slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2206  2207  2208  2209  2210  2211  2212  2213  2214  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fustrstroj @      IP: uživatel692    
cus draci ja ma bejt vlastne u mustanga zapojena zadni zarovka kdys tam je jen jeden vyvod na svetla?? to je oboji na jednom kabelu?? kdys praskne predni zarovka tak ta zadni hnedka schori ne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Pokud vede k zadní žárovce jeden kabel jedná se o starší typ magneta, který má pro zadní žárovku samostatnou světelnou cívku (menší vinutí tenčím drátem) a ta je tedy nezávislá na přední a nic se jí nestane. Pokud máš ale na mysli zapojení z typu 23A, tak tam vedou k zadní žárovce kabely dva a oba jsou napojeny na světelné vývody žárovky, tedy ani jeden na kostru. Funguje to tedy tak že vždy na jeden vývod zadní žárovky jde proud přímo ze světelného pólu (podle postavení přepínače světel) a druhý vývod je spojen s kostrou přes nesvítící vlákno přední žárovky. Je to tak proto aby při prasnutí vlákna jakž takž chránilo nerozsvícené vlákno přední žárovky žárovku zadní, při stoupnutí napětí vlivem zmenšené zátěže magneta..
 
 
Datum: 19. června 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj lidi potrebuji radu mam 638 jawu vzal jsem z 634 spojku a dal ju do 638 pry je ta spojka lepsi tak jsem misle ze nebude klouzat jsou tam ferodove lamely a kdyz se zahreje tak furt klouze nevim co stym poradte prosim dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2008 23:46
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ještě mě napadá jestli je to opravdu spojka co klouže, není to náhodou primární kolečko na klice? Může se stát že když ten kužel na klice a v kolečku neodmastíš před montáží tak že se někdy protočí, když ani to nebude příčina tak laborovat s olejem...., jinak spojka typu 638 se s malými úpravami dávala i do jawy 593 která má až 26kw a je to OK, prostě si se spojkou 638 musíš pohrát...
 
 
Datum: 20. června 2008 23:46
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prave ze spojka ze 638 chrastila klouzala jak blazen tak proto jse tam davala ze 634 a melo to byt ok mam jawky od malicka a spojku zestelovat dokazu tak krome stelovani memate jeste nejaky napady cim to muze byt zatim dekuji za rady
 
 
Datum: 20. června 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Lepší je samozřejmě spojka typu 638, protože přenese větší výkon a krouťák, ale velice často jí majitel nedokáže seřídit tak aby při rozjezdu necukala a proto se tam dává spojka z 634, ve fabrice nemohli s tou spojkou laborovat (protože by to zabralo moc času, tudíš by to stálo víc peněz) tak tam od určitýho roku dávali spojky 634, já bych se přikláněl ke špatnýmu seřízení, jestli sou pružiny nový
 
 
Datum: 20. června 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak tak,,,tak pak jiny olej,,, a nrbo dej jeste o jednu mensi podlozku pod kazdou pruzinu a mas pokoj,,
 
 
Datum: 20. června 2008 8:33
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kulicku tam mam lanko je promazany a chvylku novy a tycinka krasne chodi a kulicka je jedna v motoru a druha na zacatku spojky ze
 
 
Datum: 19. června 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ohla ci zdeformovana tycka, drhnouci lanko ci packa, spatnej vypinaci aoutomat,,mas tam kulicku??
 
 
Datum: 19. června 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3256    
v popise pisu pp90
 
 
Datum: 19. června 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: blatnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pruziny jsou taky nove sestelovany to je a taky nechapu uz nevim co stym mam delat a jaky olej tam davate pp80 nebo 90
 
 
Datum: 19. června 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak to je cudne,,,,bud se ti to nevraci a nebo spatne sestelovano,,a nebo unavene pruziny,,
 
 
Datum: 19. června 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau olej tam mas spravny? u fika mi to delal olej jak se ohral tak zacala prokluzovat tak jsem dal novy a upe v poho.
 
