Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hojte draci jak moc muzu snizit hlavu na pincku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 18:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Tim jak je vetsi komprese(mnohem vetsi tlak), tak to ma obrovsky napor na klikovku a ta to proste neutahne, leda si kupit naku zavodni co to vydrzi
Datum: 30. června 2008 18:46
Jméno: dejv
IP: uživatel455
Pojede ti to dobře kdyz snízis hlavu ale nebude ti to drzet volnobeh a zachvíly se ti vytřepou loziska v klice ale do tej doby to pojede suprově
Datum: 30. června 2008 16:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
no presne ti to nepovim ale sou na to tabulky a kdyz to najdu tak ti to napisu jo a pocitas s tim ze kdyz ji snizis tak sice docasne zvednes vykon ale taky znic loziska na klice? a ty cisla ti poslu pockej chvilu
Datum: 30. června 2008 16:40
Jméno: davis
IP: uživatel455
 čus draci nevíte o kolik snížit hlavu na jawě čz 175/356 dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 18:41
O kolik chceš... bacha jen na to, aby ti pak píst nedrkal do hlavy nebo do svíčky a pamatuj čím více snížíš hlavu, tím to sice možná pojede lépe, ale o to rychleji ti odejde motor...
Datum: 30. června 2008 18:41
 zdravim chtel bych Vás požádat o odkazi vámi upravených strojů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 17:09
Datum: 30. června 2008 17:09
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
Datum: 30. června 2008 16:57
Jméno: Hobit
IP: uživatel3224
ja mam upravenyho na cross. A proč bi to mela byt vrazda?
Datum: 30. června 2008 16:13
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
my prevazne stroje neupravujem.. protoze upravovat fichtla to je jako vrazda
Datum: 30. června 2008 14:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau , bratranec mi tvrdi ze videl 4 taktniho fichtla a ten motor prej vypadal uplne stejjne jako original ale podle me je to naprost blbost¨protoze mezi dvoj taktem a 4 taktem je takovej rozdil ze by to muselo zanechat stopy na vzhledu hlavne na valci . slysel ste o tom nekdo neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 19:28
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Zajímalo by mě jak to ten bratranec poznal
Datum: 30. června 2008 19:28
No Tvůj bratranec to asi trošku spletl, ale jestli chceš mohu ti poslat jak vypadá třítaktní jeden takovej dokonce vlastním(Výbuch,Výfuk,Oddych)
Datum: 30. června 2008 18:06
u čtyřtaktu musíš někam umístit ventily a vačku a takvý tím pádem by se vzhled motoru rapidně změnil.
Datum: 30. června 2008 15:11
Jméno: jawak
IP: uživatel1521
jsou 4 taktni ale jenom NEW PIONYR
Datum: 30. června 2008 14:28
Jméno: Standa
IP: uživatel3358
To si splet. Je jeden prototyp 4 rychlostniho pareza,ale 4 taktni je jedine new pioneer.
Datum: 30. června 2008 14:28
Posl.aktualizace: 01. července 2008 10:30
Jméno: sainty
IP: uživatel2757
je to v prdele
Datum: 01. července 2008 10:30
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
je to sice docela pěkný, ale já tohle neuznávám...
Datum: 01. července 2008 9:08
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
krajsi bito bilo kebis ti riditka zdvihel jak maju mustngy origo a narovnal tez jak origo abisa natem nesedelo jak na cestni a hned to bude krajsi.ale jabich to asi za tyden cele zaspinil
Datum: 30. června 2008 23:03
Mě se líbí celkem brevné provedení, to vypadá pěkně, akorát teda tak jak psali ostatní, zadek torchu níž a nějakýá blatník a bude to docela Ok... Je to pěkné, ale já jsem zastáncem originálů...
Datum: 30. června 2008 18:24
mě se to docela líbí......jen jak řiká Standa tak to sedlo nejni nejhezší, ale jinak se mi to celkem líbí no......
Datum: 30. června 2008 17:07
Jméno: dčd
IP: uživatel525
jezis slimak je tak hnusnej....zvuk jak vcela......vzivote bych to nechtel
Datum: 30. června 2008 16:56
Jméno: dejv
IP: uživatel455
kde jsi splašil ty pneumatiky ty sou good
Datum: 30. června 2008 16:47
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
Martin: kdyz jsem zacinal taky jsem zastaval tohle heslo.. jediny jeho minus je , ze je minimalne trikrat drazsi nez fichtl... ale i v zakladu vypada o dost lip... a dneska mladej clovek chce na motorce taky torchu vypadat, a to sry, ale to na fichtlu fakt nejde.
Datum: 30. června 2008 15:53
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
me se to libi a ze simsonem di do pici
Datum: 30. června 2008 15:21
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
a navic, kdo vrazi takovyhle prachy do fichtla je blazen. za ty prahcy cos do nej dal bys mel peknyho simpla i s nejakym silnejsim valcem , napr 60/4 , jelo by ti to nesrovnatelne lip a u simsonu je ten tuning vubec nekde trochu jinde,,,
Datum: 30. června 2008 14:59
Jméno: Standa
IP: uživatel3358
Barevne provedeni supr,ale zbytek stoji za nic. Kdyby aspon nebyl ten zadek tolik zvedlej a byl by vzadu blatnik tak by to vypadalo dobre ale jinak takle to stoji za houby.
Datum: 30. června 2008 14:24
Jméno: dejv
IP: uživatel455
tak jako neni to nejhorší ale s tím sedlem to pěkně posral víc se mi libi origo mustaf a musel do toho dat hodně penez
Datum: 30. června 2008 14:16
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
Myslím si že toho krásnýho originálního Mustanga pěkně zprasil, absolutně bezvkusná úprava
Datum: 30. června 2008 13:24
jako některé díli tam sů mazané,ale tak jak je to v kupě,je to docela hnusné!!!tuning je pěkný ale né tak extrémní!!
Datum: 30. června 2008 13:01
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
je to pekne hnusny
Datum: 30. června 2008 13:00
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Z tehle stroju mam radsi originali  ...
Datum: 30. června 2008 12:57
Jméno: fwasf
IP: uživatel525
člověk absolutně bez vkusu..
Datum: 30. června 2008 12:54
Jméno: Kapt
IP: uživatel111
Tak nejsem přiznivce takových plameňáků a čopristů ale je to dobrý , hlavně ten motor bude dobrej s tou hvězdicovou hlavou a tak...
Datum: 30. června 2008 12:51
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdar draci ..., objednaval si uz nekdo vyfuky hikone ze stranky http://www.hikone.sk je to spolehlive?..... a jak ste spokojeny.......dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 15:27
Jméno: deda
IP: uživatel556
mustang ma pravdu ja sem si je tam taky vobednal a maximalni spokojenost
Datum: 30. června 2008 15:27
Jméno: mustang
IP: uživatel1337
vyfuky hikone sou v poho a ta strranka taky
Datum: 30. června 2008 14:27
Jméno: Kapt
IP: uživatel111
Datum: 30. června 2008 12:52
 cuss lidi proc kdyz mam pripojenou zarovku z civky do vypinace a do zarovky tak sviti ale desne malo nevim co s tim je..... poradte diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 11:30
Jméno: Ozzy
IP: uživatel3144
Na jawe 21 muzu sundat celou pravou stranu motoru bez sundani celeho a pak se v tom hrabat ne ???
Datum: 01. července 2008 11:30
Možností je více: buď jak je tu již napsaáno slabý rotor (magnet) - pak vyměnit za jiný silnější nebo špatné cívky: pak koupit nové a vyměnit. Cívky mohou být taky špinavé - vyndat a dátěným kartáčem opatrně oškrábat ty kovové častí na které působí mmagnet (jsou nejblíže k rotoru) a opatrně očistit celou cívku. Nebo také můžeš mít cívky moc daleko od rototru¨- masatvit na vzdálenost cca 0,3mm - popsáno na wiku.ic.cz. Také zkontroluj žárovky u zapalování 20W mají být přední 6V 15/15W a zadní 6V5W u 30W zapalování mají být přední 6V25/25W a zadní 6V5W jiné nepoužívat nebo to pak bude špatně svítit a samozřejně zkontroluj, jestli už ty žárovky nejsou vysvícené (zašlé).
Datum: 30. června 2008 18:33
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
No hele ty civky kdyz budes sundavat tak nic jinyho sundavat nemusis civky ti drzej jednotlive na dvouch sroubech ty normalne povolis vytahne civku vezmes jinou das ji tam a utahnes... ale pozor!! na to aby ti ta civka nedrela o magneto!!! hodne zdaru
Datum: 30. června 2008 14:38
Jméno: OzZy
IP: uživatel3144
A kdyz je chci vymenit nemusim sundat cely motor ???
Datum: 30. června 2008 13:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Předpokládám že máš na mysli cívku-světelný pól magneta... tak pokud ti svítí málo, tak je to proto že má buď větší, než předepsaný výkon, nebo máš slabé, vyšeptané magnety v rotoru.
Datum: 30. června 2008 12:46
 chyba????? nejde mě sem psat přispěvky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:14
sorry hoši, mě sem nejde vložit jeden dotaz, takže prosim tohle ignorujte.....a jinak ono je to omezeno počtem znaků??
Datum: 30. června 2008 12:14
Jméno: buddhy
IP: uživatel3357
 ahoj...mam problem...nastartuju pincka...zaradím jedničku...zaskrčí to tam a najednou chcípne....cím to je??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:01
Máš to rozbitý
Datum: 30. června 2008 12:01
Jméno: buddhy
IP: uživatel3357
dik...sem si to myslel
Datum: 30. června 2008 11:50
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
podle me ti malo vypina spojka,musis ji trochu dotahnout,sroubek najdes v pravym deklu,na tom sroubku je maticka,tu maticku povolis trubkovym klicem a sroubek o trochu dotahnes(ne o moc),pak maticku utahnes a vyskousis jak to pojede
Datum: 30. června 2008 11:48
a cukne to stebu ze?,mas moc povolenu spojku,nastelujes srubkem v spojkovem dekli povol matku trubkovu desitku a dotahni srubek podla teho jak pujde a zse matku zatahni.
Datum: 30. června 2008 11:46
 zdravim mohl by minekdo poradit,na me 175/356 je po renovaci motoru se stava ze mi strili nebo pufa do vyfuku hlavne pri vysokych otackach nemvedel by nekdo proc a jak to odstranit,predem dekuji za pripadne rady ,machacek
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:08
čus..jj bud předstih a nebo ti tam už nestačí dotíkat benzin.to mi dělá moje 477 když už ji mam vytočenou uplně na max.
Datum: 30. června 2008 12:08
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
typuju to na predstih
Datum: 30. června 2008 11:49
Jméno: hurry
IP: uživatel2971
 zdarec chci se zeptat mam babetu 210 automatik a najednou se mi staloze nemuzu zabrat proste slapnu a jde to strasne zlehka nevite co s tim muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 22:23
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
pokud se ti neto čí motor tak ti nějakej dobrák vypojil unašeč na řetězu, a nebo máš mrtě sjetý startovací čelisti
Datum: 30. června 2008 22:23
nebo zaolejovaná spojka...
Datum: 30. června 2008 18:27
asi obložení na spojce v piči...rozdělej spojku a uvidíš.!
Datum: 30. června 2008 9:57
Jméno: rADUNOV
IP: uživatel2059
 Ahoj draci, nevíte kde bych mohl sehnat original odkapovou misku na jawu 555? Nebo nemáte ji někdo nepoužívanou doma? Samozřejmě v nerozbitém stavu! Pište...Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:17
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
možná bych měl, kolik bys za ní byl ochotnej dát?
Datum: 30. června 2008 12:17
Danielito, tak mi prosím pošli foto na mail, jestli můžeš, dííík
Datum: 30. června 2008 12:17
Jméno: Radunov
IP: uživatel2059
jasný, ale kámoš ji má, dělali se  , ale asi tam nebyla jako sériový díl nýbrž jako tuningový
Datum: 30. června 2008 12:16
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Já tu misku mam ke starýmu karbecu, ale nevim na 100% jestli je to z pařízka
Datum: 30. června 2008 11:57
Jméno: johny
IP: uživatel2090
me se zda ze u 555 ta miska neni ... pac kdyz se kouknes do dilenske prirucky nebo katalogu nahradnich dilu tak tam neni
Datum: 30. června 2008 11:17
 Zdarec draci, před týdnem sem si koupil Babettku a až o tomhle víkendu sem na ní jezdil, všecko v pohodě, najel sem cca 20km a všecko v pohodě, ale najednou to začalo divně hrčet, ale jenom když sem dal plnej plyn, znělo to jak kdybych si oddělal výfuk a nakopl to (znám z fechtla), no nijak moc sem tomu na prdel nedával, vždycky tak na 1/2 plynu, jenom do pár kopců sem to okalil, jezdí to zatím normálně, ale zdá se mi že v motoru není něco ok, dál bych se chtěl ešče zeptat: Babetta mi drži volnoběh jak se jí chce, někdy zastavím a motor valí na normální otáčky, ale někdy zastavím a motor tak tak chrchle a zachvilku chcípne, nevíte někdo co s tím? Myslíte že je to lepší hodit do servisu profíkům? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 19:17
Jméno: Pavlos
IP: uživatel5160
 Hele ja mam taky babetu a jede mi 60 a to chrceni podle me je zadrenym loziskem na klice
Datum: 04. února 2009 19:17
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
no voda v karbeci to je možný to se neboj ta se ti tam usadí lechce, no sundej karbec a uvidíš a přitom vyčisti trysky
Datum: 30. června 2008 13:45
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
No vodu v karbeci, tak to je vyloučeno, svíčku sem samozřejmě kontroloval, zkusím jich pár prozkoušet, no a na ucpaný trysky to nevidím, no ale díky za snahu. PS: na slovo hele su alegickej
Datum: 30. června 2008 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel3358
Hele ty servise, a svicku mas dobrou a trysky cisty??? muzes mit zasvinenou svicku nebo spis vodu v karburatoru nebo ucpanou trysku a pak se to hlti..
Datum: 30. června 2008 11:16
 zdar jawáci potřeboval bych poradit kam se dává kroužek ke spojkové tyčce(zvenku nebo musím rozebrat motor)dík.?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
O kroužek patří do pravého, spojkového víka motoru (zakrývá sekundární kolečko s magnetem). Proto půlit nemusíš. Jsou dva druhy zavíkování zmíněného O kroužku a minimálně u jedné verze (myslím že ale u obou) je třeba vyndat spojkové ložisko (6202/C3) a gufero (15x35x7). Potom je třeba vydloubnout či z druhé strany vylisovat zavíčkování O kroužku a pak teprve O kroužek vyměníš... plus všecko zpět. Tedy ložisko použít jen při šetrném vyjmutí a dobrém stavu jinak doporučuju spolu s guferem vyměnit za nové... vbratru to vyjde kolem 80kč. Ložisko nejlépe vyndáš ohřátím plamenem domečku ložiska a citlivým vyklepnutím po dostatečném ohřátí (tipuju tak nejméně na 120st celsia).
Datum: 30. června 2008 7:12
Jméno: buddy
IP: uživatel2971
 zdr jak mam sundat lozisko na klice s jawy 20 diky jo a ktere lozisko by melo byt na v levem karteru do toho loziska vede hlavni hridel na lozisku je napsano 6202 akdyz sem se tady dival tak tu jsou dve to lozisko by melo byt z pulky kryte na lozisku mam napsano (6202 z)diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:06
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pokud ti zůstalo při půlení motoru ložisko na klice, zkontroluj jestli není domeček ložiska vymačkanej a jestli do něj nejde ložisko moc volně. Obvykle totiž ložisko zůstane v karteru. Pokud jede ložisko do domečku kliky volně, tak ti doporučuju vyměnit kartery, protože hrozí posunutí ložiska za běhu motoru či jiné nestandardní nebezpečné stavy. Z kliky ho sundáš stahovákem, nejlépe trojramenným. Všechny ložiska motoru by měly být C3 (s vůli na hřídel) a za dob bolševika a výroby Jawy 50 se zakrytovaná ložiska nedělala, takže pozor s tím kde použít zakrytovaná ložiska. 6202 by zakrytované šlo použít ale smysl to nemá když je uprostřed olejové lázně skříně, ale tam kde jsou gufera, tak tam se použít nesmí, protože by hrozilo že by se břit gufera nedostatečně mazal olejem (zkrz zakrytované ložisko prochází velmi málo, často nedostatečně oleje) a gufero by předčasně umřelo... To zmíněné Z znamená zykrytované, ale mám na paměti že pokud je jen jedno Z tak je zakrytované z jedné strany. 2Z z obou...
Datum: 30. června 2008 7:06
Jméno: mx 177
IP: uživatel2890
Posl.aktualizace: 30. června 2008 7:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Každej Olej určenej pro dvoutaktní motory u fichtla stačí, spíš je to u dražších modelů naž M2T vyhazování peněz, které je výhodnější investovat do oprav :o). A benzin tam lej jakej chceš. Přísady v benzinech jsou tam jen pro ventilová sedla 4T motorů a to tě s 2T motorem nezajímá. Každopádně si myslím že pokud byl motor dělanej na 80ti oktanový benzín který se dnes nevyrábí, tak by bylo lepší jezdit na 91ku (special), ale že je málo rozšířený tak i já jezdím na 95ku (natural) a žádné problémy jsem z toho nezaregistroval.
Datum: 30. června 2008 7:16
Jméno: toncek
IP: uživatel2961
 Zdar draci!!neska sem byl jezdit na mojom fichtlovy jawa 21 a najednou začel sám od sebe brzdit a kouřilo se z hlavy tak sem zastavil chvýli počkal a za chvýli to zase jelo.Nevíte co s tim je????předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel3352
si ho asi trochu pridrel a zapek. Pokud jeste jede tak to ber jako varovani,vycisti poradne zebra na hlave a na valci a poradne to maz!!!
Datum: 29. června 2008 20:45
Jméno: red
IP: uživatel3034
pardon vedle
Datum: 29. června 2008 20:21
Tak ten black je nesrovnatelně lepší, stačí když se podíváš z blízka na tenhle a ten black... Uvidíš, že kvalita opracovaní je nesrovnatelná... Hlavně se to vyrábí na jiným místě a konstrukce difuzoru atd. jsou taky odlišné... To je jako srovnávat Traboše s BMW
Datum: 29. června 2008 20:21
Jméno: monax
IP: uživatel467
pridreny!
Datum: 29. června 2008 20:20
Jméno: Jánko 21
IP: uživatel2250
 ahojky chtěl bych sa spitat v čom je lapší dellorto black edition oproti dellorto 19 čo tu má sesa??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 17:44
to johnyppe Co to tu kecas?? tady se resilo ,ze kdyz uz kupovat karbec cca za 2000, tak je lepsi si priplatit a koupit toho blacka. Resili se tu rozdily mezi blackem a normalni zastaralou 19kou a pkud ja vim ,tak sem na forum chodi mraky lidi co ma motor hodne upravenej,ale tem nikdo takovej jako ty radit nemusi. A pokud se podivas poradne na tu otazku nahore,tak znela--- v cem je lepsi black oproti obyc 19ce? Takze pokud to nevis ,tak se radsi nevyjadruj machrovat umi kazdej.
Datum: 02. července 2008 17:44
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Toci mi 13 800 otacek, muzeme se zase bavit? Ja se tady bavim o podstatnych rozdilech, me je uplne jedno, jestli je vicko sroubovaci nebo ne, srouby si odsroubovat umim, ale ty zjevne asi ne. Vrazet takove penize do fechtla je holy nesmysl. Urcite bude nekdo na fechtlovi resit, jestl je karbec, ktery je drazsi nez cela motorka, cerny  Tady se pohybuje par lidi, kteri by ten vetsi karbec opravdu vyuzili, ale skoro vsichni si mysli, ze si koupi karbec a bude jim to naraz litat 100 km/h. Ale at si ho koupi. Ja si tady potom rad prectu, jak budou psat, ze jim jede fechtl jeste hur nez predtim a neumi ho sestelovat
Datum: 01. července 2008 16:51
Tak za 1.
On nepsal, že má seriový motor.
Za 2. Je vidět, že si blacka neviděl ani na obrázku jinak bys věděl, že první viditelný rozdíl je třeba ten, že má šroubovací víčko a ne na šrouby jako ten ingot co vlastníš...
Až ti bude fichtl točit 13800 ot/min, tak přijď a můžem se zase bavit :o)
Datum: 30. června 2008 21:19
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Lisi se jenom v tom, ze je cerny. Jde videt, ze red ty karbece jeste v zivote nemel v ruce. A jestli si myslis, ze je lepsi, tak te lituju, protoze vyhazujes zbytecne moc penez. Ale stejne to tady nema cenu rikat, protoze tady si to vsichni predstavujou jak hurvinek valku. Vy si myslite, ze si staci koupit blby karbec, nasadit ho a jet? A ze tim naraz ziskate nekolik koni? Jestli si ho nekdo koupi tak si bude muset koupit taky sadu trysek, aby karbec vubec spravne naladil. A pokud se mu to povede naladit, tak bude rad, kdyz mu fechtl pojede aspon stejne dobre, jak jezdil s origo karbecem. Proste tahle uprava je na serioveho fechtla nesmyslna a kdo rika ze ne, vubec nevi, o co se jedna..
Datum: 30. června 2008 9:31
Tak ten black je nesrovnatelně lepší, stačí když se podíváš z blízka na tenhle a ten black... Uvidíš, že kvalita opracovaní je nesrovnatelná... Hlavně se to vyrábí na jiným místě a konstrukce difuzoru atd. jsou taky odlišné... To je jako srovnávat Traboše s BMW
Datum: 29. června 2008 20:22
Posl.aktualizace: 30. června 2008 12:36
caw ta motorka co je na tube je moje pokud mas naky dotazy Číslo ICQ: 413-325-285
Datum: 30. června 2008 12:36
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
tak da se to sehnat, ale v nejakem shopu to vse nesezenes ale ja vim kde se da na netu sehnat ty pneu co tam ma,hlavu,filtr,lamely ma tady SESA atd......
Datum: 29. června 2008 21:13
Jméno: sainty
IP: uživatel2757
 Kaj je servis, který by mi udělal g.o. motoru na jawu 21. u Třince
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 21:09
Jméno: sainty
IP: uživatel2757
pro xxx nemam ridičak, jsem ze smilovic (12 km od třince), ale zajezdit muzeme
Datum: 29. června 2008 21:09
Kde bydlíš v Třinci...,,já sem taky s třince že bychom udělali někdy vyjíždku
Datum: 29. června 2008 20:05
|



|