Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau, nevite nekdo, jak sundat stojanek u ČZ 175/477? nemuzu prijit na to prijit, diky za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 10:21
Jméno: SoBe
IP: uživatel3230
Ajo, diky
Datum: 17. června 2008 10:21
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
Musíš vyndat tu tyč co ti drží stůpačky, poté posuneš tu tičku s pružinou do středu a vyklepneš stojánek dolů.
Datum: 16. června 2008 16:58
Jméno: as
IP: uživatel1201
 čau,potřebuju někde mezi váma sehnat borce,který se přezdívá danielito.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 19:01
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
ok, kdyžtak můj mail je grovestreet@seznam.cz kdyby se někdo zase nudil..
Datum: 16. června 2008 19:01
Jméno: as
IP: uživatel1201
ohanka.j@seznam.cz,muj email napiš mi odkad si atd.. at se domluvime s tim.
Datum: 16. června 2008 18:10
Jméno: as
IP: uživatel1201
operace flashpoint resistance,odkud si?
Datum: 16. června 2008 18:09
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
To sem já
Datum: 16. června 2008 16:48
Jméno: danieliti
IP: uživatel692
cus proc me schanis?
Datum: 16. června 2008 15:29
Posl.aktualizace: 17. června 2008 16:38
Heleď buď rád že FK existuje...,. víš jakej by v tom pak byl zmatek? Už teďka to je hrozný...
Datum: 17. června 2008 16:38
no to jo ale když budu chtít třeba 4 nálepky na mašinu tak dám poštovné 100Kč a přitom by to podle mně nebyl takovej problém poslat v obálce třeba 50Kč poštovné ale to by bylo jenom pro nálepky.
Datum: 17. června 2008 12:13
jo, ale sesa má k tomu naúčtovaný balný, tak to mu rád dám...
Datum: 16. června 2008 16:48
Jméno: jawa20
IP: uživatel1749
no kkt tu stovku nedostane sesa ale POŠTA Vo.........
Datum: 16. června 2008 16:04
Jméno: mates
IP: uživatel1913
přesně tak
Datum: 16. června 2008 15:00
To Blázen: Podmínky sou pro všeckly stejný.... jedna zásilka 100Kč, neni to vůbec moc.... a já to sesovi rád zaplatim...
Datum: 16. června 2008 14:29
To Blázen: Podmínky sou pro všeckly stejný.... jedna zásilka 100Kč, neni to vůbec moc.... a já to sesovi rád zaplatim...
Datum: 16. června 2008 14:28
Jméno: Vesnican
IP: uživatel3221
a kdo mu to zaplatí hm... btw: myslel jsem že blazen ma ban
Datum: 16. června 2008 14:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel3210
co keby si mu to .ebel do obalky_?a poslal
Datum: 16. června 2008 14:01
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku 100kc klasika,,,u me to nehraje roli co to je, jak je to velke,, ci lechke,,
Datum: 16. června 2008 12:12
 Seso dotaz: Kdo vyrábí ten válec s 8 výbrusem na pincka? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 6:05
Jméno: pavko
IP: uživatel430
vyssi tesnost nezapomen snizeni otacek vlivem treni a tim i snizeni spotreby a jak mazesplnou syntetikou tak ti to vydrzi skoro stejne
Datum: 17. června 2008 6:05
Fíkus: V dnešní době to nemá význam... maj větší tření a moc ničemu nepomůžou...
