Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi má špatně zatěsněné koleno výfuku vliv na neco? např: výkon nebo vynechávání.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 21:37
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 na motoru bez úpravy to vliv mít nebude má to akorát vliv na sousedy a na to že ti tam muže téct olej takže jen kosmetický vady
Datum: 28. října 2013 21:37
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci, prosím potřebuju repasi klikovky a chtěl sem se zeptat jestli neznáte někoho dobrého a kvalitního kdo to dělá třeba i přes poštu to poslat?rna ještě teda mám otázku co všechno s tou klikovkou udělají když to pošlu celé i s ojnicí (vymění ložisko, spraví vůli)? a kolik je tak cena cca? protože mi babetta klepe když ji nastartuju a bylo mi řečeno že to muže byt ojnice. děkuji moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 12:04
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 tak díky moc, o něm sem už něco slyšel že je dobrý
Datum: 29. října 2013 12:04
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 pan Padalík mi dělal kliku na kejvačku a jsem plně spokojenej, jinak mění se komplet ojnice s ložiskem,pouzdrem a pokud jsou poškozené čepy tak i ty. Email: motoservis.padalik@seznam.cz
Datum: 28. října 2013 18:56
 Zdravim, prosim odbornikov o radu  Na Panelke mam na kostre (+) , problem je ze stale som nezohnal zapalko, teraz sa jedno naslo, avsak na zapalku je uvedene ze na kostru (-), teraz neviem ci staci len hodit na kostru plusko a bude to slapat alebo nie... samozrejme ci je aj regler potom k tomu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 19:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak píše čezeťák... štítek na statoru v podstatě nic neřiká... je stejnej pro 45w, 55w i 75w, rozdíl je v rotorech! a na +- na statoru se taky nelze spolehat... ty, pokud máš rotor pro 45w, tak ti v pohodě stačí ten regulátor kterej máš a osazovat na stator starý rele jenom kvuli přepólování je blbost!! stáhni si montážní návod na jakýkoliv regulátor AEV Kroměříž a dynamo přepóluj podle jejich postupu (bez původního regulátoru)
Datum: 28. října 2013 19:04
 a jen pro přesnost.. výkon dynama určuje rotor a né stator...
Datum: 28. října 2013 18:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16333
 na tak silne dynamo budeš muset dát 75 wat rele a víc ..na přpolování by ti stačilo co máš ale na provoz nevhodný..a po pravdě ani nevím jak se to přesne s tim tvim pod se dlem dělá napiš na manijí musíš smačknout 1 kotvu a nevím kterou....mam to na zapalování ....to si pamatuju...doporučuju nějak to nabud a kup 100 vatove aev a maš klid
Datum: 28. října 2013 16:27
 tak fajn...rele zozeniem, ved aj tak to je 75w tusim a ja mam rele len 45w, mam take to v plechovej krabicke magneton, pod sedackou, co ja viem ake to je?
Datum: 28. října 2013 16:09
Jméno: pepa
IP: uživatel16331
 proste pokud máš mechanicke rele tak to přepoluješ... pokud elektronicke moderní stačí to přepolovat se starým i nefunkčím a pak až namontovat elektronickej..na jawamani se to řešilo....anebo napiš sem jake rele používaš..... vlastnímu dynamu je jedno a jde to přehodi..nabudit za 5 minut.....pokud máš origo soustavu
Datum: 28. října 2013 13:07
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Zdar, spadla mi motorka ze stojánku a nefunguje mi klakson. Nevíte někdo prosím Vás co se s nim mohlo stát? Dráty jsem překontroloval a nic nevypadlo. Joo a jde o 175/356. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 18:42
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Tak jsem to rozebral a na těch kontaktech byla trochu pecka tak jsem to očistil. A potom jsem to zkoušel štelovat pomocí toho šroubku zezadu a v jednom místě to pouze klape, ale netroubí? Máte někdo nějakej návod jak to sešteluju prosím?
Datum: 29. října 2013 18:42
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Tak zkusim to..  a když to budu rozebírat, je tam něco, na co bych si měl dávat pozor? Ještě jsem se v klaksonu nehrabal a nerad bych to rozladil úplně. Jinak ten klakson není starej ani rok.
Datum: 28. října 2013 20:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus to seřídit - jeden šroubek u svorkovnice, druhej vpředu. když to nepůjde, rozeber to a vyčisti šmirglem ten kontakt. nic jiného s klaksony nebývá
Datum: 28. října 2013 19:29
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Noo tak jsem to zkoušel a nic.
Datum: 28. října 2013 18:43
 Zkus klakson zapojit přímo na baterku...
Datum: 28. října 2013 11:29
 Zdar draci chci se zeptat kde seženu 9zube kolečko pastorek tak mi prosim poradte diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 0:34
Jméno: Klokan
IP: uživatel16138
 No ten odkaz právě nefunguje. -( Je vyprodané? bude zase? Dík
Datum: 11. listopadu 2013 0:34
Datum: 28. října 2013 12:39
Jméno: Dráček
IP: uživatel15299
 Zdarec draci  někdo z okolí přerova na malou vyjížďku s mojí jednadvacítkou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 9:40
 Zdar, mám rozdělaný motor a všiml jsem si že kartery jsou zevnitř popraskané na dotyk drsné, vadí to něčemu ? jak se to mohlo udělat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 18:26
 dobře díky
Datum: 28. října 2013 18:26
 to tak u těch strojů bývá  taky už nejsou nejmladší  ale ne .. to tak má každej  i já
Datum: 28. října 2013 9:46
 To je docela normální jev...
Datum: 28. října 2013 9:24
 Zdarec, chystám se na opravu předních teleskopů u mustanga, už jsem to měl sundané v létě, abych viděl v jakém to je stavu, tlumiče na můj vkus jdou moc zlehka, tak jsem nakoupil pouzdra a nové pružiny, ale pružiny jsou v těch kluzácích nalisované nevím zaboha jak je vyměnit. Nijak bych to nehrotil a vyměnil bych jen pouzdra, ale když si na místě zapružím ve vidlích zavrže a zacvaká a to už jsem je celé prolil vazelínou. Tak jestli někdo máte zkušenost tak poraďtě. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 8:16
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Pružiny nejsou zalisované,ale našroubované,vytoč je po závitu pružiny .
Datum: 28. října 2013 8:16
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Tohle mě dělali taky , myslím si že to je normální , ale lepší jak kdyby nechodili vůbec..
Datum: 27. října 2013 22:40
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 28. října 2013 6:11
 bohuzel ne, ,to simusis koupit i tyorig brejle,,budou
Datum: 28. října 2013 6:11
Jméno: mara
IP: uživatel16293
 nazdar draci, chtěl jsem se zaptat jestli když nastřikam výfuk chromovým sprejem jestli to bude držet nebo jestli to sleze, nebo to musí byt přímo chrom na vysoke teploty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 23:02
 dáno na řídítka, ráfky a výfuky u 555. po cca roce máš po delší jízdě se spocenejma rukama ty ruce stříbrný, z výfuku to slezlo dolu, oškrabalo se to, opálilo a benzín to oplách (s benálem se to vůbec nekamarádí  )... akorát na ráfkách to jakš takš drží, ale jen na přednim, vzadu to rozežral zase z řetězu olej. je to tak nastříkat a nechat bejt...
Datum: 27. října 2013 23:02
Jméno: mara
IP: uživatel16293
 joo myslim chrom jako ten odstín babarvy... takže to nemáám ani zkoušet jo? díky za rady.
Datum: 27. října 2013 21:47
 Po první jízdě to sleze... odzkoušeno...
Datum: 27. října 2013 21:05
 ton "chrom" ve spreji je stříbřenka a nemá s chromem nic společné.. víš vubec co je to chrom a jak se nanáší?
Datum: 27. října 2013 20:59
 pravděpodobně nevydrží...kup za pár stovek lepší výfuk, vyjde to skoro stejně draho jak sprej nějakej.,..
Datum: 27. října 2013 20:27
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím draci, nevíte někdo číslo šedé barvy co je na pionýru na plechu sedla držáku cívky atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 19:31
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 zdar draci , mam problem s mustangem kdyz ho nakopavam a chytne , tak drzim trosku za plyn aby se chytl jenze furt kolisaji otacky az nakonec zdechne (kdyz nepridam plyn zdechne hned , mam ho zatahlej tak do pulky a kdyz uz to vypada ze se rozerve tak hned otacky zase klesnou a furt dokola) , takle to delam asi 10 min a pak konecne udrzi volnobeh aji slusne jede nevim si s tim rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 23:39
Jméno: pejsek
IP: uživatel15903
 jakou máš svíčku ?  jestli ji nemáš moc studenou
Datum: 27. října 2013 23:39
 nemáš volný karbec? měl sem ten stejný problém a karbec byl na kolínku volně
Datum: 27. října 2013 22:27
Jméno: Max
IP: uživatel14539
 Čau draci, chtěl jsem se zeptat chtěl bych si dát do pionýra 4 rychlost... mě napadlo že jak jsou 2 neutrály tak ten neutrál mezi 2a3 dát pryč a jak byl neutrál tam bych dal 3 a jak byla 3 tak 4 šlo by to? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 21:12
Jméno: Joski
IP: uživatel16894
 Spojka a jehly sú nepodstatné.V prípade že si nevymýšlaš tak si zabudol dodať že nemáš štartovanie (nakopávanie) musíš roztláčať a ako si upravil automat.
Datum: 05. března 2014 21:12
Jméno: David
IP: uživatel16770
 4Q převodovku mám vyrobenou do původních karterů, šířka kol jako originál 3Q. Lze namontovat do originálních karterů. Komplet uložená na jehlách. Teď dodělávám 2 verzi se 4 lamelovou spojkou bez primární řetězu.
Datum: 03. února 2014 11:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16328
 Max: Po pár úpravách ano. Musí se zúžit kolečka,předělat řadící automat a vyrobit nová vidlička. A pokud chceš aby to bylo smysluplné,tak se musí nový pár koleček vyrobit tak aby měli vhodný počet zubů. Jinak bys měl jen dvě dvojky - jednu pomalou a jednu rychlejší
Datum: 28. října 2013 10:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16325
 t jo chybí ti tam pár koleček doslova a osazení na hídelích ktere ti od těch koleček odvedou dílu.... automat taky umí řamykat jen 3 kvalty,,,,prakticky se kartevy vyvařili ofrezovali a znovu vyvrtali na převodovku za 175 ...ale i ona na fíka nejni moc dobrá....kvalty nesedí a na 4 to nejede....co se líbilo mě bylo motor přefiknout a místo převodovky tam navřit převodovku ze síma ....
Datum: 27. října 2013 19:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a představu jak tam ten kvalt dáš máš?? to to tam jako nasypeš nebo jak? myslim že na to můžeš zapomenout...
Datum: 27. října 2013 18:56
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdarec, jakou canu má pionyr po novém pořádném laku s motorem po kompletní go zapalováním vape a s papírama.Neberte to jako inzerci pouze chci znát odhad.Díky chlapi a děvčata-
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 10:13
Jméno: Max
IP: uživatel14539
 jn lk má pravdu trochu se rozepiš pač jak říkal když si to třeba lakuješ pistolý a vypadá to profesionálně tak už ti jde cena na horu pokud máš motor komplet po GO to znamená ložiska gufera pokud něco bylo na klice nebo na válci a všechno máš dávaný pořádně dohromady tak zas ti cena stoupá nejvíc asi za vzhled i jízdu
Datum: 28. října 2013 10:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je dost relativní... ono je rozdíl mezi štětkolakem a profilakem od lakýrky i mezi "go" rozpůlení motoru, vytlučení ložisek a natlučení novejch nebo opravdovou GO... může to bejt 2-3tis, ale i 10tis.. fotka by možná napomohla...
Datum: 27. října 2013 19:02
 Zdar draci, nemáte někdo návod jak složit řadící automat ? Na jawu 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 18:23
 Dělám generálku motoru na jawu 21 vše se zdá že funguje ale kdiž nasadím válec tak s motorem nelze hnout.... válec je po prvním výbrusu a dal sem tam i novej píst .... prosím o radu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 0:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel15276
 Máš sražené hrany na kanálech?kroužek se může zaseknout o ostrou hranu kanálu
Datum: 29. října 2013 0:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jaký máš vrtání je to na pístu
Datum: 28. října 2013 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak ti naráží do hlavy
Datum: 28. října 2013 20:49
 No nechal sem si udělt výbrus a ktomu sem dostal píst i kroužky ... kroužky sou usazené v zámcích jak mají být. Nejjde hnout s pístem ale pokuď tam píst neni vše funguje jak má.
Datum: 28. října 2013 15:57
 cus draku mě se jednou něco podobného stalo byl prasklej píst ale válec tam nešel úplně zlehka
Datum: 28. října 2013 10:39
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel15299
 To je krásné že si dal novej píst  a je to píst na ten výbrus který si udělal ? a pístní kroužky taky ?
Nebo nevím jak myslíš že se s motorem nedá hnout ... jako že se motor netočí když kopneš může být třeba blbé prokluzování spojky
Datum: 28. října 2013 9:43
 A píst s kroužkama se ve válci pohybuje jak?
Datum: 27. října 2013 14:51
Jméno: harry
IP: uživatel14880
 cau draci , nevi nekdo jakej predstih a odtrh na zundapp x 25 ? moc by mi to pomohlo diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 19:29
Jméno: pepa
IP: uživatel16325
 budu odvážnej ale myslím že kdyš to donutíš aby se kladívka otvírala cca 2 mm před h uvratí tak by ti to bafnout mělo ..odtrh byh dal 03 04 čilin od oka
Datum: 27. října 2013 19:29
 Zdravím, měl bych zde jeden dotaz týkající se řidičáku. Mám řidičák na B + k tomu mám jako každý možnost řídit AM. A jak to s tím AM je ? Na internetu jsem našel maličkou motorku (něco jako pitbike, akorát s homologací) s 50ccm motorem a 4- stupňovou převodovkou. Budu na tom moc jezdit s řidičákem co mám teď ? Čili B+AM ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 13:14
 S automatem je to do obsahu 125ccm, pokud to ma konstrukcni rychlost do 45km/h, tak na tom muzes jezdit s AM i kdyz je ta prevodovka manualni.
Datum: 29. října 2013 13:14
 Dík, to jsem chtěl vědět.
Datum: 27. října 2013 10:54
 Ne, není tomu tak...
Datum: 27. října 2013 10:51
 Nevím, mám v hlavě odněkud zakořeněné, že ten řidičák je jen pro vozidla s automatem, tak proto se ptám.
Datum: 27. října 2013 10:48
 Tak když to s tou rychlostí všichni víme, tak na co se vlastně ptáš?
Datum: 27. října 2013 10:44
 Výkon 3,5 kW, jako s tou rychlostí všichni víme jak to je 
Potřebuju něco jiného než skutr, aspoň to bude trošičku vypadat jak motorka.
Datum: 27. října 2013 10:34
 Za předpokladu že to má konstrukční rychlost nepřevyšující 45km/h, a zároveň je to schválené pro provoz na veřejných komunikacích, tak to řídit můžeš....
Datum: 27. října 2013 10:31
Jméno: Peter
IP: uživatel16321
 Zdravim, davam do kupy Pionyra s revmaplechy... (Jawa 50 typ 20) ...Chtel bych vas poprosit,zda nekdo nema nejaky soupis veskerych sroubku a matek,ktery budu potrebovat na to abych dal dohromady plechy? Motor mám v celku,akorát to potřebuju dát do kupy... Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 22:21
 Opiš si to z katalogu ND...je to nejlepší, protože zároveň vidíš kam který šroub přijde...
Datum: 26. října 2013 22:21
Jméno: filip
IP: uživatel16074
Datum: 26. října 2013 21:23
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 Zdravím, jaký máte názor na ojnici CKR, popř je něco lepšího k sehnání? Nezlobí jehličky okolo čepů???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 10:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ty otáčky se mi taky nezdají... Leda že by původní futro mělo tak malou vůli mezo čepem, že by se píst nechtěl "kývat"
Datum: 28. října 2013 10:23
Datum: 28. října 2013 10:16
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel15299
 Mám CKR na jaw.21 tady z fichtlkrámku ... jehličky sou špica ... vzrostly mi otázky díky menšímu odporu ... prostě si není naco stěžovat
Datum: 28. října 2013 9:45
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 Ze zvědavosti asi zkusím tu od rokwelu
Datum: 27. října 2013 21:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 CKR drzi 2. sezonu u valce tociciho 11000ot/min bez znamek opotrebeni (jedine, co jsem menil, byl pistni cep a horni futro, pro dobry pocit).
Datum: 27. října 2013 21:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16326
 crk bych se nebál onec koncu jde do ní namontovat futro bylo i tu v nabítce jen aby nebylo z mědi ale z bronzu..anebo jestli si počkáš na tu novou ..ale objí už origoš překonalo není čeho se bát
Datum: 27. října 2013 20:56
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 A já bych jí tak rád měl doma
Datum: 26. října 2013 21:52
 zatim ne,, je to novinka draku utajena
Datum: 26. října 2013 21:47
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 A je tu v nabídce?
Datum: 26. října 2013 21:41
 mam jeste stejne dobrou kvalitu ba mozna o neco lepsiho od znacky ROKWEL cena stejna,rozmery a jehli rovnez stejne,,, jen nei pomedena,,,, ale ona se ta med dava jen kvuli parada a hlavne aby zaretusovala vady na krase, rokwel ma rodokmen uslechtilej,,,,
Datum: 26. října 2013 21:17
 Už ji jezdím sezónu a půl v závodním motoru a myslím že ještě něco najede. Řek bych že nic lepšího neseženeš..
Datum: 26. října 2013 21:06
|



|