Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar asi po 5 KM na svám fíkovy mi začne kuckat a následně vynechávat když vytáhnu svíčku tak je ůplně černá asi od karbonu
,když ji následně utřu hadrem a nasadím tak hned jede co stím aby se to tam neusazovalo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 8:50
tak si tam zkus kupit jinou svicku z jinou tepelnou hodnotou kazda svicka by mela mit samocistici shopnost.nejlepsi zkusenosti na fichtlu mam se starou palkou n7y
Datum: 08. července 2008 8:50
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
No prostě to už sem dávno udělal je tam 1:40 předtím jsem zkoušel 1:33 a mastil se.
Datum: 04. července 2008 8:24
Jméno: pokac
IP: uživatel330
no proste tam do benalu dej min voleje!
Datum: 03. července 2008 22:42
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Jak dát o drážku níž jehlu jako tu v plovákovce???
Svíčka mokra není, ale je pokryta carbonem Jo dneska jsem vypálil koleno a výfuk zatím sem najezdil, ale jenom tak 300 m tak zkušebně zatím jede ale uvidí se.
Datum: 02. července 2008 17:36
zdarec chtěl jsemse zeptat jestli máš i moktou svičku jestli e tak se podivej na pistni kroužky možná je jeden prasklej zda se mi že ten prvni od motorku je stiraci nevim no kdeyž tak zkus a jestli máš mokrou svičku tak je to předstihem zdar
Datum: 02. července 2008 9:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zkus dát o drážku níž jehlu...
Datum: 02. července 2008 8:21
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
A jak se snižuje bohatost směsi???
Jo a jak vyčistit kolínko???
Datum: 02. července 2008 7:40
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Nebo je moc bohata smes
Datum: 01. července 2008 23:08
třeba moc oleje v béňu ... nebo to co podotkl kolega
Datum: 01. července 2008 21:55
Jméno: josef
IP: uživatel2969
měl sem to taky,komplet fšechno sem vyčistil dělalo to furt nevěděl sem co s tim tak sem vyčistil kolínko u vejfuku a uš to jede.uszauje se to tam protože to neodchází vejfukem jak je ucpanej,teda já sem to tak aspon měl
Datum: 01. července 2008 21:23
 Ahoj uz me zase stve ten muj krap nemuze chvilku jezdit normalne sakra ! uz jsem psal ze se me hejbe rozeta a tady me nekdo psal ze to neni mozne tak dneska jsem ji vzal a tahem jsem ji zkousel a fakt se hejbe myslim tim ze kvedla dovnitr a ven tak o cca pul centaku a jeste je volna v tech dirkach kam se usazuji ty 3 kolicky rozety jsou mensi nez ty diry v bubnu ale to je snad normalni a hlavne druha cast dotazu ! je ta ze me to dela strsne zvuky ten retez proste bzuciii je pravda ze jsem ho tedka dost nasponoval ale nechal jsem tam nejake proveseni ale ne moc proste to bzuci a rachta myslim ze hazi ta rozeta a pak se to prenese na primarni kolecko a ten retez joko by byl nakrivo i kdyz koukam jak v dolni casti zajizdeji zuby rozety do retezu tak to lehce drhne o vnejsi stranu retezu uz nevim jak dal asi to zapalim fakt me uz fiik stve porad neco a hlavne ja si nejsem jistej jak co ma bejt a casu na zkouseni moc nemam tak vas prosim o radu a jeste jedna vec pro ty co me napisou ze to bzuceni je asi moucha tak to si nechte! kolikrat tu fakt ctu naproste blbosti az si rikam ze fika maji jenom deti je poznat z nejakych odpovedi ze to psal mladistvej pubertak a ma fakt velkou srandu jak napsal zase nejakou drsnou hovadinu myslete trochu nez neco vyzvracite
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 0:50
DAL JSEM TAM PREDNI KOLO A UZ JE TO OK ONO TY 3DIRKY UZ JSOU VYBEHANE TEDKA TO SLAPE ALE PRASKLA ME DUSE A TAK JSEM SI KRASNE ZABREJKOVAL Z PRUHU DO PRUHU AZ JSEM SE MALEM POS.AL
Datum: 03. července 2008 0:50
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
privar ju a zaep sekundakem oblep izolacku nech sa nehybe
Datum: 02. července 2008 10:34
lozisak me daval prodavac v jawa shopu tak snad me je dal dobre proste se ta rozeta kvedla to je cele
Datum: 02. července 2008 10:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
já tez,secko sem sam prvi krat skusal,a nemas tam spatne loziska??nevim oco ide masto moc dluhe nescesami to citat
Datum: 02. července 2008 0:35
to mfence: asi se budeš divit ale mě nikdo s fichtlem nikdy neradil na všechno jsem musel přijít sám vlastním rozumem.
Datum: 01. července 2008 22:51
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
Rozeta se nemůže hejbat když to máš pořádně dotažený a kolíky nejsou vyčochtaný, leda bi byl problém v tom vymezení co je v náhonu, ale se šnekem to nemá nic společnýho.
Datum: 01. července 2008 22:22
to Jenda: povez kolik ti je moc asi ne vid smrade jeden bych te profackoval az by jsi sel za mamou
Datum: 01. července 2008 22:20
No jo no kazdej nemuze bejt vesnickej expert na Pionyra a uz jako malej smrad jezdit a hrabat se v motoru vas to taky nekdo ucil a nebo vam neco ukazal ci jste meli na dedine dost dilu na pokusy tak me tu nic necpete o
Prazacich
Datum: 01. července 2008 22:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
to mfence seš DEBIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 01. července 2008 22:13
Jméno: josef
IP: uživatel2969
no jo pražák tak to se nedivim,umí hovno a všechno akorát psoerou,dyt ani neví na kterou stranu je závit..........ale kámoš měl todle taky a vzal kousek trubky nasadil na ty kolíky a navařil to tam,ale ta trubka byla slabá aby se to zase vešlo do toho kola.
Datum: 01. července 2008 22:09
TO: LoukotMAN JA vim ze to potrebuje cas nejsem idiot  ale kdyz vse udelam a porad se to hejbe tak uz nevim matice mam dotazene uplne na krev a porad se to hejbe neni mozne ze je problem v nahonu tachometru ??? jestli to treba nejak nepasuje do sneku
Datum: 01. července 2008 21:50
to:,Typan ja myslel cele ty kolicky v nejtovani se to nehejbe !!! myslel jsem ze ty dirky v bubnu jsou vetsi nez ty kolicky na stare rozete to tolik nekvedlalo aLE TA UZ JE TOTALKA
Datum: 01. července 2008 21:48
no milej pane Josef bydlim v Praze tak hnuj mate mozna nekde v loznici ve vasem statku ale to je asi kazdeho vec uz jenom slofo Fichtl je celkem ponizujici slovo pro Jawa 21 pionyr ja chtel spise napsat ze neco udelam a vypluje dalsi zavada a ja potrebuji jezdit a neni tajemstvi ze Fik neni bezudrzbova motorku  ale to je to hezke na Jawa 21 ale jen do nejakeho meritka ale kdyz vyplouva zabada za zavadou tak to uz celkem otravuje kopuim rozetu ta je smejdska no ale jina se neprodava tak dobra vse nasadim utahnu a zase problem tak to je asi tak vse Ps : rozetu mam komplet novou i s nabojem a loziskem tak jsi se Pepicku netrefil
Datum: 01. července 2008 21:46
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
To typan: moc bych to nevařil, páč se to pak vohřeje a skroutí -. vlastní skušenost a to sem jen tak přibodnul aby se moc nenahřála... jo, a ty mfence, kup si novou rozetu, nebo jak ti tu jeden radí s těma nejtama, a nebo na tom nejezdi... je to fichtl, takže to nákej ten čas potřebuje, tak se s tím smiř, nebo si kup něco jinýho...
Datum: 01. července 2008 21:42
Pokud se ti klepou ty kolíky na tý rozetě tak rozklep ty nejtky (ty kolíky jsou k tý rozetě přinejtovaný) nebo to přivař. Zkontroluj jestli máš pořádně utažený zadní kolo a tu matici co je na rozetě. Máš asi i křivě kolo takže ho srovnej napínákama nejdřív musíš kolo povolit pak srovnat a nakonec utáhnout.
Datum: 01. července 2008 21:23
Jméno: josef
IP: uživatel2969
já nevim ale myslim si že smrdíš tak od hnoje že za tebou lítaj mouchy.kurva tak si sežen novej vnitřek rozety kdyš se to bude hejbat dál tak sežen starší ráfek.a že nemáš dost času koho to má zajmat.fichtl je od toho aby si se mu aspon trochu věnoval a ne aby si řek je to sráč a hodil to do garáže.nechápu na co toho fichtla vlastně máš.na fichtla čas mít MUSÍŠ kdyš chceš aby jezdil!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 01. července 2008 21:21
 Hoši už sem fakt zoufalej.Potřebuju sehnat jawu pionýra s TP ze středočeského kraje.Kámoš má jawu 90,ale nemá k papíry,a já ho musim vozit.Tak potřebuju sehnat někoho kdo by mu prodal pionýra.Moc děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 21:26
Jméno: magor na babetttttě
IP: uživatel2969
kámoš ho má,tady je ICQ 260-021-301 ale rychle protože uš někoho má ale ten neví jestli ho vlastně veme
Datum: 01. července 2008 21:26
Nejsi na motoinzerci!!!
Datum: 01. července 2008 21:25
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
 v jakem pomjeru biste ridili olej militec-1 250ml-650kc.To sa pridava do motoroveho oleja ale ja to dam hned do benzinu. v jakim pomeru??diki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 10:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
http://www.militec.cz/
Datum: 02. července 2008 10:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
plne synteticky olej
Datum: 02. července 2008 10:47
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
jasem chodim duchsi nes ty chongu.ale nic nic dobree.
Datum: 02. července 2008 10:45
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To blazenn - nějak se mi tvé dotazy a reakce z poslední doby nezdají, začínám tě mít na black listu na koho nereagovat. Zkus tedy i pro ostatní psát ,,česky,, ,,jasně,, a nepoučuj dj.nastyho - chtěl ti poradit a tvá reakce na jeho odpověď je krapátek drzá... Jinak na tvůj dotaz... do oleje se olej nepřidává a nikdy jsem o tom neslyšel, pokud je to přísada do oleje, tak to bude pravděpodobně nějaké aditivum a bez oleje do kterého je určen je k ničemu. Lej si do benzínu třeba krém na ruce, ale zkus být krapátek opatrnější v reakcích na odpovědi, nebo se neptej... prosím...
Datum: 02. července 2008 7:05
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
more sak toje olej sak to mosi mazat 1:65 taky olej,ti nevis cotoje.
Datum: 01. července 2008 20:42
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
kdyz to das do benzinu bez oleje tak zadres protoze to bude jen nejspis nejaka prisada. a pomer do oleje bys tam mel mit napsanej tak z toho si zpocitas pomer do uz naredenyho benzinu...
Datum: 01. července 2008 20:32
Jméno: JawaMartin
IP: uživatel2755
 potřeboval bych aby jste mi poslali nazvy stranek,navody atd........... jak by sel upravit fichtl.DIKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 21:44
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
zdarec.. napiš na seznamu fichtl tuning, a vyjede ti to tolik stránek, že to za tejden nepročteš...
Datum: 01. července 2008 21:44
Jméno: josef
IP: uživatel2969
na internetu je hodně stránek tak hledej a nepiš to sem!!!!!!!!
Datum: 01. července 2008 21:28
 Čau Seso prosimtě nesehnal bys kladívka a zapal. cívku na jawu-čz 150 -je to stejnej motor jako čz 150c dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 7:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To typan - hledal jsem vizitku, nenašel... Bohužel.
Datum: 03. července 2008 7:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zkusím se podívat doma po vizitkách, ně kdena burze jsem viděl maníka co repasuje capalování a viděl jsem repase zapalovacích cívek 150C i stadíka... jinak kladívka předpokládám že byly stejné jako na péráka a ty se dnes už prodávají... měl jsem tohle zapalování v ruce (jak mezityp, tak 150c), ale je to dlouho a už si na ty kladívka nevzpomínám.... Jen vím že u mezitypu bylo zajímavé že kondenzátor nebyl u zapalování, ale až u spínací skříňky a že magneto dobíjelo akumulátor pouze pro klakson :o)
Datum: 02. července 2008 7:11
to sorac ani nema sajn
Datum: 01. července 2008 20:34
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cau  potrebuju nekoho kdo by mi poradil s ČZ 250/455.... kdyby to bylo mozny si psat pres icq potreboval bych to trochu pro diskutovat... moje icq je 460615035 diky vsem kdo se ozvete
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 20:17
Jméno: fikus®
IP: uživatel1506
 cau nevite nekdo na 100 procent jaka ma byt inducka na fichtloj mam 6 V me tvrdil v mototechne ze ma bejt 8 V
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 22:12
Jméno: FidoBMX
IP: uživatel2767
ja tam mam i 12V z audiny.
Datum: 07. července 2008 22:12
Jméno: Js
IP: uživatel340
Má být 8V. Moc na tom nezáleží.
Datum: 02. července 2008 10:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
To Dracek - cívky na rotoru magneta z fechtla nejsou ve fázi, takže ať jsi je zapojil jakkoli, paralelně, nebo seriově, tak se vygenerované napětí určitě významným způsobem tluče. Nejlepší řešení pokud nevíš v jaké fázi cívky jsou (mě to dodnes nedokopalo brát vícekanálový osciloskop k pionýrovi) je každou cívku usměrnit graetsovým můstkem a až za ním spojovat... Na druhou stranu... pokud ti to funguje, tak to neřeš :o). Před rokem jsem koupil novou infučku z Magnetonu a měla 8V. Stroj jezdí normálně... u staších cívek hrozí jen že zdegradovala izolační vrstva a pokud praskne vnitřním pnutím, tak zpřetrhá vinutí. Takže na indučce bych nešetřil a koupil novou než ty bakelitový hrůzy :o)
Datum: 02. července 2008 7:17
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Je jedno jestlitam das 8V nebo 6V ale fakt to pojede i na 12Vze skodovky. Mam ju na 175 je tamzapalovani z fechtla a sou do ni zapojeny vsechny 3civky, inducka se nespali a haze to lepsi jiskru
Datum: 01. července 2008 23:17
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3369
haluz je ze mne to islo aj na 12V zo skodovky...
Datum: 01. července 2008 22:25
Jméno: Fojta
IP: uživatel764
zdar,ja mam na fechtlovy 8V,ale kamos i koupil 6-ti V a jelo mu to jen nekdy.tak si radsi porid 8-mi V.a dej pozor aby ty to taky zezral tu energii gondik
Datum: 01. července 2008 20:04
 zdarte mám jawu 350/640 a u přední brzdy mě teče kapalina jak sou destičky...co je tam za těsnění??díky za odpověď...!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 19:36
 Čest fichtláci, mám celkem velký problém-  nefunguje mi karburátor-nechce do něj ani natéct benzín, vyčistil jsem přívod, koupil nový jehlový uzávěr, vyčistil plovákovou komoru a pořád nic, nechal jsem karboš asi hodinu v benzínu a žádné nečistoty!!! vyfoukal kanálky vyčistil jehly a furt to nechce fungovat!!! PROSÍM POMOOOOOOOOOC!!!!!!!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 20:56
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
Datum: 02. července 2008 20:56
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
A co sítko nad kohoutem, není zalepené? A také kanálky kohoutu, jestli nejsou přicpaný? Nemáš moc ohnutý plýšek který ovládá jehlový ventil? Tedy nízká hladina v plovákové komoře. Není ten plýšek složenej špatně - opačně? Co plovák, je tím plýškem nahoru? Každopádně, ikdyž to s tímhle nesouvisí si tam ten filtr dej... kvůli příštímu budoucímu možnému přicpání karburace...
Datum: 02. července 2008 20:29
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
gumka ve ventilu je týden nová, filtr nemám a dírka funguje
Datum: 02. července 2008 11:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Někdy teče kohout zdánlivě dobře, ale jakmile se propojí s karburací tak jakoby přestane dávat benzín. Zkus tedy vyčistit pro sychr i kohout, vyměň rovnou to gumové kolečko kohoutu a případně vyčisti i benzinovej filtr, plus kontrola, jestli se ti odvzdušňuje nádrž, respektive zda funguje dirka ve víčku nádrže... pokud je, jak píšeš, karbec čistej a ventil na něm funkční, neměl by pak být problém...
Datum: 02. července 2008 10:20
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
blazenn: profoukl sem to i kompresorem a pořád nic
Datum: 02. července 2008 9:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
joxa:sak ale ket sito precitas tak vidis ze je to zacatecnik,tam mozno benzin doteka len on otem nevi.ale ajtak bez kompresoru si s karbesem moc nepomozes.
Datum: 01. července 2008 23:22
Jméno: Jan Matějka
IP: uživatel3097
Předstih, odtrh ty ******!!!!
Datum: 01. července 2008 22:06
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
svíčka nemůže být mokrá když se k ní ani nedostane beno, potrubí k motoru je úplně suché
Datum: 01. července 2008 21:20
Jméno: josef
IP: uživatel2969
tak ten karbec skus vyvařit jinak fakt nevim
Datum: 01. července 2008 21:12
Jméno: blazenn
IP: uživatel3359
kukni ci je mokra svicka,a skus ci hadze to nemosi bit zrovna karboratorem
Datum: 01. července 2008 20:20
jo je tam i s olejem M2T, Beno z hadičky jde protože když to ji sundám tak běží a tu gumičku mám novou
Datum: 01. července 2008 19:58
Jméno: gh
IP: uživatel2832
nalej tam benzín s olejem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 01. července 2008 19:51
Jméno: josef
IP: uživatel2969
je to stoprocentně karburátorem?de ti tam benzín vůbec kohoutem v nádrži?mohl bys ho mít ucpanej nebo rozežranou takovou černou gumičku uvnitř kohoutu.dyštak si puč od nakýho kámoše karbec a skus ho vymněnit abys věděl že je to stoprocentně karbecem
Datum: 01. července 2008 19:26
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno skus sundat vicko plovakovky a zapnout benzin jestli z jehlovyho ventilu bude chcat benzin,kdyz jo tak bude zavada v plisku,kterej zavira ventil,bud je spatne nasazenej nebo je prihnutej moc dolu,tzn ze je ventil porad uzavrenej,a kdyz z ventilu benzin chcat nebude tak je problem bud ve ventilu(i kdyz to asi ne kdyz je novy) nebo bude ucpany vicko plovakovky
Datum: 01. července 2008 19:25
Jméno: kknd
IP: uživatel2971
 zdr chci se zeptat kdy bude sada 8 vybrus diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 20:36
no datum dodani kolem 23,7 ,,,NEZARUCUJU JE TO JEN NA 70%
Datum: 01. července 2008 20:36
Jméno: kknd
IP: uživatel2971
Ale ja potrebuju vedet kdy to bude datum on tam ma porad 14 dni a ja nvm jak dlouho
Datum: 01. července 2008 20:20
Jméno: Fojta
IP: uživatel764
na shop.sesa.moto.cz to prodava za 890kč jetli se nemylim pist se trema pist.krouzkama i s valcem.ale jak ti to tady pre mnou nabizel typek i stryskou tak to kup od nej.pac musi bejt aji upravena tryska.a jestli ti muzu poradit jestli si chces asi o trobek zvysit vykon tak provrtej tak petkrat diru do vrchni casti plice.bude vetsi pruchod vzduchu.teda aspon si to ja myslim.ale kdyz ti to lip nasaje.neim alemyslim si to
Datum: 01. července 2008 20:10
Já ti ho klidně prodám.Mam skoro novej,jetej asi 10km.Je to taky celá sada.Mam všechno plus ještě velkou trysku.Nechal bych ti ho za 800Kč,ale musel by sis pro něj přijed.Nebo bysme se mohli někde sejít,ale já to můžu dovést jenom v okolí Brandýsa nad Labem
Datum: 01. července 2008 20:01
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, chong tady kdysi poposoval teorii tyristorového zapalka na fichtla, já nejsem moc přes eletriku, mohl bys mi prosim chongu nějak vysvětlit abych to pochopil? děkuji moc. nepochopil sem hlavně, jestli to má víc plusů nebo mínusů...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 7:43
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jo podle zlinkovaného obrázku mi může někdo oponovat, že je to hooodně jednoduché... což bude mít pravdu, ale u motoru pionýra není na navinutí cívky zapalování na 200 až 300V místo a na snímací cívku spouštějící tyristor jakbysmet, takže se k tomu musí dělat měnič a upravit signál z kladívka... no a to už seznam součástek roste :o)
Datum: 02. července 2008 7:43
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Výborně.. dvakrát dám omylem aktualizovat stránku a hned tu je odkaz 3x :o)))))))))))
Datum: 02. července 2008 7:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Datum: 02. července 2008 7:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Datum: 02. července 2008 7:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Datum: 02. července 2008 7:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ahoj salisi... zásadní rozdíl proti jiným typům je u tyristorového zapalování dvoje... jednak se nábojem nabíjí kondenzátor (u klasiky se nabíjí indukční cívka sycením a kondenzátor je pomocná součástka vyvažující náboj) a náboj uchovaný v kondenzátoru se vybije přes indukční cívku, která v tomto zapojení tvoří jen prostý transformátor. Proto je nutné dodržet tranformační poměr napětí a na straně kondenzátoru se vyrábí napětí 200 až 300V. K vybití se využívá tyristor, což je lavinovitá polovodičová součástka.. tedy pulzem na Gate jí otevřeš a dokud skrze ní nepřestane proudit proud, tak je otevřená... Jednoznačně se jedná o spolehlivější způsob zapalování co se týká kvality výboje, to proto že má tyristor tak ostrý nástup otevření, nevýhodou je složitost a z toho vyplývající spolehlivost. Mezi konstruktéry platí základní poučka že čím je zařízení složitější, tím se zvyšuje pravděpodobnost poruchy. A to je hlavní důvod, proč jsem to nikdy pro sebe nevyráběl. Původní zapalování je dostatečné a nanejvýš spolehlivé při správné údržbě.
Datum: 02. července 2008 7:29
Jméno: morcin-ek
IP: uživatel2757
 tak jsemvyzkoušel ty vaše metody brzdění, ted´ jsem v nemocnici ale nejlepší a nejučinnější bylo to brzdění o Tatru...AU
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 19:56
Jméno: dejv
IP: uživatel455
fakt?a zkousels je všechny?
Datum: 01. července 2008 19:56
Jméno: pavko
IP: uživatel430
to je tak kdyz nekdo jezdi bez brzd jezismarja co to bylo za debi** kdyz neumi zmacknou packy na doraz tak co rovbi na ceste
Datum: 01. července 2008 19:07
Jméno: patrik
IP: uživatel3133
co to plácáš???
Datum: 01. července 2008 19:01
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 cus mam 250/455 a chci se zeptat jak patri zapojit baterka?? + na kostru nebo - na kostru diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 7:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Také přidám do mlejna... co máš na kostře je jedno, nabuzením budícího vinutí si polariz´tu změníš jak je libo. Ale v případě že máš VAPE, tak se koukni do příručku
Datum: 02. července 2008 7:31
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
http://www.jawamania.info/Files/tech/450.jpg
Datum: 01. července 2008 20:42
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
http://www.jawamania.info/Files/tech/450.jpg
Datum: 01. července 2008 20:42
Jméno: Js
IP: uživatel340
Na některejch motorkách se dávalo na kostru + na jinejch -.
Datum: 01. července 2008 18:54
mje icq je 464-733-111 tam mi napis
Datum: 01. července 2008 18:21
ja mam 250 tak mi nerikej ze + patri na kostru vim to ne - na kostru!
Datum: 01. července 2008 18:18
- na kostru
Datum: 01. července 2008 18:17
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
hochu pletes se ma bejt + na kostru
Datum: 01. července 2008 17:27
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
kostru na -
Datum: 01. července 2008 17:15
 Čau lidi, mám Jawu CZ 175 , vše na ní funguje. je 30 let stará ale jedna zásadní věc na ní nefunguje, nenabijí to baterku. Tak jsem si stáhl schéma elektriky a zjistil jsem že u ní není kostra jako u všeho - ale + tak to zkusim prohodit a snad to bude fungovat. Kdyby kdokoli měl nějaký nápad co ještě by to mohlo být, tak mu strašně poděkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 15:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Když chceš přepolovat dynamo, nezapomeň otočit nejdřív baterku, zapnout zapalování a na chvilku zmáčknout regulační relé aby proud tekl z baterky do budícího vinutí. Tímto zákrokem soustavu přepoluješ a můžeš mít na kostře -. Ale popravdě to podle mě tvůj problém nevyřeší, protože polarita zapojení je při ,,nedobíjení,, nesouvisející záležitost. Chybu hledej v regulačním relé, uhlících budícího vinutí, vyřízeném akumulátoru, kabeláži a tak... ale 55W dynamo ti stejnak dostatek energie pro běžný denní provoz se svícením, nestačí...
Datum: 01. července 2008 15:33
 ahoj jak mam zapojit ohleto relé na Jawu 175/353??? nevím si stím rady tak jestli by se nenašel najakej hodnej drak co by mi stym poradil poprípade by mi sestavil schému zapojení bez světel dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 15:04
hej draku to budeme mít stejnej problém.......až něco zjistíš, tak mi prosim dej vědět na email lukasek.crossar@seznam.cz nebo napiš na icq 244328267......
Datum: 01. července 2008 15:04
Jméno: benny
IP: uživatel2971
 zdr za jak dlouho vam dosli veci z fichtl kramku diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 21:38
vzdy napsal a jak napsal tak splnil takze supr kdyz jsem si obednal v sobotu zbozi tak mi napsal ze bude do ctvrtka a uz tu bylo v utery
Datum: 01. července 2008 21:38
záleží na Sesovi jestli má vše na skladě a tak,ale většinou to je do 2dnů
Datum: 01. července 2008 13:56
Jméno: morcin-ek
IP: uživatel2757
Posl.aktualizace: 18. července 2008 8:07
...očima...  ))
Datum: 18. července 2008 8:07
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
Nejlepsi je proste zavrit oci aspon na 5 vterin (nekoukat se na hodinky!! ) a kdyz to nebrzdi tak to zkusit znova. Tak to delam ja a a je to nejlepsi varianta co existuje...
Datum: 02. července 2008 16:10
Jméno: josef
IP: uživatel2969
no tak já brzdim tak že si vyberu nakej mercedes nebo audinu prostě naky pekny auto,dam za 3 plnej kotel a rozjedu se proti tomu,pak zaplatim vopravu,ležim měsíc v nemocnici a znova,je to nejlepší,fakt,skus to!!!!
Datum: 01. července 2008 21:15
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3363
neviem ako vy,,,ale ja zasadne brzdim tak ze strcim niaky konar alebo iny patík do kolesa...ci uz do predneho alebo zadne to uz je len na momentalnej nalade jazdca/spolujazdca
Datum: 01. července 2008 17:44
vyser sa na ně,oni tom nerozumí!!brzdí sa tam že když chceš zabrzdit tak co nejvíc dneš botama o zem   a nebo když potřebuješ rychlo zastavit,tak vraz nohu do drátů,a uvidíš jak to bude brzdit!!
Datum: 01. července 2008 17:08
Jméno: Honza
IP: uživatel3368
Pánové nevidíte, že zdejší borec (blbec) chce něco extra. Já bych mu doporučil zabrzdit o projíždějící vlak nebo brzdit volným pádem z nejvyšího patra lomu.
Datum: 01. července 2008 16:52
Jméno: jawaman
IP: uživatel3344
ked pojede kamoin alebo nejaka TATRA tak dej na trojku plny plyn a protini vjed medzi kolesa uvidis jak zastavis hned ale co se stane s tebou je jedno uz ked si tak blby debil tak co s tebu
Datum: 01. července 2008 15:28
Jméno: Standa
IP: uživatel3365
Datum: 01. července 2008 14:07
Jméno: davis
IP: uživatel455
přesně tak nejlepší varianta a nebo jeste nakej peknej strom ale auto je lepsi
Datum: 01. července 2008 14:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
presne jak popsal naci lide to ale jeste doplni tim ze zavrou oci ale to bych nedoporucoval pak z toho nemas nic...
Datum: 01. července 2008 13:47
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
musis si vyhlidnout nejaky pekny barak nebo auto a na fiku se brzdi tak ze se proti tomu rozjedes a cekas.
Datum: 01. července 2008 12:49
 Jakej je poměr oleje s benzínem?? já sem myslel že 1:40 a vy tdy všude píšete 1:25 nebo max 1:33 tak jak teda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 16:59
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Zbytecne to resite. 1:33 s M2T, 1:50 s kvalitnejsim olejem a vic se nemusi resit.
Datum: 01. července 2008 16:59
Jméno: Standa
IP: uživatel3365
Podle oleje a podle futra...Pokud budes mit klasicke futro tak musis mazat 1:33 az 1:40(polosyntetika),pokud mas jehlovy lozisko tak mazat polosyntetikou nebo plnou syntetikou v pomeru 1:40 az 1:50(plna syntetika). Pokud se jedna o klasicky futro a klasicky M2T tak minimalne 1:33 ale nic se nestane kdyz budes mazat vic(1:30) M2T stoji za houby tak se ho radsi dava vic. Ale pozor!! Pokud tvuj fichtl jezdil celej zivot na M2T a je asi vsude plnej karbonu tak mu hlavne nedavej synteticky oleje!!! (POLO)Synteticky oleje rozpousti karbon a orve ti to valec(hrubsi castice) a usadi se to po ploše klikovky a v kanalech a spatne to saje a vyplachuje. Jen vlastni moje blba skusenost !!!
Datum: 01. července 2008 14:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Podle knížečky ,,Návod na obsluhu udržiavanie,, 9. vydanie strana 22 ,,tabuľka mastenia,, je dole údaj ,,pohonná zmes - olej M2T s benzinom v pomere 1:30,,. U M2T bych to dodržel, u modernejších olejů lze podle mne malinko ubrat (určitě mají lepší vlastnost ve směru udržení konzistetního olejového filmu na válci) ale pocitově bych nešel pod 1:40.
Datum: 01. července 2008 11:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
normální m2tčko 1:33 a víc neřeš
Datum: 01. července 2008 11:36
Jméno: Js
IP: uživatel340
Zálží na oleji. M2t 1:30, kvalitní oleje až 1:40, M6A 1:25.
Datum: 01. července 2008 11:27
Do fichtla 21
Datum: 01. července 2008 10:57
Jméno: ZUK....
IP: uživatel111
 Tak zdarec , včera sem dělal GO , vyměnil sem hodně vecí , poskládal sem to a na jedničku normálně jedu ale rachtá v motoru. NA dvojku se zaseknou kolečka a zastavim se a konec. Co to muže byt ? Převodovku mam dobře poskládanou ( ani sem se v ni nevrtal). NEvim co stym. Měl sem to rozdelaný znova nic špatnyho sem nenašel a delá to furt. PLS poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2008 17:47
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3363
ak si neprisiel na riesenie napis...icq:401253775
Datum: 01. července 2008 17:47
Jméno: ZUK....
IP: uživatel111
drž hubu vole , vim o tom tak 1000x vic než ty tak neser . Bys dostal po držce aj kdybych byl slepej
Datum: 01. července 2008 17:27
Jméno: Pičo
IP: uživatel2105
hele vole vyser se na to a jezdi na kolobežce když si to neumis spravit!!!!!!
Datum: 01. července 2008 16:50
Jméno: ZUK....
IP: uživatel111
to dj.nasty : jo to sem zkoušel a šli tam uplně všechny kvalty . Ale jak sem to chtěl rozjet tak nic a pak přestala fungovat aj spojka , nechce se mě kupovat novej fichtl....
Datum: 01. července 2008 15:07
Jméno: ZUK....
IP: uživatel111
ta tyčinka ma konec zuženej a ten ma byt nahoru ? ja sem ho měl nahoru
Datum: 01. července 2008 15:03
Jméno: Standa
IP: uživatel3365
To uz jedine ze si otocil tu vidlicku,to se taky stava,nic jinyho uz nepripada v uvahu.
Datum: 01. července 2008 14:09
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
mas mozna obracene radici vidlicku. kdyz jsem skladal poprvy tak jsem to delal asi petkrat nez jsem na top risel... vzdycky kdyz das kartery k sobe a sesroubujes tak vyzkousej jestli to kvaltuje spravne.. at to nemusis pak rozdelavat cely
Datum: 01. července 2008 13:16
Jméno: ZUK....
IP: uživatel111
měl sem ho rozpulenej 3 krat za sebou a nenašel sem chybu. Normálně když stojim tak de řadit , a nefunguje jak kdyby spojka . JE to nějáký vylágrovaný.Vubec si nevim rady.
Datum: 01. července 2008 10:57
Jméno: Standa
IP: uživatel3365
A mel si ten motor teda rozpulenej nebo ne??? jestli jo tak je velka pravdepoddobnost ze ti z vidlicky spadlo jedno kolo a proto na 1 jede a na dva se rafne. Rozebrat,poskladat,zavrit,jezdit!!
Datum: 01. července 2008 9:26
Jméno: ZUK....
IP: uživatel111
Nemate dyžtak fotku jak ma byt poskladaná převodovka ? Ale podlě mě je dobře poskládaná, sem se v ni nevrtal.
Datum: 01. července 2008 9:22
|



|