Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Na jakej průměr řidítek je ten rychlopal a páčky (z oddílu KROSS)??
A ještě jestli by bylo k sehnání 15zubový kolečko na Stadiona?
Díky Zdenek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 20:22
Díky
Datum: 21. června 2008 20:22
draku nejsou,,,stadak mam normal prumer jako vsechny,,sesa
Datum: 21. června 2008 11:39
No já mam právě podezření že stadionovský řidítka jsou tenčí, proto se ptam.
Datum: 21. června 2008 9:50
prumer je klasickej,,jak na pio,stadak,,jawka,,,15 kolecko nikdo nedela
Datum: 21. června 2008 7:13
 Čau lidi, nevíte někdo o nějakejch stránkách, kde by byla nakreslená elektroinstalace pro fíka 20?Tak trochu si nevím rady. Předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 23:52
Jméno: zeli
IP: uživatel175
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/schema/schema1/obr1.gif
Datum: 20. června 2008 23:52
potřebuju vědet, jak a kam mám co zapojit
Datum: 20. června 2008 22:34
Jméno: fernetbiker
IP: uživatel2644
 Se zeptam?Jak moc vadi kdyz je kapanek pomackany plovak v karbecu (s22)?Neni to moc,ani nikde v komore nedrhne,a deravi taky neni.A ma trosicku obehanou spicku.Ale krbec v klidu netece.Motor mi na volnobech pekne kolisa,a i v tahu to skube!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 0:25
Jméno: Standa
IP: uživatel3274
jestli se to neuchcava tak to neres. to cukani bud spusobeny nyceim inim,treba svickou...
Datum: 21. června 2008 0:25
jesi to nepřetíká nebo se to nijak nedusí tak by to mělo bejt v pohodě
Datum: 20. června 2008 22:59
Jméno: Kája
IP: uživatel111
 Ahoj , v čem je lepší zapalovaní zapojený přes baterku než normálně přes cívku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Lepší jiskra na start... asi takhle, když bys jak jsi zvyklej našlápnout motorku z deseti pokusů 8krát, tak akumulátor ti pomůže a našlápneš jich 9 :o), takže když funguje magneto jak má, je to podle mě zbytečná investice. Plus k akumulátoru není od věci vyřešit dobíjení a to buď externí (nabíječkou doma v garáži - komu se ale dokola chce), nebo elektronicky regulací dobíjení... no a to už není až tak triviální a u pionýra dokonce není ani z čeho za jízdy dobíjet... stojí to za to?
Datum: 23. června 2008 13:53
Jméno: Standa
IP: uživatel3274
skoro v nicem. lip to sviti(furt stejne) a muzes na to pripojit blinkry
Datum: 21. června 2008 0:26
 Jak je to se svíčkami PAL? dělají se ještě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 10:40
Místo PAL máš teď Brisk, je to uplně to stejné, jenom označení se změnilo(př. PAL N7C je teď Brick N15C), ale převodní tabulku z Pal na Brisk najdeš na wiku.ic.cz, jestli mu to teda už jede....
Datum: 21. června 2008 10:40
Jméno: Standa
IP: uživatel3274
myslim ze ne
Datum: 21. června 2008 0:25
Jméno: Luboš
IP: uživatel3271
 Ahoj, poradí mi někdo s babetou 210, neháže jiskru, svíčka a tyristor MR jsou nové. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:25
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
zkus kabel VN jestli tam co je našroubovaná fajfka nejsou vytrhané dráty nebo jestli neodešla fajfka
Datum: 22. června 2008 13:25
Posl.aktualizace: 20. června 2008 16:22
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Čau lidi.Potreboval byc poradit, jak vymenit spojk.lamely na pionyrovi.Dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 20:11
Jméno: josef
IP: uživatel2969
na tu matku se vůbec šahat nemusí.já měl řetez novej a nemusel sem s ní vůbec hejbat!
Datum: 21. června 2008 20:11
Jméno: crossmen
IP: uživatel1181
lukasi asi ses takovej amater nebo co?
Datum: 21. června 2008 10:11
koš můžeš nechat utahlej většinou to de sundat lechce , když to nepudetak to povol a hlavně pak nezapomen trochu zvohnout tu podložku co je pod tou matkou aby se ti to nepovolovalo ...
Datum: 20. června 2008 23:05
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
ja mel teda novej retez a slo to dolu v pohode i kdyz jsem kos nechal utahlej..
Datum: 20. června 2008 22:53
Jméno: lukaš
IP: uživatel1217
to crossmen: petr to řikal dobře.......musíš sundat celej spojkovej koš, protože jinaknepujdou stáhnout.......tak lehce jak řikáš ty by to šlo leda by byl ten prymární řetěz hodně vytahanej.....
Datum: 20. června 2008 21:59
Jméno: crossmen
IP: uživatel1181
ale hovno je to dobre as po tu matku na tu vubec nesahej kdys sundas ten kryt velkej sou tam asi dva lamely tak je normalne stoho vytahnes a das novy ale i stim retezem
Datum: 20. června 2008 17:42
cau je to celkem jednoduchy .... jestli mas motor porad v kupe udelat to takto:
Sundej viko spojky ... sroubovakem pooddelavej vsechny segrovky na pruzinkach je jich tam 5 .. pak vytahni pruzinky i ty mističkyco sou pod pruzinkama ... a je tam takove viko jako kdyby to kdyz odkryjes uz uvidis lamely ... a trci tam 5 takopvych tycinek a mezi nima je matka tu musis povolit ... a uz by ti to mnelo jit sundat kdyz nepude skus nejak zabrat a kdyz uz vubec tak vymontuj i male kolecko co drzi na klice na to musis mit ale stahovak.... cus
Datum: 20. června 2008 14:04
 zdarec , chci se zeptat jaký žarovky byse daly dát na čz 477 s zapalováním 6V 110 W Vape (blinkry , zadní přední světla, atd ... ) dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 14:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ten halogen je dobrej, ale když počítám... ikdyby jen potkávačka 55W+15W zadní+20W zapalování + 20W rezerva na nabíjení a řekněme střední hodnota blinkrů 2W (neblikáš furt)... a jsme na 112W... Což je dost těsný... ale stačit to nemusí, zejména proto, že těch 110W máš jen od určitých otáček tuším 3000ot/min. A zároveň nezapomenout že běžná ztráta kapicity olověného akumulátoru se uvádí 1%... takže když bude dlouho stát v garáži aby se jízdou stihla dobít.Takže to je podle mě hooodně na hranici, ale spíš krapátek výkonově poddimenzované. Doporučuji 12V Vape, tam už by výkonovej problém být neměl...
Datum: 23. června 2008 14:00
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
predni svetlo Halogen 6v 60/55w zadni 6V 15w blinkry 6V 20w
Datum: 20. června 2008 16:01
 AHOJ, kontrolní otázka ,: kdo poradí, jestli když do benzínu dám ricinový olej musím dát taky motorový 2T ?, případně jaké poměry. Na fichtl.555 Dik. Pav.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2008 16:21
Jméno: lukas
IP: uživatel2175
 Ricinový olej s epoužívá jako přísada. nared to v pomeru: 1:1000 což je 1ml ricinaku na 1 litr benzinu a samozrejme to nared jeste s nejaky kvalitnim olejem.
Datum: 28. září 2008 16:21
A k čemu se tam ten ricinový olej dává?
Datum: 20. června 2008 17:23
srry v předchozí odpovědi sem to odpověděl blbě... notmální motorový olej tam dávám v poměru 1:33 nebo 1:40 rycínový olej se tam dává jako přísada a stačí kapička
Datum: 20. června 2008 15:02
čau já olej ředím 1:33 někdy 1:40 .. rycínovýho oleje tam dám trošku
Datum: 20. června 2008 13:41
 jak se rozdelava nahon na tachač na 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 18:13
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
zdarec.jestli máš na mysli,to hliníkový co je vzadu na kole,tak to rozděláš následovně:když to sundáš,tak tam máš šnekové kolo a šnekovku.napřed musíš vydělat šnekovku,tu vyděláš tak,že vyklepneš ten malý pérový kolík,který je prostrčen zkrz celým náhonem a potom opartně klepneš ze zadu na to jakoby výčko,je to valstně pouzdro šnekovky,budeš klepat tak dlouho,dokud Ti nevyleze z druhé strany druhý uložení pro šnekovku,pak by Ti měla vypadnout celá šnekovka(to je tam co máš ten čtyřhran,do kterýho se strká lanko).potom okolo šnekovýho kola jsou dva plechový kroužky,mezi kterýma se potom dává filc,z toho důvodu,aby Ti nevytekla vazelína.ty musíš sundat a potom by Ti mělo jít vyndat šnekový kolo.jestli budeš dávat nový celý náhon,tak davej bacha na to co kupuješ a nevyhazuj ten starý dokud si nenapasuješ ten nový.já jsem koupil nový a musel jsem dát upravit na soustruh šnekovku,protože byla o proti originálu delší,tak pozór na to!!tak hodně zdaru a at´se Ti dílo podaří.Jurmen
Datum: 20. června 2008 18:13
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
a myslíš náhon co je zevnitř tachometru nebo ten čtyřhran v bowdenu co vede od rozety ??
Datum: 20. června 2008 15:06
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
a myslíš náhon co je zevnitř tachometru nebo ten čtyřhran v bowdenu co vede od rozety ??
Datum: 20. června 2008 15:06
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
 Cawte chcem sa spytat ze ked vas chytia policajti bez vodickeho a papierov a boli ste na jawe 50/20 a ked od vas pytaju meno tak vam daju potom vodicak ked mate trestny register???dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 17:06
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Mě si zapsal, ale kvůli tomu že až mě jednou uvidí, ví rovnou kam má jít...
Ale může si tě zapsat, a potom až budeš mít nějaký předvolání je to v pr....
Datum: 20. června 2008 17:06
No vodičák ti dajů, ale s odkladem, bývá to obvykle tak 1 rok... Ale zkus to ukecat, když tě chytí, pomáhá to...
Datum: 20. června 2008 16:53
Jméno: pincek
IP: uživatel3063
 čau, chci se zeptat co mam dělat. Kdysi moje babina gatřila na babetě ,a těd ji chce prepsat na mě ,ale ztratila ty doklady a stk ani pojistku to nemá. Jak to mám přepsat na sebe ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 12:06
Jméno: radim
IP: uživatel202
blbě se vyjadřujete,není k tomu velký techničák ale je k tomu taková malá modra knížečka na které je napsaný objem,výkon atd rok výroby a majitel!!!,Ghi má pravdu
Datum: 21. června 2008 12:06
Jméno: radim
IP: uživatel202
blbě se vyjadřujete,není k tomu velký techničák ale je k tomu taková malá modra knížečka na které je napsaný objem,výkon atd rok výroby a majitel!!!,Ghi má pravdu
Datum: 21. června 2008 11:54
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
nekecám na babetu techničák musí bejt, když tě zastavěj tak po tobě budou chtít řidičák techničák a pojistku, a nepleť si to s techničákem od fichtla tam spz j,e u babety nemusí bejt spz (i když u některejch je ale to byla taková blbost chvilu), prostě u babety musí ýt techničák který nepodléhá technické kontrole
Datum: 20. června 2008 21:47
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
kecáš, zeli má pravdu, na babety, stadiony, jawety a podobný stroje nemusí bejt STK tudíž ani SPZ, jen musíš mit pojistku a řidičák nejmín na AM, tedo do 45km/h...takže si tačí jen nechat tu bybetu pojistit, to je celý...nic víc nic mín
Datum: 20. června 2008 18:33
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
Bez TP na babettu nesmíš na silnici, ale duplikáty se dělají tak je to v poho, a babeta se nepřepisuje
Datum: 20. června 2008 13:21
Jméno: zeli
IP: uživatel175
k cemu? babeta stk nepotrebuje tutiz ti staci pojistka.. jdi do nejake pojistovny a nech si ji pojistit to je vsechno.
Datum: 20. června 2008 11:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Duplikát T.P. na babettu dělají v Hodoníně. Zadej si Motomax s.r.o.
Datum: 20. června 2008 11:28
 Ahoj Seso chcem sa spytať posielate tovar aj na Slovensko? Ak ano koľko stojí poštovné? ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 0:26
ja viem za tu stranku objednavam z nej kopec veci len nemaju tam vsetko co potrebujem dakujem za info
Datum: 21. června 2008 0:26
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
nechcem sesovi kazit kseft ale doporucujem ti http://www.sim-ba.sk myslim ze mastit vacky postam neni moc ok...
Datum: 20. června 2008 21:29
jasne
Za jakých podmínek se zasílá na SLOVENSKO ??
Poštovné a balné zásilky na dobírku či balíku stojí na Slovensko 300kč a to bez rozdílu na velikost a váhu. Nákup se realizuje v českých korunách a po odeslání českou poštou bude vaše celková částka přepočítaná českou poštou na slovenské koruny dle aktuálního kurzu české pošty. K této zásilce bude slovenskou poštou při doručení na adresu zákazníka paní pošťačkou, ještě připočítán poplatek 150SK za zprostředkování dobírky mezi slovensko poštou a českou poštou !!!
Zákazníku který se rozhodné pro nákup a zrealizuje nákup ve Fichtl krámku, mu bude automaticky zaslán první mail s potvrzením o úspěšnosti nákupu a následně mu bude zaslán druhy mail s infem kdy zásilka baj oko dorazí na jeho adresu. NA TENTO MAIL VŽDY ZÁKAZNÍK MUSI ODPOVĚDĚT, ŽE TENTO MAIL OBDRŽEL, JINAK ZÁSILKA NEBUDE ODESLANA NA JEHOŽ ADRESU, PROSÍM UVADĚJTE FUNKČNÍ TVAR VAŠÍ ADRESY,,,, děkuji za případnou důvěr a moc se omlouvám za tu částku poštovného ale Já stím nic neudělám, pač se jedná o zásilku na dobírku zasílanou do ciziny,,,sesa
Datum: 19. června 2008 23:20
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
 ahoj draci, můžete mi pleas někdo poradit, zda-li jsou čelisti co drží brzdové obložení stejné u jawy 555 a třeba mustanga? dííííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 12:53
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
díkes
Datum: 21. června 2008 12:53
Jméno: Standa
IP: uživatel3274
je to skoro stejny. navzajem to pasuje akorat ma ta brzda pak delsi nebo kratsi krok
Datum: 21. června 2008 0:29
nevim jak je to u 555 ale u 05 sou brzdovy čelisti užší než u 21 tak si myslim že to bude tak i u mustala
Datum: 20. června 2008 18:07
Jméno: fikus ®
IP: uživatel692
jeto stejny
Datum: 20. června 2008 14:28
Jméno: Snap
IP: uživatel3095
 ahoj, mám jawetu a chci se zeptat jak nastavit volnoběh. dík za rady. spěchá
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 17:44
gorol:on to chce na jawetu a u te se to steluje jak popisuje matess a i parizek 550 a 555ka to taky tam maji,ale jawa 20-23 se steluji jak rikas ty  DDcau
Datum: 20. června 2008 17:44
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
Ja myslel ze se volnobech nastavuje tim prostrednim sroubkem na kterym je pruzinka.No nevim kazdej to dela jinak
Datum: 20. června 2008 13:06
Z karburatoru vede drat do plynu.....je u nej zavit kterym povitahnes lanko....je tam taky maticka-tu povol nastartuj ten stroj a otacej tem zavitem proti smeru hodinovejch rucicek dokud nebudes moct pustit plyn.......POZOR muze to zabrat hodne casu......hodne stesti.......
Datum: 20. června 2008 6:55
 Ahoj.
Mám problém s babetou 210. Dokud se nezahřeje je vše v pořádku. Po delší jíždě a poklesu rychlosti pod 20 km/h motor samovolně zhasíná. Díky za odpověď
Zatím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 21:12
Díky za odpověď. Hned to zkusím.
Datum: 21. června 2008 21:12
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
je moc přehřátej válec, zkus sehnat jinou svíčku a pokud máš válec a hlavu zasranou od nějakých sraček tak očistit na čistej hliník
Datum: 19. června 2008 22:06
 Prominte mi moji blbost a ze mam tak blby dotazy ale na mam tam svicku brisk n15c( na podobny problem s nakopnutim sem se jiz ptal tak jen upresnuji) masinu jiz normalne roztlacim, ale nakopnout nejde je mozne ze je to i spatnej odtrh pac mi ho delal kamarad. Vymil a vyfoukal sem karburator, se srouby volnobehu a bohatosti smesi sem nehybal. SEm opravdu zoufaly a nevim co s tim je jezdila perfekte na najednou takhle blbne. Jo a nic proti svickam NGk ale ja radsi podporim ceskou firmu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 14:33
mam brisk N14 a vzime sem sni spokojenej chyta na poprvy zastudena akorat kdys se hodne ohreje motor vlete tak to pak nejde tepli nakopnout tak jsem si koupil brisk N 15 a deto v pohode zastudena i zatepla a chyta i na nakoopnuti rukou
Datum: 20. června 2008 14:33
Brisky se uchlastávaj NGK nee ... Vlastní zkušenost v mustangovy mám NGK a v simsonovy taky NGK ....!!! táta má ve svý 125 kawasaki NGK.... brisky sou fakt na nic
Datum: 20. června 2008 13:39
Jméno: pavkocz
IP: uživatel1737
tak nejlespi svíčky sou champion mam je odskousene n a vic strojich a jede vyborne pincek chyta za tepla i za studena na jedno slapnuti
Datum: 20. června 2008 11:50
Brisky jsou nejhorší svíčky na světě. Máme doma kolem 10 různých motorek - fichtly, skůtry ČZ, Jawky, Čezety, auta, teru, sekačku, ale prostě vždycky když byl u něčeho problém, bylo to svíčkou Brisk. Stačilo koupit novou a zase to tak rok bylo v pohodě než se i ta nová zase nějak samovolně zničila. Takže pokud to jde, do všech strojů kupuju NGK a naprostá spokojenost - lepší starty, nezasírají se. Nerad haním český výrobky, ale Brisk je fakt šmejd.
Datum: 20. června 2008 10:08
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
ze simsona.. tam je ngk mozna lepsi ... ale v pincku se ngk neda jezdit.. staci to trochu uchlastat a je po ni...
Datum: 20. června 2008 7:29
hele já sem si teď kupoval simsona a byla v něm svíčka brisk super n17c .... vůbec to nešlo do otáček ... dal sem tam NGK a startuju to rukou ... kup si NGK B8HS ale jestly chceš furt podporovat brisky tak sije podporuj
Datum: 20. června 2008 6:55
pardon omlouvam se nepatrim v cestine mezi nejlepsi
Datum: 19. června 2008 21:14
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Vymil? Nepatří tam tak trochu ,,Y,, od slova MÝT ?
Datum: 19. června 2008 20:59
 čaues chlapi poradťe jak na čz 175/477 dát zapalko z pincka(mechanické řešení) děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 21:08
ok až se ktomu dostaneš tak to zdokumentuj a pošli na muj mail: lukashrob@centrum.cz moc dík
Datum: 21. června 2008 21:08
S tím není problém - mám to tak udělaný na krosce s motorem 477. Až se k tomu dostanu - je u babičky - mohl bych řešení jak je to na motoru přimontovaný a zapojený vyfotit a poslat.
Datum: 20. června 2008 10:12
 taky bych se rád zeptal co mosquita-.natural95 čistej bez oleja nebo speci s olejem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2008 11:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Jura. Sory za nadsázku, ale nemohl jsem jinak :o), ze života vím že nic není tak horké jak se to předkládá, takže po přečtení tvého příspěvku jsem měl pocit že bez kvalitní technologický výzbroje nemá smysl ani s pionýrem, nebo třebas i mosquitem jezdit ven z garáže :o). Tak se nezlob..
Datum: 20. června 2008 11:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
A jak se tedy pozná svíčka které jsou pro čtyřtaktní a které pro dvoutaktní motor. To je na ní nějak napsané? A můžeš mi Juro říct jak to výrobce dělá s elektrodama že se u dvoutaktů nezapečou karbidem, to používají asi nějaké speciální technologie, že ano? :o)))) A ty sedýlka ventilů, to je ten karbit takovej pevnej prevít že si ho ventil neotluče? :o)))) Já se setkal s tak vylítanejma ventilama že podél vodítek prosakoval olej a i přes kroužky to bralo oleje víc než přimíchávám do benzínu a nikdy jsem se nesetkal s podpálenejma ventilama, natož zasviněnejma sedlama :o). Také jsem viděl spousty motorů starých Jawek, které nejezdily na nic jiného než na M2T a do generálky najezdili často okolo 60tisíc a víc... tak to ti teďka s ,,polosyntetikou,, vydrží desetkrát dýl, když jak píšeš se ti to 10x vrátí na generálkách? :o)))) Já jezdím na modrý Paramo Rapid TSF (jestli se nemýlím v názvu), míchám 1:40 a nemůžu říct že by to ,,téměř,, nekouřilo... do kopce za dvě to je pěknej čmoud.. tak to ten tvůj mogul budu muset vyzkoušet Juro, když je to takový super olej narozdíl od M2T který se zřejmě podle toho jak se o něm běžně píše, musí vyrábět rovnou z písku :o))))) No a ty aditiva... máš pravdu Juro, já si tedy hloupě myslel že aditiva jsou běžnou součástí benzínu, ale když to píšeš ty tak tam asi nebudou.. hned si je jdu koupit, hlavně tedy nevím k čemu mi budou, když nemám v motoru ventily... no ale co naplat, když to říká Jura! :o)))))))
Datum: 20. června 2008 11:21
Do Mosquita do benzínu olej vždycky, myslím že ani jeden nemá oilmaster. Já osobně spíš než lít šmejd olej jako je třeba M2T 1:25 doporučuju připlatit za kvalitnější Mogul TS nebo TSF, resp. jiný kvalitnější - motorka potom skoro nekouří a maže se mnohem líp i když se bude míchat třeba jen 1:40 - 1:50. M2T už nikdy, fakt se to nevyplatí, to co ušetříš na oleji potom 10x zaplatíš za generálku motoru.
K lití oleje do čtyřtaktu - to je nesmysl, akorát se zapečou a podpálí sedla ventilů a zaserou svíčky které nejsou u čtyřtaktu dělané na přítomnost oleje v benzínu. Pokud chcete motoru udělat dobře, doporučuju hlavně do nových motorů lít kvalitní syntetické oleje nejlíp s esterovou syntézou, fakt se to vyplatí, my v klubu třeba používáme plnou syntetiku Motul a naprostá spokojenost, dokonce se ve srovnání s jinými oleji se sníží otáčky na volnoběh díky extrémní maznosti těchto olejů. A do starších motorů nezapomenout na aditiva, jinak hrozí podpálení ventil ventilů a sedel které nejsou dělané na čistý natural.
Datum: 20. června 2008 10:36
Jméno: standa
IP: uživatel3247
MARA: Mas pravdu. Ale kdysi v letech kdy jezdili stare SV a OHV motorky tak se opravdu trochu oleje na zabeh pridavalo. Co vim tak mosqito je 2T a mazat by ho mel minimalne 1:50 pokud to nema oilmaster.
Datum: 19. června 2008 23:46
Jméno: mara
IP: uživatel426
tak jako pri zajizdeni 4-taktu tj asi tak do 1000km se motor nesmi honit na plno po 600km se meni motorovej olej = lejt do benzinu olej i v malem mnozstvi je kokotina zanasi se ventily, vyfukovy kanal, vejfuk (vlastni zkusenost V-maxoj netesnili pistni krouzky a zral olej mrte se to zanaselo a ze to nebyli mali usazeniny)
navíc se 4-takt perfektne maze sam od klikovky
Datum: 19. června 2008 22:23
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Je to trochu mimo dotaz, ale osobně leju olej i do čytřtaktu, tedy ze začátku pokud je nový v záběhu a nemá katalizátor. To se v nešní době týká hlavně 4T motorů na bázi licence či čínské nelicence motorů Honda Monkey, čehož jsou plné číny, indie a taky se používá u maloobjemových současných Jawek.. Pomůže to zabránit zadření při necitelném zajíždění, což je důležité pokud se třeba kroska, či dětský minibike svěří malému dítěti. Samozřejmě olej s mírou takže tak nejvýš 1:50 aby se nezasvinil moc výfuk :o)
Datum: 19. června 2008 20:57
Pokud je to dvoutakt tak bych tam čistej benzín bez oleje nelil. Leda že by to samo mazalo. Jinak spíš bych bral ten Natural a to z důvodu většího oktanové čísla. Mně osobně motorka jede líp na ten Natural. Na speciál je takový líny a netahneto. Jo a navíc když tam dám speciál tak to hrozně hulí.
Datum: 19. června 2008 20:44
|



|