Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: simson
IP: uživatel3183
 zdar nevite prosim poradit kde by som koupil 5 kvalt prevodovku na simson?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 20:27
Jméno: simson
IP: uživatel3183
mara: povies mi prosim ta kde?
Datum: 11. června 2008 20:27
Jméno: mara
IP: uživatel426
nasel jsem to i na ceskym shopu staci chvili hledat ale neni to nejlevnejsi
Datum: 11. června 2008 17:31
Jméno: simson
IP: uživatel3183
na zahranicnych strankach je toho plno ale ja som to videl aj u nas v CZ ale neviem to najit.
Datum: 11. června 2008 17:09
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3186
videl som to raz na aukro...celkom pekny kit aj s 70 ccm kitom...ale myslim ze ked to das do googlu tak o ponuky nebude núdza...nech jazdi...
Datum: 11. června 2008 16:07
Jméno: lukawe555
IP: uživatel3184
víš de v riti!!!! tam ich je aj ze simsonama!!
Datum: 11. června 2008 15:06
Vim,ale jelikož si tu na FICHTL-pokecu tak ti to neřeknu
Datum: 11. června 2008 14:45
 Chtěl bych se prosím zeptat jestli pasují díly z motoru ČZ 175,477 do motoru ČZ 175,487. Za odpověď předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 12:30
JOJO pasuje
Datum: 11. června 2008 12:30
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, mám válec po výbrusu, a chci se zeptat jestli až ho budu zajíždět mám dát seriovej vejfuk, jinak jezdim na hikone a sem snim spokojenej pustí mě do takovejch otáček že při sekundárním převodu 13:75 jel muj minulej motor 60 a to bez úprav, jen leštěný kanálky a kvalitně zajetej výbrus, ps újíždel sem stim simsonovi, i na rozjezd....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:31
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
já bych volil spíš sériovej protože při záběhu víc mažeš to znamená víc karbonu ve výfuku a na to je ladáčku škoda
Datum: 11. června 2008 15:31
 seso možná je to 2. kvalt, spíš asi 2. a je to ten úpný buben
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 23:27
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no ten co je na klice, tak na to musis mit stahovak a ten velky co ma dve celisti,,tak ten vysunes ven v pohode
Datum: 10. června 2008 23:27
 seso porad prosim, jak mam sundat buben z 1. kvaltu u babetty 210, nák se to musí vyšroubovat, ale nevim moc co s tim, dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 21:25
Jméno: mr.fox
IP: uživatel2996
Musis na to mit stahovak. povolis tu matku a pak to stahnes stahovakem
Datum: 18. června 2008 21:25
Jméno: jaroslav
IP: uživatel1318
 čau mám babettu 210 a něco mě začalo cvakat ve válcu a ještě mě píst naráží do svíčky a srazí kontakt tak sem to vyřešil tím že sem pod svíčku dal víc podložek
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 22:10
no tak je mozny ze je volny jehlovy lozisko na klice. tak to jestli nemas doma lis tak to musis nekam dat udelat. me se to stalo na simsonovi a stalo to asi 1000 protoze ti musej vymenit i kliku- ta se totiz ojede taky.
Datum: 10. června 2008 22:10
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
Posl.aktualizace: 11. června 2008 12:04
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
To z čezety jde na fíka středem ale je 8mm silný....fík má tušim 4 nebo 4,5 silný kolečko...! Musíš ho stočit na soustruhu...! Dělal sem si to taky....!
Datum: 11. června 2008 12:04
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
supr, popremyslim o tom...
Datum: 10. června 2008 21:29
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Datum: 10. června 2008 21:16
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 Nevíte někdo, zda byl šel na fíka použít karbrátor ze simsona S51 - bez úprav kolínka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:49
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
k čemu to? simson má menší difuzor.
Datum: 11. června 2008 15:49
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Obráceně to jde 
Takže takhle snad taky
Datum: 10. června 2008 23:22
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
 cus draci. nevim co s tim. kolo mi uplne uslo a kdyz sem to rozdal a dali to v servisu pod vodu tak to nikde prej neuchazelo (nikde nesli bublinky) cim by to mohlo byt? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2008 21:49
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
nebo ta duše taky muže bejt řídká
Datum: 13. června 2008 21:49
Jméno: drak69
IP: uživatel3155
Když je vyndaná z kola a nafouklá, tak je to třeba v pohodě, ale jak ji tam dáš zpátky jenom trochu křivě ( myslim ventilek ) tak to tim ventilkem může ucházet... Buď vyměň jádro ventilku a nebo novou duši
Datum: 10. června 2008 22:11
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
hmm,tak to skoro vypada jako kdyby ti to kolo nekdo zlomyslnej vypustil
Datum: 10. června 2008 21:22
tj kravina,to mosí ucházat!!može to třeba ventilkem pomalu ale bubliny tam mosí jít!!,tak vyměň dušu a je to!
Datum: 10. června 2008 21:21
Jméno: JOki
IP: uživatel2516
 Chcu se zeptat proc mi fichtl nejde na trojec moc do otacek dostat s neho 60Km/h je doslova hororor.3 tydny po GO krouzky nove zajete vybrus neni zrejme potreba trysky neprovrtane. Ale mam silnou dvojku ale presto s ni dokazu dostat tech 40 Km/h retezove kolecko 12 zubu, JAWA 20,fltr vycisteny nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 6:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jak píše ,,zeli,, ale ještě bych dodal... moc to netoč, nebo zadřeš. Zkus nejdřív tak 1000km lezdit langsam. Mě motor také nešel do otáček, bylo to způsobeno zvýšeným třením ve válci po těsném výbrusu. 400km a konečně jsem cítil první zlepšení. Ze začátku byl po ohřátí problém kvůli odporu motoru seřídit volnoběh...
Datum: 11. června 2008 6:53
čus, zkus se kouknout do vejfuku a nejlépe ho vyčisti, kámošovi to ted taky delal mustang a vyčistil vejfuk a zase jede jako drak  pá
Datum: 10. června 2008 22:12
Jméno: zeli
IP: uživatel175
no po GO ..silna dvojka spatna trojka.. vydel bych to na prehozeny kolecka v motoru
Datum: 10. června 2008 21:22
Jméno: zeli
IP: uživatel175
no po GO ..silna dvojka spatna trojka.. vydel bych to na prehozeny kolecka v motoru
Datum: 10. června 2008 21:21
 cus draci.nevite nekdo jestli jde na pucha plynové lanko z fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2008 8:27
Jméno: zdar
IP: uživatel3191
nevim
Datum: 12. června 2008 8:27
Jméno: Joki
IP: uživatel2516
 Cau. Vim ze se us hodne lidi ptalo jestli predstih ovlivnuje vykon ja tvrdim ze ano protoze kdys je spatne zestelovany tak se motor dusi a nejde tak dobre do otacek. Potom bych chtel poradit lidem kteři vahaji jestli koupit Hikone. ja ho mam sem s nim spokojen je to dobra frajerina morna to lehce pridava tocivy moment ve vysokych otackach ale neak sem to neporovnaval. Zvuk je primereny. takze rikam za tu cenu je to dobra vec. pisu to Proto ze ja sem taky vahal a nikdo mi nedokazal poradit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 20:31
Jméno: lanca
IP: uživatel1801
 Zdar hoši, nevite jaky je originalni cislo odstinu jawy 353 když je modro-bílá
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 20:20
 jak se da upravit karbec na pina aby byl spolehlivější nebo kde se dá sehnat nějakej sportovní nebo jak se dá utěsnit aby netekl za odpovědi děkuju...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 7:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jakub má zřejmě na mysli ocyntání karburace od přeplavení, nebo od odvzdušňováku zespodu karburace. Jo, souhlas s tobi, ale podle mě jsou to vyhozené peníze, navíc pokud se musí hledat tryska, upravovat bowdeny, plus změna origo vzhledu, tak z mého pohledu zbytečná investice. Originál je jednoduchý, ale dostačující. Pokud se používá před karburací benzinovej filtr, tak je spolehlivý úplně stejně jako jiný... zkrátka dell orto se upe bez filtru taky :o)
Datum: 11. června 2008 7:38
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Origo karbec je spolehlivej dost, když je čistej a správně poladěnej, utěsnit ??? nechápu, pokud máš správnou hladinu tak neteče.
Datum: 10. června 2008 22:24
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
napis tady na strankach do vyhledavani dell a najde to ti karburatory dell orto - který jak tam sesa píše lze použít pro fíka, ale musíš si vyrobit kolínko
Datum: 10. června 2008 20:57
 čau poradími někdo ze stadionem?když tak ozvěte se na email dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 6:42
Jméno: mira
IP: uživatel3138
jo ja zapoměl suspension@seznam.cz
Datum: 11. června 2008 6:42
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kdybysi napsal ten email nebo spis icq tak bych ti byl sto poradit,moje icq je 204-156-619 a mail l.radvan@seznam.cz
Datum: 10. června 2008 21:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel3181
 jakej je dobrej laděnej vejfuk na pina 20 a jak zvýší výkon od normálního za odpovědi ďekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 22:28
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Hikone, stojí 400,- ale jestli nebudeš upravovat nic jinýho rozdíl asi nepoznáš.
Datum: 10. června 2008 22:28
Jméno: jakub
IP: uživatel3181
 kdy si mužu uďelat autoškolu na pina, 125 a na něco silnějšího...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2008 22:27
na fíka od 16 a jestli si byl v autoškole tak to musíš vědět tak tady nedewlej rozumi
Datum: 29. července 2008 22:27
na fika je od 15ti Vy prasata....
Datum: 10. července 2008 15:26
Jméno: risa
IP: uživatel3289
na pincka 15...pred mesicem sem udelal papiry a tyden na to me zastavily policajti...chtely po me papiry...rekly ze je vsechno OK
Datum: 30. června 2008 12:16
Jméno: chuck
IP: uživatel1321
je to tak že to bylo od 15 let ale boužel ti kokoti v tom dělají pořád změny ted je od 15let pouze motorka s konstrukční rychlostí do 45km/h a fichtl má 60km/h takže to spadá do skupiny A1 125ccm a 11kW
Datum: 23. června 2008 10:31
Jméno: lukaš
IP: uživatel1217
to jawa20: ani napad.......je to přesně jak řiká Dr.Fík .....PS:vim o čem mluvim dělam ted papíry...
Datum: 21. června 2008 13:17
Jméno: jawa20
IP: uživatel1749
nene na pionyra od patnátcti a na 125od 16 dit sem si dál papíry na pionyra ve 14nacti a dostal sem je v 15tnacti
Datum: 16. června 2008 16:07
Na pionýra od 16.Je to skupina A1 do 125ccm a do 11kW
Datum: 10. června 2008 19:51
 AHOJ LIDI MUJE JAWA 21 KDYZ NASTARTUJI TAK VYNECHAVA ALE KDYZ JEZDIM DYL TAK JE TO DOBRY ALE NE 100%PLS PORADIT PISTE NA EMAIL T.Kutra@SEZNAM.CZ DEKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 19:49
To mi dělá taky.Nastartuju a chvilku se dusí,chcípá,vynechává a jak se trochu ohřeje tak je to dobrý.Je to způsobený svíčkou,ale já když dám novou tak je to chvilku dobrý a pak to začne dělat znova.A ještě sem nepřišel na to proč to dělá
Datum: 10. června 2008 19:49
Jméno: libor
IP: uživatel2729
 cus ogari chci se zeptata kdyz jedu s pinckem 21 na plny plyn tak mi zacne vynechavat mam tam 8 vybrus najeto tak 500km nevim co s tim predstich sem steloval snad stokrat dale tam mam nove kladivka svicku kondenzator karbec mam taky vycisteny + nove trysky pls poradte mi co stim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 18:50
Jméno: W750i
IP: uživatel111
 Zdárek , když mě tedka jede pincek 60km/h a mám tam 11 zubý kolečko , kolik pojede s 15 zubým ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 12:10
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Tak jako tomuhle měření že vedle mě jelo auto se směju...  To už je přesnější ten fík tachec....kterej je taky krutě nepřesnej...  Ale zase jako proč by si nejel 60.. to je něakej 7000 otáček...to reálný je....  Ale ten 15 ti zub si dobře rozmysli....! Já ho nedávám ani na závodní motor....! Je to šíleně těžkej převod...! pokud máš možnost si ho pučit tak proč ne... za zkoušku nic nedáš...já osobně doporuču 13 MAX 14
Datum: 11. června 2008 12:10
Jméno: W750i
IP: uživatel111
To chong : Fakt podle standartniho tachaču mam 60km/h ale když sme to měřili tak že vedle mě jel kamoš s autem tak to bylo asi 57km/h .
Datum: 10. června 2008 23:24
Jméno: Js
IP: uživatel340
Chong to popsal dobře. Jen upřesním. Dávaly se 12 a 13 zubí. Tachometr přeměřuje zhruba o 10%.
Datum: 10. června 2008 18:16
Já mám 13-ti zubý sekundární kolečko a jede v pohodě.Kopce zdolávám celkem dobře a maximálka je taky dobrá(jenom nevim kolik-ještě jsem to neměřil)
Datum: 10. června 2008 17:27
Mozna i 90,ale jen z hodne velkeho kopce. Jinak budes bezne jezdit na 2 protoze 3 nic nepobere. Nech tam tu 11 jestlli ti na to jede 60, protoze fichtl stejnak jede nejvic 65.
Datum: 10. června 2008 16:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Teoreticky o 26%, tedy 75,6km/h ale pouze teoreticky. O stejné procento se znásobí i valivý odpor a aerodynamický odpor, takže motor se nedokáže přehoupnout do otáček kdy má maximální výkon. Z toho důvodu se prakticky ke kýžené reychlosti nedostaneš ani omylem, krom toho i na malým kopci budeš podřazovat a to nemluvím o akceleraci :o). Co já vím dávaly se 13 a 14zubé sekundární řetězová kola, tak bych tam dal tyto, protože páni inženýři v Manetu jistě věděli co je pro jejich stroj nejlepší. 11ti kolečko se dávalo na stroje před smrtí motoru aby aspoň trochu jely :o). Ale popravdě ti moc nevěřím že s 11tikolečkem jedeš zmíněných 60km/h protože by ti musel točit motor jak pila. Nevěř přehnaně optimistickým údajům tachometru pincka :o)
Datum: 10. června 2008 16:53
Jméno: dilina
IP: uživatel3011
se ti to nedostane do takovejch otacek jako s 11 jedine z kopce jinak asi o 20 km/h
Datum: 10. června 2008 16:50
|



|