 
Datum: 19. června 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
zdar chlapi, neska si rikam, projedu se.. když chci tak učinit, nejde mi to rozjet (nějak jsem se v tom drbal) potom jsem přišel na to, že jsem zapoměl dat trysku do karburatoru (jawa 555) no, potom se to rozjelo ale mělo to málo benzinu, páč při plnym to zdechalo a při polovine otacky rukojeti byly otáčky v plnym proudu... pod kopcem jsem zvedl hladinu.. nepomohlo, no a potom, když jsem stál a držel jsem to v půli rukojeti, tak tomu nejak preskocilo a bylo to skoro normalni.. dojel sem dom a rikam si, ze to asi nekde nasava falesnej vzduch.. jdu tedy s jawou 555 na terasu a tam ji rozebírám...chtěl jsem jen sundat karbec, ale jelikož tam je malo prostoru, byylo vyhodnejsi sundat cely valec s karbcem... sundavam... a hle, myslel jsem že mě vomyjou... prasklej pistni krouzek (zajimalo by me, kam se podela druha cast, nejspis nekde v klikovce) a píst do pulky cernej... sem si rikal, ze se to posledni dva mesice nejak skube (mam z toho hruzu, kdyz jsem videl, s jakym srdcem (pistem) jsem jezdil) vyndam tedy pist, zkontroluji valec. neni poskraban je to dobry... pist měl ulomeny zámky v obou drazkach na krouzky... no zde je fotka... zitra jdu kupovat new pist kupodivu jsem před ctyrmi roky delal vubec prvni vybrus u moji jawy 555. takze pist 48.25 + krouzky... jezis jak ja se tesim, az ti zajedu, jak bude frcet :-P páč s tim praskly jsem jezdil do velkyho kopca 40 :-D jo a při zajizdeni pistu tak dve tři narze a potom muzu jezdi v klidu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
no, když to mělo ulomeny zamky na pistni kroužky tak se to snad musi koupit ne!!! Zaplatil jsem za pist + kroužky 199 kč a potom jsem na plny kule bežel 0.5 km na autobus, ale potom jsem již nestihl vlak... nevim, ale neni to moc drahy
 
 
Datum: 21. června 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel3268    
prvni vec si mal skusit to zapecene vysmirglovat smirglem a kebyze to ide dole tak pist by sem nekupoval iba kruzky nevim posudit jaky je lebo z obrazku nevicitas moc teho ale ta cernota to pujde smirglem dole a do hrbalka a do lesa to by sem nevrazal tolko skoda penez myslim za ten pist ke je v poradku
 
 
Datum: 20. června 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak hrozne to nevypada
 
 
Datum: 19. června 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Ono jezdit to mohlo dobre,parezy sou absolutni drzaci. Na trikrouskovym pistu sem mel jednou jenom 2/3 posledniho krouzku a pulku predposledniho a jezdilo to furt jenom do kopce uz nechtel moc a v tomhle stavu to jezdilo buhvi jak dlouho. Rozhodne poradne prohlidni klikovku protoze by bylo nemili aby ti ten zbytek krouzku skocil do novyho vybrusu. Taky se casto stava ze ten kus krouzku proste vylit vyfukovym kanalem a nezpusobil ani zadnou skodu. Dej si bacha. Hodne stesti.
 
 
Datum: 19. června 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
prave ze to jezdilo dobře... a docela dost
 
 
Datum: 19. června 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pekne zapeceny pist:-DDto muselo jet fakt dobre:-D
 
 
Datum: 19. června 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
 
 
Datum: 19. června 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
 
 
Datum: 19. června 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2692    
Zdar seso dost smě... před 14 dni sem si od tebe koupil 10z kolečko a k tomu tu matku co k tomu nabízíš pak sem si koupil ježte dva filtry na benzin a až sem to šel před týdnem montovat tak sem zjistil že matka na tem 10z kolečko je velká a že chytá zavit až u konce té hřídele na kterou seto montuje ale ají když to chytá až u konce tak sem to tam namontoval pak až sem tam chtěl dávat řetaz tak to kolečko se do toho řetazu vůbec nemůže vlézt a mam šponováky úplně povoleni a aby to bylo do třetice všeho nejhoršího tak ten jeden filtr na benzin teče takže kdybych neměl té druhé tak bych byl v řiti takže se tep tam jestli nato kolečko má byt nějaké jinéj řetaz nebo co a jak to bude s tím filtrem a matici co sťím mám jako dělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2692    
tak zavit na tom sekundaru strhlej neni protoze matku co jsem tam mel pred tim tak ta tam jde vpohode
 
 
Datum: 19. června 2008 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Plne souhlasim. Kolecko se ti tam nevejde protoze mas vytahanej retez a protoze mas sponovaky tak to neni znat a matice se nechyta protoze mas strhlej na zacatku zavit tak si tu laskave neotvirej hubu. Napred se presveč ze chyba neni na tvy strane a pak nekomu nadavej!!!!
 
 
Datum: 19. června 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: lukaš      IP: uživatel1217    
tak žek bych, že maš na sekundáru ten závit strhlej( ne uplně strhlej ale je jakoby sraženej) a jen se chci zeptat to kolečko se ti tam nevejde jako že je moc široký a nebo proto, že ti nepasujou zuby mezi válečky( to by vysvětlilo to, že maš vytahanej řetěz)
 
 
Datum: 19. června 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku,,to slysim poprve, co mas za motor?,,,to kolecko se musi vejit,,, a ta matice taky,,, musis to mit nejak upravene, a nebo mas spatny zavit,, jinak filtr ti priste pribalim,,pac ja za to nemuzu ze v tom plastu se nasla dirka,ale pokud jsi pouzil nasili tak to muze prasknout,,kort kdyz se tam dava tenci hadicka ktery se do filtru nechce... ale to kolecko
 