Datum: 16. června 2008 14:25
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
proc se nevyrabej 3 krouzkovy pisty 0 vybrus
Datum: 16. června 2008 11:32
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku nikdo uz valce nedela nez polsko,,takze polaci,,,, a kdyz uz ho delaji,,tak ho prozenou rovnou na 8 vybrus,,,,,tudis je tu na svete dalsi tuning,,
Datum: 16. června 2008 11:30
 prosimvás mám motor čezeta 175-501 prase v rámu 175-353 chci se zeptat jak zapojím dobíjení myslim tu skrinku s hliníkovím kritem-regler chci jen aby to doíjelo baterii nepotrebuju světla schému sem hledal na sesa-moto minulost ale tam to neni s reglerem tam je regler shoraný na zapalovaní ja tam chci dat ten co se dává na kostru tak by sem prosil nejakého draka co by mi sestavil nejakou jednoduchou scému moto jezdí ale nedobíjjí chci tam dat tento regler aspon ten muj tak vypada jak na tomto obrazku ta kostka pod tim kaslikem http://www.sesa-moto.cz/galerie/calif/id_11399.html ten muj je na 6v poradte nevím si stím rady cau dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 13:36
jo caw fikuline ja mam jen motor teda 3.  2motory ty 02 a jeden ten stim elektroštarterem ten je ale nekompletni ked chces nejake dile do motoru tak pověz mam ich hafo  jo ja mam na tom externím písmena tušim M a ješte 3 nejake ten co je na zapalku je shoranej  tak nedobíjí
Datum: 16. června 2008 13:36
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Zdar....co máš přesně za typ....? 501-03 nebo 05...? Já mám 03 a mám regulátor na zapalování....! Sou s tim dost problémy tyhle plovoucí regulátory nejsou nic moc...! Chápu asi správně že ty chceš tenhle zrušit a dát tam 6V klasickej externí.....? Jestli jo tak by měli sedět čísla tak jak sou na regulátoru na zapalování i na tom externim...! A už mi to i došlo...  Když máš 6 ti volt tak je to 501-03 že jo...? Tak to sme sourozenci...! Pošli foto...  vl.muzak@seznam.cz
Datum: 16. června 2008 12:36
Jméno: lukas
IP: uživatel1217
 čau seso......prosimtě nemaš nějakej navod nebo schéma pro zapojení tohodle relátka? nebo je nějakej navod k tomu když si ho koupim??!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 11:55
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku neni,,pac uznaceni konektoru je stejne,,,,a k tomu abys cho zapojil potrebujes si najit schmema dle motorky na sesa moto,,sesa
Datum: 16. června 2008 11:55
Jméno: Aber
IP: uživatel1517
 Zdaarec Seso, mel bych jen takovej malej dotaz, odkud kupujes nebo beres vsechny ty dily na motorky?? Mas jich tady uplne moc a za slusny prachy.... Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 11:28
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jo draku,,dost se toho uz delana na taiwan,posko,madarsko,slovensko a taky čr,,,,takze to splasit da trochu makacku ale porad to jde,,sesa
Datum: 16. června 2008 11:28
 Cau kolegove! hele mam mustanga a dlouho me nesel nastavit predstih pak me to kamos spravil a tedka zase svicka nejiskri... Předtim svicka sla a po nastaveni predstihu zase nejde. Svicku sem daval jinaci a porad nic (menil jsem jich vic). Uz jsem u toho stravil dost casu a uz nemam zadny napady jak by se to dalo rozjed. Cistil jsem kontakty na kladivku, utahoval vsechny srouby co u elektriky jsou, atd... Poradite me prosim nekdo?? Piste na mail 4b3r@seznam.cz DIIIKY MOOOOOOC (dal bych za to vsechno, jen aby to jelo) (jsem na jizde na fichtlu zavislej) (pokud tip od vas bude spravnej, mohl bych poslat odmenu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 9:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Překontroluj vzdálenost cívek magneta od rotoru.Měla by být 0.3mm ( ustřihni proužek z petlahve).
Datum: 17. června 2008 9:09
Jméno: Aber
IP: uživatel1517
Zkrat na kostru?? nerozumim
Datum: 16. června 2008 15:10
ozvy se mi na icq 275435160 a pořešíme to
Datum: 16. června 2008 11:07
Nemáš tam někde zkrat na kostru??
Datum: 16. června 2008 11:05
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 caute mate nekdo zkusemost s chromem ve spreji ??? ma cenu si to kupovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 16:03
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Cerstvi to vypada nadherne, ale po par dnech kdys to neprestrykas tak zmatne a je to jak stribrenka skoro
Datum: 16. června 2008 16:03
Jméno: Aber
IP: uživatel1517
A ma to barvu lesklou (treba jako vyfuk) nebo takovou jako je stribrna barva?????
Datum: 16. června 2008 10:19
Vůbec to hlavně nevypadá jako chrom! Je to prostě stříbřenka a sljzá to dost rychle.... chrom tim nenahradíš!
Datum: 16. června 2008 10:17
Jméno: jakub
IP: uživatel3220
No kámoš ho měl a je to absolutně k hovnu. Vůbec to nedrží a hned to sleze, měl myslim ten racing chrom
Datum: 16. června 2008 9:12
Jméno: monax
IP: uživatel3219
je na nic!!!nej je Pozink
Datum: 16. června 2008 8:35
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Musíš koupit takovej, kterej půjde přestříkat bezbarvým lakem. Jinak to za chvilku začne černat
Datum: 16. června 2008 8:35
 Poraďte prosím: JAWA 20 - když budu měnit primární řetěz musím stáhnout ozubené kolo z kliky? Starý vytahaný řetěz sundat šel, ale mám strach, že nový nepůjde nasadit. A pokud se kolo musí sundat, je třeba nejaký stahovák?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 18:43
Jméno: Js
IP: uživatel340
Musíš sunddat buť kolečko, nebo komplet spojku. Sundávat obojí je zbytečnost. Když budeš sundávat kolečko potřebuješ stahovák. Na sundání spojky ti stačí běžný nářadí.
Datum: 16. června 2008 18:43
Primární kolečko stáhneš dvoupackovym stahovákem... dysžtak si ho zkus od někoho pučit, nebo pořídit. Je to dobrá věcička!
Datum: 16. června 2008 10:19
zdar, jo musíš sundat primár a asi budeš muset sundat i kola na spojce, potom nasadíš řetěz a pak celej převod primár, řetěz a spojkový kola nasazuješ postupně klikovku a spojkový koš. Když nestáhneš primár, tak tam novej řetěz nedostaneš, už sem to zkoušel. Na stažení primáru se používaj stahováhy, ale ten si můžeš udělat doma.
Datum: 16. června 2008 9:14
Jméno: stojan
IP: uživatel3217
 cau mam mustanga a nejaky divny stojan potreboval bych fotku originalu jak je ten stojan(pruzina) uchycen(nevraci se).zkousel sem ruzne moznosti ale sem nejak mimo.diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 20:09
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
v nejzadnějším spodním úchytu na karterech má bejt tohle: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_181.html do ty vetsi diry pride sroub kterej zároveň drží myslim že kříž na karterech a do tý malý dírky jakjinak než pružinka
Datum: 16. června 2008 20:09
Jméno: stojan
IP: uživatel3217
dekuju takovy stojan mam ale potrebuju vedet jak je tam vevalena ta pruzina
Datum: 16. června 2008 15:20
Jméno: buben
IP: uživatel770
Datum: 16. června 2008 15:10
 Zdravim draci, jak hlučné jsou výfuky hikone v porovnání s origo výfukem? Chtěl bych ho zkusit na mým mustangu se kterým občas projíždim městem...mam už jeden laďák a dost řve a zdá se mi že ubírá motoru na svižnosti, tolik nereaguje na plyn...jak je to s výfukem hikone?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2008 23:15
 Ahoj Seso, nechal jsem si od tebe poslat mimo jiné brzdové pakny na panelku (592), přišly hned druhý den (za to moc dík), ale po namontování buď nebrzdí skoro vůbec, nebo pořád a blbě. Je nějaký osvědčený způsob, jak je zaběhnout, aby brzdily pořádně? Je vůbec možné s jednoklíčem pořádně brzdit? Dík za hyper-rychlou dodávku a za radu, co s tim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 9:00
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jak rika drak Chong ,,,presne nejak to v tom bubnu funguje,,,,musi si to sednout aby to poradne brzdilo,,,
Datum: 16. června 2008 9:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Je obecně známým jevem, že pakny bubnů zpočátku brzdí poměrně špatně s proměnlivým brzdným účinkem. Jde o to, že síla obložení je konstatní, a protože osa pakny není v ideální postavení vůči bubnu (ani to technicky není možné), musí si tzv. ,,sednout,, aby se při brždění dotýkala celou plochou. Standardně se tomu krapátek pomáhá tím, že se v rovině třecí plochy pakna pilníkem ubere směrem k ose pakny (tedy ne ke klíči). Zkrátka jezdi, brzdi... a s časem ti to začně brzdit čím dál lépe... tedy za předpokladu, že vše ostatní, o čemž píše sesa, je ok  . Aby se omezil zmíněný jev vznikl tzv. dvouklíč. Není rozhodně ideální, ale v tomto směru určitě lepší než jednoklíč.
Datum: 16. června 2008 7:05
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku za to nemuzou pakny,,,,,bud je mas zaplejovany od lozisek,,,, a nebo co nejvic je pricinou,,jsou tak trochu zdeformovane bubny,,a tak si sehnat niko kdo ma soustruch a nechat je stocit,,pakny za to nemuzu,,a nebo klic a nebo lanko jdou ztezka,,,
Datum: 16. června 2008 5:32
 ahoj seso kde prosimte koupit kondenzátor na stadion S 22 jsem z ML a tady ho v mototechně nemaj a na tvých stánkách nenašel.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel3232
Kondenzator na fichtla,stadiona nebo kejvacku sou stejny tak to neres a nejakej tam dej!!!
Datum: 17. června 2008 11:51
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku,,,tu je spoustu kondiku,,,dej na levo nahore do vyhledavace slovo kondenzátor a mas je
Datum: 16. června 2008 5:34
Jméno: jawam zdar!
IP: uživatel3205
 Seruste spoludraci, neviete niekto poradit ci bude vadit ked zapojim 6V rele do schcemy na 12V???proste ci mu bude moc vadit vacsie napatie...Dik za kazdu radu  ať lítá!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Musel by jsi vyměnit i rotor dynama. Budící vinutí není na 12V rozvod navinuté. Tedy buď to nepůjde vůbec, nebo něco shoří, nebo bude účinost špatná.. Vyzkoušej a nezapomeň se podělit :o)
Datum: 16. června 2008 7:08
smarja mas rozum?? dobijeci rele je vyrobeny a serizeny na hodnotu ktera je na nem napsana takze jestli je na nem 6V tak ti to bude dobijet 7,5 voltu a pokud ho zapojis na 12 V tak papa a pozar mlyna.
Datum: 15. června 2008 21:51
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 Zdarec draci,koupil jsem nějaký díly od kámoša a mezi nima jsou i 3 válce a nejde mi do hlavy,kterej je kterej výbrus,na jednom válci je A,na druhým B a na třetím C, jaký jsou to výbrusy ? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2008 21:56
no to je asi takhle. Ty pismena co jsou vyrazena na pistu nebo na valci znaci toleranci vybrusu. podle nich poznas akorat jakej pist tam patri nic vic. kazdej vybrus mel totiz kdysi toleranci A,B,C to uz dnes neplati tedy nesezenes pist s temito tolerancemi. Pokud chces zjistit jakej je to vybrus vezmi posuvny meritko a zmer prumer valce. 38mm je original 38,25 je prvni vybrus 38,50 je druhej atd. proste to jde po 0,25mm. Kazdej vybrus o ctvrt milimetru jak jednoduche.
Datum: 15. června 2008 21:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci mam problem nevim si rady jak utesnit kvalitne kartery ksobe slysel jsem ze je dobry to odmastit namocit papir v barve a dat to tam nebo je lepsi ten papir namocit v oleji?? chci proste papir zadnej selikon a samotnej suchej papir mi nak netesnil pionyr20@centrum.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 15:08
To Chaong: To vížejo... už to dělám běžně... no když položíš sklo normálně na ponk tak se ti vnit určitě nebude... dyť je tvrdý... a proč sklo? protože je dokonale hladký... takže to podle něj bude vypadat... ty vodítka se daj vylisovat ven... ale nesmíš to přehnat, jinak se ti tam pak nevejdou hřídele a těsní to ještě hůř... ale když to jenom zarovnáš tak to je paráda... vopravdu pak stačí jen ten papír... ale já stejně radši dávám papír i silikon...
Hux
Datum: 16. června 2008 15:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ta rada se zabroušením na skle se mi líbí.. chtěl bych se zeptat Huxe jestli to někdy dělal... u jedný půlky si to umím představit, ale u druhé, kde jsou ti vodící trubky zalisované v karteru... tak to nevím, protože bez poškození vodítek při vyjmutí si to moc představit neumím. A taky jsem se chtěl zeptat proč zrovna na skle? Podle mě je dost pružné, tedy bych řekl že to není jen o skle, ale také o pevné podložce pod sklem, která však musí být pevná a rovná, když to sklo bude kopírovat povrch... Do barvy se dříve namáčelo těsnění protož neexistovali dnes běžné vulkanizační těsnící tmely. Barva dobře těsní jen pokud nezatuhne. Pak se stane křehkou a následně může olej prosakovat. Teoreticky by to nemělo vadit, ale viděl jsem i převodovku (favorit) co tekla jak dunaj a přitom nešly půlky díky barvě pomalu od sebe, muselo se do nich pořádně říznout gumovým kladívkem :o). K tomu sklu... není to spíš tak že se sklo přikládá na kartery tak aby bylo vidět skrz sklo barvení jednotlivých ploch barvivem pro odhad zakřivení zabroušené plochy? :o)
Datum: 16. června 2008 11:56
Jméno: fikus
IP: uživatel2353
tak diky zarady u jednoho motoru dam jen ten papir namoceny v oleji ale ten druhy motor nevim asi to skusim stou barvou namocit papir do barvy
Datum: 16. června 2008 11:26
Hele jestli chceš použít jen papír, tak zabruš kartery na skle... normálně vem tabuli skla na ní dej šmirgl, a bruš dosedací těsnící plochy... ale nepřežen to zas!
Datum: 16. června 2008 10:24
já používám papír a před montáží ho dám na pár hodin do oleje nebo stačí to papírový těsnění pomazávat olejem, aby se papír nasák a změk
Datum: 16. června 2008 9:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
papír mastit nemusíš, promastí se sám. Papír těsní dostatečně za předpokladu nepoškozených a vyrovnaných ploch karteru. Já se s takovými dosud nesetkal, kvůli zásahu mnoha kutilů (kterých je tu plný web), takže jsem odkázanej na papír a nerovnosti doháním tenkou vrstvou zvulkanizovaného (!) tmelu (lukopren). Veliká spokojenost, krom velmi poškozených karterů mi neteklo nic.
Datum: 16. června 2008 7:19
Jméno: BO
IP: uživatel2050
já mám papír a silikonj protože když nedám papír tak sou v motoru moc malí vůle a nejde řadit ....
Datum: 15. června 2008 21:57
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3205
nemyslim ze by papier tesnil tak dobre ako silikon...silikon je proste naj...
Datum: 15. června 2008 21:35
 Zdar neprodava někdo kryt na filtr sem fakt zoufali pište mi na meil 120123@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 21:23
cus nak jsem natebe pozapomel ovikendu snad nafotim ja tenkrat kupoval od kamose za 50 ks i sfiltrem a tetka najedno se mi nahromadilo dost filtru
Datum: 16. června 2008 21:23
Jméno: michal
IP: uživatel2692
no já sem z Němčiíc okres Blansko ale byl bych moc vdéčni kdyby sto nafotil
Datum: 15. června 2008 21:19
mam na mustanga i napionyra nahradni kryty ale nevim jak jeto spostou moc se mi nic posilat nechce pokud jsi zblizka tak by to problem nebyl jsem z Trutnova
Datum: 15. června 2008 21:11
 cus draci.potrebuju poradit kdyz nakopnu fika tak jde porad na plny plyn nevim co stim je ,zkousel jsem skoro vsecko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 11:08
Vyzkoušej ber tadyty možnosti vyřazovací metodou
Datum: 16. června 2008 11:08
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Nebo to někde saje falešnej vzduch.....
Datum: 16. června 2008 11:03
Jméno: leito55
IP: uživatel3216
čus jo říkaj ti to zprávně je to volnoběh na 100% nebo lanko ale spíš ten volnoběh jehla by to byl v tom případě kdyb si sní v poslední době něco dělal nebo s karbošem... vonlnoběh se povolí časem sám.....
Datum: 15. června 2008 21:04
cau tak si zmensi volnobech tim sroubkem zboku co je nanem perko tak zeho povolis a kdys to nic nebude delat tak mas asi sekli lanko naplyn
Datum: 15. června 2008 20:20
Jméno: konopník
IP: uživatel3185
nebo máš vyskočenou jehlu vedle
Datum: 15. června 2008 19:34
Jméno: honzič
IP: uživatel3215
Si uber volnoběh nebo sesad soupatko az dolu to udelas lankem nebo mas v prdeli karbec nebo to tesneni.. hlavne tesneni mezi karb a koleno karbu a mezi kolenem karbu a valce
Datum: 15. června 2008 19:00
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Hlavně koukni jestli máš všude těsnění! protože jestli ti to někde přisává je to normální
Datum: 15. června 2008 18:39
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
Datum: 15. června 2008 18:15
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
Datum: 15. června 2008 18:14
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
Sešteluj si šoupě stavěcím šroubem.Nebo uvolni lanko tím štelovátkem na víkču.
Datum: 15. června 2008 18:13
to máš seklé lanko plynu to musíš poštelovat a mělo by to fungovat.
Datum: 15. června 2008 18:11
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
co všechno si zkoušel???
Datum: 15. června 2008 18:09
Jméno: Lyžař
IP: uživatel1211
Posl.aktualizace: 15. června 2008 20:33
to David: pošli fotku ať se kouknu, díkes
Datum: 15. června 2008 20:33
Jméno: David
IP: uživatel2802
Lakoval sem si skůtra barvou 5015(modrá nebeská) a s kámošem sme jezdili a rozdíl je minimální...
Datum: 15. června 2008 19:30
Hochu to už sem se taky pokoušel zjistit... na netu sem se dozvěděl jen číslo jawácký červený, ale ostatní nevim...? měli bysme to jako fichtlaři nák dohromady zjistit, takovejch dotazů už tu bylo.!! a pak to někde zveřejnit....
Hux
Datum: 15. června 2008 17:48
|



|