s tím nevím rady. prosím poradí mě někdo. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16307    
Je to bohatý,uber hladinu.
 
 
Datum: 23. října 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten šroubek s pružinkou přitáhni abys měl vyžší otáčky
 
 
Datum: 23. října 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle těsnění http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tesneni_pod_sani2.html a jak nejde seštelovat volnoběh ? Prostě přiráhneš ten šroubek s pružinkou co je mezi triskama a to že se zahltí muže být zpusobený špinavým vejfukem
 
 
Datum: 23. října 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat jestli se delaji nejaky upravy na orig. vyfuku..treba jak na babete vyvrtat dalsi dve diry:-) A jakej mate nazor na zakracovani horni strany pistu. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkracuje se výfukové koleno které je zbytečně dlouhe a trčí moc hluboko do výfuku
 
 
Datum: 24. října 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel16311    
A jaka je to uprava s tim vyfukem? Valec origo nemam.. a s tim.pistem ne horni hranu ale stranu-tu u sani. Cetl jsem to ze se pist zakracuje..
 
 
Datum: 24. října 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16307    
Spasuj kanály v origo válci,přečisti 400 šmirglem,udělej pořádnej výbrus s pořádnym pístem a pořádnejma kroužkama a uvidíš jak to povalí.
 
 
Datum: 23. října 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych se rád zasmál
 
 
Datum: 23. října 2013 8:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zakracování horní hrany pístu??? Ta teorie by mě zajímala. Můžeš to rozvést??
 
 
Datum: 23. října 2013 6:21
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel14518    
celkem jednoduchou upravou vyfuku se da nahnat celkem slusny pruheh , pripomina to diesel :-D , ale bez upravy valce k nicemu , nevim k cemu by si skracoval pist bez dalsich uprav
 
 
Datum: 22. října 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: *leJá      IP: uživatel14442    
Zdarec. Zrovna mám rozdělaný přední vidle na pio tak sem se chtěl zeptat než to složim zda někdo nezná nějaké vylepšení aby to víc vydrželo. Aby se mi to tak rychle nevymlátilo znova. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel14613    
Dej si na vidle prachovky a pořádně je stáhni sponkama. Na futra nepůjde prach a špína z cesty a tak rychle se nevydřou.
 
 
Datum: 23. října 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bronzová pouzdra
 
 
Datum: 22. října 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: Mustang 23      IP: uživatel14518    
Ahojky , potřeboval bych poradit ohledně sání , mám upravenej válec , vyfuk na míru , motor točí k 9. tisícům . Vzdycky sem byl zastance origo sání a filtru ale myslim si ze tady zhruba nekde končí. Máte někdo radu jak řesit ci neresit filtr sání. Nechci jezdit "tunning " filtr , ale neco co je odladitelný a má to dobrej vliv na spotrebu. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16307    
Moje zkušenost je necelých 9000ot/min v podobě 17mm...ale stojí to za kulový ve špičce... Sání...filtrbox vcelku jede...slušnej by moh bejt filtrbox z j05 hliník... Nechat nějaký drátky z filtru a přes to nějakej molitan na skůtry a zavřít
 
 
Datum: 23. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Origo karbec prý zvládá do 10 500 otáček... nu což, to pak ale musí být alchymie... Já bych volil origo airbox v top stavu, popř molitan...
 
 
Datum: 23. října 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by nebyl špatnej nějakej skůtráckej molitaňák a dát ho do originál filtrboxu.
 
 
Datum: 23. října 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: drak23      E-mail:      IP: uživatel13544    
zdar draci mám mustanga a když jedu naplnej po rovince mám tam trojku tak sem vypozoroval ža když dám ruku na cupovák že chytne takovej druhej dech a jedu a ručička se plynule zastavý na 80 nevíte co bych mel udělat abych nemusel dávat ruku na cupovák odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
zvýšit hladinu
 
 
Datum: 22. října 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou svíčku by jste mi doporučily do simsona ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NGK B8HS,Brisk N14-15C NGK a Brisk jsou dost dobré svíčky
 
 
Datum: 22. října 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
brisk N15C taková univerzal
 
 
Datum: 22. října 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14019    
Já mám na simsonu s 51 enduro tu origo svíčku a jezdí dobře.
 
 
Datum: 22. října 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdar Draci, potřeboval bych poradit s elektrikou na jawu 250 panelku, nevím jak ji zapojit společně s relé, které je za nádrží. Poradíte mi někdo prosím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Jasně stačí. Super děkuju Ti za radu.
 
 
Datum: 24. října 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
schema: http://www.eurooldtimers.com/manualy_photos.php?id=1160; D na relé zapojíš na uhlík co je spojený s tenkým drátkem (původně 61), M na relé spojíš s druhým tenkým drátkem co byl původně spojen s ještě tenčím drátkem odporu, B je baterie, D použiješ i jako 61. Stačí?
 
 
Datum: 24. října 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, kdo v Jihomoravském nebo Zlínském kraji dělá GO klikových hřídelí na na jawu 555 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.firmy.cz/detail/717765-zdenek-stava-znojmo.html zkus tam zavolat..
 
 
Datum: 25. října 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
Zdravím všechny příznivce slovenských pomst babett 207 a 210 dneska jsem si přivezl domů tyto stroje,poradí mi někdo jak se u nich šteluje předstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
to jsem si dělal prdel , jinak dík moc
 
 
Datum: 22. října 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: kalos      IP: uživatel14122    
taky zdravím,rysku na statoru a rotoru k sobě a je hotovo.....ale bábu mám 25 let a jako pomsta se mi nejeví,uplně bez problému a to jezdím každý den 10 km do práce
 
 
Datum: 22. října 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, 1 - 1,5mm před horní úvratí bys měl mít rysku na rotoru a rysku na statoru zároveň...
 
 
Datum: 22. října 2013 7:37
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
CHONG: Kamo ten omezovac nejak nefunguje.. odpor sem zmenil,zapojeni je spravny a utopil uz kolem 3 stovek za zarovky.. Zkousel sem i 12V/35 a vzadu 12V/5W a stejnak dneska obe dve shorely.. PROC sakra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No netuším... třeba to bude rukama :-). Já u prvního modelu omylem zapojil zrcadlově TL431. Taky nevím jak jsi to zapojil do elektroinstalace motorky. pošli mi do mailu schema motorky a vyznač tam jak jsi to zapojil. Příště ale piš do rubriky označené bleskem, jiné rubriky nečtu. Tahle mě trkla bo byla navrchu než jsem to přepnul.
 
 
Datum: 22. října 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, vyskytl se mi menší problém s tachometrem na Jawě 20, dnes jsem jel do školy a posledních cca 100 metrů mi lítala rafička jako o život, když jsem jel zpátky, první polovinu cesty ukazoval normálně, druhou polovinu při vyšších rychlostech rafička kmitala od 80 přes kilometrovník až k dorazu, při nižších 0-80 .. chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost čím to může být, jestli je něco v háji nebo tak .. bowden vedu normálně s co nejmenšími ohyby a měl by být namazaný .. předem díky, ať to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak problém úspěšně vyřešen, rozebral jsem tacháč zkontroloval a promazal soukolí a i takový ten "zvon" a začalo to šlapat lépe, zítra to ještě otestuju za světla, díky za radu.
 
 
Datum: 22. října 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Myslím že to bude špatný ozubený kolečko v tacháči.. Taky se mi to stalo...
 
 
Datum: 22. října 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, co by jste mi doporučily na Fichtla ? budu to stříkat stříkací pistolí, asi syntetiku že ? a nevíte náhodou originální odstíny červené a bílé na J 21 rv 1976 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16307    
Mam to lakovaný syntetikou před cca 3 lety,dělal to kluk kterej to umí a nemužu si stěžovat,furt dobrý.
 
 
Datum: 23. října 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
RAL 7044 a RAL 2002, syntetika není nic moc, nech si namíchat akrylát
 
 
Datum: 22. října 2013 6:36
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Syntetiku nedoporučuju.... sluníčko jí nedělá dobře po čase... když už to budeš dělat pistolí, tak raději dvousložkovým akrylátem... je to nesmrtelný.
 
 
Datum: 21. října 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám takový dotaz :-) mám simson enduro a když zapnu benzínový ventilek tak to jen tak rychleji kape a nevím jestli to je dobře takže kdo má zkušenost jak to má být správně tak se ozvěte díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc :-) hned se do toho zítra pustím :-)
 
 
Datum: 21. října 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sajrajt v nádrži - vyčistit nádrž. Pokud nemáš čas, tak zkus "jen" vyčistit ten kohout. jinak, benzín má téct
 
 
Datum: 21. října 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: fisfok ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vynechává to když dám plný
 
 
Datum: 21. října 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě by to nemělo kapat musíš vyčistit nádrž ale jestli to při jízdě nevynechává a dobře to dotíká tak to asi má být
 
 
Datum: 21. října 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
cau draci sice blby dotraz ale nevite jak dosahnou nejvetsi komprese aniz bych neco musel kupovat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: Montér údržbář      IP: uživatel631    
nebo přimíchej do benzínu AdBlue 1:2, maj to na někerých pumpách... pak to pojede jako dělo a je to levnější než benzín
 
 
Datum: 22. října 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
plameny na nádrž taky fungujou parádně :-D, co by jsi proboha chtěl kupovat na zvýšení komprese???
 
 
Datum: 22. října 2013 7:11
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučuju nalepit nálepku NoFear, popřípadě Monster...
 
 
Datum: 22. října 2013 6:13
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměn fichtla za husqvarnu te 450 (tak když víš že je blbej tak proč ho sem dáváš , samozřejmě to asi udělat jen tak z ničeho nepude)
 
 
Datum: 21. října 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16306    
Na to tady bohužel nejde odpovědět (viz. Pravidla fora)
 
 
Datum: 21. října 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci, nevíte kde sehnat mazničky na vidle na pionýra? :-) tady jsem je nenašel, dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem vůl, už je mám ;-)
 
 
Datum: 21. října 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
ahoj moje čz 175 450 furt zlobí nechce mi táhnout na volnoběh ji vytočím nádherně ale když zařadím tak max. na čtvrt plynu a to se táhne jak hlemýžď ať štelujikarbec jak šteluji furt je to stejny odtrh mám taky ok benzín dotíká filtr je čistej už nevím čím to může být. prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Moc bohatá směs nebo špatnej předstih. Ještě by to mohl být ucpaný výfuk. ;-)
 
 
Datum: 24. října 2013 11:08
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
při zařazené rychlosti a následném přidání plynu se udusí.
 
 
Datum: 24. října 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel16310    
jeste je otazka co to udela kdyz pridas plyn, jesi to zdechne nebo se to proste nevytoci a zustaneto v urcitych otackach, nekdy muze byt chyba i v benzinu a nadrz, tak to zkontroluj jesi tam nemas vodu nebo nejaky spatny benal taky sem mel s s tím problem, za zkousku nic nedas.
 
 
Datum: 24. října 2013 1:39
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, používáte někdo náfuky na hlavě či válci na JW 21, funguje to nějak obstojně nebo je to zbytečný kýč .... ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli myslíš toto: http://img.motorkari.cz/upload/images/denik/2011-06/55680.jpg tak to mám na pinckovi a nestěžuju si... je to lepší, než nic.
 
 
Datum: 26. října 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: svejk 2008      E-mail:      IP: uživatel16303    
Čus draci nevíte někdo kde se dá sehnat na babetu 207,500 plastová krabička na nářadí . Dává se do 2 obdélníkovích ok pod nosič. Soused ji má a já ji sháním asi rok . Nebo nemá někdo 1 k odprodeji? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat jaký olej do benzínu by byl nejlepší do mýho stadionu-speciálu? používám tento http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/q8-moto-rs-extreme-2t-1-litr-1/q8-oils-2/ a přemýšlím to tomto: http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/agip-racing-2t-1-litr-1/eni-agip-10/ díky předem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo ta trať je hodně náročná, ale proto se mi líbí :-D
 
 
Datum: 25. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ja oddelal vyfuk, stred se uplne zplacatil... nakonec 4. misto.
 
 
Datum: 25. října 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo měl no.. dojel jsem 5. zradily mě stupačky, už v tréningu takže jsem skoky musel tlačit dost na předek abych je neurval úplně... docela sranda ta levá mi držela jen o výfukový koleno :-D
 
 
Datum: 25. října 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jj, ty jsi mel cislo 39? Jak jsi nakonec dopadl?
 
 
Datum: 25. října 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře, už to neřešme.. nebyl jsi náhodou v Cerekvičce na fechtl cupu?
 
 
Datum: 25. října 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nevim, proc se ohanis FK, znam ho urcite delsi doby nez ty.
 
 
Datum: 24. října 2013 23:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Rozdil je vedet a mit nazor, nazor ma kazdy, kdo ma do prdele diru... A blaboly respektovat urcite nebudu. Zavodni motokary s motorem z pionyra 1:17. A zeptej se nekoho, kdo jezdi treba motokros na vyssi urovni, kolik maze. 1:50 to urcite nebude...
 
 
Datum: 24. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se hrozně líbí jak zkušenosti a názory ostatních ty absolutně nerespektuješ. Prostě seš hvězda a tím to končí. Jinak k tomu oleju pokecej si třeba s FK racing on ti ty tvoje komentáře s hustokturojkfdsldsyntetikou snad vyvrátí.
 
 
Datum: 24. října 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak tak sleduju tvoje prispevky, tak se mas jeste dost co ucit...
 
 
Datum: 23. října 2013 23:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bych rád věděl proč? :-D
 
 
Datum: 23. října 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mazat "zavodni" motor 1:50 je sebevrazda a je fuk, jestli je to brutalhustosyntetika.
 
 
Datum: 22. října 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele takhle, ten denicol je sice dost drahej, ale stačí mazat 1:50 a krásně to stačí. Je to fakt supr olej mám takovej dojem že ho jezdili i na MS GP125 nevím přesně kterej rok. Takže by to mělo stát zato :-D
 
 
Datum: 22. října 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no současnej válec na kterým jsem jezdil tak točil určo 10 000...
 
 
Datum: 21. října 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyhle jsou dobrý tak na mazaní řetězu :-D jestli máš nějakej fakt ostrej motor doporučuju Denicol syn 100, nebo Motul 800 - oleje jako jedny zmála byly podrobeny skutečným testům na motorech yamaha - 24 kotel a ani známka přidření ;-) Jestli ti to přes 10 000 netočí tyhle co tu ukazuješ bohatě stačí =)
 
 
Datum: 21. října 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdravim, mustanga normalně na poprví nebo na podruhý našlanu, krasně vytočim jedničku, ujedu zhruba 100m kopcem, a začne se dusit, z kopce jede normálně, nevíte co stim? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to seštelovat karbec :-) návod na seštelování- http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 30. října 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
jojo taky bych to tak videl jak rika adiz , jde tam malo benzinu
 
 
Datum: 20. října 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekl bych že tam nejde dost benzínu. Zkus do kopce přeplavit karburátor a jestli to pomůže tak si nastav hladinu plováku.
 
 
Datum: 20. října 2013 20:47
 
<  218  219  220  221  222  223  224  225  226  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 8:52:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu