Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím potřebuji poradit ohledně mého Mustafa mám tento problém když je studenej tak jede jak drak a startuje, ale velké ale jakmile se zahřeje tak ztrácí výkon a když mu z ničeho nic dám plnej kotel tak se nejdřív jako přidusí a až potom jde do otáček, za tepla jde hodně špatně startovat a nemá prostě takový výkon musím ho držet na plynu aby nechcípl.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 11:42
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
vočisti si pořádně válec... at na něm nejni žádnej bordel...
Datum: 29. června 2008 11:42
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
kámo vítej v 70 letech  co by si chtěl je to fichtl
Datum: 28. června 2008 19:58
Jméno: deny
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat proc je tak malo stadionu s23 jestli se jich malo vyrobilo nebo proc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 14:21
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Vyrobilo se jich malo kusu a jeste znacna cast z toho sla na vývoz do zahranici. A z tech zbylych se dochovalo jen male mnozstvi,protoze jich bylo hodne predelanejch na zavody stadionu a tak kdyz dneska nekdo najde ve stodole zapraseneho ale zachovaleho S23 tak to je jako by tam nasel predvalecneho veterana. Maji dnes strasnou cenu,at historickou tak sberatelskou.
Datum: 28. června 2008 14:21
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
 Čaute. Jaký je předstih tak v 7000 ot/min ve stupních na Jawě 23A? Moc dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 18:03
No tak jako nevím jestli ti vůbec sériovej motor na pionýrovy nebo mustangovi točí těch tvejch 7000ot/min. V techničáku máš 6700ot/min a to byly nový. Jinak ten předstih ti asi nikdo nezměří protože pro stroboskop tam nejsou rysky takže nevím leda nějakým multimetrem na auta ty to umí ale to tady asi nikdo nemá.
Datum: 28. června 2008 18:03
Jméno: babetista
IP: uživatel2757
 Můžu na cestu s babetou když jsem si ji vytunil mám na ni dvojsedatko jako na fichtlu, řeknou mi na to neco cajti? jo a mam pojistku aji ridicak
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 16:25
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Mel sem otevrenejch vice panelu a nejak sem se sek s tim kam to pisu. To bylo k prispevku o S22. Sorry.
Datum: 28. června 2008 16:25
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
jakej stadion?!
Datum: 28. června 2008 13:48
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Stadion nema TP !!
Datum: 28. června 2008 13:43
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Ukaz foto a uvidime...Pokud je to zasah do kostrukce motocyklu tak je motorka nespusobila k provozu na pozemnich komunikacich a tudiz te na to nesmeji chytit. Pokud je to jen malinka vychytavka a nikde si nic nerezal a nesvarel tak je to OK.
Datum: 28. června 2008 13:41
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Nic nemůžou, některý babety měli i delší sedlo originál kámoš jí má
Datum: 28. června 2008 13:34
Jméno: Jirka
IP: uživatel3343
 Zdar!Potřebuji k mopedu Stadion S22 řidičák??Moc díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 12:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
technicak+ridicak(AM)+ pojisteni a muzes jezdit
Datum: 28. června 2008 12:01
Jméno: sa
IP: uživatel1201
na stadiona musis mit papiry v podobě kartičky takže žadna spz.a musis mit ridicak am.jinak nic
Datum: 28. června 2008 10:54
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
jiste ze ano....na vsechno co vrci dneska potrebujes ridicak   na stadiona ti stací skupina AM ale doporucuju si udelat rovnou v 16ti A1....
Datum: 28. června 2008 8:22
 Zdar bireři, chci se zeptat k čemu je u pionýry usměrńovač na svetla a jestli by to svítilo i bez nej. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 11:42
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Usmernovac se daval na typy 550,555,05 se starym kulatym zapalovanim kvuli usmerneni napeti (proudu). Nevim jak to presne fuguje,ale vim ze stary zapalovani maj ohromnej potencial a bez toho usmernovace ty zarovky praskaj. Mne praskla i 45 W zarovka z trabanta. S usmernovacem to sviti krasne i v nizkych otackach a ve vysokych otackach zarovky nepraskaj!!!! Jinak zapojeni je takovy ze na stredni kontakt usmernovace jde kabel ze svetelneho vinuti a z dalsich dvou vyvodu jdou predni svetlo a zadni svetlo.
Datum: 28. června 2008 11:42
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
cau myslis tlmivku ? (vypada to jak trafko a idu stoho kabliky  )? lebo ak mas namysli to tak ti to pojde ale hned ti vyhori ziarovka a nedavaj tam silnejsiu ako 15w u 05
ak mas 21 tak tam neni nič a ma 25w ziarovku ... ak das do 05 25w ziarovku tak ti vyhori magnet
Datum: 28. června 2008 8:55
 Ahojte...prosimvás, nevíte někdo jak má být nasazený půlměsís starovací páky? a jak se má natočit před složením ? Pak mam ještě jeden dotaz.Laboruju se svíčkama, nechce mi chytit moje 21 za studena se svíčkou N15YC,S BOSCH W7BC jo,ted tam mam NGK BP6ES což by měly bejt vlastně stejný svíčky (podle převodní tabulky),,a zase nechytá za studena,,mam dát teda studenější svíčku? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 13:16
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Pokud mas motor OK a dobre serizenej tak to musi chytat na jakoukoli svicku studeny i teply,ale svicka hlavni roli pri startovani nehraje. Hodne dela chuda nebo bohata smes,predstih nebo odtrh a síla jiskry...
Datum: 28. června 2008 13:16
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jestli ti nechyta tak si kup n17c a bude ti to chytat jinak skus champion s nim to chyta na první sus skouseno pri -5stupnich
Datum: 28. června 2008 12:58
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Na fichtlu Y svicka nema absolutne vliv na nic, a pisty vam horej kvuli prořezanejm tryskam na vetsi diru a spatnymu 2T oleji....zdar
Datum: 28. června 2008 11:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel3344
to je picovina ze propaluju pisty s vysunutym iskricem mam pincka po otcovi a on aj ja jazdime no on jazdil na svickach brisk N15yc a ten pincek ma nabehane cez 20000km a este ani jeden vybrus tahne paradne a na piste ani stopa po prepaleni takze je to blbost ze prepaluje
Datum: 28. června 2008 11:14
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
kamarade Y svičky nepouzivaj lebo ti prepalia piest ja mam v 05 asi N7 asi 40 ročnu hadam z dedovej oktavii a mam pocit ze ide lepsie ako na novej
Datum: 28. června 2008 8:47
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
segment patri tak aby ozubeni bylo na stejnou stranu na kterou je vyrez pro klinek. motor sloz normalne a natahni to pak tak, ze startpaku jakoby vysunes z motoru , zatocis a pustis... u svicek zkus sklepnout elektrody a to ze Y propaluje pisty je myt, ja jezdim na N15YC uz asi 3000km a na pistu ani stopa...
Datum: 27. června 2008 22:59
ten odkaz nefunguje...ale s těma svíčkama to je pravda..Tak to mi kravka v krámu prodala špatnou svíčku,a já si šel podle toho kodu koupit NGK..s tim pulměsícem nokdo neporadí???
Datum: 27. června 2008 22:51
Jméno: Deny
IP: uživatel2971
zdr ja ti s tomhle neporadim kukni na http://www.wiku.ic.cz ale s N15YC neblbni ta propaluje pisty ja to tam ukazany vechny kde je to ypsilon tak propaluji pysty tak bacha na to!!!
Datum: 27. června 2008 22:15
 Čus draci...potřeboval bych poradit. Mam ČZ 477 a mam ji nějak napojenou že jezdí bez baterky..ale zapalko z fichtla ani nic takovyho tam nemam...prostě origo. No ale nemam zapojeny světla a začina mi to celkem vadit. Takže se chci zeptat na kterou svorku u relatka mam napojit + kabel. NA elektriku sem celkem lama. TAkže dik za každou odpověd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 20:05
 seso vyfukove kolena na jawu 175/353 asi nikdo nedelá žejo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 11:14
Jméno: jawaman
IP: uživatel3344
robia sa ale na slovernsku ked hces stranku napis
Datum: 28. června 2008 11:14
dela je hadravek,,,,
Datum: 27. června 2008 22:34
 tak jsem dneska volal do servisu kolik by stala komplet sakum prdum generalka motoru proste od piky no a zhruba 5-6000 kc coz me zamrazilo je to celkem masakr ale zase chapu ze neco stoji klikovka atd + prace ale rozhodl jsem si podstatnou cast udelat sam tedka proste nemam 6000kc davam doporadku 250/353 1959  a vse nezvladam mohl bych se zde zkusenych pulicu optat co je vse potreba? aby to byla alespon zakladni renovace motor jeste nema vybrus je to pist s oznacenim 0 tak za kazdou radu budu vdecen diiiiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 14:24
jo a myslite ze je dobra volba koupit za 800kc jiny motor ktery bych udelal a na tomto zatim jezdil ? nechce se me to montovat a nejezdit ale nevim v jakem je motor stavu a jestli je 800kc dobra cena nikdy jsem levneji nenasel a celeho pincka nepotrebuji diiky za info
Datum: 28. června 2008 14:24
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Tak samozrejmne davat motor z fichtla na GO do servisu je naprosta blbost protoze si za to vemou dvojnasobnou cenu nez das za díly. Pokud udelas GO opravdu peclive tak do 3000,- se musis vejit...Ja udelal komplet GO celyho motoru a vyslo to na necelych 2500,-
Datum: 28. června 2008 13:11
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja bych dal repasi kiky stoji cca 300kc pak bych dal výbrus gufera loziska kompletne bych vycistil kartery v karburatoru bych vymenuil trysky a pod .a lamely nezapomen na mezilamelu a kdyz mas spajsku v riti tak novou a zkusil bych vymenit kolecka myslim tim 20za 18 lip to taha a je to v kopcich zivejsi tot je asi vse
Datum: 28. června 2008 13:03
NEEEEEEEEEEEEEEE byl to motor na jawa 21 na 205/353 mam motor super a jeste mam druhej rozpulenej ale ja myslel na motor na 21 sportku omlouvam,se ze jsem to nenapsal hnedka
Datum: 28. června 2008 12:53
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Kamarade pokud ti nekde nabidly komplet GO motoru na 353 za 6000,- tak si to mel brat vsema deseti protoze to je skoro cena dílů. Sám to levněji neuděláš,pokud to jen nechces nejak sfušovat za par stovek. Bezna cena GO techto motoru v servisu je 8000,- az 11000,-
Datum: 28. června 2008 11:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel3344
tak dej vybrus nove loziska gufera ked je prevodovka ok tak ju neviminaj vymen spojkove lamely a retaz tu kratku a klukovka ked nema vuli tak ji nemen len vymirgluj a hotovo aspon toto udelej a vyjde te to do 3000Kč
Datum: 28. června 2008 11:16
Jméno: Plisa
IP: uživatel155
ozvy se na icq 275435160
Datum: 28. června 2008 9:02
 Hello za 1ve chci vam vsem podekaovat za super rady a jsem rad ze takoveto forum je a za 2he nemate nekdo nejake rady kde v Praze centruji kola na Fika ?, nekdo tu psal ze je v kolackejch servisech problem ze oni nemaji tak velke klice na spice ¨jo muzu tam zavolat ale pokud uz mate nekdo neco odzkouseno tak je to lepsi ne ?? diiky moc za rady musim uz to udelat kdyz roztocim predni kolo tak je to tak krive ze mam zavrate kdyz na to dele koukam  a zadni je taky masakr a jestli se nepletu tak to pak hazi i s rozetou co ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 13:19
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Buben nemuze smajdat,je uchycenej na ose v loziskach. Smajdaj ti jenom rafky. Nech to vyplést a bude po problemu,stoji to par stovek...nebo za par stovek koupis jiny kola...
Datum: 28. června 2008 13:19
uchycena je na kyvce to vim ale ty 3 kolicky jsou zapustene do bubnu a kdyz se hejbe buben tak to musi hazet i s rozetou a hlavne jestli je krive kolo tak se to centruje aby to nejak bylo rovne ale uz se tim rozhodi vycentrovani te rozety
Datum: 28. června 2008 10:22
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
S rozetou to určitě nehází skus přemejšlet kde je uchycená ???
Datum: 27. června 2008 17:57
No já vim, že v ulici V Korytech, Praha 10 (bývalá továrna Jawa) je prodejna, možná že by tam to udělali taky..Zkus se zeptat.
Datum: 27. června 2008 16:54
 zdar draci, ja se chci zeptat jestli na burze v chotusicích se nakupuje ve stylu kdo dá víc a nebo jestli normálně si vyberu a koupim. Dík za odpověď Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 17:08
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
Z vlastni zkusenosti mohu jen potvrdit. Na cenu je dobre se ptát a smlouvat,obcas to jde obcas ne. Nekolikrat se mi stalo ze kdyz sem na burzu dorazil po zdolani asi 150km asi v cca pul 8 rano tak uz bylo dost pozde. Jezdit vcas se vyplaci!!! Jinak je to snad nejvetsi a nejlepsi burza v republice!!
Datum: 27. června 2008 17:08
Potvrzuji... Smlouvat a ušetříš a hodně.... Jinak spíš to funguje, kdo dřív přijde, ten to má, pač tam bývá většinou vše levné a lidi to chtějí..
Datum: 27. června 2008 16:55
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno normalne tam maji vystaveny zbozi a bud tam maj napsanou cenu nebo se zeptas prodejce,vyberes si a koupis si co potrebujes,ale z vlastni skusenosti doporucuju smlouvat,da se tak ukecat i na polovinu puvodni ceny
Datum: 27. června 2008 16:39
 zduř draci potrebuju poradit jaky ložisko tady z kramku mam dat pod rozetu a pod sekundaro ve predu dekuji predem!????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 16:56
Tak máš to tam napsané... Pokud myslíš zakryté/odkryté, tak do rozety a do kola byc hdal zakryté... Do motoru musíš jedině odkryté.
Datum: 27. června 2008 16:56
Jméno: rock
IP: uživatel3340
 cau všichni prosím vás potřebuju vyměnit lamely a zaboha nemohu sundat levý karten všechny šroubky jsem odšrouboval a furt nic dík za odpovědi protože si fakt nevím rady a nechci to neak zničit
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 12:34
Jméno: haha
IP: uživatel1181
taky co mas za stroj jestl fichtla tak to mas je nejak prisaty a u silnejsich tam mas nakopavacku
Datum: 28. června 2008 12:34
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
dlato pucka a ides  ale nie suhlasim z predoslimy nazomi
Datum: 28. června 2008 9:03
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
pokud vyndas vsechny srouby a ten velkej na pravo tak tu musi jit dolu. poku ne taj te to prilepeny a staci do toho tuknout kouskem dreva nebo gumovou palickou nebo treba drikem sroubovaku a odskoci to.
Datum: 27. června 2008 14:35
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
na vyměnu lamel ti stači jenom ten levej kryt ?!
Datum: 27. června 2008 14:24
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 zdar draci... chtěl bych se na něco zeptat... kámošovy praskl karbec u 21, jako není rozpulenej, ale teče, tak esli by na to neexistovalo nějaký lepidlo nebo něco? kdyžtak kdyby ste věděli název, tak mi ho sem napište.. jo, a nevíte, kde by se to lepidlo dalo sehnat?? dik..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 18:01
cvoci stačí pájka a pájedlo trocha cínu a je to jako nový. Nebude to na dlouho ale do tý doby než splašíte druhej karbec tak to vydrží. Jenom se to musí kvalitně odmastit a naleptat H2SO4.
Datum: 28. června 2008 18:01
Jméno: misiak
IP: uživatel2652
to poznam kamosovi pukli 3 karbiky tak mi to nedalo pozrel som sa mu nato a mal len zle nastavenu hladunu tak mu preplavovalo stale tak puklina ako puklina lebo sa mu nezdal ten odliatok
Datum: 28. června 2008 9:05
karburátor by měl být ze slitiny zinku, prasklinu nelepit. vyměnit karbec. Ani vteřiňák ani co podobnýho na to není stavěný (vyšší teplota, vibrace, benzín+olej) nehledě na to, že se ti ta škvíra nepodaří odmastit, aby lepidlo drželo...
Datum: 28. června 2008 1:41
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
Je to asi stejne k nicemu ale skus to slepit nejakym dvouslozkovym lepidlem ktery je treba na chladice u auta,aby to vydrzelo vetsi teplotu. Uz sme to na jednom motoru zkouseli a nedopadlo to dobre,vibrace a teplota to rozlozili,ale my skouseli tenkrat lepit uplne urazeny kus spodni dosedaci plochy na motor. Skus to a napis jak to dopadlo...
Datum: 27. června 2008 17:13
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
dik.. tak žejo, prasklej je mu nahovno, a když to posere lepidlem, takže je to uplně jedno ne? ale skusit se to musí...
Datum: 27. června 2008 15:16
tož já neřikám že je to 1-2,bylo by stim jebání a je jednoduší kůpit jiný ale može to zkusit,za to nic nedá..
Datum: 27. června 2008 14:00
to by mě zajímalo, jak bys dostal to lepidlo i mezi kanálky, stačí, abys ti tam někde zůstala skulinka a je to v pr......., radši sežeň novej karbec, je to jistější
Datum: 27. června 2008 13:50
taky bych to tak viděl,třeba to pořádně zaplácat kvalitním sekunďákem,hlavní je aby to ten benál neleptal...nebo to zkusit nečim zavařit,zaletovat..
Datum: 27. června 2008 13:01
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Poptej se kámošů, každýmu se válí nějakej karbec doma, vykašli se na spravování.
Datum: 27. června 2008 13:00
je to tušim slitina hliníku a cínu takže to nesvaříš ale skus tekutý kov lepidlo
Datum: 27. června 2008 12:51
Jméno: Thompson
IP: uživatel1829
a co to nejak svařit?
Datum: 27. června 2008 12:32
ty si taky marná práce,všechno de,když se chce voe!!
Datum: 27. června 2008 12:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
neslepíš, páč mezi puklinu lepidlo nedostaneš. Marná práce...
Datum: 27. června 2008 12:16
 cau draci muze mi nekdo poradit jak se sundava retezovy kolo,to co je na hridely pod pravym deklem.Ta matka co ho jisti se protaci na obe dve strany a ani na jednu se nechce vysroubovat...A jeste jak se sundava spojkovej kos?Je to Jawa 23 mustang.A myslite ze ferodova spojka bude OK mam tam 5 pruzinek tak aby tam sla dat.??Dik za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 13:52
na tý matici u kolečka máš strženej závit a když budeš sundavat ten spojkovej koš, tak jak říká Standa, ale nezapomeň, že ta matice je pojištěná podložkou, tu musíš narovnat a pak to pude povolit
Datum: 27. června 2008 13:52
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
to si to kolečko musíš zajistit nějakym dřevěným klínkem, a povoluje se to normálně do leva, a nezapomeň odehnout podložku
Datum: 27. června 2008 11:25
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
AD spojkovej kos: Sundat dekl, sundat segrovky z pruzin na spojce. vyndat pruzinky,misticky a muzes zacit rozebirat. Pokud chces sundat kos,tak je tam takova matice('14')blbe se k ni muze,tak tu musis povolit a vyndas to!!!
Datum: 27. června 2008 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Točí-li se na obě strany aniž se povolí, máš tam jednoznačně strženej závit... a doufej že jen na matce, jinak půlíš motor
Datum: 27. června 2008 7:37
 Zdar !!! dneska jsem menil krouzky celkem pohoda ale pri ukusebni jizde do kopce me to nejak pozlobilo mam tedka pocit ze me tam neco susti jako by byl treba krouzek prasklaej ?? motor jeste nema vybrus a dalsi vec valim to na 3jku plnej knedlik a najednou me vypadl kvalt lekl jsem se jako krava nevite cim to mohle bejt ? dale pri jizde slysim takove bzum bzum bzum myslim ze to bude od meho kriveho predniho kola musim to nechat udelat nebo treba lozisko ?? a dale pak nevite kdo dela v Praze nebo okoli kvalitne!!!!!!!!!! GO motoru ?? mam najeto nejakejch 15 000 km a myslim ze uz by zasluhoval celkovou renovaci motoru myslim komplet vse .gufera,lozistka, kouknout na kliku ,ojnici atd aby to zase nejakejch 20 000km vydrzelo a vse postelovat mam 105kg tak je kazda blbost znat mam z Fika divnej pocit myslim ze tam neco neni v poradku ale ja to nepoznam dneska jsem vyjizdel celkem ostry kopec a na 1kvalt jsem jel 15km a byl jsem rad je to normal ??? za rady moc dekuji jste superrrr PS: neni zde nekdo ochotny a hlavne zkuseny kdo by se me na Fika podival ? bydlim v Praze
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 13:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
sam mam cerstve dany krouzky a je to liny... uz se to trozku zajel a je to znat ...
Datum: 29. června 2008 13:18
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to stema krouzkama to se mi nezda ja nemam zajeteho fika cca 100km ma najete a predjizdam fiky v kopcu a nestacimi hodne zavisi vaha jak je namazany retaz a pod pri tve vaze se neni taky cemu divit nebo si kup 11 zube kolecko 15000tisic a vybrus trosku malo ty valce musi vydrzet 25000 a kdyz amas osmu to brzdi taky jak hovado skuenost od kamaradova fika kdybys neco potreboaval muj mail pavelpavlicek@e-mail.cz
Datum: 28. června 2008 13:10
naplej retez nemam nejak zvlast a rozetu mam novou jednoloziskovou kde je i nove lozisko a cep ale ta rozeta neni nejak zvlasat echt rovna je to nejakej cizackej smejd
Datum: 28. června 2008 12:56
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
takze ze ti to netahne do kopce-se nesmis divit kdys si dal novy krousky musis je nejdriv zajet ...
to ze ti vypadl 3 kvalt muze bejt tim ze si nedocvakl poradne trojku zkus ji tam priste trosku vic
kopnout (ale s citem!) to tvy bzum bzum by mohl delat moc naplej retez nebo volna rozeta v cepech
Datum: 27. června 2008 20:13
no ja myslim ze to bude ta 8ma kterou me dela predni kolo ono asi pro lozisko to neni zadna slava  jeste tedy neznate nekoho na tu generalku motoru _???
Datum: 27. června 2008 16:05
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
S metrákem bude mít fík určitě problémi s tím musíš počítat, no a bzum bzum to bude asi čmelák nebo něco takovího.
Datum: 27. června 2008 13:06
jo já sem taky z Prahy no tak mi napiš na icq. 392-746-816 a mohli by sme se dohodnout
Datum: 27. června 2008 11:22
Jméno: jawa mustang
IP: uživatel2012
Posl.aktualizace: 26. července 2008 21:10
Jméno: čz
IP: uživatel934
Ty jsi šašek
Datum: 26. července 2008 21:10
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Velikonoční jídlo
Datum: 27. června 2008 20:43
to je na beránku
Datum: 27. června 2008 11:23
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Mladý samec od ovce, nebo konečná městských autobusů v Praze-Modřanech
Datum: 27. června 2008 7:38
Jméno: Binom
IP: uživatel111
 Hoja co si myslite o totěch vyfukach , a fungovali by dobře na pionýrech ?
http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/348
http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/2234
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 11:24
s tim výfukem ze simsona to mnohem víc točí...dižtak můžu zaslat foto
Datum: 28. června 2008 11:24
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Jednou sem se tady na něj ptal, a všichni mi řekli at to tam nedávám!
Zvuk a výkon je prej horší než s klasickým laufem
Datum: 27. června 2008 16:01
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Ten vejfuk mám na fíkovi taky, trošku lepší zvuk, na výkonu to asi nepoznáš.
Datum: 27. června 2008 13:11
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
rezonanční výfuky na pionýra dobré mos nejsou , ale já mám hikone
a nemůžu si stěžovat motor de krášně od spoda a táhne i v níských
otáčkách
Datum: 27. června 2008 9:26
Jméno: Dr.House
IP: uživatel3026
Moje zkušenost je že laděný výfuk na simsona jede na pionýru hůře než originál, lepší a levnější je hikone
Datum: 27. června 2008 7:07
ten výfuk mam a aby tam pasaval tak stačí koupit držák výfuku na simson electronik, nebo to tam zaháknout jinak. Fotku a možná i video můžu poslat
Datum: 27. června 2008 6:42
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 čus, nevíte někdo, jak je to s výfukem hikone? jestli když bych uřízl přímo jen ten ladák co je na konci, a dal to na 175, tak jakej by to mělo zvuk? co je vevnitř?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 14:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Jen takový dodatek k výfuku HIKONE. Celý slavný výfuk hikone je na 50ccm ale v kombinaci s klasický fichtackym kolenem a seriovym motorem je naprosto k nicemu,protoze to má akorát jinej zvuk,v nizkejch otackach zadnej kroutak a neco jako výkon az v nejvyssich otackach takze je k nicemu. Hikone by se uplatnil,pokud by mel jen velmi kratke a siroke koleno a tudiz nábeh do kapsy kousek za motorem,druhou veci je sirka vystupni trubky z kapsy vyfuku,nemela by byt takle siroka,propousti tak vice vyfukovych plynu nez je dobre na fichtla a motor tim straci vykon(je to 2T). Pokud se vhodne uzije u motoru s lepe resenym vyplachovanim valce a vyssimi otackami (aspon 8000) tak uz nejaky ten vykon navic poskytne,ale jinak jeho konsrukce je opravdu nevhodna na nizkootackove fichtly....Asi mi hodne lidi napdane ze to neni pravda a ze kecam,ale zabyvam se studiem techniky na VŠ a zajmove tuningem italskych skutru a neco jsem o teto problematice uz nastudoval. Pro potvrzeni se podivejte treba na Aprilia RS 50 nebo Yamaha TZR 50 kde maji ty ladene vyfuky kapsu a kde koncovku,jak siroky to vedeni je a jak ty motorky na svuj objem jedou. Dobra kombinace byla na Piagiio Zip 50 s valcem 80ccm,tam výfuk Hikone plnil naprosto svou funkci,ale na seriovych fichtlech jen výkon ubírá....
Datum: 28. června 2008 14:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Ladeny výfuk je ladeny ve smyslu laděný vykon motoru ne zvuku,to je az vedejsi efekt ze to hezky zní. Pokud ti jde jen o zvuk a je ti jedno ze to nepojede tak tam dej kus trubky a vyjde to nastejno!!!
Datum: 28. června 2008 13:26
ztracený případ-...........
Datum: 28. června 2008 11:25
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
To Mustaf: ale já mám domácí ladák (jeho výroba je na http://www.jawasaki.wbs.cz ) ale mám ve vnitř ještě nacpanej filc, aby byl zvuk tlumenější, a nebo mám ještě jednu koncovko.. a když tam mám ten ladák, tak to má uplně super zvuk, a když jen tu koncovku, tak taky uplně jinej, takže ty koncovky dělaj hafo... nebo příklad brácha má motorku hartford vr 125 z a dává se na to ladák indy, a mění se čistě jen ten vejfuk, žádný koleno.. a s tím ladákem to dává prdy jako svina... takže to nejni kolenem, ale hlavně tou koncovkou...
Datum: 27. června 2008 22:30
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tobě jde jen o ten tlumič a zvuk? Tak zkus tam dvě koncovky a jedině sleduj výkon a spotřebu, potom zkus třeba zase jednu... experimentuj a uvidíš
Datum: 27. června 2008 20:39
čau loukotmane  hele laděný výfuky jsou založený na tloušťce kolen! ne jenom na koncovce chápeš? a dkybys tam dal 2 ... no nvm
Datum: 27. června 2008 12:45
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a co kdybych dal dva?
Datum: 27. června 2008 10:48
vevnitř je vata a díravá trubka ked to das na 175 ja si myslim ze sa bude dusit pac je tam mala díra
Datum: 27. června 2008 9:16
|



|