Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj,nemáte někdo zkušenosti s laborováním se sekundárním převodem u Jawy 350/639? Originál je tam malé kolečko 17zubů, ale to mi přijde moc lehké (při 90km/h už to dost točí). Uvažuju o 18z, nebo i o 19z...utáhne to ještě motor? Jezdím většinou sám, jsem docela lehkej:o) A taky...vejde se to 19z kolečko do toho originál plast. krytu řetězu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 16:18
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3329
ak mas moznost zohnat aj 19z tak potom by som tam dal to...pokial to nebude vadit original krytu na retaz...motor to utiahne...
Datum: 26. června 2008 16:18
Díky.No,těch 18z tam chci dát určitě.Vím,že 350/639 jede až ve vyšších otáčkách (docela mě to překvapilo,mám 350Sport z 66 roku a ta táhne i odspoda mi přijde...tahle začne zabírat až mnohem dýl),ale zase když chce člověk udržovat tu 90tku a nebýt brzdou provozu:o),tak motor už dost točí. Těch 19z jste nikdo asi nezkoušel,co? To už asi je moc těžký.
Datum: 26. června 2008 14:10
s 18z to jede taky dobře když jedeš sám ale je to pak slabý a myximálka stejná maxc to pak motor už neutahne
Datum: 26. června 2008 14:00
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Tak to proste skus. Jedinym omezenim je delka retezu.
Datum: 26. června 2008 13:10
 mám babettu 210 a nechce mi házet furt tu dvojku a pritem sem koupil všechno nový tak mne to stálo hodne penez a ješte to ani neházín tu zasranou dvojku jak to mam doštelovat aby ten motor jel aj na dvojku nejprv to házelo a dnes si jedu zjet a zase nic iba jedna plný dík už mne to dost sere tak poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 11:56
Jméno: Michalj21
IP: uživatel1711
myslim si ze to bude volnobezka budem muset asi pulit motor
Datum: 26. června 2008 11:56
Jméno: deny
IP: uživatel2971
 Zdarec chci se zeptat proc mi bez filtru jawa 20 rve, kamaradovi to bez toho jede lepe a nerve mu to.Co stim.?A jeste se chci zeptat co mam udelat pri Go motoru aby mi to jelo rychlejc zatim me napadli pouze loziska a gufera a co mam kdyz uz to budu mit rozpuleny co mama hlavne vymenit co casto odchazi nechce se mi do toho moc investovat ale zase nechci aby mi neco odeslo a hlavne chci aby mi to jelo lepe nez predtim diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 8:36
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
Tak to je dobry.Jezdi
Datum: 27. června 2008 8:36
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Zdr pokud je tam svicka tak to de tezko pukud ne tak to de lehko
Datum: 26. června 2008 20:36
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Aha,to bude tezky s tebou,to radsi nic neopravuj a sezen si nekoho kdo ti vsechno ukaze a zasvětí tě do toho. Jinak komprese je tlak ve valci kdyz je píst v horní uvrati(nahore). Pokud budes rukou tocit magnetem v zapalovani po smeru chodu motoru a pude to lehce tak uz to kompresi nema moc velkou,pokud budes muset pouzit vice sily na otoceni aby se pist prehoupl pres horni uvrat tak tlaky a komprese jsou OK. Ale pokud to jezdi solidne a stabilne tak nic neres a jezdi....
Datum: 26. června 2008 18:36
Jméno: deny
IP: uživatel2971
sry ja teda pres tohlke nejsem vysvetli mi to prosimte diky
Datum: 26. června 2008 14:46
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Hlavni veci je jakou to ma kompresi?? Pokud malou,tak to chce vybrus.
Datum: 26. června 2008 14:03
Jméno: deny
IP: uživatel2971
A jaky 11 zuby kolecko jako sekundfarni nebo jaky pri jizde se mi zda ze mi piska nejaky lozisko jestli mam delat vybrus nevim jak mam poznat ze je vyslahany
Datum: 26. června 2008 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Vymen loziska,gufera,jestli bude mit klika velkou vuli tak i kliku. Hodne na vykonu ubira vytahanej primarni retez. Jinak potom vse klasika,vybrus,pist,krouzky,futro cep....ale levná investice to neni....chce to ten motor rozebrat a skontrolovat a spatny veci vymenit a pak ten motor dobre zajet!!! Povis v jakym je stavu tvuj motor a muzem to poresit vic.
Datum: 26. června 2008 13:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
S 11z kolečkem to bude pomalejší a na osmí výbrus si můžeš dát vybrousit svůj válec.
Datum: 26. června 2008 12:00
Jméno: Mrcin.n
IP: uživatel111
No kup si tady valec s 8mim vybrusem a pojede ti to o dost rychlejc , 11ti zubý kolečko - potáhne ti to jak čert a pude to vic do otaček , a dofoukni si kola a poutahuj všechny šrouby
Datum: 25. června 2008 21:52
Jméno: dejv
IP: uživatel455
Posl.aktualizace: 25. června 2008 20:47
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau má stopětasedma stejně širokej řetěz jako 559 ? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 20:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
ja mam dojem ze jo
Datum: 27. června 2008 20:18
 Ahoj chtel bych se zeptat jestli jdou na mustanga pridelat predni tlumice treba z jawa 250 nebo jiny kdyz chci aby to vyc pruzilo kdyz jedu v terenu dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 20:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
normalne ti tam vlezou z 250 akorat je musis upravit protoze to pak nevipada jako kroska ale jako choper
Datum: 27. června 2008 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Honza: to si v nich mel asi jiny pruziny,protoze kdyz tam nechas puvodni tak je to na teren dost tvrdy(i s olejem) a podle me sou rozhodne lepsi ty tlumice ze simsona a hlavne tam jdou bez vetsich uprav.
Datum: 26. června 2008 18:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja je tam mam ze 175 ze srotu jsou dobry ale museli jsme to prevarit
Datum: 26. června 2008 16:32
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud vim tak tlumice z velkejch jawek jsou dost tezky a mam pocit ze maj vetsi krk rizeni a HLAVNE JE JICH SKODA pouzij ze simala, moskita, dandyny, taky jde pouzit z ybr 125 a dalsich podobnych
Datum: 26. června 2008 16:20
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
To co řiklá standa je uplna picovina ja je tam mel a jenom sem si na to sednul tak klesly asi do 1/3 a v terenu uplně bezva měkký pořád bouchaly dorazy nahože i dole akorát sou krapet těžší no ale jako s dobrym motorem... _ proč ne.. asi tam standa nemel volej nebo ho mel malo...
Datum: 26. června 2008 14:33
Jméno: standa
IP: uživatel3322
Lepsi sou ze simsony. Tlumice z kejvacky sou staveny na vetsi vahu stroje a v terenu sou hodne tvrde,takze k nicemu....doporucuju vidle ze simsona
Datum: 25. června 2008 23:14
Ze simsona tam jdou
Datum: 25. června 2008 20:42
Jméno: Pavel
IP: uživatel730
 Hoši potřebuju poradit.. už fakt nevim jak pripevnit pevne riditka... vzdy kdyz to dotahnu tak stejne s riditkama muzu hybati kdyz drzim predni kolo.. vyskousel sem více sroubu... konusu,,, i na jinem fiku .-- to same.. nevim co delam spatne. pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 12:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Divná závada. Jednou jsem narazil na řídítka která měla zkrácenou trubku osy a měla i zkrácené naříznutí pod kužel matky... pak ta trubka nešla roztáhnout jak měla. Třeba ti při maximálním utažení jde ta kuželová matka až na kraj závitu centrálního šroubu ale měla by jít víc a není kam... vyzkoušej jako pro pokus vložit nahoru pod hlavu centrálního šroubu podložky aby se zvětšil distanc pro začátek tak 5mm a utáhni to znovu na krev... Nejlépe ořechem goly a trhákem. Samozřejmě předtím vnitřek i část trubky osy řídítek odmasti...
Datum: 26. června 2008 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel3323
Hele proste sou ty riditka v prdeli,tak tam dej jiny a uz to neres....
Datum: 26. června 2008 9:41
Jméno: Pavel
IP: uživatel730
Díky... proste tak jak je ten konus se ty riditka ve vidlici maji roztahnout dotahovanim sroubu.. ja to dotahnu na fest a stejne s tim jde ... sice hure ale pri zatlaceni do boku muzu tocit s riditkama... svarovat ew to nema.. od ceho tam je ten sroub
Datum: 26. června 2008 6:02
no tak na to misto kde ta objinka drží řídítka dej 2 mezikusy aby to ta objimka mohla lip chytit mam to taky tak a nestěžuju si
Datum: 25. června 2008 22:35
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
myslel to tak aby se motorka nehybala... kdys dava riditka dolu na horu tak se protacej, dela me to to same staci zdrsnit povrch a odmastit
Datum: 25. června 2008 21:43
Jméno: dejv
IP: uživatel455
hlavně to nesvařuj
Datum: 25. června 2008 20:44
NESVAŘOVAT hlavně NESVAŘOVAT akorát z toho článku nechápu jestli se ti hejbou řidítka nebo tlumiče v brejlích protože tam píšeš řídítka ale pak že se ti hejbou když držíš přední kolo tak to nechápu
Datum: 25. června 2008 20:34
a nedavals nahodou do te diry jak sou riditka vazelinu nebo tak neco??
Datum: 25. června 2008 20:09
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
svař to
Datum: 25. června 2008 20:09
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
 Zdar neznáte někdo nějakou stránku nebo nevíte někdo něco o tom jak udělat tranzistorový zapalko na 175 čízu?Nebo jakýkoli ale aby to mělo pořádnou jiskru...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 18:24
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
a neznáte někdo nějakej návod?nebo kde se dá koupit?
Datum: 26. června 2008 18:24
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nic tím nezískáš pokud to chceš naroubovat na klasické kladívko, pouze proudově ulevíš kladívku (což nemá význam páč jeho životnost stačí), naopak ti jiskra zeslábne, protože potřebuješ zapalovací cívku pro tranzistorové zapalování, která má menší vnitřní odpor. Lepší než tranzistorové je kapacitní zapalování CDI, takže když už chceš to zapalování vylepšovat, tak doporučuji CDI.
Datum: 26. června 2008 7:17
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
 zdar hosi muze mi nekdo visvetlit jak nastavit predstih? Na internetu je asi jen jeden clanek a maj ho vsichni a ja to z nej nepochpopil. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 18:21
Jméno: radim
IP: uživatel202
Maras no,čeština být můj kobyl..
Datum: 26. června 2008 18:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Trpím jak zvíře, když čtu jak píše syn, a trpím i zde... vYsvětlit... nikoli vIsvětlit... když už Hobite nečteš aby jsi to měl vyčteno, tak se aspoň nauč vyjmenovaná slova, kde se zmiňuje i předpona VY. Díky za nás všechny kterým to rve zrak...
Datum: 26. června 2008 7:19
a budes drzet ty kontakty.a utahnes ten sroubecek
Datum: 25. června 2008 19:11
okryjes vyko na prave strane motoru.zahejbes tim sroubem ktery je uprostred elektriky.kladivko mlati ojednu malou plochu a nad tim kladivkem je malej sroubecek.tak ho uvolnis a nastavistak ze na kladivku ze spodu je kousicek zeleza.ten narazi na ten stloustnutej sroubek a na tom sroubku je jedna mala plocha mezi ni das plisek 0.45mm.ale neplati to u vsech fechtlu.nekde byva vic mm nekde min mm.pokud chces jeste podrobnejsi popis tak me napis na kralik.azurit.blackseynam.cz
Datum: 25. června 2008 19:10
okryjes vyko na prave strane motoru.zahejbes tim sroubem ktery je uprostred elektriky.kladivko mlati ojednu malou plochu a nad tim kladivkem je malej sroubecek.tak ho uvolnis a nastavistak ze na kladivku ze spodu je kousicek zeleza.ten narazi na ten stloustnutej sroubek a na tom sroubku je jedna mala plocha mezi ni das plisek 0.45mm.ale neplati to u vsech fechtlu.nekde byva vic mm nekde min mm.pokud chces jeste podrobnejsi popis tak me napis na kralik.azurit.blackseynam.cz
Datum: 25. června 2008 19:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 25. června 2008 17:32
Jméno: deny
IP: uživatel2971
Wiku.ic.cz dej navody-- zapalovani
Datum: 25. června 2008 16:58
Jméno: deny
IP: uživatel2971
 zdr mam vice otazek,ta prvni je proc mi bez filtru strasne rve pionyr 20 kamaradovi to bez toho jede lepsi a nerve mu to co stim druha co mam pri Go motoru udelat aby mi to jelo ¨rychlejc nez predtim zatim planuju vymenit gufera a loziska a nevim co dal ty dulezite veci diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 12:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
bez filtru ti to rve ale ne z vyfuku ale z karburatoru kdyz das plnej kotel to je mnormalni,jo a bez filtru to jede hur a o hodne ,a k tomu vykonu ja mam odlechcenou kliku ale to ti musi udelat neakej profik protoze to je pakarna amuzes si snizit hlavu ale zaroven mussis koupit jinou kliku po drobnej upravach s toho dostanes tak 5 koni
Datum: 03. července 2008 12:35
Jméno: michalj21
IP: uživatel1711
hmm co treba vybrus a dobre ho zajet hlavne jak budes dobre skladat ten motor tak ho dobre utesni jinak budes pulit znova at sa ti dari
Datum: 25. června 2008 21:01
 cu nevite proc sa mi zahadzuje svicka je taka cierna po 8km.moze to bit bohata zmes??????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 9:06
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
vela oleja ak ti predtym nezahadzovalo a nerobil nič s karbom
Datum: 28. června 2008 9:06
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
určitě
Datum: 25. června 2008 16:32
 Ahoj, vim nepatri to sem, ale nikde jinde to nejde, potrebuju oba cele predni tlumice na fichtla, klidne i dost jete, hlavne aby se nerozpadaly a neklepaly, diky, icq 329124063
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 14:27
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čau)
chtěl bych se zeptat ,,u miho fichtla...zařadim 1 rozjedu se....zařadim 2 přidám plyn a začne se dusit...a tak musim podřadit?nevíte čim by to mohlo byt?.-(díkes za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 14:47
Jméno: pídžej
IP: uživatel3326
triskama to nebude to by mu nešlo do otáček ani na jedničku
Datum: 26. června 2008 14:47
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
bude to bud predstihem, nebo tryskama. prozatimní řešení je, že to budeš na 1 vytáčet hooodne do ortáček. ale co nejdriv serid predstih
Datum: 25. června 2008 20:01
Jméno: frajtr
IP: uživatel2370
předstih
Datum: 25. června 2008 17:48
cau ja bych to videl na ucpane trysky nebo kohoutek nebo vzduchovy filtr,nebo mozna vyfuk
Datum: 25. června 2008 14:17
Jméno: pišta
IP: uživatel3315
 nazdar chalani...potrebujem poradiť ohľadne môjho kocúrika...renovujem Jawu 50 typ 555 a nie som si istý v niektorých veciach. tak napríklad:
- či ráfiky, špajchne, stredový bubon a výfuk boli originál chrómované alebo striekané striebrenkou?
- či valec bol striekaný nejakou čiernou farbou alebo je vyrobený z takej tmavej zliatiny? čo mám spraviť, aby môj valec tak vyzeral?
- akej farby bola rozeta a venec rozety alebo akú mala povrchovú úpravu?
...za všetky tipy, rady a odpovede vopred všetkým ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 15:07
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
neim jak to je s rozetou, tet se prodává celá černá i s cvěncem, ale podle mě byl dřív věnec v chromu, ale rozeta naim
Datum: 25. června 2008 15:07
Jméno: deny
IP: uživatel2971
 Zdarec chci se zeptat jestli mi na jawe 20 pomuze jestli nejakych 15cm zarezu vyfuk karad to ma a zda se mi ze je to tisi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 13:47
Hovadina! udělej to co říkaj kluci...
Datum: 25. června 2008 13:47
Taky mi tohle řezání vejfuků a prodlužonání a kdesi cosi příjde divný. Neni nad přesně slícovanej utěsněnej čistej kompletní sériovej vejfuk....
Datum: 25. června 2008 13:21
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
nic stim nedelej radsi si poradne utesni vejfuk dotahni sroubyna fichtlu promaz a uvidis jak to bude tichy...
Datum: 25. června 2008 12:49
Jméno: fg
IP: uživatel2572
 Zdar lidi co se dává do duše aby se nepíchla náký sračky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 20:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
mno ten sprei stoji okolo 100 kc ale jestly tolik nemas tak jsem slysel ze jezedaci kdysi lily do pneumatik od traktoru mliko ono jak tam skyslo tak to zatahlo vsechny dirky-> ale je asi pak vsem jasny jak to muselo vypadat kdys se pneumatika prezouvala... proto jak zde byla psana rada ->koukej kam jedes...
Datum: 27. června 2008 20:25
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
jestli myslíš ze strany ráfku, tak se na ráfek dává izolační páska, aby se to neprorvalo o trčící špice nebo ostrej ráfek
Datum: 25. června 2008 20:18
Ale prd tyhle sračky to je tak na dojetí na další benzínu kde zas koupíš novej. Wiku to tam taky měl je to směs lepidla Herkules s vodou v poměru 1:10 já to tam tak mám a projel jsem sklem a nic moc jenom trocha napíchaného v plášti. Normálně jsem očistil kolo a dofoukal a jako nový. Ale musíš tam to ho dát hodně a nejlepší je to dělat na vydělaný duši potom s tím točit tak to min nafoukat zase točit asi 5 min a můžeš jet. Jinak já tak toho dal asi 50ml do každého kola injekční stříkačkou a bacha na závit ve ventilku ať se ti tam nezalepí ventilek to je potom v hajzlu.
Datum: 25. června 2008 16:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Teda tvému dotazu nerozumím, protože se defektu zabránit nedá, krom pozorné jízdy a koukání přes co jedeš, ale pokud potřebuješ opravit duši bez demontáže, tak se prodává vulkanizační směs ve spreji s haičkou a šroubením na motoventilek. Vypustí se kolo, foukne se dovnitř vulkanizační směs, nafouká se guma a projede podle návodu 10km, ať zateče všude. Dá se tím ,,zatáhnout,, i řídká duše... ale na pionýra nevím, nevím... nová duše za 150kč ale tenhle bazmek mě stál před lety 250kč. Takže to vidím jako opravný prostředek vhodný spíš pro dražší obutí než na pionýra :o)
Datum: 25. června 2008 15:08
 Ahoj koupil jsem pincka ale jsem cerstvej Jawar tak jseste vse neznam chtel bych radu ohledne volnobehu kdyz nakopnu tak hezky vrci ale jen chvilku a pak ma tendecni chcipnout tak mu musim pomahat plynem coz me stve kdyz neco potrebuji udelat a musim mit nakopnuto tak tohle pridavani otravuje + kdyz vyradim na krizovatce a neturuji to tak to znehbne a roztlacovat pincka kdyz mam na zadech nalepene kreteny co me malem prejizdeji je celkem vopruz jak pisu jsem novacek nevim jak to postelovat + nemate nekdo nejaky solidni figl na zlepseni vykonu ??? mam 105kg a 1stupen ok ale to se neda dlouho drzet 2stupen ok ale musim bejt uz rozjety a 3stupen je traga slape dobre ale jen kdyz uz mam rychlost min 40/50km a nekdy se stane ze jedu hezky po rovince kvalt č3 a najednou slabne a slabne proste ztrati silu tak musim podradit a pak zase dat za3 ale nevim jestli taky neni problem ze mam nad 100kg asi chci zazraky tedka jsem videl nejake silnejsi sady na pincka pist atd ale bojim se aby se neco nepokazilo vsichni vime jake jsou kvalitni tyhle smejdy tak moc moc prosim o nejake rady diiiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 22:32
DIIKY MOC ZA RADY ZATIM MAM 105 ALE JAK ZACNU OBJEMOVEJ TRENINK TAK TO JE I 111 KG TAK TO MUSIM POSTELOVAT  DNESKA JSEM MENIL KROUZKY A TEN CHLAPEK ME DAL NEJAKE DIVNE VUBEC JSEM TO TAM NEMOHL DOSTAT AZ ME TO KRUPLO A ZITRA JDU KOUPIT JINE MAM NA PISTU ZNAK 0 A NEJAKOU SIPKU TAK TO JE ASI ZE JE TO BEZ VYBRUSU NE ??
Datum: 25. června 2008 22:32
DIIKY MOC ZA RADY ZATIM MAM 105 ALE JAK ZACNU OBJEMOVEJ TRENINK TAK TO JE I 111 KG TAK TO MUSIM POSTELOVAT  DNESKA JSEM MENIL KROUZKY A TEN CHLAPEK ME DAL NEJAKE DIVNE VUBEC JSEM TO TAM NEMOHL DOSTAT AZ ME TO KRUPLO A ZITRA JDU KOUPIT JINE MAM NA PISTU ZNAK 0 A NEJAKOU SIPKU TAK TO JE ASI ZE JE TO BEZ VYBRUSU NE ??
Datum: 25. června 2008 22:32
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Cau myslim ze kdyz si ho dobre sestelujes tak by to nemel byt problem ze vazis 105kg on je totiz fechtl delanej pro dva takze na rovinkach by ti to melo jet i na trojku do vysokych otacek. Mam mustanga ja vazim 65kg a kamos 80kg takze dohromady 145kg a rozjede se to po rovince na 60-65km/hod i kdyz jedem oba. Akorat staci si dobre sestelovat motor, nemam na nem sice delanou generalku ale je v dobrym stavu a dobre sestelovany. Ale kdyz si tam das mensi sekundarni kolecko tak se ti to urco rozjede rychleji a nemusis nic stelovat  . Mam tam 12-ti zub a je to optimalni
Datum: 25. června 2008 22:02
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
mě občas pomohlo když sem polechtal spojku (jemně stisknu, jemně pustím) a motor se tím vyžene trochu do otáček
Datum: 25. června 2008 20:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Problém o kterým píšeš se týká vlastností motoru. Jeho výkonová křivka je poměrně ostrá s vrcholem kolem 3200 otáček (tedy jak si z paměti vybavuju), pokud chceš jet optimálně, musíš držet otáčky motoru, zejména na vyšší převodové stupně, v poměrně úzkém pásmu otáček 3000 až 3600/min, v jiných otáčkách (v poraxi však jen nižších) výkon prudce klesá a s ním i snaha motoru k otimálním otáčkám se vůbec vyškrábat. To je ovšem u tříkvaltové převodovky poměrně problém, protože s tak ostrou výkonovou charakteristikou motoru by jsme si od původních konstruktérů zasloužili 4kvalt, nebo ještě lépe, jako to má Jawa 90, pětikvalt... Takže na rovinkách to tolik nevadí, ale v mírně kopcovitém a horším terénu je to k pos...í :o). Výkyvy výkonu souvisí s chlazením motoru, prostě vzduchem chlazené motory tuto nectnost mají že se lehko přehřejí a ztrácí zdánlivě bezdůvodně výkon. To je ještě výraznejší při málo zajetém motoru. Jinak buď v klidu, mám o deset míň a v celku bez potíží se pohybuju 50/60km po rovinkách. Ale motor má po GO asi jen 2000km. Tak ho dej raději také zgenerálkovat ať ti mlaďasové s 50kg živé váhy neujížděj na těch svejch věčně vylítanejch strojích :o)
Datum: 25. června 2008 8:48
zdarec volnobeh se steluje bud na krabeci tam kde mas supatko na plyn zvysujes tocenim doleva snizujes tocenim doprava, nebo jsou na karbeci tri sroubky 2 sou nejake zlate a jeden ma pruzinku tim stelujes volnobeh s temi rychlostmi je to dobrya navic pokud mas 105 kg bez urazky tak ti to jede celkem v klidu nemuzes po tom nic vic chtit je to pionyr s nejaky ch 60 roku!!!! maximalne si do bre sesteluj predstih odtrh hlavne predstih navod je na http://www.wiku.ic.cz pomaha i kdyz dobre dofoukas gumy vycistis vyfuk atd. jsou sice takove prkotiny ale pomuze to!!!
Datum: 25. června 2008 7:22
 Zdar draci, chtěl sem vás zeptat, dneska sem nakop motor z pincka, držel sem plyn mírně přidaný, motor naskočil, stále sem držel plyn ve stejné poloze, ale motor se najednou zjančil a vylít do otáček a přitom sem mu nepřidal. Dá se tento defekt ňák odstranit? Díky za všechny dobrý rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 9:14
je taky možný, že to dělá to, že se při chvění motoru chvěje i jehla? Mohlo by to tím bejt?
Datum: 25. června 2008 9:14
Zdarec dobre si sesteluj hladinu a jehlu do druhy zaražky jemozny ze se ti to pri jizde nejak posunulo hladina ani ne ale jehla.Nastav si hl. volnobeh a mozna si udelej nove tesneni pod kolinko a pod karbec a pod valec
Datum: 25. června 2008 7:26
to nevim, ale řek bych, že ne, všude sem dával nový těsnění
Datum: 24. června 2008 23:07
cau neprisava ti to nekde?
Datum: 24. června 2008 22:25
 Ahoj draci mam dotaz dal jsem 2 podlozky na spojku za sebou a furt me bere nejde zestelovat kdyz ji zesteluji aby nebrala tak tak jde stuha a zas klouze diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 20:30
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
a mas z boku převodovky naštelovanej záběr spojky?
Datum: 25. června 2008 20:30
jestli mas kos pro 5 pruzinek tak tam maji byt 2 lamely
Datum: 24. června 2008 22:22
kdyz jsem to mel jen sjednu podlouzkou tak to klouzalo taky prave
Datum: 24. června 2008 22:04
prosimte kolik je lamel 5 nebo 4 hned si je objednam ale nejak mi vypadlo kolik jich je diky
Datum: 24. června 2008 22:00
tak oddělej tu jednu podložku a máš to
Datum: 24. června 2008 21:58
jj doporucuju ti ty FERODO jak tu ma sesa stojej stejne skoro jak normal a maji lepsi prilnavost
Datum: 24. června 2008 21:56
nemam novy ale nejsou zas tak spatny ale asi pujdu do novych a olej tam davam pp 80
Datum: 24. června 2008 21:54
caves me to delalo taky ale dal jsem FERODO lamely a parada,a jestli mas nove lamely tak dej jinej olej.
Datum: 24. června 2008 21:47
 Ahoj lidičky, potřebuji poradit, začal mi protékat olej u ČZ 175/487 přes gufero u ozubeného kola náhonu, možná teče i kolem spojkové tyčky. Jak vyměnit to gufero, musím půlit motor, nebo ho stačí jen vydloubnout z vnějšku ???
Moc dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 7:16
Moc dík, abych řekl pravdu, tak se mi ulevilo, protože vrchol mého hrabání v motoru bylo vyměnění lamel a výmněna pístních kroužků
Datum: 25. června 2008 7:16
ahoj nn motor pulit nemusis staci kdyz ho vydlabnes z vnejsku dobra metoda je kdyz si sezenes 2 samorezne srouby a zatocis je kousek do gufera naproti sobe a vezmes kleste nebo kombinacky a za ty sroubky ho krasne vytahnes.at se povede cau
Datum: 24. června 2008 21:54
|



|