slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2194  2195  2196  2197  2198  2199  2200  2201  2202  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martinecek123      E-mail:      IP: uživatel1411    
hojte draci jak moc muzu snizit hlavu na pincku?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Tim jak je vetsi komprese(mnohem vetsi tlak), tak to ma obrovsky napor na klikovku a ta to proste neutahne, leda si kupit naku zavodni co to vydrzi:-)
 
 
Datum: 30. června 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel455    
Pojede ti to dobře kdyz snízis hlavu ale nebude ti to drzet volnobeh a zachvíly se ti vytřepou loziska v klice ale do tej doby to pojede suprově
 
 
Datum: 30. června 2008 16:43
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
no presne ti to nepovim ale sou na to tabulky a kdyz to najdu tak ti to napisu jo a pocitas s tim ze kdyz ji snizis tak sice docasne zvednes vykon ale taky znic loziska na klice? a ty cisla ti poslu pockej chvilu
 
 
Datum: 30. června 2008 16:40
 
 
 
 
Jméno: davis      IP: uživatel455    
čus draci nevíte o kolik snížit hlavu na jawě čz 175/356 dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 18:41
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
O kolik chceš... bacha jen na to, aby ti pak píst nedrkal do hlavy nebo do svíčky a pamatuj čím více snížíš hlavu, tím to sice možná pojede lépe, ale o to rychleji ti odejde motor...
 
 
Datum: 30. června 2008 18:41
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
zdravim chtel bych Vás požádat o odkazi vámi upravených strojů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: lk      E-mail:      IP: uživatel1217    
moje nová: http://www.jawa-cz-kary.wgz.cz a stará http://www.jawa50pionyr.estranky.cz (tu ted bohužel z nedostatku místa a času prodavam....)
 
 
Datum: 30. června 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
esli myslíš strojů celkově, a né pincků, tak tady jeden máš... http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=21851 :-)
 
 
Datum: 30. června 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel3224    
ja mam upravenyho na cross. A proč bi to mela byt vrazda?
 
 
Datum: 30. června 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
my prevazne stroje neupravujem.. protoze upravovat fichtla to je jako vrazda
 
 
Datum: 30. června 2008 14:58
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau , bratranec mi tvrdi ze videl 4 taktniho fichtla a ten motor prej vypadal uplne stejjne jako original ale podle me je to naprost blbost¨protoze mezi dvoj taktem a 4 taktem je takovej rozdil ze by to muselo zanechat stopy na vzhledu hlavne na valci . slysel ste o tom nekdo neco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Zajímalo by mě jak to ten bratranec poznal :-)
 
 
Datum: 30. června 2008 19:28
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3269    
No Tvůj bratranec to asi trošku spletl, ale jestli chceš mohu ti poslat jak vypadá třítaktní jeden takovej dokonce vlastním(Výbuch,Výfuk,Oddych) :-D
 
 
Datum: 30. června 2008 18:06
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
u čtyřtaktu musíš někam umístit ventily a vačku a takvý tím pádem by se vzhled motoru rapidně změnil.
 
 
Datum: 30. června 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1521    
jsou 4 taktni ale jenom NEW PIONYR
 
 
Datum: 30. června 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3358    
To si splet. Je jeden prototyp 4 rychlostniho pareza,ale 4 taktni je jedine new pioneer.
 
 
Datum: 30. června 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
ZDRAVÍM ZAJÍ MÁ ME VÁŠ NÁZOR NA TOTO!!!!! http://youtube.com/watch?v=kgWI2XYeYLg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: sainty      IP: uživatel2757    
je to v prdele
 
 
Datum: 01. července 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
je to sice docela pěkný, ale já tohle neuznávám...
 
 
Datum: 01. července 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3359    
krajsi bito bilo kebis ti riditka zdvihel jak maju mustngy origo a narovnal tez jak origo abisa natem nesedelo jak na cestni a hned to bude krajsi.ale jabich to asi za tyden cele zaspinil
 
 
Datum: 30. června 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mě se líbí celkem brevné provedení, to vypadá pěkně, akorát teda tak jak psali ostatní, zadek torchu níž a nějakýá blatník a bude to docela Ok... Je to pěkné, ale já jsem zastáncem originálů...
 
 
Datum: 30. června 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: lk      E-mail:      IP: uživatel1217    
mě se to docela líbí......jen jak řiká Standa tak to sedlo nejni nejhezší, ale jinak se mi to celkem líbí no......
 
 
Datum: 30. června 2008 17:07
 
 
 
 
Jméno: dčd      IP: uživatel525    
jezis slimak je tak hnusnej....zvuk jak vcela......vzivote bych to nechtel
 
 
Datum: 30. června 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel455    
kde jsi splašil ty pneumatiky ty sou good
 
 
Datum: 30. června 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
Martin: kdyz jsem zacinal taky jsem zastaval tohle heslo.. jediny jeho minus je , ze je minimalne trikrat drazsi nez fichtl... ale i v zakladu vypada o dost lip... a dneska mladej clovek chce na motorce taky torchu vypadat, a to sry, ale to na fichtlu fakt nejde.
 
 
Datum: 30. června 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
me se to libi a ze simsonem di do pici
 
 
Datum: 30. června 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
a navic, kdo vrazi takovyhle prachy do fichtla je blazen. za ty prahcy cos do nej dal bys mel peknyho simpla i s nejakym silnejsim valcem , napr 60/4 , jelo by ti to nesrovnatelne lip a u simsonu je ten tuning vubec nekde trochu jinde,,,
 
 
Datum: 30. června 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3358    
Barevne provedeni supr,ale zbytek stoji za nic. Kdyby aspon nebyl ten zadek tolik zvedlej a byl by vzadu blatnik tak by to vypadalo dobre ale jinak takle to stoji za houby.
 
 
Datum: 30. června 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel455    
tak jako neni to nejhorší ale s tím sedlem to pěkně posral víc se mi libi origo mustaf a musel do toho dat hodně penez
 
 
Datum: 30. června 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      IP: uživatel1709    
Myslím si že toho krásnýho originálního Mustanga pěkně zprasil, absolutně bezvkusná úprava
 
 
Datum: 30. června 2008 13:24
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
jako některé díli tam sů mazané,ale tak jak je to v kupě,je to docela hnusné!!!tuning je pěkný ale né tak extrémní!!
 
 
Datum: 30. června 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
je to pekne hnusny
 
 
Datum: 30. června 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Z tehle stroju mam radsi originali :-) ...
 
 
Datum: 30. června 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: fwasf      IP: uživatel525    
člověk absolutně bez vkusu..
 
 
Datum: 30. června 2008 12:54
 
 
 
 
Jméno: Kapt      IP: uživatel111    
Tak nejsem přiznivce takových plameňáků a čopristů ale je to dobrý , hlavně ten motor bude dobrej s tou hvězdicovou hlavou a tak...
 
 
Datum: 30. června 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdar draci ..., objednaval si uz nekdo vyfuky hikone ze stranky http://www.hikone.sk je to spolehlive?..... a jak ste spokojeny.......dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
mustang ma pravdu ja sem si je tam taky vobednal a maximalni spokojenost
 
 
Datum: 30. června 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel1337    
vyfuky hikone sou v poho a ta strranka taky
 
 
Datum: 30. června 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: Kapt      IP: uživatel111    
 
 
Datum: 30. června 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: OzZy      E-mail:      IP: uživatel3144    
cuss lidi proc kdyz mam pripojenou zarovku z civky do vypinace a do zarovky tak sviti ale desne malo nevim co s tim je..... poradte diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: Ozzy      IP: uživatel3144    
Na jawe 21 muzu sundat celou pravou stranu motoru bez sundani celeho a pak se v tom hrabat ne ???
 
 
Datum: 01. července 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Možností je více: buď jak je tu již napsaáno slabý rotor (magnet) - pak vyměnit za jiný silnější nebo špatné cívky: pak koupit nové a vyměnit. Cívky mohou být taky špinavé - vyndat a dátěným kartáčem opatrně oškrábat ty kovové častí na které působí mmagnet (jsou nejblíže k rotoru) a opatrně očistit celou cívku. Nebo také můžeš mít cívky moc daleko od rototru¨- masatvit na vzdálenost cca 0,3mm - popsáno na wiku.ic.cz. Také zkontroluj žárovky u zapalování 20W mají být přední 6V 15/15W a zadní 6V5W u 30W zapalování mají být přední 6V25/25W a zadní 6V5W jiné nepoužívat nebo to pak bude špatně svítit a samozřejně zkontroluj, jestli už ty žárovky nejsou vysvícené (zašlé).
 
 
Datum: 30. června 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
No hele ty civky kdyz budes sundavat tak nic jinyho sundavat nemusis civky ti drzej jednotlive na dvouch sroubech ty normalne povolis vytahne civku vezmes jinou das ji tam a utahnes... ale pozor!! na to aby ti ta civka nedrela o magneto!!! hodne zdaru
 
 
Datum: 30. června 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: OzZy      IP: uživatel3144    
A kdyz je chci vymenit nemusim sundat cely motor ???
 
 
Datum: 30. června 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Předpokládám že máš na mysli cívku-světelný pól magneta... tak pokud ti svítí málo, tak je to proto že má buď větší, než předepsaný výkon, nebo máš slabé, vyšeptané magnety v rotoru.
 
 
Datum: 30. června 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: lk      E-mail:      IP: uživatel1217    
chyba????? nejde mě sem psat přispěvky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: lk      E-mail:      IP: uživatel1217    
sorry hoši, mě sem nejde vložit jeden dotaz, takže prosim tohle ignorujte.....a jinak ono je to omezeno počtem znaků??
 
 
Datum: 30. června 2008 12:14
 
 
 
 
Jméno: buddhy      IP: uživatel3357    
ahoj...mam problem...nastartuju pincka...zaradím jedničku...zaskrčí to tam a najednou chcípne....cím to je??? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: Kiko      E-mail:      IP: uživatel3360    
Máš to rozbitý
 
 
Datum: 30. června 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: buddhy      IP: uživatel3357    
dik...sem si to myslel
 
 
Datum: 30. června 2008 11:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
podle me ti malo vypina spojka,musis ji trochu dotahnout,sroubek najdes v pravym deklu,na tom sroubku je maticka,tu maticku povolis trubkovym klicem a sroubek o trochu dotahnes(ne o moc),pak maticku utahnes a vyskousis jak to pojede
 
 
Datum: 30. června 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3359    
a cukne to stebu ze?,mas moc povolenu spojku,nastelujes srubkem v spojkovem dekli povol matku trubkovu desitku a dotahni srubek podla teho jak pujde a zse matku zatahni.
 
 
Datum: 30. června 2008 11:46
 
 
 
 
Jméno: chromar      E-mail:      IP: uživatel3169    
zdravim mohl by minekdo poradit,na me 175/356 je po renovaci motoru se stava ze mi strili nebo pufa do vyfuku hlavne pri vysokych otackach nemvedel by nekdo proc a jak to odstranit,predem dekuji za pripadne rady ,machacek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:08
 
 
 
 
Jméno: Holub      E-mail:      IP: uživatel210    
čus..jj bud předstih a nebo ti tam už nestačí dotíkat benzin.to mi dělá moje 477 když už ji mam vytočenou uplně na max.
 
 
Datum: 30. června 2008 12:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
typuju to na predstih
 
 
Datum: 30. června 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: hurry      IP: uživatel2971    
zdarec chci se zeptat mam babetu 210 automatik a najednou se mi staloze nemuzu zabrat proste slapnu a jde to strasne zlehka nevite co s tim muze byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
pokud se ti neto čí motor tak ti nějakej dobrák vypojil unašeč na řetězu, a nebo máš mrtě sjetý startovací čelisti
 
 
Datum: 30. června 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nebo zaolejovaná spojka...
 
 
Datum: 30. června 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
asi obložení na spojce v piči...rozdělej spojku a uvidíš.!
 
 
Datum: 30. června 2008 9:57
 
 
 
 
Jméno: rADUNOV      IP: uživatel2059    
Ahoj draci, nevíte kde bych mohl sehnat original odkapovou misku na jawu 555? Nebo nemáte ji někdo nepoužívanou doma? Samozřejmě v nerozbitém stavu! Pište...Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: E$pectro      IP: uživatel2461    
možná bych měl, kolik bys za ní byl ochotnej dát?
 