 
Datum: 19. června 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel1800    
zdravim prosim vás nevíte jestli se dá rozebrat tachometr na s22 ?? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: tydít      IP: uživatel2059    
Kladivem :-)
 
 
Datum: 21. června 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: kanec5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar borci potreboval bych poradit jestli je to karburatorem.Kdyz je to studeny tak to nastartuje na prvni slapnutia a kdyz je to teply tak jedine rostlacit.A nebo kde mam sehnat levne novej karbec dik predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3261    
Karbec to moze sposobovat vplyvom bohatej zmesi na ktoru teply motor startuje nerad,ale studeny ju ma radsej.Skus pri startovani tepleho motora naklonit motorku na pravy bok.Alebo ja pred tym nez vypnem motor,zavriem benzinovy kohut a necham motor chvilku este pobezat na volnobeh a az tak vypnem.Potom najprv startujem a tak otvorim kohut.
 
 
Datum: 19. června 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: blbec      IP: uživatel2969    
neni to svíčka ale špatně seštelovaná spojka.dělalo mi to taky
 
 
Datum: 19. června 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
přesně tak!
 
 
Datum: 19. června 2008 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
To neni karbec,ale svíčka
 
 
Datum: 19. června 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: hulk      IP: uživatel3255    
dobrý den.. mám jawu 21 minulý týden jsem se moc naklonil na pravou stranu a a zároven jsem zabrzdil zadní brzdou no a mužete hádaT CO SE MOHlo stát zohla se mi páčka zadní brzdy a ta osa co je kté páčce přivařená tak je stržená mám stupačky a né podlahu takže sem se rozhodl si koupit páčku brzdy na MUSTANGA : http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_158.html akorát by me zajímalo jestli je u té páčky aji ta osa která tahá za táhlo lanka. DĚKUJI ZA KAŽDOU ODPOVĚD mockrát děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
tu brdu co si napsal je uplne na hovno to lanko je tlusci a je kratsi musi byt tak debilne udelany kolem kola lepsi je to pod motorem az do zadu lepe se to vraci ta brzda je lepsi protoze je vys a hned tak ju neurves
 
 
Datum: 21. června 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
doporucim ti koupit toto: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_156.html protoze kdyz koupis na toho mustanga tak by sji musel menit cely kriz.... a u tuty brzdy je i lepsi vedeni lanka rovnou k zadni brzde a ne jako u mustanga pod motorem:-) ja bych kkoupil radeji tutu
 
 
Datum: 19. června 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      IP: uživatel368    
Cau Seso, da se pouzit plastickej tmel na utesneni vejfuku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 11:05
 
 
 
 
Jméno: bflm      IP: uživatel3278    
podle me se to za neakej ten pátek totálně rozdrolí
 
 
Datum: 21. června 2008 11:05
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
já sem tam teda zkoušel dávat červenej gasket sealant, podle mě jeden z nejlepších, a jednak moc netěsnil a druhak ho to hnedka vypálilo!
 
 
Datum: 20. června 2008 15:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já tam používám teflonovou pásku co se dává na závity u bojilerů.A sem spokojenej
 
 
Datum: 20. června 2008 11:22
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
cervenej silikon tam vydrzi
 
 
Datum: 20. června 2008 7:28
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Nene použij pěkně těsnění na vejfuky... jestli myslíš silikon na motory tak ten se ti spálí!
 
 
Datum: 19. června 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Jenak se ptá Shenkyy milý SoBe a druhak jasně v dotazu vidím slovo ,,vejfuk,, :o)
 
 
Datum: 19. června 2008 21:02
 
 
 
 
Jméno: SoBe      IP: uživatel368    
ja myslim plastickej tmel na utesneni motoru
 
 
Datum: 19. června 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Nevím co se používá v současnosti, ale dřív se používal azbest v podobě šňůry.. no jestli to azbest opravdu je, tak pryč od toho, rakovinotvorný jak sviňa... Ale pokud se ptáš na tmel... na kraji kolena a výfuku už nebude určitě 350st celsia, tak já tam používám alobal překládaný do pásku z několika vrstev, namažu to lukoprenem, alobalový pásek namotám na konec kolena, nasunu na to výfuk, který je zevnitř také namazaný lukoprenem a šroubovákem natlačím přebytečný alobal do spáry, plus to otřu od lukoprenu a nechám den zvulkanizovat... funguje to výborně. Podmínkou ale je že koleno a výfuk se nesmí vůči sobě za jízdy hýbat, takže vše je potřeba před vulkanizací lukoprenu pevně přišroubovat
 
 
Datum: 19. června 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ja nema osobne kusenosti,ale rekl bych ze kratkodobe by to melo byt ok
 
 
Datum: 19. června 2008 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3247    
Chtel bych tu rozvinout mensi diskuzi(spise anketu) o tom,na jaky 2T olej jezdite a jake mate skusenosti?? Uz sme to resili na mnoha forech a diskuzich a nikdy sme se nedobraly k nejakemu vysledku protoze kazdy obhajuje svuj druh oleje a vidi jen jeho klady. Zajima mi kdo jezdite na plnou syntetiku,polosyntetiku,na mineral,jak to komu huli,jak to maze,jak to nici mosazny futra na klice nebo karbonizuje....a tak...dik vsem co se zucastni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Nazdar můžu přejít z M2T na polosyntetiku bez problému nebo je v tom háček?
 
 
Datum: 30. června 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Jezdím na Trysk M2t a spokojenost. Karbon se dělá tak od půlky kolene dál a jde vpohodě vyškrábat. Tyhle motory byly na takovejhle volej stavěný. Většina M2t má už API TB. Že za mnou po roszjezdu zůstane obláček namodralýho dýmu my nevadí. Mažu 1:30.
 
 
Datum: 22. června 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3274    
Spoluzak z vysoky jezdi na TSF uz pres rok po GO jeho jawy 634,jezdi volne a zacina mu to uz slusne cinkat a to maze v pomeru 1:33....coz trochu svedci o horsi matzaci schopnosti TSF. I pri vysojkem pomeru to skoro nehuli(to je asi ta myslena norma),ale po nejakejch 3000 km po GO to prece nemuze zacit znova cinkat kdyz s tim motorem bylo velmi dobre zachazeno!!!!
 
 
Datum: 21. června 2008 0:38
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel1737    
tak na dobrý olej se divejte dle norem musi splnovat Api tc a jaso fc poprípadě ISO-L-EGD proto doporucuju mogul tsf ten tyhle normy splnuje a je dost lacny ale na leto moc neni ma malou viskozitu
 
 
Datum: 20. června 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel373    
Já jeznim na M2t a nemůžu říct,že bych byl nějak spokojenej,ale ani nemůžu říct že bych byl nespokojenej.Souhlasim s tim že to neni zrovna kvalitní olej.Ale do fichtla to leju už přez 2 roky,docela hop vytáčim a ještě sem to nezadřel.Sice to torchu kouří,ale to k dvoutaktu prostě patří.A při dnešních cenách benzinu je pro mě M2T ta nejlepší a nejlevnější varianta.
 
 
Datum: 20. června 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jura      E-mail:      IP: uživatel3266    
Já používám Mogul TSF. Do normálních starších dvoutaktů v pohodě. Hlavně nedoporučuju používat M2T, to snad ani není olej, opravdu skoro vůbec nemaže, jen špiní motor. Kvalitní olej se pozná jednoduše - pokud se dostane na ruce, nesmí jít dolů :-) a to v případě M2T rozhodně neplatí, ten lze umýt skoro i čistou vodou :-( M2T ještě jakž takž přežily starý motory provozovaný na supernízký otáčky jako byla třeba Jawka 250, do novějších motorů se vůbec nehodí.
 
 
Datum: 20. června 2008 10:52
 
 
 
 
Jméno: MatrixFechtls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci... Je sice pravda, že M2T je sračka, semtam na něj jezdím, ale chystám se přejít na něco lepšího, můj fechtl teď olej nepotřebuje, protože dělám pořád přestavbu na 21 a částečnou GO... Rozhodně tam ale nebudu lít nějakou plnou sysntetziku, ty motory na to nejsou stavěné, polo syntetiku ještě přežijou to jo, ikdyž tenkrát byl stejně jen tak M2T:-D... No každopádně nepotřebuju abych každého ohromil svým dýmem za motorkou, až pojedu... Radim vám používej buď Husquarva olje, nebo nějakou polosyntetiku Castrol, na ty sem slyšel samou chválu a sám sem zvědaví jak mi to s nima pojede....
 
 
Datum: 20. června 2008 7:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Jezdili sme na dráze s čz 250_513 a vyzskouseli sme hafo oleju se stejnym vysledkem--propalenej píst. Znamej zacal dovazet celou radu oleju MOTOREX pro cele spektrum motocyklu (2T,4T) tak sme do cizy zacali lejt MOTOREX CROOS POWER a od te doby nebyl jedinej problem(stejnej pist uz pres tri roky). Je dobrej na vysokootackove drsne podminky.Skvela misitelnost,trochu kouři,dobre maze,taky se neusazuje jako karbon ale odkapava jako cernej sajrajt.Je trochu drazsi(asi 300 za litr). Jinak do skutru lejeme Motorex Formula 2T,vynikajici olej. skvelej pro oddelene mazani,neusazujou se splodiny,malo kouri,dobre maze,zvlada i vyssi otacky ale ne 16000/min na to sou plny syntetiky. Jinak stary babicky a dedecky jako je Perak a Pionýr mazeme Motorex Speed Mix 2T,slusna polosyntetika za rozumnej peniz,vlastnosti jako predesle varianty,jen je na nizkootackove vysokoteplotni podminky jako jsou nasi veterani. V 15 letech sme do fichtlu lili jedine M2T a vyjetej motorovej olej protoze je takrka zadarmo,ale zato ty stavy motorů byli strasný. Dnes se o to trochu zajimam,protoze i presto ze sem s Motorexem spokojenej skoro po vsech strankach,ale ta cena je vyssi no. Hledam podobne kvalitniho vyrobce s nizsi cenou,ale abych pak nemusel vysekavat karbon z fyfuku majzlikem jako po Casrol TT,ten uz nikdy-huli to,blbe to maze a karbon tvrdsi nez ocel.....O shellu vsx2 uz sem slysel na Montyjawa jen samou chvalu,ale nemam v okoli distribuci od Shell. O Motulu 510 sem slysel ,ale take s nim nemam skusenost a ani o nem nic nevim. Muj postoj k tomu je asi takovej ze M2T ze zasady nemazat,castrolu TT se radeji vyhybat a jinak je to jedno. A plna syntetika je pro nase postrky zbytecna a je u ni zapotrebi oilmasteru a jehlickoveho futra na cepu. Tesim se na vase dalsi prispevky.....
 
 
Datum: 19. června 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: MuStAnG      IP: uživatel1412    
já jezdim na Husqvarnáckej olej a vůbec si nestěžuju-
 
 
Datum: 19. června 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zas nalít tam ten nejdražší olej taky neni nejlepší, ty drahý jsou na vysokootáčkový motory, ty maj vysokou teplotu při vysokokých otáčkách a tak je olej udělanej aby mazal při vysoký teplotě, při nízký tak dobře nemaže, pokud ti pionýr netočí víc jak 10000 otáček tak je to zbytečný.
 
 
Datum: 19. června 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: LukeCZek      IP: uživatel250    
Mno a já jezdím s M2T, dost to čoudí a nejsem moc spokojenej, tak jak doberu lahvičku, tak tam budu asi lít ten castroll TTS nebo mogul 510.......
 
 
Datum: 19. června 2008 17:19
 
 
 
 
Jméno: Loupák      E-mail:      IP: uživatel3254    
já jezdím na Castroll TTS plnou sinetiku (apsolutně žádnej problém nejlepší olej nemá žádný protiklady) no a když nejsou peníze tak tam leju M2T ale to se stane tak max. 5x do roka
 
 
Datum: 19. června 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na m2t sem dřív jezdil, kouře z výfuku bylo hodně a byl namodralej, ve výfukovym kanálu se tvořilo hodně usazenin, za horka a ve dvou osobách to ztrácelo výkon, další rok sem přešel na shell vsx2 (polosyntetika), ten skoro vůbec nekouří (a když tak jen po měsíci stání a to bílej kouř), výfukovej kanál nemá stopy po zanášení olej tvoří jenom černej roztok kterej pak teče z výfuku to je jeho nevýhoda, teď mam motul 510 kterej je na fórech označován za nejlepší do 2t, žádné usazeniny, dobře rozpustnej, skoro nečoudí a z výfuku nic neteče mam ho z výstavy moto s výstavní slevou za 150Kč.
 
 
Datum: 19. června 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: Loupák      E-mail:      IP: uživatel3254    
zdar nevíte někdo o stahováku magneta na DANDY 50 nebo z jestli by na to šel použít stahovát z něčeho jinýho odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nechceš díly ze silnější verze motoru Dandy....? Mám všechno kromě zapalování. (a válec je zadřenej podotýkám....)
 
 
Datum: 20. června 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
tak M26/1,5 .. asi to nikde nesezenes.. ale vysoustruzit neni problem...
 
 
Datum: 19. června 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
zavit M26/1.25 (myslim) , nech si to od nekoho vysoustruzit...
 
 
Datum: 19. června 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: SoBe      E-mail:      IP: uživatel368    
Cus, chci se zeptat, jak vylestit kanalky ve valci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pasta je nejlepší unipol ty fakt leštěj ne jak silichrom.
 
 
Datum: 19. června 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: SoBe      IP: uživatel368    
Aha, diky;-)
 
 
Datum: 19. června 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Musis vyndat vlozku z valce a nejlepsi je filcovy kotouc na vrtacku to jde rychleji a pastu a lestit.
 
 
Datum: 19. června 2008 15:38
 
 
 
 
Jméno: bus software      IP: uživatel3253    
Naydar , chci se zeptat jaky benzin davate do fichtla jawa 555. Ja davam bud Natural 95 s olejem nebo nekdy dam Special. Natural 95 davam pomer asi 1.50. Lepsi je asi Special protoze do dvoutaktnich motoru se dava prave tento benzin. Chci se jen tak zeptat at vim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: ondrar@z      IP: uživatel630    
Na pumpě beru to co je levnější.
 
 
Datum: 19. června 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Svym spusobem mas pravdu a hadat se s tebou nechci. Jedna se opravdu o subjektivni dojem,ale je fakt ze ty motory jezdili na 80 oktanovy benziny a special 91 je tomu nejblizsi. Jinak mas pravdu ze to pojede na to co tam nalejes,nekomu i na naftu :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. června 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel1903    
Začít se bavit komu na co jezdí líp by bylo na dlouho, každej má jinej dojem, mě se třeba zdá že na natural 95 líp táhne ale fakt to může bejt jenom dojem každej benzín z jiný pumpy je jinej.
 
 
Datum: 19. června 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel1903    
Začít se bavit komu na co jezdí líp by bylo na dlouho, každej má jinej dojem, mě se třeba zdá že na natural 95 líp táhne ale fakt to může bejt jenom dojem každej benzín z jiný pumpy je jinej.
 
 
Datum: 19. června 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Vetsina fichtlu chyta a jezdi lip na Speciall 91,pomer oleje s mineralem 1:33 a s polosyntetikou 1:40
 
 
Datum: 19. června 2008 14:48
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel1903    
Pokud dáváš toho oleje 1:50 tak je to žalostně málo dávej spíš 1:40 nebo dle manuálu 1:33
 
 
Datum: 19. června 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Když se podíváš do manuálu, tak zjistíš že výrobce doporučuje provozovat na benzinu o oktanovém čísle 80. Protože se dnes již však nevyrábí, nejbližší hodnota je 91 oktanů. Každopádně využití maxima z paliva o vyšší oktanovém čísle je možné v závislosti na kompresním poměru. Jinými slovy na 91ku ani na 95ku to líp nepojede, jen ventily nejsou tolik náchylné ke klepání, ale to ti na pionýru nemůže vadit páč tam žádný ventily nejsou :o))))). Údajně je však riziko propálení dna pístu pokud se používá palivo o vyšším oktanovém čísle, než je předepsáno. Já si však ničeho takového nevšiml (často jezdím na 95oktanů). Problém je že 91ku benzín každá pumpa nemá :o). tak to neřeš, ale hlavně neubírej olej v závislosti na oktanovém čísle, nic společného to nemá, protože benzín nic sám o sobě nemaže!
 
 
Datum: 19. června 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: Wolf      E-mail:      IP: uživatel2207    
Zadarte darci nevite kde by se dala sehnat paprsčita hlava nebo jak se to menu je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 19. června 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Je to hvězdicová hlava.
 
 
Datum: 19. června 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel3252    
azmarek@email.cz
 
 
Datum: 19. června 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prosimvás jak zapojím tohleto relé na jawu-čz 175/353???? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1118.html ja sem videl tyto reglere na jawě 175/447, californian... ja mam motor jawa 175/501 na 6v v rámu jawa 175/353 to relátko sem odmontoval na vrakovisku z jawy 250 ja tam chci dát tohle protože to co je na zapalování je nejspíš shorané jo a ešte jak skusím to na zapalku či je zhorané??jak se vúbec zapojuje to na zapalku prosim najde se nejaký drak alebo dračice co by mi stim pomohly? Chongu ty se eletrice rozumíš nevíš jak to mám udelat.....????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel1217    
až to zjistíš tak mi dej pls vědět na lukasek.crossar@seznam.cz dik
 
 
Datum: 19. června 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku zapojit to neni problem ale spis ty vyvody na dynamo,,,, jeke mas? pokecema na chatu ju
 
 
Datum: 19. června 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: rabl      IP: uživatel3251    
čau draci, Zapojuju tyristorko tak se chci zeptat,zapojuje se to takhle? P-přerušovač(kladívka) Z-zapalovací pol C-indukčka S-světelnej pol s menšim vinutim a kostru normálně na rám To je celý?Nic víc?nebo se ještě něco jinak upravuje. Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Sory, zapoměl jsem na tenhle problém... ano zapojuje se to na světelnou. Bylo by elegantnější, kdyby mělo trafo ještě jedno vinutí a proud pro tyrystor se bral z druhého vinutí, ale v protifázi, protože zapalování je usměrněné jednocestně a druhá půlvna je nevyužitá... Nehrozilo by pak zahlušení zapalování zkratem na světelném okruhu...
 
 
Datum: 26. června 2008 8:56
 
 
 
 
Jméno: rabl      IP: uživatel3265    
čau,tak tady je to schéma.zapojuje se to teda na tu světelnou co,ale myslim že odpory nebudou třeba když je to takhle ne? http://www.jawa-50.cz/nahled_max.php?f=img/content/clanky-z-casopisu/amaterske-radio/tyristorove-zapalovani_03.jpg
 
 
Datum: 20. června 2008 7:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdybys někde nasdílel na webu schéma tak ti řeknu bez pochyb. Ale jestli tam tu světelnou cívku můžeš dát, tak jí tam dej. Já osobně bych ale dal tu malou cívku původně určenou u slabšího typu magneta pro zadní světlo. Každopádně na ní pověs paralelně výkonovej odpor aby jsi jí zatlumil ve vysokých otáčkách, kdy dává s malou zátěží či bez zátěže stovky voltů. Pokusně bych volil 10W rezistory a začal bych např. na 1k ohmu. Nadlábni motor a změř analogovým voltmetrem napětí při vysokých otáčkách. Pocitově si myslím že by napětí nemělo překročit 45V, pak by mohly být se vstupem problémy. Tak aby jsi zhruba na těch 45V dosáhnul, tak tam vlož výběrem různé hodnot odporů. Na druhou stranu čím menší zátěž tím lepší citlivost vstupu z kterého se upravuje budící napětí tyristoru. Chce to prostě najít nějaký kompromis. Myslím si ale že by to mohlo chodit i pokud by se to živilo ze zapalovacího pólu, ale to chce fakt vyzkoušet...
 
 
Datum: 19. června 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: rabl      IP: uživatel2945    
mno na schéma sem koukal,a zapalovací cívka neni propojená s přerušovačem.Jinak je to jak sem řikal,ale to budící napětí je braný ze světelný cívky,a já světla nemam(cross)tak newim jak to udělat já tam asi tu jednu světelnou dam a necham jí jen pro účel napájení tyristoru nebude to dělat bordel?
 
 
Datum: 19. června 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Nasdílej nám někde schéma a můžem ti fundovaně poradit :o). Jinak ty zkratky co uvádíš smysl dávají... proč to nejdřív nezlkusíš než se zeptáš? Koukal jsem na zapojení ze starého amára a musím říct že se divím že budící napětí pro spouštění tyristoru se bere ze světelného okruhu... pokud se vyzkratuje světelný okruh, tak přestane pálit tyristor.. to považuji při chatrné elektroinstalaci většiny pionýrů za určité riziko, ale koneckonců i mě se stalo že jsem si omylem přiskřípnul kablík ke světlu a to asi pak člověk musí čumět že to nepálí, asi bych hned souvislost se světelným okruhem nehledal :o). Bylo by podle mne lepší brát budící napětí pro tyristor ze zapalovacího okruhu, protože mu to významně proud stejně neubere...
 
 
Datum: 19. června 2008 10:17
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel1659    
zdar chtel bych se zeptat jak ma bejt pist.. sipka dolu k vejfuku a teda prvni zamek nahoru ke karburatoru? rikam to dobre? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawka      IP: uživatel3104    
no sipka ma jit dolu k vyfuku
 
 
Datum: 19. června 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
jo je to tak jak rikas
 
 
Datum: 19. června 2008 8:26
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
čus draci nevíte někdo kolik asi tak stojí u motorky přehlášení třeba z rakouskejch nebo německejch papírů na český??? dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
to johnyppe: Mas pravdu! My to prihlasujeme pres par znamych na dopravce a dela se to i bez globálky za 3500,- komplet prihlaseni.
 
 
Datum: 19. června 2008 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
trosku blbost ty 400 ne??? kde zijes. Prihlasoval sem skutry s italskejma papirama na nase a stoji to daleko vic. Samotny prehlaseni stoji okolo 1000 ale musis mit ev. kontrolu a stk a to taky stoji nejaky penize a ktomu pricti jeste nejruznejsi poplatky za úřad a dostanes se na necelejch 3500,- a jeste pojistku a jsi na 4000,- Proc si myslis ze je malý zajem o dovezene motorky na zahranicnich TP a proc asi ty dovezeny motorky a jeste maji nizzsi cenu??? Klid jo. Kdo ma s timto skusenosti tak to muze jedine potvrdit. se podivej do odkazu http://www.skutrpoint.eu/Nabidka.htm to je firma myho znamyho,dela prevazne dovoz skutry z italie.
 
 
Datum: 19. června 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Cca 1500Kc dovozova technicka, potom vystaveni cistopisu ceskeho TP 2000Kc pro motorku s globalni homologaci, bez homologace 2500Kc, takze celkem 3500-4000Kc, potom uz normalni ceny za pojisteni a prihlaseni.
 
 
Datum: 19. června 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: 4564g      IP: uživatel2353    
400
 
 
Datum: 19. června 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
3500 Kc bez pojistky
 
 
Datum: 18. června 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
Cau:-) mam takovej problem u 21:-( na volnobeh drzi nadherne ale kdym mu pridam tak se to zacne dusit tak 2sec. ale pak normalne vylitne do otacek... to samy aji pri jizde kdyz jedu pomalu tak se mu taky nechce vubec ale az se z toho dostane tak tahe vyborne:-) aji treba kdyz malo rozjedu 1 a dam tam 2 tak to chcipne,,, ale jak mile tam zase hodim 1 tak chytne PLS PORADTE DIKY MOOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Mozna mas moc malej predstih kdyz to taha jen ve vysokych otackach
 
 
Datum: 22. června 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
karbec jsme vyvarel v octu vyfuk je vypaleny no a trysky jsou dotahly... jeste teda zkusit vzduchovi filtr... ale on asi 2 - 3 mesice nejezdil pac jsem ho sel na GO krome motoru na nej sem nesahl a predtim v poho... akorat teda kdyz byl motor dole tak jsme sundal karbec a celej jsme ho vyvarel v octu:-) tak newim. mno...
 
 
Datum: 19. června 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Blba bohatost smesi nebo lehce spatnej predstih.To je vada fichtlu,jedou i rozestelovany. Nejcastejsi pripad poruchy. kdyz das predstih a odth podle manualu a v karburatoru budou trisky s puvodni dirkou a plovak se nebude prechcavat a jehla na druhej zarez tak to bude vse OK.
 
 
Datum: 19. června 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: áý      E-mail:      IP: uživatel880    
nemas povolene tryksy a když pridavaš plyn pomalu pomalu tak to de normalne skus jiny karbec
 
 
Datum: 19. června 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel3224    
Skus si poradne vicistit karbec a hlavne vzduchovej filtra a vicisti i poradne vifuk nejlepe vipal
 
 
Datum: 18. června 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel1337    
Zdar , co řikáte na olej Boxer 2t ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2008 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Neznam. Nejlepsi je MOTOREX , vice variant
 
 
Datum: 18. června 2008 23:02
 
 
 
 
Jméno: MICHAL      IP: uživatel627    
Čau draci. Mám problém se SIMSONEM. za 1,NEVRACÍ SE MI PLYN,MUSÍM TOMU POMOCT A MÁM NEW LANKO !!! 2,A TLUMIČE SE MI NERVRACÍ NAHORU JAK BY MĚLI,ZUSTANOU JAKOBY SPADLÝ DOLE,MUSÍM JIM POMOCT. Moc díky za tipy obou 2 problémů. ČUZ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: red      IP: uživatel3034    
standa250 no to by mi zajímalo co je na simsonu složitýho :-D
 
 
Datum: 21. června 2008 18:34
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3256    
no to ze ide ako fichtl by som nepovedal...ked preradis na 3 na simovi este citit tah nie jak na musatafe...
 
 
Datum: 19. června 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa250      IP: uživatel3247    
Tlumice muzou bejt bez oleje a vymlety ale vracet se budou,spis to vypada ze jsou trochu ohly. Simsona sem mel a touhle vadou trpel. Simsony nemam rad protoze je tam vsechno zbytecne slozite reseny,jede to jak fichtl,stoji to o 10000 vic a je na tom drahej servis a nikdo to nechce opravovat.
 
 
Datum: 18. června 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: red      IP: uživatel3034    
olej tam je, ja si dělám směs vazelíny s olejem... když ho tam dáš moc tak se nic nestane ale priprav se ze ti to bude strikat horem ale casem to vylita... jinak dle me mas prasky pruziny nebo nabourany vidle... ty pruziny jsou levny... doporucuju kopupit novy... to standa250: fichl je klump...
 
 
Datum: 18. června 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
oprava: jestli se bude lanko po sundani rukojeti vracet, pak je chyba v rukojeti a pokud ne, tak je chyba v soupatku ,nebo v lanku
 
 
Datum: 18. června 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Sundej a promaz si rukojet plynu a zkus az to budes mit sundany za lanko vzit jenom rukou jestli se bude vracet jestli ne tak je to v rukojeti jestli jo tak muzes mit za A pridreny soupatko za B mas spatne vedeny lanko a zasekava se . Co se tyce tlumicu u simace olej neni jenom jsou to mazany kluzaky vazelinou takze rozebrat a namazat popripadne vymenit pruziny budou unaveny a novy stoji a 80kc . Jinak jeste k odpovedi hrbatyho Standy.....to mas pravdu ze te u fichtla tyhle veci rozhodne trapit nebudou pac budes rad kdyz to vubec pojede.
 
 
Datum: 18. června 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3250    
v tlmicoch pravdepodobne nebude olej...skus ich premazat...a popritom ich cekni ci su neni niako seknute.. a co sa tyka karbeca to nevim...ja bych skusil to lanko premazat..:-) ať lítá:-D
 
 
Datum: 18. června 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kup si fichtla a tyhle veci te rozhodne trapit nebudou :-D
 
 
Datum: 18. června 2008 21:04
 
<  2206  2207  2208  2209  2210  2211  2212  2213  2214  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 23:20:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu