Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar nende mi seřídit hladina v plovákovce jelikož když ju seřídím tak jak by měla byt tak to asi 2minuty jede a pak nic,když to doma rozdělám tak zjistím,že plovák je uplně na dně a i když na něj dám benzínu tak se furt drží u dna teprve až když je benál po okraj tak vyplave.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:40
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Jo je pájenej.
To bude asi tím dík za pomoc tož zas konečně půjdu jezdit.
Datum: 23. června 2008 13:40
Zkontroluj jestli neni nekde deravy , nebo jestli ho nemas pajeny ja ho mel pajeny a on byl moc tezky a vyplaval az s vetsim mnozstvim paliva.Ale kdyz o tom uvazuju tak ho mas deravy on se za 2 min. naplni palivem a ztezkne a je u dna a neplni svou funkci a potom se ti to uchlastava a nejede.
Datum: 22. června 2008 19:03
Jméno: juras
IP: uživatel2324
 Ahoj draci mam takovy problem kdyz jedu na fiku tak pri nizkych otackach vynechava ale ne ani na 1 vterinu jen kratce jak se dostane do vysokych otacek tak nevynechava ale jak se dostane do nizkych otacek tak to zase zacne, hladina ok, karbec ok, trysky vycisteny, nevite prosim cim by to jeste mohlo byt??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 19:55
BuĎ to bude sání filt nove skus koupit nebo svicka mno asi tak no tak hodne stesti
Datum: 22. června 2008 19:55
Jméno: Risa
IP: uživatel3289
Koukni se jestly je palivova tryska v pohode..mel sem taky stejnej problem a bylo to tim ze se zasekavala ale muze to byt i tou svickou
Datum: 22. června 2008 19:20
Jméno: juras
IP: uživatel2324
jo a jeste svicka je nova
Datum: 22. června 2008 18:46
Jméno: cpivo
IP: uživatel2254
 Zdar draci... Nevíte někdo kolik závitů je na magnetu na cívkách?? Mam JAWU 50-21 Sport a magneto 15W+5W..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 13:02
Jméno: cpivo
IP: uživatel2254
Potřebuju to z toho důvodu že mi připadá trochu blbý dávat cca 200,- za cívky když mám veškerej potřebnej materiál (dráty, navíječku).
Datum: 24. června 2008 13:02
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nepochybně má každý pól jinej počet závitů a jiným průměrem drátu. Nenapsal jsi kterej pól tě zajímá. Na co to potřebuješ vědět?
Datum: 23. června 2008 13:14
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau na jakej zářez na jehle se zajíždí 559-ka po výbrusu ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 20:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Karburátor č. 2926 SD-11b pro záběh 3.shora a př.vzduch 1/2 ot. č.2926 SDb-2769 2.shora ,vzduch 1/4.
Datum: 22. června 2008 20:38
Jméno: ČZ Moto
IP: uživatel368
 Cau, hele kdyz u ČZ 175 budu radit vyzsi rychlost, je hodne vysoka pravdepodobnost, ze znicim prevodovku? Je tam ten automat, tak nwm. Jeste bych se chtel zeptat, jaky upravy by ste na ČZ 175/487 udelali, aby to jelo lip. Diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 0:11
No tak pokud máš dobře seřízenou spojky i poloautomat a budeš řadit normálně, né žádný nášup tak nevidim důvod, co by se tam mělo porouchat. Tyhle převodovky jsou dobře konstrukčně vyřešeny a drží, pokud se k tomu chováš dobře. S těmi úpravami je to složité, možností je spoutu... Začal bych důkladným seřzením, to udělá hodně (předstih, karburátor, sací filtr, vše promazat, seřídit brzdy, řetěz, špatné věci vyměnit a tak) Jinak pak máš možnosti jako vyleštit kanálky, nechat udělat max. výbrus, přímé sání, snížit hlavu a tak... Ale většina těchto věcí sice pomůže hodně, ale taky sníži životnost motoru.
Datum: 23. června 2008 0:11
 zdar darci je tu nekdo z okli nemile u Zabreha
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2008 21:35
rapotin
Datum: 23. července 2008 21:35
Jméno: dejv
IP: uživatel455
jaaaaaaaa taky ne
Datum: 22. června 2008 20:57
Jméno: pepa
IP: uživatel556
jaaaaaaaaaaaaaa NE !!!
Datum: 22. června 2008 17:26
 ahoj draci,mám babettu 210 a nějak mi blbne spojka někdy přeřadí normálně a naopak někdy jedu strašně dlouho na jedničku. Spojka se skládá z mnoha dílů a nevím co bych měl koupit aby babetta řadila jak má. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 19:20
Jméno: Pavlos
IP: uživatel5160
 Me to taky dela ale neni to nic neobvikleho pokavat ti to neradi kdyz je to teply ,uber plyn a pak pridej a aono to zaradi
Datum: 04. února 2009 19:20
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
prvně si to všechno odkrytuj, koukni jak je na tom obložení, to co bude ometený vyndáš a necháš si ho přelepit - vyjde to levnějc než nový
Datum: 23. června 2008 14:03
 Čau mám takovej problém když zařadím 1 tak mě řadící páka zůstane nahoře až když na ni nohou trochu zatlačím tak de dolů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 15:55
Ale kulový řadící automat...  Normálně ti zůstává viset řadící páka na vodícím čepu...! Si to schválně zkus jak ti jde ztuha...no a když do ní ještě kopneš a hezky ji zatemuješ tak zůstane viset...! Klasická závada z nepozornosti.....
Datum: 22. června 2008 15:55
Jméno: Js
IP: uživatel340
To normální rozhodně není. Možná něco s řadícím auotmatem.
Datum: 22. června 2008 14:06
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
heh to je normální ne ?
Datum: 22. června 2008 13:54
Jméno: armagedon fichtl
IP: uživatel3285
Posl.aktualizace: 22. června 2008 12:48
DRAKU K TOMU ABYS MEL JINACI,,,ptrebujes clej kriz co drzi stupacky a stojanek,,
Datum: 22. června 2008 12:48
 Cau kluci mam takovej dotaz jak se dela aby se vymenily u těch starých tachometru ty podložky s čísly????
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 12:04
 cus chtěl bych se zeptrat jestli se u vás v krámku dá koupit spojka ne sekundarní řetěz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 12:43
jedine na pio RETEZ,JINEJ NE,,,
Datum: 22. června 2008 12:43
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
 Zdar, mám takovej problém, už asi po pátý jsem musel u fíka měnit svíčku (brisk super N14YC), vždycky dám novou a za chvílu je po ní přestane házet, když jí vyměním tak startuje i jede bez problémů, za každou radu předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 10:07
Jméno: chuck
IP: uživatel1321
no já právě taky jezdím na N 15 YC a myslím že je to špatnej typ svíčky taky mi odchází
Datum: 23. června 2008 10:07
Jméno: lk
IP: uživatel3291
Yku tam nedávej, ta tam bejt nemá....
Datum: 23. června 2008 9:04
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
S tou směsí by to mohla bejt pravda protože tam mám karbec bing asi tam jde víc směsi.
Datum: 22. června 2008 14:50
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
mě jednou někdo radil že to muže byt tim že je indučka nad motorem a muže se prehřejvat a zničí svičku. Ale nechal sem ju tam a koupil jinou svičku a v pohodě.
Datum: 22. června 2008 12:24
zkus koupit jenom C a ne YC
Datum: 22. června 2008 12:06
cau kamo nevim to jiste mam tak trochu stejny problem ale slysel jsem že je to kvuli tomu že mas moc bohatou smes a ta nici svickutakže skus ubrat bohatost v plovakovce
Datum: 22. června 2008 11:34
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Čau draci.Potreboval bych poradit, čim odstranit karbon z hlavy a valce na pionyrovi.A jak to celkove ocistit.Diky vsem za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Není dráťák, jako dráťák... použij jemnej dráťák (obvykle má drát barvu mědi). Já ale pro sychr používám špachtli z tvrdého dřeva. Tím samozřejmě i výfukový kanál. Riziko poškrábání hliníku pod karbonem je pak malé...
Datum: 23. června 2008 13:18
karbon ve valci byt nemuže možná jen kroužek u hlavy když ti nedojíždí píst až nahoru a karbon normálně odstraň dráťákem
Datum: 22. června 2008 11:29
Jméno: brisK
IP: uživatel3197
 Zdravim mám dotaz koupil sem pincka ve strašném stavu bez plechů atd... nemám v plánu ho dávat do org. stavu jenom ho trochu zrenovuju je to 05 nebo 20 ale výfuk má z 555 - vadí to něčemu ??? myslim ve výkonu atd ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:54
Jméno: brisK
IP: uživatel3197
a jak to vlastně poznám jestli je to 05 nebo 20 ??? když je to taková skládačka ( bez plechů, světel, přední blatník z mustanga, nádrž z Kývačky, kostra je z té 05 nebo 20)
Datum: 22. června 2008 13:54
Jméno: rezi
IP: uživatel3284
jestli je to 05 tak to ma mit 555 vyfuk
Datum: 22. června 2008 12:42
Jméno: Hook
IP: uživatel3023
NENENE neboj
Datum: 22. června 2008 10:24
Jméno: michal
IP: uživatel627
 Cau. Draci nevíte kudy se lije olej do tlumiču u simsona ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:42
Jméno: gorol
IP: uživatel1519
leje se tema dvouma dirkama nahore mezi brylema nejlepsi je to tam vstrikovat injekcni strikackou.myslim ze tam ma byt 33ml oleje
Datum: 22. června 2008 13:42
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 cus borci ked cem dat na fichtla tachometr digital z kola, staci ked mam odrusenu fajku???, alebo pujde to vubec? dik za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ptáš se dobře Enigma (narozdíl od odpovědi nepraktického piráta denyho), ale nelze než vyzkoušet a uvidíš. Tyhle zařízení jsou každá jinak citlivá na rušení. Obecně by ale odrušení fajfky, plus vedení drátu od snímače co nejdál od svíčky a VN kabelu mělo stačit... ale uvidíš, tohle je vždycky sázka do loterie :o)
Datum: 23. června 2008 13:21
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
pletu to sem protoze ked to bude digital tachometr tak to moze rusit, a mam odrusenu len fajku svicku asi nemam odrusenu, inac dikes
Datum: 22. června 2008 21:31
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
no zas az tak to zas neni, sviecka ti moze rusit ten tachometer, ale ked ju mas odrusenu problem by byt nemal..
Datum: 22. června 2008 9:50
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
no zas az tak to zas neni, sviecka ti moze rusit ten tachometer, ale ked ju mas odrusenu problem by byt nemal..
Datum: 22. června 2008 9:50
Za 1. nechapu proc pletes k tachometru odrusenu fajku vzdyt to nema nic spolecneho tachometr je naba terky a cidlo je na kole a displej mas na riditkach Za 2. zaleži na tom jaky mas tachometr jakou rychlost je schopen zobrazit ale podle me by to jit melo
Datum: 22. června 2008 8:53
 Kluci fichtl mi vůbec nechce chytnout když ho roztlačim z kopce tak to párkrát blafne a to je všechno. Myslel jsem si, že to bylo špatnou cívkou tak jsem ji vyměnil (+ i fajfku a kabel) a pořád nic. Kondíkem by to být nemělo ten má nalítáno něco kolem 400 km. Svíčku jsem zkoušel i novou. Karbec jsem vyčistil a nic. Odtrh by měl být ok protoře to tahne dobře a nestřílí to do výfuku. Každou radu ocením. Díky Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 13:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Kondíku nevěř zejména když je novej. Na Jawamanii bylo před lety hodne propírano jak nekvalitní kondenzátory byly donedávna v čechách prodávány. Naopak tyhle věci podezřívám z rychlého průrazu, nebo pak vydrží věčnost. Takže ho zařaď mezi podezřelé součásti. Rozhodně VN rozvody jsou zákeřné na závadu... chce to mít dobrého kamaráda, co půjčí jakýkoli díl, aby se vyloučila krok po kroku každá součástka. Fakt to může být v kladívku, svíčce, cívce, indučce, kondenzátoru i kabelech...
Datum: 23. června 2008 13:27
Zdarec Odpoj zapalovani sundej ho ocisti rotor (benzinem), dale ocisti civku zapalovanidej zpet udelej si 2 male plastove pasky strc je pod civku na obe hrany a trchu na tu civku pritlac ale pozor at neznicis nebo neoderes vinuti a dotahni tu civku tohle zopakuj u vsech trech pak na odtrh predstih nejlepe ho nastavis kdyz sundas hlavu a klidne tyhle operace nekolikrat zopakuj hladinu v plovakove komore dej tak do pul nebo truchu pres puljehlu dej do 2 zarazky
Datum: 22. června 2008 9:00
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
tak potom jedině cívka na magnetu.už jsem to tady komusi radil a bylo to tím,zkus uvidíš,já měl ten samej problém.
Datum: 22. června 2008 0:31
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
napadá mě jen předstih.... taky mi to dělalo něco takovýhleho, ale když sem šel čistit karbec, tak sem zjistil, še mi upadl plíšek, co drží jehlu... tak už jede...
Datum: 22. června 2008 0:31
Jméno: polkon
IP: uživatel1337
 Zdar , jakym způsobem se přidělává ta podkova do karteru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 15:15
Jednu doma mám a k ničemu mi neni...jesli ji chceš......ozvy se.....!
Datum: 22. června 2008 15:15
Stačí ji mít vyrobenou s přesahem a při stáhnutí karterů ji pak srovnat....! Drží pružením a při se hne klika ji rychle vrátí zpátky...! Nikdy sem ji nepřidělával....!
Datum: 22. června 2008 11:14
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3273
prizvarana tam asi nebude, nalepena taktiez nie...tak potom jedine skrutkou
Datum: 21. června 2008 23:26
Jméno: george
IP: uživatel1834
 dal by se vyrobyt ten velkej plech na jawu 21 dřiv to museli nějak vyrobyt tak by to ted přeci taky šlo jo a na čem to dály dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 23:02
Blbost.... nejdřív uvažuj... srovnej si finanční náklady za koupi bazarovýho a výroby novýho!!
Datum: 21. června 2008 23:02
nějakej klempíř by ti to udělal
Datum: 21. června 2008 22:41
Jméno: petr
IP: uživatel1553
kamo budes mit jednodusi kdyz to od nekoho koupis!
Datum: 21. června 2008 21:50
 Ahoj.
Mám problém s babetou 210. Dokud se nezahřeje je vše v pořádku. Po delší jíždě a poklesu rychlosti pod 20 km/h motor samovolně zhasíná.
Na vaše rady jsem koupil novou svíčku a vyčistil kompletně chladič válce. Problém stále přetrvává. Je možné aby se špatně vracela spojka ze 2 na 1 a tím se babeta udusila? Protože když hned potom párkrát zkusím na místě nastartovat tak chytne a jede dál. pak se problém opakuje.
Díky za odpověď Zatím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2008 10:11
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
koukni jak je na tom obložení na paknách nebo jestli nepraskla některá pružinka co drží pakny
Datum: 22. června 2008 10:11
Moc dík za odpověď.
Datum: 21. června 2008 23:12
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
no tak to už fakt nic jinýho nezbejvá než spojka
Datum: 21. června 2008 22:48
|



|