Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, nevíte někdo o Čz 175/477 na prodej? nejlépe v okolí Vysočiny..... Stačil by i samotnej motor.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 18:45
Jméno: petr
IP: uživatel1181
matesi ty pico neser stejnak jezdit neumi jehehee
Datum: 24. června 2008 18:45
Jméno: ČZ moto
IP: uživatel368
Ja mam motor, i ram, ale ram je v horsim stavu, dystak pis na icq 204-949-500, nebo mail xxxhanzi@seznam.cz
Datum: 24. června 2008 12:48
 cau draci poradite mi jakou svicku do mamety do210 but briskN14C nebo briskN15C diky za otpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 14:44
Jméno: T!cKer
IP: uživatel3307
N15C...je to zlatej stred....
Datum: 24. června 2008 14:44
Jméno: Roman
IP: uživatel1108
 Cau draci, skladam karbec ze 175/356 a nevim jak mam moc zasroubovat ten sroub pro regulaci smesi. Vim ze to tim pak dosteluju ale jen kolik asi aby to jelo a jeste spravna poloha jehly je ve 4. zarezu zhora udavana vyrobcem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 14:46
Jméno: T!cKer
IP: uživatel3307
Karbec serid podle vyrobne...urcite k tomu najdes na netu servisni knizku. Co se tyce sroubu smesi, tak ho od uplnyho zatazeni povol o 3/4 az 1 1/4 otacky. to je tak nejak standard pro 175.
Datum: 24. června 2008 14:46
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 čus draci,mam takovej problém.kdyš jedu na fichtlu tak mi jako by v karbecu něco chrastí ale nevim co.všechno kolem je dotažený.nevim co to muže chrastit.jinak jede to v pohodě ale nechci aby mi moje 21 dojezdila.vše v karbecu je dotažený dělá to jenom kdyš jedu.karbec sem měl venku a kdyš s nim zatřesu tak v něm nic nechrastí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 12:55
Jméno: josef
IP: uživatel2969
šoupátko je v pohodě,žádnou vůli nemá a plovák je taky dobrej.jako jede v pohodě ale nevim proč to chrastí a co to chrastí.zatim budu jezdit a pak uvidim
Datum: 25. června 2008 12:55
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Podle me to bude plovak, bujto vysoka hladina a mlati o vrsek bo nvm
Datum: 24. června 2008 15:40
Dle mě ti to může dělat šoupě.A nb spíš plovák.Zkus jestli není šoupátko ojetý a drží pevně.A tím chrastěním bych se nějak extra nezabíval, pokud se ti nezačne nějak divně chovat motor.
Datum: 24. června 2008 6:50
chrasti to urcite v karbecu ??jedine co me napada ze mas vybehane soupatko a ono vybracemi chrasti,nebo plovak ale to je asi blbost
Datum: 23. června 2008 23:34
Jméno: 00
IP: uživatel368
 Dobrý den. Chtěl bych vědět vaše dotazy na olej m2t. Někdo ho hodnotí pozitivně někdo ne. Chtěl bych znát vaše zkušenosti. A pokud možno i názory jaký olej je nejlepší. Děkuji všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 18:25
ctel bych dodatk hafakuvy ze ani kdyby redil olej M2T 1:50 tak mu to tak za 5 litru benzinu tu svicku zaspini,ale red to 1:40 a mas to v suchu.ja to tak redil je jedeme mi to furt
Datum: 03. července 2008 18:25
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
A v jakým poměru M2T ředíte???
Já zkoušel 1:33 a špinilo to svíčku teď chcu zkusit 1:40.
Datum: 30. června 2008 9:04
já kupuju plnou syntetiku mám ji za nákupní cenu 160 kč/l ! mažu to 1:40 skoro vůbec to nedýmí! bod vzplanutí 110 stupňů takže super olej .. a navíc nic neteče z vejfuku§
Datum: 27. června 2008 15:17
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
nechtěl jsem se nikoho dotktnout,každy at´si tam leje to co uzná za vhodný,ale já vím sví a dokud jsem tam lil M2t ,tak jsem měl problémy,ted´co liju jinej,kvalitnější olej,tak je nemám,čím to asi bude,heee???
Datum: 24. června 2008 22:21
Jméno: Kryštof
IP: uživatel3076
m 2t není špatnej ole dokonce bych řekl že je jeden z nejlepších, ale samozdřejmě záleží na tom, jakej koupíš jestli Mogul za 70 kč litr kterýho bych si netrouf dát míň jak 1:25 ,nebo červený pro vysoké otáčky od Schellu za 600 kč litr ,který stačí dát 1:50 a je téměř bezdýmej.
Datum: 24. června 2008 19:41
Jurmen:co je nemas pravdu a nic tady neskousej žře se ucpavaj ventily jenom tobe takže se na to vykasli a nodsuzuj nic a myslim že podle toho co jsem četl když odpovi pozitivne CHONG a ten je asi dost chytrej tak si tam lej syntetiku a dej nam pokoj mej se
Datum: 24. června 2008 19:40
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jurmen: Na to si přišel kde, že by se používal volej podle benzínu? Volej se rozpustí stejně v každým benzínu. Nevím proč měnit značku. Paramo vyrábí dobrý oleje bez ohledu, že kupuju nelevnější dvoutaktní olej, co dělaj. Za 70 kč/l žádnej jinej dvoutaktní volej nekoupíš.
Datum: 24. června 2008 19:33
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
hoši,hoši,je vidět že jste zaspali dobu,M2T se sice používal za naších dědů a motor byl na to stavěnej ale neodpovídá dnešním benzínum a proto má velice špatné mazací schopnosti.dnešní benzíny potřebují řidččí olej,proto doporučuji kvalitnější olej než je M2T,ten se hodí akorát na natření plotu.já osobně sním mám špatnou zkušenost a vůbec bych ho nikomu nedoporučoval,divím se že se ještě prodává.potom se můžete divit,že Vám to dýmí,máte ucpaný palivový ventil a jiné neřesti které Vás časem potkají at´chcete nebo ne.doba jde dopředu i když máme staré stroje,tak se kvalita benzínu za tu dobu změnila,proto je potřeba změnit i značku oleje.holt pokrok nezastavíte.tak at´vám jezdí Ty vaše stroje a Jawám zdar.
Datum: 24. června 2008 18:49
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
aj na syntetike zadrete motorček ked jej date malo... ja davam odjakziva M2T ked dam viac tak je zamnov modra clona ale ked to nariedim spravne tak to ani moc nedymi jazdil som aj na omv ziaden rozdiel som necitil len v penazenke a okrem toho M2t je dobry na vsecko aj kolajnice aj motor
Datum: 24. června 2008 17:33
Jméno: MatrixFechtls
IP: uživatel2144
Já používám jenom M2T a jsem s nim spokojen, to že by nějak moc hulil nebo tak se mi ani nezdá, podle mě normál a ten olej doporučuju, je levný a ty motory jsou na něj stavěný(sice to přežije a nějakou syntetiku, ale třeba plná syntetika take není do fechtla dobrá), olej hodnotím pozitivně....
Datum: 24. června 2008 16:42
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
...můj názor je, že měním M2t za minerál od shell!!!! M2t smrdí a hulí taky slušně.........není to nic moc, když jedu za kámošem co má mustanga a maže M2T akorát a já přes ten jeho modrej (bílej) mrak z vejfuku newidím ani na cestu.....  ....j a k kvalitnějším olejem se to údajně i lépe startuje
Datum: 24. června 2008 16:07
Jméno: Js
IP: uživatel340
M2t plně dostačuje. Ty motory na to byli konstruovaný. Jaký olej je nejlepší ti nikdo neřekne, protože skutečně průkazný testy jsou šíleně drahý.
Datum: 24. června 2008 13:49
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Díky pánové, konečně někdo se zdravým pohledem na věc... souhlas se všemi předchozími odpověďmi.
Datum: 24. června 2008 9:55
Jméno: intrax
IP: uživatel776
zdarec...newím, kdo hodnotí m2t negativně.. ale ten olej je dobrej.. nepotřebuješ žádný drahý sračky... toto ti bohatě do chrchla stačí...
Datum: 24. června 2008 9:20
Jméno: pavko
IP: uživatel430
do fíka se leje to co maze (beru to obrazne nemysleno uplne vazne)
Datum: 24. června 2008 8:42
cus, ja proti m2t nic nemam, za doby fiku zadne syntetiky nebyli a jetli jo tak si to stejne mohl dovolit jen nekdo, do fika se lije m2t odjakziva ,lili ho tam nasi dedove, tatove, a muzeme ho tam lit i nadale.Ale nejaky kvalitnejsi olej mu neublizi.
Datum: 23. června 2008 23:30
 nevite nekdo kde sezenu karburator na pařeza? Stacilo by vicko plovaku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 12:14
Já jeden mám, teda měl by bejt z pařeza. Víčko tam je.
Napiš kdyžtak na mail pošlu fotku
Datum: 24. června 2008 12:14
na aukru ho sezenes celej karbec
Datum: 23. června 2008 23:48
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
 Čau chci se zeptat, jestli ma byt pod hlavou tesneni na pionyrovi.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 7:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Koukal jsem že Sesa má v krámku i těsnění pro J20,21,23 což podle katalogu není správně. Motory typu 555,05 neznám, ale myslím že to těsnění je jen pro ně, případně jawetu či stadiony. Pokud to tam dáš, určitě snížíš kompresní poměr (ve svém důsledku snížení výkonu), takže pokud není důvod, tak bych ho tam nedával a kdyby jsi měl nějakej nápad jakože si ho vystříhnout třebas ze silnějšího alobalu, dej si bacha aby ti nic nekoukalo do pracovního prostoru. Malinká špona by ti mohla způsobovat po svém rozžhavení samozápaly a tudíž i neřízený předstih a věřím že tahle závada dokáže potrápit fakt nechutně :o)
Datum: 25. června 2008 7:35
pod hlavu se těsnění nedává, jen v nejhorším případě, když ti tam fouká, jinak je lepší hlavu zabrousit brusnou pastou, když tam dáš hliníkový těsnění, který má něco přes 0,4 mm tak se ti sníží komprese, což není dobré
Datum: 24. června 2008 22:02
nema, ja davam tesneni jen pod valec pod hlavu ne.
Datum: 24. června 2008 15:03
Jméno: Js
IP: uživatel340
u 05, 20, 21, 23 dej těsnění jen, když ti netěsní a nechceš se s tím zabrušovat.
Datum: 24. června 2008 13:51
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Před namontováním položím válec na ponk vezmu hlavu nanesu na dosedací plochu jemnou brusnou pastu a točím do leva, do prava stačí chvilu, potom je to tutovka a těsnění dávat nemusíš ale hlavně to pak pořádně vyčisti ať ti nikde nezůstane brusná pasta.
Datum: 24. června 2008 6:56
jj davalo se na j550 a 555 ale na 05,20,21,23 staci kdyz to poradne ocistis, jemnym smikovym papirem obrousis dosedaci plocu ,a napasujes a jeste se mi nestalo ze by mi foukala hlavne to dotahuj krizem jinak ji muzes zahodit.
Datum: 23. června 2008 22:58
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
No,záleží u jakého typu....
Datum: 23. června 2008 22:39
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
jj ma, je myslim z hliniku
Datum: 23. června 2008 22:18
 cawes mam babettu 210 jede jak ohen skoro všechno je tam nový semeringy,válec,spojka, babetta mi nechce házet dvojku a nejde ani dobre rozšlapat furt to klúže zistil sem ze tam do toho ozubeného bubnu nekama prisává olej ked je ten buben mastny tak to neháže 2 co stim mám spravit delá to už dosť dlouho
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 23:23
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
v bubnu vymeň gufero a v unašeči čelistí O kroužek
Datum: 24. června 2008 23:23
 chci se zeptat jestli vadí něčemu to když nemám vzduchovej filtr (zanáší se motor,karburátor, snižuje to výkon?) díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 7:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Celá soustava Vzduchový filtr - karburace - motor - výfuk je u dvoutaktu velmi citlivě vyvážená soustava a platí to také i pro vzduchový filtr. Koneckonců ty variabilní otvory pro gumové záslepky na těle vzduchového filtru tam nejsou pronic zanic :o). Tedy pokud filtr odpojíš, tak se zlepší proudění vzduchu, což je na první pohled pozitivní věc, jenže... zmenší se tím podtlak před karburací (filtr klade vzduchu také odpor) a tudíž dojde k mírnému ochuzení směsi. Protože nejde na karburaci pionýra ladic nic jiného než přizvednutí šoupátka, dojde k poklesu výkonu. Ale popravdě nijak výrazně znatelně. Když jsem někdy musel jet bez filtru, což je mimochodem znatelně hnučné, tak mě spíš trhalo srdce pocit jaké hnusy mi obrábí válec. Po spálení se totiž i obyčejný pyl chová jako brusná pasta a to nemluvím o křemičitých částečkách prachu. Na dojetí v pohodě, ale trvale bez filtru ani náhodou na životnosti se podílí významně.
Datum: 25. června 2008 7:44
já třeba když dám na sání filtr, tak je to dost poznat. Nemá to takový točky a výkon, ale zase je pravda, že se bez filtru může zanýst celej motor, což je asi horší
Datum: 24. června 2008 22:05
ja bez nej taky jezdim a uz pul roku sem nic necistil . porad tio leti stejne. takze za me nevadi
Datum: 24. června 2008 15:07
Jméno: Standa
IP: uživatel3304
Jak se to veme. Pokud nemas motor KO tak bez vzduchovyho filtru jede vzdy lepe ale brzo se zacpou nábehy k tryskám a trysky,takze je lepsi jezdit s nejakym sanim.
Datum: 24. června 2008 10:27
Hlavně jsem četl že prach, který to nasaje, půdobí jako brusivo a ničí válec...
Datum: 23. června 2008 22:09
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
jj,bez filtru bych nejezdil,chvilku Ti to pojede bez problémů ale pak se Ti vše zasere a nepojede to tak jak má a budeš s tim mít jen práci to vše vyčistit.
Datum: 23. června 2008 21:51
Jméno: vašek
IP: uživatel1318
 čus borci chci se zeptat jak je na pravé straně ten blok motoru(co se šteluje spojka)tak jak se vyndává to ložisko???ZA RADU MOC DÍÍKY§§§
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 10:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Souhlas s MARA. Vyndavám tak ložiska i z bubnu. Stačí nahřát domeček ložiska, nejlépe otevřeným plamenem - horkovzdušné pistole jsou proti tomu nevýkonné. Hliníkový domeček se roztáhne víc než vnější kroužek ložiska a tak ti potom půjde šikovným poklepem vyklepat ložisko z domečku. Až tam budeš vracet nové ložisko, není od věci domeček také nahřát, jde tam pak nádherně lehce.
Datum: 24. června 2008 10:01
Jméno: mara
IP: uživatel426
delas tu uplne zbytecne slozite astaci to poradne vycistit aby lozisko o nic pri vyndavani nedrhlo a pak jen nahrat treba plynovym horakem hlinik okolo loziska a samo vypadne (neboj mam vyzkouseny a tu to zkusenost ziskanou od hodne dobryho ladice mopedu)
Datum: 23. června 2008 23:59
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
moznosti je nekolik.. 1) specialni vytahovak... 2) privarit do nej tyc a tahnout  3) dekl festovne nahrat a apk bouchat o drevo... 4(tak to delam ja)) rozbit klec , rozpilovat vnejsi krouzek a vytahnout...
Datum: 23. června 2008 21:25
Jméno: michal
IP: uživatel2692
 zdra seso dík za tem filtr a matici na to sekundaro ale jsem v koncích s tím 10z kolečkem jak je pot tou matici takovej tem plíšek tak to tam musí byt nebo nemusí protože jestli ten řetaz voto nedrhne protože když to tlačím nebo jedu na tom tak ten řetaz přeskočí o dva zuby a před tým sem tam měl 11z a normálka to tam de ale zda se mně že na tom 10z kolečku sou ty zuby strašně malí tak prosím porad
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:47
draku pojistka tam musi byt ale u takto malecho kolecka tam neni mozne dat,, pac uz je to miniaturny,,takze plisek nedavej,,prcti to skace nevim,,sorac sesa
Datum: 23. června 2008 21:47
Jméno: george
IP: uživatel1834
 kolik žere benzínu jawa 21 v plným zatížením jízda ve dvou
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 15:09
no klasicky na b vybrus 6 l na a 5.
Datum: 24. června 2008 15:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
Zhruba 3,5 l/100km. Já jezdím asi tak z 2/3 v jednom a 1/3 ve dvou a spotřebu mám 2,9 l/100km
Datum: 24. června 2008 13:54
Jméno: Standa
IP: uživatel3304
5L/100Km mozna este vic
Datum: 24. června 2008 10:30
Jméno: michal
IP: uživatel3302
taky zhalezi na tom jesi mas vybrus nebo ne ae taky si myslim ze vic jak 5 to nebude
Datum: 23. června 2008 22:23
Jméno: Pel-Li
IP: uživatel1864
podle me tak do 4l/100km
Datum: 23. června 2008 22:21
 Čaute, měl bych dotaz. Mám Jawu ČZ 175 a mám s ní menší problém. Když zapnu blinkr, tak místo blikání jen svítí nevíte čím to může být?? Já sám se v tom moc nevyznám. Předem díky za odpověď!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 20:22
ahoj mel jsem ten samej problem ale prerusovacem to nebylo to neznamena ze to tym nemusi byt ani kostra nebyla spatna ale v jednym blinkru byla spatna zarovka a to jen o 2 waty a jedna strana svitila a druha normalne blikala
Datum: 23. června 2008 20:22
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
no je to přerušovačem je v masce
Datum: 23. června 2008 20:00
 zdarec draci nemate někdo jawu 90?? potřeboval bych něco vědět dyštak mě pisněte na mejl nebo tady mejla nebo icq nechte a ja napišu pls někdo se ozvěte
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:21
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
kámoš má krosku, celkem se v tom vyzná, tady je jeho icq 474-700-069..
Datum: 23. června 2008 21:21
kámoš má crossa
Datum: 23. června 2008 21:12
Mám roadstera! Napiš na icq: 335 059 353
Datum: 23. června 2008 19:06
Jméno: dejv
IP: uživatel455
 zdarte chtěl bych se zeptat jak má být správně seštelovaný předstih a odtrh na jawě čz 175 dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 21:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Záleží jaký máš typ. U starších dej odtrh 0,4 a předstih 3.8.Od typu 477 dej odtrh 0,35-0,4 a předstih 2,9 mm.
Datum: 23. června 2008 21:00
Jméno: crossmen
IP: uživatel1181
tak sorac ja ssem myslel ze jsi muj kamos co ma 175/477 a dava ji do kupy ja sem si ji koupil dyl nes on a mam ji driv v hromade
Datum: 23. června 2008 18:58
Jméno: dejv
IP: uživatel455
coo??ne nejsu z brodu
Datum: 23. června 2008 18:56
zdarec novotnaku jestly to ses ty z brodu
Datum: 23. června 2008 18:52
 Čau Draci.... chci si koupit pincka ale nevim jak se ředí benzín s olejem a s jakym olejem je to nejlepší?? Děkan
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 23:23
Jméno: josef
IP: uživatel2969
ten jurmen je asi pěknej kokot,teda ne asi ale určitě.M2T je dobrej olej a já na něj jezdím uš 5 let.kdyš má fichtla sráče tak je jasný že se mu všechno ucpe,ale to je tim že má sráče.M2T je dobrej olej,je pravda že sou i lepší ale na fichtla to bohatě stačí a nevim proč by tam lil naky sračky.je do dobrej olej a klidně ho tam dej
Datum: 26. června 2008 23:23
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
a že jezdíš 3 roky?? hmmmm,tak to je pěkně málo,to co Ty máš naježděno do předu za ty 3roky,tak to já mám nacouváno.
Datum: 25. června 2008 16:54
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
no vymlouvat Ti to nebudu,já jsem u odborníka byl a vím co mě poradil,rozhodně mi M2T už nedoporučil a je zajímavý že stejný názor maji i borci co mají chrchle a taky by tam M2T už v životě nenalili,tak nevím,kdo by potom měl jít k odborníkovy.klidně si tu sračku tam lej dál a uvidíš sám.budu držet palce abys jezdil co nejdýl.Tě pic
Datum: 24. června 2008 22:28
a jezdim už skoro 3 roky a to bych na to davno dojel takže asi by ses mel ty obratit na odborníka
Datum: 24. června 2008 19:33
Vis co ale problem je v tom že ja furt jezdím takže newim kdo z nas dojel na M2T delas tady odborníka ale to jsi moc chytrej nebyl když jsi tam lil M2t a tobe se zasvinil ventil vis co at si každej jezdi na co chce ale neodsuzuj neco na co si dojel jenom ty
Datum: 24. června 2008 19:29
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
hmmmmm???? pán je zřejmě znalec a odborník a zřejmě asi zaspal dobu.chlapče prober se je rok 2008 a né 1967,za tu dobu se pár věcí změnilo a doba šla dopředu ale Ty jsi si toho asi nevšimnul,vid´?? měl bys navštívit nějakou automoto dílnu a zeptat se nějakýho odborníka a né se dívat na to co tam kdysi lili naši předkové,to potom s takovím názorem dlouho asi jezdit nebudeš.Tak Tě pic péééro
Datum: 24. června 2008 18:57
Ses Debi..... placas akorat blbosti vždycky se tam lil a nikdo si nestežoval a mne se osobne nikdy ventil nezasral a to že jsem to s olejem nekvalitním přehnal v poměru prosimtě vykasli se na nej ano je pravda že syntetika tomu doda větší mazací učinek ale kydž tam budeš lejt M2Ttak nic neposeres a mazat to bude stejně a newim jak jsi to myslel pro dnešní benzíny protože spravne se tam ma lejt special a ten se nezmenil je pořád olovnatej i když už nema bejt
Datum: 24. června 2008 8:25
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
hlavně tam prosím nedávej M2t,to je největší humus,zasírá akorát palivový ventil a pro dnešní benzíny se vůbec nehodí,nemá ty správné mazací schopnosti,raději si kup lepší,kvalitnější,opravdu se to oplatí.já jsem tam taky lil M2t a pořád jsem měl ucpaný pal.ventil a rozdělávat to pořád a čistit,to není žádný med.tak že nešetři a kup si bud´polo a nebo plnou sintetiku jakykoliv ne jen M2t,ten by dávno měli zrušit,ten je dobrý akorát tak na natření dřevěnýho plotu.
Datum: 23. června 2008 21:49
Jméno: Js
IP: uživatel340
Olej plně dostačuje 1:30 M2t. U těhle motorů i s hodně kvalitním olejem nedávat pod 1:40.
Datum: 23. června 2008 18:58
 Cus draci dostal jsem od strjdi fichtla ale papiry jsou na nej i technicka kolik budu stat prevod a new znacka Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 18:15
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
 lidi, pls nevíte někdo co je potřeba udělat pro výměnu spojkovýho lanka a jestli jde sundat kryt spojky normálně nebo jestli se musí ještě něco oddělat, díky za odpověd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 17:32
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
nejdriv odpoj packu, potom sundej startpaku, vysroubuj zatku, tam uvidis takovou packu a v ni bude zahalky lanko tak jednim tenkym sroubovakem musis tu packu nazdvednout a druhym tenkym sroubovakem musis to lanko vyvliknout a pak ho normalne zvrchu vytahnes, ale je to dost pakarna, a abys sundal spojkovej dekl musis vyndat motor z ramu.. vadi tam drzak stupacky...
Datum: 23. června 2008 17:32
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
jo, a mám na mysli jawu dandy 50, díky lidi
Datum: 23. června 2008 17:14
 Radku Radku.Koukám se tak na novinky a na pionýry jsi skoro zanevřel.Novinky jsou skoro jen na kejvu dandynu panelku a čízy.Bude změna?Přece nezapomeneš na pinďoury
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 19:41
ALE JDI,,,UZ SE TOHO VIC NEDELA,,,JAK NECO NAJDU TAK HNED PO TOM SKAC
Datum: 23. června 2008 19:41
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Myslim že na pincky je tady dílů dost, snad všechno potřebný  Ted je novinka sada válce a myslim že za slušný peníze
Datum: 23. června 2008 18:44
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
 Zdarec hoši, měl bych dotaz, musí se lít do motorky olovnatej benzín nebo natural s aditivama (do pařeza)? Já jsem to tam nikdy nelil a nic se neposralo! Nebo máte s tím nějaké své zkušenosti? Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 16:03
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
díkes chlapi
Datum: 24. června 2008 16:03
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
pekáč ventyly nemá takže tam lij olej a buď v klidu.
Datum: 23. června 2008 22:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
Olovnatej benzín se už u nás nevyrábí. Místo olova se používá sůl draslíku. Nepamatuju si přesně co to je za sůl. To je jen proti vytloukání ventilových sedel.
Datum: 23. června 2008 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel3295
hlavne tam lej dost oleje!!
Datum: 23. června 2008 16:47
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
dvoutaktu to je jedno.. jinak ja mam zkusenost takovou ze s tema aditivama de akorat rychlejc do hajzlu valec...
Datum: 23. června 2008 16:18
|



|