Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci mám takový problém nefunguje mne magneto na ČZ 125B,sundal sem magneto a kuknul na cívky a co nevidím startovací cívka má utrhlý drát který vede ke kladívku,tak sem si řekl že to zkusím napojit na baterku zapojil sem to ještě přes indučku aby to bylo lepší,ale ted mám problém jiskru to háže nepravidělně + nevím jak zapojit dobíjení + když jsem to zkusil jenom tak nastartovat tak nic, nevím jak seřídit předstih,tak se chci zeptat jestli někdo nemáte nejaký nápad jak to udělat aby to jelo. díky moc za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 9:34
Jméno: combust
IP: uživatel16324
 podle toho co píšeš jsi nějak propojil indučku, baterii a kladívka - je to magneto, zapalovací okruh má svojí extra cívku a je nezávislej, tímhle experimentem bys jí taky mohl spálit
Datum: 27. října 2013 9:34
Jméno: pepa
IP: uživatel16323
 nekde se ti to skostří a nejde... jinak na čz je přepis na předstih je 3 až 5 mm a to je obrovske rozmezí ... tak prostě nastavíš 04milimetru mezeru mezi kladívky když je píst nahoře přez díry v rotoru ... a pak zkoušíš jak to jede jestli blbě tak přez diry v rotoru povolíš 3 šrouby desky zapalování a skusíš s ní někam pohnout.... až to funguje huř líp...
dobíjení je u teto mašiny tzv seleniovím usměrnovačem který je už často nefukční a motorka přebíjí...nahrazoval se diodou ..ale na start motoru není baterka potřeba.....
zetka je věrná mašina na hrubě seřízený odtrh už chytá... baterku nepotřebuje ... akorád rada žere indučky ..často se to řešilo že si od kladívek nahnul drát s očkem a pod nadrž nacpal indučku z jawy či dokonce škodovky 120 je jedno zda 6 či 12 volt a jezdil na to....
Datum: 26. října 2013 23:56
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar draci nevíte od kterého roku se dávali na pionýry plechy s lištama?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 17:46
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 dík
Datum: 27. října 2013 17:46
 Od začátku výroby 05 v roce 1962 se montovaly plechy s lištama (první 05 na něm neměly nápis Jawa 05). V roce 1967, kdy se začaly vyrábět typy 20 a 21 Sport na plechu přibyl otvor pro ovládání spojky a zmizel prolis u otvoru pro nalévání oleje, který se přemístil dopředu. V roce 1974 se na plechy přestaly dělat linky a u otvoru kohoutku bylo nastříkané přes šablonu označení poloh (zavřeno, hlavní přívod, rezerva). A v roce 1975 se začaly montovat uplně nové plechy, které byly kratší a bez hliníkových lišt a s nálepkou Jawa. Od roku přibližně 1977 se nedávaly nálepky ale logo Jawa bylo nastříkané přes šablonu. Tak nějak by to asi mnělo být.
Datum: 27. října 2013 10:34
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 a ty stěma prolisama se dávali až potom ?
Datum: 27. října 2013 7:51
 sory já to pochopil do kterého no ty se tam dávali od začátku výroby jawy 05 takže 1962
Datum: 26. října 2013 20:28
 1975
Datum: 26. října 2013 20:19
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Mám S22 stadiona karbec z s23 (15 difuzor) tyska 68, vaálec rozpilován podle "dobového doporučení" předstih 2mm. Motor dobře startuje, a po zahřatí docela jede, ale v otáčkách po chvilce začne vynechávat a přestane táhnout!
Stejný problém byl už před přestavbou. Jinak jsem už odzkoušel: nová elektřina, svíčky 14-15, trysky, předstih, cívka, čistý výfuk....
Mám podezření že dík vybracim plovák špatně těsní v hrdle přívodu paliva(plovák je novej). Ale jinak mě nic už nenapadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 0:50
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 tohle mi dělalo to pojebaný zapalování
Datum: 27. října 2013 0:50
Jméno: ondra...
IP: uživatel13128
 Zdar nedotíká ti benzín zkus dát nádrž třeba z nějaké pet flašky bez kohoutku napřímo jelsti to bude dělat, dělamlo mi to taky
Datum: 26. října 2013 19:43
 Zdárec draci  rnMám dotaz, nevíte jak aspoň trošku zabránim chvění na jawa dandy 125? rnStrašně brní a tak bych tomu chtěl, aspoň trošinku zabránit.rnDíky  rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel16320
 špatný nejsou cca 100g závaží do řidítek normalní kulatina ze soustruh strčit do trubky a na to gripy... další ale pracne řešení je vpěra mezi rám a svorník válce jako to mají čz... prostě paskovina vrtačka ...
Datum: 26. října 2013 15:05
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 čus draci, chci se zeptat ohledně svého fíka, je možmé když mám válec ještě 38,00 a je vykoněný, 9z prímár, aby motor uz neměl sílu a po lehkém zahřátí začal zdechat ??? (minulí rok jezdil jako nový s 14z primár.,a odtrch a předstich je v porádku) může to být tím 0. výbrusem???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 12:00
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
  ten válec je vyhoněný
Datum: 26. října 2013 12:00
Datum: 26. října 2013 11:58
 dobrej ,když dělám předstih se sundanou hlavou a mám jenom obyč posuvné měřidlo , mám měřit 1.6 mm atd od kraje pístu nebo od prostředku ? nějak nevím děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 11:35
 Je jedno kde to měříš jestli od kraje nebo z prostředku. Přeci když vrátíš píst o 1,6 mm, tak se ti vrátí jak u kraje tak i u prostřed
Datum: 26. října 2013 14:13
 Možná tě trochu překvapí moje odpověď...ale je to uplně jedno kde to měříš....
Datum: 26. října 2013 11:51
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Vždycky jsem to dělal od kraje a jezdilo to, takže asi tak..
Datum: 26. října 2013 9:56
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 zdar draci stačí dát mezi kartry jen silikon ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 11:53
 Za předpokladu že se bude točit převodovka tak ano.
Datum: 26. října 2013 11:53
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jo
Datum: 26. října 2013 10:43
Jméno: Ondra
IP: uživatel15967
 cus draci chci se zeptat jestli se dá udělat výbrus original motoru jawy 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 7:45
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Preboha toto sú otázky ........
Datum: 26. října 2013 7:45
 Tak určitě...
Datum: 25. října 2013 20:09
 Čau draci vím,že to sem nepatří a předem se omlouvám jen bych se chtěl zeptat zda někdo tady neví jaký byl rozdíl ve výkonu a spotřebě Zetoru 7745 a 7745 Turbo.Má turbo velký vliv na tyto dva faktory u tohoto traktoru?Předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 19:03
 to jsou dobrý fora, na nasetraktory taky chodim,když si nevim rady, měl jsem zahradní frézu Forschritt a ta měla origo motor ze simsona, takže sem se tam toho dost dozvěděl
Datum: 26. října 2013 19:03
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 http://www.nasetraktory.eu/forum/index.php?sid=190714c982b43be8cba1937e670a1ebe
Datum: 26. října 2013 13:27
 Výkon je srovnatelný, pokud si vzpomínám tak 50 kw a 55kw, ale je znát zvláště v tahu - projeví se že se traktor v zátěži nemusí tak točit na plno a solidně táhne i ve středních otáčkách, zas některé 7745 Turbo nemají násobič, nebo jsou na větších kolech - takže se výhoda lepšího tahu padá ... Pohledej na netu (nasetraktory.cz atd ...) najdeš tam víc informací
Datum: 25. října 2013 14:36
Jméno: maspe
IP: uživatel11336
 http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/7/0/1705-zetor-7745.html - turbo přeplňuje spalovací prostor, tedy je tam více vzduchu a dá se tam vstříknout více nafty -> tedy pak vyšší výkon. Spotřebu nohou mít vyšší, Při srovnatelném používaném výkonu by zvýšení mohlo být neznatelné.
Datum: 25. října 2013 12:47
Posl.aktualizace: 26. října 2013 9:37
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel16315
 Oskare díky za komentář  Jsem rád že se video někomu líbí. Však si pořiď pionýra klasika a můžeš se na tratích svézt taky, znám lidi, co jezdí skoro v sedmdesáti, už moc nezávodí, ale jsou rádi že se můžou projet a kolikrát ani poslední neskončí...
Datum: 26. října 2013 9:37
 Ahoj Jiřin CH! Toš sem se nenudil ani chvilku. Paráda! Doprčic, že já su tak starý. Závodit uš je pro mě riziko, ale svezl bych se hneď!!! Díky za to!!! Toš tak.
Datum: 24. října 2013 22:06
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 zdar draci nemate nekdo zkusenost s honovanim válcú pomocí tohodle (http://www.kovonastroje.cz/Auto-moto/Pripravky-na-honovani-valcu/ ) zajímalo by mě jestli by se to dalo dělat doma takzvaně na koleni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 19:50
 Pro provedení komplet výbrusu silně nevhodné...ani bych nad tím nepřemýšlel...
Datum: 24. října 2013 19:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Čau,mám na pařezu 550 KO el.instalaci,je to zapojené tak nějak všelijak,spínačka je tam z ČZ,chtěl bych jenom aby nastartoval,zjistil bych jak je na tom motor,poradte prosím jak to co nejjednodušeji zapojit?Jen na tu jiskru.Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 20:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Bohužel zapojil jsem to a stejně bez jiskry,asi cívka nebo někde zkrat v zapalku-dlouho stal...Ale dik
Datum: 25. října 2013 20:41
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
Datum: 24. října 2013 22:58
 kvalitní repas kliky na pionýra kde? Nejlíp kolem Prahy
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:33
 http://www.firmy.cz/detail/2430425-karel-burian-sobeslav.html?source=fhint#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_term=burian+sob%C4%9Bslav&utm_content=detail-firmy
Datum: 25. října 2013 13:33
 nějaký kontakt?
Datum: 25. října 2013 12:53
 Já dával kliku jednomu pánovy v Soběslavy přelisovat, vyvážit... celý to udělal za 100kč kvalitně a rychle.
Datum: 24. října 2013 20:31
 zdar poradí nekdo nejde my spojka na babetě jen jedna rychlost
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 7:01
 Přesně tak, 228 a 207 byly jednorychlostky, potom přišla dvourychlostka 210, ale protože se ta dvoustupňová převodovka srala, tak daly 210 jednostupňovou převodovku a nazvaly to 215. Poslední byla 225, která už měla zase dvoustupňovou převodovku, ale taky měla stupačky místo šlapek a startovala se nakopávačkou.. Takže je teoreticky možný, že máš Babettku, která vypadá jako "dvourychlostka", ale protože je to typ 215, tak má jen jednu rychlost  Fuuu, takhle po ránu...
Datum: 25. října 2013 7:01
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 taky byly babety jen s jednoi rychlostí,i ty novější!
Datum: 24. října 2013 14:34
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 zdar draku....no jo ale která??????
Datum: 24. října 2013 9:27
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 zdarec chcu se zeptat,tedka začínám renovovat jawu 555 a rám a plechy mam uz obroušeny ,tak se ptám jaký dáváte základ obyčejnou základovou barvu nebo muže být i plnič na autolak
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 12:52
 ja jsem pro základ + plnič. :o)
Datum: 24. října 2013 12:52
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 záleží v jakym stavu ty plechy jsou... já třeba plnič použil jenom na přední blatník, protože to bylo potřeba a jinde jsem jen zbrousil 2 vrstvy základu, nebylo potřeba na to zbytečně prát plnič... jinak záleží na plniči, jestli se dá použít přímo na holej plech, ale podle mě je stejně lepší pod něj raději dát antikorozní základ, tim nic nezkazíš...
Datum: 24. října 2013 10:44
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 krásný hladký plechy = základovka. s plničem jdou dělat divy, vyplňuje drobné nerovnosti povrchu (nepleť si to s tmelením) - nastříkat a přebrousit do zrcadlového lesku a barva je pak super.
Datum: 24. října 2013 8:46
 Ahoj, nevíte kolik metrů kabelu je potřeba na el. instalaci pro Jawu 350 s Vape?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 0:13
Jméno: pepa
IP: uživatel16316
 udelat jde vše ale když daš kabel od vape na žílu tak ti to nedává jiskru ...musí tam být relatko tzv rozpínací co rozepne když do něj jde proud..naopak od klasickeho rele....
k dotazu budeš jen potřebova 2 metry znovu natahnout žílu od baterky na světla a šíkovně se s tímto okruhem popasovat,,,vape má svuj svazek a vše jen zastrkáš podle barviček a navodu ..... jen to chcípání ..ale duležite je že to jede byt pořát
Datum: 25. října 2013 0:13
 Proč na vypínání motoru dávat nějaký kurvítko navíc, když tam je spínačka?
Datum: 24. října 2013 13:09
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jj, vape má svůj svazek, který se zapojí k regleru a baterii a zapalování. NIC se nepřezapojuje. je zapotřebí nějakým způsobem vyřešit vypínání motoru - přídavné relé, tlačítko, přepínač...
Datum: 24. října 2013 8:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16309
 skoro žadná vape ma své svazky tak jen stačí přezapojit světla,,,,
Datum: 24. října 2013 0:09
 Prosím o pomoc mám simson enduro a normálně šlape ale když mu dám plný tak se začne strašně dusit už si nevím vůbec rady :/ takže budu rád za každou odpověď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 17:14
 může se mi to dusit když jsem měl ohnutou jehlu v karburatoru ? O.o
Datum: 27. října 2013 17:14
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Nejčastější problém je zaseklý pístek v sytiči, takže vyndat, promazat, nebo vyměnit (pokud to tím bude  ...
Datum: 25. října 2013 20:53
 bohatost směsi nebo hladina, nebo vzduchovej filtr, hlavně simson má docela složitější karbec než fichtl,je to složitější na vysvětlení, zkus sehnat dílenskou příručku na simsona, internet je toho plnej,a nebo zkus fórum Simson v iglú
Datum: 23. října 2013 20:43
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Zdarec potřebuju radu, mám mustanga a při výměně spojky sem to trošku posral natloukl sem tam lamely na silu přijel známy a vynadal mi ani už nevím jak  ale k věci když sme je zdělali a vystrouhly ten vnitřek tak jsme to složili ale po nastartování motor hrozně vibroval, chvíli jsem tak jezdil ale pak mě to naštvalo a motor jsem rozpůlil. Myslel jsem že to budou ložiska ale ty jsou v pořádku, všechno vypadá ok tak nevím co jsem pokazil, jestli jsem zohnul spojkovej koš a může to dělat on tak nevím při vyších otáčkách to vybruje víc a víc, dělá to i na neutrál. Prosím poraďte. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:24
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 debilní konstruktér to navrhnul tak aby tam byla dostatečná rezerva pro přenos závratné síly 3,5 HP. že do toho bude nějakej odborník místního významu mlátit kladivem toho nevzdělanýho blbce vůbec nenapadlo. kristova noho! co máte všichni s těma spojkama?? mám na fichtlu korky od roku 1967 a funguje skvěle.
Datum: 26. října 2013 14:24
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 ten koš je sračka , stáčí jedna trefená rána a je po něm
Datum: 23. října 2013 22:30
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 No nejspíš si fakt zkřivil spojkový koš.Pro kontrolu sundej víko a při startování hned uvidíš jestli hází.Hřídel by jsi asi těžko zohnul to by to kladivo muselo být 5ti kilové.Vycentrování koše by šlo udělat na soustruhu a nebo sehnat jiný.
Datum: 23. října 2013 21:11
 Prosím o pomoc mám simson enduro a normálně šlape ale když mu dám plný tak se začne strašně dusit už si nevím vůbec rady :/ takže budu rád za každou odpověď díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 19:00
 taky bych kouknul na svíčku jakmile bude bílá nebo moc světlá - tím myslim keramickej izolátor, tak je chudá směs nebo blbě dotíká benzín, nebo špatná hladina na tu je simson choulostivej
Datum: 26. října 2013 19:00
 takovych otazek je tu strasne moc, zkus se podivat na ostatni, ja bych se podival na to jestli treba nepodfukuje hlava a jak tesni valec a krouzky, pak bych se mrkl na dotikavost benalu a v poslednim pripade asi predstih
Datum: 24. října 2013 1:46
 Zdar, jak mám vyndat čep klikovky na jawě 20. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 19:38
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 čep klikovky vyndat nejde. čep ojniční nech na klikařovi.
Datum: 25. října 2013 19:38
 na repas se posílá celá jak je..
Datum: 23. října 2013 21:00
 potřebuju ji poslat na repas
Datum: 23. října 2013 20:48
 Zdar. A proč to chceš dělat? Asi budeš muset rozlisovat kliku a potom vylisuješ čep..
Datum: 23. října 2013 19:10
|



|