Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj draci mám problém s karburátorem. nevím jaké těsnění a vložky dát mezi karburátor a válec. nejde mě seštelovat volnoběh a musím stále držet plyn v otáčkách a při ubrání a přidání se zahltí a chcípne. už si s tím nevím rady. prosím poradí mě někdo. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2013 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel16307
 Je to bohatý,uber hladinu.
Datum: 23. října 2013 17:51
 ten šroubek s pružinkou přitáhni abys měl vyžší otáčky
Datum: 23. října 2013 17:48
Datum: 23. října 2013 14:29
Jméno: mirek
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat jestli se delaji nejaky upravy na orig. vyfuku..treba jak na babete vyvrtat dalsi dve diry  A jakej mate nazor na zakracovani horni strany pistu. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 16:55
 zkracuje se výfukové koleno které je zbytečně dlouhe a trčí moc hluboko do výfuku
Datum: 24. října 2013 16:55
Jméno: mirek
IP: uživatel16311
 A jaka je to uprava s tim vyfukem? Valec origo nemam.. a s tim.pistem ne horni hranu ale stranu-tu u sani. Cetl jsem to ze se pist zakracuje..
Datum: 24. října 2013 8:49
Jméno: standa
IP: uživatel16307
 Spasuj kanály v origo válci,přečisti 400 šmirglem,udělej pořádnej výbrus s pořádnym pístem a pořádnejma kroužkama a uvidíš jak to povalí.
Datum: 23. října 2013 9:11
 Taky bych se rád zasmál
Datum: 23. října 2013 8:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zakracování horní hrany pístu??? Ta teorie by mě zajímala. Můžeš to rozvést??
Datum: 23. října 2013 6:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 celkem jednoduchou upravou vyfuku se da nahnat celkem slusny pruheh , pripomina to diesel  , ale bez upravy valce k nicemu , nevim k cemu by si skracoval pist bez dalsich uprav
Datum: 22. října 2013 21:58
Jméno: *leJá
IP: uživatel14442
 Zdarec. Zrovna mám rozdělaný přední vidle na pio tak sem se chtěl zeptat než to složim zda někdo nezná nějaké vylepšení aby to víc vydrželo. Aby se mi to tak rychle nevymlátilo znova.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2013 22:07
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Dej si na vidle prachovky a pořádně je stáhni sponkama. Na futra nepůjde prach a špína z cesty a tak rychle se nevydřou.
Datum: 23. října 2013 22:07
 bronzová pouzdra
Datum: 22. října 2013 21:44
Jméno: Mustang 23
IP: uživatel14518
 Ahojky , potřeboval bych poradit ohledně sání , mám upravenej válec , vyfuk na míru , motor točí k 9. tisícům . Vzdycky sem byl zastance origo sání a filtru ale myslim si ze tady zhruba nekde končí. Máte někdo radu jak řesit ci neresit filtr sání. Nechci jezdit "tunning " filtr , ale neco co je odladitelný a má to dobrej vliv na spotrebu. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2013 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel16307
 Moje zkušenost je necelých 9000ot/min v podobě 17mm...ale stojí to za kulový ve špičce... Sání...filtrbox vcelku jede...slušnej by moh bejt filtrbox z j05 hliník... Nechat nějaký drátky z filtru a přes to nějakej molitan na skůtry a zavřít
Datum: 23. října 2013 21:02
 Origo karbec prý zvládá do 10 500 otáček... nu což, to pak ale musí být alchymie... Já bych volil origo airbox v top stavu, popř molitan...
Datum: 23. října 2013 20:33
 Možná by nebyl špatnej nějakej skůtráckej molitaňák a dát ho do originál filtrboxu.
Datum: 23. října 2013 18:55
 zdar draci mám mustanga a když jedu naplnej po rovince mám tam trojku tak sem vypozoroval ža když dám ruku na cupovák že chytne takovej druhej dech a jedu a ručička se plynule zastavý na 80 nevíte co bych mel udělat abych nemusel dávat ruku na cupovák
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:56
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 zvýšit hladinu
Datum: 22. října 2013 19:56
 Jakou svíčku by jste mi doporučily do simsona ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 20:35
 NGK B8HS,Brisk N14-15C NGK a Brisk jsou dost dobré svíčky
Datum: 22. října 2013 20:35
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 brisk N15C taková univerzal
Datum: 22. října 2013 20:34
Jméno: Kuba
IP: uživatel14019
 Já mám na simsonu s 51 enduro tu origo svíčku a jezdí dobře.
Datum: 22. října 2013 19:55
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdar Draci, potřeboval bych poradit s elektrikou na jawu 250 panelku, nevím jak ji zapojit společně s relé, které je za nádrží. Poradíte mi někdo prosím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 20:07
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Jasně stačí. Super děkuju Ti za radu.
Datum: 24. října 2013 20:07
Jméno: martin
IP: uživatel13882
Datum: 24. října 2013 8:54
 Zdar draci, kdo v Jihomoravském nebo Zlínském kraji dělá GO klikových hřídelí na na jawu 555 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:27
 http://www.firmy.cz/detail/717765-zdenek-stava-znojmo.html zkus tam zavolat..
Datum: 25. října 2013 13:27
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 Zdravím všechny příznivce slovenských pomst babett 207 a 210 dneska jsem si přivezl domů tyto stroje,poradí mi někdo jak se u nich šteluje předstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 to jsem si dělal prdel , jinak dík moc
Datum: 22. října 2013 19:57
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 taky zdravím,rysku na statoru a rotoru k sobě a je hotovo.....ale bábu mám 25 let a jako pomsta se mi nejeví,uplně bez problému a to jezdím každý den 10 km do práce
Datum: 22. října 2013 13:03
 Zdar, 1 - 1,5mm před horní úvratí bys měl mít rysku na rotoru a rysku na statoru zároveň...
Datum: 22. října 2013 7:37
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 CHONG: Kamo ten omezovac nejak nefunguje.. odpor sem zmenil,zapojeni je spravny a utopil uz kolem 3 stovek za zarovky.. Zkousel sem i 12V/35 a vzadu 12V/5W a stejnak dneska obe dve shorely.. PROC sakra ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 12:05
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 No netuším... třeba to bude rukama  . Já u prvního modelu omylem zapojil zrcadlově TL431. Taky nevím jak jsi to zapojil do elektroinstalace motorky. pošli mi do mailu schema motorky a vyznač tam jak jsi to zapojil. Příště ale piš do rubriky označené bleskem, jiné rubriky nečtu. Tahle mě trkla bo byla navrchu než jsem to přepnul.
Datum: 22. října 2013 12:05
 Zdravím, vyskytl se mi menší problém s tachometrem na Jawě 20, dnes jsem jel do školy a posledních cca 100 metrů mi lítala rafička jako o život, když jsem jel zpátky, první polovinu cesty ukazoval normálně, druhou polovinu při vyšších rychlostech rafička kmitala od 80 přes kilometrovník až k dorazu, při nižších 0-80 .. chci se zeptat jestli nemáte někdo zkušenost čím to může být, jestli je něco v háji nebo tak .. bowden vedu normálně s co nejmenšími ohyby a měl by být namazaný .. předem díky, ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 19:49
 Tak problém úspěšně vyřešen, rozebral jsem tacháč zkontroloval a promazal soukolí a i takový ten "zvon" a začalo to šlapat lépe, zítra to ještě otestuju za světla, díky za radu.
Datum: 22. října 2013 19:49
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Myslím že to bude špatný ozubený kolečko v tacháči.. Taky se mi to stalo...
Datum: 22. října 2013 19:02
 Zdar, co by jste mi doporučily na Fichtla ? budu to stříkat stříkací pistolí, asi syntetiku že ? a nevíte náhodou originální odstíny červené a bílé na J 21 rv 1976 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2013 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel16307
 Mam to lakovaný syntetikou před cca 3 lety,dělal to kluk kterej to umí a nemužu si stěžovat,furt dobrý.
Datum: 23. října 2013 12:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 RAL 7044 a RAL 2002, syntetika není nic moc, nech si namíchat akrylát
Datum: 22. října 2013 6:36
 Syntetiku nedoporučuju.... sluníčko jí nedělá dobře po čase... když už to budeš dělat pistolí, tak raději dvousložkovým akrylátem... je to nesmrtelný.
Datum: 21. října 2013 22:34
 Mám takový dotaz  mám simson enduro a když zapnu benzínový ventilek tak to jen tak rychleji kape a nevím jestli to je dobře takže kdo má zkušenost jak to má být správně tak se ozvěte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2013 20:29
 Díky moc  hned se do toho zítra pustím
Datum: 21. října 2013 20:29
 sajrajt v nádrži - vyčistit nádrž. Pokud nemáš čas, tak zkus "jen" vyčistit ten kohout. jinak, benzín má téct
Datum: 21. října 2013 20:20
 Vynechává to když dám plný
Datum: 21. října 2013 20:10
 podle mě by to nemělo kapat musíš vyčistit nádrž ale jestli to při jízdě nevynechává a dobře to dotíká tak to asi má být
Datum: 21. října 2013 20:05
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 cau draci sice blby dotraz ale nevite jak dosahnou nejvetsi komprese aniz bych neco musel kupovat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 20:17
Jméno: Montér údržbář
IP: uživatel631
 nebo přimíchej do benzínu AdBlue 1:2, maj to na někerých pumpách... pak to pojede jako dělo a je to levnější než benzín
Datum: 22. října 2013 20:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 plameny na nádrž taky fungujou parádně  , co by jsi proboha chtěl kupovat na zvýšení komprese???
Datum: 22. října 2013 7:11
 Doporučuju nalepit nálepku NoFear, popřípadě Monster...
Datum: 22. října 2013 6:13
 Vyměn fichtla za husqvarnu te 450 (tak když víš že je blbej tak proč ho sem dáváš , samozřejmě to asi udělat jen tak z ničeho nepude)
Datum: 21. října 2013 20:09
Jméno: Martin
IP: uživatel16306
 Na to tady bohužel nejde odpovědět (viz. Pravidla fora)
Datum: 21. října 2013 19:01
 čus draci, nevíte kde sehnat mazničky na vidle na pionýra?  tady jsem je nenašel, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2013 18:22
 sem vůl, už je mám
Datum: 21. října 2013 18:22
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 ahoj moje čz 175 450 furt zlobí nechce mi táhnout na volnoběh ji vytočím nádherně ale když zařadím tak max. na čtvrt plynu a to se táhne jak hlemýžď ať štelujikarbec jak šteluji furt je to stejny odtrh mám taky ok benzín dotíká filtr je čistej už nevím čím to může být. prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 11:08
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Moc bohatá směs nebo špatnej předstih. Ještě by to mohl být ucpaný výfuk.
Datum: 24. října 2013 11:08
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 při zařazené rychlosti a následném přidání plynu se udusí.
Datum: 24. října 2013 10:34
 jeste je otazka co to udela kdyz pridas plyn, jesi to zdechne nebo se to proste nevytoci a zustaneto v urcitych otackach, nekdy muze byt chyba i v benzinu a nadrz, tak to zkontroluj jesi tam nemas vodu nebo nejaky spatny benal taky sem mel s s tím problem, za zkousku nic nedas.
Datum: 24. října 2013 1:39
 Zdar, používáte někdo náfuky na hlavě či válci na JW 21, funguje to nějak obstojně nebo je to zbytečný kýč .... ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 18:00
Datum: 26. října 2013 18:00
 Čus draci nevíte někdo kde se dá sehnat na babetu 207,500 plastová krabička na nářadí . Dává se do 2 obdélníkovích ok pod nosič. Soused ji má a já ji sháním asi rok . Nebo nemá někdo 1 k odprodeji? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:28
Posl.aktualizace: 25. října 2013 18:48
 Jojo ta trať je hodně náročná, ale proto se mi líbí
Datum: 25. října 2013 18:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ja oddelal vyfuk, stred se uplne zplacatil... nakonec 4. misto.
Datum: 25. října 2013 17:11
 Jojo měl no.. dojel jsem 5. zradily mě stupačky, už v tréningu takže jsem skoky musel tlačit dost na předek abych je neurval úplně... docela sranda ta levá mi držela jen o výfukový koleno
Datum: 25. října 2013 16:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jj, ty jsi mel cislo 39? Jak jsi nakonec dopadl?
Datum: 25. října 2013 15:50
 Dobře, už to neřešme.. nebyl jsi náhodou v Cerekvičce na fechtl cupu?
Datum: 25. října 2013 13:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nevim, proc se ohanis FK, znam ho urcite delsi doby nez ty.
Datum: 24. října 2013 23:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Rozdil je vedet a mit nazor, nazor ma kazdy, kdo ma do prdele diru... A blaboly respektovat urcite nebudu. Zavodni motokary s motorem z pionyra 1:17. A zeptej se nekoho, kdo jezdi treba motokros na vyssi urovni, kolik maze. 1:50 to urcite nebude...
Datum: 24. října 2013 23:52
 Mě se hrozně líbí jak zkušenosti a názory ostatních ty absolutně nerespektuješ. Prostě seš hvězda a tím to končí. Jinak k tomu oleju pokecej si třeba s FK racing on ti ty tvoje komentáře s hustokturojkfdsldsyntetikou snad vyvrátí.
Datum: 24. října 2013 21:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak tak sleduju tvoje prispevky, tak se mas jeste dost co ucit...
Datum: 23. října 2013 23:59
 To bych rád věděl proč?
Datum: 23. října 2013 18:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mazat "zavodni" motor 1:50 je sebevrazda a je fuk, jestli je to brutalhustosyntetika.
Datum: 22. října 2013 23:42
 Hele takhle, ten denicol je sice dost drahej, ale stačí mazat 1:50 a krásně to stačí. Je to fakt supr olej mám takovej dojem že ho jezdili i na MS GP125 nevím přesně kterej rok. Takže by to mělo stát zato
Datum: 22. října 2013 18:56
 no současnej válec na kterým jsem jezdil tak točil určo 10 000...
Datum: 21. října 2013 20:41
 Tyhle jsou dobrý tak na mazaní řetězu  jestli máš nějakej fakt ostrej motor doporučuju Denicol syn 100, nebo Motul 800 - oleje jako jedny zmála byly podrobeny skutečným testům na motorech yamaha - 24 kotel a ani známka přidření  Jestli ti to přes 10 000 netočí tyhle co tu ukazuješ bohatě stačí =)
Datum: 21. října 2013 15:27
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdravim, mustanga normalně na poprví nebo na podruhý našlanu, krasně vytočim jedničku, ujedu zhruba 100m kopcem, a začne se dusit, z kopce jede normálně, nevíte co stim? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 11:16
Datum: 30. října 2013 11:16
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 jojo taky bych to tak videl jak rika adiz , jde tam malo benzinu
Datum: 20. října 2013 22:09
 Řekl bych že tam nejde dost benzínu. Zkus do kopce přeplavit karburátor a jestli to pomůže tak si nastav hladinu plováku.
Datum: 20. října 2013 20:47
|



|