 
Datum: 30. června 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Radunov      E-mail:      IP: uživatel2059    
Danielito, tak mi prosím pošli foto na mail, jestli můžeš, dííík
 
 
Datum: 30. června 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
jasný, ale kámoš ji má, dělali se ;-), ale asi tam nebyla jako sériový díl nýbrž jako tuningový
 
 
Datum: 30. června 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Já tu misku mam ke starýmu karbecu, ale nevim na 100% jestli je to z pařízka
 
 
Datum: 30. června 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
me se zda ze u 555 ta miska neni ... pac kdyz se kouknes do dilenske prirucky nebo katalogu nahradnich dilu tak tam neni
 
 
Datum: 30. června 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      E-mail:      IP: uživatel1709    
Zdarec draci, před týdnem sem si koupil Babettku a až o tomhle víkendu sem na ní jezdil, všecko v pohodě, najel sem cca 20km a všecko v pohodě, ale najednou to začalo divně hrčet, ale jenom když sem dal plnej plyn, znělo to jak kdybych si oddělal výfuk a nakopl to (znám z fechtla), no nijak moc sem tomu na prdel nedával, vždycky tak na 1/2 plynu, jenom do pár kopců sem to okalil, jezdí to zatím normálně, ale zdá se mi že v motoru není něco ok, dál bych se chtěl ešče zeptat: Babetta mi drži volnoběh jak se jí chce, někdy zastavím a motor valí na normální otáčky, ale někdy zastavím a motor tak tak chrchle a zachvilku chcípne, nevíte někdo co s tím? Myslíte že je to lepší hodit do servisu profíkům? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Pavlos      IP: uživatel5160    
Hele ja mam taky babetu a jede mi 60 a to chrceni podle me je zadrenym loziskem na klice
 
 
Datum: 04. února 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel2194    
no voda v karbeci to je možný to se neboj ta se ti tam usadí lechce, no sundej karbec a uvidíš a přitom vyčisti trysky
 
 
Datum: 30. června 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      IP: uživatel1709    
No vodu v karbeci, tak to je vyloučeno, svíčku sem samozřejmě kontroloval, zkusím jich pár prozkoušet, no a na ucpaný trysky to nevidím, no ale díky za snahu. PS: na slovo hele su alegickej:-D
 
 
Datum: 30. června 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3358    
Hele ty servise, a svicku mas dobrou a trysky cisty??? muzes mit zasvinenou svicku nebo spis vodu v karburatoru nebo ucpanou trysku a pak se to hlti..
 
 
Datum: 30. června 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel2714    
zdar jawáci potřeboval bych poradit kam se dává kroužek ke spojkové tyčce(zvenku nebo musím rozebrat motor)dík.? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
O kroužek patří do pravého, spojkového víka motoru (zakrývá sekundární kolečko s magnetem). Proto půlit nemusíš. Jsou dva druhy zavíkování zmíněného O kroužku a minimálně u jedné verze (myslím že ale u obou) je třeba vyndat spojkové ložisko (6202/C3) a gufero (15x35x7). Potom je třeba vydloubnout či z druhé strany vylisovat zavíčkování O kroužku a pak teprve O kroužek vyměníš... plus všecko zpět. Tedy ložisko použít jen při šetrném vyjmutí a dobrém stavu jinak doporučuju spolu s guferem vyměnit za nové... vbratru to vyjde kolem 80kč. Ložisko nejlépe vyndáš ohřátím plamenem domečku ložiska a citlivým vyklepnutím po dostatečném ohřátí (tipuju tak nejméně na 120st celsia).
 
 
Datum: 30. června 2008 7:12
 
 
 
 
Jméno: buddy      IP: uživatel2971    
zdr jak mam sundat lozisko na klice s jawy 20 diky jo a ktere lozisko by melo byt na v levem karteru do toho loziska vede hlavni hridel na lozisku je napsano 6202 akdyz sem se tady dival tak tu jsou dve to lozisko by melo byt z pulky kryte na lozisku mam napsano (6202 z)diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pokud ti zůstalo při půlení motoru ložisko na klice, zkontroluj jestli není domeček ložiska vymačkanej a jestli do něj nejde ložisko moc volně. Obvykle totiž ložisko zůstane v karteru. Pokud jede ložisko do domečku kliky volně, tak ti doporučuju vyměnit kartery, protože hrozí posunutí ložiska za běhu motoru či jiné nestandardní nebezpečné stavy. Z kliky ho sundáš stahovákem, nejlépe trojramenným. Všechny ložiska motoru by měly být C3 (s vůli na hřídel) a za dob bolševika a výroby Jawy 50 se zakrytovaná ložiska nedělala, takže pozor s tím kde použít zakrytovaná ložiska. 6202 by zakrytované šlo použít ale smysl to nemá když je uprostřed olejové lázně skříně, ale tam kde jsou gufera, tak tam se použít nesmí, protože by hrozilo že by se břit gufera nedostatečně mazal olejem (zkrz zakrytované ložisko prochází velmi málo, často nedostatečně oleje) a gufero by předčasně umřelo... To zmíněné Z znamená zykrytované, ale mám na paměti že pokud je jen jedno Z tak je zakrytované z jedné strany. 2Z z obou...
 
 
Datum: 30. června 2008 7:06
 
 
 
 
Jméno: mx 177      IP: uživatel2890    
Zdarec chtěl bych se zeptat jestli můžu dát do fichtla syntetiku - polosyntetiku: http://www.mxshopcepelak.cz/detail/150-510-powerlube-2t/ . A jestli je lepší jezdit na natural? Jsou to blbiny ale předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Každej Olej určenej pro dvoutaktní motory u fichtla stačí, spíš je to u dražších modelů naž M2T vyhazování peněz, které je výhodnější investovat do oprav :o). A benzin tam lej jakej chceš. Přísady v benzinech jsou tam jen pro ventilová sedla 4T motorů a to tě s 2T motorem nezajímá. Každopádně si myslím že pokud byl motor dělanej na 80ti oktanový benzín který se dnes nevyrábí, tak by bylo lepší jezdit na 91ku (special), ale že je málo rozšířený tak i já jezdím na 95ku (natural) a žádné problémy jsem z toho nezaregistroval.
 
 
Datum: 30. června 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: toncek      IP: uživatel2961    
Zdar draci!!neska sem byl jezdit na mojom fichtlovy jawa 21 a najednou začel sám od sebe brzdit a kouřilo se z hlavy tak sem zastavil chvýli počkal a za chvýli to zase jelo.Nevíte co s tim je????předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3352    
si ho asi trochu pridrel a zapek. Pokud jeste jede tak to ber jako varovani,vycisti poradne zebra na hlave a na valci a poradne to maz!!!
 
 
Datum: 29. června 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: red      IP: uživatel3034    
pardon vedle :-D
 
 
Datum: 29. června 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: red      E-mail:      IP: uživatel3034    
Tak ten black je nesrovnatelně lepší, stačí když se podíváš z blízka na tenhle a ten black... Uvidíš, že kvalita opracovaní je nesrovnatelná... Hlavně se to vyrábí na jiným místě a konstrukce difuzoru atd. jsou taky odlišné... To je jako srovnávat Traboše s BMW
 
 
Datum: 29. června 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
pridreny!
 
 
Datum: 29. června 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jánko 21      IP: uživatel2250    
ahojky chtěl bych sa spitat v čom je lapší dellorto black edition oproti dellorto 19 čo tu má sesa?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Ladybird      E-mail:      IP: uživatel2250    
to johnyppe Co to tu kecas?? tady se resilo ,ze kdyz uz kupovat karbec cca za 2000, tak je lepsi si priplatit a koupit toho blacka. Resili se tu rozdily mezi blackem a normalni zastaralou 19kou a pkud ja vim ,tak sem na forum chodi mraky lidi co ma motor hodne upravenej,ale tem nikdo takovej jako ty radit nemusi. A pokud se podivas poradne na tu otazku nahore,tak znela--- v cem je lepsi black oproti obyc 19ce? Takze pokud to nevis ,tak se radsi nevyjadruj machrovat umi kazdej.
 
 
Datum: 02. července 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Toci mi 13 800 otacek, muzeme se zase bavit? Ja se tady bavim o podstatnych rozdilech, me je uplne jedno, jestli je vicko sroubovaci nebo ne, srouby si odsroubovat umim, ale ty zjevne asi ne. Vrazet takove penize do fechtla je holy nesmysl. Urcite bude nekdo na fechtlovi resit, jestl je karbec, ktery je drazsi nez cela motorka, cerny :-D Tady se pohybuje par lidi, kteri by ten vetsi karbec opravdu vyuzili, ale skoro vsichni si mysli, ze si koupi karbec a bude jim to naraz litat 100 km/h. Ale at si ho koupi. Ja si tady potom rad prectu, jak budou psat, ze jim jede fechtl jeste hur nez predtim a neumi ho sestelovat :-)
 
 
Datum: 01. července 2008 16:51
 
 
 
 
Jméno: SSZMS      E-mail:      IP: uživatel3034    
Tak za 1. On nepsal, že má seriový motor. Za 2. Je vidět, že si blacka neviděl ani na obrázku jinak bys věděl, že první viditelný rozdíl je třeba ten, že má šroubovací víčko a ne na šrouby jako ten ingot co vlastníš... Až ti bude fichtl točit 13800 ot/min, tak přijď a můžem se zase bavit :o)
 
 
Datum: 30. června 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Lisi se jenom v tom, ze je cerny. Jde videt, ze red ty karbece jeste v zivote nemel v ruce. A jestli si myslis, ze je lepsi, tak te lituju, protoze vyhazujes zbytecne moc penez. Ale stejne to tady nema cenu rikat, protoze tady si to vsichni predstavujou jak hurvinek valku. Vy si myslite, ze si staci koupit blby karbec, nasadit ho a jet? A ze tim naraz ziskate nekolik koni? Jestli si ho nekdo koupi tak si bude muset koupit taky sadu trysek, aby karbec vubec spravne naladil. A pokud se mu to povede naladit, tak bude rad, kdyz mu fechtl pojede aspon stejne dobre, jak jezdil s origo karbecem. Proste tahle uprava je na serioveho fechtla nesmyslna a kdo rika ze ne, vubec nevi, o co se jedna..
 
 
Datum: 30. června 2008 9:31
 
 
 
 
Jméno: red      E-mail:      IP: uživatel3034    
Tak ten black je nesrovnatelně lepší, stačí když se podíváš z blízka na tenhle a ten black... Uvidíš, že kvalita opracovaní je nesrovnatelná... Hlavně se to vyrábí na jiným místě a konstrukce difuzoru atd. jsou taky odlišné... To je jako srovnávat Traboše s BMW
 
 
Datum: 29. června 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nevíte nekdo o nejakym eshopu na tuning dily na pionýra??? Např sání,paprsková hlava válce, pneu, tuning rychlopal atp. které jsou na tomto videu??? http://youtube.com/watch?v=kgWI2XYeYLg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
caw ta motorka co je na tube je moje pokud mas naky dotazy Číslo ICQ: 413-325-285
 
 
Datum: 30. června 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
tak da se to sehnat, ale v nejakem shopu to vse nesezenes ale ja vim kde se da na netu sehnat ty pneu co tam ma,hlavu,filtr,lamely ma tady SESA atd......
 
 
Datum: 29. června 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: sainty      IP: uživatel2757    
Kaj je servis, který by mi udělal g.o. motoru na jawu 21. u Třince odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: sainty      IP: uživatel2757    
pro xxx nemam ridičak, jsem ze smilovic (12 km od třince), ale zajezdit muzeme
 
 
Datum: 29. června 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: xxx      E-mail:      IP: uživatel1122    
Kde bydlíš v Třinci...,,já sem taky s třince že bychom udělali někdy vyjíždku
 
 
Datum: 29. června 2008 20:05
 
<  2194  2195  2196  2197  2198  2199  2200  2201  2202  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 15:13:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu